Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού

Flamingo Πρόσθετο Ενισχυτικό Οκτανίων Αυτοκινήτου 250ml Κωδικός: 14372

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Αποκατάσταση της μέγιστης απόδοσης
  • Εξοικονόμηση καυσίμου
  • Μείωση των τριβών
  • Βελτίωση οκτανίων
  • Ελάττωση της διάβρωσης
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
14372
Είδος
Ενισχυτικό Οκτανίων
Συμβατός Κινητήρας
Βενζίνης
Χωρητικότητα
250 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (110)

Αξιολογήσεις

  1. 76
  2. 18
  3. 7
  4. 3
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

Athanasios_Stefanatos
5
18 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Σε αυτοκίνητο μικρού κυβισμού αλλά με μετατροπές σε εγκέφαλο, συμπιέσεις και τουρμπίνα, ότι λιγότερο από 100αρα βενζίνα , βλέπει ο εγκέφαλος καύση πριν την ώρα της λόγο συμπίεση και βγαίνει safe mode. Σε προσπεράσεις ...επικίνδυνο.... Κάνω ταξίδια με το μικρό και σε Αθήνα έχω βρει 2-3 καλά και έμπιστα πρατήρια οπότε δεν έχω πρόβλημα. Στην επαρχία όμως την πατάω συχνά. Χρησιμοποιούσα αντίστοιχο άλλης γνωστής μάρκας, πολύ καλό αλλά ακριβό. Με επιφύλαξη , χρησιμοποίησα το συγκριμένο και είναι άριστο. Κάνει αυτό που λέει . Αυξάνει τα οκτάνια. Δεν καθαρίζει μπεκ , κινητήρες κτλ. Αυτό που λέει το κάνει οικονομικά και σωστά. Δοκιμασμένο

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Widowmaker7_
1
5 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δυστυχώς για εμένα το προϊόν αποδείχθηκε κυριολεκτικά ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ...έπαιρνα τόσο καιρό άλλης μάρκας ακριβότερο (δεν το αναφέρω γιατί δεν κάνω διαφήμιση) και είπα να το δοκιμάσω λόγω αξιολογήσεων και εννοείται λόγω τιμής...τα πειρακια βαράνε υπερωρίες σε BMW σειρά 1 ενώ πριν με το άλλο δεν τα άκουσα ποτέ βάζοντας κατα90% στο ίδιο βενζιναδικο...και η αποκορύφωση έτρεξε από την τάπα λόγω μη καλής εφαρμογής στομίου και ακαριαία μου έκαψε το χρώμα του αυτοκινήτου λευκό πέρλα ενώ σε 3 δευτερόλεπτα ρίξαμε νερό με το ποτιστηρι που ήταν δίπλα και έριξαν οι άνθρωποι στο βενζινάδικο και όλα τους τα καθαριστικά με το Kärcher επί τόπου,τώρα έχω μια κίτρινη κάθετη λωρίδα που δυστυχώς θέλει βάψιμο κι εγώ Xanax...ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ -0- ΑΣΤΕΡΙΑ για να γράψω την ατυχή εμπειρία μου...ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΕΣΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ...

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosled
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Fashion Enthusiast

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε παλαιό και μή για χρόνια συντηρημένο Hyundai Getz του 2003, ένα μπουκαλάκι Flamingo Ενισχυτικό Οκτανίων Πρόσθετο Βενζίνης 250ml σε συνδιασμό με το Flamingo Καθαριστικό Πρόσθετο Βενζίνης 250ml, ΠΡΙΝ απο γέμισμα με 100άρα βενζίνη, κατάφερε και έσβησε μετά απο 1 ημέρα το μόνιμα αναμμένο λαμπάκι Check Engine και έδωσε τα πρώτα σημάδια ανάστασης στο μπουκωμένο getzάκι.
    Στο 2ο γέμισμα πάλι με τον ίδιο τρόπο και συνδιασμό, υπήρξε απίστευτη απόκριση στο πεντάλ και συνδιασμός νεύρου και ροπής που δεν είχε ξαναδεί το αμάξι!

