Μακριά από αυτό το μοντέλο. Το αγόρασα περίπου πριν 6 χρόνια, γύρω στα 260ευρώ, αλλά τα προβλήματα αρχισαν πολύ νωρίς, αφού είχε λήξει η εγγύηση. Εκτός του ότι έτρεχε νερό αδικαιολόγητα, άρχισε πολύ γρήγορα να σβήνει . Καθάρισα άλατα, το κουνούσα σα βάρκα πέρα δώθε γιατί υποτίθεται, σύμφωνα με τισ οδηγίες, μπορεί να μην έπαιρνε σωστά το νερό αλλά τίποτα. Το πήγα στο service, 2 μήνες ήταν εκεί πέρα μέχρι να έρθει ανταλλακτικό. Πλήρωσα γύρω στα 70 ευρώ και μετά από 1,5 χρόνια πάλι άρχισε τα ίδια προβλήματα. Ξαφνικά σβήνει. Σίγουρα πάλι φταίει το ίδιο σύστημα που έχει αλλαχτεί, θα το πάω πάλι στο service αλλά δεν νομίζω να το επισκευάσω, αν υπάρχει το ίδιο πρόβλημα. Θα στροφώ στην philips ξεκάθαρα.
Να συμπληρώσω ότι ποτέ δεν ξετρελάθηκα με το σιδέρωμά του, αφού περνούσα αρκετές φορές τις τσακίσεις του ρούχου.
Στα υπέρ του είναι το βάρος του, καθόλου κουραστικό στο χέρι, πολύ μεγάλο δοχείο νερού και πολύ καλή η πλάκα σιδερώματος, δεν έχει πάθει τίποτα από τότε, ούτε μία γρατζουνιά.