Απολαύστε μουσική παντού και πάντα, χάρη στη συσκευή αναπαραγωγής MP3 και το ασύρματο ραδιόφωνο FM, με ειδικά κουμπιά μουσικής και δυνατά διπλά μπροστινά ηχεία.
να ρωτήσω. τυγχάνει να έχει το παιχνίδι assassin's creed java 1 του 2007;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Μη χάσετε ούτε νότα με το Nokia 5310. Απολαύστε μελωδίες με τη συσκευή αναπαραγωγής MP3 και το ραδιόφωνο FM και ακούστε κάθε κλήση με τα δυνατά διπλά μπροστινά ηχεία. Μείνετε συνδεδεμένοι, με την...
Μη χάσετε ούτε νότα με το Nokia 5310. Απολαύστε μελωδίες με τη συσκευή αναπαραγωγής MP3 και το ραδιόφωνο FM και ακούστε κάθε κλήση με τα δυνατά διπλά μπροστινά ηχεία. Μείνετε συνδεδεμένοι, με την εκπληκτικής διάρκειας μπαταρία που είναι εκεί για σας κάθε μέρα. Με το μοντέρνο και ανανεωμένο σχεδιασμό ενός παλιού αγαπημένου.
Μη χάσετε ούτε νότα με το Nokia 5310. Απολαύστε μελωδίες με τη συσκευή αναπαραγωγής MP3 και το ραδιόφωνο FM και ακούστε κάθε κλήση με τα δυνατά διπλά μπροστινά ηχεία. Μείνετε συνδεδεμένοι, με την εκπληκτικής διάρκειας μπαταρία που είναι εκεί για σας κάθε μέρα. Με το μοντέρνο και ανανεωμένο σχεδιασμό ενός παλιού αγαπημένου.
Απολαύστε μουσική παντού και πάντα, χάρη στη συσκευή αναπαραγωγής MP3 και το ασύρματο ραδιόφωνο FM, με ειδικά κουμπιά μουσικής και δυνατά διπλά μπροστινά ηχεία.
Με εύχρηστα κουμπιά, λείες καμπύλες και άνετο κράτημα, το Nokia 5310 είναι το νέο μοντέλο ενός παλιού αγαπημένου – ένα σχέδιο ορόσημο με ανανεωμένη εμφάνιση.
Με μπαταρία μακράς διάρκειας, ανθεκτικό σχεδιασμό και αξιόπιστη τεχνολογία, αυτό το τηλέφωνο δεν πρόκειται να σας απογοητεύσει.
Μείνετε συνδεδεμένοι, με μπαταρία η οποία διαρκεί χωρίς φόρτιση για βδομάδες αναμονής ή για ώρες κλήσης. Επιπλέον, με τα ισχυρά διπλά μπροστινά ηχεία, θα ακούτε κάθε κλήση, δυνατά και καθαρά.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Ενω δουλευε τελεια για κλησεις και μουσικη (δεν ειχα αλλες απαιτησεις) μετα απο ενα 1,5 χρονο περιπου χρησης αρχισε να κολλαει, δηλαδη με καλουν και ενω βλεπω την κληση, το κινητο δεν με αφηνει να απαντησω, σαν να κολανε ολα τα πληκτρα, και δεν μπορω να βρω service εδω στην Πατρα....
Αν καταφερω να το φτιαξω θα επανελθω...
Ότι χειρότερο έχω αγοράσει! Μόνο για κλήσεις κάνει και σε αυτό όμως είναι μέτριο! Να μην πω για φωτογραφίες καί βίντεο.... Αλλά το πιο σπαστικό είναι εκείνα τα τα κουμπάκια στο πλάι που πατιωντε συνέχεια και χαμηλώνει η ένταση και όταν σε καλούν δεν το ακούς γιατί έχει μπει στο αθόρυβο κι δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης. Τραγικό τηλέφωνο , ακόμα και η μπαταρία του με δύο 10λεπτες κλήσεις πέφτει κάτι από την μέση.. Ποτέ ξανά nokia απ'ότι φαίνεται δεν βγάζει τα κινητά που έβγαζε κάποτε.
Λοιπόν, όσων αφορά τα πλαϊνά πλήκτρα εγώ έκανα το εξής. Άνοιξα το κινητό (ανοίγει πάρα πολύ εύκολα) και με ένα ψαλιδάκι έκοψα το μικρό πλαστικό του μεγάλου κόκκινου κουμπιού που έρχεται σε επαφή με τον κονέκτορα που χαμηλώνει την ένταση. Τέλος αυτό ήταν, δεν μπαίνει πλέον στο αθόρυβο. Το πλήκτρο αύξησης της έντασης δεν το πείραξα, δεν ενοχλεί. Έτσι κι αλλιώς υπάρχει και άλλος τρόπος να αυξομειώνεται η ένταση που είναι τα βελάκια στο μεσαίο κουμπί.
