Controllers

Doubleshock Ασύρματο Gamepad για PS4 Camouflage Grey

Ασύρματο gamepad για την κονσόλα PS4, με αναλογικούς μοχλούς, σκανδάλες ακριβείας, αισθητήρες κίνησης και επιφάνεια touchpad.

Ασύρματο gamepad για την κονσόλα PS4, με αναλογικούς μοχλούς, σκανδάλες ακριβείας, αισθητήρες κίνησης και επιφάνεια touchpad.

Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ασύρματο gamepad για την κονσόλα PS4, με αναλογικούς μοχλούς, σκανδάλες ακριβείας, αισθητήρες κίνησης και επιφάνεια touchpad.

Κατασκευαστής

OEM
Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Συμβατή Κονσόλα
PS4
Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Χρώμα
Γκρι
Hall Effect Sticks
Όχι

Τύπος

Retro
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (102)

Αξιολογήσεις

  1. 41
  2. 24
  3. 15
  4. 8
  5. 14
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Άνεση
  • Πάτημα κουμπιών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μέτριος θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

rizosplayz
4
14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αγοράστηκε για PS4 pro και είναι κλώνος του αυθεντικού.
Συνδέθηκε πανεύκολα και αυτόματα. Το βάρος αρκετά μικρότερο απο το αυθεντικό σε σημείο που ίσως χαλάει και λίγο την αίσθηση. Η αυτονομία του είναι μικρότερη αρκετά αλλά τίμια. Τα υλικά κατασκευής φαίνονται πάνω απο το μέτριο. Τα κουμπιά και η γενικότερη αίσθηση είναι καλή. Οι δονήσεις καλές οχι όμως σαν του αυθεντικού. Τα ακουστικά συνδέονται μια χαρά επίσης.
Δεν είναι τόσο ψηλά σε αίσθηση όσο το original ίσως λόγο βάρους / αδράνειας αλλά στα 17€ δεν πρέπει να έχει αντίπαλο.
*update 9 μήνες μετά με λιώσιμο από 2 άτομα έχει χαλαρώσει λίγο το R2 αλλά όχι ανησυχητικά. Όλα τα υπόλοιπα μια χαρά.

  • Άνεση
  • Πάτημα κουμπιών
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Βάρος
  • Αντοχή
  • Μέτριος θόρυβος
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Aggelos_Greybeard
1
3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το προϊόν αποδείχθηκε πολύ καλό (σταθερό κράτημα, καλό πάτημα κουμπιών, καθόλου slide). Το μόνο αρνητικό που βρήκα ήταν πως το καλώδιο δεν φόρτιζε το gamepad, χρησιμοποίησα δικό μου παλιό καλώδιο και το gamepad λειτούργησε .

  • Άνεση
  • Πάτημα κουμπιών
  • Βάρος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θορυβώδες
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Zois_Pothas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    επειδή δεν είναι γνήσιο θεωρώ ότι είναι προβλέψιμο ότι δεν θα είναι τέλειο και ότι κάνει 11€ είναι πολύ καλή τιμή για αυτό που περνεις

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Napoleontas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό για την τιμή του δεδομένο το ότι δεν είναι γνήσιο.
    απλά θεώρησα απαράδεκτο το ότι το ps button κολλάει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeoGregor
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα έχω να πω 3 μέρες άντεξε πραγματικά ούτε wireless ούτε έπιανε σε συσκευές χωρίς το καλώδιο του και απλά την τρίτη μέρα έσβησε και δεν ξανά άναψε ποτε.. μπορεί να έτυχα εγώ σε χαλασμένο αλλά δεν το περίμενα έτσι και τόσο γρήγορα

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arhs._.
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και 2-4 μήνες και έχει δημιουργήσει stick drift για όσους που δεν ξέρουνε το stick drift είναι όταν ο παίχτης στο παιχνίδι κουνιέται μόνος του χωρίς να θέλεις

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristos_Petroulakis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι πολύ καλό και πολύ ανετο να το κρατάς

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Lekkas46

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω σχεδόν 2 μήνες τα κουμπιά στο σταυρό είναι σκληρά χάλασε και το βισμα φόρτησης δεν ανάβει καθόλου χάλασε εντελώς στους 2 μήνες

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Kendro
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πραγματικά πεταμένα λεφτά όλο κάνει αποσύνδεση και το σημαντικότερο πρέπει να αγοράσω καινούργιο χειριστήριο και δεν είμαι περίεργος αλλά δεν μπορώ να παίξω χάλια

