Ροφήματα

Novello Σοκολάτα με Καραμέλα & Αλάτι Ιμαλαΐων σε Σκόνη 500gr

Σοκολάτα ρόφημα Novello με Καραμέλα και Αλάτι Ιμαλαΐων. Η καραμέλα βουτύρου και το αλάτι Ιμαλαίων δίνουν στο ρόφημα μια υψηλή γαστρονομική άποψη.

Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Τρόπος Παρασκευής

Ζεστό Ρόφημα: 

  • Προσθέτουμε 2 κουταλιές της σούπας σοκολάτα (45γρ.) σε 200ml γάλα.
  • Βράζουμε στους 72°C ανακατεύοντας συνεχώς και σερβίρουμε.

Κρύο Ρόφημα: 

  • Προσθέτουμε 2 κουταλιές της σούπας σοκολάτα (45γρ.) σε 100ml γάλα.
  • Χτυπάμε στη φραπιέρα και σερβίρουμε με πάγο.

Διατροφική αξία ανά 100 gr

  • Ενέργεια: 1310kJ/ 313kcal
  • Λίπη: 6,2gr Εκ των οποίων κορεσμένα: 3,4gr
  • Υδατάνθρακες: 73,6gr Εκ των οποίων σάκχαρα: 58gr
  • Πρωτεΐνες: 6,4gr
  • Αλάτι: 1gr

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Σοκολάτα
Τύπος
Σκόνη
Παιδικό
Όχι

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Ζάχαρη
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
500 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (13)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 3
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
  • Συσκευασία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • angelnick

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ωραια ηταν, απλα η γευση παραπεμπει περισσοτερο σε μπουενο και δεν νιωθεις τοσο πολυ την καραμελα ή το αλάτι. αρκετα υψηλη τιμη, αλλα η μαρκα ειναι απο τις καλυτερες σε ροφηματα. καλη ειναι γενικα αλλα πιστευω πως μπορει να βρεθει κατι αντιστοιχα αξιολογο και σε σουπερ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina S10
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η υφή μου φάνηκε τραγική και η γεύση αδιάφορη. Έχει μία υφή λιωμένης γλίτσας σε γάλα με κακάο και ελάχιστη γεύση καραμέλας.
    Πραγματικά μου φάνηκε χάλια η υφή σε σημείο να μην μπορώ να την πιω. Δύο κουταλάκια του γλυκού έβαλα σε 200 ml γάλα να βράσει μέχρι περίπου 75 βαθμούς.
    Όσο την πίνεις κάνει και μία πέτσα από πάνω και γίνεται ακόμη πιο χάλια. Πέταμα χρημάτων για μένα. Κρίμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 30july1
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλή και αυτή η γεύση και γίνεται επίσης πολύ πλούσια.
    Επειδή ειχα όμως ήδη δοκιμάσει την γεύση "Bueno" αυτή μου άρεσε λίγο λιγότερο ανάμεσα στις 2.
    Προσωπική επιλογή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλή, το ένα αστέρι το κόβω λόγω τιμής που είναι αρκετά υψηλή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική γεύση !!! Γίνεσαι Barista χωρίς να ... είσαι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη γεύση!
    Γινεται αρκετά πηκτή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία και διαφορετική γεύση. Θα το ήθελα λίγο πιο έντονο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • ωραια ηταν, απλα η γευση παραπεμπει περισσοτερο σε μπουενο και δεν νιωθεις τοσο πολυ την καραμελα ή το αλάτι. αρκετα υψηλη τιμη, αλλα η μαρκα ειναι απο τις καλυτερες σε ροφηματα. καλη ειναι γενικα αλλα πιστευω πως μπορει να βρεθει κατι αντιστοιχα αξιολογο και σε σουπερ

    0
  • Η υφή μου φάνηκε τραγική και η γεύση αδιάφορη. Έχει μία υφή λιωμένης γλίτσας σε γάλα με κακάο και ελάχιστη γεύση καραμέλας.
    Πραγματικά μου φάνηκε χάλια η υφή σε σημείο να μην μπορώ να την πιω. Δύο κουταλάκια του γλυκού έβαλα σε 200 ml γάλα να βράσει μέχρι περίπου 75 βαθμούς.
    Όσο την πίνεις κάνει και μία πέτσα από πάνω και γίνεται ακόμη πιο χάλια. Πέταμα χρημάτων για μένα. Κρίμα.

