Αντλίες Λαδιού & Νερού

Αντλία Νερού Κουζίνας Μπαταρίας από Πλαστικό Ασημί

USB Επαναφορτιζόμενη Αυτόματη Αντλία για Δοχεία Νερού με Σωληνάκι Σιλικόνης.

  • Λειτουργεί με το πάτημα ενός κουμπιού
  • Αυτόματη με μοτέρ λειτουργεί με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες
  • Με σωληνάκι σιλικόνης για να...

USB Επαναφορτιζόμενη Αυτόματη Αντλία για Δοχεία Νερού με Σωληνάκι Σιλικόνης.

  • Λειτουργεί με το πάτημα ενός κουμπιού
  • Αυτόματη με μοτέρ λειτουργεί με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες
  • Με σωληνάκι σιλικόνης για να φτάνει στο βαθύτερο σημείο του δοχείου
  • Φορτίζει με καλώδιο USB σε οποιαδήποτε θύρα USB
  • Τα εξαρτήματα της αντλίας είναι αφαιρούμενα για εύκολο καθάρισμα
Δες όλη την περιγραφή
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

USB Επαναφορτιζόμενη Αυτόματη Αντλία για Δοχεία Νερού με Σωληνάκι Σιλικόνης.

  • Λειτουργεί με το πάτημα ενός κουμπιού
  • Αυτόματη με μοτέρ λειτουργεί με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες
  • Με σωληνάκι σιλικόνης για να φτάνει στο βαθύτερο σημείο του δοχείου
  • Φορτίζει με καλώδιο USB σε οποιαδήποτε θύρα USB
  • Τα εξαρτήματα της αντλίας είναι αφαιρούμενα για εύκολο καθάρισμα

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Νερού
Υλικό
Πλαστικό
Τροφοδοσία
Μπαταρίας
Για Τενεκέ
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (75)

Αξιολογήσεις

  1. 40
  2. 8
  3. 14
  4. 5
  5. 8
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα
  • Αντοχή

g_mitsiakis
5
5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Εξαιρετκο.
Κουμπωνει ακριβως σε μπουκαλα για κανονικό ψυκτη 20+ λιτρων.
Πηρα αλλα 2.
Αυτονομια 5 ημερων

Σου φάνηκε χρήσιμη;

evanaero
1
7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Χάλασε σε μια εβδομάδα.
Στις τέσσερις μέρες ξεκίνησε μόνο του και άδειασε ένα μπιτόνι νερό στην κουζίνα!
Δούλεψε για άλλες δύο ημέρες και την έβδομη σταμάτησε να λειτουργεί.
Το ξεβιδωσα και βρήκα την πλακέτα και το μοτέρ σκουριασμένα μέσ'το νερό.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Kogka

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δουλεύει, αλλά μην περιμένετε κάτι περισσότερο από αυτό. Πίεση, αντοχή υλικών, ροή και θόρυβος ανάλογα όλα της τιμής της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yiannis_Papoutsis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω για μπουκάλες 20 λίτρων κάνει τρομερή δουλειά.
    Γεμίζει το ποτήρι σε δευτερόλεπτα και το βασικό είναι ότι είναι επαναφορτιζομενο με usb. Αξίζει 200%

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vas_mouz23
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα χάνει την απόδοση του η αντλία,και βγάζει ποιο λίγο νερό σαν ποσότητα . μάλλον λόγο ότι το μοτέρ είναι με καρβουνακια. είναι δεύτερο τώρα με βολεύει για δοχείο 20λιτρα . αγόρασα 3 για απόθεμα . αξίζει τα λεφτά του

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Myskroytz
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν δούλεψε ποτέ καθώς δεν μπορούσε να φορτίσει πλήρως, με αποτέλεσμα ακόμα και στην πρίζα να ήταν, ξεκινούσε να δουλεύει και μετά από μερικά δευτερόλεπτα σταματουσε

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aikampou
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει την δουλειά του και ταιριάζει σε μπουκάλα 10 και 20lt. Το μόνο αρνητικό ότι το λάστιχο που έχει μέσα βγάζει κάτι σαν γλίτσα όσο μένει στο νερό και χρειάζεται άμεση αντικατάσταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasiliki_pavlidou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμείς το χρησιμοποιήσαμε για κατασκευή DΙΥ παιδική κα το λειτουργουμε σαν βρυσακι. Κάνει λίγο θόρυβο αλλά όχι κάτι αποτρεπτικό. Προς το παρον φαινεται ανθεκτικο και μας εχει αρεσει πολυ. Η τιμή του καταπλητκικη και σε sites με παιδικα ειδη DIY αντίστοιχα το βρισκω σε τριπλασια τιμη, αγορασαμε και δευτερο.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    good value for money

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πηρα 2 το ενα δεν δουλεψε το αλλο χαλασε σε 3 μερες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν λειτουργεί καθόλου

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    απλά τέλειο

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν τι περίμενα να κάνει δουλίτσα αλλά το έχω σοτν τενεκέ με το λάδι και βολεύει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    μετά από λίγη χρήση άρχισε να ανοίγει μόνο του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για να το χρησιμοποιήσω σε για βρύση σε παιδική κουζίνα. Είναι πολύ καλό γι αυτή τη χρήση.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του, μία χαρά!

