Θερμοστάτες Χώρου

Siemens Θερμοστάτης μη Προγραμματιζόμενος Κωδικός: RDH10

Ο ψηφιακός θερμοστάτης χώρου από την Siemens, είναι κατάλληλος για χρήση χειμώνα - καλοκαίρι, αφού σας δίνει τη δυνατότητα να ορίσετε τη θερμοκρασία θέρμανσης και ψύξης ενός χώρου. Έτσι η θερμοκρασία διατηρείται πάντα σταθερή στο επιθυμητό επίπεδο που έχετε επιλέξει. Είναι εφοδιασμένος με οθόνη που σας δείχνει τη θερμοκρασία, για μεγαλύτερη ευκολία στον... Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά και Διαστάσεις

  • Προγραμματισμός: μη Προγραμματιζόμενος
  • Τοποθέτηση: Επιτοίχιος
  • Εύρος Θερμοκρασίας : 5 - 30°C
  • Διαβάθμιση Θερμοκρασίας: 0.1°C
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Ο ψηφιακός θερμοστάτης χώρου από την Siemens, είναι κατάλληλος για χρήση χειμώνα - καλοκαίρι, αφού σας δίνει τη δυνατότητα να ορίσετε τη θερμοκρασία θέρμανσης και ψύξης ενός χώρου. Έτσι η θερμοκρασία διατηρείται πάντα σταθερή στο επιθυμητό επίπεδο που έχετε επιλέξει. Είναι εφοδιασμένος με οθόνη που σας δείχνει τη θερμοκρασία, για μεγαλύτερη ευκολία στον χειρισμό. Διαθέτει εύρος επιλογών 5 - 30 °C με διαβάθμιση ανά 0.1 °C. Οι ψηφιακοί θερμοστάτες επιτρέπουν την ακριβέστερη μέτρηση και ρύθμιση σε σχέση με τους αναλογικούς θερμοστάτες.

Τοποθετείται σε τοίχο με μέσο ύψος 1.5 μέτρο από το έδαφος, σε κεντρικό χώρο και μακριά από πηγές θερμότητας ή εξωτερικά κουφώματα. Η τροφοδοσία γίνεται με μπαταρίες και χωρίς καλώδια, άρα μπορεί να αντικαταστήσει εύκολα τον παλιό σας θερμοστάτη.

Χαρακτηριστικά και Διαστάσεις

  • Προγραμματισμός: μη Προγραμματιζόμενος
  • Τοποθέτηση: Επιτοίχιος
  • Εύρος Θερμοκρασίας : 5 - 30°C
  • Διαβάθμιση Θερμοκρασίας: 0.1°C

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
RDH10

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Ψηφιακός
Τοποθέτηση
Επιτοίχιος
Τροφοδοσία
Μπαταρίας

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Οθόνη Αφής
Όχι
Smart
Όχι
Ψύξης-Θέρμανσης
Ναι
Εύρος Θερμοκρασίας
5 - 30 °C
Προγραμματισμός
μη Προγραμματιζόμενος
Διαβάθμιση Θερμοκρασίας
0.1 °C

