Ηχεία Αυτοκινήτου

Alpine Σετ Ηχεία Αυτοκινήτου Διαιρούμενα 6.5" με 45W RMS (2 Δρόμων) Κωδικός: SXE-1750S

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Απόκριση συχνότητας: 70-20000HZ
  • Διάμετρος: 13cm / 5.25 ίντσες
  • Νεοδημικός μαγνήτης
  • Μέγιστη ισχύς: 200W
  • Ισχύς RMS: 35W
  • Δες τα όλα
62 59
Παράδοση Δευ, 06 Ιουλ - Τετ, 08 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Tenku 4,2 (26)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Car Audio στη σελίδα του Tenku
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
SXE-1750S

Χαρακτηριστικά

Τύπος
2 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
280 W
Ισχύς RMS
45 W

Διαστάσεις

Διάμετρος
6.5 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (8)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο
  • pankyparissos
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τοποθέτηση σε ford fiesta 5d μπροστά πόρτες. Ο ήχος καθαρός και η ένταση με το "μαμά" ράδιο πολύ καλή. Για τα χρήματά τους πολύ τίμια. Τοποθέτησα στις πίσω πόρτες της ίδιας εταιρείας αλλά τα 2 δρόμων. Κριτική και για αυτά ίδια.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • taheofficial
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετα καλα για τα
    χρηματα τους
    αξιζουν
    θα ηθελα λιγο πιο καθαρο ηχο οταν το δυναμονα και λιγο καλυτερο μπασο αλλα για τα
    χρηματα τους αξιζαν 100%

    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Kosmo
    1
    8 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειλικρινά δεν ξέρω τι σκεφτόμουν όταν τα αγόρασα, και τα παρακάτω θα τα γράψω για να σώσω καμία τσέπη. Αν και έχουν ειπωθεί τα αρνητικά στα σχόλια στις αξιολογήσεις του προϊόντος, επιβεβαιώνω κι εγώ σαν αγοραστής τους ότι η ποιότητα του ήχου ήταν απογοητευτική, το μπάσο ανύπαρκτο, έτριζαν στις μεγάλες εντάσεις και γενικώς μόνο το tweeter άξίζει τον κόπο.

    Πάμε τώρα στην προσωπική μου εμπειρία. Τα αγόρασα το καλοκαίρι του 2016 με σκοπό να αλλάξω τα 2 μπροστά, καθώς το εργοστασιακό ηχείο του συνοδηγού μου είχε καεί. Αλλάζω του συνοδηγού με αυτό το Alpine, και πάω και στου οδηγού και λέω, άστο, μια χαρά είναι το εργοστασιακό, θα το αλλάξω όποτε χρειαστεί. Αφήνω λοιπόν την πόρτα του συνοδηγού με το καινούριο το Alpine, και του οδηγού με το εργοστασιακό.

    Μέσα του 2018, ενάμιση χρόνο μετά, ξαφνικά από του συνοδηγού την πόρτα δεν άκουγα τίποτα παρά μόνο πρίμα από το τουίτερ. Ώπα λέω τι έκανα όταν τα έβαλα; Δεν έκανα κάτι σωστά; Ανοίγω πάλι τα πάνελ της πόρτας, κοιτάω την εγκατάσταση του ηχείου, κανένα πρόβλημα, όλα όπως τα είχα φτιάξει το 2016. Ψάχνω να δω τι φταίει, κουνάω καλώδια μπας και φταίει το καλώδιο, τίποτα, και όπως πιάνω το ηχείο ξαφνικά παίζει. Το αφήνω, σταματάει. Το πρόβλημά του; Άμα πίεζες ελαφρώς την μεμβράνη προς τα μέσα με το δάχτυλο έπαιζε, αν το άφηνες δεν έπαιζε τίποτα. Λέω ξανά στον εαυτό μου τι λάθος έκανα, μήπως το πίεσα κατά λάθος όταν το έβαλα; Ρίχνω λοιπόν το φταίξιμο σε εμένα και φέρνω από την αποθήκη το άλλο ηχείο που δεν είχα βάλει το 2016, το οποίο ήταν ανέγκιχτο στο κουτί από την ημέρα που αγοράστηκε. Το έβαλα στην πόρτα προσεκτικά και με αγάπη.
    Έχουμε Δεκέμβριο του 2019, μόλις τώρα γύρισα από το αμάξι καθώς άλλαξα πάλι το ηχείο του συνοδηγού (ναι, το 2ο Alpine), γιατί και το 2ο ηχείο σταμάτησε να παίζει και έπαιζε μόνο αν το πίεζες ελαφρώς από μπροστά. Ίδιο ακριβώς πρόβλημα δηλαδή. Και τα 2 μετά από 1.5 χρόνο χρήσης έκαστος.

