Κινητά Τηλέφωνα

Xiaomi Redmi Note 9 Dual SIM (3GB/64GB) Midnight Gray

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • 6.53" Οθόνη DotDisplay
  • 48MP τετραπλή κάμερα ΑΙ
  • 13MP selfie κάμερα
  • Μπαταρία 5020mAh

Selfies με slow motion. Τετραπλή κάμερα 48MP με ευρυγώνιο και macro φακό, καθώς και λειτουργία πορτέτου.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Redmi Note 9 ενσωματώνει έναν υψηλών επιδόσεων οκταπύρηνο επεξεργαστή με μέγιστη ταχύτητα 2.0GHz και GPU 1000MHz για βελτιωμένες επιδόσεις, και μπαταρία χωρητικότητας 5020mAh με 18W ταχεία φόρτιση.

Εντυπωσιακό σύστημα φωτογράφισης

Χάρη στην κεντρική κάμερα 48MP θα απαθανατίσεις με ακρίβεια και καθαρότητα τις αγαπημένες σου στιγμές, ενώ ο ευρυγώνιος φακός, ο macro κι ο φακός για το βάθος πεδίου εγγυώνται τα καλύτερα αποτελέσματα ανεξάρτητα από το ποια σκηνή θέλεις να απαθανατίσεις.

Τεράστιας χωρητικότητας μπαταρία, μεγαλύτερη αυτονομία

Χάρη στην αναβαθμισμένη 5020mAh μπαταρία, μπορείς να απολαύσεις ισχύ που διαρκεί. Το Redmi Note 9 σου προσφέρει έως 12 ώρες συνεχούς πλοήγησης, 192 ώρες μουσικής και 12 ώρες χρόνου gaming. Επιπλέον, χάρη στη ταχεία φόρτιση 18W, μπορείς να ενεργοποιήσεις τη συσκευή σου σε ελάχιστο χρόνο.

Εντυπωσιακή καθαρότητα και πανοραμική οπτική

8MP υπερευρυγώνια κάμερα, με 118° οπτικό πεδίο, προσφέρει καθαρή και ευρύτερη προοπτική.

Φορητό scanner

Χρησιμοποιήσε τη συσκευή σου για να σαρώσεις έγγραφα, κάνοντας το κινητό σου το κορυφαίο εργαλείο για την εργασία και τις σπουδές.

Κορυφαίος επεξεργαστής υψηλών επιδόσεων

Το Redmi Note 9 ενσωματώνει έναν υψηλών επιδόσεων οκταπύρηνο επεξεργαστή με μέγιστη ταχύτητα 2.0GHz και GPU 1000MHz για βελτιωμένες επιδόσεις, προσφέροντάς σου απρόσκοπτη gaming εμπειρία.

Προσφέροντας αίσθηση βάθους

Ο 2MP αισθητήρας βάθους παρέχει θόλωμα φόντου, για λήψη άψογων πορτρέτων.

Εντυπωσιακός σχεδιασμός για όλους

Το Redmi Note 9 διαθέτει οθόνη 6.53" FHD+ DotDisplay, εφοδιασμένη με Corning Gorilla Glass 5, κομψή χωρίς notch και με TÜV Rheinland πιστοποίηση χαμηλού μπλε φωτισμού. Επιπλέον, η πλάτη του τηλεφώνου είναι χρωματισμένη μέσω μιας περίπλοκης ΙΜΤ διαδικασίας, δίνοντάς του αυτόν τον πολύχρωμο και διάφανο σχεδιασμό. Τέλος, το Redmi Note 9 είναι εξοπλισμένο με Nano-επίστρωση, ανθεκτική στις πιτσιλιές.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2020
Χρώμα
Γκρι
Βάρος
199 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Mediatek Helio G85
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+6
RAM
3 GB
Χωρητικότητα
64 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
6,53 "
Ανάλυση
2340 x 1080 pixels
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
IPS
Definition
Full HD

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Τετραπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Macro 2MP, Αισθητήρας Βάθους 2MP, Ευρυγώνιος 48MP, Υπερευρυγώνιος 8MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 13MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, USB-C, Wi-Fi
NFC
-

Μπαταρία

Χωρητικότητα
5020 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ισχύς Φόρτισης
18 W
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Πίσω

Διαστάσεις

Μήκος
162,3 mm
Πλάτος
77,2 mm
Πάχος
8,9 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (65)

Αξιολογήσεις

  1. 23
  2. 8
  3. 12
  4. 11
  5. 11
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μπαταρία
  • Ανάλυση οθόνης
  • Μουσική
  • Ποιότητα κλήσης
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα

Αξιολογήσεις χρηστών

  • giannakis georgios

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κολλάει απίστευτα, μπουρουχα προϊόν, εκείνη την εποχή η Xiaomi είχε πέσει παρά πολύ, έκανε χρόνια να επανέλθει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • εχω το xiaomi redmi note 9 με 3GB/64GB. το κινητο κολλαει πολλες φορες και ειναι αργο. για να ξεκολλησει κανω επανεκκινηση. το ιδιο γινεται και με την χρηση της καμερας. η ποιοτητα της καμερας ειναι μετρια. το χειροτερο απο ολα ειναι οτι στην επαρχια στην Κερκυρα που ζω εχει ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ σημα εως ΚΑΘΟΛΟΥ την ιδια στιγμη που το κινητο της αδερφης μου εχει καλο σημα στο ιδιο ακριβως σημειο. δεν φταιει ο παροχος διοτι εχουμε την ιδια εταιρια. η συσκευη φταιει αποκλειστικα. αυτο ειναι τοσο σοβαρο που δεν θα ξανααγοραζα το κινητο αυτο σε καμια περιπτωση.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Markezin
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χειρότερο κινητό που είχα. Την εποχή των smart phones είναι το τρίτο που χρησιμοποιώ. Θέλω να πω ότι τα προσέχω. Το προηγούμενο είναι ένα mls που ζει και βασιλεύει από το 2014. Αυτό εδώ κολλάει κάθε μέρα 2 φορές τουλάχιστον. Κάνω επανεκκίνηση και πάλι κολλάει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jerry14
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η προσωπικη μου εμπειρια με το προιον ηταν η χειροτερη με smartphone με μεγαλη διαφορα. Η συσκευη κολλαγε απο το πρωτο κι ολας εξαμηνο. Μου κολλησε τοσο πολυ που δεν μπορουσα ουτε restart (επαννεκινηση) να το κανω, ειχε παγωσει τελειως. Κοντα στο χρονο αρχισε να μου σβηνει αρχεια και φωτογραφιες μαυριζοντας τες, δε μπορουσα καπως να τις ανακτησω με καποιον τροπο. Η συσκευη και γενικοτερα οι συσκευες της συγκεκριμενης εταιριας δεν ειναι για πολλα ειναι για να κανεις ενα δωρο στο ανηλικο παιδι σου μεχρι 150 ευρω αντε 200, ουτε ευρω παραπανω πραγματικα δεν αξιζει. Αν το κοιτατε για εσας δωστε 50-100 παραπανω κ παρτε ενα saumsung.