Διαστάσεις

Πλάτος
-
Ύψος
-
Βάθος
-

Ασύρματες Ιδιότητες

Wi-Fi
Όχι
Bluetooth
Όχι
ZigBee
Όχι
Z-Wave
Όχι
RF
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (18)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 2
  3. 3
  4. 1
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Καλός θερμοστατης για τα λεφτά του με την ανεκτή απόκλιση + - 1C°Αρνητικό άτι δεν έχει φωτιζόμενη οθόνη και ένδειξη με λαμπάκι λειτουργίας με αποτέλεσμα να θέλει καλό φωτισμό ο χώρος για να βλέπεις στην οθόνη ποτέ λειτουργεί και πότε όχι.
    Αλλαγή μπαταρίες κάθε 1 χρόνο για σωστή λειτουργία.Υπάρχουν και άλλα ρυθμιζόμενα μοντέλα.(καλιμπραρισμα, διαφορικό, φωτισμό και ένδεικτικο).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mechanicaeton
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε θερμοστάτες απλούς on off πάντα υπάρχει μια απόκλιση. Αυτός που είναι ηλεκτρονικός έχει μικρότερη από του παλαιάς τεχνολογίας που είχαν απόκλιση 3 βαθμούς μπορεί και παραπάνω. Αυτο είναι κανόνας για να μην έχουμε πολλές επανεκκινήσεις απο τον λέβητα. Τώρα παίζει ρόλο και η ακρίβεια. Ο συγκεκριμένος έχει 0.5 βαθμούς. Άρα ή 0.5 θα έχει η έναν βαθμό έτσι είναι ρυθμισμένοι από το εργοστάσιο. Τρία αστέρια του βάζω γιατί ενώ είναι απλός και ευανάγνωστος μετά απο κάποια χρονιά το κουμπί αρχίζει να κάνει τα δικά του. Δηλαδή το γυρνάς να ανεβάσεις θερμοκρασία και αυτός κάνει το αντίθετο. Έχω βάλει πάνω από 30 κομμάτια και τα πρώτα που έχω τοποθετήσει άρχισαν να μου δημιουργούν προβλήματα. Αν θέλετε μεγαλύτερη ακρίβεια ψάξτε για άλλους που έχουν ανά 0.1 βαθμό, self learning κλπ. Εκείνοι βέβαια μπορεί να σβήνουν και πιο νωρίς για οικονομία. Γενικά ο θερμοστάτης δεν είναι και τόσο απλη επιλογή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bakobill
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μεγαλύτερο μειονέκτημά του, είναι πως για να δεις πως λειτουργεί, θα πρέπει να πας κοντά στην οθόνη.
    Στο σπίτι μου που μένουν και οι υπερήλικες γονείς μου, έβαλα ένα λαμπάκι (πατέντα) για να μπορούν να δουν πότε δουλεύει το καλοριφέρ.
    Επίσης, έχω την αίσθηση πως οι μπαταρίες δεν κρατάνε πάνω από 2 μήνες.
    Εκτός και αν κάνοντας την πατέντα, κατάφερα κάποιο μικρό βραχυκύκλωμα και εξαντλούνται οι μπαταρίες.
    Θα τσεκάρω την κατανάλωση, με τον (ίδιο) θερμοστάτη της αδερφής μου χωρίς την πατέντα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Moutoglis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιόπιστο προϊόν. Οι ψηφιακοί θερμοστάτες έχουν απο 1 μέχρι 0.2 °C επιτρεπτό "σφάλμα" . Το μηδενικό σφάλμα θα προκαλούσε σύγχυση στο τι του λέμε να κάνει. Οι παλαιοί θερμοστάτες, που διαθέτει η πλειοψηφία των εγκαταστάσεων, έχει σφάλμα 2 μπορεί και 4 °C. Δηλαδή, άναψε - σβήσε έως 8 °C !! διαφορικό. Τον συγκεκριμένο τον έχω περίπου 5 χρόνια και τον συστήνω ανεπιφύλακτα. Απλός, χωρίς ιδιαίτερες λειτουργίες ευανάγνωστη οθόνη και με 1,5 °C διαφορικό "σφάλμα" είναι μια καλή αρχή στις ψηφιακές αναβαθμίσεις και αυτού του κλάδου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AMALIA_RAMMOU
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καμια επαφη με το περιβαλλον!!!Πηραμε 2 ιδιους και οι δυο κανουν τα ιδια εχουν αποκλισει τουλαχιστον 2-3 βαθμους δεν ανοιγει μονο του σχεδον ποτε για ν ανοιξη το βαζεις στο 24 -25 ανοιγει πεντε λεπτα και κλεινει ειναι σε μονιμη βα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gaffer
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν καταλαβαινω αυτους που λενε οτι εχει μεγαλη αποκλιση.Την θερμοκρασια χωρου την δειχνει πολυ σωστα,και η λειτουργια του ειναι αναλογως την θερμοκρασια που εσυ θα το ρυθμισεις.Εαν θελεις να λειτουργει στους 20 τοτε θα αναψει τον καυστηρα οταν πεσει η θερμοκρασια χωρου στους 19 και θα σβησει οταν παει στους 21.
    Στα αρνητικα ειναι οτι δεν εχει φωτιζομενη οθονη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • liquid_billy
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιόπιστος θερμοστάτης!Value for money προϊόν. Με μέσο θέρμανσης φυσικό αέριο έιχα εξοικονόμηση τουλάχιστον 50ευρώ/μήνα με σταθερή θερμοκρασία στους 22!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Dragatsikas
    1
    6 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΘΕΤΙΚΟ :Εύκολη εγκατάσταση, μεγάλη οθόνη απλός στην χρήση
    ΑΡΝΗΤΙΚΑ :Τον ρυθμίζεις στους 21 κλείνει στους 21,5 και και ανοίγει στους 20 με αποτέλεσμα το σπίτι να κρυώνει
    δεν τον συνιστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgio_Kos
    1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεγάλη απόκλιση και στο να ενεργοποιηθεί αλλά και όταν πρέπει να κλείσει, σίγουρα μη αποδοτικός αφού παραμένει ανοικτό το κύκλωμα θέρμανσης ακόμα και όταν δε χρειάζεται