    Το εργοστασιακό του οδηγού ακόμα παίζει τέλεια μετά από 11 χρόνια, τα 2 Alpine κάηκαν σε διάστημα 1.5 χρόνου έκαστος, άρα... τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;
    Μακριά και αγαπημένοι.
    Κακός ήχος, κακή συμπεριφορά σε υψηλές εντάσεις, καταστροφική ποιότητα κατασκευής. Ατυχές μοντέλο, το τιμάει πολύ που γράφει πάνω Alpine.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tolis_gr
    2
    9 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα τα συγκεκριμένα ηχεία για να αλλάξω τα εργοστασιακά σε Alfa romeo 156 2003. Έμεινα απόλυτα δυσαρεστημένος, το μόνο που άξιζε ήταν τα tweeter που πραγματικά σε κουφαίνουν. Τα ηχεία δεν έχουν καθόλου μπάσο αφού νόμιζα πως δεν τα είχα συνδέσει!!! Και για μην λένε μερικοί ότι φταίει η πηγή το ράδιο δηλαδή τα δοκίμασα με Pioneer DEH-X8700BT που έχω μόνιμα στο αμάξι αλλά και με το blaupunkt memphis mp66 που είχα πιο παλιά. Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση τα λεφτά τους. Σε αυτά τα χρήματα παίρνεις τα Clarion SRG1723S και μένεις ευχαριστημένος.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    an kai eixa themataki me thn egkatastash einai kalhs poiotitas kai se komple timh

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από κάτι μήνες κάηκαν τα tweeter και τα ηχεία δεν παίζουν καθαρά. Γενικά ότι χειρότερο

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα ήχου
    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Τοποθέτηση σε ford fiesta 5d μπροστά πόρτες. Ο ήχος καθαρός και η ένταση με το "μαμά" ράδιο πολύ καλή. Για τα χρήματά τους πολύ τίμια. Τοποθέτησα στις πίσω πόρτες της ίδιας εταιρείας αλλά τα 2 δρόμων. Κριτική και για αυτά ίδια.

    2
  • Αρκετα καλα για τα
    χρηματα τους
    αξιζουν
    θα ηθελα λιγο πιο καθαρο ηχο οταν το δυναμονα και λιγο καλυτερο μπασο αλλα για τα
    χρηματα τους αξιζαν 100%

    1
  • Ειλικρινά δεν ξέρω τι σκεφτόμουν όταν τα αγόρασα, και τα παρακάτω θα τα γράψω για να σώσω καμία τσέπη. Αν και έχουν ειπωθεί τα αρνητικά στα σχόλια στις αξιολογήσεις του προϊόντος, επιβεβαιώνω κι εγώ σαν αγοραστής τους ότι η ποιότητα του ήχου ήταν απογοητευτική, το μπάσο ανύπαρκτο, έτριζαν στις μεγάλες εντάσεις και γενικώς μόνο το tweeter άξίζει τον κόπο.

