Ηχεία Αυτοκινήτου

Hertz DSK 130.3 Σετ Ηχεία Αυτοκινήτου Διαιρούμενα 5.25" με 60W RMS (2 Δρόμων) Κωδικός: 02.01.0010

  • Μέγιστη ισχύς: 120 W
  • Ισχύς RMS: 60 W
  • Ευαισθησία: 93dB
  • Αντίσταση: 4 Ohm
  • Εύρος συχνοτήτων: 60-23.000 Hz


  • Μέγιστη ισχύς: 120 W
  • Ισχύς RMS: 60 W
  • Ευαισθησία: 93dB
  • Αντίσταση: 4 Ohm
  • Εύρος συχνοτήτων: 60-23.000 Hz


Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καθαρό ήχο σε μεγάλη ένταση.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καθαρό ήχο σε μεγάλη ένταση.

  • Δες τα όλα
93 98
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Tenku 4,2 (26)
Ελλάδα
3 τεμάχια
Δες Car Audio στη σελίδα του Tenku
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Μέγιστη ισχύς: 120 W
  • Ισχύς RMS: 60 W
  • Ευαισθησία: 93dB
  • Αντίσταση: 4 Ohm
  • Εύρος συχνοτήτων: 60-23.000 Hz


Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καθαρό ήχο σε μεγάλη ένταση.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
02.01.0010

Χαρακτηριστικά

Τύπος
2 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
120 W
Ισχύς RMS
60 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διάμετρος
5.25 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (18)

Αξιολογήσεις

  1. 12
  2. 4
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ισχύς
  • Μπάσο

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • dzoumpou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλά ηχεία όσον αφορά στην ποιότητα και ευκρίνεια του ήχου σε σχέση με την τιμή τους

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Vardakis1397
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέτρια ηχεία, τα οποία συνδέθηκαν σε πολύ καλή πηγή χωρίς ενισχυτή,(pioneer deh x9600bt), αλλά μετα απο 3 μήνες για κάποιο λόγο κάηκε το ένα tweeter. Καλύτερα να πάτε σε κάτι αλλο δεν τα συστήνω

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dmsmpagiorgos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεία αξίζουν και με το παραπάνω. έχουν μπει δύο σετ στις εργοστασιακές θέσεις και έχουν συνδυαστεί με έναν compact ενισχυτή της vibe και ένα αυτοενισχυομενο subwoofer της pioneer. Ο ήχος τους ακόμα και σε υψηλές εντάσεις είναι ποιοτικός χωρίς να παραμορφώνουν. Η αλήθεια είναι πως τα tweeter είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα και θέλουν ρύθμιση ειδικά αν θες να παίζουν σε υψηλές εντάσεις. Τώρα για το θέμα του μπάσου δεν είναι ηχείο το οποίο θα το βάλεις και θα ευχαριστηθείς μπάσο για αυτό άλλωστε τοποθετήθηκε και sub.

    Συμπερασμα: Είναι πολύ αξιόλογα και ποιοτικά. Δεν υπάρχει κίνδυνος να παραμορφώνουν σε υψηλές εντάσεις, ούτε να καούν αν τα ζοριζεις.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyros_passas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τοποθετήθηκαν σε megane για αντικατάσταση των εργοστασιακών που είχαν διαλυθεί (χάρτινα εντελώς) στις μπροστινές πόρτες
    μπορώ να πώ πως είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ένταση και το χτύπημα -τηρουμένων των αναλογιών- καθώς μην ξεχνάμε πως είναι μικρά σε διάσταση ηχεία .
    Πηγή το παλιό μου αθάνατο Pioneer
    tweeter δεν μπήκαν καθώς στο δικό μου τουλάχιστον αυτί δεν εντόπισα ουσιαστική διαφορά από τα εργοστασιακά στο ταμπλό, οπότε άφησα αυτά και γλύτωσα και το τρύπημα στις πόρτες για την τοποθέτηση crossover και tweeter

