Φιλοι/ες μου σαν ατομο που μαρεσει να καθομαι απο 12ωρα και πανω στον υπολογιστη με ασταματητο gaming αν ειστε σαν κι εμενα αυτα τα ακουστικα δεν ειναι γιαυτο γιατι πολυ απλα δε κραταει η μπαταρια. Στις 15 ωρες συνεχομενου gaming και χρησης μικροφωνου και με ΚΛΕΙΣΤΑ τα λεντ τελειωνει η μπαταρια.
-Οσο αφορα τη ΜΟΥΣΙΚΗ σε ποιοτητα ξεπερνανε πολλα ακουστικα πολλα λεφτα πανω απο αυτα. Πολυ καλα μπασα και τελεια ευκρινεια στα πριμα. Απολυτη λεπτομερεια σε ολες τις συχνοτητες.
-Οσο αφορα ΕΝΤΑΣΗ δεν ειναι πολυ ικανοποιητικα αν ειστε ατομα που σας αρεσει να κουφενεστε(αυτο βεβαια διορθωνεται εως ενα σημειο με προγραμματα οπως το FxSound).
-Οσο αφορα τη ΜΠΑΤΑΡΙΑ πιστευω λιγοι ειμαστε που παιζουμε οντως τοσες πολλες ωρες οποτε δεν θα εχετε τοσο θεμα ΕΚΤΟΣ και αν ειστε τοσο καγκουρες που θελετε τα λεντακια ανοιχτα συνεχεια οποτε καλη τυχη να σας κλεινει καθε 8-9 ωρες.
-Οσον αφορα το GAMING βρηκα το surround που προσφερει η ιδια η εταιρια ειναι το καλυτερο απλα θελει λιγη ωριτσα να το συνηθισει το αυτι. Οι ηχοι ειναι τελειοι! Οι λεπτομερειες τελειες στα FPS θα ξερετε ακριβως την κατευθυνση και την αποσταση του ηχου.
-Οσο αφορα την ΑΝΕΣΗ δυστυχως για εμας με ακουστικα δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ σε μια δυο ωρες πονανε.
Το jack ειναι 3.5αρι διφωνικο με μικροφωνο (εχει τρια λαστιχακια) που σημαινει οτι χωριζει δεξι-αριστερο-μικροφωνο-γειωση.
Αυτο σημαινει οτι δουλευει ολοκληρωτικα και σε κινητα και σε υπολογιστες με καρτες ηχου που με ενα jack δεχονται μικροφωνο και ακουστικα στερεο.
Αν τελειωσει η μπαταρια και δεν εχετε καρτα ηχου δε πειραζει μπορειτε να το χρησιμοποιησετε μονο για ακουστικα στη θυρα ηχειων μπροστα η και πισω.
Τα ακουστικα τα εχω 3 μηνες και δεν θα τα ξανααγοραζα μονο και μονο επειδη φοραω γυαλια. Αλλα τα λατρευω γιατι δεν εχω ξανακουσει τετοια μουσικη ουτε απο ηχεια και τα συγκρινω με εξωενισχυομενο ηχοσυστημα αξιας 5000€ που εχω.