    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητο εχω εναμιση χρονο και μπορω να πω πως ειναι πολυ ικανοποιητικο δεν κολαει σχεδον ποτε του βαζω ενα 4/5 επειδη εχει ενα θεμα και καποιες φορες με πεταει απο το ιντερνετ κατα τα αλλα ειναι ενα vfm κινητο

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω το κινητό ένα χρόνο περίπου, όλα είναι φυσιολογικά μέχρι στιγμής εκτός απο ότι έχει ένα lag που και που και επίσης ξαφνικά μου διαγράφτηκε το δακτυλικό αποτύπωμα από τις ρυθμίσεις. Έγινε από μόνο του δεν ξέρω τι συνέβη αλλά τώρα μπορώ να χρησιμοποιήσω μόνο face ID και pin.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRISTOS_DIMAKAKOS
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το εχω 2 χρονια το μικροφωνο εχει χαλασει και ειναι παρα πολυ αργο το πηρα 160 αλλα πιστευω αξιζει 130

    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Vlachos7806
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χειρότερο κινητό.Απο την πρώτη μέρα εκει που εσελνα μυνήματα έκλεισε και δεν μπορούσα να το ανοίξω για καμιά ώρα .Καλύτερα να έπαιρνα ένα νοκια με κουμπιά. Το έχω ένα χρόνο και μέσο όρο την μέρα το χρησιμοποιώ 3 ώρες το έχω μόνο για να παίρνω τηλέφωνο πλέον για παιχνίδια και άλλα δεν κάνει. Επίσης τώρα τελευταία κολλάει όταν πάω να πάρω τηλέφωνο. Δεν θα το συνιστούσα θα έλεγα να μην πάρετε καθόλου χιαομι να πάρετε το χουαγει π Σμαρτ ποινεινα στα ίδια λεφτά περίπου.

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ant_Tsio
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από δύο χρόνια συνεχούς και έντονης χρήσης το κινητό ακόμα λειτουργεί άψογα, με μικρά λαγκ όπως όταν φορτώνει εικόνα από την συλλογή. Σε γενικές γραμμές, η xiaomi έδειξε ακόμη μια φορά πως είναι η πιο vfm. Με μια καλή θήκη όπως spigen το κινητό θα αντέξει σίγουρα ακόμα αρκετό καιρό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ermalajasllari77

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν έχω 1 μιση χρόνο το συγκεκριμένο κινητο και θα έλεγα πως δεν αξίζει τα 180-200 €. Ίσως 130 καλά θα ήταν. Το κινητό είναι μόνο για φωτογραφίες - βίντεο, social media, youtube και για μουσική. Για παιχνίδια ελαφριά όλα τα άλλα κολλάνε παρά πολύ. Το προτείνω ποιο πολύ για ενηλίκους που θα το χρειαστούν για φωτογραφίες, βίντεο και κλήσεις. Εμένα προσωπικά σαν έφηβος δεν με γεμίζει το κινητό. Το κυρίως θέμα μου είναι πως έχει χαλάσει το μικρόφωνο και δεν ακούγομαι όταν μιλάω κλήσεις. Δεν ξρ αν είναι μόνο στο δικό μου αυτό το πρόβλημα. Για εφήβους προτινω ένα κινητό τουλάχιστον 250€.

    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Pissadaki
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κολλάει πιο πολύ και από την ουχου. Όχι και πάλι όχι. Το έστειλα πίσω για ελαττωματικό μοντέλο, μου έστειλε η εταιρία καινούργιο και ήταν ακόμα χειρότερο...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stayros_tsaylos
    1
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δεν αξίζει το πείρα καινούριο και από την πρώτη μέρα με κολλάει μόνο η μπαταρία αξίζει τίποτα άλλο το κινητο είναι μαπα εκεί που μπαίνω στα social media με κολλαει σε ένα σημείο για 15 λεπτά και κάνει επανεκκίνηση μόνο του μην μπείτε στην διαδικασία να το αγοράσετε!!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • motoshop
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγοτασα κυρίως για την δυνατότητα NFC ωστε να μπορω να το χρησιμοποιω ως τερματικο pos και αυτο λειτουργει αψογα, ετσι γλυτωσα την αγορα ακριβου τερματικου. Ως κινητο δεν εχω πολλες απαιτησεις αλλα τις βασικες μου αναγκες στο ιντερνετ και στις υπολοιπες λειτουργιες μου τις καλυπτει με το παραπανω. Αξιζει τα λεφτα του!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stam.thol
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω σχεδόν έναν χρόνο. Σε γενικές γραμμές ήμουν πολύ ικανοποιημένος μέχρι πριν 10 μέρες, που έκανα την αναβάθμιση στην 12.01 και μπρίκαρε το κινητό. Χρειάστηκε να κάνω factory reset και να χάσω όλα μου τα αρχεία για να μπορέσει να λειτουργήσει.