Mια χαρά κινητό. Πλούσιο μενού, καθαρές κλήσεις, ικανοποιητικό ηχείο, δυνατή ανοιχτή ακρόαση, ισχυρός φακός, βίντεο, παιχνίδια, ράδιο χωρίς ακουστικά, πληθώρα ήχων και σχετικά καλές φωτο σε σύγκριση με άλλα κινητά αυτού του τύπου. Επίσης αρκετά καλή μπαταρία, καλό πληκτρολόγιο, έχει ίντερνετ, είναι πρακτικό στα μηνύματα, και πολύ βολικό και ελαφρύ στο χέρι. Νομίζω πως για την τιμή του είναι από τα πολύ καλά κινητά της ΝOKIA.
Πολύ καλό κινητό για απλή και βασική χρήση. Δυνατό ηχείο. Είναι πολύ ιδανικό για κάποιον που δεν τον βολεύει να κουβαλάει μαζί του smartphone λόγω του μεγάλου μεγέθους. Καλό θα ήταν να είχε κάμερα 2 MP αντί για 0,3 MP. Ο ήχος εισερχόμενου μηνύματος δεν ακούγεται πολύ δυνατά, αυτό όμως μπορεί να διορθωθεί πολύ εύκολα εάν βάλετε ένα δικό σας ήχο μηνύματος.
Πολύ μέτρια ποιότητα εξωτερικού πλαστικού, το Nokia 8000 4G από πολύ ανώτερο υλικό εξωτερικά.
Μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με άλλα απλά κινητά είναι ότι το ραδιόφωνο δεν χρειάζεται τα ακουστικά για κεραία, και έτσι δεν χρειάζεται να κουβαλάς τα ακουστικά μαζί σου. Ο ήχος στο ραδιόφωνο είναι πολύ καθαρός και δυνατός.
Άλλο πλεονέκτημα του είναι ότι ο ήχος στην υπενθυμίσεις και στο ξυπνητήρι ακούγεται και με κλειστή την συσκευή σε αντίθεση με τα σύγχρονα smartphone και τα απλά κινητά με kaiOS που με κλειστή στην συσκευή δεν ακούγονται αυτά που ανέφερα. Έτσι, σε περίπτωση που η στάθμη της μπαταρίας είναι πολύ χαμηλή και χρειαστεί να κλείσεις την συσκευή δεν θα χάσεις την υπενθύμιση και το ξυπνητήρι.
Μεγάλο μειονέκτημα όπως έγραψαν και οι παρακάτω είναι το πλαϊνό πλήκτρο που αλλάζει την ένταση του ήχου κλήσης με το παραμικρό πάτημα (ακόμη κι αν είναι κλειδωμένο το πληκτρολόγιο). Ειδικά, εάν έχεις βαρύ χέρι. Αλλά αυτό λύνεται με τον τρόπο που έγραψε κάποιος ποιο πάνω απενεργοποιώντας οριστικά τα πλαϊνά πλήκτρα.
Πολύ καλό στην καθημερινή χρήση, κλήσεις και μουσική αλλά τα παραμύθια της Νοκ για 30 μέρες μπαταρία...καμμία σχέση, βδομάδα με το ζόρι.
Δεν ενοχλεί κανέναν άραγε που δεν έχει καμμία δυνατότητα συγχρονισμού με PC ή Cloud και δεν υπάρχει καμμία αναφορά σε αυτό αλλά και για κανένα μοντέλο πια.
Σας ειχα γραψει οτι δεν ακουγετε ο ηχος κλησης και γενικα ολοι οι ηχοι. Το πληκτρο του ηχου λειτουργει κανονικα αλλα δεν αυξομειωνη την ενταση και εχει παραμεινει σταθερα χαμηλο και δεν το ακουω τι κανω με αυτο !!!!!!
Μεγαλο ελλατωμα οτι χαμηλωνει η ενταση του ηχου κλησης ακομη και οταν ειναι κλειδωμενο απο τα πλαινα κουμπια. Επειδη το αγορασα για τον πατερα μου καθε μερα μου το φερνει 3-4 φορες για να του το βγαλω απο το αθορυβο.
Πιστεύω πως οι υπόλοιπες κριτικές είναι λίγο υπερβολικές. Βρίσκω το κινητό πολύ εύχρηστο και το μόνο μειωνέκτημά του είναι τα πλαινά κουμπιά του, τα οποία πατιούνται πολύ εύκολα, αν και προσωπικά δεν με ενοχλεί τόσο όσο άλλους χρήστες και έχω βρει και εύκολο τρόπο για να μην μπαίνει μόνο του στο αθόρυβο, οπότε το θεωρω εξαιρετικό κινητό! Έχει διάκριεα ζωής μπαταρίας τουλάχιστον τρεις μέρες και τα ηχεία του δουλεύουν πολύ καλά. Η ποιότητα των φωτογραφιών δεν είναι άριστη αλλά δεν περίμενα και τίποτα περισσότερο από κινητό απλής χρήσης.
