Mini Κλιματιστικά & Ανεμιστηράκια

Platinet Ανεμιστηράκι USB Επαναφορτιζόμενο 3000mAh Λευκό PRDF0326

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Μπαταρία 3000 mAh
  • Ταχύτητες ανεμιστήρα: 3
  • Φωτεινή ένδειξη λειτουργίας
  • Σύνδεση micro USB

Χάρη στον φωτισμό LED, η συσκευή μπορεί επίσης να λειτουργήσει και ως φωτιστικο κομοδίνου.

23 66
Παράδοση έως Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Computell 5,0 (33)
Ελλάδα
20+ τεμάχια
Δες Gadgets στη σελίδα του Computell
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χρήση
Γραφείου/Σπιτιού
Είδος
Ανεμιστηράκι
Σύνδεση
USB
Μπαταρία
Επαναφορτιζόμενη Εσωτερική
Διάρκεια Λειτουργίας
10 hrs
Χωρητικότητα Μπαταρίας
3000 mAh
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες

Περιστρεφόμενο
Ναι
Φωτισμός
Ναι
Κλίπ
Όχι
Αναδιπλούμενο
Όχι
Power Bank
Όχι
Τρίποδο
Όχι
Χωρίς Πτερύγια
Όχι
Με Νερό
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (173)

Αξιολογήσεις

  1. 145
  2. 20
  3. 3
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
  • Ποιότητα
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αθόρυβο

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • harrispap10
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θα έβαζα 4.5 αστέρια γιατί θα προτιμούσα να είναι λίγο πιο βαρύ/ακριβό και να είχε 6000mAh μπαταρία γιατί τώρα τελειώνει κάπου στις 5 ώρες στην χαμηλή σκάλα.
    Κατά τα άλλα, πολύ δυνατός ανεμιστήρας, ακόμα και στην χαμηλή σκάλα.
    Δουλεύει και ενώ είναι στην πρίζα, απλά ρίχνει λίγο την ένταση, μάλλον για προστασία της μπαταρίας.
    Σαν να έχει λίγο περίεργο/μεγάλο βύσμα και τα περισσότερα καλώδιά type c που έχω σπίτι δεν κουμπώνουν σωστά και δεν φορτίζει. Με το καλώδιο της συσκευασίας φορτίζει κανονικά όμως και είναι και 2 μέτρα καλώδιο, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eyedentify
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό, αλλά φειδωλή η εταιρεία με την μπαταρία. 3.000mAh είναι λίγα. Σε πασίγνωστη αλυσίδα σουπερμάρκετ υπάρχει αντίστοιχο προϊόν άλλης εταιρείας με 4.000mAh και τιμή 19,80 ευρώ! Επίσης, με λίγα ευρώ παραπάνω υπάρχει της Kerosun με 8.000mAh μπαταρία!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyrts
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ αποτελεσματικό φορτίζει γρήγορα και η μπαταρία κρατάει αρκετές ωρες >5 στην πρώτη σκάλα τουλάχιστον κατά την αγορά. Το μόνο αρνητικό ότι για να το κλείσεις δεν έχει ξεχωριστό κουμπί και θέλει 3 κλικ.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lefteris_a
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα τον πρώτο, λίγο πριν τον καύσωνα, προκειμένου να μειώσω τη χρήση του κλιματιστικού, καθώς είναι κοστοβόρο αλλά και ανθυγιεινό για πιλύωρη χρήση.
    Σε λίγες ημέρες αγόρασα και δεύτερο, καθώς το πρώτο το πήρε ο γιος μου για χρήση όταν διαβάζει, όταν χαλαρώνει, όταν ξαπλώνει στο κρεβάτι του.
    Ειλικρινά, είναι από τα πιο χρήσιμα προϊόντα που έχω ποτέ αγοράσει.
    Μικρό (έχω βάλει δίπλα του ένα τηλεκοντρόλ, για να καταλάβετε το μέγεθος), αποτελεσματικό, ευχάριστο, με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας.
    Κυρίως όμως είναι σχεδόν αθόρυβο!!
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aigin
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Είναι αρκετά δυνατός ανεμιστήρας και παρόλα αυτά αθόρυβος για το μέγεθος του. Μπορείτε επίσης να τον χρησιμοποιήσετε και όταν φορτίζει, καλό είναι να μην το έχετε στην πιο δυνατή ένταση. Ποιοτικός με καλή διάρκεια μπαταρίας και σε σωστό μέγεθος. Προτείνεται η αγορά του αν θέλετε κάτι που να έχει τα πάντα εκτός από αυτόματο δεξιά αριστερά.
    Update
    Προσοχή στο βύσμα φόρτισης, χαλάει σχετικά εύκολα. Μην το κουνάτε πολύ και προσοχή μην το πιέζετε δυνατά.

