Φτηνοδουλειά. Ο μηχανισμός και η μπαταρία ανάμιξης θα κάνουν το...καθήκον τους αξιοπρεπώς, το εύκαμπτο ρουξούνι όμως έχει αρκετές αδυναμίες. Καταρχάς, είναι μικρή η διάμετρος του σπιράλ σωλήνα και μειώνει την πίεση του νερού που καταλήγει στην κεφαλή, με αποτέλεσμα την χαμηλή ροή στην έξοδο της. Έπειτα η βάση του σωλήνα, δεν είναι ιδιαίτερα συμπαγής και πολύ φοβάμαι πως μετά από αρκετές περιστροφές, είτε θα ξεβιδώνεται, είτε θα σπάσει. Επίσης η βάση δεν είναι κατακόρυφη, αλλά έχει κάποια κλίση, αντίθετη προς το χερούλι και καθότι τοποθέτησα την βρύση πλαγίως, για να εκμεταλλευτώ καλύτερα το μήκος του σωλήνα, δείχνει κάπως περίεργα (γέρνει). Η κεφαλή είναι πρακτική, αλλά επειδή είναι από επιχρωμιωμένο πλαστικό, δεν νομίζω να αντέξει. Το ζεστό νερό και τα άλατα θα την φθείρουν και σε λιγότερο από χρόνο, θα μπλοκάρει ο διακόπτης εναλλαγής της ροής και θα βουλώσουν αρκετές από τις τρύπες του ντουζ. Ευτυχώς, υπάρχουν πάμφθηνες κεφαλές που κυκλοφορούν στο εμπόριο, για να την αντικαταστήσει κανείς... Συμπερασματικά: Για απελπισμένους οικονομικά ή σφιχτοχέρηδες που θα την χρησιμοποιούν περιστασιακά, είναι ότι πρέπει. Για αυτούς όμως που ψάχνουν ένα ανθεκτικό εργαλείο, το οποίο θα τους βοηθήσει στην τακτική λάντζα τους μακροπρόθεσμα και απροβλημάτιστα, αντενδείκνυται...