Το έχω 9 μήνες τώρα, μετά από iphone 5. Είναι πολύ ικανοποιητικό για τη χρήση που του κάνω, δηλαδή κλήσεις, φωτογραφίες και βίντεο για την οικογένεια και ανάγκης για την δουλειά, μνμ, και ατελείωτα emails, scans μέσω εφαρμογής ακόμα και τηλεδιασκέυψεις μέσω teams. Είναι πολύ αξιόπιστο (είχα άλλωστε την εμπειρία του 5, το οποίο τα έφτυσε έπειτα από αρκετές πτώσεις και το 7 ήταν σε αντικατάστασή του). Οι φωτογραφίες του είναι πάρα πολύ καλές (τα νεώτερα μοντέλα βγάζουν καλύτερες, αλλά οκ, για την ώρα θα ζήσω με αυτό) το βίντεο αξιοπρεπές. Δεν έχει βγάλει ακόμη προβλήματα, αν και το παιδεύουν και παιδικά χεράκια. Οθόνη με καλή ανάλυση και ευκρίνεια. Πολύ βολικό το μέγεθος και της οθόνης και του κινητού. Είναι σούπερ λεπτό - η θήκη το αδικεί, αλλά μαζί με το τζαμάκι είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αξεσουαρ. Η μπαταρία του θέλει φορτιση μια φορά την ημέρα σίγουρα. Σπάνια και μετά απο μεγάλη χρήση διαδικτυακή αδειάζει σε μερικές ώρες (για gaming δεν είναι). Για την τιμή που το πήρα (300 ευρώ) θεωρώ ότι είναι αξιόλογη επιλογή, ειδικά αν βγάλει τουλάχιστον τριετία, όπως τα προηγούμενα που τα είχα τουλάχιστον 4 χρόνια το καθένα.