Controllers

Turbo-X Pro Ασύρματο Gamepad για PC / PS3 Μαύρο

Εύκολο στην εγκατάσταση και τη λειτουργία, με 4 πλευρικά κουμπιά, δύο μοχλούς και κουμπί D-pad 8 διαδρομών, ευχάριστο, άνετο, γρήγορο και ακριβές, με ασύρματη συνδεσιμότητα για απόλυτη ελευθερία

Εύκολο στην εγκατάσταση και τη λειτουργία, με 4 πλευρικά κουμπιά, δύο μοχλούς και κουμπί D-pad 8 διαδρομών, ευχάριστο, άνετο, γρήγορο και ακριβές, με ασύρματη συνδεσιμότητα για απόλυτη ελευθερία κινήσεων.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Εύκολο στην εγκατάσταση και τη λειτουργία, με 4 πλευρικά κουμπιά, δύο μοχλούς και κουμπί D-pad 8 διαδρομών, ευχάριστο, άνετο, γρήγορο και ακριβές, με ασύρματη συνδεσιμότητα για απόλυτη ελευθερία κινήσεων.Διαθέτει δύο παλμικά μοτέρ για ρεαλιστική ανάδραση, είναι συμβατό με τα περισσότερα σύγχρονα Windows PCs (Windows 7 ή νεότερα) αλλά και με το PlayStation 3. Με θύρα φόρτισης micro USB (περιλαμβάνεται καλώδιο) και φωτεινή ένδειξη για τη στάθμη της μπαταρίας, απολαμβάνεις gaming χωρίς περιορισμούς.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Συμβατή Κονσόλα
PC, PS3
Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Χρώμα
Μαύρο
Hall Effect Sticks
-

Τύπος

Retro
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (11)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 2
  3. 2
  4. 2
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Πάτημα κουμπιών
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Θορυβώδες

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • WeepingStone

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα μόνα προβλήματα που έχω είναι ότι χάνει την μπαταρία του γρήγορα οπότε πρέπει να το έχεις συνέχεια με τον φορτιστή και ότι δεν είναι και τόσο καλή η ποιότητα του πλαστικού. Αλλά αξήζει τα χρήματά του.

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • Απαραδεκτο προιόν. Κακη συνδεσιμότητα, μπαταρία, διαρκεια ζωής, τραγικη εξυπηρετηση σχετικα με προβλήματα που αντιμετώπισα, drivers πουθενά. παρτε οτιδήποτε άλλο, ειναι η τρίτη φορα που το αγορασα πιστεύοντας οτι ηταν τυχαία η δυσλειτουργία που αντιμετώπισα. πλεον ειμαι σιγουρος οτι ειναι αποτυχημένο προιόν, που δεν αξίζει το κοστος ανα διάρκεια ζωής του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George prdis
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Αποσυνδεσεις πολλες , μετα απο καιρο εβγαλε προωβλημα δεξια drift , μπαταρια τραγικοι , δεν ξερεις ποτε να το φορτωσεις παρτε κατι αλλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arist_fa
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δεν το προτείνω σε καμιά περίπτωση το πήρα στην τιμή τον 23 ευρό με το που το ενεργοποίησα άρχισε να στρίβει δεξιά ασταμάτητα αμέσως πήγα στο κατάστημα και το αλάλαξα μου έδωσαν άλλο αυτό κράτησε 3 μήνες και το κουμπί που πατιέται ο μοχλός δεν δουλεύει και το RT έχει σπάσει μέσα και δεν είμαι άνθρωπός που τα σπάει όλα όταν χάνει και δεν το έχω χτυπήσει πότε επίσης έχει ΧΆΛΙΑ μπαταριά η οποία κρατάει το πολύ 45 λεπτά κάτι ακόμα αποσυνδέεται συνεχεία . ο μόνος λόγος που έχω βάλει 2 αστεράκια επιδη έχει καλή δόνηση α και κάτι ακόμα πολλές φόρες κολλάει και δεν μπορείς να κάνεις ΤΊΠΟΤΑ και πρέπει να περιμείνεις μέχρι να τελειώσει η μπαταριά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • its.me.
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μικρή διάρκεια μπαταρίας και εμβέλεια, δεν έχει πουθενά ένδειξη ποσοστού μπαταρίας. Μετά απο ελάχιστη χρήση σταμάτησε να συνδέεται με το usb receiver με ενα reset διορθώθηκε. (Έχει μια μικρή τρύπα στο πίσω μέρος για reset)

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • F1_Greece
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Kαλυτερα να δωσετε λεφτα για κατι καλυτερο... Μολις το συνδεσα για φορτιση, αρχισε, εντος παιχνιδιου να στριβει προς τα αριστερα ο μοχλος( σε παιχνιδι τυπου assetto corsa) χωρις να εχει θεμα ο μοχλος αυτος καθαυτος.

    Κακιστη ποιοτητα παραγωγης με σκληρα κουμπια κι πλαστικη κατασκευη, μικρη εμβελεια του USΒ καθως ειχε δυσκολια αποκρισης αρκετα συχνα...