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Costas_Vou
    4
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειδή βλέπω πολλούς να μιλάνε για τα Τουίτερ επειδή είναι χωρίς πυκνωτή επάνω αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να βάλετε έναν πυκνωτή 3.3 η 4.7 mf και θα δουλέψουν κανονικά τα έχω σχεδόν ένα χρόνο σε υπέρ υψηλές εντάσεις και δουλεύουν σαν να τα πήρα χθες

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • {Geo}
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα ηχεία για τα λεφτά που κοστίζουν είναι πολύ καλά, Το αρνητικό τους είναι οτι δεν έχουν μπάσο και αν ανεβάσεις την ένταση παραμορφώνεται ο ήχος

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Ισχύς
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katykatzyg
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενα άριστο ηχείο για το μεγεθός του και τα λεφτα ( 55 ευρω). Τα μεσαία είναι εξαιρετικά, με κορυφαίο διαχωρισμό. Τα μπάσα πολύ καλά - δεν είναι τεράστια αλλά είναι μικρό ηχείο. Τα πρίμα ίσως είναι λίγο σκληρά. Τα συνιστώ.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris88__
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ευχαριστημένος 1 χρόνο τα έχω σε κάθε είδος μουσικής ακόμη και σε πολύ υψηλές εντάσεις. Hertz αξία!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpampis34
    3
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα τοποθέτησα σε mitsubishi colt cz3 και αποδίδουν πολύ καλά. Ιδιαίτερα τα τουίτερ είναι πολύ ευαίσθητα και θέλουν ρύθμιση στο 0 στο EQ του SONY. Τα midrange παίζουν δυνατά , είναι ευαίσθητα και βγάζουν αρκετό μπάσο για το μέγεθός τους. Γενικά αξίζουν τα λεφτά τους χωρίς να έχω εμπειρία με πολλά ηχεία. Τα πήρα στα 68€ ή 20€ φθηνότερα από τις τιμές τους skroutz.

    Νέα αξιολόγηση μετά από 1 χρόνο. Το ένα το ηχείο άρχισε να τρίζει ενοχλητικά και στην ερώτηση μου στο κατάστημα αγοράς η απάντηση ήταν να τα ξηλώσω και τα δύο διότι πωλουνται ζευγάρι να τα στείλω Αθήνα με δικά μου έξοδα και θα τα ελέγξουν.
    Πολλές φορές οι αγορές από ιντερνετικά καταστήματα είναι δίκοπο μαχαίρι διότι σε περίπτωση ελατωμματικού προϊόντος ακόμα και η διαδικασία της εγγύησης θα βγει πανάκριβα.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mitsos_Mitsou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω 10 μήνες και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος με την απόδοση και την ποιότητα τους.
    Τα οδηγεί ενισχυτής 50w άνω των 100hz, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για τα μπάσα τους. Αυτό που μπορώ να πω στα σίγουρα είναι ότι για τα λεφτά τους αξίζουν!!!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dpetkos
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα καλυτερα διαιρουμενα ηχεια της entry level κατηγοριας. Αναμεσα στα alpine spg, focal auditor και στα συγκεκριμενα, αυτα με επεισαν περισσοτερο απο κριτικες και χαρακτηριστικα. Ζητησα και γνωμη απο εναν ειδικο στο χωρο και μου τα προτεινε χωρις δευτερη σκεψη. Το μεγαλυτερο +, τα 93.5 db ευαισθησια. Επισης εντυπωσιαστηκα απο το μπασο που βγαζουν. Για 13cm woofer ειναι αρκετο και ανω του ικανοποιητικου! Συνδεδεμενα με ενισχυτη δειχνουν το 100% της ποιοτητας τους, η οποια ειναι καταπληκτικη. Κατω των 100 ευρω δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο. Κατι καλυτερο κοστιζει πανω απο 160-170 ευρω, ομως εκει παιζεις σε ανωτερη κατηγορια.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα Τουίτερ σου τρυπάνε τα τύμπανα τα αντικατεστησα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • πολύ καλά ηχεία όσον αφορά στην ποιότητα και ευκρίνεια του ήχου σε σχέση με την τιμή τους