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris ous
    1
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειναι αξιοπιστος θερμοστατης.-
    Έχει 1 βαθμο αποκλιση προς τα πανω και 1 προς τα κατω. Απαραδεκτος !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thespy
    5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια μια χαρά θερμότατης το μονη αρνητικό είναι ότι μου έβγαλε ένδειξη μπαταρίας και δεν ξέρω πως θα την αλλάξω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • logosak
    2
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιόπιστος αλλα πρεπει να πεςει Κατά 1 βαθμό η θερμοκρασία για να ενεργοποιηθεί με αποτέλεσμα να κρυωνει το σπίτι .
    Δεν το συνιστώ γι αυτό το λόγω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αχιλλέας.
    1
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΑΡΝΗΤΙΚΟ: 'Εχει μεγάλη απόκλιση στον έλεγχο της θερμοκρασίας. Δηλ. εάν το έχεις ρυθμίσει στους 22 βαθμούς, θα κλείσει ή θ΄ανοίξει (+ -) 2 βαθμούς. Αποτέλεσμα να χρειάζεται να το επαναρρυθμίζεις τακτικά. Θα πρότεινα κάποιον θερμοστάτη με χειρισμό πλήκτρων για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rafahl.rigizos
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παρα πολυ καλος θερμοστατης φτανει παντα την επιθυμητη θερμοκρασια χωρις κοληματα και ευκολος στην εγκατασταση και παρα πολυ απλος στην χρηση (ο ποιο απλος ) απο αλλους ... σχετικα οραιο design και με την αξιοπιστια της siemens εχω παραγκιλει αλλα 5 κοματια σε φιλους!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τουλάχιστον 2 βαθμούς απόκλιση. Άρα μιλάμε στο σύνολο για 4 βαθμούς!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ απλός στη χρήση.Λειτουργεί σωστά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μείον ότι θερμοκρασία αλλάζει κατά +/- 0,5, κάτι που δημιουργεί και ένα θέμα στο πότε ανοίγει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ακριβης θερμοκρασια πολυ αξιοπηστος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Καλός θερμοστατης για τα λεφτά του με την ανεκτή απόκλιση + - 1C°Αρνητικό άτι δεν έχει φωτιζόμενη οθόνη και ένδειξη με λαμπάκι λειτουργίας με αποτέλεσμα να θέλει καλό φωτισμό ο χώρος για να βλέπεις στην οθόνη ποτέ λειτουργεί και πότε όχι.
    Αλλαγή μπαταρίες κάθε 1 χρόνο για σωστή λειτουργία.Υπάρχουν και άλλα ρυθμιζόμενα μοντέλα.(καλιμπραρισμα, διαφορικό, φωτισμό και ένδεικτικο).

    0
  • Σε θερμοστάτες απλούς on off πάντα υπάρχει μια απόκλιση. Αυτός που είναι ηλεκτρονικός έχει μικρότερη από του παλαιάς τεχνολογίας που είχαν απόκλιση 3 βαθμούς μπορεί και παραπάνω. Αυτο είναι κανόνας για να μην έχουμε πολλές επανεκκινήσεις απο τον λέβητα. Τώρα παίζει ρόλο και η ακρίβεια. Ο συγκεκριμένος έχει 0.5 βαθμούς. Άρα ή 0.5 θα έχει η έναν βαθμό έτσι είναι ρυθμισμένοι από το εργοστάσιο. Τρία αστέρια του βάζω γιατί ενώ είναι απλός και ευανάγνωστος μετά απο κάποια χρονιά το κουμπί αρχίζει να κάνει τα δικά του. Δηλαδή το γυρνάς να ανεβάσεις θερμοκρασία και αυτός κάνει το αντίθετο. Έχω βάλει πάνω από 30 κομμάτια και τα πρώτα που έχω τοποθετήσει άρχισαν να μου δημιουργούν προβλήματα. Αν θέλετε μεγαλύτερη ακρίβεια ψάξτε για άλλους που έχουν ανά 0.1 βαθμό, self learning κλπ. Εκείνοι βέβαια μπορεί να σβήνουν και πιο νωρίς για οικονομία. Γενικά ο θερμοστάτης δεν είναι και τόσο απλη επιλογή