    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stavros Koupas
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι Value for Money για οποιον θελει και βιαζεται να πάρει ένα κινητό. Πολύ καλή τιμή και για 100 ευρώ παίρνεις μεγάλο , με καλή ανάλυση και άλλα καλά χαρακτηριστικά κινητό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Br
    1
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σκέτη απογοήτευση... μιλάω για αυτό με τα 3 GB ram. όποιος το πάρει θα κλαίει τα λεφτά του κολλάει όσο δεν πάει πραγματικα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Asterixism
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το redmi note 4 που είχα πριν από αυτό ήταν καλύτερο κινητό (με εξαίρεση την μνήμη). Δεν θα το ξανά αγόραζα...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stella_Kougianou
    3
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω την συσκευή 5 μήνες .Έχει κολλήσει αρκετές φορες. Έχει κλείσει αναίτια από μόνη της η συσκευή άλλες 5 φορές και έκανα επανεκκίνηση. Φαντάζομαι τι θα γίνει όταν λήξει η εγγύηση. Ενώ είχε καλές προδιαγραφές με απογοήτευσε

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dmpaxevani
    2
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατά την χρήση του που είναι καθημερινή πολλές φορές κολλάει ! Δεν μπορείς να το βγάλεις μόνο όταν κάνεις επανεκκίνηση από τα δύο τελευταία κουμπιά παρατεταμένα και πάλι θα στο ξανακάνει στο μέλλον! Με λίγα λόγια δεν αξίζει τα λεφτά του!!Δεν σας το προτείνω!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antzela_lamaj
    3
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητό αυτό το έχω 3 μήνες και έχω να πω :
    1. η μπαταρία του είναι πάρα πολύ καλή
    2. η φωτογραφίες του είναι και αυτές καλέ και καθαρές
    3. το κινητό αυτό μου κολλάει συνέχεια και σβήνει μόνο του χωρίς να έχω πολλά προγράμματα ανοιχτά
    αν μου δίνονταν η ευκαιρία να ξαναπήγαινα τον χρόνο πίσω δεν θα το επερνα ούτε δωρεάν

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billie_Kay
    2
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω από τον Αύγουστο, είχα παρατηρήσει ήδη από την την αρχή μια αργή ανταπόκριση στις εφαρμογές, στην κάμερα και γενικά στο σύστημα. Όσο προχωρούσε ο καιρός είχε θέμα με τα social media, ειδικά facebook και instagram. Τώρα κολλάει ασταμάτητα, δεν σηκώνει εφαρμογές μαζί, ειδικά αν υπάρχουν ανοιχτές στο προσκήνιο και πολλές φορές έχω μόνο μια και κολλάει απίστευτα. Τώρα κολλάει και για ώρες μένοντας στάσιμο χωρίς ανταπόκριση. Στις κλήσεις δεν ακούγομαι και πολλές φορές χάνει στο σήμα του. Η μπαταρία κρατάει με χρήση μαξ 12 ώρες. Ειλικρινά τρομερά απογοητευμένη. Η κάμερα αν και καλή δεν με συγκινεί, η ποιότητα της δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Να τονίσω πως το 40 τις εκατό της μνήμης του είναι ακόμη ελεύθερο και ανταποκρίνεται έτσι. Σκεφτείτε το μία και δύο φορές για να το αγοράσετε.

    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Filippos_Dimopoulos8
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος του κινητού αρκετούς μήνες
    Όπως μάλλον έχουν και άλλοι σχολιάσει στα social media είναι κάκιστο .Κολλάει κάθε τρεις και λίγο και γενικότερα βρίσκεται συχνά σε κατάσταση που δεν ανταποκρίνεται. Όποτε οποίος το θέλει για media δεν είναι καλό
    Η εξωτερική κάμερα κολλάει παρά πολύ
    Για gaming αν είναι ενεργοποιημένο το gaming boost είναι οκ υπάρχουν φορές που κολλάει αλλά και φορές που είναι άπταιστο
    Γενικότερα σαν ρυθμίσεις είναι καλό
    Ο ήχος δεν είναι κάτι το τρομερό
    Σε αυτό όμως που το παραδέχομαι είναι η μπαταρία Είναι τρομερή κάνω ακατολογιστη και μεγάλη χρήση και είναι πολύ καλό

    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antdanil
    3
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μεγαλη απογοήτευση δυστυχώς από την απόδοση του επεξεργαστή και της RAM. Κολλάει πάρα πολύ, στα video, στα social, ανοίγει μόνος του ο φακός και η κάμερα, πήγα από το REDMI 5plus σε αυτό, ασύγκριτα πιο γρήγορο το 5αρι. Τα μόνα θετικά ή μπαταρία και η οθόνη. Κρίμα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIANNIS_TSOUKATOS
    3
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φανατικός της εταιρείας, έχοντας από το redmi note 4 και μετά όλα τα μοντέλα σε όλα τα μέλη της οικογένειας. Εγώ προσωπικά από το 7 πήγα στο 9 και έχω απογοητευτεί. Είναι τραγικά αργό σε σχέση με το 7 που πέταγε, κολλάει και έχω σοβαρό πρόβλημα με το video, που σταματάει κάθε ένα ή δυο δευτερόλεπτα, παρόλο που έχω κάνει επαναφορά εργοστασιακών κ.λ.π. Το 8 είναι πολύ καλύτερο σε όλα!
    Δυστυχώς, μία κακή επιλογή και δεν περίμενα ότι θα το έλεγα αυτό μετά από τόσα χρόνια χρήστης της συγκεκριμένης εταιρείας... Αν είναι να πάρετε κάποιο, πάρτε το redmi note 8...

    • Φωτογραφίες
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιώργος 2
    4
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα για τον γιό μου . Από τις πρώτες μέρες μου παραπονιέται ότι κολλάει , είδα μια φορά ότι πάγωσε η οθόνη στο βίντεο του τικ-τοκ (;) ενώ είχε ανοίξει μόνο αυτή την εφαρμογή. Κόλλησε ξανά στο chrome και πληκτρολογούσε μόνο του διαρκώς #### . Η φωτογραφική μηχανή είναι υποδεέστερη του xiaomi 7 note .

    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yannis_Ragkavas
    2
    27 στους 46 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το Redmi note 9 64GB/ 3GB ram.
    Μετά από ένα μήνα χρήσης έχω να πω ότι το κινητό είναι τραγικά πολύ αργό. Κολλάει συνέχεια και πρέπει να καθαρίζεις την cache συνέχεια. Μπορεί να παίζεις παιχνίδι, να χτυπήσει τηλέφωνο και να κολλήσει και να μη μπορείς να απαντήσεις στη κλήση.

    Από τα 3GB χρησιμοποιεί πάντα τα 1,8 και ίσα που μένουν 1 - 1,2 και μόλις ανοίξεις ένα app πέφτει στα 500ΜΒ και τέρμα, κόλλησε.