Τα σχολια των προηγουμενων ειναι σωστα.τα μειονεκτηματα του ειναι σοβαρα.με το παραμικρο μπαινει στο αθορυβο.δεν ειναι ευχρηστο.θα το αλλαζα ευχαριστως..
Το πήρα ως αντικατάσταση του NOKIA 216 που είχε κάκιστη ποιότητα συνομιλίας. Το συγκεκριμένο έχει πολύ καλή ποιότητα συνομιλίας, το οποίο είναι το κυριότερο που ζητάει κανείς από ένα τηλέφωνο απλής χρήσης. Έχει διπλά ηχεία με δυνατή ακουστική χωρίς βέβαια κάτι το τρομερά ποιοτικό, ραδιόφωνο χωρίς ακουστικά και καλές φωτογραφίες. (πολύ καλύτερες από το Nokia 216). Το 1 αστέρι το κόβω μόνο και μόνο γιατί ενώ το έχεις στο δυνατό(και να περιμένεις σημαντικές κλήσεις) , μπορούν να πατηθουν πολύ εύκολα τα πλαϊνά κουμπιά ρύθμισης του ήχου, που αν και κλειδωμένο το τηλέφωνο αυτά συνεχίζουν να λειτουργούν. Οπότε μέσα στην τσέπη μπορεί να μπει στο αθόρυβο και να μην ακούσετε τίποτα! Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
Η τιμή του για όλο αυτό που σου δίνει είναι θεωρώ λίγο τσιμπημένη. Υπάρχουν καλύτερες προτάσεις εκεί έξω σίγουρα και πιο φτηνές. Εν μέρει σε καλύπτει σε αυτά που ζητάς από σε αυτή την κατηγορία και ειδικά για έναν μεγαλύτερης ηλικίας άνθρωπο, πλην όμως για δεύτερη συσκευή και για αυτήν την τιμή θα μπορούσε να είναι καλύτερο.
Θετικά: Ραδιόφωνο, δυνατό ηχείο, καλή ακουστική στις κλήσεις, κάμερα.
Αρνητικά: Οθόνη (γέμισε γρατσουνιές χωρίς λόγο), μπαταρία, σήμα στις κλήσεις, μέτριο μενού, τιμή.
Είναι πολύ καλύτερο από τα προηγούμενα της σειράς. Έχει πολύ δυνατό ήχο σε σχέση με τα φθηνά κ αρκετά καλή δόνηση ώστε να ακούγεται κ μεσα σε πλήθος.
Τα υλικά κατασκευής δεν είναι όπως τα παλιότερα της Νοκια αλλά τι περιμένεις;;
Τέλος κάνει μόνο για αυτό που λέει. Κλήσεις κ μουσική αρκετά δυνατό ηχείο.
Όμως επανέρχομαι έχει το θέμα που αναφέρεται κ σε άλλο post όταν μιλάει κάποιος κατά λάθος πιέζει τα πλαϊνά άχρηστα κουμπιά κ χαμηλώνει εντελώς η ένταση κουδουνισνατος χωρίς να το καταλάβουμε.
Επομένως δεν θα το ξανά αγόραζα για κανέναν.
το πηρα μαυρο και αραχνο εχει στο πλαι ενα κουμπι που ηνε γεια το ραδιοφονω αλα αυτο κληνη και την κληση εαν την ωρα που το πιανησ δεν το προσεξησ χαμηλονη η εντασει και οταν σε καλανε δεν ακουσ τιποτα
Το πήρα σε αντικατάσταση του Nokia 230 dual
Η κάμερα του είναι χάλια μαύρα. Τα συν του είναι τα 2 πολύ καλά ηχεία του που βγάζουν αρκετά δυνατό ήχο και καθαρό. Εύκολο μενού.
Τα πλαϊνά του πλήκτρα βολεύουν στο χειρισμό μουσικής. Ραδιόφωνο χωρίς κεραία, πολύ σημαντικό!
Μπαταρία δεν κρατάει πολύ. Οθόνη χαράζει πολύ εύκολα!
κολλάνε τα κουμπιά πατάς συνέχεια κατά λαθος τα πλαινά πλήκτρα απαράδεκτο
Τελεία για την απλή χρήση που θέλω
τα πλαϊνά πλήκτρα της μουσικής δεν κλειδώνουν και για κάποιο λόγο μπαίνει συνεχώς στο αθόρυβο
Για απλή χρήση αξίζει
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ενω δουλευε τελεια για κλησεις και μουσικη (δεν ειχα αλλες απαιτησεις) μετα απο ενα 1,5 χρονο περιπου χρησης αρχισε να κολλαει, δηλαδη με καλουν και ενω βλεπω την κληση, το κινητο δεν με αφηνει να απαντησω, σαν να κολανε ολα τα πληκτρα, και δεν μπορω να βρω service εδω στην Πατρα....