    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sHeVa_Gn
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετα απο 1 μηνα χρησης το L1 kai to R1 κουμπια μπηκαν μεσα και δεν πατιουντε, η μπαταρια τα χαλασε και δεν συχρονιζεται..... καλυτερα δωστε αλλα τοσα και παρτε με 30 ευρω καποιο αυθεντικο !!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ghost_of_phasmophobia_BOO__
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και 1,5 χρόνια σε κάποια φάση δεν δούλευε το X button προχωρούσε μόνο του και το ps button κολλούσε και έβγαινε με λίγη δυσκολία αλλά μετα από καιρό φτιάχτηκε μόνο του τώρα δεν έχει προβλήματα. Γι'αυτη την τιμή αξίζει δεν είναι βαρύ η μπαταρία είναι μια χαρά, είναι ανθεκτικό το μόνο πρόβλημα που έχω αυτή την στιγμή είναι πως το R2 κάποιες φορές κολλάει μέσα και πρέπει να έχω το δάχτυλο μου από κάτω.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Patataki_21

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι ακριβώς οτι δείχνει στις φωτογραφίες.το μονο που με χαλαει ειναι οτι ο ηχος οταν βαζω ακουστικά ειναι αθλιος. επεισης το L1 δειχνει να ειναι λίγο πιο χαλαρο απο τα άλλα κουμπια αλλα δεν υπάρχει κάποιο θεμα ακομα. Απο εμφάνιση ειναι τελειο. για τα χρήματα που ζητά ειναι εξαιρετικο!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TigraiiiArise
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η μπαταρία είναι μέτρια και θέλει φόρτιση κάθε πέντε λεπτά. Τα κουμπιά κάνουν πολύ θόρυβο. Είναι πάρα πολύ ελαφρύ που το κάνει να το νιώθεις περίεργο. Επίσης έχει μεγάλη καθυστέρηση. Μετά από 2 μήνες χρήση κάηκε καθώς έπαιζα. Αλλά αν το χρειάζεσαι για απλή χρήση τότε αξίζει τα λεφτά του αλλά για gaming δεν είναι τόσο καλό.

    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xris_18
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αν το θελεται για games τυπου street fighter απλα δεν... για απλα games ειναι οκ.. επισης η μπαταρια του πολυ μετρια...

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnkasern
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    4 αστέρια γιατί η μπαταρία πραγματικά είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Το πήρα για PC gaming και εδώ πρέπει να αναφέρω ότι για να συνδεθεί σωστά χρειάζεται ένα προγραμματάκι το οποίο λέγεται DS4Windows (για να σας σώσω από τον εκνευρισμό!) Το χειριστήριο είναι εξαιρετικό εκτός από το θέμα με την μπαταρία. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το συγκεκριμένο που μου ήρθε εμένα ή αν είναι γενικό το πρόβλημα. Μετά από 2 μήνες ελαφριάς χρήσης η μπαταρία διαρκεί μόνο λίγα λεπτά. Μπορώ να το χρησιμοποιώ κανονικά αν είναι συνδεμένο με καλώδιο στο ρεύμα. Κατα τ' άλλα, όλες οι λειτουργίες είναι σαν το γνήσιο ps4 χειριστήριο. Επίσης είναι πιο ελαφρύ. Ικανοποιημένος αν εξαιρέσουμε την κακή ποιότητα της μπαταρίας.

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giwrgos_Terzis4955
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το controller μου ήρθε χαλασμένο ο κύκλος ήθελε πολύ δύναμη για να πατηθεί και ο μοχλος του r3 καμία φορά γυρνούσε μόνο του

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ____sff_
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετα απο 2 μερες χρήσεις εχει λιγο analog drift προς το παρόν το εφτιαξα τωρα αν εχει και αλλα πρόβληματα στο μελλον δεν ξερω

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Its_me_Stratos
    1
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιησα για εναν μηνα και πολλα απο τα κουμπια σαν το τετραγωνο και το L3 ειχαν προβληματα. Τωρα δεν μπορω να παιξω στην κονσολα μου. Μην το αγορασεις φιλε καταναλωτη.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris Katsikas
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι πιο value for money για αγορά φθηνού gamepad για ps4. Έπειτα από 1 χρόνο χρήσης είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, το μόνο πρόβλημα που έχω πλέον είναι ότι δεν πιάνει καλά το βύσμα στο καλώδιο αλλά για να ειμαι ειλικρινής δεν ήμουν και πολύ φιλικός μαζί του ???? οπότε θα αγοράσω ξανά ακριβώς το ΙΔΙΟ. Είναι πραγματικό copy paste του αυθεντικού απλά με ίσως λίγο κατώτερη κατασκευή υλικού.

