Φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης 9248x6936 για εκτύπωση ακόμη και σε πόστερ 3.26μ. Ζουμ για ακόμα περισσότερη λεπτομέρεια. Υποστηρίζεται εγγραφή βίντεο 4K και slow motion στα 960fps.
Έχει Gps; Δεν το αναφέρει καπου.
Εννοώ δέκτη Gps, όχι χαρτες.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
64MP τετραπλή κάμερα με υπερευρυγώνιο και macro φακό. Gaming επεξεργαστής με τεχνολογία LiquidCool. Gorilla Glass 5 μπρος πίσω. Selfie κάμερα 20MP.
Δες όλη την περιγραφήΟθόνη 6.53” Dot Drop Full Screen, κρύσταλλο Corning Gorilla Glass 5 μπρος-πίσω, εξοπλισμένο με τον ισχυρό gaming επεξεργαστή Mediatek Helio G90T και σύστημα LiquidCool για υψηλές επιδόσεις, 6GB μνήμης RAM LPDDR4x στα 2133MHz, μπαταρία 4500mAh με υποστήριξη Fast Charge 18W. Τετραπλή πίσω κάμερα 64 + 8 + 2 + 2MP & εμπρόσθια 20MP.
Φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης 9248x6936 για εκτύπωση ακόμη και σε πόστερ 3.26μ. Ζουμ για ακόμα περισσότερη λεπτομέρεια. Υποστηρίζεται εγγραφή βίντεο 4K και slow motion στα 960fps.
Φωτογράφιση ακόμη και των κεραιών ενός σαλιγκαριού με τον macro φακό με ικανότητες focus.
Ενεργοποιώντας τον υπερευρυγώνιο φακό, με οπτικό πεδίο από 79° ως 120°, μπορείτε να απαθανατίσετε ολόκληρο τοπίο σε μια μοναδική λήψη.
Με τη λειτουργία πορτραίτου μπορείτε να θολώσετε το background για πιο επαγγελματικές selfies, με τη βοήθεια και της λειτουργίας Beautify.
Ο επεξεργαστής Mediatek Helio G90T, με τη βοήθεια της τεχνολογίας ψύξης LiquidCool, εξασφαλίζει ότι κάθε παιχνίδι υψηλής έντασης λειτουργεί ομαλά. Επίσης, ο σχεδιασμός της κεραίας Wi-Fi, επιτρέπει να κρατάτε το Redmi Note 8 Pro, χωρίς τον κίνδυνο να χαθεί το σήμα.
Η μπαταρία του υποστηρίζει μέχρι και 10 ώρες ασταμάτητου gaming. Φορτίζει σε 2 ώρες μέχρι το 100% και υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση 18W.
Με τη λειτουργία NFC μπορείτε να μετατρέψετε το κινητό σας σε πορτοφόλι. Υποστηρίζεται το Google Pay.
Με την προστασία που παρέχει το Gorilla Glass 5, ελαχιστοποιείται η πιθανότητα βλάβης της οθόνης σε μια πτώση. Επιπλέον, η συσκευή διαθέτει προστασία από τυχαίες πτώσεις υγρών και ενισχυμένες γωνίες για κάθε περίπτωση.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πολύ καλό κινητό σε όλους τους τομείς είμαι ευχαριστημένος ενάμισι χρόνο το έχω βάζω τέσσερα αστέρια
Εξαιρετικό. Η μπαταρια του κρατάει παρα πολυ δεδομένης της χρήσης, οι φωτογραφίες είναι καλές το έχω λίγο παραπανω απο 6 μήνες και ως τώρα είμαι πολυ ευχαριστημενη.