    Στις φωτο είναι καλό, αλλά στο Portrait οριακά βγάζεις μία. Μετά θέλει restart...

    Αν διαβάζετε reviews στο WEB απο sites px gmsarena κτλ, διαβάστε τα σχόλια του κόσμου. Εγώ το έκανα το λάθος δυστυχώς....

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kontkyriakos
    1
    7 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 μέρες ....κολλάει απίστευτα.η μπροστά κάμερα περίμενα κάτι καλύτερο και έχω κατεβάσει 2 παιχνίδια που το xiaomi mi6 (παλαιοτερο) τα πάει σφαίρα και δε κολλάει πουθενά και social και ίντερνετ. Επόμενη κίνηση ή επιστροφή ή στο ντουλάπι. Κρίμα

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aristotelismatthaios
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Mετα από 5 μήνες που το έχω , έχω απογοητευτεί κολαει στα social media ειδικά Instagram στην κάμερα και γενικά αργει. Αν σκέφτεστε για ένα οικονομικό κινητό αναμφισβήτητα πάρτε το 8Τ ίδια λεφτά και πολύ καλύτερο !!! Μην κάνετε το ίδιο λάθος με εμενα. ΠΡΟΣΟΧΗ: απλα μην το παρετε οτι και να λενε ειναι απο τα χειροτερα κινητα που εχουν υπαρξει. (64gb / 3gb RAM).

    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pano_Mouts
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν θα πω και εγώ αυτό που λένε οι περισσότεροι, δηλαδή ότι για τα χρήματα του είναι μια εξαιρετική επιλογή. Άκρως ικανοποιητική οθόνη που συναγωνίζεται ναυαρχίδες, πολύ καλή μπαταρία και επίσης μια όμορφη και στιβαρή κατασκευή. Αν δεν έχετε τρελές απαιτήσεις από μια συσκευή θα σας έλεγα να το προτιμισετε σε σχέση με το Pro διότι και θα γλυτώσετε κανένα 100σταρικο και σε καμία περίπτωση δεν θα σας θυμίσει κινητό των 140 ευρώ αλλά πολύ παραπάνω. Τέλος αν θέλω να βρω κάτι αρνητικό είναι ότι δεν πιάνει εύκολα 4g αλλά σε αυτό μπορεί να ευθύνεται και ο πάροχος.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mike-08
    4
    60 στους 71 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα πριν λίγες μέρες σχετικά νωρίς για να το κρίνω . Αλλά σαν πρώην χρήστης ακριβών κινητών και πρώτη φορά αγορά κινητού σχετικά φθηνού έχω να πω . Το κινητό τα σπάει είναι γρήγορο καλή ποιότητα σε κλήσεις καλά ηχεία θα ήθελα λίγο πιο φωτεινη την οθόνη του αλλά δεν είναι κακή . Η μπαταρία ξεχνάς να το φορτίσεις για 150€ δεν υπάρχει άλλο και να μην πω πως αξίζει για παραπάνω .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κολλάει απίστευτα, μπουρουχα προϊόν, εκείνη την εποχή η Xiaomi είχε πέσει παρά πολύ, έκανε χρόνια να επανέλθει.

    0
  • εχω το xiaomi redmi note 9 με 3GB/64GB. το κινητο κολλαει πολλες φορες και ειναι αργο. για να ξεκολλησει κανω επανεκκινηση. το ιδιο γινεται και με την χρηση της καμερας. η ποιοτητα της καμερας ειναι μετρια. το χειροτερο απο ολα ειναι οτι στην επαρχια στην Κερκυρα που ζω εχει ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ σημα εως ΚΑΘΟΛΟΥ την ιδια στιγμη που το κινητο της αδερφης μου εχει καλο σημα στο ιδιο ακριβως σημειο. δεν φταιει ο παροχος διοτι εχουμε την ιδια εταιρια. η συσκευη φταιει αποκλειστικα. αυτο ειναι τοσο σοβαρο που δεν θα ξανααγοραζα το κινητο αυτο σε καμια περιπτωση.

    0
  • Το χειρότερο κινητό που είχα. Την εποχή των smart phones είναι το τρίτο που χρησιμοποιώ. Θέλω να πω ότι τα προσέχω. Το προηγούμενο είναι ένα mls που ζει και βασιλεύει από το 2014. Αυτό εδώ κολλάει κάθε μέρα 2 φορές τουλάχιστον. Κάνω επανεκκίνηση και πάλι κολλάει.

    6
  • Η προσωπικη μου εμπειρια με το προιον ηταν η χειροτερη με smartphone με μεγαλη διαφορα. Η συσκευη κολλαγε απο το πρωτο κι ολας εξαμηνο. Μου κολλησε τοσο πολυ που δεν μπορουσα ουτε restart (επαννεκινηση) να το κανω, ειχε παγωσει τελειως. Κοντα στο χρονο αρχισε να μου σβηνει αρχεια και φωτογραφιες μαυριζοντας τες, δε μπορουσα καπως να τις ανακτησω με καποιον τροπο. Η συσκευη και γενικοτερα οι συσκευες της συγκεκριμενης εταιριας δεν ειναι για πολλα ειναι για να κανεις ενα δωρο στο ανηλικο παιδι σου μεχρι 150 ευρω αντε 200, ουτε ευρω παραπανω πραγματικα δεν αξιζει. Αν το κοιτατε για εσας δωστε 50-100 παραπανω κ παρτε ενα saumsung.

    3
  • Το κινητο εχω εναμιση χρονο και μπορω να πω πως ειναι πολυ ικανοποιητικο δεν κολαει σχεδον ποτε του βαζω ενα 4/5 επειδη εχει ενα θεμα και καποιες φορες με πεταει απο το ιντερνετ κατα τα αλλα ειναι ενα vfm κινητο

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (9)

Ερωτήσεις

698 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
kelly_koufopoulou
Maria_Kryoneriti

Καλησπέρα !! Ένα θα γράψω μόνο..το δικό μου redmi note 9, έφαγε τούμπα από τον 8ο όροφο του Ευαγγελισμού και το μόνο που συνέβη ήταν γρατσουνιές στην προφύλαξη οθόνης...Ένα από τα σημαντικότερα μειονεκτήματα για μένα είναι το βάρος του..
Κατά τα άλλα είναι σκυλί... Το έχω από τον Ιανουάριο του 2021...