    Υ.Γ. Προμηθεύτηκα και τα υπόλοιπα προϊόντα της Flamingo [Πρόσθετο Ψυγείου, Oil Treatment και Αντικαπνικό Λαδιού] και πραγματικά έχω δει εξαιρετικά αποτελέσματα! VFM και 5* σε όλα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sokratis_m
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε Alfa Romeo 147 το προϊόν είναι για κλάματα.
    Τα πειρακια βαράνε πιο πολύ από πριν.
    Έχω δοκιμάσει άλλο προϊόν, ακριβότερο μεν αλλά με φοβερή απόδοση για τέσσερα γεμίσματα , το αυτοκίνητο δεν έκανε κιχ ακόμη και στην ανηφόρα.
    Το συγκεκριμένο είναι για τον κάδο αχρήστων.
    Μακριά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john_dgg
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό! ανέστησε παλιό 125cc scooter. Έβλεπα κριτικές που λεγανε οτι τα ενισχυτικά δεν κάνουν σχεδόν τίποτα στα αυτοκίνητα τους και απογοητεύτηκα. Είδα το συγκεκριμένο που ειναι πανφθηνο και πηρα 1 για δοκιμή μαχι με το καυστικό της εταιρείας. Φυσικα πάντα έβαζα 100σταρα για να δώσει λιγο παραπάνω γκάζι, αλλα μόλις εριξα και το ενισχυτικο και το καθαριστικό παρατήρησα τρομερή διάφορα. Πολυ καλύτερη ροπη και επιτάχυνση και κέρδισα ελάχιστα και στη τελική. Ο κινητήρας δουλεύει πολι ποιο σταθερά και ομαλά κυρίως σε υψηλές στροφές. Βέβαια δεν το υπολόγισα καλα και εριξα περίπου το 1/3 σε 6 λιτρα ντεπόζιτο αλλα δεν πειράζει, φθηνό είναι, εχω παραγγείλει και άλλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaggos-ibiza
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε τούρμπο αμαξι με πρόγραμμα είδα διαφορά,έχει γίνει πιο άμεσο,συγκεκριμένα passat 1.8 20vt,αξίζει να το δοκιμάσετε!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thodoris_CHafaga
    1
    2 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν σε Benelli trk 702x 2024 μοντέλο ,για αθηνα-Θεσσαλονίκη(περαια) !