    1
  • Μέτρια ηχεία, τα οποία συνδέθηκαν σε πολύ καλή πηγή χωρίς ενισχυτή,(pioneer deh x9600bt), αλλά μετα απο 3 μήνες για κάποιο λόγο κάηκε το ένα tweeter. Καλύτερα να πάτε σε κάτι αλλο δεν τα συστήνω

    0
  • Τα ηχεία αξίζουν και με το παραπάνω. έχουν μπει δύο σετ στις εργοστασιακές θέσεις και έχουν συνδυαστεί με έναν compact ενισχυτή της vibe και ένα αυτοενισχυομενο subwoofer της pioneer. Ο ήχος τους ακόμα και σε υψηλές εντάσεις είναι ποιοτικός χωρίς να παραμορφώνουν. Η αλήθεια είναι πως τα tweeter είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα και θέλουν ρύθμιση ειδικά αν θες να παίζουν σε υψηλές εντάσεις. Τώρα για το θέμα του μπάσου δεν είναι ηχείο το οποίο θα το βάλεις και θα ευχαριστηθείς μπάσο για αυτό άλλωστε τοποθετήθηκε και sub.

    Συμπερασμα: Είναι πολύ αξιόλογα και ποιοτικά. Δεν υπάρχει κίνδυνος να παραμορφώνουν σε υψηλές εντάσεις, ούτε να καούν αν τα ζοριζεις.

    1
  • τοποθετήθηκαν σε megane για αντικατάσταση των εργοστασιακών που είχαν διαλυθεί (χάρτινα εντελώς) στις μπροστινές πόρτες
    μπορώ να πώ πως είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ένταση και το χτύπημα -τηρουμένων των αναλογιών- καθώς μην ξεχνάμε πως είναι μικρά σε διάσταση ηχεία .
    Πηγή το παλιό μου αθάνατο Pioneer
    tweeter δεν μπήκαν καθώς στο δικό μου τουλάχιστον αυτί δεν εντόπισα ουσιαστική διαφορά από τα εργοστασιακά στο ταμπλό, οπότε άφησα αυτά και γλύτωσα και το τρύπημα στις πόρτες για την τοποθέτηση crossover και tweeter

    1
  • Επειδή βλέπω πολλούς να μιλάνε για τα Τουίτερ επειδή είναι χωρίς πυκνωτή επάνω αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να βάλετε έναν πυκνωτή 3.3 η 4.7 mf και θα δουλέψουν κανονικά τα έχω σχεδόν ένα χρόνο σε υπέρ υψηλές εντάσεις και δουλεύουν σαν να τα πήρα χθες

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

89 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Μέγιστη ισχύς: 120 W
  • Ισχύς RMS: 60 W
  • Ευαισθησία: 93dB
  • Αντίσταση: 4 Ohm
  • Εύρος συχνοτήτων: 60-23.000 Hz


Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καθαρό ήχο σε μεγάλη ένταση.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
02.01.0010

Χαρακτηριστικά

Τύπος
2 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
120 W
Ισχύς RMS
60 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διάμετρος
5.25 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (18)

  1. 12
  2. 4
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ισχύς
  • Μπάσο

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • dzoumpou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλά ηχεία όσον αφορά στην ποιότητα και ευκρίνεια του ήχου σε σχέση με την τιμή τους

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Vardakis1397
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέτρια ηχεία, τα οποία συνδέθηκαν σε πολύ καλή πηγή χωρίς ενισχυτή,(pioneer deh x9600bt), αλλά μετα απο 3 μήνες για κάποιο λόγο κάηκε το ένα tweeter. Καλύτερα να πάτε σε κάτι αλλο δεν τα συστήνω

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dmsmpagiorgos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεία αξίζουν και με το παραπάνω. έχουν μπει δύο σετ στις εργοστασιακές θέσεις και έχουν συνδυαστεί με έναν compact ενισχυτή της vibe και ένα αυτοενισχυομενο subwoofer της pioneer. Ο ήχος τους ακόμα και σε υψηλές εντάσεις είναι ποιοτικός χωρίς να παραμορφώνουν. Η αλήθεια είναι πως τα tweeter είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα και θέλουν ρύθμιση ειδικά αν θες να παίζουν σε υψηλές εντάσεις. Τώρα για το θέμα του μπάσου δεν είναι ηχείο το οποίο θα το βάλεις και θα ευχαριστηθείς μπάσο για αυτό άλλωστε τοποθετήθηκε και sub.