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2ρη μερα απλα χαλασε μονο του το joystick παει δεξια χωρις να το πατας

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
  • Τα μόνα προβλήματα που έχω είναι ότι χάνει την μπαταρία του γρήγορα οπότε πρέπει να το έχεις συνέχεια με τον φορτιστή και ότι δεν είναι και τόσο καλή η ποιότητα του πλαστικού. Αλλά αξήζει τα χρήματά του.

    0
  • Απαραδεκτο προιόν. Κακη συνδεσιμότητα, μπαταρία, διαρκεια ζωής, τραγικη εξυπηρετηση σχετικα με προβλήματα που αντιμετώπισα, drivers πουθενά. παρτε οτιδήποτε άλλο, ειναι η τρίτη φορα που το αγορασα πιστεύοντας οτι ηταν τυχαία η δυσλειτουργία που αντιμετώπισα. πλεον ειμαι σιγουρος οτι ειναι αποτυχημένο προιόν, που δεν αξίζει το κοστος ανα διάρκεια ζωής του

    0
  • Αποσυνδεσεις πολλες , μετα απο καιρο εβγαλε προωβλημα δεξια drift , μπαταρια τραγικοι , δεν ξερεις ποτε να το φορτωσεις παρτε κατι αλλο

    0
  • δεν το προτείνω σε καμιά περίπτωση το πήρα στην τιμή τον 23 ευρό με το που το ενεργοποίησα άρχισε να στρίβει δεξιά ασταμάτητα αμέσως πήγα στο κατάστημα και το αλάλαξα μου έδωσαν άλλο αυτό κράτησε 3 μήνες και το κουμπί που πατιέται ο μοχλός δεν δουλεύει και το RT έχει σπάσει μέσα και δεν είμαι άνθρωπός που τα σπάει όλα όταν χάνει και δεν το έχω χτυπήσει πότε επίσης έχει ΧΆΛΙΑ μπαταριά η οποία κρατάει το πολύ 45 λεπτά κάτι ακόμα αποσυνδέεται συνεχεία . ο μόνος λόγος που έχω βάλει 2 αστεράκια επιδη έχει καλή δόνηση α και κάτι ακόμα πολλές φόρες κολλάει και δεν μπορείς να κάνεις ΤΊΠΟΤΑ και πρέπει να περιμείνεις μέχρι να τελειώσει η μπαταριά

    1
  • Πολύ μικρή διάρκεια μπαταρίας και εμβέλεια, δεν έχει πουθενά ένδειξη ποσοστού μπαταρίας. Μετά απο ελάχιστη χρήση σταμάτησε να συνδέεται με το usb receiver με ενα reset διορθώθηκε. (Έχει μια μικρή τρύπα στο πίσω μέρος για reset)

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

3 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Arist_fa

ναι αλλα και παλι το καθενα εχει μεσα το δικο του

karim_abassy

εχω χασει το στικακι με καλωδιο μπορω να παιζω ενσυρματα?

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Εύκολο στην εγκατάσταση και τη λειτουργία, με 4 πλευρικά κουμπιά, δύο μοχλούς και κουμπί D-pad 8 διαδρομών, ευχάριστο, άνετο, γρήγορο και ακριβές, με ασύρματη συνδεσιμότητα για απόλυτη ελευθερία κινήσεων.Διαθέτει δύο παλμικά μοτέρ για ρεαλιστική ανάδραση, είναι συμβατό με τα περισσότερα σύγχρονα Windows PCs (Windows 7 ή νεότερα) αλλά και με το PlayStation 3. Με θύρα φόρτισης micro USB (περιλαμβάνεται καλώδιο) και φωτεινή ένδειξη για τη στάθμη της μπαταρίας, απολαμβάνεις gaming χωρίς περιορισμούς.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Συμβατή Κονσόλα
PC, PS3
Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Χρώμα
Μαύρο
Hall Effect Sticks
-

Τύπος

Retro
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (11)

  1. 1
  2. 2
  3. 2
  4. 2
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Πάτημα κουμπιών
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Θορυβώδες

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • WeepingStone

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα μόνα προβλήματα που έχω είναι ότι χάνει την μπαταρία του γρήγορα οπότε πρέπει να το έχεις συνέχεια με τον φορτιστή και ότι δεν είναι και τόσο καλή η ποιότητα του πλαστικού. Αλλά αξήζει τα χρήματά του.