    Κλασική κατανάλωση 4,6-4,8 τα 100/klm με μέση ταχύτητα 110-125klmμου ανάβει ρεζέρβα στα 330 και μου βγάζει άνετα μέχρι 380 +θαρραλέα
    *Με 20αρι τεπόζιτο έβαλα μισό μπουκάλι και κάτι παραπάνω
    Αποτέλεσμα :καταναλωση 5,3 -5,5 με 110-125 klm εθνική οδό λαμπάκι ρεζέρβας 310.(μετα που γέμισα είδα ότι είχε αλλά 2,5 λίτρα ακόμα άρα με το ζορι να έβγαζε μέχρι 340 στην καλύτερη !
    Τελική κατάληξη: δεν το ξανά αγοράζω δεν μου πρόσφερε ούτε καλύτερη κατανάλωση αλλά και ούτε διαφορά σε θέμα ζωής μοτέρ γιατί είναι τέλεια προσεγμένο 9 μηνών μηχανή .
    Γνώμη μου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VASILIS_PAPACHRISTOS45
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ξαναθυμήθηκα πως ήταν καινούργιο το αυτοκίνητο μου.Τρομερη βελτίωση.Αν το επαναλάβεις σε κάθε γέμισμα για τουλάχιστον τρεις φορές έχεις άλλο αυτοκίνητο σε συνδιασμό δε με το καθαριστικό της ίδιας σειράς το αμάξι πετάει στην κυριολεξία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Spyro
    3
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εβαλα το μπουκαλακι σε 60 λιτρα βενζινη. Βελτίωση σε αποδοση η μείωση κατανάλωσης δεν ειδα. Εξαλειφθηκε ο ήχος απ τα πειρακια..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VASILIS_k10
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    σε συνδιασμό με το καθαριστικό τις ίδιας εταιρείας μου έσβησε λαμπάκι για αισθητήρα Λαμδα,μπράβο δεν το περίμενα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annymaryxaralabidoy
    1
    2 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δημιούργησε πρόβλημα στο καρμπυρατέρ στο 125 μότο Ακατάλληλη καύση και λειτουργία
    Δεν είχε καμία βελτίωση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlos_Melas
    2
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έριξα ολόκληρο το μπουκαλάκι σε 30 λίτρα βενζίνη, αλλά δεν είδα καμία διαφορά. Επιφυλάσσομαι για το προϊόν, γιατί ο λόγος που το χρησιμοποίησα ήταν κακής ποιότητας βενζίνη με αποτέλεσμα να ρετάρει ο κινητήρας. Δεν βοήθησε, αλλά πιθανώς να ήταν τόσο χάλια η βενζίνη που να μην σωζόταν με τίποτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theocharis_Vouros
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δίνει ένα 5% παραπάνω ισχύ σε σχέση με καθαρή απλή 95αρα εγγυημένη καθαρή! Δεν είναι κάτι τρελό αλλά στο 125 σκουτερακι μου σημαίνει ότι ανεβαίνω την ανηφόρα με 3 km/h παραπάνω και δεν ενοχλώ τους "βιαστικούς " πίσω μου. Βάζω συνέχεια, είμαι ευχαριστημένος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • uncle billy
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό για τα χρήματα του. Κάνει αυτό που υπόσχεται και καταλαβαίνεις τη διαφορά ακόμη και σε ;ημισφαιρικό κινητήρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AnargyrosB
    5
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε Fiat Panda Mild Hybrid 2023 ο κινητήρας στροφάρει πολύ πιο γρήγορα φτάνεις δηλαδή red line ατο στροφόμετρο 2 δευτερόλεπτα νωρίτερα. Μεγάλη διαφορά σε ταξίδι, μεγαλύτερη ευχέρεια στο προσπέρασμα κερδίζεις αρκετά μέτρα λόγω της μεγαλύτερης επιτάχυνσης σε μικρότερη μονάδα του χρόνου.
    Το αυτοκίνητο αντιδράει πιο ευέλικτα από ότι με 100αρα βενζίνα που είναι πανάκριβη.
    Σίγουρα σε ταξίδια μεγάλες αποστάσεις στον αυτοκινητόδρομο θα δείτε διαφορά στα γκάζια, τώρα μέσα στην πόλη περιμένοντας στο φανάρι και δουλεύοντας το start stop δεν νομίζω να διαπιατώσετε διαφορά.
    Αρα για το κάθε μέρα δεν κάνει τόσο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tangotabgreece
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικο προιον το δοκιμασα κ στην μοτοσυκλετα μου αλλά κ στο αμαξι μου (Honda hr v1600) - (Yamaha xtr 660) εδωσε ζωντανια πραγματικα κ δεν το περιμενα καθώς ελαγα οτι δεν κανουν κατι .Πραγματικα αξιζει κ τα χρηματα του γιατι κανει δουλεια. Τωρα βάζω καθε δυο γεμίασματα & βλεπω την διαφορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George 74
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έβαλα το 1/3 στο vstrom,σε 18 λίτρα περίπου βενζίνης , και έστρωσε το μοτερακι, το πρωί τσακμακι το εργαλείο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marselino.vasili
    4
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δοκιμασμένο σε toyota corolla 1.4 vvti 2005. Το αμάξι είναι βενζίνη και αέριο. Στην βενζίνη λοιπόν,στο ρελαντί το αμάξι ειχε ένα τρέμουλο. Μόλις έριξα το enjector cleaner + octane booster (στο φουλ ντεπόζιτο) κατάλαβα οτι μετα απο μερικές ημέρες το τρέμουλο εξαφανίστηκε. Ο μηχανικός μου μου ειπε οτι δεν κάνουν δουλειά στην βενζίνη τα συγκεκριμένα προϊόντα του flamingo. Προσωπικά μου εκανε δουλειά μπορώ να πω, τώρα θα δούμε αργότερα εαν θα μου εμφανίσει κανενα πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g_pavlakis1981
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έγινε χρήση του προϊόντος,σε Chevrolet Matiz μοντέλο του 2008 στη 0,8L έκδοση.
    Από τη φύση του έχει «νευρικό» γκαζάκι.
    Δίνει ένα «κλικ» παραπάνω στη μηχανή του αυτοκινήτου.
    VFM ,τίμιο!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vedouza3
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποίησα μαζί με το ανάλογο καθαριστικό της ίδιας εταιρίας!η διαφορά ήταν άμεση κ έντονη μπορώ να πω!το αμάξι το αισθάνομαι ότι ακούει ή έγινε πολύ ποιο ελαφρύ στο γκάζι του,κ διαφορά στην οικονομία έως και αισθητή , 2η φορά που τα χρησιμοποιώ... πολύ ευχαριστημένος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karogloudimitrios
    1
    3 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποίησα 5 μπουκάλια... 5 ντεποζιτα.. διαφορά δεν είδα... μόνο στην κατανάλωση από 8 litra/100 με ανέβασε στα 10 litra/100

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • atekmartos
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό προϊόν.
    Νιώθεις αισθητή διαφορά στις επιδόσεις.
    Εντάξει δεν κάνει θαύματα,μη τρελαίνεστε! Αλλά νομίζω αξίζει για τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • founis
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έβαλα και γέμισα με 98αρα(καθε Παρασκευή και Σάββατο μια εταιρεία βάζει προσφορά 4λεπτα πάνω, 2 ευρώ στα 50λιτρα)και είδα διαφορά και σε επιδόσεις και σε καταναλωση.βεβαια σε turbo. Φαντάζομαι και σε ατμοσφαιρικό θα κάνει δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwstas_stefas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, νιώθεις πιο απαλό το γκάζι στο πάτημα, τώρα για θέμα δύναμης θα πρέπει να έχεις βάλει 100αρα ή ενισχυμένη για να το δεις, αλλιώς πολύ ελάχιστα πράγματα. Αλλά καλό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Bariotakis
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για δοκιμή στην αρχή και μου άρεσε…!!! Το βάζω σε Renault Twingo του 97’ 1.200cc… με 95αρα βενζίνη και πραγματικά βλέπω αισθητή διαφορά…!!!
    Μετά παράγγειλα 6-7 τεμάχια και επειδή κανω μόνο γεμίσματα, το βαζω μία φορά κάθε 3 γεμίσματα… ελπίζω μόνο να μην πάθει καμία ζημιά το «κουβαδάκι»…!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • demisss_hotmail_com
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    νομίζω ότι τσουλαει πιο ομαλά..ο ήχος της μηχανής στα Σμαρτ είναι στα αφτιά μας γι αυτό κ ξέρω ότι πλέον ο ήχος είναι πιο σοφτ.. μέχρι εκεί όμως

