Οθόνες Κινητών

Οθόνη με Μηχανισμό Αφής για Redmi Note 9 (Μαύρο)

  • OEM Οθόνη LCD με μηχανισμό αφής, συμβατή με το Redmi Note 9.
  • Δεν περιλαμβάνει frame.
  • Προτείνεται η εγκατάσταση της από εξειδικευμένο τεχνικό.
  • OEM Οθόνη LCD με μηχανισμό αφής, συμβατή με το Redmi Note 9.
  • Δεν περιλαμβάνει frame.
  • Προτείνεται η εγκατάσταση της από εξειδικευμένο τεχνικό.
10 75
Παράδοση έως Τρί, 30 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Best Sales 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • OEM Οθόνη LCD με μηχανισμό αφής, συμβατή με το Redmi Note 9.
  • Δεν περιλαμβάνει frame.
  • Προτείνεται η εγκατάσταση της από εξειδικευμένο τεχνικό.

Κατασκευαστής

OEM
Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Χρώμα
Μαύρο
Με Πλαίσιο
Όχι
Με Μηχανισμό Αφής
Ναι

Συμβατότητα

Xiaomi
Redmi Note 9

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (28)

Αξιολογήσεις

  1. 17
  2. 3
  3. 1
  4. 1
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Χρώματα εικόνας
  • Εφαρμογή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή

Αξιολογήσεις χρηστών

  • ptsiaggas
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δεν ξέρω αν θα πρέπει να βάλω κάποιο αστέρι , έσπασε με το πρώτο απλό πέσιμο και μάλιστα on θήκης .

    • Χρώματα εικόνας
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγοράστηκε για αλλαγή στα 22€ . Είναι μια ποιοτική οθόνη που αγοράζεις αν θες να αλλάξεις μόνος σου και να αποφύγεις τα 40-50-60 που θέλει ένα κατάστημα επισκευής κινητών για να στην αλλάξει . Χρώματα όλα ωραία , δεν νιώθω κάποια διαφορά . Εφαρμόζει ακριβώς και δεν φαίνεται να έχει κάποια ατέλεια καθώς δοκιμάστηκε πριν τοποθετηθεί για την ανταπόκριση της στο touch.
    Η δοκιμή γίνεται στον αέρα χωρίς να κολληθεί , εφαρμόζοντας την στο πλαίσιο του κινητού για να μην επηρεάζεται από το κράτημα στο άλλο χέρι . Ισχύει αυτό που αναφέρεται και πιο κάτω οτι το πλακετάκι πρέπει να ακουμπά στο πλαίσιο για να ανταποκρίνεται σωστά το touch κατά την δοκιμή .
    Η αντοχή θα φανεί σε βάθος χρόνου , αλλά για ένα μοντέλο σαν και αυτό δεν θα δώσεις ξανά λεφτά για οθόνη , αλλά θα πας σε άλλο μοντέλο .

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_takakis
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παιδιά δεν αξίζει η αγορά της..καθόλου ανθεκτική με το πρώτο ζόρισμα ή πέσιμο ραγίζει εύκολα..ειναι η δεύετερη που παίρνω και σας λέω πεταμένα λεφτά

    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • billys_giokas
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δυστυχώς νόμιζα και εγώ ειναι η παρτίδα,δεν κάνει η οθόνη,το touch σταματάει να δουλεύει,και πρέπει να κλείνεις το power on off για να ξαναλειτουργήσει,το ίδιο και σε άλλη που αγόρασα,που δεν έπαιζε σχεδόν καθόλου η αφή..

    • Εφαρμογή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Giounis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τρεμοπαίζει συνέχεια και δεν δείχνει σωστά ,σαν να κολλάει σε σημεία η εικόνα, και πρέπει να κλείσεις την οθόνη και να την ξανά ανοίξεις για να σταματήσει και αυτό για λίγο γιατί σε λίγο θα το ξανά κάνει και πάει λέγοντας. ελπίζω να πέτυχα σκάρτη παρτίδα... αλλιώς χάλι ποιότητα.