    3
  • Το μεγαλύτερο μειονέκτημά του, είναι πως για να δεις πως λειτουργεί, θα πρέπει να πας κοντά στην οθόνη.
    Στο σπίτι μου που μένουν και οι υπερήλικες γονείς μου, έβαλα ένα λαμπάκι (πατέντα) για να μπορούν να δουν πότε δουλεύει το καλοριφέρ.
    Επίσης, έχω την αίσθηση πως οι μπαταρίες δεν κρατάνε πάνω από 2 μήνες.
    Εκτός και αν κάνοντας την πατέντα, κατάφερα κάποιο μικρό βραχυκύκλωμα και εξαντλούνται οι μπαταρίες.
    Θα τσεκάρω την κατανάλωση, με τον (ίδιο) θερμοστάτη της αδερφής μου χωρίς την πατέντα.

    2
  • Αξιόπιστο προϊόν. Οι ψηφιακοί θερμοστάτες έχουν απο 1 μέχρι 0.2 °C επιτρεπτό "σφάλμα" . Το μηδενικό σφάλμα θα προκαλούσε σύγχυση στο τι του λέμε να κάνει. Οι παλαιοί θερμοστάτες, που διαθέτει η πλειοψηφία των εγκαταστάσεων, έχει σφάλμα 2 μπορεί και 4 °C. Δηλαδή, άναψε - σβήσε έως 8 °C !! διαφορικό. Τον συγκεκριμένο τον έχω περίπου 5 χρόνια και τον συστήνω ανεπιφύλακτα. Απλός, χωρίς ιδιαίτερες λειτουργίες ευανάγνωστη οθόνη και με 1,5 °C διαφορικό "σφάλμα" είναι μια καλή αρχή στις ψηφιακές αναβαθμίσεις και αυτού του κλάδου.

    2
  • Καμια επαφη με το περιβαλλον!!!Πηραμε 2 ιδιους και οι δυο κανουν τα ιδια εχουν αποκλισει τουλαχιστον 2-3 βαθμους δεν ανοιγει μονο του σχεδον ποτε για ν ανοιξη το βαζεις στο 24 -25 ανοιγει πεντε λεπτα και κλεινει ειναι σε μονιμη βα

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

5 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
RDH10

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Ψηφιακός
Τοποθέτηση
Επιτοίχιος
Τροφοδοσία
Μπαταρίας

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Οθόνη Αφής
Όχι
Smart
Όχι
Ψύξης-Θέρμανσης
Ναι
Εύρος Θερμοκρασίας
5 - 30 °C
Προγραμματισμός
μη Προγραμματιζόμενος
Διαβάθμιση Θερμοκρασίας
0.1 °C

Διαστάσεις

Πλάτος
-
Ύψος
-
Βάθος
-

Ασύρματες Ιδιότητες

Wi-Fi
Όχι
Bluetooth
Όχι
ZigBee
Όχι
Z-Wave
Όχι
RF
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Ο ψηφιακός θερμοστάτης χώρου από την Siemens, είναι κατάλληλος για χρήση χειμώνα - καλοκαίρι, αφού σας δίνει τη δυνατότητα να ορίσετε τη θερμοκρασία θέρμανσης και ψύξης ενός χώρου. Έτσι η θερμοκρασία διατηρείται πάντα σταθερή στο επιθυμητό επίπεδο που έχετε επιλέξει. Είναι εφοδιασμένος με οθόνη που σας δείχνει τη θερμοκρασία, για μεγαλύτερη ευκολία στον χειρισμό. Διαθέτει εύρος επιλογών 5 - 30 °C με διαβάθμιση ανά 0.1 °C. Οι ψηφιακοί θερμοστάτες επιτρέπουν την ακριβέστερη μέτρηση και ρύθμιση σε σχέση με τους αναλογικούς θερμοστάτες.