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VASILIS_Α
    2
    2 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ξερω αν καθαρισε κατι, αυτο που ξερω ειναι οτι με αυτό μεσα στο καυσιμο η καταναλωση ανεβαίνει τουλαχιστον 10% !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_Samaras53
    3
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συνήθως στο αμάξι μου φαίνεται η διαφορά 95 και 100 βενζίνη.
    Με συγκεκριμένο ενισχυτικό δεν κατάλαβα καμία διαφορά. Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω κάποιο άλλο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mantasi78
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορώ να πο ότι ανεβαζει τα οκτανια
    Το χρισημοποιο με 98 βενζίνη
    Και δεν έχω πιρακια
    με μόνο 98 έχω πιρακια
    Το μόνο που δεν μαρεσει στο προιον
    είναι ότι γράφει να χρισημοποιηται κάθε 3000 χιλιόμετρα για καλητερα αποτέλεσματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lazeir_Lazeir
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δοκιμασμένο σε μηχανή 650cc έκανε δουλειά....
    Το μηχανάκι άνοιγε με πολύ ποιο γρήγορα και είδα και αποτέλεσμα στις χαμηλές στροφές όπως και μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση περίπου 0.5 l/100
    Πολύ καλό προϊόν με εξαιρετική τιμή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s007
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έκανε ότι έλεγε. Σταματησε να ρεταρει το αυτοκίνητο προφανώς λόγω κακής ποιότητας βενζινης. Χρησιμοποιήθηκε συνδυαστικά με το καθαριστικό καυσίμου της ίδιας εταιρείας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σε παλαιό και μή για χρόνια συντηρημένο Hyundai Getz του 2003, ένα μπουκαλάκι Flamingo Ενισχυτικό Οκτανίων Πρόσθετο Βενζίνης 250ml σε συνδιασμό με το Flamingo Καθαριστικό Πρόσθετο Βενζίνης 250ml, ΠΡΙΝ απο γέμισμα με 100άρα βενζίνη, κατάφερε και έσβησε μετά απο 1 ημέρα το μόνιμα αναμμένο λαμπάκι Check Engine και έδωσε τα πρώτα σημάδια ανάστασης στο μπουκωμένο getzάκι.
    Στο 2ο γέμισμα πάλι με τον ίδιο τρόπο και συνδιασμό, υπήρξε απίστευτη απόκριση στο πεντάλ και συνδιασμός νεύρου και ροπής που δεν είχε ξαναδεί το αμάξι!

    Υ.Γ. Προμηθεύτηκα και τα υπόλοιπα προϊόντα της Flamingo [Πρόσθετο Ψυγείου, Oil Treatment και Αντικαπνικό Λαδιού] και πραγματικά έχω δει εξαιρετικά αποτελέσματα! VFM και 5* σε όλα!

    5
  • Σε Alfa Romeo 147 το προϊόν είναι για κλάματα.
    Τα πειρακια βαράνε πιο πολύ από πριν.
    Έχω δοκιμάσει άλλο προϊόν, ακριβότερο μεν αλλά με φοβερή απόδοση για τέσσερα γεμίσματα , το αυτοκίνητο δεν έκανε κιχ ακόμη και στην ανηφόρα.
    Το συγκεκριμένο είναι για τον κάδο αχρήστων.
    Μακριά.

    0
  • Εξαιρετικό! ανέστησε παλιό 125cc scooter. Έβλεπα κριτικές που λεγανε οτι τα ενισχυτικά δεν κάνουν σχεδόν τίποτα στα αυτοκίνητα τους και απογοητεύτηκα. Είδα το συγκεκριμένο που ειναι πανφθηνο και πηρα 1 για δοκιμή μαχι με το καυστικό της εταιρείας. Φυσικα πάντα έβαζα 100σταρα για να δώσει λιγο παραπάνω γκάζι, αλλα μόλις εριξα και το ενισχυτικο και το καθαριστικό παρατήρησα τρομερή διάφορα. Πολυ καλύτερη ροπη και επιτάχυνση και κέρδισα ελάχιστα και στη τελική. Ο κινητήρας δουλεύει πολι ποιο σταθερά και ομαλά κυρίως σε υψηλές στροφές. Βέβαια δεν το υπολόγισα καλα και εριξα περίπου το 1/3 σε 6 λιτρα ντεπόζιτο αλλα δεν πειράζει, φθηνό είναι, εχω παραγγείλει και άλλα

    2
  • Σε τούρμπο αμαξι με πρόγραμμα είδα διαφορά,έχει γίνει πιο άμεσο,συγκεκριμένα passat 1.8 20vt,αξίζει να το δοκιμάσετε!