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ANTONIS_LYKIDIS
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέχρι στιγμής (ούτε μήνα) όλα καλά ,είναι σχεδόν ίδιο με το SONY και δεν έχω πρόβλημα.
    Από μπαταρία είναι μια χαρά, σε διάρκεια και από αντοχή θα δείξει ο χρόνος.

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anestis18398

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα vfm χειριστήριο που δεν απογοητεύει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    works perfectly exactly like an original

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    After not even 2 months of use, it just stopped charging...

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Νταξει. Δουλεύει κομπλέ αλλά μετά από 5 μέρες το R2 ελάφρυνε πολύ. Νταξει με 15€ αξίζει

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι πληρώνεις παίρνεις.

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πηρα και είναι ότι χειρότερο υπάρχει

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από 3 μήνες σταμάτησε να δουλεύει.
    Δεν φορτιζει

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν διαφέρουν σε τίποτα από το αυθεντικό

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξίζει 100% τα λεφτά του,δεν το ξεχωρίζεις από το γνήσιο ούτε στην όψη ούτε στην ποιότητα!!!

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • επειδή δεν είναι γνήσιο θεωρώ ότι είναι προβλέψιμο ότι δεν θα είναι τέλειο και ότι κάνει 11€ είναι πολύ καλή τιμή για αυτό που περνεις

    0
  • Αρκετά καλό για την τιμή του δεδομένο το ότι δεν είναι γνήσιο.
    απλά θεώρησα απαράδεκτο το ότι το ps button κολλάει.

    0
  • Ένα έχω να πω 3 μέρες άντεξε πραγματικά ούτε wireless ούτε έπιανε σε συσκευές χωρίς το καλώδιο του και απλά την τρίτη μέρα έσβησε και δεν ξανά άναψε ποτε.. μπορεί να έτυχα εγώ σε χαλασμένο αλλά δεν το περίμενα έτσι και τόσο γρήγορα

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (14)

Ερωτήσεις

1690 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
AGGELAKOS8787

Μπορώ να τα συνδέσω και τα δύο χειριστήρια στο pc για να παίξω fifa ;

OrfaG

Προσπαθώ να το συνδέσω μεσω Bluetooth στον υπολογιστή μου και μου ζητάει PIN... κανενας απ τους κωδικους 0000 ή 1111 ή 123456789 δεν δουλεύει... Γνωριζει κανεις το σωστο PIN? Ευχαριστώ

Δες όλες τις ερωτήσεις (14)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ασύρματο gamepad για την κονσόλα PS4, με αναλογικούς μοχλούς, σκανδάλες ακριβείας, αισθητήρες κίνησης και επιφάνεια touchpad.

Κατασκευαστής

OEM

Χαρακτηριστικά

Συμβατή Κονσόλα
PS4
Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Χρώμα
Γκρι
Hall Effect Sticks
Όχι

Τύπος

Retro
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (102)

  1. 41
  2. 24
  3. 15
  4. 8
  5. 14
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Άνεση
  • Πάτημα κουμπιών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μέτριος θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

rizosplayz
4
14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αγοράστηκε για PS4 pro και είναι κλώνος του αυθεντικού.
Συνδέθηκε πανεύκολα και αυτόματα. Το βάρος αρκετά μικρότερο απο το αυθεντικό σε σημείο που ίσως χαλάει και λίγο την αίσθηση. Η αυτονομία του είναι μικρότερη αρκετά αλλά τίμια. Τα υλικά κατασκευής φαίνονται πάνω απο το μέτριο. Τα κουμπιά και η γενικότερη αίσθηση είναι καλή. Οι δονήσεις καλές οχι όμως σαν του αυθεντικού. Τα ακουστικά συνδέονται μια χαρά επίσης.
Δεν είναι τόσο ψηλά σε αίσθηση όσο το original ίσως λόγο βάρους / αδράνειας αλλά στα 17€ δεν πρέπει να έχει αντίπαλο.
*update 9 μήνες μετά με λιώσιμο από 2 άτομα έχει χαλαρώσει λίγο το R2 αλλά όχι ανησυχητικά. Όλα τα υπόλοιπα μια χαρά.