    Συμπερασμα: Είναι πολύ αξιόλογα και ποιοτικά. Δεν υπάρχει κίνδυνος να παραμορφώνουν σε υψηλές εντάσεις, ούτε να καούν αν τα ζοριζεις.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyros_passas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τοποθετήθηκαν σε megane για αντικατάσταση των εργοστασιακών που είχαν διαλυθεί (χάρτινα εντελώς) στις μπροστινές πόρτες
    μπορώ να πώ πως είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ένταση και το χτύπημα -τηρουμένων των αναλογιών- καθώς μην ξεχνάμε πως είναι μικρά σε διάσταση ηχεία .
    Πηγή το παλιό μου αθάνατο Pioneer
    tweeter δεν μπήκαν καθώς στο δικό μου τουλάχιστον αυτί δεν εντόπισα ουσιαστική διαφορά από τα εργοστασιακά στο ταμπλό, οπότε άφησα αυτά και γλύτωσα και το τρύπημα στις πόρτες για την τοποθέτηση crossover και tweeter

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Costas_Vou
    4
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειδή βλέπω πολλούς να μιλάνε για τα Τουίτερ επειδή είναι χωρίς πυκνωτή επάνω αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να βάλετε έναν πυκνωτή 3.3 η 4.7 mf και θα δουλέψουν κανονικά τα έχω σχεδόν ένα χρόνο σε υπέρ υψηλές εντάσεις και δουλεύουν σαν να τα πήρα χθες

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • {Geo}
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα ηχεία για τα λεφτά που κοστίζουν είναι πολύ καλά, Το αρνητικό τους είναι οτι δεν έχουν μπάσο και αν ανεβάσεις την ένταση παραμορφώνεται ο ήχος

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Ισχύς
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katykatzyg
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενα άριστο ηχείο για το μεγεθός του και τα λεφτα ( 55 ευρω). Τα μεσαία είναι εξαιρετικά, με κορυφαίο διαχωρισμό. Τα μπάσα πολύ καλά - δεν είναι τεράστια αλλά είναι μικρό ηχείο. Τα πρίμα ίσως είναι λίγο σκληρά. Τα συνιστώ.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris88__
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ευχαριστημένος 1 χρόνο τα έχω σε κάθε είδος μουσικής ακόμη και σε πολύ υψηλές εντάσεις. Hertz αξία!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpampis34
    3
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα τοποθέτησα σε mitsubishi colt cz3 και αποδίδουν πολύ καλά. Ιδιαίτερα τα τουίτερ είναι πολύ ευαίσθητα και θέλουν ρύθμιση στο 0 στο EQ του SONY. Τα midrange παίζουν δυνατά , είναι ευαίσθητα και βγάζουν αρκετό μπάσο για το μέγεθός τους. Γενικά αξίζουν τα λεφτά τους χωρίς να έχω εμπειρία με πολλά ηχεία. Τα πήρα στα 68€ ή 20€ φθηνότερα από τις τιμές τους skroutz.