Αν καταφερω να το φτιαξω θα επανελθω...
Ότι χειρότερο έχω αγοράσει! Μόνο για κλήσεις κάνει και σε αυτό όμως είναι μέτριο! Να μην πω για φωτογραφίες καί βίντεο.... Αλλά το πιο σπαστικό είναι εκείνα τα τα κουμπάκια στο πλάι που πατιωντε συνέχεια και χαμηλώνει η ένταση και όταν σε καλούν δεν το ακούς γιατί έχει μπει στο αθόρυβο κι δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης. Τραγικό τηλέφωνο , ακόμα και η μπαταρία του με δύο 10λεπτες κλήσεις πέφτει κάτι από την μέση.. Ποτέ ξανά nokia απ'ότι φαίνεται δεν βγάζει τα κινητά που έβγαζε κάποτε.
Λοιπόν, όσων αφορά τα πλαϊνά πλήκτρα εγώ έκανα το εξής. Άνοιξα το κινητό (ανοίγει πάρα πολύ εύκολα) και με ένα ψαλιδάκι έκοψα το μικρό πλαστικό του μεγάλου κόκκινου κουμπιού που έρχεται σε επαφή με τον κονέκτορα που χαμηλώνει την ένταση. Τέλος αυτό ήταν, δεν μπαίνει πλέον στο αθόρυβο. Το πλήκτρο αύξησης της έντασης δεν το πείραξα, δεν ενοχλεί. Έτσι κι αλλιώς υπάρχει και άλλος τρόπος να αυξομειώνεται η ένταση που είναι τα βελάκια στο μεσαίο κουμπί.
Mια χαρά κινητό. Πλούσιο μενού, καθαρές κλήσεις, ικανοποιητικό ηχείο, δυνατή ανοιχτή ακρόαση, ισχυρός φακός, βίντεο, παιχνίδια, ράδιο χωρίς ακουστικά, πληθώρα ήχων και σχετικά καλές φωτο σε σύγκριση με άλλα κινητά αυτού του τύπου. Επίσης αρκετά καλή μπαταρία, καλό πληκτρολόγιο, έχει ίντερνετ, είναι πρακτικό στα μηνύματα, και πολύ βολικό και ελαφρύ στο χέρι. Νομίζω πως για την τιμή του είναι από τα πολύ καλά κινητά της ΝOKIA.
Πολύ καλό κινητό για απλή και βασική χρήση. Δυνατό ηχείο. Είναι πολύ ιδανικό για κάποιον που δεν τον βολεύει να κουβαλάει μαζί του smartphone λόγω του μεγάλου μεγέθους. Καλό θα ήταν να είχε κάμερα 2 MP αντί για 0,3 MP. Ο ήχος εισερχόμενου μηνύματος δεν ακούγεται πολύ δυνατά, αυτό όμως μπορεί να διορθωθεί πολύ εύκολα εάν βάλετε ένα δικό σας ήχο μηνύματος.
Πολύ μέτρια ποιότητα εξωτερικού πλαστικού, το Nokia 8000 4G από πολύ ανώτερο υλικό εξωτερικά.
Μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με άλλα απλά κινητά είναι ότι το ραδιόφωνο δεν χρειάζεται τα ακουστικά για κεραία, και έτσι δεν χρειάζεται να κουβαλάς τα ακουστικά μαζί σου. Ο ήχος στο ραδιόφωνο είναι πολύ καθαρός και δυνατός.
Άλλο πλεονέκτημα του είναι ότι ο ήχος στην υπενθυμίσεις και στο ξυπνητήρι ακούγεται και με κλειστή την συσκευή σε αντίθεση με τα σύγχρονα smartphone και τα απλά κινητά με kaiOS που με κλειστή στην συσκευή δεν ακούγονται αυτά που ανέφερα. Έτσι, σε περίπτωση που η στάθμη της μπαταρίας είναι πολύ χαμηλή και χρειαστεί να κλείσεις την συσκευή δεν θα χάσεις την υπενθύμιση και το ξυπνητήρι.
Μεγάλο μειονέκτημα όπως έγραψαν και οι παρακάτω είναι το πλαϊνό πλήκτρο που αλλάζει την ένταση του ήχου κλήσης με το παραμικρό πάτημα (ακόμη κι αν είναι κλειδωμένο το πληκτρολόγιο). Ειδικά, εάν έχεις βαρύ χέρι. Αλλά αυτό λύνεται με τον τρόπο που έγραψε κάποιος ποιο πάνω απενεργοποιώντας οριστικά τα πλαϊνά πλήκτρα.