_bad__skikos

τι λετε ειναι καλο ? αξιζει τα λεφτα του? εγω θα το χρησιμοπειω μονο για tik tok και instagram θα κολλαει ειμαι λιγο ασχετος για αυτο σας ρωταω

max_cavalera82
soa008

Εαν το θες και γαι gaming πηγαινε στο redmi note 8 pro. Ειναι αξιοπρεπεστατο και αξιζει τα λιγα χρηματα παραπανω. Εαν ψαχνεις κατι να κανεις απλα την δουλεια σου τοτε πηγαινε στο redmi note 8 Η redmi note 9.

polychronakou

εχω το Redmi note 9 εδω κ ενα χρονο. Ξαφνικα εσβυσε κ δεν ξερω τι να κανω....

Δες όλες τις ερωτήσεις (9)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2020
Χρώμα
Γκρι
Βάρος
199 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Mediatek Helio G85
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+6
RAM
3 GB
Χωρητικότητα
64 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
6,53 "
Ανάλυση
2340 x 1080 pixels
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
IPS
Definition
Full HD

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Τετραπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Macro 2MP, Αισθητήρας Βάθους 2MP, Ευρυγώνιος 48MP, Υπερευρυγώνιος 8MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 13MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, USB-C, Wi-Fi
NFC
-

Μπαταρία

Χωρητικότητα
5020 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ισχύς Φόρτισης
18 W
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Πίσω

Διαστάσεις

Μήκος
162,3 mm
Πλάτος
77,2 mm
Πάχος
8,9 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Το Redmi Note 9 ενσωματώνει έναν υψηλών επιδόσεων οκταπύρηνο επεξεργαστή με μέγιστη ταχύτητα 2.0GHz και GPU 1000MHz για βελτιωμένες επιδόσεις, και μπαταρία χωρητικότητας 5020mAh με 18W ταχεία φόρτιση.

Εντυπωσιακό σύστημα φωτογράφισης

Χάρη στην κεντρική κάμερα 48MP θα απαθανατίσεις με ακρίβεια και καθαρότητα τις αγαπημένες σου στιγμές, ενώ ο ευρυγώνιος φακός, ο macro κι ο φακός για το βάθος πεδίου εγγυώνται τα καλύτερα αποτελέσματα ανεξάρτητα από το ποια σκηνή θέλεις να απαθανατίσεις.

Τεράστιας χωρητικότητας μπαταρία, μεγαλύτερη αυτονομία

Χάρη στην αναβαθμισμένη 5020mAh μπαταρία, μπορείς να απολαύσεις ισχύ που διαρκεί. Το Redmi Note 9 σου προσφέρει έως 12 ώρες συνεχούς πλοήγησης, 192 ώρες μουσικής και 12 ώρες χρόνου gaming. Επιπλέον, χάρη στη ταχεία φόρτιση 18W, μπορείς να ενεργοποιήσεις τη συσκευή σου σε ελάχιστο χρόνο.

Εντυπωσιακή καθαρότητα και πανοραμική οπτική

8MP υπερευρυγώνια κάμερα, με 118° οπτικό πεδίο, προσφέρει καθαρή και ευρύτερη προοπτική.

Φορητό scanner

Χρησιμοποιήσε τη συσκευή σου για να σαρώσεις έγγραφα, κάνοντας το κινητό σου το κορυφαίο εργαλείο για την εργασία και τις σπουδές.

Κορυφαίος επεξεργαστής υψηλών επιδόσεων

Το Redmi Note 9 ενσωματώνει έναν υψηλών επιδόσεων οκταπύρηνο επεξεργαστή με μέγιστη ταχύτητα 2.0GHz και GPU 1000MHz για βελτιωμένες επιδόσεις, προσφέροντάς σου απρόσκοπτη gaming εμπειρία.

Προσφέροντας αίσθηση βάθους

Ο 2MP αισθητήρας βάθους παρέχει θόλωμα φόντου, για λήψη άψογων πορτρέτων.

Εντυπωσιακός σχεδιασμός για όλους

Το Redmi Note 9 διαθέτει οθόνη 6.53" FHD+ DotDisplay, εφοδιασμένη με Corning Gorilla Glass 5, κομψή χωρίς notch και με TÜV Rheinland πιστοποίηση χαμηλού μπλε φωτισμού. Επιπλέον, η πλάτη του τηλεφώνου είναι χρωματισμένη μέσω μιας περίπλοκης ΙΜΤ διαδικασίας, δίνοντάς του αυτόν τον πολύχρωμο και διάφανο σχεδιασμό. Τέλος, το Redmi Note 9 είναι εξοπλισμένο με Nano-επίστρωση, ανθεκτική στις πιτσιλιές.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (65)

  1. 23
  2. 8
  3. 12
  4. 11
  5. 11
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μπαταρία
  • Ανάλυση οθόνης
  • Μουσική
  • Ποιότητα κλήσης
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα

