Ηχεία Αυτοκινήτου

Hertz DCX 690.3 Σετ Ηχεία Αυτοκινήτου 6x9" με 90W RMS (3 Δρόμων) Κωδικός: 02.01.0008

Τα ομοαξονικά ηχεία αυτοκινήτου DCX 130.3 σχεδιάστηκαν με μεγάλη προσοχή για να παρέχουν γραμμική απόκριση συχνότητας και να εξασφαλίζουν υψηλή αξιοπιστία.

Τα ομοαξονικά ηχεία αυτοκινήτου DCX 130.3 σχεδιάστηκαν με μεγάλη προσοχή για να παρέχουν γραμμική απόκριση συχνότητας και να εξασφαλίζουν υψηλή αξιοπιστία.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
92 39
Παράδοση Τετ, 08 Ιουλ - Παρ, 10 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Tenku 4,2 (26)
Ελλάδα
3 τεμάχια
Δες Car Audio στη σελίδα του Tenku
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Τα ομοαξονικά ηχεία αυτοκινήτου DCX 130.3 σχεδιάστηκαν με μεγάλη προσοχή για να παρέχουν γραμμική απόκριση συχνότητας και να εξασφαλίζουν υψηλή αξιοπιστία. Ένας μαγνήτης νεοδυμίου, μεγάφωνο tweeter PEI, ενσωματωμένο crossover, περίβλημα TPU (από θερμοπλαστική πολυουρεθάνη) και κώνος συμπιεσμένου χαρτιού παρέχουν τη βέλτιστη σχέση μεταξύ ευκολίας εγκατάστασης και ήχου με δυναμικές και συναισθηματικές επιπτώσεις.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν δυνατό ήχο.

Χαρακτηριστικά:

  • Διάμετρος: 5.25'' / 13cm
  • Μέγιστη ισχύς Peak: 80 W
  • Ονομαστική ισχύς RMS: 40 W
  • Ευαισθησία: 93 dB
  • Αντίσταση: 4 Ohm
  • Απόκριση συχνότητας: 65 - 21000kHz

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
02.01.0008

Χαρακτηριστικά

Τύπος
3 Δρόμων
Σχήμα
Οβάλ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
180 W
Ισχύς RMS
90 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διαστάσεις Ηχείων
6x9 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (17)

Αξιολογήσεις

  1. 13
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπάσο
  • teogin
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό ηχείο. Γεμάτος ήχος, σφιχτά μπάσα. Τα πέρασα στην Δράμα (https://autoradiodrama.wixsite.com/autoradiodrama) και το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Μετά από χρόνια άκουσα καλό ήχο στο αυτοκίνητο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostolis19
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω τα dcx690.3 στην εταζερα πανω απο το πορτ μπαγκαζ σε φιατ πουντο 188 με την εργοστασιακή πηγή.... στις μπροστα πόρτες εχω βαλει τα hertz dsk165 τα διαιρουμενα... αξιόλογος ήχος παιζουν αρκετά δυνατά χωρις παραμορφώσεις σχεδόν στο τέρμα...πρίμα και μπάσα πολυ καλα απο τα οβαλ, απο τα μπροστα τα πριμα πολυ καλα τα μπάσα σχεδόν ανύπαρκτα, ασε που το δεξί το ηχείο για κάποιο λόγο τρίζει...γενικά ευχαριστημένος από την απόδοση τους σε σύγκριση με την τιμή πάντα! και γενικά αυτο που δεν ήξερα και καταλαβαινω πλεον ειναι οτι το α και το Ω ειναι η σωστή εγκατάσταση των ηχείων ώστε να μην τριζουν και να αποδοσουν οπως πρεπει!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosdanas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα ηχεια ειναι καλα, Η τιμη τους ειναι πολυ χαμηλη για την ποιοτητα κατασκευης, ποιοτητα ηχου και φινισρησμα. Τα συνιστω σε ολους ειναι σοβαρο ηχεια. Ευαισθητα πολυ και πολυ καθαρος ηχος