  • Άνεση
  • Πάτημα κουμπιών
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Βάρος
  • Αντοχή
  • Μέτριος θόρυβος
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Aggelos_Greybeard
1
3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το προϊόν αποδείχθηκε πολύ καλό (σταθερό κράτημα, καλό πάτημα κουμπιών, καθόλου slide). Το μόνο αρνητικό που βρήκα ήταν πως το καλώδιο δεν φόρτιζε το gamepad, χρησιμοποίησα δικό μου παλιό καλώδιο και το gamepad λειτούργησε .

  • Άνεση
  • Πάτημα κουμπιών
  • Βάρος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θορυβώδες
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Zois_Pothas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    επειδή δεν είναι γνήσιο θεωρώ ότι είναι προβλέψιμο ότι δεν θα είναι τέλειο και ότι κάνει 11€ είναι πολύ καλή τιμή για αυτό που περνεις

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Napoleontas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό για την τιμή του δεδομένο το ότι δεν είναι γνήσιο.
    απλά θεώρησα απαράδεκτο το ότι το ps button κολλάει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeoGregor
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα έχω να πω 3 μέρες άντεξε πραγματικά ούτε wireless ούτε έπιανε σε συσκευές χωρίς το καλώδιο του και απλά την τρίτη μέρα έσβησε και δεν ξανά άναψε ποτε.. μπορεί να έτυχα εγώ σε χαλασμένο αλλά δεν το περίμενα έτσι και τόσο γρήγορα

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arhs._.
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και 2-4 μήνες και έχει δημιουργήσει stick drift για όσους που δεν ξέρουνε το stick drift είναι όταν ο παίχτης στο παιχνίδι κουνιέται μόνος του χωρίς να θέλεις

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristos_Petroulakis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι πολύ καλό και πολύ ανετο να το κρατάς

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Lekkas46

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω σχεδόν 2 μήνες τα κουμπιά στο σταυρό είναι σκληρά χάλασε και το βισμα φόρτησης δεν ανάβει καθόλου χάλασε εντελώς στους 2 μήνες

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Kendro
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πραγματικά πεταμένα λεφτά όλο κάνει αποσύνδεση και το σημαντικότερο πρέπει να αγοράσω καινούργιο χειριστήριο και δεν είμαι περίεργος αλλά δεν μπορώ να παίξω χάλια

    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sHeVa_Gn
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετα απο 1 μηνα χρησης το L1 kai to R1 κουμπια μπηκαν μεσα και δεν πατιουντε, η μπαταρια τα χαλασε και δεν συχρονιζεται..... καλυτερα δωστε αλλα τοσα και παρτε με 30 ευρω καποιο αυθεντικο !!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ghost_of_phasmophobia_BOO__
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και 1,5 χρόνια σε κάποια φάση δεν δούλευε το X button προχωρούσε μόνο του και το ps button κολλούσε και έβγαινε με λίγη δυσκολία αλλά μετα από καιρό φτιάχτηκε μόνο του τώρα δεν έχει προβλήματα. Γι'αυτη την τιμή αξίζει δεν είναι βαρύ η μπαταρία είναι μια χαρά, είναι ανθεκτικό το μόνο πρόβλημα που έχω αυτή την στιγμή είναι πως το R2 κάποιες φορές κολλάει μέσα και πρέπει να έχω το δάχτυλο μου από κάτω.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Patataki_21

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι ακριβώς οτι δείχνει στις φωτογραφίες.το μονο που με χαλαει ειναι οτι ο ηχος οταν βαζω ακουστικά ειναι αθλιος. επεισης το L1 δειχνει να ειναι λίγο πιο χαλαρο απο τα άλλα κουμπια αλλα δεν υπάρχει κάποιο θεμα ακομα. Απο εμφάνιση ειναι τελειο. για τα χρήματα που ζητά ειναι εξαιρετικο!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TigraiiiArise
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η μπαταρία είναι μέτρια και θέλει φόρτιση κάθε πέντε λεπτά. Τα κουμπιά κάνουν πολύ θόρυβο. Είναι πάρα πολύ ελαφρύ που το κάνει να το νιώθεις περίεργο. Επίσης έχει μεγάλη καθυστέρηση. Μετά από 2 μήνες χρήση κάηκε καθώς έπαιζα. Αλλά αν το χρειάζεσαι για απλή χρήση τότε αξίζει τα λεφτά του αλλά για gaming δεν είναι τόσο καλό.

    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xris_18
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αν το θελεται για games τυπου street fighter απλα δεν... για απλα games ειναι οκ.. επισης η μπαταρια του πολυ μετρια...