Αξιολογήσεις χρηστών

  • giannakis georgios

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κολλάει απίστευτα, μπουρουχα προϊόν, εκείνη την εποχή η Xiaomi είχε πέσει παρά πολύ, έκανε χρόνια να επανέλθει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • εχω το xiaomi redmi note 9 με 3GB/64GB. το κινητο κολλαει πολλες φορες και ειναι αργο. για να ξεκολλησει κανω επανεκκινηση. το ιδιο γινεται και με την χρηση της καμερας. η ποιοτητα της καμερας ειναι μετρια. το χειροτερο απο ολα ειναι οτι στην επαρχια στην Κερκυρα που ζω εχει ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ σημα εως ΚΑΘΟΛΟΥ την ιδια στιγμη που το κινητο της αδερφης μου εχει καλο σημα στο ιδιο ακριβως σημειο. δεν φταιει ο παροχος διοτι εχουμε την ιδια εταιρια. η συσκευη φταιει αποκλειστικα. αυτο ειναι τοσο σοβαρο που δεν θα ξανααγοραζα το κινητο αυτο σε καμια περιπτωση.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Markezin
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χειρότερο κινητό που είχα. Την εποχή των smart phones είναι το τρίτο που χρησιμοποιώ. Θέλω να πω ότι τα προσέχω. Το προηγούμενο είναι ένα mls που ζει και βασιλεύει από το 2014. Αυτό εδώ κολλάει κάθε μέρα 2 φορές τουλάχιστον. Κάνω επανεκκίνηση και πάλι κολλάει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jerry14
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η προσωπικη μου εμπειρια με το προιον ηταν η χειροτερη με smartphone με μεγαλη διαφορα. Η συσκευη κολλαγε απο το πρωτο κι ολας εξαμηνο. Μου κολλησε τοσο πολυ που δεν μπορουσα ουτε restart (επαννεκινηση) να το κανω, ειχε παγωσει τελειως. Κοντα στο χρονο αρχισε να μου σβηνει αρχεια και φωτογραφιες μαυριζοντας τες, δε μπορουσα καπως να τις ανακτησω με καποιον τροπο. Η συσκευη και γενικοτερα οι συσκευες της συγκεκριμενης εταιριας δεν ειναι για πολλα ειναι για να κανεις ενα δωρο στο ανηλικο παιδι σου μεχρι 150 ευρω αντε 200, ουτε ευρω παραπανω πραγματικα δεν αξιζει. Αν το κοιτατε για εσας δωστε 50-100 παραπανω κ παρτε ενα saumsung.

    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητο εχω εναμιση χρονο και μπορω να πω πως ειναι πολυ ικανοποιητικο δεν κολαει σχεδον ποτε του βαζω ενα 4/5 επειδη εχει ενα θεμα και καποιες φορες με πεταει απο το ιντερνετ κατα τα αλλα ειναι ενα vfm κινητο

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω το κινητό ένα χρόνο περίπου, όλα είναι φυσιολογικά μέχρι στιγμής εκτός απο ότι έχει ένα lag που και που και επίσης ξαφνικά μου διαγράφτηκε το δακτυλικό αποτύπωμα από τις ρυθμίσεις. Έγινε από μόνο του δεν ξέρω τι συνέβη αλλά τώρα μπορώ να χρησιμοποιήσω μόνο face ID και pin.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRISTOS_DIMAKAKOS
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το εχω 2 χρονια το μικροφωνο εχει χαλασει και ειναι παρα πολυ αργο το πηρα 160 αλλα πιστευω αξιζει 130

    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Vlachos7806
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χειρότερο κινητό.Απο την πρώτη μέρα εκει που εσελνα μυνήματα έκλεισε και δεν μπορούσα να το ανοίξω για καμιά ώρα .Καλύτερα να έπαιρνα ένα νοκια με κουμπιά. Το έχω ένα χρόνο και μέσο όρο την μέρα το χρησιμοποιώ 3 ώρες το έχω μόνο για να παίρνω τηλέφωνο πλέον για παιχνίδια και άλλα δεν κάνει. Επίσης τώρα τελευταία κολλάει όταν πάω να πάρω τηλέφωνο. Δεν θα το συνιστούσα θα έλεγα να μην πάρετε καθόλου χιαομι να πάρετε το χουαγει π Σμαρτ ποινεινα στα ίδια λεφτά περίπου.

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ant_Tsio
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από δύο χρόνια συνεχούς και έντονης χρήσης το κινητό ακόμα λειτουργεί άψογα, με μικρά λαγκ όπως όταν φορτώνει εικόνα από την συλλογή. Σε γενικές γραμμές, η xiaomi έδειξε ακόμη μια φορά πως είναι η πιο vfm. Με μια καλή θήκη όπως spigen το κινητό θα αντέξει σίγουρα ακόμα αρκετό καιρό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ermalajasllari77

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν έχω 1 μιση χρόνο το συγκεκριμένο κινητο και θα έλεγα πως δεν αξίζει τα 180-200 €. Ίσως 130 καλά θα ήταν. Το κινητό είναι μόνο για φωτογραφίες - βίντεο, social media, youtube και για μουσική. Για παιχνίδια ελαφριά όλα τα άλλα κολλάνε παρά πολύ. Το προτείνω ποιο πολύ για ενηλίκους που θα το χρειαστούν για φωτογραφίες, βίντεο και κλήσεις. Εμένα προσωπικά σαν έφηβος δεν με γεμίζει το κινητό. Το κυρίως θέμα μου είναι πως έχει χαλάσει το μικρόφωνο και δεν ακούγομαι όταν μιλάω κλήσεις. Δεν ξρ αν είναι μόνο στο δικό μου αυτό το πρόβλημα. Για εφήβους προτινω ένα κινητό τουλάχιστον 250€.

    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Pissadaki
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κολλάει πιο πολύ και από την ουχου. Όχι και πάλι όχι. Το έστειλα πίσω για ελαττωματικό μοντέλο, μου έστειλε η εταιρία καινούργιο και ήταν ακόμα χειρότερο...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stayros_tsaylos
    1
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δεν αξίζει το πείρα καινούριο και από την πρώτη μέρα με κολλάει μόνο η μπαταρία αξίζει τίποτα άλλο το κινητο είναι μαπα εκεί που μπαίνω στα social media με κολλαει σε ένα σημείο για 15 λεπτά και κάνει επανεκκίνηση μόνο του μην μπείτε στην διαδικασία να το αγοράσετε!!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • motoshop
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγοτασα κυρίως για την δυνατότητα NFC ωστε να μπορω να το χρησιμοποιω ως τερματικο pos και αυτο λειτουργει αψογα, ετσι γλυτωσα την αγορα ακριβου τερματικου. Ως κινητο δεν εχω πολλες απαιτησεις αλλα τις βασικες μου αναγκες στο ιντερνετ και στις υπολοιπες λειτουργιες μου τις καλυπτει με το παραπανω. Αξιζει τα λεφτα του!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stam.thol
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω σχεδόν έναν χρόνο. Σε γενικές γραμμές ήμουν πολύ ικανοποιημένος μέχρι πριν 10 μέρες, που έκανα την αναβάθμιση στην 12.01 και μπρίκαρε το κινητό. Χρειάστηκε να κάνω factory reset και να χάσω όλα μου τα αρχεία για να μπορέσει να λειτουργήσει.