    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GinoKont3
    5
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρχικά 26€ αγορά.. Μόλις την έβαλα.. Βγάζεις το μαξιλαράκι εννοείται και την ζελατίνα στην κάμερα από πίσω.. καμμία 15 Σταύρο βιδουλες.. Προσοχή στο back cover είναι σαν πλακέτα έχει πολλά τσιπάκια.. Ζέστανε το πριν βγάλεις την οθόνη και πολύ λεπτό Φτυαράκι για να μπει από πλάγια η από το ηχείο… Θέλεις κόλλα για μετά να ξανά κολλήσεις την οθόνη.. Δες και κανα βιντεάκι στο tube..
    Υ.Γ Βγάλε με ένα ίσιο κατσαβιδακι τα πορτοκαλί πλαστικά στα 2 βιδακια MI και ξανά βαλτά μετά.. Είναι η εγγύηση..
    Υ.Γ 2 Καθάρισα το κύριο σώμα από την κόλλα της παλιάς οθόνης για να κάτσει πιο καλά..
    Υ.Γ 3 Θα επανέλθω στο μήνα..

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iwanna Chouliara
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η χειρότερη εμπειρία.... να καίγεσαι να φτιαχτεί το κινητό και το εν λόγω ακατάλληλο
    ανταλλακτικό να σου βγάζει ένα υπέροχο μαύρο , πιο μαύρο και από την σπασμένη οθόνη που
    είχες πριν την αντικατάστασή της . Δώστε 10 ευρώ παραπάνω της κατώτερης τιμής για να γίνει η συσκευή σας όπως πρώτα .

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • misterstevetech
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Tην εγκατεστησε τεχνικός, σε 3 ώρες είχε σβήσει, μετά από λίγο ξαναναψε και δε δουλευε η αφή. Με το πο υ την αλλαξα και εβαλα νεα οθονη αλλου κατασκευαστη, δουλεψε αψογα.

    • Εφαρμογή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πεταμένα λεφτά,κάθε λίγο βγάζει γραμμές κ μαυρίζει η οθόνη

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή οθόνη τελεια εφαρμογή και χρώματα

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλά χρώματα λειτουργική και η αφή της

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • δεν ξέρω αν θα πρέπει να βάλω κάποιο αστέρι , έσπασε με το πρώτο απλό πέσιμο και μάλιστα on θήκης .

    0
  • Αγοράστηκε για αλλαγή στα 22€ . Είναι μια ποιοτική οθόνη που αγοράζεις αν θες να αλλάξεις μόνος σου και να αποφύγεις τα 40-50-60 που θέλει ένα κατάστημα επισκευής κινητών για να στην αλλάξει . Χρώματα όλα ωραία , δεν νιώθω κάποια διαφορά . Εφαρμόζει ακριβώς και δεν φαίνεται να έχει κάποια ατέλεια καθώς δοκιμάστηκε πριν τοποθετηθεί για την ανταπόκριση της στο touch.
    Η δοκιμή γίνεται στον αέρα χωρίς να κολληθεί , εφαρμόζοντας την στο πλαίσιο του κινητού για να μην επηρεάζεται από το κράτημα στο άλλο χέρι . Ισχύει αυτό που αναφέρεται και πιο κάτω οτι το πλακετάκι πρέπει να ακουμπά στο πλαίσιο για να ανταποκρίνεται σωστά το touch κατά την δοκιμή .
    Η αντοχή θα φανεί σε βάθος χρόνου , αλλά για ένα μοντέλο σαν και αυτό δεν θα δώσεις ξανά λεφτά για οθόνη , αλλά θα πας σε άλλο μοντέλο .

    0
  • Παιδιά δεν αξίζει η αγορά της..καθόλου ανθεκτική με το πρώτο ζόρισμα ή πέσιμο ραγίζει εύκολα..ειναι η δεύετερη που παίρνω και σας λέω πεταμένα λεφτά

    1
  • δυστυχώς νόμιζα και εγώ ειναι η παρτίδα,δεν κάνει η οθόνη,το touch σταματάει να δουλεύει,και πρέπει να κλείνεις το power on off για να ξαναλειτουργήσει,το ίδιο και σε άλλη που αγόρασα,που δεν έπαιζε σχεδόν καθόλου η αφή..