    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Άκης Καμίτσαλης
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά το εργαλείο!!Αθόρυβο γενικά ,στην πρώτη σκάλα το έχω ,σε απόσταση κάνα μέτρο από μένα στραμμένο προς το κεφάλι μου, για μην ιδρώνω,(Για τον ύπνο),και μια χαρά με έχει βολέψει!
    Φανταστείτε κατάργησα μεγάλο ανεμιστήρα που είχα!
    Κρατάει αρκετά η μπαταρία στην πρώτη σκάλα,το παίρνεις όπου θες!Πολύ βολικό γενικά,αξίζει!
    Αργεί να φορτίσει,αλλά λογικό είναι!

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ironma
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερό ανεμιστηρακι, το είχα πάρει πριν ένα χρόνο και με έσωσε στο κάμπινγκ, φέτος πηρα κι ένα δεύτερο που μάλλον είναι η καινούρια έκδοση καθώς έχει και περιστροφή κι επίσης η usb θύρα είναι πλέον type C.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Petros_Korovesis2029
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό !!!
    Ότι πρέπει για μένα που δεν αντέχω την ζέστη με τίποτα !!!
    Δεν δίνω 5 αστέρια , διότι το δικό μου όταν το ρυθμίσεις ως προς το ύψος , η "κεφαλή" μετά από λίγο αρχίζει να γλιστράει σιγά-σιγά και πέφτει στο κάτω τερματικό σημείο...
    Το ρυθμίζω π.χ. να με χτυπάει στο πρόσωπο και μετά από λίγο αρχίζει να πέφτει προς τα κάτω.
    Έχει 3 ταχύτητες.
    Είναι αθόρυβο στην 1η σκάλα και ακούγεται ελάχιστα στην 3η σκάλα.
    Όσο φορτίζει ανάβει κόκκινο/πορτοκαλί LED
    Όταν φορτίσει πλήρως , ανάβει πράσινο LED.
    Η φόρτιση διαρκεί πολλές ώρες , μην τρομάξετε , φυσικό είναι !

    ΝΑΙ ΔΙΝΩ 5 ΑΣΤΕΡΙΑ μετά από κάποιους μήνες χρήσης.
    Το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην αρχή με την μη σταθερή θέση ρύθμισης , διορθώθηκε μόνο του !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elgiannis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό ανεμιστηράκι και καλή ποιότητα κατασκευής για αυτά τα χρήματα. Βάζω όμως 4 αστέρια επειδή περίεμενα λίγο λιγότερο θόρυβο στην μεγαλύτερη σκάλα έντασης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikpsar
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αναθεώρηση βαθμολογίας μετά απο 2 χρόνια χρήσης. 2 στα 4 που εχω αγορασει εβγαλαν το ίδιο πρόβλημα. Δεν περιστρεφεται η φτερωτή. Αρα δεν αξίζουν τα λεφτά τους αν είναι για 1-2 χρόνια το πολύ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spuros_Petr
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βάζω 4 αστέρια. Επειδή παρατήρησα πως όταν αφήνω το ανεμιστηράκι να δουλεύει μετά από πολύωρες στο γραφείο, τελειώνει γρήγορα δλδ περίπου 4-5 ώρες και κάτω. Το ξαναφορτιζω μετά από ώρες και το ξανά κάνει το ίδιο. Ίσως φταίει που είναι μόνο για μικρες χρήσεις για εξω, όχι αρκετές. (Για το καλοκαίρι εννοώ, μέσα στο σπίτι και έξω).