    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stavros Koupas
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι Value for Money για οποιον θελει και βιαζεται να πάρει ένα κινητό. Πολύ καλή τιμή και για 100 ευρώ παίρνεις μεγάλο , με καλή ανάλυση και άλλα καλά χαρακτηριστικά κινητό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Br
    1
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σκέτη απογοήτευση... μιλάω για αυτό με τα 3 GB ram. όποιος το πάρει θα κλαίει τα λεφτά του κολλάει όσο δεν πάει πραγματικα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Asterixism
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το redmi note 4 που είχα πριν από αυτό ήταν καλύτερο κινητό (με εξαίρεση την μνήμη). Δεν θα το ξανά αγόραζα...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stella_Kougianou
    3
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω την συσκευή 5 μήνες .Έχει κολλήσει αρκετές φορες. Έχει κλείσει αναίτια από μόνη της η συσκευή άλλες 5 φορές και έκανα επανεκκίνηση. Φαντάζομαι τι θα γίνει όταν λήξει η εγγύηση. Ενώ είχε καλές προδιαγραφές με απογοήτευσε

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dmpaxevani
    2
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατά την χρήση του που είναι καθημερινή πολλές φορές κολλάει ! Δεν μπορείς να το βγάλεις μόνο όταν κάνεις επανεκκίνηση από τα δύο τελευταία κουμπιά παρατεταμένα και πάλι θα στο ξανακάνει στο μέλλον! Με λίγα λόγια δεν αξίζει τα λεφτά του!!Δεν σας το προτείνω!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antzela_lamaj
    3
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητό αυτό το έχω 3 μήνες και έχω να πω :
    1. η μπαταρία του είναι πάρα πολύ καλή
    2. η φωτογραφίες του είναι και αυτές καλέ και καθαρές
    3. το κινητό αυτό μου κολλάει συνέχεια και σβήνει μόνο του χωρίς να έχω πολλά προγράμματα ανοιχτά
    αν μου δίνονταν η ευκαιρία να ξαναπήγαινα τον χρόνο πίσω δεν θα το επερνα ούτε δωρεάν

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billie_Kay
    2
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω από τον Αύγουστο, είχα παρατηρήσει ήδη από την την αρχή μια αργή ανταπόκριση στις εφαρμογές, στην κάμερα και γενικά στο σύστημα. Όσο προχωρούσε ο καιρός είχε θέμα με τα social media, ειδικά facebook και instagram. Τώρα κολλάει ασταμάτητα, δεν σηκώνει εφαρμογές μαζί, ειδικά αν υπάρχουν ανοιχτές στο προσκήνιο και πολλές φορές έχω μόνο μια και κολλάει απίστευτα. Τώρα κολλάει και για ώρες μένοντας στάσιμο χωρίς ανταπόκριση. Στις κλήσεις δεν ακούγομαι και πολλές φορές χάνει στο σήμα του. Η μπαταρία κρατάει με χρήση μαξ 12 ώρες. Ειλικρινά τρομερά απογοητευμένη. Η κάμερα αν και καλή δεν με συγκινεί, η ποιότητα της δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Να τονίσω πως το 40 τις εκατό της μνήμης του είναι ακόμη ελεύθερο και ανταποκρίνεται έτσι. Σκεφτείτε το μία και δύο φορές για να το αγοράσετε.

    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Filippos_Dimopoulos8
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος του κινητού αρκετούς μήνες
    Όπως μάλλον έχουν και άλλοι σχολιάσει στα social media είναι κάκιστο .Κολλάει κάθε τρεις και λίγο και γενικότερα βρίσκεται συχνά σε κατάσταση που δεν ανταποκρίνεται. Όποτε οποίος το θέλει για media δεν είναι καλό
    Η εξωτερική κάμερα κολλάει παρά πολύ
    Για gaming αν είναι ενεργοποιημένο το gaming boost είναι οκ υπάρχουν φορές που κολλάει αλλά και φορές που είναι άπταιστο
    Γενικότερα σαν ρυθμίσεις είναι καλό
    Ο ήχος δεν είναι κάτι το τρομερό
    Σε αυτό όμως που το παραδέχομαι είναι η μπαταρία Είναι τρομερή κάνω ακατολογιστη και μεγάλη χρήση και είναι πολύ καλό

    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antdanil
    3
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μεγαλη απογοήτευση δυστυχώς από την απόδοση του επεξεργαστή και της RAM. Κολλάει πάρα πολύ, στα video, στα social, ανοίγει μόνος του ο φακός και η κάμερα, πήγα από το REDMI 5plus σε αυτό, ασύγκριτα πιο γρήγορο το 5αρι. Τα μόνα θετικά ή μπαταρία και η οθόνη. Κρίμα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIANNIS_TSOUKATOS
    3
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φανατικός της εταιρείας, έχοντας από το redmi note 4 και μετά όλα τα μοντέλα σε όλα τα μέλη της οικογένειας. Εγώ προσωπικά από το 7 πήγα στο 9 και έχω απογοητευτεί. Είναι τραγικά αργό σε σχέση με το 7 που πέταγε, κολλάει και έχω σοβαρό πρόβλημα με το video, που σταματάει κάθε ένα ή δυο δευτερόλεπτα, παρόλο που έχω κάνει επαναφορά εργοστασιακών κ.λ.π. Το 8 είναι πολύ καλύτερο σε όλα!
    Δυστυχώς, μία κακή επιλογή και δεν περίμενα ότι θα το έλεγα αυτό μετά από τόσα χρόνια χρήστης της συγκεκριμένης εταιρείας... Αν είναι να πάρετε κάποιο, πάρτε το redmi note 8...

    • Φωτογραφίες
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιώργος 2
    4
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα για τον γιό μου . Από τις πρώτες μέρες μου παραπονιέται ότι κολλάει , είδα μια φορά ότι πάγωσε η οθόνη στο βίντεο του τικ-τοκ (;) ενώ είχε ανοίξει μόνο αυτή την εφαρμογή. Κόλλησε ξανά στο chrome και πληκτρολογούσε μόνο του διαρκώς #### . Η φωτογραφική μηχανή είναι υποδεέστερη του xiaomi 7 note .

    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yannis_Ragkavas
    2
    27 στους 46 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το Redmi note 9 64GB/ 3GB ram.
    Μετά από ένα μήνα χρήσης έχω να πω ότι το κινητό είναι τραγικά πολύ αργό. Κολλάει συνέχεια και πρέπει να καθαρίζεις την cache συνέχεια. Μπορεί να παίζεις παιχνίδι, να χτυπήσει τηλέφωνο και να κολλήσει και να μη μπορείς να απαντήσεις στη κλήση.

