Λοιπόν, παιδιά, από εμένα έχω να πω πως το έχω ένα 3μηνο, και το κινητό απλά τα σπάει, δεν κολλάει ποτέ, αν καθαρίζεις την Ram μια φορά την εβδομάδα είσαι πένα (το κάνεις κυριολεκτικά με ένα κλικ)
Από θέμα κάμερας πάρα πολύ καλό την ημέρα, αλλά βασικά την ημέρα η κάμερα του κάνει παπάδες, αλλά το βράδυ είναι ακριβώς το αντιθετο.
Ένα πράγμα θα πω εγώ πάντως για την Χρυσή του και ελπίζω να το δώσετε βάση πριν πάρετε κινητό σαν και αυτό, οπότε, Θέλει προσοχή το κινητό, δεν είναι κινητό του 2000, σου δίνει πολλά πράγματα σε χαμηλή τιμή, αλλά εσύ πρέπει να το προσέχεις, όπως προσέχεις κάπως σχετικά το αμάξι σου η τα ρούχα σου, έτσι και αυτο, αν το πετάς από εδώ και από εκεί, λογικό είναι να καταστραφεί με τον καιρό, οπός και όλα πλέων τα κινητα, αυτα