Τα πήρα στα 59 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά, για τις μπροστινές πόρτες (σε MEGANE sedan 2003).
Ταίριαξαν ταμάμ στις υποδοχές κόβοντας ένα μικρό κομμάτι από την πλαστική βάση στην πόρτα, καθώς έχουν λίγο μεγαλύτερο μαγνήτη από τα μαμίσια.
Σε αυτά τα χρήματα δεν νομίζω να υπάρχουν καλύτερα μεγάφωνα.
Ο μάστορας που τα τοποθέτησε έκανε πατέντα στη συνδεσμολογία, βγάζοντας τα εξαρτήματα από το crossover και βάζοντας τα πανω στα μεγάφωνα και στα tweeter καθώς η σύνδεση των καλωδιων των μαμίσιων ήταν κάπου καταχωνιασμένα μέσα και θα ήταν δύσκολο. Τα tweeter τα έβαλε μέσα στις μαμίσιες βάσεις.
Για πίσω πήρα τα ομοαξονικά Hertz DCX 130.3 και η διαφορά ποιότητας είναι χαώδης, αλλά και η τιμή των DCX ήταν σχεδόν μισή (38 ευρώ).
Πάντως για να πω την αλήθεια και τα μπροστινά χωρίς την βοήθεια των πίσω δεν θα ακούγονταν τόσο τέλεια.
Τέλειο ζευγάρι.
Παίζω μουσική με το foobar2000. Ανώτερος ήχος.
VIdeo: https://youtu.be/zKbLOAQfVKU
Edit: Εχω παρει πια ως πηγη το Alpine UTE-200BT και ο ηχος εχει απογειωθει.
(Tο οποιο το Alpine UTE-200BT στο bluetooth παραπαιει στη συνδεσιμοτητα και στον ηχο μικροφωνου, το φτηνο Osio ACO-4530UBT που ειχα, ειναι πολυ καλυτερο στο bluetooth)