- Σχέδιο
- Slides
- Χρώμα
- Μαύρο
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.
Χρησιμοποιώ αντίστοιχες σαγιονάρες (με καρφάκια) εδώ και πολλά χρόνια (μπορεί πάνω από 20). Προσωπικά τις προτιμώ φανατικά από οποιεσδήποτε άλλες .
Ωστόσο, θα τις χαρακτήριζα σαγιονάρες μασάζ που βοηθούν την ανακόυφιση των ποδιών μετά από πολλές ώρες ορθοστασία ή περπάτημα. Και σε αυτό είναι πολύ καλές. Δηλαδή να τις βάλεις στο σπίτι σου για 1-5 ώρες. Ωστώσο, δεν κάνουν για πολύωρη χρήση. Δηλαδή, δεν μπορείς να τις φοράς όλη την ημέρα, να βγαίνεις στον δρόμο για δουλειές ή για βόλτα. Επίσης δεν είναι για γρήγορο περπάτημα. Τα πόδια σου θα πάρουν φωτιά.. Αν τις θέλεις για ολοήμερη χρήση τότε πάρε κάτι άλλο.
Το ένα αστέρι το κόβω γιατί η επιφάνεια σιλικόνης επί της οποίας βρίσκονται τα καρφάκια μετά από 1-2 χρόνια ξεραίνεται και τα καρφάκια αρχίζουν και κόβονται. Αυτό δεδομένου ότι τουλάχιστον από μέρους μου η χρήση τους ήταν ελαφριά (χρησιμοποιώ υποδήματα στην καθημερινότητά μου, ακόμα και στην παραλία).
Μόνο για μασάζ δεν είναι. Αν θες να προπονήσεις τα πόδια σου για να περπατάς σε καρφιά είναι η καλύτερη επιλογή.
Προφανώς οι σαγιονάρες δεν είναι για παραλία,για θάλασσα,καθώς σκλήρυναν τόσο πολύ,όπου τα "καρφακια" που υποτίθεται ότι σου κάνουν μασάζ στις πατούσες,όχι απλά δεν είναι άνετα αλλά είναι ΜΟΝΟ επώδυνα...αυτό συνέβη από τον πρώτο κιόλας μήνα.... Δεν συνιστώ την αγορά της,για τη χρήση κοντά σε αλμυρό νερό....Είναι σαν να πατάς καρφιά μυτερά!
Υ.Γ. Μετά από 2 χρόνια όπου έμειναν στη ντουλάπα,διαπίστωσα ότι από 44 συρρικνώθηκαν στο 39 νούμερο!!! Αποφύγετε την αγορά τους δεν αξίζει ούτε 1€!
γεμισαν φουσκαλες τα ποδια μου απο τον εύκαμπτο ανάγλυφο πατο ...
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Χρησιμοποιώ αντίστοιχες σαγιονάρες (με καρφάκια) εδώ και πολλά χρόνια (μπορεί πάνω από 20). Προσωπικά τις προτιμώ φανατικά από οποιεσδήποτε άλλες .
Ωστόσο, θα τις χαρακτήριζα σαγιονάρες μασάζ που βοηθούν την ανακόυφιση των ποδιών μετά από πολλές ώρες ορθοστασία ή περπάτημα. Και σε αυτό είναι πολύ καλές. Δηλαδή να τις βάλεις στο σπίτι σου για 1-5 ώρες. Ωστώσο, δεν κάνουν για πολύωρη χρήση. Δηλαδή, δεν μπορείς να τις φοράς όλη την ημέρα, να βγαίνεις στον δρόμο για δουλειές ή για βόλτα. Επίσης δεν είναι για γρήγορο περπάτημα. Τα πόδια σου θα πάρουν φωτιά.. Αν τις θέλεις για ολοήμερη χρήση τότε πάρε κάτι άλλο.
Το ένα αστέρι το κόβω γιατί η επιφάνεια σιλικόνης επί της οποίας βρίσκονται τα καρφάκια μετά από 1-2 χρόνια ξεραίνεται και τα καρφάκια αρχίζουν και κόβονται. Αυτό δεδομένου ότι τουλάχιστον από μέρους μου η χρήση τους ήταν ελαφριά (χρησιμοποιώ υποδήματα στην καθημερινότητά μου, ακόμα και στην παραλία).
Μόνο για μασάζ δεν είναι. Αν θες να προπονήσεις τα πόδια σου για να περπατάς σε καρφιά είναι η καλύτερη επιλογή.
Προφανώς οι σαγιονάρες δεν είναι για παραλία,για θάλασσα,καθώς σκλήρυναν τόσο πολύ,όπου τα "καρφακια" που υποτίθεται ότι σου κάνουν μασάζ στις πατούσες,όχι απλά δεν είναι άνετα αλλά είναι ΜΟΝΟ επώδυνα...αυτό συνέβη από τον πρώτο κιόλας μήνα.... Δεν συνιστώ την αγορά της,για τη χρήση κοντά σε αλμυρό νερό....Είναι σαν να πατάς καρφιά μυτερά!
Υ.Γ. Μετά από 2 χρόνια όπου έμειναν στη ντουλάπα,διαπίστωσα ότι από 44 συρρικνώθηκαν στο 39 νούμερο!!! Αποφύγετε την αγορά τους δεν αξίζει ούτε 1€!
γεμισαν φουσκαλες τα ποδια μου απο τον εύκαμπτο ανάγλυφο πατο ...