213 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόννα ρωτήσω. τυγχάνει να έχει το παιχνίδι assassin's creed java 1 του 2007;
έχει το Assassin`s Creed σε κάποιες νεότερες εκδόσεις, αλλά έχει μόνο 3 φορές δοκιμή, μετά θέλει με κάποιο τρόπο πληρωμή
https://youtu.be/CDa4t8vbj-0?si=AohWXos5ytSjkuHz&t=570
https://youtu.be/SXBrNeFgsNE?si=IDx3PK19QfceqOM1&t=238
Μετα απο 1χρονο περιπου αρχισε να κολλαει, δηλαδη με παιρνουν τηλ και ενω βλεπω την κληση δεν μπορω να απαντησω σαν ειναι κολημενα ολα τα πληκτρα, αν ξερει καποιος τι συμβαινει ας με διαφωτισει.
Ευχαριστω.
αν σε άλλες περιπτώσεις δουλεύουν τα πλήκτρα σωστά κοίτα μήπως έχεις βάλει κατά λάθος κάποια νούμερα σε λίστες διαλογής (text ή phone book)... βγάλε την sim & μπαταρία & ξανά βάλτες μετά από 5 λεπτά μήπως έχει φάει κόλλημα
διαβάζω ότι στην τσέπη χαμηλώνει κατά λάθος τον ήχο από τα πλαϊνά κουμπιά... αν είναι κλειδωμένο πάλι το κάνει? ευχαριστώ ... άκυρο το βρήκα, θέλει να κοπεί κάποιο καλώδιο από μέσα...ευχαριστώ
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μη χάσετε ούτε νότα με το Nokia 5310. Απολαύστε μελωδίες με τη συσκευή αναπαραγωγής MP3 και το ραδιόφωνο FM και ακούστε κάθε κλήση με τα δυνατά διπλά μπροστινά ηχεία. Μείνετε συνδεδεμένοι, με την εκπληκτικής διάρκειας μπαταρία που είναι εκεί για σας κάθε μέρα. Με το μοντέρνο και ανανεωμένο σχεδιασμό ενός παλιού αγαπημένου.
Απολαύστε μουσική παντού και πάντα, χάρη στη συσκευή αναπαραγωγής MP3 και το ασύρματο ραδιόφωνο FM, με ειδικά κουμπιά μουσικής και δυνατά διπλά μπροστινά ηχεία.
Με εύχρηστα κουμπιά, λείες καμπύλες και άνετο κράτημα, το Nokia 5310 είναι το νέο μοντέλο ενός παλιού αγαπημένου – ένα σχέδιο ορόσημο με ανανεωμένη εμφάνιση.
Με μπαταρία μακράς διάρκειας, ανθεκτικό σχεδιασμό και αξιόπιστη τεχνολογία, αυτό το τηλέφωνο δεν πρόκειται να σας απογοητεύσει.
Μείνετε συνδεδεμένοι, με μπαταρία η οποία διαρκεί χωρίς φόρτιση για βδομάδες αναμονής ή για ώρες κλήσης. Επιπλέον, με τα ισχυρά διπλά μπροστινά ηχεία, θα ακούτε κάθε κλήση, δυνατά και καθαρά.
Ενω δουλευε τελεια για κλησεις και μουσικη (δεν ειχα αλλες απαιτησεις) μετα απο ενα 1,5 χρονο περιπου χρησης αρχισε να κολλαει, δηλαδη με καλουν και ενω βλεπω την κληση, το κινητο δεν με αφηνει να απαντησω, σαν να κολανε ολα τα πληκτρα, και δεν μπορω να βρω service εδω στην Πατρα....
Αν καταφερω να το φτιαξω θα επανελθω...
Ότι χειρότερο έχω αγοράσει! Μόνο για κλήσεις κάνει και σε αυτό όμως είναι μέτριο! Να μην πω για φωτογραφίες καί βίντεο.... Αλλά το πιο σπαστικό είναι εκείνα τα τα κουμπάκια στο πλάι που πατιωντε συνέχεια και χαμηλώνει η ένταση και όταν σε καλούν δεν το ακούς γιατί έχει μπει στο αθόρυβο κι δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης. Τραγικό τηλέφωνο , ακόμα και η μπαταρία του με δύο 10λεπτες κλήσεις πέφτει κάτι από την μέση.. Ποτέ ξανά nokia απ'ότι φαίνεται δεν βγάζει τα κινητά που έβγαζε κάποτε.
Λοιπόν, όσων αφορά τα πλαϊνά πλήκτρα εγώ έκανα το εξής. Άνοιξα το κινητό (ανοίγει πάρα πολύ εύκολα) και με ένα ψαλιδάκι έκοψα το μικρό πλαστικό του μεγάλου κόκκινου κουμπιού που έρχεται σε επαφή με τον κονέκτορα που χαμηλώνει την ένταση. Τέλος αυτό ήταν, δεν μπαίνει πλέον στο αθόρυβο. Το πλήκτρο αύξησης της έντασης δεν το πείραξα, δεν ενοχλεί. Έτσι κι αλλιώς υπάρχει και άλλος τρόπος να αυξομειώνεται η ένταση που είναι τα βελάκια στο μεσαίο κουμπί.
