Κινητά Τηλέφωνα

Samsung Galaxy A70 Dual (128GB) Black

Με οθόνη super AMOLED, τριπλή κάμερα και δακτυλικό αποτύπωμα στην οθόνη

Με οθόνη super AMOLED, τριπλή κάμερα και δακτυλικό αποτύπωμα στην οθόνη

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Με οθόνη super AMOLED, τριπλή κάμερα και δακτυλικό αποτύπωμα στην οθόνη

Μια οθόνη που δίνει περισσότερο χώρο για παιχνίδι

Η εκτεταμένη οθόνη 6.7" του Galaxy A70 σας φέρνει ακόμη πιο κοντά στα πράγματα που σας αρέσουν, δίνοντάς τους ζωή στην οθόνη FHD+ sAMOLED Infinity-U. Είτε κάνετε streaming είτε παρακολουθείτε τις αγαπημένες σας εκπομπές, η εκτεταμένη αναλογία εικόνας 20:9 χαρίζει μια διαφορετική εμπειρία προβολής.

Σχεδιάστηκε για εσάς, σχεδιάστηκε για το τώρα

Το Galaxy A70 διαθέτει μίνιμαλ όψη, χάρη στους ενσωματωμένους αισθητήρες και τον αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος στην οθόνη. Και με το σχεδιασμό με 3D γωνίες και το glasstic πίσω μέρος, είναι εύκολο να το κρατάτε είτε βρίσκεστε στη δουλειά είτε στο δείπνο. Επιλέξτε το μαύρο, λευκό, μπλε ή κοραλί χρώμα, έτσι ώστε το κινητό σας να ταιριάξει απόλυτα με την προσωπικότητά σας.

Τρεις τρόποι για να αποτυπώσετε και να μοιραστείτε περισσότερα

Η τριπλή κάμερα του Galaxy A70 αποτελείται από μια κάμερα Ultra Wide με οπτικό πεδίο 123 μοιρών, όπως του ανθρώπινου ματιού, καθώς και μια κάμερα 32MP (F1.7) για φωτεινές, καθαρές φωτογραφίες όλη μέρα, κάθε μέρα. Η τρίτη είναι μια κάμερα βάθους 5MP για την προσαρμογή του βάθους πεδίου.

Εξαιρετικά ευρεία

Η κάμερα Ultra Wide 123 μοιρών πεδίου προβολής σας επιτρέπει να αποτυπώσετε τον κόσμο, χωρίς κανένα περιορισμό. Αποτυπώστε σκηνές με γωνίες προβολής όπως του ανθρώπινου ματιού. Μεταβαίνοντας με φυσικότητα από ευρεία σε ultra wide αποτύπωση, απολαύστε πιο μεγάλες και εύκολες λήψεις πανοραμάτων.

Περισσότερη εστίαση, λιγότεροι περισπασμοί

Η κάμερα βάθους 5MP σας επιτρέπει να προσαρμόσετε το βάθος πεδίου τόσο πριν όσο και αφού τραβήξετε την ιδανική φωτογραφία. Η προηγμένη κάμερα βάθους 5MP εξαλείφει τον ανεπιθύμητο θόρυβο υποβάθρου από τις εικόνες σας για να τις κάνει να μοιάσουν πιο επαγγελματικές.

Βοηθός επαγγελματικών φωτογραφιών στην τσέπη σας

Όλα όσα χρειάζεστε σε μία λήψη. Είτε βγάζετε φωτογραφία το φαγητό σας, είτε το κατοικίδιο ή αυτά που αγαπάτε, η Βελτιστοποίηση Σκηνής τα αναγνωρίζει και τα βελτιώνει χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη. Έτσι απολαμβάνετε βέλτιστα επίπεδα φωτεινότητας, κορεσμού και περισσότερες ευκαιρίες να αποτυπώσετε την κάθε στιγμή όπως ακριβώς τη θυμάστε.

Λειτουργία ανίχνευσης ατελειών για εξαιρετικές φωτογραφίες

Η λειτουργία ανίχνευσης ατελειών εντοπίζει τα κλειστά μάτια, τα θολά σημεία και τον οπίσθιο έντονο φωτισμό και σας ενημερώνει να προσπαθήσετε ξανά. Έτσι, μπορείτε να βγάλετε τη σωστή φωτογραφία τη σωστή στιγμή.

Μια κάμερα που θα σας διατηρήσει στο επίκεντρο

Selfie σημαίνει ότι εσείς είστε στο επίκεντρο. Και με την εμπρόσθια κάμερα 32MP, οι φωτογραφίες είναι φωτεινές και καθαρές καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, για να βγαίνετε πάντα αψεγάδιαστοι. Χρησιμοποιήστε την εστίαση Selfie για να προσαρμόσετε το βάθος υποβάθρου και να θολώσετε το υπόβαθρο.

Αφήστε την προσωπικότητά σας να λάμψει

Τώρα έχετε ακόμη περισσότερους τρόπους να εκφραστείτε. Δημιουργήστε και εξατομικεύστε το δικό σας AR emoji και, στη συνέχεια, τραβήξτε μια selfie στη λειτουργία μάσκας, για να δώσετε ζωή στο emoji σας. Διαφορετικά, μπορείτε να διακοσμήσετε τις φωτογραφίες σας με αυτοκόλλητα, σφραγίδες και πλαίσια AR για φωτογραφίες που μιλούν πιο δυνατά από τις λέξεις.

Το δακτυλικό σας αποτύπωμα είναι το κλειδί

Η βιομετρική ταυτοποίηση στην οθόνη αναγνωρίζει αυτόματα και επαληθεύει το δακτυλικό σας αποτύπωμα, για να απολαμβάνετε εξατομικευμένη πρόσβαση. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε σίγουροι ότι τα δεδομένα σας είναι ασφαλή και ότι μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο κινητό σας όποτε το επιθυμείτε.

Λειτουργία Super Fast Charging για ενέργεια παντού και πάντα

Το Galaxy A70 είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 4.500mAh (τυπική) που σας προσφέρει περισσότερη ενέργεια για παρακολούθηση βίντεο, για περισσότερο χρόνο. Η αποδοτική τεχνολογία 25W Super Fast Charging φορτίζει ταχύτατα τη μπαταρία και σας χαρίζει απόλυτη ελευθερία κινήσεων.