Έχω 128gb χωρητικότητα, είναι καλό αν το θες για καθημερινή χρήση χωρίς πολύ βαριές εφαρμογές. Έχει τους τελευταίους μήνες ένα πρόβλημα, μερικές φορές κολλάει όταν βάζεις το δαχτυλίδι αποτύπωμα για να ανοίξει ή ετσι στο άσχετο. Κάτι αρκετά εκνευρίστηκο. Έχει άπειρη χωρητικότητα εγώ το είχα πάρει τον Δεκέμβριο του 2019 και είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Επέλεξα 128gb για να έχω χώρο για τα πάντα και όντως ισχύει. Έχω πάρα πολλές φωτογραφίες βίντεο και άπειρες εφαρμογές. Έχει face id όπου δουλεύει πολύ καλά και με αναγνωρίζει ακόμα και το βράδυ με λίγο φωτισμό. Δεν κολλούσε από την αρχή κάπου στον δεύτερο χρόνο άρχισε να κολλάει αλλά το κόλλημα του κρατάει λίγα δευτερόλεπτα έως και 2 λεπτά. Μετά ξεφρακαρει μόνο του κάνοντας επανεκκίνηση. Το ηχείο του είναι δυνατό, η κάμερα του ειναι καλή αλλά όχι και σαν του αιφον. Το σημαντικό είναι να ξέρεις να χειρίζεσαι την κάμερα και τις ρυθμίσεις της ώστε να βγάλεις καλές φωτογραφίες.
Το πήρα τον Δεκέμβριο του 2020 και είναι σαν να το πήρα σήμερα. Το χρησιμοποιώ για browsing, παιχνίδια (βαριά παιχνίδια), μουσική, φωτογραφίες και βίντεο.
Πιάνει καλά σήμα και ίντερνετ σε σχέση του κινητού με το ρούτερ που το έχω συνδεμένο.
Στο browsing δεν κολλάει σχεδόν καθόλου, είμαι ικανοποιημένος.
Εγώ που παίζω βαριά παιχνίδια το κινητό τα κουβαλάει φουλ άνετα. Αλλά λόγω του επεξεργαστή που έχει (MediaTek Helio G90T), αδειάζει πιο γρήγορα η μπαταρία. Βέβαια δεν με πειράζει πολύ λόγω του 18W φορτιστή που φορτίζει γρήγορα.
Όσο για το ηχείο, είναι ότι πρέπει, είμαι ικανοποιημένος.
Επίσης το κινητό έχει σχεδόν κάθε μήνα ενημέρωση που σημαίνει ότι αναβαθμίζεται το λογισμικό και γίνεται όλο και πιο καλύτερο.
Η κάμερα, τι να πω... Τέλεια! 64MP, υπερευρυγώνια που είναι οκ... και macro κάμερα για πολύ κοντινές αποστάσεις. Όλα τέλεια σχετικά με τις κάμερες.
Όσο για το βίντεο, κι αυτό τέλειο. 720p30fps, 1080p30fps, 1080p60fps και 4k30fps. Η 720p για μένα προσωπικά είναι άχρηστη. Ωστόσο και οι δύο 1080p είναι ικανοποιητικές. η 60fps είναι πολύ smooth. Η 4k το μόνο που μου αρέσει είναι το focus που είναι διαφορετικό από τα άλλα. Και δίνει κάτι πιο cinematic πράμα. Άμα μεταφέρω 4k βίντεο σε άλλες συσκευές μπορεί να κολλάει επειδή η ποιότητα είναι υπερβολικά καλή. Κατά τ'άλλα η κάμερα είναι Τέλεια!
11/10 για μένα το κινητό!
Θα σας ενημερώσω όταν φτάσω στα δύο χρόνια χρήσης αν κάτι άλλαξε.
22 Ιανουαρίου 2023!
Επιτέλους πέρασαν (2 χρόνια και κάτι μέρες) από τότε που το αγόρασα.