    Πάμε τώρα στην προσωπική μου εμπειρία. Τα αγόρασα το καλοκαίρι του 2016 με σκοπό να αλλάξω τα 2 μπροστά, καθώς το εργοστασιακό ηχείο του συνοδηγού μου είχε καεί. Αλλάζω του συνοδηγού με αυτό το Alpine, και πάω και στου οδηγού και λέω, άστο, μια χαρά είναι το εργοστασιακό, θα το αλλάξω όποτε χρειαστεί. Αφήνω λοιπόν την πόρτα του συνοδηγού με το καινούριο το Alpine, και του οδηγού με το εργοστασιακό.

    Μέσα του 2018, ενάμιση χρόνο μετά, ξαφνικά από του συνοδηγού την πόρτα δεν άκουγα τίποτα παρά μόνο πρίμα από το τουίτερ. Ώπα λέω τι έκανα όταν τα έβαλα; Δεν έκανα κάτι σωστά; Ανοίγω πάλι τα πάνελ της πόρτας, κοιτάω την εγκατάσταση του ηχείου, κανένα πρόβλημα, όλα όπως τα είχα φτιάξει το 2016. Ψάχνω να δω τι φταίει, κουνάω καλώδια μπας και φταίει το καλώδιο, τίποτα, και όπως πιάνω το ηχείο ξαφνικά παίζει. Το αφήνω, σταματάει. Το πρόβλημά του; Άμα πίεζες ελαφρώς την μεμβράνη προς τα μέσα με το δάχτυλο έπαιζε, αν το άφηνες δεν έπαιζε τίποτα. Λέω ξανά στον εαυτό μου τι λάθος έκανα, μήπως το πίεσα κατά λάθος όταν το έβαλα; Ρίχνω λοιπόν το φταίξιμο σε εμένα και φέρνω από την αποθήκη το άλλο ηχείο που δεν είχα βάλει το 2016, το οποίο ήταν ανέγκιχτο στο κουτί από την ημέρα που αγοράστηκε. Το έβαλα στην πόρτα προσεκτικά και με αγάπη.
    Έχουμε Δεκέμβριο του 2019, μόλις τώρα γύρισα από το αμάξι καθώς άλλαξα πάλι το ηχείο του συνοδηγού (ναι, το 2ο Alpine), γιατί και το 2ο ηχείο σταμάτησε να παίζει και έπαιζε μόνο αν το πίεζες ελαφρώς από μπροστά. Ίδιο ακριβώς πρόβλημα δηλαδή. Και τα 2 μετά από 1.5 χρόνο χρήσης έκαστος.

    Το εργοστασιακό του οδηγού ακόμα παίζει τέλεια μετά από 11 χρόνια, τα 2 Alpine κάηκαν σε διάστημα 1.5 χρόνου έκαστος, άρα... τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;
    Μακριά και αγαπημένοι.
    Κακός ήχος, κακή συμπεριφορά σε υψηλές εντάσεις, καταστροφική ποιότητα κατασκευής. Ατυχές μοντέλο, το τιμάει πολύ που γράφει πάνω Alpine.

    8
  • Αγόρασα τα συγκεκριμένα ηχεία για να αλλάξω τα εργοστασιακά σε Alfa romeo 156 2003. Έμεινα απόλυτα δυσαρεστημένος, το μόνο που άξιζε ήταν τα tweeter που πραγματικά σε κουφαίνουν. Τα ηχεία δεν έχουν καθόλου μπάσο αφού νόμιζα πως δεν τα είχα συνδέσει!!! Και για μην λένε μερικοί ότι φταίει η πηγή το ράδιο δηλαδή τα δοκίμασα με Pioneer DEH-X8700BT που έχω μόνιμα στο αμάξι αλλά και με το blaupunkt memphis mp66 που είχα πιο παλιά. Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση τα λεφτά τους. Σε αυτά τα χρήματα παίρνεις τα Clarion SRG1723S και μένεις ευχαριστημένος.