    Από τα 3GB χρησιμοποιεί πάντα τα 1,8 και ίσα που μένουν 1 - 1,2 και μόλις ανοίξεις ένα app πέφτει στα 500ΜΒ και τέρμα, κόλλησε.

    Στις φωτο είναι καλό, αλλά στο Portrait οριακά βγάζεις μία. Μετά θέλει restart...

    Αν διαβάζετε reviews στο WEB απο sites px gmsarena κτλ, διαβάστε τα σχόλια του κόσμου. Εγώ το έκανα το λάθος δυστυχώς....

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kontkyriakos
    1
    7 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 μέρες ....κολλάει απίστευτα.η μπροστά κάμερα περίμενα κάτι καλύτερο και έχω κατεβάσει 2 παιχνίδια που το xiaomi mi6 (παλαιοτερο) τα πάει σφαίρα και δε κολλάει πουθενά και social και ίντερνετ. Επόμενη κίνηση ή επιστροφή ή στο ντουλάπι. Κρίμα

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aristotelismatthaios
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Mετα από 5 μήνες που το έχω , έχω απογοητευτεί κολαει στα social media ειδικά Instagram στην κάμερα και γενικά αργει. Αν σκέφτεστε για ένα οικονομικό κινητό αναμφισβήτητα πάρτε το 8Τ ίδια λεφτά και πολύ καλύτερο !!! Μην κάνετε το ίδιο λάθος με εμενα. ΠΡΟΣΟΧΗ: απλα μην το παρετε οτι και να λενε ειναι απο τα χειροτερα κινητα που εχουν υπαρξει. (64gb / 3gb RAM).

    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pano_Mouts
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν θα πω και εγώ αυτό που λένε οι περισσότεροι, δηλαδή ότι για τα χρήματα του είναι μια εξαιρετική επιλογή. Άκρως ικανοποιητική οθόνη που συναγωνίζεται ναυαρχίδες, πολύ καλή μπαταρία και επίσης μια όμορφη και στιβαρή κατασκευή. Αν δεν έχετε τρελές απαιτήσεις από μια συσκευή θα σας έλεγα να το προτιμισετε σε σχέση με το Pro διότι και θα γλυτώσετε κανένα 100σταρικο και σε καμία περίπτωση δεν θα σας θυμίσει κινητό των 140 ευρώ αλλά πολύ παραπάνω. Τέλος αν θέλω να βρω κάτι αρνητικό είναι ότι δεν πιάνει εύκολα 4g αλλά σε αυτό μπορεί να ευθύνεται και ο πάροχος.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mike-08
    4
    60 στους 71 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα πριν λίγες μέρες σχετικά νωρίς για να το κρίνω . Αλλά σαν πρώην χρήστης ακριβών κινητών και πρώτη φορά αγορά κινητού σχετικά φθηνού έχω να πω . Το κινητό τα σπάει είναι γρήγορο καλή ποιότητα σε κλήσεις καλά ηχεία θα ήθελα λίγο πιο φωτεινη την οθόνη του αλλά δεν είναι κακή . Η μπαταρία ξεχνάς να το φορτίσεις για 150€ δεν υπάρχει άλλο και να μην πω πως αξίζει για παραπάνω .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κολλάει απίστευτα, μπουρουχα προϊόν, εκείνη την εποχή η Xiaomi είχε πέσει παρά πολύ, έκανε χρόνια να επανέλθει.

    0
  • εχω το xiaomi redmi note 9 με 3GB/64GB. το κινητο κολλαει πολλες φορες και ειναι αργο. για να ξεκολλησει κανω επανεκκινηση. το ιδιο γινεται και με την χρηση της καμερας. η ποιοτητα της καμερας ειναι μετρια. το χειροτερο απο ολα ειναι οτι στην επαρχια στην Κερκυρα που ζω εχει ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ σημα εως ΚΑΘΟΛΟΥ την ιδια στιγμη που το κινητο της αδερφης μου εχει καλο σημα στο ιδιο ακριβως σημειο. δεν φταιει ο παροχος διοτι εχουμε την ιδια εταιρια. η συσκευη φταιει αποκλειστικα. αυτο ειναι τοσο σοβαρο που δεν θα ξανααγοραζα το κινητο αυτο σε καμια περιπτωση.

    0
  • Το χειρότερο κινητό που είχα. Την εποχή των smart phones είναι το τρίτο που χρησιμοποιώ. Θέλω να πω ότι τα προσέχω. Το προηγούμενο είναι ένα mls που ζει και βασιλεύει από το 2014. Αυτό εδώ κολλάει κάθε μέρα 2 φορές τουλάχιστον. Κάνω επανεκκίνηση και πάλι κολλάει.

    6
  • Η προσωπικη μου εμπειρια με το προιον ηταν η χειροτερη με smartphone με μεγαλη διαφορα. Η συσκευη κολλαγε απο το πρωτο κι ολας εξαμηνο. Μου κολλησε τοσο πολυ που δεν μπορουσα ουτε restart (επαννεκινηση) να το κανω, ειχε παγωσει τελειως. Κοντα στο χρονο αρχισε να μου σβηνει αρχεια και φωτογραφιες μαυριζοντας τες, δε μπορουσα καπως να τις ανακτησω με καποιον τροπο. Η συσκευη και γενικοτερα οι συσκευες της συγκεκριμενης εταιριας δεν ειναι για πολλα ειναι για να κανεις ενα δωρο στο ανηλικο παιδι σου μεχρι 150 ευρω αντε 200, ουτε ευρω παραπανω πραγματικα δεν αξιζει. Αν το κοιτατε για εσας δωστε 50-100 παραπανω κ παρτε ενα saumsung.

    3
  • Το κινητο εχω εναμιση χρονο και μπορω να πω πως ειναι πολυ ικανοποιητικο δεν κολαει σχεδον ποτε του βαζω ενα 4/5 επειδη εχει ενα θεμα και καποιες φορες με πεταει απο το ιντερνετ κατα τα αλλα ειναι ενα vfm κινητο

    0
  • Δες τα όλα