Λοιπόν, έχω πολύ καλά νέα. Το κινητό είναι ακόμα σαν καινούργιο! Καμία γρατζουνιά, καμία αλλαγή στην μπαταρία και δεν κολλάει παραπάνω σε σχέση με τότε που το πήρα. Μου έπεσε πριν καμιά βδομάδα όταν κατέβαινα τις σκάλες και ΚΑΤΡΑΚΥΛΟΥΣΕ μέχρι το τέλος των σκαλιών. Επειδή έχει φάει του κόσμου τις τούμπες ούτε αγχώθηκα.. Και καλά έκανα επειδή δεν έπαθε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΑ. Η κάμερα ακόμα μένει εξαιρετικά ικανοποιητική οπως πάντα και ο χώρος αποθήκευσης που ακόμα χωράει πράμα. Έχω κάπου στις 3000 φωτογραφίες και βίντεο συνολικά και πολλές πολλές εφαρμογές αλλά καθόλου παιχνίδια (επειδή δεν μου κινούν πλέον το ενδιαφέρον, όχι επειδή κολλάει).. Σαν καινούργιο με λίγα λόγια. Σε συνδυασμό με μια ωραία θήκη βολεύτηκα πολύ.
Το κινητό είναι πολύ καλό και αξίζει τα λεφτά του. Οι φωτογραφίες που βγάζει είναι πολύ καλές με εξαίρεση τις βραδινές λήψεις.
Κινητάρα! το πήρα μόνο 170 €, Φωτογραφιάρες, δεν κολλάει σχεδόν ποτέ, σπάνια, η μπαταρία είναι αρκετά ικανοποιητική ειδικά τις πρώτες φορές, αν γύριζα τον χρόνο πίσω θα το ξανά έπαιρνα σίγουρα! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Το κινητό είναι της μάνας μου και έχω να πω ότι είναι ένα πολύ καλό κινητό και ας είναι 2 χρονών. Είναι γρήγορο, εύχρηστο, η μπαταρία του έχει καλή απόδοση. 1 μέρα full χρήση και με gaming, 2 μέρες+ με χρήση για τηλέφωνα και λίγες ώρες social media. Το ηχείο του δεν είναι stereo, είναι καθαρό και δυνατό. Υποστηρίζει ταχεία φόρτιση 18watt με τον γρήγορο φορτιστή μέσα. Έχω ένα παράπονο, κατέβασα το antutu benchmark και το άφησα το κινητό στον καναπέ και απλά κοιταγα τις θερμοκρασίες του επεξεργαστή (50-55 όταν το κοιταγα και κοντά 70 αφού τελείωσα το benchmark). Αυτό είναι και ένα πράγμα που με κάνει να μην το επιλέξω σαν συσκευή δικιά μου.
Χρησιμοποιώ το κινητό για αρκετές ώρες την ημέρα εκτός από την βασική του δουλειά (τις κλήσεις δηλαδή), το χρησιμοποιώ συχνά για youtube, και web-browsing και σαν ημερολόγιο αλλά και για φωτογραφία ή βιντεο αλλά κυρίως και στο αυτοκίνητο με το οποίο συνδέεται με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και τέλος το λειτουργώ ως interface για έλεγχο πολλαπλών οικιακών συσκευών. Το χρησιμοποιώ δηλαδή πολύ. Στον χρόνο που για μία πλήρη ημέρα εντατικά το χρησιμοποίησα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Για την μπαταρία ακόμα δεν μπορώ να έχω άποψη μία και ο χρόνος λειτουργίας του είναι πολύ μικρός για να αποδειχτεί η επάρκεια της. Θα επανέλθω σε προσθήκη εντυπώσεων για την ίδια αξιολόγηση μετά από λίγες ημέρες. (*) Μετά από περίπου 10 ημέρες χρήσης και μάλιστα