Αγόρασα το xbox 360 αρχές 2007, και από τότε έχουν περάσει απ' τα χέρια μου, νομίζω συνολικά 9 χειριστήρια.
Τα 4 ήταν ενσύρματα, ένα ασύρματο με αντάπτορα για τον υπολογιστή, και τα άλλα ασύρματα του 360, όλα της Microsoft.
Αρχικά για το χειριστήριο, είναι άριστο στο χέρι, έχει ένα σεβαστό βάρος αλλά όχι κουραστικά βαρύ (το οποίο προσωπικά θέλω, γιατί αλλιώς φαίνεται πολύ φτηνό/ψεύτικο), διαθέτει πολύ καλά κουμπιά, καλά trigger/shoulder button, ΑΙΣΧΡΟ D-pad, και καλά στο χέρι Joysticks.
Η εμπειρία μου τώρα με τα χειριστήρια. Σχεδόν πάντα έπαιζα παιχνίδια στο PC ή αγόραζα ενσύρματα χειριστήρια για το xbox για να μην αλλάζω μπαταρίες, οπότε η εμπειρία μου παίζοντας ειναι περίπου 80-85% ενσύρματα. Αγαπώ το σχήμα και μισώ το d-pad, είχα 2 απ' τα χειριστήρια να υπολειτουργούν λόγω κακής επαφής το καλωδίου με το controller (στην υποδοχή του καλωδίου πάνω στο χειριστήριο) λόγω χρήσης περίπου 1-1μιση χρόνου το κάθε ένα, το τρίτο ενσύρματο το πέταξα διότι το d-pad έπαψε να λειτουργεί και υπήρχε έντονο ghost-veering του δεξιού joystick, μετά από περίπου 2-3 χρόνια χρήσης, και το χειριστήριο της φωτογραφίας παρουσιάζει κι'αυτό ghost-veering στο δεξί joystick. ΌΛΑ τα ασύρματα ή παρουσίασαν veering στο δεξί joystick (πέρα απ' το χάλια d-pad) ή απλά είχα θέματα αποσύνδεσης της μπαταρίας με το παραμικρό κραδασμό.
Συνολικά, 3/5 για το ενσύρματο, 1.5/5 για το ασύρματο. Χρησιμοποιώ εδώ και 3 χρόνια ένα ασύρματο του xbox one, για το PC (δεν παίζω με το xbox πια), μου κόστισε περίπου 40 ευρώ (της Microsoft παντα), δεν έχει αποσυνδεθεί ποτέ, το d-pad είναι καλό, τα trigger/shoulder buttons καλύτερα, ίδιο σχήμα, παρομοιο βάρος και υπάρχει τώρα πία σε όλα τα καταστήματα παντού. Να πάρετε αυτό ή του ps4 που είνα εξίσου καλό, μακριά απ' του 360!!