Τοποθετείται σε τοίχο με μέσο ύψος 1.5 μέτρο από το έδαφος, σε κεντρικό χώρο και μακριά από πηγές θερμότητας ή εξωτερικά κουφώματα. Η τροφοδοσία γίνεται με μπαταρίες και χωρίς καλώδια, άρα μπορεί να αντικαταστήσει εύκολα τον παλιό σας θερμοστάτη.

Χαρακτηριστικά και Διαστάσεις

  • Προγραμματισμός: μη Προγραμματιζόμενος
  • Τοποθέτηση: Επιτοίχιος
  • Εύρος Θερμοκρασίας : 5 - 30°C
  • Διαβάθμιση Θερμοκρασίας: 0.1°C

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (18)

  1. 6
  2. 2
  3. 3
  4. 1
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Καλός θερμοστατης για τα λεφτά του με την ανεκτή απόκλιση + - 1C°Αρνητικό άτι δεν έχει φωτιζόμενη οθόνη και ένδειξη με λαμπάκι λειτουργίας με αποτέλεσμα να θέλει καλό φωτισμό ο χώρος για να βλέπεις στην οθόνη ποτέ λειτουργεί και πότε όχι.
    Αλλαγή μπαταρίες κάθε 1 χρόνο για σωστή λειτουργία.Υπάρχουν και άλλα ρυθμιζόμενα μοντέλα.(καλιμπραρισμα, διαφορικό, φωτισμό και ένδεικτικο).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mechanicaeton
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε θερμοστάτες απλούς on off πάντα υπάρχει μια απόκλιση. Αυτός που είναι ηλεκτρονικός έχει μικρότερη από του παλαιάς τεχνολογίας που είχαν απόκλιση 3 βαθμούς μπορεί και παραπάνω. Αυτο είναι κανόνας για να μην έχουμε πολλές επανεκκινήσεις απο τον λέβητα. Τώρα παίζει ρόλο και η ακρίβεια. Ο συγκεκριμένος έχει 0.5 βαθμούς. Άρα ή 0.5 θα έχει η έναν βαθμό έτσι είναι ρυθμισμένοι από το εργοστάσιο. Τρία αστέρια του βάζω γιατί ενώ είναι απλός και ευανάγνωστος μετά απο κάποια χρονιά το κουμπί αρχίζει να κάνει τα δικά του. Δηλαδή το γυρνάς να ανεβάσεις θερμοκρασία και αυτός κάνει το αντίθετο. Έχω βάλει πάνω από 30 κομμάτια και τα πρώτα που έχω τοποθετήσει άρχισαν να μου δημιουργούν προβλήματα. Αν θέλετε μεγαλύτερη ακρίβεια ψάξτε για άλλους που έχουν ανά 0.1 βαθμό, self learning κλπ. Εκείνοι βέβαια μπορεί να σβήνουν και πιο νωρίς για οικονομία. Γενικά ο θερμοστάτης δεν είναι και τόσο απλη επιλογή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bakobill
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μεγαλύτερο μειονέκτημά του, είναι πως για να δεις πως λειτουργεί, θα πρέπει να πας κοντά στην οθόνη.
    Στο σπίτι μου που μένουν και οι υπερήλικες γονείς μου, έβαλα ένα λαμπάκι (πατέντα) για να μπορούν να δουν πότε δουλεύει το καλοριφέρ.
    Επίσης, έχω την αίσθηση πως οι μπαταρίες δεν κρατάνε πάνω από 2 μήνες.
    Εκτός και αν κάνοντας την πατέντα, κατάφερα κάποιο μικρό βραχυκύκλωμα και εξαντλούνται οι μπαταρίες.
    Θα τσεκάρω την κατανάλωση, με τον (ίδιο) θερμοστάτη της αδερφής μου χωρίς την πατέντα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Moutoglis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιόπιστο προϊόν. Οι ψηφιακοί θερμοστάτες έχουν απο 1 μέχρι 0.2 °C επιτρεπτό "σφάλμα" . Το μηδενικό σφάλμα θα προκαλούσε σύγχυση στο τι του λέμε να κάνει. Οι παλαιοί θερμοστάτες, που διαθέτει η πλειοψηφία των εγκαταστάσεων, έχει σφάλμα 2 μπορεί και 4 °C. Δηλαδή, άναψε - σβήσε έως 8 °C !! διαφορικό. Τον συγκεκριμένο τον έχω περίπου 5 χρόνια και τον συστήνω ανεπιφύλακτα. Απλός, χωρίς ιδιαίτερες λειτουργίες ευανάγνωστη οθόνη και με 1,5 °C διαφορικό "σφάλμα" είναι μια καλή αρχή στις ψηφιακές αναβαθμίσεις και αυτού του κλάδου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AMALIA_RAMMOU
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καμια επαφη με το περιβαλλον!!!Πηραμε 2 ιδιους και οι δυο κανουν τα ιδια εχουν αποκλισει τουλαχιστον 2-3 βαθμους δεν ανοιγει μονο του σχεδον ποτε για ν ανοιξη το βαζεις στο 24 -25 ανοιγει πεντε λεπτα και κλεινει ειναι σε μονιμη βα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gaffer
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν καταλαβαινω αυτους που λενε οτι εχει μεγαλη αποκλιση.Την θερμοκρασια χωρου την δειχνει πολυ σωστα,και η λειτουργια του ειναι αναλογως την θερμοκρασια που εσυ θα το ρυθμισεις.Εαν θελεις να λειτουργει στους 20 τοτε θα αναψει τον καυστηρα οταν πεσει η θερμοκρασια χωρου στους 19 και θα σβησει οταν παει στους 21.
    Στα αρνητικα ειναι οτι δεν εχει φωτιζομενη οθονη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • liquid_billy
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιόπιστος θερμοστάτης!Value for money προϊόν. Με μέσο θέρμανσης φυσικό αέριο έιχα εξοικονόμηση τουλάχιστον 50ευρώ/μήνα με σταθερή θερμοκρασία στους 22!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Dragatsikas
    1
    6 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΘΕΤΙΚΟ :Εύκολη εγκατάσταση, μεγάλη οθόνη απλός στην χρήση
    ΑΡΝΗΤΙΚΑ :Τον ρυθμίζεις στους 21 κλείνει στους 21,5 και και ανοίγει στους 20 με αποτέλεσμα το σπίτι να κρυώνει
    δεν τον συνιστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgio_Kos
    1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεγάλη απόκλιση και στο να ενεργοποιηθεί αλλά και όταν πρέπει να κλείσει, σίγουρα μη αποδοτικός αφού παραμένει ανοικτό το κύκλωμα θέρμανσης ακόμα και όταν δε χρειάζεται