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

428 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • OEM Οθόνη LCD με μηχανισμό αφής, συμβατή με το Redmi Note 9.
  • Δεν περιλαμβάνει frame.
  • Προτείνεται η εγκατάσταση της από εξειδικευμένο τεχνικό.

Κατασκευαστής

OEM

Γενικά

Χρώμα
Μαύρο
Με Πλαίσιο
Όχι
Με Μηχανισμό Αφής
Ναι

Συμβατότητα

Xiaomi
Redmi Note 9

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (28)

  1. 17
  2. 3
  3. 1
  4. 1
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Χρώματα εικόνας
  • Εφαρμογή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή

Αξιολογήσεις χρηστών

  • ptsiaggas
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δεν ξέρω αν θα πρέπει να βάλω κάποιο αστέρι , έσπασε με το πρώτο απλό πέσιμο και μάλιστα on θήκης .

    • Χρώματα εικόνας
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγοράστηκε για αλλαγή στα 22€ . Είναι μια ποιοτική οθόνη που αγοράζεις αν θες να αλλάξεις μόνος σου και να αποφύγεις τα 40-50-60 που θέλει ένα κατάστημα επισκευής κινητών για να στην αλλάξει . Χρώματα όλα ωραία , δεν νιώθω κάποια διαφορά . Εφαρμόζει ακριβώς και δεν φαίνεται να έχει κάποια ατέλεια καθώς δοκιμάστηκε πριν τοποθετηθεί για την ανταπόκριση της στο touch.
    Η δοκιμή γίνεται στον αέρα χωρίς να κολληθεί , εφαρμόζοντας την στο πλαίσιο του κινητού για να μην επηρεάζεται από το κράτημα στο άλλο χέρι . Ισχύει αυτό που αναφέρεται και πιο κάτω οτι το πλακετάκι πρέπει να ακουμπά στο πλαίσιο για να ανταποκρίνεται σωστά το touch κατά την δοκιμή .
    Η αντοχή θα φανεί σε βάθος χρόνου , αλλά για ένα μοντέλο σαν και αυτό δεν θα δώσεις ξανά λεφτά για οθόνη , αλλά θα πας σε άλλο μοντέλο .

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_takakis
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παιδιά δεν αξίζει η αγορά της..καθόλου ανθεκτική με το πρώτο ζόρισμα ή πέσιμο ραγίζει εύκολα..ειναι η δεύετερη που παίρνω και σας λέω πεταμένα λεφτά

    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • billys_giokas
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δυστυχώς νόμιζα και εγώ ειναι η παρτίδα,δεν κάνει η οθόνη,το touch σταματάει να δουλεύει,και πρέπει να κλείνεις το power on off για να ξαναλειτουργήσει,το ίδιο και σε άλλη που αγόρασα,που δεν έπαιζε σχεδόν καθόλου η αφή..

    • Εφαρμογή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Giounis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τρεμοπαίζει συνέχεια και δεν δείχνει σωστά ,σαν να κολλάει σε σημεία η εικόνα, και πρέπει να κλείσεις την οθόνη και να την ξανά ανοίξεις για να σταματήσει και αυτό για λίγο γιατί σε λίγο θα το ξανά κάνει και πάει λέγοντας. ελπίζω να πέτυχα σκάρτη παρτίδα... αλλιώς χάλι ποιότητα.