Λιγότερος συνωστισμός, βελτιωμένη χρηστικότητα

Το One UI σάς βοηθά να εστιάσετε σε αυτά που πραγματικά σας ενδιαφέρουν. Το υλικό και το λογισμικό συνεργάζονται απόλυτα, φέρνοντας το περιεχόμενο και τα χαρακτηριστικά στις άκρες των δαχτύλων σας, για να απολαμβάνετε εύκολη πρόσβαση στη στιγμή. Χρησιμοποιήστε τη νυχτερινή λειτουργία για μια εύκολη περιήγηση στο σκοτάδι, με καθαρή και διαισθητική οπτική που κάνουν απόλυτα φυσική τη χρήση του τηλεφώνου σας.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2019
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
183 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Snapdragon 675
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,8 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+6
RAM
6 GB
Χωρητικότητα
128 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
6,7 "
Ανάλυση
2400 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
Super AMOLED
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Τριπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Αισθητήρας Βάθους 5MP, Ευρυγώνιος 32MP, Υπερευρυγώνιος 8MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 240fps Slow Motion
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Ευρυγώνιος 32MP
Δυνατότητες
Bokeh Effect

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, USB-C, Wi-Fi
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
4500 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Κάτω από την Οθόνη

Διαστάσεις

Μήκος
164,3 mm
Πλάτος
76,7 mm
Πάχος
7,9 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (40)

Αξιολογήσεις

  1. 19
  2. 13
  3. 6
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Ταχύτητα
  • Μπαταρία
  • Μουσική
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Καταγραφή Video
  • Φωτογραφίες
  • Το αγόρασα τον Ιούλιο του 2019 το λειτουργώ ανελλιπώς μέχρι σήμερα 9/2025 έχει ελάχιστα κολληματακια μια φορά του έχω αλλάξει μπαταρία,παρα πολύ καλό τηλέφωνο,δεν έχω ξαναδεί τόσο σκυλι τηλέφωνο άξιζε και με το παραπάνω τα 300€ που το είχα αγοράσει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pafsanias_Vasilakos
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω από το 2019 ,το πηρα 300 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά . Άξιζε κάθε του ευρώ . Στιβαρό σκληρό ανθεκτικό . Η μπαταριά είναι λογικο να μην αντέχει πια καθώς βγάζει 1 ήμερα με το ζόρι . Η κάμερα του ξεπεράστηκε οκ , αλλά είναι ακόμα γλήγορο χωρίς να κολλάει . Οι εφαρμογές και τα παιχνίδια και η φωτεινότητα τρέχουν στο φουλ . Άξιζε .

    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manolis Kritsotakis
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητό είναι άψογο. Το έχω ακριβώς 2 χρόνια και 3 μήνες. Υπεραξιζει τα λεφτά του. Μετά από τόσο καιρό σκληρής χρήσης είναι πολύ γρήγορο και η μπαταρία έχει διατηρηθεί καλά. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει ξεβαψει στην γωνίες αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα. Πολυ καλή επιλογή

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Anogiannakis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχω το τηλέφωνο κανα δύο χρόνια και έχω να πω ότι πραγματικά αξίζει τα χρήματα του είναι γρήγορο φορτίζει γρήγορα μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας βέβαια στις φωτογραφίες περίμενα καλύτερη ανάλυση αλλά εξακολουθεί να είναι μια καλή κάμερα η οθόνη είναι τέλεια αυτά είχα να πω και πιστεύω αξίζει να το αγοράσετε

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Karagiannas
    1
    3 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήρα ένα κινητό 425 € για να το κρατήσω κάποια χρόνια εννοείται και κατά κάποιο τρόπο αδιάβροχο και μέσα σε εφτά μήνες και δεν κάνω δουλειά χειρωνακτική δουλειά γραφείου κάνω , κόλλαγε σταματάει για 3 h και μετά μόνο του ξανά δούλευε την επόμενη βδομάδα δεύτερη φορά το ξανάκανε και μετά από καμιά δεκαπενταριά μέρες Ξανά κόλλησε εν ώρα εργασίας τέλος το κινητό έφυγε στον τοίχο!! με πολλά νεύρα ειλικρινά δεν ήθελα να το πάρω ούτε για σέρβις πέταξα 420 € στον τοίχο, δυστυχώς και το ευχαριστήθηκα !!! ειλικρινά δεν αξίζει τα λεφτά του

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionysis_Tzakis
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω ένα χρόνο και 6 μήνες και μπορώ να πω πως είναι σκύλος. Το αγόρασα 285,κάτι €και η μπαταρία πταννεχεινκεφιανκραταει μεχρι και 2 μερουλες ενώ άλλες φορές ξεφορτιζει γρήγορα. Αντίθετα, φορτίζει σε άψογο Ρυθμό ποτέ δεν έχει πάθει κάποιος σοβαρό εγκεφαλικό,κάποια μικρό έμφραγματα ίσως μετά από σκληρή χρήση. Επίσης η οθόνη έχει πέση αρκετές φορές από το 1 μετρο περίπου και δεν έχει γρατζουνιά
    .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • K.a1
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 1.5 χρονο χρήσης του κινητού έχω να πω ότι αξίζει 100% τα λεφτα του. Εγώ το είχα αγοράσει 280€. Κανενα κόλλημα, γενικότερα δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EiriniSavalan
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το κινητό πριν 1μιση χρόνο. Γενικά είναι αρκετά καλό, γρήγορο, δεν κολλάει, κάμερα και βίντεο αρκετά καλά, αλλά όχι τέλεια, δεδομένων των πολύ καλών specs που έχει. Η μπαταρία μου κρατάει πια 1 μέρα σχεδόν με αρκετή χρήση. Όταν το αγόρασα, κρατούσε ακόμα περισσότερο. Έχει 2 μεγάλα αρνητικά. 1) η οθόνη του είναι τρομερά ευαίσθητη - μου έπεσε 1 φορά μόνο από μικρό σχετικά ύψος, με θήκη και τζάμι και μαύρισε η οθόνη. Δεν έσπασε, αλλά δεν άνοιξε ποτέ. Το κόστος αντικατάστασης είναι 100+ και το αγόρασα 350 - κακή αναλογία. 2 γνωστοί μου με το ίδιο μοντέλο είχαν ακριβώς το ίδιο θέμα και έπρεπε να το φτιάξουν και 2η φορά σε 1 χρόνο. Τραγική ποιότητα οθόνης για samsung. Τα παιδιά στο service μου είπαν ότι πάσχει η σειρά γενικά και ότι τους έχουν φέρει άπειρα για αντικατάσταση οθόνης. 2ο θέμα είναι ο σένσορας που δεν πιάνει καλά, σχεδόν ποτέ με την πρώτη. Γενικά δε θα το συνιστούσα λόγω οθόνης, παρόλο που σε γενικές γραμμές ειμαι ικανοποιημένη με τις υπόλοιπες λειτουργίες