Mια χαρά κινητό. Πλούσιο μενού, καθαρές κλήσεις, ικανοποιητικό ηχείο, δυνατή ανοιχτή ακρόαση, ισχυρός φακός, βίντεο, παιχνίδια, ράδιο χωρίς ακουστικά, πληθώρα ήχων και σχετικά καλές φωτο σε σύγκριση με άλλα κινητά αυτού του τύπου. Επίσης αρκετά καλή μπαταρία, καλό πληκτρολόγιο, έχει ίντερνετ, είναι πρακτικό στα μηνύματα, και πολύ βολικό και ελαφρύ στο χέρι. Νομίζω πως για την τιμή του είναι από τα πολύ καλά κινητά της ΝOKIA.
Πολύ καλό κινητό για απλή και βασική χρήση. Δυνατό ηχείο. Είναι πολύ ιδανικό για κάποιον που δεν τον βολεύει να κουβαλάει μαζί του smartphone λόγω του μεγάλου μεγέθους. Καλό θα ήταν να είχε κάμερα 2 MP αντί για 0,3 MP. Ο ήχος εισερχόμενου μηνύματος δεν ακούγεται πολύ δυνατά, αυτό όμως μπορεί να διορθωθεί πολύ εύκολα εάν βάλετε ένα δικό σας ήχο μηνύματος.
Πολύ μέτρια ποιότητα εξωτερικού πλαστικού, το Nokia 8000 4G από πολύ ανώτερο υλικό εξωτερικά.
Μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με άλλα απλά κινητά είναι ότι το ραδιόφωνο δεν χρειάζεται τα ακουστικά για κεραία, και έτσι δεν χρειάζεται να κουβαλάς τα ακουστικά μαζί σου. Ο ήχος στο ραδιόφωνο είναι πολύ καθαρός και δυνατός.
Άλλο πλεονέκτημα του είναι ότι ο ήχος στην υπενθυμίσεις και στο ξυπνητήρι ακούγεται και με κλειστή την συσκευή σε αντίθεση με τα σύγχρονα smartphone και τα απλά κινητά με kaiOS που με κλειστή στην συσκευή δεν ακούγονται αυτά που ανέφερα. Έτσι, σε περίπτωση που η στάθμη της μπαταρίας είναι πολύ χαμηλή και χρειαστεί να κλείσεις την συσκευή δεν θα χάσεις την υπενθύμιση και το ξυπνητήρι.
Μεγάλο μειονέκτημα όπως έγραψαν και οι παρακάτω είναι το πλαϊνό πλήκτρο που αλλάζει την ένταση του ήχου κλήσης με το παραμικρό πάτημα (ακόμη κι αν είναι κλειδωμένο το πληκτρολόγιο). Ειδικά, εάν έχεις βαρύ χέρι. Αλλά αυτό λύνεται με τον τρόπο που έγραψε κάποιος ποιο πάνω απενεργοποιώντας οριστικά τα πλαϊνά πλήκτρα.
Πολύ καλό στην καθημερινή χρήση, κλήσεις και μουσική αλλά τα παραμύθια της Νοκ για 30 μέρες μπαταρία...καμμία σχέση, βδομάδα με το ζόρι.
Δεν ενοχλεί κανέναν άραγε που δεν έχει καμμία δυνατότητα συγχρονισμού με PC ή Cloud και δεν υπάρχει καμμία αναφορά σε αυτό αλλά και για κανένα μοντέλο πια.
Σας ειχα γραψει οτι δεν ακουγετε ο ηχος κλησης και γενικα ολοι οι ηχοι. Το πληκτρο του ηχου λειτουργει κανονικα αλλα δεν αυξομειωνη την ενταση και εχει παραμεινει σταθερα χαμηλο και δεν το ακουω τι κανω με αυτο !!!!!!
Μεγαλο ελλατωμα οτι χαμηλωνει η ενταση του ηχου κλησης ακομη και οταν ειναι κλειδωμενο απο τα πλαινα κουμπια. Επειδη το αγορασα για τον πατερα μου καθε μερα μου το φερνει 3-4 φορες για να του το βγαλω απο το αθορυβο.
Πιστεύω πως οι υπόλοιπες κριτικές είναι λίγο υπερβολικές. Βρίσκω το κινητό πολύ εύχρηστο και το μόνο μειωνέκτημά του είναι τα πλαινά κουμπιά του, τα οποία πατιούνται πολύ εύκολα, αν και προσωπικά δεν με ενοχλεί τόσο όσο άλλους χρήστες και έχω βρει και εύκολο τρόπο για να μην μπαίνει μόνο του στο αθόρυβο, οπότε το θεωρω εξαιρετικό κινητό! Έχει διάκριεα ζωής μπαταρίας τουλάχιστον τρεις μέρες και τα ηχεία του δουλεύουν πολύ καλά. Η ποιότητα των φωτογραφιών δεν είναι άριστη αλλά δεν περίμενα και τίποτα περισσότερο από κινητό απλής χρήσης.
