Αφορά τα 5.25. Σε γενικές γραμμές πολύ φυσικός ήχος και πολύ ευαίσθητα ηχεία( παίζουν πιο δυνατά με το ίδιο ρεύμα σε σχέση με άλλα ηχεία πόσο μάλλον εργοστασιακά). Τα tweeter είναι αρκετά δυνατότερα από ότι θα ήθελα και τσιριζουν λίγο στις ψηλές. Με eq στρώνει αν του κόψεις λίγο γύρω στα 4k hz. Από μπάσο δεν έχουν όπως τα περισσότερα στο μέγεθος του, για 100hz και κάτω δεν κάνουν χρειάζονται subwoofer η καλύτερα τοποθετήστε τα στις πίσω θέσεις αν υπάρχει η δυνατότητα. Για κάποιον που απλά θέλει να τα τοποθετήσει και να τα ξεχάσει θα τα πρότεινα μόνο για χαμηλές εντάσεις που το τσιριγμα δεν είναι πολύ αισθητό, διαφορετικά είναι μια τίμια επιλογή για τα λεφτά τους.Το διάγραμμα παρακάτω είναι στα πλαϊνά αυτακια του κουτιού μόλις το ανοίγεις. Το ανεβάζω εδώ γιατί δεν το βρήκα πουθενά πριν τα αγοράσω.