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

1024 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
antonis_palaiokamariza

Αν για παράδειγμα βάλουμε με την αναλογία που λέει και κατοστάρα βενζίνα ποσό οκτάνια δίνει ;ας πούμε 2;

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
14372
Είδος
Ενισχυτικό Οκτανίων
Συμβατός Κινητήρας
Βενζίνης
Χωρητικότητα
250 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (110)

  1. 76
  2. 18
  3. 7
  4. 3
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

Athanasios_Stefanatos
5
18 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Σε αυτοκίνητο μικρού κυβισμού αλλά με μετατροπές σε εγκέφαλο, συμπιέσεις και τουρμπίνα, ότι λιγότερο από 100αρα βενζίνα , βλέπει ο εγκέφαλος καύση πριν την ώρα της λόγο συμπίεση και βγαίνει safe mode. Σε προσπεράσεις ...επικίνδυνο.... Κάνω ταξίδια με το μικρό και σε Αθήνα έχω βρει 2-3 καλά και έμπιστα πρατήρια οπότε δεν έχω πρόβλημα. Στην επαρχία όμως την πατάω συχνά. Χρησιμοποιούσα αντίστοιχο άλλης γνωστής μάρκας, πολύ καλό αλλά ακριβό. Με επιφύλαξη , χρησιμοποίησα το συγκριμένο και είναι άριστο. Κάνει αυτό που λέει . Αυξάνει τα οκτάνια. Δεν καθαρίζει μπεκ , κινητήρες κτλ. Αυτό που λέει το κάνει οικονομικά και σωστά. Δοκιμασμένο

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Widowmaker7_
1
5 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δυστυχώς για εμένα το προϊόν αποδείχθηκε κυριολεκτικά ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ...έπαιρνα τόσο καιρό άλλης μάρκας ακριβότερο (δεν το αναφέρω γιατί δεν κάνω διαφήμιση) και είπα να το δοκιμάσω λόγω αξιολογήσεων και εννοείται λόγω τιμής...τα πειρακια βαράνε υπερωρίες σε BMW σειρά 1 ενώ πριν με το άλλο δεν τα άκουσα ποτέ βάζοντας κατα90% στο ίδιο βενζιναδικο...και η αποκορύφωση έτρεξε από την τάπα λόγω μη καλής εφαρμογής στομίου και ακαριαία μου έκαψε το χρώμα του αυτοκινήτου λευκό πέρλα ενώ σε 3 δευτερόλεπτα ρίξαμε νερό με το ποτιστηρι που ήταν δίπλα και έριξαν οι άνθρωποι στο βενζινάδικο και όλα τους τα καθαριστικά με το Kärcher επί τόπου,τώρα έχω μια κίτρινη κάθετη λωρίδα που δυστυχώς θέλει βάψιμο κι εγώ Xanax...ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ -0- ΑΣΤΕΡΙΑ για να γράψω την ατυχή εμπειρία μου...ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΕΣΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ...

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosled
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Fashion Enthusiast

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε παλαιό και μή για χρόνια συντηρημένο Hyundai Getz του 2003, ένα μπουκαλάκι Flamingo Ενισχυτικό Οκτανίων Πρόσθετο Βενζίνης 250ml σε συνδιασμό με το Flamingo Καθαριστικό Πρόσθετο Βενζίνης 250ml, ΠΡΙΝ απο γέμισμα με 100άρα βενζίνη, κατάφερε και έσβησε μετά απο 1 ημέρα το μόνιμα αναμμένο λαμπάκι Check Engine και έδωσε τα πρώτα σημάδια ανάστασης στο μπουκωμένο getzάκι.
    Στο 2ο γέμισμα πάλι με τον ίδιο τρόπο και συνδιασμό, υπήρξε απίστευτη απόκριση στο πεντάλ και συνδιασμός νεύρου και ροπής που δεν είχε ξαναδεί το αμάξι!