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Χρησιμοποιώ αντίστοιχες σαγιονάρες (με καρφάκια) εδώ και πολλά χρόνια (μπορεί πάνω από 20). Προσωπικά τις προτιμώ φανατικά από οποιεσδήποτε άλλες .
Ωστόσο, θα τις χαρακτήριζα σαγιονάρες μασάζ που βοηθούν την ανακόυφιση των ποδιών μετά από πολλές ώρες ορθοστασία ή περπάτημα. Και σε αυτό είναι πολύ καλές. Δηλαδή να τις βάλεις στο σπίτι σου για 1-5 ώρες. Ωστώσο, δεν κάνουν για πολύωρη χρήση. Δηλαδή, δεν μπορείς να τις φοράς όλη την ημέρα, να βγαίνεις στον δρόμο για δουλειές ή για βόλτα. Επίσης δεν είναι για γρήγορο περπάτημα. Τα πόδια σου θα πάρουν φωτιά.. Αν τις θέλεις για ολοήμερη χρήση τότε πάρε κάτι άλλο.
Το ένα αστέρι το κόβω γιατί η επιφάνεια σιλικόνης επί της οποίας βρίσκονται τα καρφάκια μετά από 1-2 χρόνια ξεραίνεται και τα καρφάκια αρχίζουν και κόβονται. Αυτό δεδομένου ότι τουλάχιστον από μέρους μου η χρήση τους ήταν ελαφριά (χρησιμοποιώ υποδήματα στην καθημερινότητά μου, ακόμα και στην παραλία).
Μόνο για μασάζ δεν είναι. Αν θες να προπονήσεις τα πόδια σου για να περπατάς σε καρφιά είναι η καλύτερη επιλογή.
Προφανώς οι σαγιονάρες δεν είναι για παραλία,για θάλασσα,καθώς σκλήρυναν τόσο πολύ,όπου τα "καρφακια" που υποτίθεται ότι σου κάνουν μασάζ στις πατούσες,όχι απλά δεν είναι άνετα αλλά είναι ΜΟΝΟ επώδυνα...αυτό συνέβη από τον πρώτο κιόλας μήνα.... Δεν συνιστώ την αγορά της,για τη χρήση κοντά σε αλμυρό νερό....Είναι σαν να πατάς καρφιά μυτερά!
Υ.Γ. Μετά από 2 χρόνια όπου έμειναν στη ντουλάπα,διαπίστωσα ότι από 44 συρρικνώθηκαν στο 39 νούμερο!!! Αποφύγετε την αγορά τους δεν αξίζει ούτε 1€!
γεμισαν φουσκαλες τα ποδια μου απο τον εύκαμπτο ανάγλυφο πατο ...
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Χρησιμοποιώ αντίστοιχες σαγιονάρες (με καρφάκια) εδώ και πολλά χρόνια (μπορεί πάνω από 20). Προσωπικά τις προτιμώ φανατικά από οποιεσδήποτε άλλες .
Ωστόσο, θα τις χαρακτήριζα σαγιονάρες μασάζ που βοηθούν την ανακόυφιση των ποδιών μετά από πολλές ώρες ορθοστασία ή περπάτημα. Και σε αυτό είναι πολύ καλές. Δηλαδή να τις βάλεις στο σπίτι σου για 1-5 ώρες. Ωστώσο, δεν κάνουν για πολύωρη χρήση. Δηλαδή, δεν μπορείς να τις φοράς όλη την ημέρα, να βγαίνεις στον δρόμο για δουλειές ή για βόλτα. Επίσης δεν είναι για γρήγορο περπάτημα. Τα πόδια σου θα πάρουν φωτιά.. Αν τις θέλεις για ολοήμερη χρήση τότε πάρε κάτι άλλο.
Το ένα αστέρι το κόβω γιατί η επιφάνεια σιλικόνης επί της οποίας βρίσκονται τα καρφάκια μετά από 1-2 χρόνια ξεραίνεται και τα καρφάκια αρχίζουν και κόβονται. Αυτό δεδομένου ότι τουλάχιστον από μέρους μου η χρήση τους ήταν ελαφριά (χρησιμοποιώ υποδήματα στην καθημερινότητά μου, ακόμα και στην παραλία).
Μόνο για μασάζ δεν είναι. Αν θες να προπονήσεις τα πόδια σου για να περπατάς σε καρφιά είναι η καλύτερη επιλογή.
Προφανώς οι σαγιονάρες δεν είναι για παραλία,για θάλασσα,καθώς σκλήρυναν τόσο πολύ,όπου τα "καρφακια" που υποτίθεται ότι σου κάνουν μασάζ στις πατούσες,όχι απλά δεν είναι άνετα αλλά είναι ΜΟΝΟ επώδυνα...αυτό συνέβη από τον πρώτο κιόλας μήνα.... Δεν συνιστώ την αγορά της,για τη χρήση κοντά σε αλμυρό νερό....Είναι σαν να πατάς καρφιά μυτερά!
Υ.Γ. Μετά από 2 χρόνια όπου έμειναν στη ντουλάπα,διαπίστωσα ότι από 44 συρρικνώθηκαν στο 39 νούμερο!!! Αποφύγετε την αγορά τους δεν αξίζει ούτε 1€!
γεμισαν φουσκαλες τα ποδια μου απο τον εύκαμπτο ανάγλυφο πατο ...