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LOUKAS__GR
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο κινητό το αγόρασα στην τιμή 350-400 ευρο τον Σεπτέμβριο του 19. Συνολικά το έχω γύρο στον 1μιση χρονο.Το κινητό στο πρώτο 10μηνο απλα είναι το κάτι άλλο.τρομερη ταχύτητα, τεράστια διάρκεια μπαταρίας (πρωτοπικα εγω με social media -browsing-youtube-μυνηματα το είχα μέχρι και 15 ωρες το 24 ωρο χωρις ανανέωση μπαταρίας. )Όταν κοντεύει και περνάει ένας χρόνος χρήσης αρχίζει να ζεσταίνεται κατά την φόρτιση κάτι που οδήγησε στην πιο αργή ανανέωση μπαταρίας.

    Κάμερα τα σπάει

    Μνήμη (128) τρομερή

    Μεγάλη και ευχάριστη οθόνη

    Πανέμορφο ( το γαλαζιο)

    Και γενικά το κινητό κάνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PappThom
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι ο ορισμός του smartphone, σαν ένας ζωντανός οργανισμός στα χέρια σου. Εξαιρετική ανάλυση, ταχύτατο, η μπαταρία του ατελείωτη, τεράστιες δυνατότητες και ευκολίες αλλά το αδύναμό του σημείο είναι η κάμερα. Με τόσα χρήματα είναι λίγο απαράδεκτο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a_random_dude
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω περίπου 1 χρόνο. Το πήρα στην τιμή των 300 ευρώ και έχω να πω οτι είμαι πολύ ευχαριστημένος.
    Η οθόνη είναι υπέροχη, η κάμερα φανταστική και η μπαταρία τεράστια. Η μπαταρία διαρκεί άνετα πανω απο ημέρα με bluetooth wifi και ανοιχτή οθόνη και ο φορτιστής κανει καλα την δουλειά του. Η οθόνη ειναι amoled, που σημαίνει οτι βλεπεις αληθινό μαύρο και καίει λιγότερη μπαταρία. Το software skin της samsung είναι πολύ ωραίο αλλά θα προτιμούσα να μπορώ να διαγράψω το facebook. Η κάμερα βγάζει ωραίες φωτογραφίες και το nightmode είναι τίμιο. Ο επεξεργαστής όμως δεν είναι και ο καλύτερος. Μερικα παιχνιδια δεν παίζονται, αλλα τα βασικά πχ pubg και cod τα σηκώνει άνετα. Το ηχείο κάνει την δουλειά του, αλλα όχι και πολύ καλά, αλλα εντάξει το κινητό κοστίζει 300. Ο χώρος είναι τεράστιος 128gb. Το faceid και fingerprint δεν ειναι και τα καλύτερα. Έχει κολλήσει ο σενσορας για το δακτυλικό αποτύπωμά πολλές φορές λόγο απλής επαφής πχ στην τσέπη. Το κινητό αφήστε το όμως και πάρτε το 71

