Αγορά Σάββατο 27/11/21
Με τη πρώτη επαφή εντυπωσιάζει η στιβαρή κατασκευή και το λιτό του σχέδιο.
3-4 σελίδες μετά με σχέδια και κείμενα, οι εντυπώσεις είναι άριστες: Πολύ καλή γραφή με ελάχιστη πίεση,και καλοζυγισμένο στο χέρι.Θεωρητικά με πάχος στα 8 χιλιοστά θα βολέψει κάθε μέγεθος χεριού,και είναι η χρυσή τομή για να το έχει κανείς πάντα μαζί του : Ούτε να το ψάχνεις μια ώρα σε τσάντες και τσέπες ούτε να είναι ογκώδες σα μαρκαδόρος!
Η ποιότητα και το φινίρισμά του είναι σε άριστα επίπεδα για το κόστος αγοράς,και το ανταλλακτικό του προσιτό στα 1,30€.
Η γραφίδα μέχρι στιγμής δεν αφήνει μελάνια σε παρατεταμένες γραμμές σε βιαστικό ή συνεχές γράψιμο,αλλά επιφυλάσσομαι πάνω σε αυτό γιατί ακόμα είναι καινούργια.
Εν καιρώ και στα τελειώματά του θα δείξει αν παραμείνει στεγανό.
Εντύπωση μου έκανε το μελάνι που στεγνώνει άμεσα. Όταν λέμε άμεσα το εννοώ κυριολεκτικά! Ακόμα και επίτηδες να το κάνεις ΔΕΝ μουτζουρώνει το χαρτί!
Η διάρκεια του μελανιού είναι υπό μέτρηση ακόμα, όπως και το φινίρισμα.
Θα ακολουθήσει update σχετικό.
23/12/2021 UPDATE:
Σήμερα μόλις τέλειωσε το στοκ μελάνι *...
Τα (επιπλέον) υπέρ:
-Άνετο γράψιμο,σε κάθε σχεδόν επιφάνεια.Στην κυριολεξία γράφει σχεδόν παντού: Από γυαλιστερό χαρτί μέχρι...πλαστική σακούλα!. Και μάλιστα στέγνωσε και σχετικά γρήγορα στο πλαστικό!!!
-Η κύλιση ακόμα και με βιαστικές γραμμές ή γρήγορο γράψιμο είναι συνεχής και αδιάκοπη. Δεν υπάρχει περίπτωση να επαναλάβεις γραμμή ή γράμμα.
-Μέχρι την τελευταία γραμμή έγραφε σαν τη πρώτη μέρα, χωρίς να τρέξει ή να "ξεράσει" μελάνι.
Το (μόνο) κατά:
Όπως και τα περισσότερα του τύπου GEL δεν έχει διάρκεια...Ούτε μήνα δεν έβγαλε...
*Αντικαταστάθηκε με ίδιας μάρκας μπλε,και θα υπάρξει και για αυτό αξιολόγηση.
Καλές γιορτές με υγεία σε όλο το κόσμο!