    Νέα αξιολόγηση μετά από 1 χρόνο. Το ένα το ηχείο άρχισε να τρίζει ενοχλητικά και στην ερώτηση μου στο κατάστημα αγοράς η απάντηση ήταν να τα ξηλώσω και τα δύο διότι πωλουνται ζευγάρι να τα στείλω Αθήνα με δικά μου έξοδα και θα τα ελέγξουν.
    Πολλές φορές οι αγορές από ιντερνετικά καταστήματα είναι δίκοπο μαχαίρι διότι σε περίπτωση ελατωμματικού προϊόντος ακόμα και η διαδικασία της εγγύησης θα βγει πανάκριβα.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mitsos_Mitsou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω 10 μήνες και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος με την απόδοση και την ποιότητα τους.
    Τα οδηγεί ενισχυτής 50w άνω των 100hz, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για τα μπάσα τους. Αυτό που μπορώ να πω στα σίγουρα είναι ότι για τα λεφτά τους αξίζουν!!!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dpetkos
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα καλυτερα διαιρουμενα ηχεια της entry level κατηγοριας. Αναμεσα στα alpine spg, focal auditor και στα συγκεκριμενα, αυτα με επεισαν περισσοτερο απο κριτικες και χαρακτηριστικα. Ζητησα και γνωμη απο εναν ειδικο στο χωρο και μου τα προτεινε χωρις δευτερη σκεψη. Το μεγαλυτερο +, τα 93.5 db ευαισθησια. Επισης εντυπωσιαστηκα απο το μπασο που βγαζουν. Για 13cm woofer ειναι αρκετο και ανω του ικανοποιητικου! Συνδεδεμενα με ενισχυτη δειχνουν το 100% της ποιοτητας τους, η οποια ειναι καταπληκτικη. Κατω των 100 ευρω δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο. Κατι καλυτερο κοστιζει πανω απο 160-170 ευρω, ομως εκει παιζεις σε ανωτερη κατηγορια.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα Τουίτερ σου τρυπάνε τα τύμπανα τα αντικατεστησα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • πολύ καλά ηχεία όσον αφορά στην ποιότητα και ευκρίνεια του ήχου σε σχέση με την τιμή τους

    1
  • Μέτρια ηχεία, τα οποία συνδέθηκαν σε πολύ καλή πηγή χωρίς ενισχυτή,(pioneer deh x9600bt), αλλά μετα απο 3 μήνες για κάποιο λόγο κάηκε το ένα tweeter. Καλύτερα να πάτε σε κάτι αλλο δεν τα συστήνω

    0
  • Τα ηχεία αξίζουν και με το παραπάνω. έχουν μπει δύο σετ στις εργοστασιακές θέσεις και έχουν συνδυαστεί με έναν compact ενισχυτή της vibe και ένα αυτοενισχυομενο subwoofer της pioneer. Ο ήχος τους ακόμα και σε υψηλές εντάσεις είναι ποιοτικός χωρίς να παραμορφώνουν. Η αλήθεια είναι πως τα tweeter είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα και θέλουν ρύθμιση ειδικά αν θες να παίζουν σε υψηλές εντάσεις. Τώρα για το θέμα του μπάσου δεν είναι ηχείο το οποίο θα το βάλεις και θα ευχαριστηθείς μπάσο για αυτό άλλωστε τοποθετήθηκε και sub.

    Συμπερασμα: Είναι πολύ αξιόλογα και ποιοτικά. Δεν υπάρχει κίνδυνος να παραμορφώνουν σε υψηλές εντάσεις, ούτε να καούν αν τα ζοριζεις.

    1
  • τοποθετήθηκαν σε megane για αντικατάσταση των εργοστασιακών που είχαν διαλυθεί (χάρτινα εντελώς) στις μπροστινές πόρτες
    μπορώ να πώ πως είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ένταση και το χτύπημα -τηρουμένων των αναλογιών- καθώς μην ξεχνάμε πως είναι μικρά σε διάσταση ηχεία .
    Πηγή το παλιό μου αθάνατο Pioneer
    tweeter δεν μπήκαν καθώς στο δικό μου τουλάχιστον αυτί δεν εντόπισα ουσιαστική διαφορά από τα εργοστασιακά στο ταμπλό, οπότε άφησα αυτά και γλύτωσα και το τρύπημα στις πόρτες για την τοποθέτηση crossover και tweeter

    1
  • Επειδή βλέπω πολλούς να μιλάνε για τα Τουίτερ επειδή είναι χωρίς πυκνωτή επάνω αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να βάλετε έναν πυκνωτή 3.3 η 4.7 mf και θα δουλέψουν κανονικά τα έχω σχεδόν ένα χρόνο σε υπέρ υψηλές εντάσεις και δουλεύουν σαν να τα πήρα χθες

    3
  • Δες τα όλα
93,98 €
4,00 € σε Skroutz Point