    9
  • an kai eixa themataki me thn egkatastash einai kalhs poiotitas kai se komple timh

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

14 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
emanuel_08

Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω τι οθόνη προτείνεται για fiat stilo του 2005 σε συνδυασμό με τα ηχεία που βλέπουμε

pankyparissos

Τα έβαλα σε ford fiesta εμπρός πίσω πόρτες με το εργοστασιακό σύστημα. Η απόδοσή τους είναι πολύ καλή. Μόνο τα twitter περίμενα λίγο καλύτερα. Σε γενικές γραμμές πολύ καλά. Πιστεύω να βοήθησα.

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
SXE-1750S

Χαρακτηριστικά

Τύπος
2 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
280 W
Ισχύς RMS
45 W

Διαστάσεις

Διάμετρος
6.5 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (8)

  1. 1
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο
  • pankyparissos
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τοποθέτηση σε ford fiesta 5d μπροστά πόρτες. Ο ήχος καθαρός και η ένταση με το "μαμά" ράδιο πολύ καλή. Για τα χρήματά τους πολύ τίμια. Τοποθέτησα στις πίσω πόρτες της ίδιας εταιρείας αλλά τα 2 δρόμων. Κριτική και για αυτά ίδια.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • taheofficial
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετα καλα για τα
    χρηματα τους
    αξιζουν
    θα ηθελα λιγο πιο καθαρο ηχο οταν το δυναμονα και λιγο καλυτερο μπασο αλλα για τα
    χρηματα τους αξιζαν 100%

    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Kosmo
    1
    8 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειλικρινά δεν ξέρω τι σκεφτόμουν όταν τα αγόρασα, και τα παρακάτω θα τα γράψω για να σώσω καμία τσέπη. Αν και έχουν ειπωθεί τα αρνητικά στα σχόλια στις αξιολογήσεις του προϊόντος, επιβεβαιώνω κι εγώ σαν αγοραστής τους ότι η ποιότητα του ήχου ήταν απογοητευτική, το μπάσο ανύπαρκτο, έτριζαν στις μεγάλες εντάσεις και γενικώς μόνο το tweeter άξίζει τον κόπο.

    Πάμε τώρα στην προσωπική μου εμπειρία. Τα αγόρασα το καλοκαίρι του 2016 με σκοπό να αλλάξω τα 2 μπροστά, καθώς το εργοστασιακό ηχείο του συνοδηγού μου είχε καεί. Αλλάζω του συνοδηγού με αυτό το Alpine, και πάω και στου οδηγού και λέω, άστο, μια χαρά είναι το εργοστασιακό, θα το αλλάξω όποτε χρειαστεί. Αφήνω λοιπόν την πόρτα του συνοδηγού με το καινούριο το Alpine, και του οδηγού με το εργοστασιακό.

    Μέσα του 2018, ενάμιση χρόνο μετά, ξαφνικά από του συνοδηγού την πόρτα δεν άκουγα τίποτα παρά μόνο πρίμα από το τουίτερ. Ώπα λέω τι έκανα όταν τα έβαλα; Δεν έκανα κάτι σωστά; Ανοίγω πάλι τα πάνελ της πόρτας, κοιτάω την εγκατάσταση του ηχείου, κανένα πρόβλημα, όλα όπως τα είχα φτιάξει το 2016. Ψάχνω να δω τι φταίει, κουνάω καλώδια μπας και φταίει το καλώδιο, τίποτα, και όπως πιάνω το ηχείο ξαφνικά παίζει. Το αφήνω, σταματάει. Το πρόβλημά του; Άμα πίεζες ελαφρώς την μεμβράνη προς τα μέσα με το δάχτυλο έπαιζε, αν το άφηνες δεν έπαιζε τίποτα. Λέω ξανά στον εαυτό μου τι λάθος έκανα, μήπως το πίεσα κατά λάθος όταν το έβαλα; Ρίχνω λοιπόν το φταίξιμο σε εμένα και φέρνω από την αποθήκη το άλλο ηχείο που δεν είχα βάλει το 2016, το οποίο ήταν ανέγκιχτο στο κουτί από την ημέρα που αγοράστηκε. Το έβαλα στην πόρτα προσεκτικά και με αγάπη.
    Έχουμε Δεκέμβριο του 2019, μόλις τώρα γύρισα από το αμάξι καθώς άλλαξα πάλι το ηχείο του συνοδηγού (ναι, το 2ο Alpine), γιατί και το 2ο ηχείο σταμάτησε να παίζει και έπαιζε μόνο αν το πίεζες ελαφρώς από μπροστά. Ίδιο ακριβώς πρόβλημα δηλαδή. Και τα 2 μετά από 1.5 χρόνο χρήσης έκαστος.