    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Shadow78
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το αγόρασα πέρσι τον Ιούνιο για την μητέρα μου.
    Έχει μια μεγάλη Super Amoled οθόνη χορταστική με πολύ καλή απεικόνιση των χρωμάτων από θέμα μπαταρίας με την χρήση που κάνει η μητέρα(τηλεφωνά,παιχνίδια & μουσική) τις βγάζει άνετα 2 μέρες.
    Έχει το SnapDragon 675 έναν τίμιο επεξεργαστή άλλα μην περιμένετε τρέλες επιδόσεις.
    Είναι θετικό που η Samsung έχει τον φορτιστή των 25W μέσα στην συκευασια άλλα μην περιμένετε καμιά πολύ γρήγορη φόρτιση χρειάζεται περίπου 2 ώρες για να πάει από το 0%-100%
    Η κάμερα είναι άπλα οκ έχει θήρα ακουστικόν(ευτυχώς) και για τελευταίο άφησα το ηχείο που δεν είναι καθόλου κάλο(και όχι δεν περίμενα να βάλει στερεό ηχεία η Samsung σε τέτοιο κινητό σε αυτή την την τιμή). Άλλα ένα λίγο ποιοτικό ηχείο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eri_marioglou
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω 1 χρόνο το είχα αγοράσει 270€ δεν το μετάνιωσα δεν μου κολλάει καθόλου φορτίζει γρήγορα τέλεια ανάλυση η οθόνη απλά δεν πιάνει καθόλου καλά το δακτυλικό αποτύπωμα και δεν καταλαβαίνω γιατί η τιμή μετά από ένα χρόνο έχει ανέβει στο διπλάσιο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manossm1960
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγορασα προσφατα ,συνηθως αγοραζω κινητα μετα απο ενα χρονο κυκλοφοριας των για να παρακολουθω τις κριτικες ,μεχρι στιγμης ευχαριστημενος ,απλα το καλωδιο ειναι usb 2 και απο τις δυο μεριες αρα δεν συνδεεται στον υπολογιστη βασικο για μενα ,θα το λυσω το προβλημα αγοραζοντας καλωδιο εξτρα μετατροπεα .Μετα απο 6 μηνες θα επανελθω ,μεχρι στιγμης ολα καλα δουλευει αψογα ,τιμη στα 300 ,αν και ειδα οτι πλεον πηγε στα 500 χωρις να καταλαβω γιατι ,ειδικα για ενα κινητο που εχουν βγει καινουρια και ειναι σε αποσυρση,αν ξερει καποιος ας πει .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris boublis
    3
    3 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απαραδεκτο για ενα κινητο 300 ευρω ναι εχει συχνοτητα επεξεργαστη 1.8GHz και να βλεπω αλλα με την ιδια τιμη πανω απο 2GHz για εναν ανθρωπο που το εχει απλα για να παιρνει κληση ειναι πολυ καλο αλλα μετα απο κατι μηνες η μπαταρια του δεν βασταει και πρεπει να το φορτηζεις καθε μερα αλλα καταταλα για gaming ειναι απεσιο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dhmak
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κινητό, εδώ και ένα χρόνο που το έχω (Ιούνιος του 2019) δεν με έχει απογοητεύσει σε τίποτα.
    Φυσικά αγορασμένο από μαγαζί της γειτονιάς ώστε να είναι value for money η αγορά και να γλυτώσω τα αεριτζήδικα των μεγάλων.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • djandrew2005
    2
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι πολύ καλό. Το πρόβλημα είναι στο κομμάτι του software. Η samsung αργεί υπερβολικά πολύ για να δώσει updates στα τηλέφωνα της. Τα mid range τηλέφωνα σαν αυτό περνούν updates τελευταία και δεν παίρνουν ποτέ features updates όπως το one ui 2.1. Για τα security patches δεν το συζητάω καν, το συγκεκριμένο τηλέφωνο δεν παίρνει κάθε μήνα αλλά κάθε 2 ή 4 μήνες ! Συνάμα μεγάλα android updates όπως android 10 θα πάρει μόνο 2 φορές, δηλαδή θα πάρει το συγκεκριμένο μέχρι και android 11.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • espressious
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ καλό...Για τους 9 στους 10 που είναι οι μέσοι χρήστες θα τους φαίνεται τηλεφωνάρα...και είναι..Όλα τα άλλα τα αφήνω στους ειδικούς του πληκτρολογίου.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgostaxi102
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το τηλέφωνο είναι πάρα πολύ καλό πολύ γρήγορο πολύ καλή οθόνη το ξεκλείδωμα με το πρόσωπο είναι φοβερό στο δακτυλικό αποτύπωμα λίγο, υστερεί στις φωτογραφίες δεν είναι τόσο καλές για τα λεφτά του και παρόλο που έχει μεγάλη μπαταρία πέφτει γρήγορα.
    εγώ το έχω 8 μήνες και το είχα πάρει 275 τώρα γιατί έχει περάσει τα 300 και ενώ έχει βγει το καινούργιο δεν ξέρω.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Street_Bros
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω το κινητό 6 μήνες και είμαι αρκετά ευχαριστημένος.Πολυ όμορφη οθόνη και χρώματα,πολύ καλή ποιότητα παρακολούθησης βίντεο αλλά και τραβήγματος φωτογραφιών και βιντεο(32mp και στη μπροστινή κάμερα παρακαλω) δεν μου έχει κολλήσει καμία φορά μέχρι τώρα και πάει αρκετά γρηγορα.Το δακτυλικό αποτύπωμα δεν βολεύει πολύ επειδή είναι πάνω στην οθόνη και θέλει αρκετές προσπάθεια για να το ανοίξεις αλλά η αναγνώριση προσώπου είναι πολύ καλή και γρήγορα.Οσο αναφορά τη τιμή θα μπορούσε κατά την ταπεινή μου άποψη να ήταν πιο φθηνό περίπου στα 300€ Οπότε για μένα έχει ένα μέτριο value for money Αφού μπορείς να βρεις κινητά πολύ πιο φθηνά με λίγο χειρότερα χαρακτηριστικά.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή συσκευή αξίζει τα λεφτά της

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παιδια το κινητό είναι τέλειο...το εχω 1.5 χρονο και ειναι τόππ..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κινητό το έχω εδώ και κάνα χρόνο δεν μ έχει παρουσίασει κανένα πρόβλημα Αλλά όταν το είχα πάρει εγώ ήταν πιο φτηνο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
  • Το αγόρασα τον Ιούλιο του 2019 το λειτουργώ ανελλιπώς μέχρι σήμερα 9/2025 έχει ελάχιστα κολληματακια μια φορά του έχω αλλάξει μπαταρία,παρα πολύ καλό τηλέφωνο,δεν έχω ξαναδεί τόσο σκυλι τηλέφωνο άξιζε και με το παραπάνω τα 300€ που το είχα αγοράσει

    0
  • Το εχω από το 2019 ,το πηρα 300 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά . Άξιζε κάθε του ευρώ . Στιβαρό σκληρό ανθεκτικό . Η μπαταριά είναι λογικο να μην αντέχει πια καθώς βγάζει 1 ήμερα με το ζόρι . Η κάμερα του ξεπεράστηκε οκ , αλλά είναι ακόμα γλήγορο χωρίς να κολλάει . Οι εφαρμογές και τα παιχνίδια και η φωτεινότητα τρέχουν στο φουλ . Άξιζε .

    2
  • το κινητό είναι άψογο. Το έχω ακριβώς 2 χρόνια και 3 μήνες. Υπεραξιζει τα λεφτά του. Μετά από τόσο καιρό σκληρής χρήσης είναι πολύ γρήγορο και η μπαταρία έχει διατηρηθεί καλά. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει ξεβαψει στην γωνίες αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα. Πολυ καλή επιλογή

    5
  • έχω το τηλέφωνο κανα δύο χρόνια και έχω να πω ότι πραγματικά αξίζει τα χρήματα του είναι γρήγορο φορτίζει γρήγορα μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας βέβαια στις φωτογραφίες περίμενα καλύτερη ανάλυση αλλά εξακολουθεί να είναι μια καλή κάμερα η οθόνη είναι τέλεια αυτά είχα να πω και πιστεύω αξίζει να το αγοράσετε

    4
  • Πήρα ένα κινητό 425 € για να το κρατήσω κάποια χρόνια εννοείται και κατά κάποιο τρόπο αδιάβροχο και μέσα σε εφτά μήνες και δεν κάνω δουλειά χειρωνακτική δουλειά γραφείου κάνω , κόλλαγε σταματάει για 3 h και μετά μόνο του ξανά δούλευε την επόμενη βδομάδα δεύτερη φορά το ξανάκανε και μετά από καμιά δεκαπενταριά μέρες Ξανά κόλλησε εν ώρα εργασίας τέλος το κινητό έφυγε στον τοίχο!! με πολλά νεύρα ειλικρινά δεν ήθελα να το πάρω ούτε για σέρβις πέταξα 420 € στον τοίχο, δυστυχώς και το ευχαριστήθηκα !!! ειλικρινά δεν αξίζει τα λεφτά του