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • Απαραδεκτο προιόν. Κακη συνδεσιμότητα, μπαταρία, διαρκεια ζωής, τραγικη εξυπηρετηση σχετικα με προβλήματα που αντιμετώπισα, drivers πουθενά. παρτε οτιδήποτε άλλο, ειναι η τρίτη φορα που το αγορασα πιστεύοντας οτι ηταν τυχαία η δυσλειτουργία που αντιμετώπισα. πλεον ειμαι σιγουρος οτι ειναι αποτυχημένο προιόν, που δεν αξίζει το κοστος ανα διάρκεια ζωής του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George prdis
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Αποσυνδεσεις πολλες , μετα απο καιρο εβγαλε προωβλημα δεξια drift , μπαταρια τραγικοι , δεν ξερεις ποτε να το φορτωσεις παρτε κατι αλλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arist_fa
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δεν το προτείνω σε καμιά περίπτωση το πήρα στην τιμή τον 23 ευρό με το που το ενεργοποίησα άρχισε να στρίβει δεξιά ασταμάτητα αμέσως πήγα στο κατάστημα και το αλάλαξα μου έδωσαν άλλο αυτό κράτησε 3 μήνες και το κουμπί που πατιέται ο μοχλός δεν δουλεύει και το RT έχει σπάσει μέσα και δεν είμαι άνθρωπός που τα σπάει όλα όταν χάνει και δεν το έχω χτυπήσει πότε επίσης έχει ΧΆΛΙΑ μπαταριά η οποία κρατάει το πολύ 45 λεπτά κάτι ακόμα αποσυνδέεται συνεχεία . ο μόνος λόγος που έχω βάλει 2 αστεράκια επιδη έχει καλή δόνηση α και κάτι ακόμα πολλές φόρες κολλάει και δεν μπορείς να κάνεις ΤΊΠΟΤΑ και πρέπει να περιμείνεις μέχρι να τελειώσει η μπαταριά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • its.me.
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μικρή διάρκεια μπαταρίας και εμβέλεια, δεν έχει πουθενά ένδειξη ποσοστού μπαταρίας. Μετά απο ελάχιστη χρήση σταμάτησε να συνδέεται με το usb receiver με ενα reset διορθώθηκε. (Έχει μια μικρή τρύπα στο πίσω μέρος για reset)

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • F1_Greece
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Kαλυτερα να δωσετε λεφτα για κατι καλυτερο... Μολις το συνδεσα για φορτιση, αρχισε, εντος παιχνιδιου να στριβει προς τα αριστερα ο μοχλος( σε παιχνιδι τυπου assetto corsa) χωρις να εχει θεμα ο μοχλος αυτος καθαυτος.

    Κακιστη ποιοτητα παραγωγης με σκληρα κουμπια κι πλαστικη κατασκευη, μικρη εμβελεια του USΒ καθως ειχε δυσκολια αποκρισης αρκετα συχνα...

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2ρη μερα απλα χαλασε μονο του το joystick παει δεξια χωρις να το πατας

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
  • Τα μόνα προβλήματα που έχω είναι ότι χάνει την μπαταρία του γρήγορα οπότε πρέπει να το έχεις συνέχεια με τον φορτιστή και ότι δεν είναι και τόσο καλή η ποιότητα του πλαστικού. Αλλά αξήζει τα χρήματά του.

    0
  • Απαραδεκτο προιόν. Κακη συνδεσιμότητα, μπαταρία, διαρκεια ζωής, τραγικη εξυπηρετηση σχετικα με προβλήματα που αντιμετώπισα, drivers πουθενά. παρτε οτιδήποτε άλλο, ειναι η τρίτη φορα που το αγορασα πιστεύοντας οτι ηταν τυχαία η δυσλειτουργία που αντιμετώπισα. πλεον ειμαι σιγουρος οτι ειναι αποτυχημένο προιόν, που δεν αξίζει το κοστος ανα διάρκεια ζωής του

    0
  • Αποσυνδεσεις πολλες , μετα απο καιρο εβγαλε προωβλημα δεξια drift , μπαταρια τραγικοι , δεν ξερεις ποτε να το φορτωσεις παρτε κατι αλλο

    0
  • δεν το προτείνω σε καμιά περίπτωση το πήρα στην τιμή τον 23 ευρό με το που το ενεργοποίησα άρχισε να στρίβει δεξιά ασταμάτητα αμέσως πήγα στο κατάστημα και το αλάλαξα μου έδωσαν άλλο αυτό κράτησε 3 μήνες και το κουμπί που πατιέται ο μοχλός δεν δουλεύει και το RT έχει σπάσει μέσα και δεν είμαι άνθρωπός που τα σπάει όλα όταν χάνει και δεν το έχω χτυπήσει πότε επίσης έχει ΧΆΛΙΑ μπαταριά η οποία κρατάει το πολύ 45 λεπτά κάτι ακόμα αποσυνδέεται συνεχεία . ο μόνος λόγος που έχω βάλει 2 αστεράκια επιδη έχει καλή δόνηση α και κάτι ακόμα πολλές φόρες κολλάει και δεν μπορείς να κάνεις ΤΊΠΟΤΑ και πρέπει να περιμείνεις μέχρι να τελειώσει η μπαταριά

    1
  • Πολύ μικρή διάρκεια μπαταρίας και εμβέλεια, δεν έχει πουθενά ένδειξη ποσοστού μπαταρίας. Μετά απο ελάχιστη χρήση σταμάτησε να συνδέεται με το usb receiver με ενα reset διορθώθηκε. (Έχει μια μικρή τρύπα στο πίσω μέρος για reset)

    1
  • Δες τα όλα