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Roussis6204
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχοντας micro usb σαν τρόπο σύνδεσης για ρεύμα είναι θέμα χρόνου δυστυχώς να παύσει να λειτουργεί το βύσμα του. Ήδη στο εξάμηνο άρχισε να χάνει πολυ εύκολα σύνδεση

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mikelsan
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά αθόρυβο . Χρησιμοποιείται τους καλοκαιρινούς μήνες και το έχω στο κομοδίνο δίπλα μου όταν κοιμάμαι . Στην χαμηλή σκάλα βγάζει αρκετή δροσιά και κρατάει και αρκετά η μπαταρία του . Χωρίς δεύτερη σκέψη θα το αγόραζα ξανά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theodore_Kallis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ίσως από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Μπαταρία που κρατάει πολύ. Το φωτάκι εγώ δεν το χρησιμοποιώ αλλά είναι ωραία προσθήκη. Μπορώ να πω ότι το είχα "αγκαλιά" όλο το καλοκαίρι. Πολύ καλός αερισμός για το μέγεθός του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Ch_78
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ίσως από τους καλύτερους μικρούς ανεμιστήρες. Παρότι κινέζικο έχει καλή ποιότητα κατασκευής και είναι σχετικά αθόρυβο. Θα το συνιστούσα, ιδιαίτερα σε τιμή έως 23-25 ευρώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioulia_Antoniou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι ό,τι πρέπει για να μπει ως ανεμιστηράκι γραφείου την ώρα που εργάζεσαι σε υπολογιστή γιατί πρέπει να είναι σε απόσταση περίπου 30 εκατοστών για να καταλάβεις ότι κάνει δουλειά. Γενικά δεν έχει έντονο θόρυβο και είναι από τα θετικά του. Από αυτονομία είναι καλή (αν φορτιστεί μπορεί να δουλέψει 2-3 ώρες περίπου υπολογίζω). Το φως είναι χρήσιμο αν το βάλει κανείς προτού κοιμηθεί στα πλάγια στο κομοδίνο για να βλέπει να βρει το βράδυ το κινητό του κτλπ αλλά είναι λίγο έντονο για να κοιμηθεί κανείς με αυτό ανοιχτό όλο το βράδυ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nataliakoint
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ανεμιστηράκι αγοράστηκε για συνθήκες camping, είναι ότι πρέπει. Δεν καλύπτει με ευκολία δύο άτομα γιατί δεν περιστρέφεται, το φωτάκι είναι δυνατό.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Psyllias
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από δύο μήνες συνεχούς χρήσης ωφειλω να πω ότι είναι από τις καλύτερες αγορές μου. Η μπαταρία κρατάει αρκετά, το μοτέρ του είναι σχεδόν αθόρυβο ενώ η απόσταση στην οποία μπορείς να το βάλεις και να σε δροσίζει είναι ικανοποιητική. Εγώ το βάζω στην άκρη του γραφείου (περίπου 70cm) και κάνει πολύ καλή δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_Tsifliklis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρτε το με κλειστά μάτια μετά από 2 χρόνια χρήσης είναι αθάνατα! Βέβαια δεν κρατάει η μπαταρία όπως στην αρχή αλλά κρατάει πολύ καλά επίσης ανοίγει μπροστά και καθαρίζουν τα φτερά της προπέλας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis Veloso
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το είδα στο γραφείο συναδέλφου, ζήλεψα και το αγόρασα. Είναι ό,τι πρέπει για τις ζεστές ημέρες στο γραφείο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anastasia Ka.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα πριν ένα μήνα, για να επιβιώσω τον καύσωνα στο γραφείο. Πολύ πρακτικό, λειτουργεί άψογα για πολλές ώρες, κάνει ελάχιστο θόρυβο στην τρίτη σκάλα, πιάνει βέβαια θερμοκρασία στο σημείο που είναι το κουμπί και τα λαμπάκια. Έχει την τιμή που κοστίζει ένας "κανονικού" μεγέθους συμβατικός ανεμιστήρας, παρόλαυτα ο χρόνος θα δείξει αν την άξιζε.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kelly's Brother
    3
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα φίλτρα αναζήτησης βγαίνει ως περιστρεφομενο.Λοιπον οχι δεν περιστρεφεται.
    Καλή ποιότητα πλαστικών,
    αρκετα δυνατο για το μπόι του και οθόρυβος ανάλογος του αέρα που βγάζει