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα πρόσφατα και δεν λειτουργεί σωστά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η συσκευή δεν περιλαμβάνει τη λάστιχο που τραβάει το νερό, συνεπώς η συσκευή είναι άχρηστη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ αργό!!!Για κανένα ποτηράκι κάνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή αντλία...κάνει την δουλειά της άψογα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει πολύ θόρυβο ΄αξίζει τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω ένα χρόνο λειτουργεί άψογα αξίζει τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό θα πάρω κι άλλα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ εύκολο και αξιόπιστο. Η φόρτιση κρατάει περίπου ένα μήνα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μια χαρά και η μπαταρία κρατάει αρκετά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 3
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • Δουλεύει, αλλά μην περιμένετε κάτι περισσότερο από αυτό. Πίεση, αντοχή υλικών, ροή και θόρυβος ανάλογα όλα της τιμής της.

    0
  • Το έχω για μπουκάλες 20 λίτρων κάνει τρομερή δουλειά.
    Γεμίζει το ποτήρι σε δευτερόλεπτα και το βασικό είναι ότι είναι επαναφορτιζομενο με usb. Αξίζει 200%

    2
  • Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα χάνει την απόδοση του η αντλία,και βγάζει ποιο λίγο νερό σαν ποσότητα . μάλλον λόγο ότι το μοτέρ είναι με καρβουνακια. είναι δεύτερο τώρα με βολεύει για δοχείο 20λιτρα . αγόρασα 3 για απόθεμα . αξίζει τα λεφτά του

    2
  • δεν δούλεψε ποτέ καθώς δεν μπορούσε να φορτίσει πλήρως, με αποτέλεσμα ακόμα και στην πρίζα να ήταν, ξεκινούσε να δουλεύει και μετά από μερικά δευτερόλεπτα σταματουσε

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

830 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
dimitris.kotsakis.94

Πρέπει να πατάς το κουμπί συνέχεια και αν ναι, μπορείς να βάλεις κάτι βαρύ πάνω του και να το κρατάει πατημένο (ή θέλει αρκετή δύναμη); Το θέλω για να το κάνω βρύση σε περίπτωση διακοπής νερού και όταν πλένω π.χ. τα χέρια μου δεν θέλω να πατάω κάτι.

Manolis_67

Πατάς το κουμπί για να βγάζει νερό αν το ξαναπατησεις σταματαει

christos_giazitzis

ρε παιδια δεν βεντουζαρει στο μπουκαλι με αποτελεσμα να κουνιετε και βγαζει νερο με αερα σαν να ανοιξες βρυση μετα απο διακοπη??
τι φαση??

lykourgospac

βάλε ένα βαρυδάκι στην άκρη στο σωληνάκι γιατί είναι ελαφρύ, επιπλέει και τραβάει αέρα. η αντλία δεν βεντουζάρει στο μπουκάλι απλά κάθεται.

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

USB Επαναφορτιζόμενη Αυτόματη Αντλία για Δοχεία Νερού με Σωληνάκι Σιλικόνης.

  • Λειτουργεί με το πάτημα ενός κουμπιού
  • Αυτόματη με μοτέρ λειτουργεί με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες
  • Με σωληνάκι σιλικόνης για να φτάνει στο βαθύτερο σημείο του δοχείου
  • Φορτίζει με καλώδιο USB σε οποιαδήποτε θύρα USB
  • Τα εξαρτήματα της αντλίας είναι αφαιρούμενα για εύκολο καθάρισμα

Κατασκευαστής

Είδος
Νερού
Υλικό
Πλαστικό
Τροφοδοσία
Μπαταρίας
Για Τενεκέ
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (75)

  1. 40
  2. 8
  3. 14
  4. 5
  5. 8
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα
  • Αντοχή

g_mitsiakis
5
5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Εξαιρετκο.
Κουμπωνει ακριβως σε μπουκαλα για κανονικό ψυκτη 20+ λιτρων.
Πηρα αλλα 2.
Αυτονομια 5 ημερων