σαν καινούργιο που είναι και ψάχτηκε και εντατικότερα, για την μπαταρία έχω να προσθέσω ότι κρατάει κατά περίπτωση από 48 ώρες μέχρι 3 ημέρες +. Κατά τα λοιπά η αρχική μου εκτίμηση παραμένει η ίδια και καλύτερη. Να σημειώσω ότι πρόσθεσα και μία 128 gb sd-κάρτα ώστε εκει να αποθηκεύονται οι φωτογραφίες, η μουσική και βιντεο καθώς και off line χάρτες. Ατυχώς στο android 10 στην sd κάρτα δεν εγκαθίστανται οι apk
Λοιπόν ,είμαι κάτοχος του κινητού από τον Απρίλιο του 2020 και έχω να πω αυτά : Πολύ καλές φωτο απλά καμία φορά στην κανονική κάμερα αργεί να κάνει focus . Πολύ γρήγορο και με πολύ δυνατό επεξεργαστή , επίσης έχει πολύ καλή ανάλυση . Τώρα η μπαταρία είναι λίγο ένα θέμα . Στους πρώτους 6-7 μήνες θα σας είναι άψογη η μπαταρία .μετά από πολύ καιρό όμως αν του κάνετε πολύ βαριά χρήση τότε η μπαταρία του πέφτει πιο γρήγορα λόγο mediatek. Όμως αν κάνετε φυσιολογική χρήση τότε δεν βγάζει κάποιο πρόβλημα . Εμένα επίσης μου έσπασε το καπάκι απο πίσω το οποίο είναι γυαλί , και έσπασε μια γωνια επειδή έπεσε από 2 μέτρα ,αλλά ακόμα δουλεύει άψογα ! Τώρα στα ηχεία είναι πολύ καθαρός ο θόρυβος αλλά όχι και τόσο δυνατός . Ελπίζω να σας βοήθησα και πιστεύω ότι είναι από τα καλύτερα σε αυτήν την τιμή .
Το έχω περιπου ενα χρονο, σίγουρα αξίζει τα λεφτα του. Πολυ γρήγορο, επαρκές χώρος αποθήκευσης, διαθέτει λειτουργίες για συντήρηση της συσκευής (διαγραφή αχρήστων αρχείων, απελευθέρωση RAM, σκαναρισμα για κακόβουλο υλικο κλπ). Πολυ καλή κάμερα, φανταστικές φωτογραφίες με φως, δυσκολεύεται σε χαμηλου φωτισμού. Για το λόγο αυτο και για το λίγο αδυνομο ηχείο έβαλα 4 αστέρια, για 4,5 αξίζει.
δεν εχω κατι αρνητικο να πω για το κινητο αληθεια. για τα λεφτα του ειναι πιστευω οτι καλυτερο μπορεις να αγορασεις
Το έχω εδώ και ένα μήνα. Το πήρα για την κάμερα. Έχει τέλεια ανάλυση και ποιότητα βίντεο, όσο για το ηχείο είναι μέτριο. Είναι γρήγορο, μέχρι στιγμή η μπαταρία κρατάει Πόλυ. Η selfie κάμερα έχει πόλυ καλή ποιότητα σε σχέση με το xiaomi redmi note 9 pro. Η κλήσεις είναι μια χαρά δεν έχω κανένα πρόβλημα. Νομίζω αξίζει για τα λεφτά του.
Επίσης θέλει πολλές ρυθμίσεις ( ειδοποιήσεις)
Εχω το Xiaomi Redmi note 8 pro (128GB) εδώ και ένα χρόνο. Το κινητό πετάει! Γρήγορο, δε σκαλώνει πουθενά, εξαιρετικές λήψεις και σε φωτο και σε βίντεο, και πολυ δυνατή μπαταρία. Δεν με έχει απογοητευσει ουτε μια φορά. Έχει φάει αρκετές τουμπες σε γυμνο πάτωμα και βγήκε αλωβητο. Φυσικά με πισω θήκη και τζαμακι προστασιας!
Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Δύο αστέρια για το ότι έχει καλή ανάλυση οθόνης και ότι βγάζει καλές φωτό και τραβάς καλά βίντεο..