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnkasern
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    4 αστέρια γιατί η μπαταρία πραγματικά είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Το πήρα για PC gaming και εδώ πρέπει να αναφέρω ότι για να συνδεθεί σωστά χρειάζεται ένα προγραμματάκι το οποίο λέγεται DS4Windows (για να σας σώσω από τον εκνευρισμό!) Το χειριστήριο είναι εξαιρετικό εκτός από το θέμα με την μπαταρία. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το συγκεκριμένο που μου ήρθε εμένα ή αν είναι γενικό το πρόβλημα. Μετά από 2 μήνες ελαφριάς χρήσης η μπαταρία διαρκεί μόνο λίγα λεπτά. Μπορώ να το χρησιμοποιώ κανονικά αν είναι συνδεμένο με καλώδιο στο ρεύμα. Κατα τ' άλλα, όλες οι λειτουργίες είναι σαν το γνήσιο ps4 χειριστήριο. Επίσης είναι πιο ελαφρύ. Ικανοποιημένος αν εξαιρέσουμε την κακή ποιότητα της μπαταρίας.

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giwrgos_Terzis4955
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το controller μου ήρθε χαλασμένο ο κύκλος ήθελε πολύ δύναμη για να πατηθεί και ο μοχλος του r3 καμία φορά γυρνούσε μόνο του

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ____sff_
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετα απο 2 μερες χρήσεις εχει λιγο analog drift προς το παρόν το εφτιαξα τωρα αν εχει και αλλα πρόβληματα στο μελλον δεν ξερω

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Its_me_Stratos
    1
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιησα για εναν μηνα και πολλα απο τα κουμπια σαν το τετραγωνο και το L3 ειχαν προβληματα. Τωρα δεν μπορω να παιξω στην κονσολα μου. Μην το αγορασεις φιλε καταναλωτη.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris Katsikas
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι πιο value for money για αγορά φθηνού gamepad για ps4. Έπειτα από 1 χρόνο χρήσης είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, το μόνο πρόβλημα που έχω πλέον είναι ότι δεν πιάνει καλά το βύσμα στο καλώδιο αλλά για να ειμαι ειλικρινής δεν ήμουν και πολύ φιλικός μαζί του ???? οπότε θα αγοράσω ξανά ακριβώς το ΙΔΙΟ. Είναι πραγματικό copy paste του αυθεντικού απλά με ίσως λίγο κατώτερη κατασκευή υλικού.

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ANTONIS_LYKIDIS
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέχρι στιγμής (ούτε μήνα) όλα καλά ,είναι σχεδόν ίδιο με το SONY και δεν έχω πρόβλημα.
    Από μπαταρία είναι μια χαρά, σε διάρκεια και από αντοχή θα δείξει ο χρόνος.

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anestis18398

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα vfm χειριστήριο που δεν απογοητεύει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    works perfectly exactly like an original

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    After not even 2 months of use, it just stopped charging...

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Νταξει. Δουλεύει κομπλέ αλλά μετά από 5 μέρες το R2 ελάφρυνε πολύ. Νταξει με 15€ αξίζει

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι πληρώνεις παίρνεις.

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πηρα και είναι ότι χειρότερο υπάρχει

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από 3 μήνες σταμάτησε να δουλεύει.
    Δεν φορτιζει

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν διαφέρουν σε τίποτα από το αυθεντικό

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξίζει 100% τα λεφτά του,δεν το ξεχωρίζεις από το γνήσιο ούτε στην όψη ούτε στην ποιότητα!!!

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • επειδή δεν είναι γνήσιο θεωρώ ότι είναι προβλέψιμο ότι δεν θα είναι τέλειο και ότι κάνει 11€ είναι πολύ καλή τιμή για αυτό που περνεις

    0
  • Αρκετά καλό για την τιμή του δεδομένο το ότι δεν είναι γνήσιο.
    απλά θεώρησα απαράδεκτο το ότι το ps button κολλάει.

    0
  • Ένα έχω να πω 3 μέρες άντεξε πραγματικά ούτε wireless ούτε έπιανε σε συσκευές χωρίς το καλώδιο του και απλά την τρίτη μέρα έσβησε και δεν ξανά άναψε ποτε.. μπορεί να έτυχα εγώ σε χαλασμένο αλλά δεν το περίμενα έτσι και τόσο γρήγορα

    0
  • Δες τα όλα
9,45 €
5,00 €   μεταφορικά