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris ous
    1
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειναι αξιοπιστος θερμοστατης.-
    Έχει 1 βαθμο αποκλιση προς τα πανω και 1 προς τα κατω. Απαραδεκτος !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thespy
    5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια μια χαρά θερμότατης το μονη αρνητικό είναι ότι μου έβγαλε ένδειξη μπαταρίας και δεν ξέρω πως θα την αλλάξω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • logosak
    2
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιόπιστος αλλα πρεπει να πεςει Κατά 1 βαθμό η θερμοκρασία για να ενεργοποιηθεί με αποτέλεσμα να κρυωνει το σπίτι .
    Δεν το συνιστώ γι αυτό το λόγω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αχιλλέας.
    1
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΑΡΝΗΤΙΚΟ: 'Εχει μεγάλη απόκλιση στον έλεγχο της θερμοκρασίας. Δηλ. εάν το έχεις ρυθμίσει στους 22 βαθμούς, θα κλείσει ή θ΄ανοίξει (+ -) 2 βαθμούς. Αποτέλεσμα να χρειάζεται να το επαναρρυθμίζεις τακτικά. Θα πρότεινα κάποιον θερμοστάτη με χειρισμό πλήκτρων για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rafahl.rigizos
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παρα πολυ καλος θερμοστατης φτανει παντα την επιθυμητη θερμοκρασια χωρις κοληματα και ευκολος στην εγκατασταση και παρα πολυ απλος στην χρηση (ο ποιο απλος ) απο αλλους ... σχετικα οραιο design και με την αξιοπιστια της siemens εχω παραγκιλει αλλα 5 κοματια σε φιλους!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τουλάχιστον 2 βαθμούς απόκλιση. Άρα μιλάμε στο σύνολο για 4 βαθμούς!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ απλός στη χρήση.Λειτουργεί σωστά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μείον ότι θερμοκρασία αλλάζει κατά +/- 0,5, κάτι που δημιουργεί και ένα θέμα στο πότε ανοίγει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ακριβης θερμοκρασια πολυ αξιοπηστος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Καλός θερμοστατης για τα λεφτά του με την ανεκτή απόκλιση + - 1C°Αρνητικό άτι δεν έχει φωτιζόμενη οθόνη και ένδειξη με λαμπάκι λειτουργίας με αποτέλεσμα να θέλει καλό φωτισμό ο χώρος για να βλέπεις στην οθόνη ποτέ λειτουργεί και πότε όχι.
    Αλλαγή μπαταρίες κάθε 1 χρόνο για σωστή λειτουργία.Υπάρχουν και άλλα ρυθμιζόμενα μοντέλα.(καλιμπραρισμα, διαφορικό, φωτισμό και ένδεικτικο).