    το φως ηταν πολύ δυνατό επομενως ξεβιδωσα από κάτω τις 4 βιδες , διπλωσα και έβαλα λαδόκολλα μπροστά από τη πλακέτα που εxει πανω τα led. Θελετε σωστό ανεμιστηρακι; Εδω https://www.skroutz.gr/s/29959468/Singer-DF15-Anemistiraki-USB-4W-Asimi.html

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Akis1566293871
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ ωραιο προιον ,ομορφο και με μεγαλη μπαταρια. Πραγματικα το ξεχνας οτι το εχεις τοσο πολυ που κραταει! φορτιζει με micro καλωδιο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tompi3
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για το γραφείο.... κάνει πολύ καλή δουλειά... είναι ιδανικό...στην πρώτη σκάλα το βάζω και είναι μια χαρά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Irini_toka
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορεί κάποιος να μου πει όταν έχει ολοκληρωθεί η φόρτωση εάν το κόκκινο λαμπάκι γίνεται πράσινο; Πόσες ώρες φόρτωσης χρειάζεται;

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimispa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ιδανικό ανεμιστηράκι για το γραφείο! Στην τρίτη σκάλα (δεν χρειάστηκε να την βάλω ποτέ) κάνει ένα μικρό θόρυβο, αλλά όχι ενοχλητικό.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ζιπερ
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ χρήσιμο και όμορφο στο γραφείο. Το έχω πάντα στην πρίζα οπότε δεν έχω δοκιμάσει αυτονομία μπαταρίας.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • 0
  • Θα έβαζα 4.5 αστέρια γιατί θα προτιμούσα να είναι λίγο πιο βαρύ/ακριβό και να είχε 6000mAh μπαταρία γιατί τώρα τελειώνει κάπου στις 5 ώρες στην χαμηλή σκάλα.
    Κατά τα άλλα, πολύ δυνατός ανεμιστήρας, ακόμα και στην χαμηλή σκάλα.
    Δουλεύει και ενώ είναι στην πρίζα, απλά ρίχνει λίγο την ένταση, μάλλον για προστασία της μπαταρίας.
    Σαν να έχει λίγο περίεργο/μεγάλο βύσμα και τα περισσότερα καλώδιά type c που έχω σπίτι δεν κουμπώνουν σωστά και δεν φορτίζει. Με το καλώδιο της συσκευασίας φορτίζει κανονικά όμως και είναι και 2 μέτρα καλώδιο, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

    1
  • Καλό, αλλά φειδωλή η εταιρεία με την μπαταρία. 3.000mAh είναι λίγα. Σε πασίγνωστη αλυσίδα σουπερμάρκετ υπάρχει αντίστοιχο προϊόν άλλης εταιρείας με 4.000mAh και τιμή 19,80 ευρώ! Επίσης, με λίγα ευρώ παραπάνω υπάρχει της Kerosun με 8.000mAh μπαταρία!