    Υ.Γ. Προμηθεύτηκα και τα υπόλοιπα προϊόντα της Flamingo [Πρόσθετο Ψυγείου, Oil Treatment και Αντικαπνικό Λαδιού] και πραγματικά έχω δει εξαιρετικά αποτελέσματα! VFM και 5* σε όλα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sokratis_m
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε Alfa Romeo 147 το προϊόν είναι για κλάματα.
    Τα πειρακια βαράνε πιο πολύ από πριν.
    Έχω δοκιμάσει άλλο προϊόν, ακριβότερο μεν αλλά με φοβερή απόδοση για τέσσερα γεμίσματα , το αυτοκίνητο δεν έκανε κιχ ακόμη και στην ανηφόρα.
    Το συγκεκριμένο είναι για τον κάδο αχρήστων.
    Μακριά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john_dgg
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό! ανέστησε παλιό 125cc scooter. Έβλεπα κριτικές που λεγανε οτι τα ενισχυτικά δεν κάνουν σχεδόν τίποτα στα αυτοκίνητα τους και απογοητεύτηκα. Είδα το συγκεκριμένο που ειναι πανφθηνο και πηρα 1 για δοκιμή μαχι με το καυστικό της εταιρείας. Φυσικα πάντα έβαζα 100σταρα για να δώσει λιγο παραπάνω γκάζι, αλλα μόλις εριξα και το ενισχυτικο και το καθαριστικό παρατήρησα τρομερή διάφορα. Πολυ καλύτερη ροπη και επιτάχυνση και κέρδισα ελάχιστα και στη τελική. Ο κινητήρας δουλεύει πολι ποιο σταθερά και ομαλά κυρίως σε υψηλές στροφές. Βέβαια δεν το υπολόγισα καλα και εριξα περίπου το 1/3 σε 6 λιτρα ντεπόζιτο αλλα δεν πειράζει, φθηνό είναι, εχω παραγγείλει και άλλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaggos-ibiza
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε τούρμπο αμαξι με πρόγραμμα είδα διαφορά,έχει γίνει πιο άμεσο,συγκεκριμένα passat 1.8 20vt,αξίζει να το δοκιμάσετε!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thodoris_CHafaga
    1
    2 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν σε Benelli trk 702x 2024 μοντέλο ,για αθηνα-Θεσσαλονίκη(περαια) !

    Κλασική κατανάλωση 4,6-4,8 τα 100/klm με μέση ταχύτητα 110-125klmμου ανάβει ρεζέρβα στα 330 και μου βγάζει άνετα μέχρι 380 +θαρραλέα
    *Με 20αρι τεπόζιτο έβαλα μισό μπουκάλι και κάτι παραπάνω
    Αποτέλεσμα :καταναλωση 5,3 -5,5 με 110-125 klm εθνική οδό λαμπάκι ρεζέρβας 310.(μετα που γέμισα είδα ότι είχε αλλά 2,5 λίτρα ακόμα άρα με το ζορι να έβγαζε μέχρι 340 στην καλύτερη !
    Τελική κατάληξη: δεν το ξανά αγοράζω δεν μου πρόσφερε ούτε καλύτερη κατανάλωση αλλά και ούτε διαφορά σε θέμα ζωής μοτέρ γιατί είναι τέλεια προσεγμένο 9 μηνών μηχανή .
    Γνώμη μου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VASILIS_PAPACHRISTOS45
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ξαναθυμήθηκα πως ήταν καινούργιο το αυτοκίνητο μου.Τρομερη βελτίωση.Αν το επαναλάβεις σε κάθε γέμισμα για τουλάχιστον τρεις φορές έχεις άλλο αυτοκίνητο σε συνδιασμό δε με το καθαριστικό της ίδιας σειράς το αμάξι πετάει στην κυριολεξία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Spyro
    3
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εβαλα το μπουκαλακι σε 60 λιτρα βενζινη. Βελτίωση σε αποδοση η μείωση κατανάλωσης δεν ειδα. Εξαλειφθηκε ο ήχος απ τα πειρακια..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VASILIS_k10
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    σε συνδιασμό με το καθαριστικό τις ίδιας εταιρείας μου έσβησε λαμπάκι για αισθητήρα Λαμδα,μπράβο δεν το περίμενα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annymaryxaralabidoy
    1
    2 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δημιούργησε πρόβλημα στο καρμπυρατέρ στο 125 μότο Ακατάλληλη καύση και λειτουργία
    Δεν είχε καμία βελτίωση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlos_Melas
    2
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έριξα ολόκληρο το μπουκαλάκι σε 30 λίτρα βενζίνη, αλλά δεν είδα καμία διαφορά. Επιφυλάσσομαι για το προϊόν, γιατί ο λόγος που το χρησιμοποίησα ήταν κακής ποιότητας βενζίνη με αποτέλεσμα να ρετάρει ο κινητήρας. Δεν βοήθησε, αλλά πιθανώς να ήταν τόσο χάλια η βενζίνη που να μην σωζόταν με τίποτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theocharis_Vouros
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δίνει ένα 5% παραπάνω ισχύ σε σχέση με καθαρή απλή 95αρα εγγυημένη καθαρή! Δεν είναι κάτι τρελό αλλά στο 125 σκουτερακι μου σημαίνει ότι ανεβαίνω την ανηφόρα με 3 km/h παραπάνω και δεν ενοχλώ τους "βιαστικούς " πίσω μου. Βάζω συνέχεια, είμαι ευχαριστημένος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • uncle billy
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό για τα χρήματα του. Κάνει αυτό που υπόσχεται και καταλαβαίνεις τη διαφορά ακόμη και σε ;ημισφαιρικό κινητήρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AnargyrosB
    5
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε Fiat Panda Mild Hybrid 2023 ο κινητήρας στροφάρει πολύ πιο γρήγορα φτάνεις δηλαδή red line ατο στροφόμετρο 2 δευτερόλεπτα νωρίτερα. Μεγάλη διαφορά σε ταξίδι, μεγαλύτερη ευχέρεια στο προσπέρασμα κερδίζεις αρκετά μέτρα λόγω της μεγαλύτερης επιτάχυνσης σε μικρότερη μονάδα του χρόνου.
    Το αυτοκίνητο αντιδράει πιο ευέλικτα από ότι με 100αρα βενζίνα που είναι πανάκριβη.
    Σίγουρα σε ταξίδια μεγάλες αποστάσεις στον αυτοκινητόδρομο θα δείτε διαφορά στα γκάζια, τώρα μέσα στην πόλη περιμένοντας στο φανάρι και δουλεύοντας το start stop δεν νομίζω να διαπιατώσετε διαφορά.
    Αρα για το κάθε μέρα δεν κάνει τόσο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tangotabgreece
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικο προιον το δοκιμασα κ στην μοτοσυκλετα μου αλλά κ στο αμαξι μου (Honda hr v1600) - (Yamaha xtr 660) εδωσε ζωντανια πραγματικα κ δεν το περιμενα καθώς ελαγα οτι δεν κανουν κατι .Πραγματικα αξιζει κ τα χρηματα του γιατι κανει δουλεια. Τωρα βάζω καθε δυο γεμίασματα & βλεπω την διαφορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George 74
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έβαλα το 1/3 στο vstrom,σε 18 λίτρα περίπου βενζίνης , και έστρωσε το μοτερακι, το πρωί τσακμακι το εργαλείο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marselino.vasili
    4
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δοκιμασμένο σε toyota corolla 1.4 vvti 2005. Το αμάξι είναι βενζίνη και αέριο. Στην βενζίνη λοιπόν,στο ρελαντί το αμάξι ειχε ένα τρέμουλο. Μόλις έριξα το enjector cleaner + octane booster (στο φουλ ντεπόζιτο) κατάλαβα οτι μετα απο μερικές ημέρες το τρέμουλο εξαφανίστηκε. Ο μηχανικός μου μου ειπε οτι δεν κάνουν δουλειά στην βενζίνη τα συγκεκριμένα προϊόντα του flamingo. Προσωπικά μου εκανε δουλειά μπορώ να πω, τώρα θα δούμε αργότερα εαν θα μου εμφανίσει κανενα πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g_pavlakis1981
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έγινε χρήση του προϊόντος,σε Chevrolet Matiz μοντέλο του 2008 στη 0,8L έκδοση.
    Από τη φύση του έχει «νευρικό» γκαζάκι.
    Δίνει ένα «κλικ» παραπάνω στη μηχανή του αυτοκινήτου.
    VFM ,τίμιο!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vedouza3
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποίησα μαζί με το ανάλογο καθαριστικό της ίδιας εταιρίας!η διαφορά ήταν άμεση κ έντονη μπορώ να πω!το αμάξι το αισθάνομαι ότι ακούει ή έγινε πολύ ποιο ελαφρύ στο γκάζι του,κ διαφορά στην οικονομία έως και αισθητή , 2η φορά που τα χρησιμοποιώ... πολύ ευχαριστημένος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karogloudimitrios
    1
    3 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποίησα 5 μπουκάλια... 5 ντεποζιτα.. διαφορά δεν είδα... μόνο στην κατανάλωση από 8 litra/100 με ανέβασε στα 10 litra/100

