Κάπως πιο δύσκολο στον χειρισμό σε σχέση με άλλο, πολύ φθηνότερο 3D pen που έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν.
Ενώ στο άλλο είχε κουμπί που όσο το πατάς βγαίνει υλικό και ανεξάρτητη αναλογική ρύθμιση ταχύτητας, σε αυτό θέλει πάτημα κουμπιού για ξεκίνα-σταμάτα και η ταχύτητα ρυθμίζεται (με κουμπάκια) μόνο όταν είναι σταματημένο. Όπως είπε κι άλλος, η ελάχιστη ταχύτητα είναι πάλι μεγάλη.
Αρχικά δεν με βόλευε η θέση του κουμπιού ξεκίνα-σταμάτα (ήταν στον αντίχειρα), αλλά πλέον το κρατάω ανάποδα, ώστε να το πατάω με τον δείκτη και όλα καλά.
Στο σταμάτημα κάνει λίγο retract, το οποίο στην αρχή με δυσκόλευε (νόμιζα ότι δεν σκέφτηκαν ότι θα είναι δύσκολο, θα είπαν "αφού έτσι κάνουν οι 3D printers, έτσι ας το κάνουμε κι εμείς"), αλλά ίσως εν τέλει να είναι για καλό, αφού το άλλο 3D pen μπούκωνε αρκετές φορές απ' όσο θυμάμαι.
Στις οδηγίες (βλ. εικόνα) αναφέρει ένα κουμπί "pause", το οποίο όμως δεν υπάρχει πουθενά στο πενάκι.
Επίσης όπως είπαν κι άλλοι, η βεντούζα της βάσης δεν πιάνει καλά. Το άλλο 3D pen που ανέφερα είχε απλά πιο μεγάλη βάση... Αλλά δεν πειράζει, μάλλον θα φτιάξω με το 3D pen μεγαλύτερη βάση :)