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

7 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2019
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
183 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Snapdragon 675
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,8 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+6
RAM
6 GB
Χωρητικότητα
128 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
6,7 "
Ανάλυση
2400 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
Super AMOLED
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Τριπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Αισθητήρας Βάθους 5MP, Ευρυγώνιος 32MP, Υπερευρυγώνιος 8MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 240fps Slow Motion
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Ευρυγώνιος 32MP
Δυνατότητες
Bokeh Effect

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, USB-C, Wi-Fi
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
4500 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Κάτω από την Οθόνη

Διαστάσεις

Μήκος
164,3 mm
Πλάτος
76,7 mm
Πάχος
7,9 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Με οθόνη super AMOLED, τριπλή κάμερα και δακτυλικό αποτύπωμα στην οθόνη

Μια οθόνη που δίνει περισσότερο χώρο για παιχνίδι

Η εκτεταμένη οθόνη 6.7" του Galaxy A70 σας φέρνει ακόμη πιο κοντά στα πράγματα που σας αρέσουν, δίνοντάς τους ζωή στην οθόνη FHD+ sAMOLED Infinity-U. Είτε κάνετε streaming είτε παρακολουθείτε τις αγαπημένες σας εκπομπές, η εκτεταμένη αναλογία εικόνας 20:9 χαρίζει μια διαφορετική εμπειρία προβολής.

Σχεδιάστηκε για εσάς, σχεδιάστηκε για το τώρα

Το Galaxy A70 διαθέτει μίνιμαλ όψη, χάρη στους ενσωματωμένους αισθητήρες και τον αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος στην οθόνη. Και με το σχεδιασμό με 3D γωνίες και το glasstic πίσω μέρος, είναι εύκολο να το κρατάτε είτε βρίσκεστε στη δουλειά είτε στο δείπνο. Επιλέξτε το μαύρο, λευκό, μπλε ή κοραλί χρώμα, έτσι ώστε το κινητό σας να ταιριάξει απόλυτα με την προσωπικότητά σας.

Τρεις τρόποι για να αποτυπώσετε και να μοιραστείτε περισσότερα

Η τριπλή κάμερα του Galaxy A70 αποτελείται από μια κάμερα Ultra Wide με οπτικό πεδίο 123 μοιρών, όπως του ανθρώπινου ματιού, καθώς και μια κάμερα 32MP (F1.7) για φωτεινές, καθαρές φωτογραφίες όλη μέρα, κάθε μέρα. Η τρίτη είναι μια κάμερα βάθους 5MP για την προσαρμογή του βάθους πεδίου.

Εξαιρετικά ευρεία

Η κάμερα Ultra Wide 123 μοιρών πεδίου προβολής σας επιτρέπει να αποτυπώσετε τον κόσμο, χωρίς κανένα περιορισμό. Αποτυπώστε σκηνές με γωνίες προβολής όπως του ανθρώπινου ματιού. Μεταβαίνοντας με φυσικότητα από ευρεία σε ultra wide αποτύπωση, απολαύστε πιο μεγάλες και εύκολες λήψεις πανοραμάτων.

Περισσότερη εστίαση, λιγότεροι περισπασμοί

Η κάμερα βάθους 5MP σας επιτρέπει να προσαρμόσετε το βάθος πεδίου τόσο πριν όσο και αφού τραβήξετε την ιδανική φωτογραφία. Η προηγμένη κάμερα βάθους 5MP εξαλείφει τον ανεπιθύμητο θόρυβο υποβάθρου από τις εικόνες σας για να τις κάνει να μοιάσουν πιο επαγγελματικές.

Βοηθός επαγγελματικών φωτογραφιών στην τσέπη σας

Όλα όσα χρειάζεστε σε μία λήψη. Είτε βγάζετε φωτογραφία το φαγητό σας, είτε το κατοικίδιο ή αυτά που αγαπάτε, η Βελτιστοποίηση Σκηνής τα αναγνωρίζει και τα βελτιώνει χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη. Έτσι απολαμβάνετε βέλτιστα επίπεδα φωτεινότητας, κορεσμού και περισσότερες ευκαιρίες να αποτυπώσετε την κάθε στιγμή όπως ακριβώς τη θυμάστε.

Λειτουργία ανίχνευσης ατελειών για εξαιρετικές φωτογραφίες

Η λειτουργία ανίχνευσης ατελειών εντοπίζει τα κλειστά μάτια, τα θολά σημεία και τον οπίσθιο έντονο φωτισμό και σας ενημερώνει να προσπαθήσετε ξανά. Έτσι, μπορείτε να βγάλετε τη σωστή φωτογραφία τη σωστή στιγμή.

Μια κάμερα που θα σας διατηρήσει στο επίκεντρο

Selfie σημαίνει ότι εσείς είστε στο επίκεντρο. Και με την εμπρόσθια κάμερα 32MP, οι φωτογραφίες είναι φωτεινές και καθαρές καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, για να βγαίνετε πάντα αψεγάδιαστοι. Χρησιμοποιήστε την εστίαση Selfie για να προσαρμόσετε το βάθος υποβάθρου και να θολώσετε το υπόβαθρο.

Αφήστε την προσωπικότητά σας να λάμψει

Τώρα έχετε ακόμη περισσότερους τρόπους να εκφραστείτε. Δημιουργήστε και εξατομικεύστε το δικό σας AR emoji και, στη συνέχεια, τραβήξτε μια selfie στη λειτουργία μάσκας, για να δώσετε ζωή στο emoji σας. Διαφορετικά, μπορείτε να διακοσμήσετε τις φωτογραφίες σας με αυτοκόλλητα, σφραγίδες και πλαίσια AR για φωτογραφίες που μιλούν πιο δυνατά από τις λέξεις.

Το δακτυλικό σας αποτύπωμα είναι το κλειδί

Η βιομετρική ταυτοποίηση στην οθόνη αναγνωρίζει αυτόματα και επαληθεύει το δακτυλικό σας αποτύπωμα, για να απολαμβάνετε εξατομικευμένη πρόσβαση. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε σίγουροι ότι τα δεδομένα σας είναι ασφαλή και ότι μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο κινητό σας όποτε το επιθυμείτε.