Τα σχολια των προηγουμενων ειναι σωστα.τα μειονεκτηματα του ειναι σοβαρα.με το παραμικρο μπαινει στο αθορυβο.δεν ειναι ευχρηστο.θα το αλλαζα ευχαριστως..
Το πήρα ως αντικατάσταση του NOKIA 216 που είχε κάκιστη ποιότητα συνομιλίας. Το συγκεκριμένο έχει πολύ καλή ποιότητα συνομιλίας, το οποίο είναι το κυριότερο που ζητάει κανείς από ένα τηλέφωνο απλής χρήσης. Έχει διπλά ηχεία με δυνατή ακουστική χωρίς βέβαια κάτι το τρομερά ποιοτικό, ραδιόφωνο χωρίς ακουστικά και καλές φωτογραφίες. (πολύ καλύτερες από το Nokia 216). Το 1 αστέρι το κόβω μόνο και μόνο γιατί ενώ το έχεις στο δυνατό(και να περιμένεις σημαντικές κλήσεις) , μπορούν να πατηθουν πολύ εύκολα τα πλαϊνά κουμπιά ρύθμισης του ήχου, που αν και κλειδωμένο το τηλέφωνο αυτά συνεχίζουν να λειτουργούν. Οπότε μέσα στην τσέπη μπορεί να μπει στο αθόρυβο και να μην ακούσετε τίποτα! Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
Η τιμή του για όλο αυτό που σου δίνει είναι θεωρώ λίγο τσιμπημένη. Υπάρχουν καλύτερες προτάσεις εκεί έξω σίγουρα και πιο φτηνές. Εν μέρει σε καλύπτει σε αυτά που ζητάς από σε αυτή την κατηγορία και ειδικά για έναν μεγαλύτερης ηλικίας άνθρωπο, πλην όμως για δεύτερη συσκευή και για αυτήν την τιμή θα μπορούσε να είναι καλύτερο.
Θετικά: Ραδιόφωνο, δυνατό ηχείο, καλή ακουστική στις κλήσεις, κάμερα.
Αρνητικά: Οθόνη (γέμισε γρατσουνιές χωρίς λόγο), μπαταρία, σήμα στις κλήσεις, μέτριο μενού, τιμή.
Είναι πολύ καλύτερο από τα προηγούμενα της σειράς. Έχει πολύ δυνατό ήχο σε σχέση με τα φθηνά κ αρκετά καλή δόνηση ώστε να ακούγεται κ μεσα σε πλήθος.
Τα υλικά κατασκευής δεν είναι όπως τα παλιότερα της Νοκια αλλά τι περιμένεις;;
Τέλος κάνει μόνο για αυτό που λέει. Κλήσεις κ μουσική αρκετά δυνατό ηχείο.
Όμως επανέρχομαι έχει το θέμα που αναφέρεται κ σε άλλο post όταν μιλάει κάποιος κατά λάθος πιέζει τα πλαϊνά άχρηστα κουμπιά κ χαμηλώνει εντελώς η ένταση κουδουνισνατος χωρίς να το καταλάβουμε.
Επομένως δεν θα το ξανά αγόραζα για κανέναν.
το πηρα μαυρο και αραχνο εχει στο πλαι ενα κουμπι που ηνε γεια το ραδιοφονω αλα αυτο κληνη και την κληση εαν την ωρα που το πιανησ δεν το προσεξησ χαμηλονη η εντασει και οταν σε καλανε δεν ακουσ τιποτα
Το πήρα σε αντικατάσταση του Nokia 230 dual
Η κάμερα του είναι χάλια μαύρα. Τα συν του είναι τα 2 πολύ καλά ηχεία του που βγάζουν αρκετά δυνατό ήχο και καθαρό. Εύκολο μενού.
Τα πλαϊνά του πλήκτρα βολεύουν στο χειρισμό μουσικής. Ραδιόφωνο χωρίς κεραία, πολύ σημαντικό!
Μπαταρία δεν κρατάει πολύ. Οθόνη χαράζει πολύ εύκολα!
κολλάνε τα κουμπιά πατάς συνέχεια κατά λαθος τα πλαινά πλήκτρα απαράδεκτο
Τελεία για την απλή χρήση που θέλω
τα πλαϊνά πλήκτρα της μουσικής δεν κλειδώνουν και για κάποιο λόγο μπαίνει συνεχώς στο αθόρυβο
Για απλή χρήση αξίζει
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ενω δουλευε τελεια για κλησεις και μουσικη (δεν ειχα αλλες απαιτησεις) μετα απο ενα 1,5 χρονο περιπου χρησης αρχισε να κολλαει, δηλαδη με καλουν και ενω βλεπω την κληση, το κινητο δεν με αφηνει να απαντησω, σαν να κολανε ολα τα πληκτρα, και δεν μπορω να βρω service εδω στην Πατρα....