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (19)

Ερωτήσεις

1104 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
ggplus

H κλίση ρυθμίζεται μόνο προς τα πάνω και κάτω.

irenemusic

είχα να το δουλέψω από πέρσι, το έβαλα τώρα να φορτίσει στο λαπτοπ και δεν ανάβει το λαμπάκι φόρτισης για να δουλέψει, το καλώδιο που είχε η συσκευασία πάντα ήταν χαλαρό στην είσοδο στον ανεμιστήρα, ξέρει κανείς τι να κάνω?

Kelly's Brother

Δοκιμάστε με ένα άλλο καλώδιο και ένα φορτιστή κινητού,όχι λαπτοπ.

Δες όλες τις ερωτήσεις (19)

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χρήση
Γραφείου/Σπιτιού
Είδος
Ανεμιστηράκι
Σύνδεση
USB
Μπαταρία
Επαναφορτιζόμενη Εσωτερική
Διάρκεια Λειτουργίας
10 hrs
Χωρητικότητα Μπαταρίας
3000 mAh
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες

Περιστρεφόμενο
Ναι
Φωτισμός
Ναι
Κλίπ
Όχι
Αναδιπλούμενο
Όχι
Power Bank
Όχι
Τρίποδο
Όχι
Χωρίς Πτερύγια
Όχι
Με Νερό
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (173)

  1. 145
  2. 20
  3. 3
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
  • Ποιότητα
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αθόρυβο

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • harrispap10
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θα έβαζα 4.5 αστέρια γιατί θα προτιμούσα να είναι λίγο πιο βαρύ/ακριβό και να είχε 6000mAh μπαταρία γιατί τώρα τελειώνει κάπου στις 5 ώρες στην χαμηλή σκάλα.
    Κατά τα άλλα, πολύ δυνατός ανεμιστήρας, ακόμα και στην χαμηλή σκάλα.
    Δουλεύει και ενώ είναι στην πρίζα, απλά ρίχνει λίγο την ένταση, μάλλον για προστασία της μπαταρίας.
    Σαν να έχει λίγο περίεργο/μεγάλο βύσμα και τα περισσότερα καλώδιά type c που έχω σπίτι δεν κουμπώνουν σωστά και δεν φορτίζει. Με το καλώδιο της συσκευασίας φορτίζει κανονικά όμως και είναι και 2 μέτρα καλώδιο, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eyedentify
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό, αλλά φειδωλή η εταιρεία με την μπαταρία. 3.000mAh είναι λίγα. Σε πασίγνωστη αλυσίδα σουπερμάρκετ υπάρχει αντίστοιχο προϊόν άλλης εταιρείας με 4.000mAh και τιμή 19,80 ευρώ! Επίσης, με λίγα ευρώ παραπάνω υπάρχει της Kerosun με 8.000mAh μπαταρία!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyrts
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ αποτελεσματικό φορτίζει γρήγορα και η μπαταρία κρατάει αρκετές ωρες >5 στην πρώτη σκάλα τουλάχιστον κατά την αγορά. Το μόνο αρνητικό ότι για να το κλείσεις δεν έχει ξεχωριστό κουμπί και θέλει 3 κλικ.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lefteris_a
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα τον πρώτο, λίγο πριν τον καύσωνα, προκειμένου να μειώσω τη χρήση του κλιματιστικού, καθώς είναι κοστοβόρο αλλά και ανθυγιεινό για πιλύωρη χρήση.
    Σε λίγες ημέρες αγόρασα και δεύτερο, καθώς το πρώτο το πήρε ο γιος μου για χρήση όταν διαβάζει, όταν χαλαρώνει, όταν ξαπλώνει στο κρεβάτι του.
    Ειλικρινά, είναι από τα πιο χρήσιμα προϊόντα που έχω ποτέ αγοράσει.
    Μικρό (έχω βάλει δίπλα του ένα τηλεκοντρόλ, για να καταλάβετε το μέγεθος), αποτελεσματικό, ευχάριστο, με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας.
    Κυρίως όμως είναι σχεδόν αθόρυβο!!
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aigin
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Είναι αρκετά δυνατός ανεμιστήρας και παρόλα αυτά αθόρυβος για το μέγεθος του. Μπορείτε επίσης να τον χρησιμοποιήσετε και όταν φορτίζει, καλό είναι να μην το έχετε στην πιο δυνατή ένταση. Ποιοτικός με καλή διάρκεια μπαταρίας και σε σωστό μέγεθος. Προτείνεται η αγορά του αν θέλετε κάτι που να έχει τα πάντα εκτός από αυτόματο δεξιά αριστερά.
    Update
    Προσοχή στο βύσμα φόρτισης, χαλάει σχετικά εύκολα. Μην το κουνάτε πολύ και προσοχή μην το πιέζετε δυνατά.