Λειτουργία Super Fast Charging για ενέργεια παντού και πάντα

Το Galaxy A70 είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 4.500mAh (τυπική) που σας προσφέρει περισσότερη ενέργεια για παρακολούθηση βίντεο, για περισσότερο χρόνο. Η αποδοτική τεχνολογία 25W Super Fast Charging φορτίζει ταχύτατα τη μπαταρία και σας χαρίζει απόλυτη ελευθερία κινήσεων.

Λιγότερος συνωστισμός, βελτιωμένη χρηστικότητα

Το One UI σάς βοηθά να εστιάσετε σε αυτά που πραγματικά σας ενδιαφέρουν. Το υλικό και το λογισμικό συνεργάζονται απόλυτα, φέρνοντας το περιεχόμενο και τα χαρακτηριστικά στις άκρες των δαχτύλων σας, για να απολαμβάνετε εύκολη πρόσβαση στη στιγμή. Χρησιμοποιήστε τη νυχτερινή λειτουργία για μια εύκολη περιήγηση στο σκοτάδι, με καθαρή και διαισθητική οπτική που κάνουν απόλυτα φυσική τη χρήση του τηλεφώνου σας.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (40)

  1. 19
  2. 13
  3. 6
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Ταχύτητα
  • Μπαταρία
  • Μουσική
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Καταγραφή Video
  • Φωτογραφίες
  • Το αγόρασα τον Ιούλιο του 2019 το λειτουργώ ανελλιπώς μέχρι σήμερα 9/2025 έχει ελάχιστα κολληματακια μια φορά του έχω αλλάξει μπαταρία,παρα πολύ καλό τηλέφωνο,δεν έχω ξαναδεί τόσο σκυλι τηλέφωνο άξιζε και με το παραπάνω τα 300€ που το είχα αγοράσει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pafsanias_Vasilakos
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω από το 2019 ,το πηρα 300 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά . Άξιζε κάθε του ευρώ . Στιβαρό σκληρό ανθεκτικό . Η μπαταριά είναι λογικο να μην αντέχει πια καθώς βγάζει 1 ήμερα με το ζόρι . Η κάμερα του ξεπεράστηκε οκ , αλλά είναι ακόμα γλήγορο χωρίς να κολλάει . Οι εφαρμογές και τα παιχνίδια και η φωτεινότητα τρέχουν στο φουλ . Άξιζε .

    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manolis Kritsotakis
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητό είναι άψογο. Το έχω ακριβώς 2 χρόνια και 3 μήνες. Υπεραξιζει τα λεφτά του. Μετά από τόσο καιρό σκληρής χρήσης είναι πολύ γρήγορο και η μπαταρία έχει διατηρηθεί καλά. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει ξεβαψει στην γωνίες αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα. Πολυ καλή επιλογή

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Anogiannakis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχω το τηλέφωνο κανα δύο χρόνια και έχω να πω ότι πραγματικά αξίζει τα χρήματα του είναι γρήγορο φορτίζει γρήγορα μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας βέβαια στις φωτογραφίες περίμενα καλύτερη ανάλυση αλλά εξακολουθεί να είναι μια καλή κάμερα η οθόνη είναι τέλεια αυτά είχα να πω και πιστεύω αξίζει να το αγοράσετε

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Karagiannas
    1
    3 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήρα ένα κινητό 425 € για να το κρατήσω κάποια χρόνια εννοείται και κατά κάποιο τρόπο αδιάβροχο και μέσα σε εφτά μήνες και δεν κάνω δουλειά χειρωνακτική δουλειά γραφείου κάνω , κόλλαγε σταματάει για 3 h και μετά μόνο του ξανά δούλευε την επόμενη βδομάδα δεύτερη φορά το ξανάκανε και μετά από καμιά δεκαπενταριά μέρες Ξανά κόλλησε εν ώρα εργασίας τέλος το κινητό έφυγε στον τοίχο!! με πολλά νεύρα ειλικρινά δεν ήθελα να το πάρω ούτε για σέρβις πέταξα 420 € στον τοίχο, δυστυχώς και το ευχαριστήθηκα !!! ειλικρινά δεν αξίζει τα λεφτά του

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionysis_Tzakis
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω ένα χρόνο και 6 μήνες και μπορώ να πω πως είναι σκύλος. Το αγόρασα 285,κάτι €και η μπαταρία πταννεχεινκεφιανκραταει μεχρι και 2 μερουλες ενώ άλλες φορές ξεφορτιζει γρήγορα. Αντίθετα, φορτίζει σε άψογο Ρυθμό ποτέ δεν έχει πάθει κάποιος σοβαρό εγκεφαλικό,κάποια μικρό έμφραγματα ίσως μετά από σκληρή χρήση. Επίσης η οθόνη έχει πέση αρκετές φορές από το 1 μετρο περίπου και δεν έχει γρατζουνιά
    .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • K.a1
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 1.5 χρονο χρήσης του κινητού έχω να πω ότι αξίζει 100% τα λεφτα του. Εγώ το είχα αγοράσει 280€. Κανενα κόλλημα, γενικότερα δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EiriniSavalan
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το κινητό πριν 1μιση χρόνο. Γενικά είναι αρκετά καλό, γρήγορο, δεν κολλάει, κάμερα και βίντεο αρκετά καλά, αλλά όχι τέλεια, δεδομένων των πολύ καλών specs που έχει. Η μπαταρία μου κρατάει πια 1 μέρα σχεδόν με αρκετή χρήση. Όταν το αγόρασα, κρατούσε ακόμα περισσότερο. Έχει 2 μεγάλα αρνητικά. 1) η οθόνη του είναι τρομερά ευαίσθητη - μου έπεσε 1 φορά μόνο από μικρό σχετικά ύψος, με θήκη και τζάμι και μαύρισε η οθόνη. Δεν έσπασε, αλλά δεν άνοιξε ποτέ. Το κόστος αντικατάστασης είναι 100+ και το αγόρασα 350 - κακή αναλογία. 2 γνωστοί μου με το ίδιο μοντέλο είχαν ακριβώς το ίδιο θέμα και έπρεπε να το φτιάξουν και 2η φορά σε 1 χρόνο. Τραγική ποιότητα οθόνης για samsung. Τα παιδιά στο service μου είπαν ότι πάσχει η σειρά γενικά και ότι τους έχουν φέρει άπειρα για αντικατάσταση οθόνης. 2ο θέμα είναι ο σένσορας που δεν πιάνει καλά, σχεδόν ποτέ με την πρώτη. Γενικά δε θα το συνιστούσα λόγω οθόνης, παρόλο που σε γενικές γραμμές ειμαι ικανοποιημένη με τις υπόλοιπες λειτουργίες

