Εξαιρετική σοκολάτα με γεύση τσουρέκι-πραλίνα, θα την αγόραζα ξανά σίγουρα! Την δοκίμασα σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα και αποφάσισα να την αγοράσω για το σπίτι. Ακόμα και από την συσκευασία μυρίζει καταπληκτικά και πολύ έντονα!
Η μόνη πρόταση για βελτίωση που έχω αφορά την υπερβολικά γλυκιά γεύση της, που φαίνεται άλλωστε αν κοιτάξεις την σκόνη σοκολάτας - έχει πάρα πάρα πολλή ζάχαρη μέσα. Λατρεύω τα γλυκά, αλλά αυτό παραείναι!
Άλλη μια πρόταση για βελτίωση: η συσκευασία του 1kg είναι ένα σακουλάκι που δεν ξανακλείνει, θα ήταν ωραίο να γίνει επανασφραγιζόμενο για να μην ξεθυμαίνει το έντονο άρωμα (μιας και πρόκειται για τόσο μεγάλη συσκευασία).