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jorge_andr
    1
    2 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ή τα δικα μου ηταν ελλατωματικα ή δεν αξιζουν καθολου. απο ψιλες τα πηγαιναν καλα,απο μπασο χαλια, λες κ ηταν τρυπιο το ηχειο! δεν νομιζω πως αξιζουν

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bill t
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπράβο στα παιδιά που το έκαναν.πεντακαθαρος ήχος
    και μπάσο.πηγή cd 4×50 max.
    για τα λεφτά τους τελεια
    Μπράβο

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τα εχω εδω και 5 μηνες ειναι απο τις καλυτερες επιλογες που μπορειτε να κανετε τα παιζω με Pioneer MVH-S410BT χωρις Ενισχυτη , πεντακάθαρο ήχο λόγω των ενσωματωμένων tweeter που διαθέτουν και η ένταση που αποδίδουν είναι πολύ μεγάλη. Ακόμα έχουν πολύ καλό μπάσο. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christos3297
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα συνδύασα με τα 6.5αρια της hertz μπροστά και παίζω μόνο με μια πηγή sony προς το παρόν. Για κάποιον που δεν θέλει να κατέβει για πρωτάθλημα και θέλει να ακούσει την μουσική του με ποιότητα είναι πιστεύω η καλύτερη επιλογή. Θα πρέπει όμως και η πηγή να είναι καλής ποιότητας. Θα πρότεινα μια sony π.χ. Αν τυχόν θα παίξουν με ενίσχυση τότε σίγουρα θα χρειαστεί άλλη πηγή. Σύντομα θα το κάνω οπότε και θα επανέλθω με νέα αξιολόγηση.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κωνσταντίνος Παπ
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρομερά ηχεία!! Βγάζουν πεντακάθαρο ήχο λόγω των ενσωματωμένων tweeter που διαθέτουν και η ένταση που αποδίδουν είναι πολύ μεγάλη. Ακόμα έχουν πολύ καλό μπάσο. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξίζουν τα λεφτά τους, προτείνονται ανεπιφύλακτα.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    για τα λεφτα τους ειναι παρα πολυ καλα, καλο μπασο

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή επιλογή για τα λεφτά τους.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Πολύ καλό ηχείο. Γεμάτος ήχος, σφιχτά μπάσα. Τα πέρασα στην Δράμα (https://autoradiodrama.wixsite.com/autoradiodrama) και το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Μετά από χρόνια άκουσα καλό ήχο στο αυτοκίνητο!

    1
  • Εχω τα dcx690.3 στην εταζερα πανω απο το πορτ μπαγκαζ σε φιατ πουντο 188 με την εργοστασιακή πηγή.... στις μπροστα πόρτες εχω βαλει τα hertz dsk165 τα διαιρουμενα... αξιόλογος ήχος παιζουν αρκετά δυνατά χωρις παραμορφώσεις σχεδόν στο τέρμα...πρίμα και μπάσα πολυ καλα απο τα οβαλ, απο τα μπροστα τα πριμα πολυ καλα τα μπάσα σχεδόν ανύπαρκτα, ασε που το δεξί το ηχείο για κάποιο λόγο τρίζει...γενικά ευχαριστημένος από την απόδοση τους σε σύγκριση με την τιμή πάντα! και γενικά αυτο που δεν ήξερα και καταλαβαινω πλεον ειναι οτι το α και το Ω ειναι η σωστή εγκατάσταση των ηχείων ώστε να μην τριζουν και να αποδοσουν οπως πρεπει!

