- Σχέδιο
- Slides
- Χρώμα
- Μπλε
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.
Άλλαξαν μέγεθος προς το μικρότερο με τον καιρό τόσο πολύ που τις φορούσε η γυναίκα μου, αστεία ποιότητα τζάμπο
Τις έχω πάνω από 1 χρόνο. Αυτά που έχω να πω είναι τα εξής:
Το υλικό τους είναι απίστευτά ανθεκτικό. Είμαι 95 Kg και δεν έχουν πάθει το παραμικρό. Συνήθως οι σαγιονάρες σε μένα βγάζουν - δε βγάζουν χρόνο.
Δεν γλιστράνε, ούτε στο πάτωμα ούτε το πόδι μέσα σε αυτές.
Είναι ελαφριές.
Από την άλλη, όσον αφορά τα αρνητικά:
Το μέγεθος τους είναι ελαφρώς μικρότερο οπότε στενεύουν λίγο το πόδι. Πάρτε τις ένα νούμερο μεγαλύτερες καλύτερα.
Μετά από καιρό διαπιστώνω ότι πονάνε τα πόδια μου όταν τις φοράω. Το πλαστικό τους είναι κακής ποιότητας και αρκετά σκληρό. Επίσης στο νούμερο είναι πολύ μικρές. Χρειάζεται 1-2 νούμερα μεγαλύτερο. Ποτέ ξανά crocs.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλής ποιότητας αλλά δεν βόλευαν τον γιο. Του έβγαιναν...
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή εφαρμογή και άνετες. Όσον αφορά την ανθεκτικότητα.. θα δούμε
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Άλλαξαν μέγεθος προς το μικρότερο με τον καιρό τόσο πολύ που τις φορούσε η γυναίκα μου, αστεία ποιότητα τζάμπο
Τις έχω πάνω από 1 χρόνο. Αυτά που έχω να πω είναι τα εξής:
Το υλικό τους είναι απίστευτά ανθεκτικό. Είμαι 95 Kg και δεν έχουν πάθει το παραμικρό. Συνήθως οι σαγιονάρες σε μένα βγάζουν - δε βγάζουν χρόνο.
Δεν γλιστράνε, ούτε στο πάτωμα ούτε το πόδι μέσα σε αυτές.
Είναι ελαφριές.
Από την άλλη, όσον αφορά τα αρνητικά:
Το μέγεθος τους είναι ελαφρώς μικρότερο οπότε στενεύουν λίγο το πόδι. Πάρτε τις ένα νούμερο μεγαλύτερες καλύτερα.
Μετά από καιρό διαπιστώνω ότι πονάνε τα πόδια μου όταν τις φοράω. Το πλαστικό τους είναι κακής ποιότητας και αρκετά σκληρό. Επίσης στο νούμερο είναι πολύ μικρές. Χρειάζεται 1-2 νούμερα μεγαλύτερο. Ποτέ ξανά crocs.
Καλής ποιότητας αλλά δεν βόλευαν τον γιο. Του έβγαιναν...
Πολύ καλή εφαρμογή και άνετες. Όσον αφορά την ανθεκτικότητα.. θα δούμε
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Άλλαξαν μέγεθος προς το μικρότερο με τον καιρό τόσο πολύ που τις φορούσε η γυναίκα μου, αστεία ποιότητα τζάμπο
Τις έχω πάνω από 1 χρόνο. Αυτά που έχω να πω είναι τα εξής:
Το υλικό τους είναι απίστευτά ανθεκτικό. Είμαι 95 Kg και δεν έχουν πάθει το παραμικρό. Συνήθως οι σαγιονάρες σε μένα βγάζουν - δε βγάζουν χρόνο.
Δεν γλιστράνε, ούτε στο πάτωμα ούτε το πόδι μέσα σε αυτές.
Είναι ελαφριές.
Από την άλλη, όσον αφορά τα αρνητικά:
Το μέγεθος τους είναι ελαφρώς μικρότερο οπότε στενεύουν λίγο το πόδι. Πάρτε τις ένα νούμερο μεγαλύτερες καλύτερα.
Μετά από καιρό διαπιστώνω ότι πονάνε τα πόδια μου όταν τις φοράω. Το πλαστικό τους είναι κακής ποιότητας και αρκετά σκληρό. Επίσης στο νούμερο είναι πολύ μικρές. Χρειάζεται 1-2 νούμερα μεγαλύτερο. Ποτέ ξανά crocs.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλής ποιότητας αλλά δεν βόλευαν τον γιο. Του έβγαιναν...
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή εφαρμογή και άνετες. Όσον αφορά την ανθεκτικότητα.. θα δούμε
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Άλλαξαν μέγεθος προς το μικρότερο με τον καιρό τόσο πολύ που τις φορούσε η γυναίκα μου, αστεία ποιότητα τζάμπο
Τις έχω πάνω από 1 χρόνο. Αυτά που έχω να πω είναι τα εξής:
Το υλικό τους είναι απίστευτά ανθεκτικό. Είμαι 95 Kg και δεν έχουν πάθει το παραμικρό. Συνήθως οι σαγιονάρες σε μένα βγάζουν - δε βγάζουν χρόνο.
Δεν γλιστράνε, ούτε στο πάτωμα ούτε το πόδι μέσα σε αυτές.
Είναι ελαφριές.
Από την άλλη, όσον αφορά τα αρνητικά:
Το μέγεθος τους είναι ελαφρώς μικρότερο οπότε στενεύουν λίγο το πόδι. Πάρτε τις ένα νούμερο μεγαλύτερες καλύτερα.
Μετά από καιρό διαπιστώνω ότι πονάνε τα πόδια μου όταν τις φοράω. Το πλαστικό τους είναι κακής ποιότητας και αρκετά σκληρό. Επίσης στο νούμερο είναι πολύ μικρές. Χρειάζεται 1-2 νούμερα μεγαλύτερο. Ποτέ ξανά crocs.
Καλής ποιότητας αλλά δεν βόλευαν τον γιο. Του έβγαιναν...
Πολύ καλή εφαρμογή και άνετες. Όσον αφορά την ανθεκτικότητα.. θα δούμε