    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Άκης Καμίτσαλης
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά το εργαλείο!!Αθόρυβο γενικά ,στην πρώτη σκάλα το έχω ,σε απόσταση κάνα μέτρο από μένα στραμμένο προς το κεφάλι μου, για μην ιδρώνω,(Για τον ύπνο),και μια χαρά με έχει βολέψει!
    Φανταστείτε κατάργησα μεγάλο ανεμιστήρα που είχα!
    Κρατάει αρκετά η μπαταρία στην πρώτη σκάλα,το παίρνεις όπου θες!Πολύ βολικό γενικά,αξίζει!
    Αργεί να φορτίσει,αλλά λογικό είναι!

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ironma
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερό ανεμιστηρακι, το είχα πάρει πριν ένα χρόνο και με έσωσε στο κάμπινγκ, φέτος πηρα κι ένα δεύτερο που μάλλον είναι η καινούρια έκδοση καθώς έχει και περιστροφή κι επίσης η usb θύρα είναι πλέον type C.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Petros_Korovesis2029
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό !!!
    Ότι πρέπει για μένα που δεν αντέχω την ζέστη με τίποτα !!!
    Δεν δίνω 5 αστέρια , διότι το δικό μου όταν το ρυθμίσεις ως προς το ύψος , η "κεφαλή" μετά από λίγο αρχίζει να γλιστράει σιγά-σιγά και πέφτει στο κάτω τερματικό σημείο...
    Το ρυθμίζω π.χ. να με χτυπάει στο πρόσωπο και μετά από λίγο αρχίζει να πέφτει προς τα κάτω.
    Έχει 3 ταχύτητες.
    Είναι αθόρυβο στην 1η σκάλα και ακούγεται ελάχιστα στην 3η σκάλα.
    Όσο φορτίζει ανάβει κόκκινο/πορτοκαλί LED
    Όταν φορτίσει πλήρως , ανάβει πράσινο LED.
    Η φόρτιση διαρκεί πολλές ώρες , μην τρομάξετε , φυσικό είναι !

    ΝΑΙ ΔΙΝΩ 5 ΑΣΤΕΡΙΑ μετά από κάποιους μήνες χρήσης.
    Το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην αρχή με την μη σταθερή θέση ρύθμισης , διορθώθηκε μόνο του !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elgiannis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό ανεμιστηράκι και καλή ποιότητα κατασκευής για αυτά τα χρήματα. Βάζω όμως 4 αστέρια επειδή περίεμενα λίγο λιγότερο θόρυβο στην μεγαλύτερη σκάλα έντασης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikpsar
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αναθεώρηση βαθμολογίας μετά απο 2 χρόνια χρήσης. 2 στα 4 που εχω αγορασει εβγαλαν το ίδιο πρόβλημα. Δεν περιστρεφεται η φτερωτή. Αρα δεν αξίζουν τα λεφτά τους αν είναι για 1-2 χρόνια το πολύ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spuros_Petr
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βάζω 4 αστέρια. Επειδή παρατήρησα πως όταν αφήνω το ανεμιστηράκι να δουλεύει μετά από πολύωρες στο γραφείο, τελειώνει γρήγορα δλδ περίπου 4-5 ώρες και κάτω. Το ξαναφορτιζω μετά από ώρες και το ξανά κάνει το ίδιο. Ίσως φταίει που είναι μόνο για μικρες χρήσεις για εξω, όχι αρκετές. (Για το καλοκαίρι εννοώ, μέσα στο σπίτι και έξω).

