Δείχνει καλό ποντίκι με καλό σχεδιασμό, άνετο στο χέρι, ιδανικό μέγεθος για χρήση σε λάπτοπ.
Οκ, για τα χρήματα του.
Το μόνο που με "φοβίζει" είναι το λεπτό λαστιχάκι που έχει στην ασημί ροδέλα για το scroll..
Για να δούμε την αντοχή (διάρκεια) του..
Επίσης..
Την αλκαλική μπαταρία που είχε μέσα την έφαγε μέσα σε 1 μήνα..
Παρόλο που σβήνει μόνο του (standby) όταν δεν το χρησιμοποιείς. Ξυπνάει με κάποιο κουμπί μετά, όχι με τη κίνηση η κραδασμό. Καλό μάλλον αυτό.
Πάντως κάνω αρκετή χρήση, δε μπορώ να πω.
Τώρα του έβαλα απλή (μη αλκαλική) να δω διάρκεια, σαφώς θα είναι μικρότερη, αλλά για να δούμε..
Μετά σειρά πάλι έχει καμιά καλή αλκαλική και μετά αναλόγως τα αποτελέσματα ίσως το γυρίσω σε επαναφορτιζόμενη.
Όταν τελειώνει η μπαταρία (~0.9v) κολλάει ο δείκτης, δεν δουλεύει, αλλά το ledaki από κάτω συνεχίζει να αναβοσβήνει.. Με on/off του διακόπτη από κάτω ξεκινάει ξανά και σταματάει πάλι μετά από λίγο..
Το ποντίκι (΄όχι ο usb δέκτης) γράφει από κάτω: 1.5v <25mA.
Σαν πληροφορία αυτά τα τελευταία.
* Θα επανέλθω.. Κάποια στιγμή.. Ανάλογα με τα κέφια των μπαταριών..
* Α, ακόμα κάτι που πρόσεξα είναι ότι όσο ποιο πολλά mah είναι κάποια μπαταρία και επομένως λίγο πιο ογκώδης, δεν ανοίγει εύκολα το συρόμενο κάλυμμα της μπαταρίας.. Και στην απλή (μη αλκαλική) δεν στέκεται καλά.. Ανοίγει αρκετά πιο εύκολα, χωρίς να δημιουργεί όμως θέμα στο τελευταίο της απλής μπαταρίας..
Update1: Επαναφορτιζόμενη ~1700mah πρπ μήνας.. Με μια 2300-2500 πιστεύω θα τον έπιανε το μήνα κ κάτι παραπάνω..
Για μεγαλύτερη διάρκεια ίσως θα ήταν καλή κάποια λιθίου ΑΑ, αλλά με τις τιμές που έχουν απλά δεν.. Παίρνεις ένα πακέτο με μπόλικες αλκαλικές στα ίδια χρήματα και είσαι οοκ..
Οπότε η αυτό το σενάριο με τις αλκαλικές θα παίξει Η επαναφορτιζόμενη, θα δούμε..
Update2: Απλή (μη αλκαλική).. Δοκιμάζεται τώρα....
Αν έπρεπε να μαντέψω πάντως, δεν περιμένω πάνω από 10 ημέρες..
*Update σε αυτό.. Ούτε τις μισές ημέρες η απλή.. Δεν προτείνεται απλή μπαταρία..
Παλαιότερα είχα δοκιμάσει πάλι ασύρματο mouse από microsoft νομίζω, έπαιρνε 2 ΑΑ καθώς ήταν για desktop, πολύ καλό για την εποχή, όχι τόσο καλά τα υλικά του όμως σε βάθος χρόνου.. Βέβαια δεν είμαι σίγουρος αν το εγκατέλειψα επειδή ήταν ασύρματο με μπαταρίες.. Μάλλον όχι, καθώς δουλεύω σε λάπτοπ πιο πολύ.. Αλλά η αλήθεια είναι ότι είχα βολευτεί αρκετά με mouse που έχει καλώδιο, δεν εμπόδιζε ιδιαίτερα.. Αλλά έτυχε και είπα να χρησιμοποιήσω πάλι ασύρματο, αυτό της αξιολόγησης, το οποίο μου άρεσε πάλι αρκετά, αλλά το να έχω άλλο ένα πράγμα στο οποίο πρέπει να έχω έννοια τη μπαταρία.... Μου έρχεται λίγο κάπως.. Θα δούμε..