    Το εργοστασιακό του οδηγού ακόμα παίζει τέλεια μετά από 11 χρόνια, τα 2 Alpine κάηκαν σε διάστημα 1.5 χρόνου έκαστος, άρα... τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;
    Μακριά και αγαπημένοι.
    Κακός ήχος, κακή συμπεριφορά σε υψηλές εντάσεις, καταστροφική ποιότητα κατασκευής. Ατυχές μοντέλο, το τιμάει πολύ που γράφει πάνω Alpine.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tolis_gr
    2
    9 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα τα συγκεκριμένα ηχεία για να αλλάξω τα εργοστασιακά σε Alfa romeo 156 2003. Έμεινα απόλυτα δυσαρεστημένος, το μόνο που άξιζε ήταν τα tweeter που πραγματικά σε κουφαίνουν. Τα ηχεία δεν έχουν καθόλου μπάσο αφού νόμιζα πως δεν τα είχα συνδέσει!!! Και για μην λένε μερικοί ότι φταίει η πηγή το ράδιο δηλαδή τα δοκίμασα με Pioneer DEH-X8700BT που έχω μόνιμα στο αμάξι αλλά και με το blaupunkt memphis mp66 που είχα πιο παλιά. Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση τα λεφτά τους. Σε αυτά τα χρήματα παίρνεις τα Clarion SRG1723S και μένεις ευχαριστημένος.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    an kai eixa themataki me thn egkatastash einai kalhs poiotitas kai se komple timh

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από κάτι μήνες κάηκαν τα tweeter και τα ηχεία δεν παίζουν καθαρά. Γενικά ότι χειρότερο

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα ήχου
    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Τοποθέτηση σε ford fiesta 5d μπροστά πόρτες. Ο ήχος καθαρός και η ένταση με το "μαμά" ράδιο πολύ καλή. Για τα χρήματά τους πολύ τίμια. Τοποθέτησα στις πίσω πόρτες της ίδιας εταιρείας αλλά τα 2 δρόμων. Κριτική και για αυτά ίδια.

    2
  • Αρκετα καλα για τα
    χρηματα τους
    αξιζουν
    θα ηθελα λιγο πιο καθαρο ηχο οταν το δυναμονα και λιγο καλυτερο μπασο αλλα για τα
    χρηματα τους αξιζαν 100%

    1
  • Ειλικρινά δεν ξέρω τι σκεφτόμουν όταν τα αγόρασα, και τα παρακάτω θα τα γράψω για να σώσω καμία τσέπη. Αν και έχουν ειπωθεί τα αρνητικά στα σχόλια στις αξιολογήσεις του προϊόντος, επιβεβαιώνω κι εγώ σαν αγοραστής τους ότι η ποιότητα του ήχου ήταν απογοητευτική, το μπάσο ανύπαρκτο, έτριζαν στις μεγάλες εντάσεις και γενικώς μόνο το tweeter άξίζει τον κόπο.