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • atekmartos
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό προϊόν.
    Νιώθεις αισθητή διαφορά στις επιδόσεις.
    Εντάξει δεν κάνει θαύματα,μη τρελαίνεστε! Αλλά νομίζω αξίζει για τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • founis
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έβαλα και γέμισα με 98αρα(καθε Παρασκευή και Σάββατο μια εταιρεία βάζει προσφορά 4λεπτα πάνω, 2 ευρώ στα 50λιτρα)και είδα διαφορά και σε επιδόσεις και σε καταναλωση.βεβαια σε turbo. Φαντάζομαι και σε ατμοσφαιρικό θα κάνει δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwstas_stefas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, νιώθεις πιο απαλό το γκάζι στο πάτημα, τώρα για θέμα δύναμης θα πρέπει να έχεις βάλει 100αρα ή ενισχυμένη για να το δεις, αλλιώς πολύ ελάχιστα πράγματα. Αλλά καλό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Bariotakis
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για δοκιμή στην αρχή και μου άρεσε…!!! Το βάζω σε Renault Twingo του 97’ 1.200cc… με 95αρα βενζίνη και πραγματικά βλέπω αισθητή διαφορά…!!!
    Μετά παράγγειλα 6-7 τεμάχια και επειδή κανω μόνο γεμίσματα, το βαζω μία φορά κάθε 3 γεμίσματα… ελπίζω μόνο να μην πάθει καμία ζημιά το «κουβαδάκι»…!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • demisss_hotmail_com
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    νομίζω ότι τσουλαει πιο ομαλά..ο ήχος της μηχανής στα Σμαρτ είναι στα αφτιά μας γι αυτό κ ξέρω ότι πλέον ο ήχος είναι πιο σοφτ.. μέχρι εκεί όμως

