Το σχοινακι ειναι οπως στη φωτο ασημι, παρα πολυ λεπτο, γυρω στα 2,5mm νομιζω. Τα μεταλλικα αντιολισθητικα αλουμινενια χερουλια του ειναι ικανοποιητικα σε βαρος για μενα, τοσο οσο να νιωθεις πως τα κρατας. ουτε βαρια ουτε πουπουλο.
Δειχνει ποιοτικη κατασκευη με γερα ρουλαμαν, επομενως ανθεκτικο και το μηκος του αλλαζει πανευκολα ξεβιδωνοντας τις βιδες με το χερι, οι οποιες δεν ειναι ψυρες! οποτε δε νομιζω να χαθουν.
Τωρα... Τα πολυ αδυνατα σχοινακια με συρματόσχοινο και επενδυση pvc (σχοινακια ταχυτητας) απευθύνονται σε ατομα που εχουν εμπειρια. Αν και αρχαρια δε με μαστιγωσε, απλος δεν μπορω να κανω επαναληψεις οσο ενας εμπειρος. σιγα σιγα...
Ειναι πολυ ωραιο σχοινακι, επωνυμο, οικονομικο για μεταλικο με αυτη την ποιοτητα.
Αξιζει τα χρηματα του σιγουρα και απο οτι διαβασα η Optimum υπαρχει απο το 1997, αρα ειναι αξιοπιστη. Πριν το αγορασω το εψαξα κι ας ειναι κατι μικρης αξιας. Το προτεινω για αγορα.