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Roussis6204
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχοντας micro usb σαν τρόπο σύνδεσης για ρεύμα είναι θέμα χρόνου δυστυχώς να παύσει να λειτουργεί το βύσμα του. Ήδη στο εξάμηνο άρχισε να χάνει πολυ εύκολα σύνδεση

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mikelsan
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά αθόρυβο . Χρησιμοποιείται τους καλοκαιρινούς μήνες και το έχω στο κομοδίνο δίπλα μου όταν κοιμάμαι . Στην χαμηλή σκάλα βγάζει αρκετή δροσιά και κρατάει και αρκετά η μπαταρία του . Χωρίς δεύτερη σκέψη θα το αγόραζα ξανά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theodore_Kallis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ίσως από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Μπαταρία που κρατάει πολύ. Το φωτάκι εγώ δεν το χρησιμοποιώ αλλά είναι ωραία προσθήκη. Μπορώ να πω ότι το είχα "αγκαλιά" όλο το καλοκαίρι. Πολύ καλός αερισμός για το μέγεθός του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Ch_78
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ίσως από τους καλύτερους μικρούς ανεμιστήρες. Παρότι κινέζικο έχει καλή ποιότητα κατασκευής και είναι σχετικά αθόρυβο. Θα το συνιστούσα, ιδιαίτερα σε τιμή έως 23-25 ευρώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioulia_Antoniou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι ό,τι πρέπει για να μπει ως ανεμιστηράκι γραφείου την ώρα που εργάζεσαι σε υπολογιστή γιατί πρέπει να είναι σε απόσταση περίπου 30 εκατοστών για να καταλάβεις ότι κάνει δουλειά. Γενικά δεν έχει έντονο θόρυβο και είναι από τα θετικά του. Από αυτονομία είναι καλή (αν φορτιστεί μπορεί να δουλέψει 2-3 ώρες περίπου υπολογίζω). Το φως είναι χρήσιμο αν το βάλει κανείς προτού κοιμηθεί στα πλάγια στο κομοδίνο για να βλέπει να βρει το βράδυ το κινητό του κτλπ αλλά είναι λίγο έντονο για να κοιμηθεί κανείς με αυτό ανοιχτό όλο το βράδυ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nataliakoint
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ανεμιστηράκι αγοράστηκε για συνθήκες camping, είναι ότι πρέπει. Δεν καλύπτει με ευκολία δύο άτομα γιατί δεν περιστρέφεται, το φωτάκι είναι δυνατό.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Psyllias
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από δύο μήνες συνεχούς χρήσης ωφειλω να πω ότι είναι από τις καλύτερες αγορές μου. Η μπαταρία κρατάει αρκετά, το μοτέρ του είναι σχεδόν αθόρυβο ενώ η απόσταση στην οποία μπορείς να το βάλεις και να σε δροσίζει είναι ικανοποιητική. Εγώ το βάζω στην άκρη του γραφείου (περίπου 70cm) και κάνει πολύ καλή δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_Tsifliklis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρτε το με κλειστά μάτια μετά από 2 χρόνια χρήσης είναι αθάνατα! Βέβαια δεν κρατάει η μπαταρία όπως στην αρχή αλλά κρατάει πολύ καλά επίσης ανοίγει μπροστά και καθαρίζουν τα φτερά της προπέλας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis Veloso
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το είδα στο γραφείο συναδέλφου, ζήλεψα και το αγόρασα. Είναι ό,τι πρέπει για τις ζεστές ημέρες στο γραφείο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anastasia Ka.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα πριν ένα μήνα, για να επιβιώσω τον καύσωνα στο γραφείο. Πολύ πρακτικό, λειτουργεί άψογα για πολλές ώρες, κάνει ελάχιστο θόρυβο στην τρίτη σκάλα, πιάνει βέβαια θερμοκρασία στο σημείο που είναι το κουμπί και τα λαμπάκια. Έχει την τιμή που κοστίζει ένας "κανονικού" μεγέθους συμβατικός ανεμιστήρας, παρόλαυτα ο χρόνος θα δείξει αν την άξιζε.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kelly's Brother
    3
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα φίλτρα αναζήτησης βγαίνει ως περιστρεφομενο.Λοιπον οχι δεν περιστρεφεται.
    Καλή ποιότητα πλαστικών,
    αρκετα δυνατο για το μπόι του και οθόρυβος ανάλογος του αέρα που βγάζει

