Έχω κοντά ίσια μαλλιά και τα στεγνώνω πολύ γρήγορα, αρκετές φορές στεγνώνουν από μόνα τους. Ωστόσο, θέλω ένα καλό και αξιόπιστο πιστολάκι ειδικά τώρα που έχει κρύο. Εμπιστεύομαι τη Rowenta, έχω κι άλλες μικροσυσκευές και είναι "σκυλιά". Είναι κομψό και η μεταλλική λεπτομέρεια μοιάζει πιο πολύ με ασημί παρά με ροζ (δε με ενοχλεί). Έχει μακρύ καλώδιο για ελευθερία κινήσεων και ρυθμίσεις για την ένταση/θερμοκρασία που βολεύουν πολύ. Ο θόρυβός του για 2300 watt, είναι αρκετά ανεκτός. Έχει μόνο στόμιο μπροστά, αλλά δεν το χρησιμοποιώ, στεγνώνω τα μαλλιά μου χωρίς αυτό. Πολύ θετικό είναι, ότι δεν ηλεκτρίζει τα μαλλιά και δεν πετάνε οι τρίχες μου. Στα αρνητικά του θα σημειώσω το μεγάλο μέγεθός του και το βάρος του, κουράζει λίγο το χέρι. Γενικά είμαι ευχαριστημένη κι ελπίζω να κρατήσει αρκετά σε βάθος χρόνου.
UPDATE 4/4/2022: Το μόνο αρνητικό είναι το βάρος του, ακόμα με κουράζει.