    0
  • Σε θερμοστάτες απλούς on off πάντα υπάρχει μια απόκλιση. Αυτός που είναι ηλεκτρονικός έχει μικρότερη από του παλαιάς τεχνολογίας που είχαν απόκλιση 3 βαθμούς μπορεί και παραπάνω. Αυτο είναι κανόνας για να μην έχουμε πολλές επανεκκινήσεις απο τον λέβητα. Τώρα παίζει ρόλο και η ακρίβεια. Ο συγκεκριμένος έχει 0.5 βαθμούς. Άρα ή 0.5 θα έχει η έναν βαθμό έτσι είναι ρυθμισμένοι από το εργοστάσιο. Τρία αστέρια του βάζω γιατί ενώ είναι απλός και ευανάγνωστος μετά απο κάποια χρονιά το κουμπί αρχίζει να κάνει τα δικά του. Δηλαδή το γυρνάς να ανεβάσεις θερμοκρασία και αυτός κάνει το αντίθετο. Έχω βάλει πάνω από 30 κομμάτια και τα πρώτα που έχω τοποθετήσει άρχισαν να μου δημιουργούν προβλήματα. Αν θέλετε μεγαλύτερη ακρίβεια ψάξτε για άλλους που έχουν ανά 0.1 βαθμό, self learning κλπ. Εκείνοι βέβαια μπορεί να σβήνουν και πιο νωρίς για οικονομία. Γενικά ο θερμοστάτης δεν είναι και τόσο απλη επιλογή

    3
  • Το μεγαλύτερο μειονέκτημά του, είναι πως για να δεις πως λειτουργεί, θα πρέπει να πας κοντά στην οθόνη.
    Στο σπίτι μου που μένουν και οι υπερήλικες γονείς μου, έβαλα ένα λαμπάκι (πατέντα) για να μπορούν να δουν πότε δουλεύει το καλοριφέρ.
    Επίσης, έχω την αίσθηση πως οι μπαταρίες δεν κρατάνε πάνω από 2 μήνες.
    Εκτός και αν κάνοντας την πατέντα, κατάφερα κάποιο μικρό βραχυκύκλωμα και εξαντλούνται οι μπαταρίες.
    Θα τσεκάρω την κατανάλωση, με τον (ίδιο) θερμοστάτη της αδερφής μου χωρίς την πατέντα.

    2
  • Αξιόπιστο προϊόν. Οι ψηφιακοί θερμοστάτες έχουν απο 1 μέχρι 0.2 °C επιτρεπτό "σφάλμα" . Το μηδενικό σφάλμα θα προκαλούσε σύγχυση στο τι του λέμε να κάνει. Οι παλαιοί θερμοστάτες, που διαθέτει η πλειοψηφία των εγκαταστάσεων, έχει σφάλμα 2 μπορεί και 4 °C. Δηλαδή, άναψε - σβήσε έως 8 °C !! διαφορικό. Τον συγκεκριμένο τον έχω περίπου 5 χρόνια και τον συστήνω ανεπιφύλακτα. Απλός, χωρίς ιδιαίτερες λειτουργίες ευανάγνωστη οθόνη και με 1,5 °C διαφορικό "σφάλμα" είναι μια καλή αρχή στις ψηφιακές αναβαθμίσεις και αυτού του κλάδου.

    2
  • Καμια επαφη με το περιβαλλον!!!Πηραμε 2 ιδιους και οι δυο κανουν τα ιδια εχουν αποκλισει τουλαχιστον 2-3 βαθμους δεν ανοιγει μονο του σχεδον ποτε για ν ανοιξη το βαζεις στο 24 -25 ανοιγει πεντε λεπτα και κλεινει ειναι σε μονιμη βα

    0
  • Δες τα όλα