Έχω αγοράσει ήδη δύο φορές το συγκεκριμένο προϊόν. Γενικά είναι εύκολο στην χρήση του, η εφαρμογή είναι στα Ελληνικά και δίνει αρκετές επιλογές για προγραμματισμό για αυτόματη εκκίνηση ή σβήσιμο κλπ. ΑΛΛΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ!!!
Καταρχήν αγοράζεις το συγκεκριμένο προϊόν για να μπορείς να ελέγχεις τον θερμοσίφωνα από όπου και αν βρίσκεσαι. Παλιότερα είχα καταφέρει να ελέγξω τον θερμοσίφωνα και χωρίς να βρίσκομα στο ίδιο Wifi με τον θερμοσίφωνα. Π.χ. ήμουν στην δουλειά και τον έλεγχα από εκεί, αυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος αγοράς του. Ξαφνικά όμως σταμάτησε να δουλεύει αν δεν είμαι στο ίδιο δίκτυο wifi.
Δεύτερον, την πρώτη φορά που τον αγόρασα δούλεψε ικανοποιητικά για σχεδόν 7-8 μήνες και μετά σταμάτησε να συνδέεται στο Wifi. Οπότε τον αντικατέστησα, το θεώρησα τυχαίο ελλατωματικό προϊόν. Σήμερα όμως, πάλι 8 μήνες μετά την αντικατάσταση του, αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα., ξεσυνδέται συνέχεια απο το Wifi και δεν μπορώ να τον ελέγξω από απόσταση. Βλέπω ότι το ίδιο πρόβλημα αναφέρουν και οι υπόλοιποι χρήστες, άρα δεν μιλάμε για τυχαίο γεγονός αλλά για ελλατωματικό προϊόν το οποίο δεν βλέπω να ασχολείται η Ελληνική Εταιρεία που το κατασκευάζει για να το βελτιώσει. Κοινώς, είναι για πέταμα, μην το αγοράζετε.
Τρίτον, η εφαρμογή δεν λειτουργεί και πολύ σωστά αν δεν λειτουργεί το wifi του προϊόντος. Δηλαδή, αν δεν βρίσκει την συσκευή ως ενεργή στο δίκτυο τότε μπορεί να σο δείχνει ότι η συσκευή είναι ενεργοποιημένη ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι, ή να επιλέγεις να την ανάψεις και να κολλάει κλπ κλπ.
Αν δεν βγάλει νεό βελτιωμένη εκδοχή του προϊόντος η εταιρεία MASTER ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ το προϊον. Πετάτε τα λεφτά σας.