What to watch out for

  • I write my questions about the product.
  • I avoid questions about the availability, price and course of my order.
  • I protect my personal information and do not publish it.
  • I do not use obscene or offensive expressions.

See in detail the terms of use for the Product Questions

All questions
sakmess

με τι κάρτα γραφικών την δουλεύεις; σκέφτομαι να αγοράσω μία κυρίως για εργασία και multitasking , δεν με ενδιαφέρει το gaming , πχ με μια κάρτα σαν την rx570 θα έχει θέμα άραγε; ευχαριστώ

Username

1 Reply

roukie

Τη δουλεύω με Geforce GTX 1060 6 GB, έχω παίξει πολύ λίγο παιχνίδια σε QHD = 2560 x 1440 ανάλυση με όλα στο high και η εικόνα ήταν απίστευτη.Για εργασία και multitasking που την έχω κι εγώ θα σε βολέψει.Σε εφαρμογες excel,word και browsing δεν λειτουργεί ούτε το ανεμηστηράκι της κάρτας.

1 Comment

Username