    4
  • Τα ηχεια ειναι καλα, Η τιμη τους ειναι πολυ χαμηλη για την ποιοτητα κατασκευης, ποιοτητα ηχου και φινισρησμα. Τα συνιστω σε ολους ειναι σοβαρο ηχεια. Ευαισθητα πολυ και πολυ καθαρος ηχος

    3
  • Ή τα δικα μου ηταν ελλατωματικα ή δεν αξιζουν καθολου. απο ψιλες τα πηγαιναν καλα,απο μπασο χαλια, λες κ ηταν τρυπιο το ηχειο! δεν νομιζω πως αξιζουν

    2
  • Μπράβο στα παιδιά που το έκαναν.πεντακαθαρος ήχος
    και μπάσο.πηγή cd 4×50 max.
    για τα λεφτά τους τελεια
    Μπράβο

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

82 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
LFTERR

Σύνολο 90watt, θα συμφωνήσω με το χρήστη Jorge_andr. Απογοήτευση το μπάσο. Δεν υπάρχει καλός διαχωρισμός στις χαμηλές συχνοτήτες επισης και μπερδεύονται οι ήχοι.

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τα ομοαξονικά ηχεία αυτοκινήτου DCX 130.3 σχεδιάστηκαν με μεγάλη προσοχή για να παρέχουν γραμμική απόκριση συχνότητας και να εξασφαλίζουν υψηλή αξιοπιστία. Ένας μαγνήτης νεοδυμίου, μεγάφωνο tweeter PEI, ενσωματωμένο crossover, περίβλημα TPU (από θερμοπλαστική πολυουρεθάνη) και κώνος συμπιεσμένου χαρτιού παρέχουν τη βέλτιστη σχέση μεταξύ ευκολίας εγκατάστασης και ήχου με δυναμικές και συναισθηματικές επιπτώσεις.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν δυνατό ήχο.

Χαρακτηριστικά:

  • Διάμετρος: 5.25'' / 13cm
  • Μέγιστη ισχύς Peak: 80 W
  • Ονομαστική ισχύς RMS: 40 W
  • Ευαισθησία: 93 dB
  • Αντίσταση: 4 Ohm
  • Απόκριση συχνότητας: 65 - 21000kHz

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
02.01.0008

Χαρακτηριστικά

Τύπος
3 Δρόμων
Σχήμα
Οβάλ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
180 W
Ισχύς RMS
90 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διαστάσεις Ηχείων
6x9 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (17)

  1. 13
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπάσο
  • teogin
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό ηχείο. Γεμάτος ήχος, σφιχτά μπάσα. Τα πέρασα στην Δράμα (https://autoradiodrama.wixsite.com/autoradiodrama) και το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Μετά από χρόνια άκουσα καλό ήχο στο αυτοκίνητο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostolis19
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω τα dcx690.3 στην εταζερα πανω απο το πορτ μπαγκαζ σε φιατ πουντο 188 με την εργοστασιακή πηγή.... στις μπροστα πόρτες εχω βαλει τα hertz dsk165 τα διαιρουμενα... αξιόλογος ήχος παιζουν αρκετά δυνατά χωρις παραμορφώσεις σχεδόν στο τέρμα...πρίμα και μπάσα πολυ καλα απο τα οβαλ, απο τα μπροστα τα πριμα πολυ καλα τα μπάσα σχεδόν ανύπαρκτα, ασε που το δεξί το ηχείο για κάποιο λόγο τρίζει...γενικά ευχαριστημένος από την απόδοση τους σε σύγκριση με την τιμή πάντα! και γενικά αυτο που δεν ήξερα και καταλαβαινω πλεον ειναι οτι το α και το Ω ειναι η σωστή εγκατάσταση των ηχείων ώστε να μην τριζουν και να αποδοσουν οπως πρεπει!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosdanas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα ηχεια ειναι καλα, Η τιμη τους ειναι πολυ χαμηλη για την ποιοτητα κατασκευης, ποιοτητα ηχου και φινισρησμα. Τα συνιστω σε ολους ειναι σοβαρο ηχεια. Ευαισθητα πολυ και πολυ καθαρος ηχος

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jorge_andr
    1
    2 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ή τα δικα μου ηταν ελλατωματικα ή δεν αξιζουν καθολου. απο ψιλες τα πηγαιναν καλα,απο μπασο χαλια, λες κ ηταν τρυπιο το ηχειο! δεν νομιζω πως αξιζουν