Σου φάνηκε χρήσιμη;

evanaero
1
7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Χάλασε σε μια εβδομάδα.
Στις τέσσερις μέρες ξεκίνησε μόνο του και άδειασε ένα μπιτόνι νερό στην κουζίνα!
Δούλεψε για άλλες δύο ημέρες και την έβδομη σταμάτησε να λειτουργεί.
Το ξεβιδωσα και βρήκα την πλακέτα και το μοτέρ σκουριασμένα μέσ'το νερό.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Kogka

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δουλεύει, αλλά μην περιμένετε κάτι περισσότερο από αυτό. Πίεση, αντοχή υλικών, ροή και θόρυβος ανάλογα όλα της τιμής της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yiannis_Papoutsis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω για μπουκάλες 20 λίτρων κάνει τρομερή δουλειά.
    Γεμίζει το ποτήρι σε δευτερόλεπτα και το βασικό είναι ότι είναι επαναφορτιζομενο με usb. Αξίζει 200%

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vas_mouz23
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα χάνει την απόδοση του η αντλία,και βγάζει ποιο λίγο νερό σαν ποσότητα . μάλλον λόγο ότι το μοτέρ είναι με καρβουνακια. είναι δεύτερο τώρα με βολεύει για δοχείο 20λιτρα . αγόρασα 3 για απόθεμα . αξίζει τα λεφτά του

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Myskroytz
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν δούλεψε ποτέ καθώς δεν μπορούσε να φορτίσει πλήρως, με αποτέλεσμα ακόμα και στην πρίζα να ήταν, ξεκινούσε να δουλεύει και μετά από μερικά δευτερόλεπτα σταματουσε

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aikampou
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει την δουλειά του και ταιριάζει σε μπουκάλα 10 και 20lt. Το μόνο αρνητικό ότι το λάστιχο που έχει μέσα βγάζει κάτι σαν γλίτσα όσο μένει στο νερό και χρειάζεται άμεση αντικατάσταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasiliki_pavlidou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμείς το χρησιμοποιήσαμε για κατασκευή DΙΥ παιδική κα το λειτουργουμε σαν βρυσακι. Κάνει λίγο θόρυβο αλλά όχι κάτι αποτρεπτικό. Προς το παρον φαινεται ανθεκτικο και μας εχει αρεσει πολυ. Η τιμή του καταπλητκικη και σε sites με παιδικα ειδη DIY αντίστοιχα το βρισκω σε τριπλασια τιμη, αγορασαμε και δευτερο.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    good value for money

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πηρα 2 το ενα δεν δουλεψε το αλλο χαλασε σε 3 μερες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν λειτουργεί καθόλου

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    απλά τέλειο

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν τι περίμενα να κάνει δουλίτσα αλλά το έχω σοτν τενεκέ με το λάδι και βολεύει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    μετά από λίγη χρήση άρχισε να ανοίγει μόνο του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για να το χρησιμοποιήσω σε για βρύση σε παιδική κουζίνα. Είναι πολύ καλό γι αυτή τη χρήση.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του, μία χαρά!

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα πρόσφατα και δεν λειτουργεί σωστά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η συσκευή δεν περιλαμβάνει τη λάστιχο που τραβάει το νερό, συνεπώς η συσκευή είναι άχρηστη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ αργό!!!Για κανένα ποτηράκι κάνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή αντλία...κάνει την δουλειά της άψογα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει πολύ θόρυβο ΄αξίζει τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω ένα χρόνο λειτουργεί άψογα αξίζει τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό θα πάρω κι άλλα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ εύκολο και αξιόπιστο. Η φόρτιση κρατάει περίπου ένα μήνα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μια χαρά και η μπαταρία κρατάει αρκετά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 3
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • Δουλεύει, αλλά μην περιμένετε κάτι περισσότερο από αυτό. Πίεση, αντοχή υλικών, ροή και θόρυβος ανάλογα όλα της τιμής της.

    0
  • Το έχω για μπουκάλες 20 λίτρων κάνει τρομερή δουλειά.
    Γεμίζει το ποτήρι σε δευτερόλεπτα και το βασικό είναι ότι είναι επαναφορτιζομενο με usb. Αξίζει 200%

    2
  • Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα χάνει την απόδοση του η αντλία,και βγάζει ποιο λίγο νερό σαν ποσότητα . μάλλον λόγο ότι το μοτέρ είναι με καρβουνακια. είναι δεύτερο τώρα με βολεύει για δοχείο 20λιτρα . αγόρασα 3 για απόθεμα . αξίζει τα λεφτά του

    2
  • δεν δούλεψε ποτέ καθώς δεν μπορούσε να φορτίσει πλήρως, με αποτέλεσμα ακόμα και στην πρίζα να ήταν, ξεκινούσε να δουλεύει και μετά από μερικά δευτερόλεπτα σταματουσε

    0
  • Δες τα όλα
2,60 €
5,00 €   μεταφορικά