    0
  • Αρκετά καλή και αυτή η γεύση και γίνεται επίσης πολύ πλούσια.
    Επειδή ειχα όμως ήδη δοκιμάσει την γεύση "Bueno" αυτή μου άρεσε λίγο λιγότερο ανάμεσα στις 2.
    Προσωπική επιλογή

    2
  • Πάρα πολύ καλή, το ένα αστέρι το κόβω λόγω τιμής που είναι αρκετά υψηλή

    0
  • Εξαιρετική γεύση !!! Γίνεσαι Barista χωρίς να ... είσαι

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

154 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τρόπος Παρασκευής

Ζεστό Ρόφημα: 

  • Προσθέτουμε 2 κουταλιές της σούπας σοκολάτα (45γρ.) σε 200ml γάλα.
  • Βράζουμε στους 72°C ανακατεύοντας συνεχώς και σερβίρουμε.

Κρύο Ρόφημα: 

  • Προσθέτουμε 2 κουταλιές της σούπας σοκολάτα (45γρ.) σε 100ml γάλα.
  • Χτυπάμε στη φραπιέρα και σερβίρουμε με πάγο.

Διατροφική αξία ανά 100 gr

  • Ενέργεια: 1310kJ/ 313kcal
  • Λίπη: 6,2gr Εκ των οποίων κορεσμένα: 3,4gr
  • Υδατάνθρακες: 73,6gr Εκ των οποίων σάκχαρα: 58gr
  • Πρωτεΐνες: 6,4gr
  • Αλάτι: 1gr

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Σοκολάτα
Τύπος
Σκόνη
Παιδικό
Όχι

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Ζάχαρη
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
500 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (13)

  1. 7
  2. 3
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
  • Συσκευασία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • angelnick

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ωραια ηταν, απλα η γευση παραπεμπει περισσοτερο σε μπουενο και δεν νιωθεις τοσο πολυ την καραμελα ή το αλάτι. αρκετα υψηλη τιμη, αλλα η μαρκα ειναι απο τις καλυτερες σε ροφηματα. καλη ειναι γενικα αλλα πιστευω πως μπορει να βρεθει κατι αντιστοιχα αξιολογο και σε σουπερ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina S10
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η υφή μου φάνηκε τραγική και η γεύση αδιάφορη. Έχει μία υφή λιωμένης γλίτσας σε γάλα με κακάο και ελάχιστη γεύση καραμέλας.
    Πραγματικά μου φάνηκε χάλια η υφή σε σημείο να μην μπορώ να την πιω. Δύο κουταλάκια του γλυκού έβαλα σε 200 ml γάλα να βράσει μέχρι περίπου 75 βαθμούς.
    Όσο την πίνεις κάνει και μία πέτσα από πάνω και γίνεται ακόμη πιο χάλια. Πέταμα χρημάτων για μένα. Κρίμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 30july1
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλή και αυτή η γεύση και γίνεται επίσης πολύ πλούσια.
    Επειδή ειχα όμως ήδη δοκιμάσει την γεύση "Bueno" αυτή μου άρεσε λίγο λιγότερο ανάμεσα στις 2.
    Προσωπική επιλογή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλή, το ένα αστέρι το κόβω λόγω τιμής που είναι αρκετά υψηλή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική γεύση !!! Γίνεσαι Barista χωρίς να ... είσαι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη γεύση!
    Γινεται αρκετά πηκτή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία και διαφορετική γεύση. Θα το ήθελα λίγο πιο έντονο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • ωραια ηταν, απλα η γευση παραπεμπει περισσοτερο σε μπουενο και δεν νιωθεις τοσο πολυ την καραμελα ή το αλάτι. αρκετα υψηλη τιμη, αλλα η μαρκα ειναι απο τις καλυτερες σε ροφηματα. καλη ειναι γενικα αλλα πιστευω πως μπορει να βρεθει κατι αντιστοιχα αξιολογο και σε σουπερ

    0
  • Η υφή μου φάνηκε τραγική και η γεύση αδιάφορη. Έχει μία υφή λιωμένης γλίτσας σε γάλα με κακάο και ελάχιστη γεύση καραμέλας.
    Πραγματικά μου φάνηκε χάλια η υφή σε σημείο να μην μπορώ να την πιω. Δύο κουταλάκια του γλυκού έβαλα σε 200 ml γάλα να βράσει μέχρι περίπου 75 βαθμούς.
    Όσο την πίνεις κάνει και μία πέτσα από πάνω και γίνεται ακόμη πιο χάλια. Πέταμα χρημάτων για μένα. Κρίμα.

    0
  • Αρκετά καλή και αυτή η γεύση και γίνεται επίσης πολύ πλούσια.
    Επειδή ειχα όμως ήδη δοκιμάσει την γεύση "Bueno" αυτή μου άρεσε λίγο λιγότερο ανάμεσα στις 2.
    Προσωπική επιλογή

    2
  • Πάρα πολύ καλή, το ένα αστέρι το κόβω λόγω τιμής που είναι αρκετά υψηλή

    0
  • Εξαιρετική γεύση !!! Γίνεσαι Barista χωρίς να ... είσαι

    0
  • Δες τα όλα
7,10 €
5,00 €   μεταφορικά