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VASILIS_Α
    2
    2 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ξερω αν καθαρισε κατι, αυτο που ξερω ειναι οτι με αυτό μεσα στο καυσιμο η καταναλωση ανεβαίνει τουλαχιστον 10% !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_Samaras53
    3
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συνήθως στο αμάξι μου φαίνεται η διαφορά 95 και 100 βενζίνη.
    Με συγκεκριμένο ενισχυτικό δεν κατάλαβα καμία διαφορά. Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω κάποιο άλλο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mantasi78
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορώ να πο ότι ανεβαζει τα οκτανια
    Το χρισημοποιο με 98 βενζίνη
    Και δεν έχω πιρακια
    με μόνο 98 έχω πιρακια
    Το μόνο που δεν μαρεσει στο προιον
    είναι ότι γράφει να χρισημοποιηται κάθε 3000 χιλιόμετρα για καλητερα αποτέλεσματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lazeir_Lazeir
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δοκιμασμένο σε μηχανή 650cc έκανε δουλειά....
    Το μηχανάκι άνοιγε με πολύ ποιο γρήγορα και είδα και αποτέλεσμα στις χαμηλές στροφές όπως και μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση περίπου 0.5 l/100
    Πολύ καλό προϊόν με εξαιρετική τιμή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s007
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έκανε ότι έλεγε. Σταματησε να ρεταρει το αυτοκίνητο προφανώς λόγω κακής ποιότητας βενζινης. Χρησιμοποιήθηκε συνδυαστικά με το καθαριστικό καυσίμου της ίδιας εταιρείας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σε παλαιό και μή για χρόνια συντηρημένο Hyundai Getz του 2003, ένα μπουκαλάκι Flamingo Ενισχυτικό Οκτανίων Πρόσθετο Βενζίνης 250ml σε συνδιασμό με το Flamingo Καθαριστικό Πρόσθετο Βενζίνης 250ml, ΠΡΙΝ απο γέμισμα με 100άρα βενζίνη, κατάφερε και έσβησε μετά απο 1 ημέρα το μόνιμα αναμμένο λαμπάκι Check Engine και έδωσε τα πρώτα σημάδια ανάστασης στο μπουκωμένο getzάκι.
    Στο 2ο γέμισμα πάλι με τον ίδιο τρόπο και συνδιασμό, υπήρξε απίστευτη απόκριση στο πεντάλ και συνδιασμός νεύρου και ροπής που δεν είχε ξαναδεί το αμάξι!

    Υ.Γ. Προμηθεύτηκα και τα υπόλοιπα προϊόντα της Flamingo [Πρόσθετο Ψυγείου, Oil Treatment και Αντικαπνικό Λαδιού] και πραγματικά έχω δει εξαιρετικά αποτελέσματα! VFM και 5* σε όλα!

    5
  • Σε Alfa Romeo 147 το προϊόν είναι για κλάματα.
    Τα πειρακια βαράνε πιο πολύ από πριν.
    Έχω δοκιμάσει άλλο προϊόν, ακριβότερο μεν αλλά με φοβερή απόδοση για τέσσερα γεμίσματα , το αυτοκίνητο δεν έκανε κιχ ακόμη και στην ανηφόρα.
    Το συγκεκριμένο είναι για τον κάδο αχρήστων.
    Μακριά.

    0
  • Εξαιρετικό! ανέστησε παλιό 125cc scooter. Έβλεπα κριτικές που λεγανε οτι τα ενισχυτικά δεν κάνουν σχεδόν τίποτα στα αυτοκίνητα τους και απογοητεύτηκα. Είδα το συγκεκριμένο που ειναι πανφθηνο και πηρα 1 για δοκιμή μαχι με το καυστικό της εταιρείας. Φυσικα πάντα έβαζα 100σταρα για να δώσει λιγο παραπάνω γκάζι, αλλα μόλις εριξα και το ενισχυτικο και το καθαριστικό παρατήρησα τρομερή διάφορα. Πολυ καλύτερη ροπη και επιτάχυνση και κέρδισα ελάχιστα και στη τελική. Ο κινητήρας δουλεύει πολι ποιο σταθερά και ομαλά κυρίως σε υψηλές στροφές. Βέβαια δεν το υπολόγισα καλα και εριξα περίπου το 1/3 σε 6 λιτρα ντεπόζιτο αλλα δεν πειράζει, φθηνό είναι, εχω παραγγείλει και άλλα

    2
  • Σε τούρμπο αμαξι με πρόγραμμα είδα διαφορά,έχει γίνει πιο άμεσο,συγκεκριμένα passat 1.8 20vt,αξίζει να το δοκιμάσετε!

    4
  • Δες τα όλα
2,58 €
5,00 €   μεταφορικά