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LOUKAS__GR
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο κινητό το αγόρασα στην τιμή 350-400 ευρο τον Σεπτέμβριο του 19. Συνολικά το έχω γύρο στον 1μιση χρονο.Το κινητό στο πρώτο 10μηνο απλα είναι το κάτι άλλο.τρομερη ταχύτητα, τεράστια διάρκεια μπαταρίας (πρωτοπικα εγω με social media -browsing-youtube-μυνηματα το είχα μέχρι και 15 ωρες το 24 ωρο χωρις ανανέωση μπαταρίας. )Όταν κοντεύει και περνάει ένας χρόνος χρήσης αρχίζει να ζεσταίνεται κατά την φόρτιση κάτι που οδήγησε στην πιο αργή ανανέωση μπαταρίας.

    Κάμερα τα σπάει

    Μνήμη (128) τρομερή

    Μεγάλη και ευχάριστη οθόνη

    Πανέμορφο ( το γαλαζιο)

    Και γενικά το κινητό κάνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PappThom
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι ο ορισμός του smartphone, σαν ένας ζωντανός οργανισμός στα χέρια σου. Εξαιρετική ανάλυση, ταχύτατο, η μπαταρία του ατελείωτη, τεράστιες δυνατότητες και ευκολίες αλλά το αδύναμό του σημείο είναι η κάμερα. Με τόσα χρήματα είναι λίγο απαράδεκτο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a_random_dude
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω περίπου 1 χρόνο. Το πήρα στην τιμή των 300 ευρώ και έχω να πω οτι είμαι πολύ ευχαριστημένος.
    Η οθόνη είναι υπέροχη, η κάμερα φανταστική και η μπαταρία τεράστια. Η μπαταρία διαρκεί άνετα πανω απο ημέρα με bluetooth wifi και ανοιχτή οθόνη και ο φορτιστής κανει καλα την δουλειά του. Η οθόνη ειναι amoled, που σημαίνει οτι βλεπεις αληθινό μαύρο και καίει λιγότερη μπαταρία. Το software skin της samsung είναι πολύ ωραίο αλλά θα προτιμούσα να μπορώ να διαγράψω το facebook. Η κάμερα βγάζει ωραίες φωτογραφίες και το nightmode είναι τίμιο. Ο επεξεργαστής όμως δεν είναι και ο καλύτερος. Μερικα παιχνιδια δεν παίζονται, αλλα τα βασικά πχ pubg και cod τα σηκώνει άνετα. Το ηχείο κάνει την δουλειά του, αλλα όχι και πολύ καλά, αλλα εντάξει το κινητό κοστίζει 300. Ο χώρος είναι τεράστιος 128gb. Το faceid και fingerprint δεν ειναι και τα καλύτερα. Έχει κολλήσει ο σενσορας για το δακτυλικό αποτύπωμά πολλές φορές λόγο απλής επαφής πχ στην τσέπη. Το κινητό αφήστε το όμως και πάρτε το 71

