Χάρη στην κεντρική κάμερα 48MP θα απαθανατίσεις με ακρίβεια και καθαρότητα τις αγαπημένες σου στιγμές, ενώ ο ευρυγώνιος φακός, ο macro κι ο φακός για το βάθος πεδίου εγγυώνται τα καλύτερα αποτελέσματα ανεξάρτητα από το ποια σκηνή θέλεις να απαθανατίσεις.
Παιδιά καλησπερα, καποιος που το εχει αγορασει... το Xiaomi Redmi Note 9 (64 GB). Επειδη μπορω να διαθεσω αυτη τη στιγμη μονο γυρω στα 130 ευρω. Διαβασα καποιες κριτικες οτι κολλαει... Εμενα με ενδιαφερει βασικα να μιλαω στο τηλεφωνο, να μπαινω στο ιντερνετ και στα μεσα κοινωνικης δικτυωσης και να κανω βιντεοκλησεις κτλπ (facebook, instagram κτλπ...) και καποιες αξιοπρεπεις καμερες με καλη αναλυση οσο γινεται για αυτα τα λεφτα. Να μην ειναι σαν το πρωτο κινητο που ειχα με μπροστινη καμερα 2 mp.....!!! Καποιος που το εχει μπορει να μου πει αν κολλαει οντως οπως εγραψαν τοσα ατομα;;;;; Δεν αξιζει; Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!!!!!