    το φως ηταν πολύ δυνατό επομενως ξεβιδωσα από κάτω τις 4 βιδες , διπλωσα και έβαλα λαδόκολλα μπροστά από τη πλακέτα που εxει πανω τα led. Θελετε σωστό ανεμιστηρακι; Εδω https://www.skroutz.gr/s/29959468/Singer-DF15-Anemistiraki-USB-4W-Asimi.html

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Akis1566293871
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ ωραιο προιον ,ομορφο και με μεγαλη μπαταρια. Πραγματικα το ξεχνας οτι το εχεις τοσο πολυ που κραταει! φορτιζει με micro καλωδιο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tompi3
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για το γραφείο.... κάνει πολύ καλή δουλειά... είναι ιδανικό...στην πρώτη σκάλα το βάζω και είναι μια χαρά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Irini_toka
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορεί κάποιος να μου πει όταν έχει ολοκληρωθεί η φόρτωση εάν το κόκκινο λαμπάκι γίνεται πράσινο; Πόσες ώρες φόρτωσης χρειάζεται;

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimispa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ιδανικό ανεμιστηράκι για το γραφείο! Στην τρίτη σκάλα (δεν χρειάστηκε να την βάλω ποτέ) κάνει ένα μικρό θόρυβο, αλλά όχι ενοχλητικό.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ζιπερ
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ χρήσιμο και όμορφο στο γραφείο. Το έχω πάντα στην πρίζα οπότε δεν έχω δοκιμάσει αυτονομία μπαταρίας.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • 0
  • Θα έβαζα 4.5 αστέρια γιατί θα προτιμούσα να είναι λίγο πιο βαρύ/ακριβό και να είχε 6000mAh μπαταρία γιατί τώρα τελειώνει κάπου στις 5 ώρες στην χαμηλή σκάλα.
    Κατά τα άλλα, πολύ δυνατός ανεμιστήρας, ακόμα και στην χαμηλή σκάλα.
    Δουλεύει και ενώ είναι στην πρίζα, απλά ρίχνει λίγο την ένταση, μάλλον για προστασία της μπαταρίας.
    Σαν να έχει λίγο περίεργο/μεγάλο βύσμα και τα περισσότερα καλώδιά type c που έχω σπίτι δεν κουμπώνουν σωστά και δεν φορτίζει. Με το καλώδιο της συσκευασίας φορτίζει κανονικά όμως και είναι και 2 μέτρα καλώδιο, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

    1
  • Καλό, αλλά φειδωλή η εταιρεία με την μπαταρία. 3.000mAh είναι λίγα. Σε πασίγνωστη αλυσίδα σουπερμάρκετ υπάρχει αντίστοιχο προϊόν άλλης εταιρείας με 4.000mAh και τιμή 19,80 ευρώ! Επίσης, με λίγα ευρώ παραπάνω υπάρχει της Kerosun με 8.000mAh μπαταρία!

    2
  • Δες τα όλα
23,66 €
5,00 €   μεταφορικά