    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Shadow78
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το αγόρασα πέρσι τον Ιούνιο για την μητέρα μου.
    Έχει μια μεγάλη Super Amoled οθόνη χορταστική με πολύ καλή απεικόνιση των χρωμάτων από θέμα μπαταρίας με την χρήση που κάνει η μητέρα(τηλεφωνά,παιχνίδια & μουσική) τις βγάζει άνετα 2 μέρες.
    Έχει το SnapDragon 675 έναν τίμιο επεξεργαστή άλλα μην περιμένετε τρέλες επιδόσεις.
    Είναι θετικό που η Samsung έχει τον φορτιστή των 25W μέσα στην συκευασια άλλα μην περιμένετε καμιά πολύ γρήγορη φόρτιση χρειάζεται περίπου 2 ώρες για να πάει από το 0%-100%
    Η κάμερα είναι άπλα οκ έχει θήρα ακουστικόν(ευτυχώς) και για τελευταίο άφησα το ηχείο που δεν είναι καθόλου κάλο(και όχι δεν περίμενα να βάλει στερεό ηχεία η Samsung σε τέτοιο κινητό σε αυτή την την τιμή). Άλλα ένα λίγο ποιοτικό ηχείο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eri_marioglou
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω 1 χρόνο το είχα αγοράσει 270€ δεν το μετάνιωσα δεν μου κολλάει καθόλου φορτίζει γρήγορα τέλεια ανάλυση η οθόνη απλά δεν πιάνει καθόλου καλά το δακτυλικό αποτύπωμα και δεν καταλαβαίνω γιατί η τιμή μετά από ένα χρόνο έχει ανέβει στο διπλάσιο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manossm1960
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγορασα προσφατα ,συνηθως αγοραζω κινητα μετα απο ενα χρονο κυκλοφοριας των για να παρακολουθω τις κριτικες ,μεχρι στιγμης ευχαριστημενος ,απλα το καλωδιο ειναι usb 2 και απο τις δυο μεριες αρα δεν συνδεεται στον υπολογιστη βασικο για μενα ,θα το λυσω το προβλημα αγοραζοντας καλωδιο εξτρα μετατροπεα .Μετα απο 6 μηνες θα επανελθω ,μεχρι στιγμης ολα καλα δουλευει αψογα ,τιμη στα 300 ,αν και ειδα οτι πλεον πηγε στα 500 χωρις να καταλαβω γιατι ,ειδικα για ενα κινητο που εχουν βγει καινουρια και ειναι σε αποσυρση,αν ξερει καποιος ας πει .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris boublis
    3
    3 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απαραδεκτο για ενα κινητο 300 ευρω ναι εχει συχνοτητα επεξεργαστη 1.8GHz και να βλεπω αλλα με την ιδια τιμη πανω απο 2GHz για εναν ανθρωπο που το εχει απλα για να παιρνει κληση ειναι πολυ καλο αλλα μετα απο κατι μηνες η μπαταρια του δεν βασταει και πρεπει να το φορτηζεις καθε μερα αλλα καταταλα για gaming ειναι απεσιο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dhmak
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κινητό, εδώ και ένα χρόνο που το έχω (Ιούνιος του 2019) δεν με έχει απογοητεύσει σε τίποτα.
    Φυσικά αγορασμένο από μαγαζί της γειτονιάς ώστε να είναι value for money η αγορά και να γλυτώσω τα αεριτζήδικα των μεγάλων.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • djandrew2005
    2
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι πολύ καλό. Το πρόβλημα είναι στο κομμάτι του software. Η samsung αργεί υπερβολικά πολύ για να δώσει updates στα τηλέφωνα της. Τα mid range τηλέφωνα σαν αυτό περνούν updates τελευταία και δεν παίρνουν ποτέ features updates όπως το one ui 2.1. Για τα security patches δεν το συζητάω καν, το συγκεκριμένο τηλέφωνο δεν παίρνει κάθε μήνα αλλά κάθε 2 ή 4 μήνες ! Συνάμα μεγάλα android updates όπως android 10 θα πάρει μόνο 2 φορές, δηλαδή θα πάρει το συγκεκριμένο μέχρι και android 11.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • espressious
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ καλό...Για τους 9 στους 10 που είναι οι μέσοι χρήστες θα τους φαίνεται τηλεφωνάρα...και είναι..Όλα τα άλλα τα αφήνω στους ειδικούς του πληκτρολογίου.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgostaxi102
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το τηλέφωνο είναι πάρα πολύ καλό πολύ γρήγορο πολύ καλή οθόνη το ξεκλείδωμα με το πρόσωπο είναι φοβερό στο δακτυλικό αποτύπωμα λίγο, υστερεί στις φωτογραφίες δεν είναι τόσο καλές για τα λεφτά του και παρόλο που έχει μεγάλη μπαταρία πέφτει γρήγορα.
    εγώ το έχω 8 μήνες και το είχα πάρει 275 τώρα γιατί έχει περάσει τα 300 και ενώ έχει βγει το καινούργιο δεν ξέρω.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Street_Bros
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω το κινητό 6 μήνες και είμαι αρκετά ευχαριστημένος.Πολυ όμορφη οθόνη και χρώματα,πολύ καλή ποιότητα παρακολούθησης βίντεο αλλά και τραβήγματος φωτογραφιών και βιντεο(32mp και στη μπροστινή κάμερα παρακαλω) δεν μου έχει κολλήσει καμία φορά μέχρι τώρα και πάει αρκετά γρηγορα.Το δακτυλικό αποτύπωμα δεν βολεύει πολύ επειδή είναι πάνω στην οθόνη και θέλει αρκετές προσπάθεια για να το ανοίξεις αλλά η αναγνώριση προσώπου είναι πολύ καλή και γρήγορα.Οσο αναφορά τη τιμή θα μπορούσε κατά την ταπεινή μου άποψη να ήταν πιο φθηνό περίπου στα 300€ Οπότε για μένα έχει ένα μέτριο value for money Αφού μπορείς να βρεις κινητά πολύ πιο φθηνά με λίγο χειρότερα χαρακτηριστικά.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή συσκευή αξίζει τα λεφτά της

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παιδια το κινητό είναι τέλειο...το εχω 1.5 χρονο και ειναι τόππ..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κινητό το έχω εδώ και κάνα χρόνο δεν μ έχει παρουσίασει κανένα πρόβλημα Αλλά όταν το είχα πάρει εγώ ήταν πιο φτηνο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
  • Το αγόρασα τον Ιούλιο του 2019 το λειτουργώ ανελλιπώς μέχρι σήμερα 9/2025 έχει ελάχιστα κολληματακια μια φορά του έχω αλλάξει μπαταρία,παρα πολύ καλό τηλέφωνο,δεν έχω ξαναδεί τόσο σκυλι τηλέφωνο άξιζε και με το παραπάνω τα 300€ που το είχα αγοράσει

    0
  • Το εχω από το 2019 ,το πηρα 300 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά . Άξιζε κάθε του ευρώ . Στιβαρό σκληρό ανθεκτικό . Η μπαταριά είναι λογικο να μην αντέχει πια καθώς βγάζει 1 ήμερα με το ζόρι . Η κάμερα του ξεπεράστηκε οκ , αλλά είναι ακόμα γλήγορο χωρίς να κολλάει . Οι εφαρμογές και τα παιχνίδια και η φωτεινότητα τρέχουν στο φουλ . Άξιζε .

    2
  • το κινητό είναι άψογο. Το έχω ακριβώς 2 χρόνια και 3 μήνες. Υπεραξιζει τα λεφτά του. Μετά από τόσο καιρό σκληρής χρήσης είναι πολύ γρήγορο και η μπαταρία έχει διατηρηθεί καλά. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει ξεβαψει στην γωνίες αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα. Πολυ καλή επιλογή

    5
  • έχω το τηλέφωνο κανα δύο χρόνια και έχω να πω ότι πραγματικά αξίζει τα χρήματα του είναι γρήγορο φορτίζει γρήγορα μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας βέβαια στις φωτογραφίες περίμενα καλύτερη ανάλυση αλλά εξακολουθεί να είναι μια καλή κάμερα η οθόνη είναι τέλεια αυτά είχα να πω και πιστεύω αξίζει να το αγοράσετε

    4
  • Πήρα ένα κινητό 425 € για να το κρατήσω κάποια χρόνια εννοείται και κατά κάποιο τρόπο αδιάβροχο και μέσα σε εφτά μήνες και δεν κάνω δουλειά χειρωνακτική δουλειά γραφείου κάνω , κόλλαγε σταματάει για 3 h και μετά μόνο του ξανά δούλευε την επόμενη βδομάδα δεύτερη φορά το ξανάκανε και μετά από καμιά δεκαπενταριά μέρες Ξανά κόλλησε εν ώρα εργασίας τέλος το κινητό έφυγε στον τοίχο!! με πολλά νεύρα ειλικρινά δεν ήθελα να το πάρω ούτε για σέρβις πέταξα 420 € στον τοίχο, δυστυχώς και το ευχαριστήθηκα !!! ειλικρινά δεν αξίζει τα λεφτά του

    3
  • Δες τα όλα