Αυτο το παιχνιδι ειναι πραγματικα απο τα κορυφαια παιχνιδια του ps3 και οχι μονο. Θυμαμαι πολλοι το απερριπταν και το θεωρουσαν ως ενα κλισε και ανουσιο παιχνιδι τον καιρο πριν βγει. Ομως αυτο το συγκεκριμενο videogame απεδειξε οτι οταν υπαρχει διαθεση , φαντασια και δημιουργικοτητα ακομα και το πιο κλισε και πολυσηζητημενο θεμα μπορει να γινει μεγαλουργημα. Πραγματικα συκλονιστικο παιχνιδι, με δραση, αγωνια, μυστηριο, που ειναι λες και βλεπεις ταινια. Ειναι must για το ps3 k ps4, ενω εχει και καλο multiplayer. Αξιζει να παρετε την game of the year εκδοση καθως εχει τα παντα μεσα, dlc, online pass, χαρτες. Για μενα, το μοναδικο παιχνιδι που μπορει να συναγωνιστει το last of us, ειναι το The walking dead. Απ οτι φαινεται σιγουρα θα υπαρξει sequel. Στον τομεα των γραφικων, το παιχνιδι ωθει στα ανωτατα ορια του το ps3 αλλα το αποτελεσμα ειναι μοναδικο. Δεν εχει νοημα να λεω αλλα, πρεπει να το δειτε εσεις οι ιδιοι.
Απλως ενα αριστουργημα!