Το πήρα γιατί είδα τα σχολια και είπα να το δοκιμάσω. Αρχικά το άρωμα είναι αρκετά έντονο αλλά όχι υπερβολικά θα έλεγα. Κάτι που είναι οκ για εμένα. Τώρα το άρωμα είναι κάπως περίεργο και δεν θα έλεγα ότι είναι ευχάριστο στη μυρωδιά. Ωστόσο , από ότι είδα και στα υπόλοιπα σχόλια θέλει λίγο χρόνο να το συνηθισεις τώρα θα δείξει. Επιπλέον, η υφή του είναι πολύ ρευστή και δεν θυμίζει scrub αλλά κάτι σαν κρέμα με κομματάκια. Όμως, είναι πολύ εύκολο στη χρήση του και δεν γεμιζει όλο το μπάνιο με ζάχαρη όπως έκαναν αλλά scrub που έχω δοκιμάσει. Αφήνει το δέρμα πολύ απαλό και λείο. Το μόνο θέμα μου είναι η μυρωδιά αλλά εφόσον κάνει καλή δουλειά δεν με πειράζει τόσο γιατί μπορώ να την καλύψω με τη κρέμα cocoa butter που έχω πάρει από την ίδια σειρά.