Αν καταφερω να το φτιαξω θα επανελθω...
Ότι χειρότερο έχω αγοράσει! Μόνο για κλήσεις κάνει και σε αυτό όμως είναι μέτριο! Να μην πω για φωτογραφίες καί βίντεο.... Αλλά το πιο σπαστικό είναι εκείνα τα τα κουμπάκια στο πλάι που πατιωντε συνέχεια και χαμηλώνει η ένταση και όταν σε καλούν δεν το ακούς γιατί έχει μπει στο αθόρυβο κι δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης. Τραγικό τηλέφωνο , ακόμα και η μπαταρία του με δύο 10λεπτες κλήσεις πέφτει κάτι από την μέση.. Ποτέ ξανά nokia απ'ότι φαίνεται δεν βγάζει τα κινητά που έβγαζε κάποτε.
Λοιπόν, όσων αφορά τα πλαϊνά πλήκτρα εγώ έκανα το εξής. Άνοιξα το κινητό (ανοίγει πάρα πολύ εύκολα) και με ένα ψαλιδάκι έκοψα το μικρό πλαστικό του μεγάλου κόκκινου κουμπιού που έρχεται σε επαφή με τον κονέκτορα που χαμηλώνει την ένταση. Τέλος αυτό ήταν, δεν μπαίνει πλέον στο αθόρυβο. Το πλήκτρο αύξησης της έντασης δεν το πείραξα, δεν ενοχλεί. Έτσι κι αλλιώς υπάρχει και άλλος τρόπος να αυξομειώνεται η ένταση που είναι τα βελάκια στο μεσαίο κουμπί.
Mια χαρά κινητό. Πλούσιο μενού, καθαρές κλήσεις, ικανοποιητικό ηχείο, δυνατή ανοιχτή ακρόαση, ισχυρός φακός, βίντεο, παιχνίδια, ράδιο χωρίς ακουστικά, πληθώρα ήχων και σχετικά καλές φωτο σε σύγκριση με άλλα κινητά αυτού του τύπου. Επίσης αρκετά καλή μπαταρία, καλό πληκτρολόγιο, έχει ίντερνετ, είναι πρακτικό στα μηνύματα, και πολύ βολικό και ελαφρύ στο χέρι. Νομίζω πως για την τιμή του είναι από τα πολύ καλά κινητά της ΝOKIA.
Πολύ καλό κινητό για απλή και βασική χρήση. Δυνατό ηχείο. Είναι πολύ ιδανικό για κάποιον που δεν τον βολεύει να κουβαλάει μαζί του smartphone λόγω του μεγάλου μεγέθους. Καλό θα ήταν να είχε κάμερα 2 MP αντί για 0,3 MP. Ο ήχος εισερχόμενου μηνύματος δεν ακούγεται πολύ δυνατά, αυτό όμως μπορεί να διορθωθεί πολύ εύκολα εάν βάλετε ένα δικό σας ήχο μηνύματος.
Πολύ μέτρια ποιότητα εξωτερικού πλαστικού, το Nokia 8000 4G από πολύ ανώτερο υλικό εξωτερικά.
Μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με άλλα απλά κινητά είναι ότι το ραδιόφωνο δεν χρειάζεται τα ακουστικά για κεραία, και έτσι δεν χρειάζεται να κουβαλάς τα ακουστικά μαζί σου. Ο ήχος στο ραδιόφωνο είναι πολύ καθαρός και δυνατός.
Άλλο πλεονέκτημα του είναι ότι ο ήχος στην υπενθυμίσεις και στο ξυπνητήρι ακούγεται και με κλειστή την συσκευή σε αντίθεση με τα σύγχρονα smartphone και τα απλά κινητά με kaiOS που με κλειστή στην συσκευή δεν ακούγονται αυτά που ανέφερα. Έτσι, σε περίπτωση που η στάθμη της μπαταρίας είναι πολύ χαμηλή και χρειαστεί να κλείσεις την συσκευή δεν θα χάσεις την υπενθύμιση και το ξυπνητήρι.
Μεγάλο μειονέκτημα όπως έγραψαν και οι παρακάτω είναι το πλαϊνό πλήκτρο που αλλάζει την ένταση του ήχου κλήσης με το παραμικρό πάτημα (ακόμη κι αν είναι κλειδωμένο το πληκτρολόγιο). Ειδικά, εάν έχεις βαρύ χέρι. Αλλά αυτό λύνεται με τον τρόπο που έγραψε κάποιος ποιο πάνω απενεργοποιώντας οριστικά τα πλαϊνά πλήκτρα.