    Πάμε τώρα στην προσωπική μου εμπειρία. Τα αγόρασα το καλοκαίρι του 2016 με σκοπό να αλλάξω τα 2 μπροστά, καθώς το εργοστασιακό ηχείο του συνοδηγού μου είχε καεί. Αλλάζω του συνοδηγού με αυτό το Alpine, και πάω και στου οδηγού και λέω, άστο, μια χαρά είναι το εργοστασιακό, θα το αλλάξω όποτε χρειαστεί. Αφήνω λοιπόν την πόρτα του συνοδηγού με το καινούριο το Alpine, και του οδηγού με το εργοστασιακό.

    Μέσα του 2018, ενάμιση χρόνο μετά, ξαφνικά από του συνοδηγού την πόρτα δεν άκουγα τίποτα παρά μόνο πρίμα από το τουίτερ. Ώπα λέω τι έκανα όταν τα έβαλα; Δεν έκανα κάτι σωστά; Ανοίγω πάλι τα πάνελ της πόρτας, κοιτάω την εγκατάσταση του ηχείου, κανένα πρόβλημα, όλα όπως τα είχα φτιάξει το 2016. Ψάχνω να δω τι φταίει, κουνάω καλώδια μπας και φταίει το καλώδιο, τίποτα, και όπως πιάνω το ηχείο ξαφνικά παίζει. Το αφήνω, σταματάει. Το πρόβλημά του; Άμα πίεζες ελαφρώς την μεμβράνη προς τα μέσα με το δάχτυλο έπαιζε, αν το άφηνες δεν έπαιζε τίποτα. Λέω ξανά στον εαυτό μου τι λάθος έκανα, μήπως το πίεσα κατά λάθος όταν το έβαλα; Ρίχνω λοιπόν το φταίξιμο σε εμένα και φέρνω από την αποθήκη το άλλο ηχείο που δεν είχα βάλει το 2016, το οποίο ήταν ανέγκιχτο στο κουτί από την ημέρα που αγοράστηκε. Το έβαλα στην πόρτα προσεκτικά και με αγάπη.
    Έχουμε Δεκέμβριο του 2019, μόλις τώρα γύρισα από το αμάξι καθώς άλλαξα πάλι το ηχείο του συνοδηγού (ναι, το 2ο Alpine), γιατί και το 2ο ηχείο σταμάτησε να παίζει και έπαιζε μόνο αν το πίεζες ελαφρώς από μπροστά. Ίδιο ακριβώς πρόβλημα δηλαδή. Και τα 2 μετά από 1.5 χρόνο χρήσης έκαστος.

    Το εργοστασιακό του οδηγού ακόμα παίζει τέλεια μετά από 11 χρόνια, τα 2 Alpine κάηκαν σε διάστημα 1.5 χρόνου έκαστος, άρα... τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;
    Μακριά και αγαπημένοι.
    Κακός ήχος, κακή συμπεριφορά σε υψηλές εντάσεις, καταστροφική ποιότητα κατασκευής. Ατυχές μοντέλο, το τιμάει πολύ που γράφει πάνω Alpine.

    8
  • Αγόρασα τα συγκεκριμένα ηχεία για να αλλάξω τα εργοστασιακά σε Alfa romeo 156 2003. Έμεινα απόλυτα δυσαρεστημένος, το μόνο που άξιζε ήταν τα tweeter που πραγματικά σε κουφαίνουν. Τα ηχεία δεν έχουν καθόλου μπάσο αφού νόμιζα πως δεν τα είχα συνδέσει!!! Και για μην λένε μερικοί ότι φταίει η πηγή το ράδιο δηλαδή τα δοκίμασα με Pioneer DEH-X8700BT που έχω μόνιμα στο αμάξι αλλά και με το blaupunkt memphis mp66 που είχα πιο παλιά. Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση τα λεφτά τους. Σε αυτά τα χρήματα παίρνεις τα Clarion SRG1723S και μένεις ευχαριστημένος.

    9
  • an kai eixa themataki me thn egkatastash einai kalhs poiotitas kai se komple timh

    0
  • Δες τα όλα
62,59 €
4,00 € σε Skroutz Point