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bill t
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπράβο στα παιδιά που το έκαναν.πεντακαθαρος ήχος
    και μπάσο.πηγή cd 4×50 max.
    για τα λεφτά τους τελεια
    Μπράβο

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τα εχω εδω και 5 μηνες ειναι απο τις καλυτερες επιλογες που μπορειτε να κανετε τα παιζω με Pioneer MVH-S410BT χωρις Ενισχυτη , πεντακάθαρο ήχο λόγω των ενσωματωμένων tweeter που διαθέτουν και η ένταση που αποδίδουν είναι πολύ μεγάλη. Ακόμα έχουν πολύ καλό μπάσο. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christos3297
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα συνδύασα με τα 6.5αρια της hertz μπροστά και παίζω μόνο με μια πηγή sony προς το παρόν. Για κάποιον που δεν θέλει να κατέβει για πρωτάθλημα και θέλει να ακούσει την μουσική του με ποιότητα είναι πιστεύω η καλύτερη επιλογή. Θα πρέπει όμως και η πηγή να είναι καλής ποιότητας. Θα πρότεινα μια sony π.χ. Αν τυχόν θα παίξουν με ενίσχυση τότε σίγουρα θα χρειαστεί άλλη πηγή. Σύντομα θα το κάνω οπότε και θα επανέλθω με νέα αξιολόγηση.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κωνσταντίνος Παπ
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρομερά ηχεία!! Βγάζουν πεντακάθαρο ήχο λόγω των ενσωματωμένων tweeter που διαθέτουν και η ένταση που αποδίδουν είναι πολύ μεγάλη. Ακόμα έχουν πολύ καλό μπάσο. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξίζουν τα λεφτά τους, προτείνονται ανεπιφύλακτα.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    για τα λεφτα τους ειναι παρα πολυ καλα, καλο μπασο

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή επιλογή για τα λεφτά τους.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Πολύ καλό ηχείο. Γεμάτος ήχος, σφιχτά μπάσα. Τα πέρασα στην Δράμα (https://autoradiodrama.wixsite.com/autoradiodrama) και το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Μετά από χρόνια άκουσα καλό ήχο στο αυτοκίνητο!

    1
  • Εχω τα dcx690.3 στην εταζερα πανω απο το πορτ μπαγκαζ σε φιατ πουντο 188 με την εργοστασιακή πηγή.... στις μπροστα πόρτες εχω βαλει τα hertz dsk165 τα διαιρουμενα... αξιόλογος ήχος παιζουν αρκετά δυνατά χωρις παραμορφώσεις σχεδόν στο τέρμα...πρίμα και μπάσα πολυ καλα απο τα οβαλ, απο τα μπροστα τα πριμα πολυ καλα τα μπάσα σχεδόν ανύπαρκτα, ασε που το δεξί το ηχείο για κάποιο λόγο τρίζει...γενικά ευχαριστημένος από την απόδοση τους σε σύγκριση με την τιμή πάντα! και γενικά αυτο που δεν ήξερα και καταλαβαινω πλεον ειναι οτι το α και το Ω ειναι η σωστή εγκατάσταση των ηχείων ώστε να μην τριζουν και να αποδοσουν οπως πρεπει!

    4
  • Τα ηχεια ειναι καλα, Η τιμη τους ειναι πολυ χαμηλη για την ποιοτητα κατασκευης, ποιοτητα ηχου και φινισρησμα. Τα συνιστω σε ολους ειναι σοβαρο ηχεια. Ευαισθητα πολυ και πολυ καθαρος ηχος

    3
  • Ή τα δικα μου ηταν ελλατωματικα ή δεν αξιζουν καθολου. απο ψιλες τα πηγαιναν καλα,απο μπασο χαλια, λες κ ηταν τρυπιο το ηχειο! δεν νομιζω πως αξιζουν

    2
  • Μπράβο στα παιδιά που το έκαναν.πεντακαθαρος ήχος
    και μπάσο.πηγή cd 4×50 max.
    για τα λεφτά τους τελεια
    Μπράβο

    2
  • Δες τα όλα
92,39 €
4,00 € σε Skroutz Point