    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GinoKont3
    5
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρχικά 26€ αγορά.. Μόλις την έβαλα.. Βγάζεις το μαξιλαράκι εννοείται και την ζελατίνα στην κάμερα από πίσω.. καμμία 15 Σταύρο βιδουλες.. Προσοχή στο back cover είναι σαν πλακέτα έχει πολλά τσιπάκια.. Ζέστανε το πριν βγάλεις την οθόνη και πολύ λεπτό Φτυαράκι για να μπει από πλάγια η από το ηχείο… Θέλεις κόλλα για μετά να ξανά κολλήσεις την οθόνη.. Δες και κανα βιντεάκι στο tube..
    Υ.Γ Βγάλε με ένα ίσιο κατσαβιδακι τα πορτοκαλί πλαστικά στα 2 βιδακια MI και ξανά βαλτά μετά.. Είναι η εγγύηση..
    Υ.Γ 2 Καθάρισα το κύριο σώμα από την κόλλα της παλιάς οθόνης για να κάτσει πιο καλά..
    Υ.Γ 3 Θα επανέλθω στο μήνα..

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iwanna Chouliara
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η χειρότερη εμπειρία.... να καίγεσαι να φτιαχτεί το κινητό και το εν λόγω ακατάλληλο
    ανταλλακτικό να σου βγάζει ένα υπέροχο μαύρο , πιο μαύρο και από την σπασμένη οθόνη που
    είχες πριν την αντικατάστασή της . Δώστε 10 ευρώ παραπάνω της κατώτερης τιμής για να γίνει η συσκευή σας όπως πρώτα .

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • misterstevetech
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Tην εγκατεστησε τεχνικός, σε 3 ώρες είχε σβήσει, μετά από λίγο ξαναναψε και δε δουλευε η αφή. Με το πο υ την αλλαξα και εβαλα νεα οθονη αλλου κατασκευαστη, δουλεψε αψογα.

    • Εφαρμογή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πεταμένα λεφτά,κάθε λίγο βγάζει γραμμές κ μαυρίζει η οθόνη

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή οθόνη τελεια εφαρμογή και χρώματα

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλά χρώματα λειτουργική και η αφή της

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
  • δεν ξέρω αν θα πρέπει να βάλω κάποιο αστέρι , έσπασε με το πρώτο απλό πέσιμο και μάλιστα on θήκης .

    0
  • Αγοράστηκε για αλλαγή στα 22€ . Είναι μια ποιοτική οθόνη που αγοράζεις αν θες να αλλάξεις μόνος σου και να αποφύγεις τα 40-50-60 που θέλει ένα κατάστημα επισκευής κινητών για να στην αλλάξει . Χρώματα όλα ωραία , δεν νιώθω κάποια διαφορά . Εφαρμόζει ακριβώς και δεν φαίνεται να έχει κάποια ατέλεια καθώς δοκιμάστηκε πριν τοποθετηθεί για την ανταπόκριση της στο touch.
    Η δοκιμή γίνεται στον αέρα χωρίς να κολληθεί , εφαρμόζοντας την στο πλαίσιο του κινητού για να μην επηρεάζεται από το κράτημα στο άλλο χέρι . Ισχύει αυτό που αναφέρεται και πιο κάτω οτι το πλακετάκι πρέπει να ακουμπά στο πλαίσιο για να ανταποκρίνεται σωστά το touch κατά την δοκιμή .
    Η αντοχή θα φανεί σε βάθος χρόνου , αλλά για ένα μοντέλο σαν και αυτό δεν θα δώσεις ξανά λεφτά για οθόνη , αλλά θα πας σε άλλο μοντέλο .

    0
  • Παιδιά δεν αξίζει η αγορά της..καθόλου ανθεκτική με το πρώτο ζόρισμα ή πέσιμο ραγίζει εύκολα..ειναι η δεύετερη που παίρνω και σας λέω πεταμένα λεφτά

    1
  • δυστυχώς νόμιζα και εγώ ειναι η παρτίδα,δεν κάνει η οθόνη,το touch σταματάει να δουλεύει,και πρέπει να κλείνεις το power on off για να ξαναλειτουργήσει,το ίδιο και σε άλλη που αγόρασα,που δεν έπαιζε σχεδόν καθόλου η αφή..

    1
  • Δες τα όλα
10,75 €
5,00 €   μεταφορικά
30% κουπόνι από το κατάστημα Stoucky μέχρι 27/06!
30% κουπόνι από το κατάστημα Stoucky μέχρι 27/06!
Δες περισσότερα