Δεν αξίζει τα λεφτά του το είχα μια βδομάδα και το επέστρεψα γιατί:
1. Σε ανοιχτη ακρόαση το ηχείο έκανε λες και ήταν έτοιμο να κάει
2. Φορτώνεις επαφές και αρκετές φορές σερνόταν να τις ανοίξει και αναγκάζουν να ψάχνεις την επαφή από το ευρετήριο
3. Σε βιντεοκλήσεις άκουγες χαμηλά και σε άκουγαν χάλια
4. Έτρωγε κάτι κολλήματα στο μενού
5. Εφαρμογές όπως messenger και Facebook έτρωγαν κάτι lagged δεν ξέρω αν φταίει η αναβάθμιση σε miui 12
Και γενικώς αν σου κάνει καινούργιο κινητό τέτοια πράγματα δεν αξίζει καν τα λεφτά του οπότε επιστροφή και με ήσυχο το κεφάλι δεν είναι καιρος να μη πιάνουν τόπο τα χρήματα σου????????????????
Προς το παρων (15 μερες λειτουργιας) πιστευω οτι αξιζει το κινητο , Το πηρα σε απιστευτο χρωμα μπλε και εβαλα την δωρεαν θηκη-διαφανη πισω- που εχει μεσα στο κουτι συσκευασιας του. Φωτογραφιες πολυ καλες ακομα και την νυχτα, γρηγορο, παιχνιδια αρκετα καλο (οχι μεγαλων απαιτησεων), απιστευτος χωρος με δυνατοτητα πολλων πολλων εφαρμογων να εγκαταστησεις, σε κλησεις κανενα προβλημα δεν αντιμετωπισα. Μερικα αρνητικα τωρα ..δεν εχει δυνατοτητα κουμπιου "πισω" και ειναι ενα μικρο προβλημα για μενα λογω συνηθειας,η καμερα εξεχει πολυ με αποτελεσμα να το τοποθετω πχ στο τραπεζι να γραφω και να κουνιεται (λυνεται βεβαια με θηκη), μεγαλη οθονη και σχετικα βαρυ που επισης λογω συνηθειας με δσκολευει.. σχεικα μα καλη επιλογη πιστευω, δειγμα φωτο στελνω
Έχω το συγκεκριμένο κινητό περίπου 6μιση μήνες. Έχει πάρα πολύ καλή ανάλυση η οθόνη, η κάμερα και το βίντεο είναι εξαιρετικά, έχει απεριόριστο χώρο, ακόμη και χωρίς κάρτα SD. Επίσης, είναι γρήγορο κινητό, πολύ βολικό στο χέρι και η μπαταρία του κρατάει μια ολόκληρη ημέρα και ίσως λίγο παραπάνω, για κανονική προς μεγάλη χρήση. Αξίζει φουλ την τιμή του, με ένα μικρο παράπονο, κατ' εμέ. Ναι μεν ο ήχος είναι καλός και καθαρός, αλλα δεν είναι δυνατός. Παρόλα αυτά, το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Μπήκα να γράψω κριτική γιατί το κινητό μόλις επεσε από τα χέρια μου για πολλοστή φορά... Αυτή τη φορά, από μία σκάλα με 15 σκαλια...Τρομοκρατημένη μόλις το σήκωσα... Ούτε γρατζουνιά. Δεν έχω θήκη ούτε προστατευτικό οθόνης... Respect. Οπότε, εκτός των άλλων.. πολύ καλή πρόταση για ατζαμήδες!
Το έχω γύρω στις 20 μέρες είναι όντως value for money κινητό με φοβερή διάρκεια μπαταρίας, πολύ καλή ποιότητα στις κλήσεις, στη μουσική κλπ. Το μόνο που με έχει λίγο απογοήτευσει είναι η selfie καμερα η οποία για να βγει καλή πρέπει να έχεις καλό φωτισμό ειδάλλως, βγαίνει λίγο θαμπή. Η πίσω κάμερα τράβα πολύ καλές φωτογραφίες.
Κάτοχος μία εβδομάδα. Άλλαξα από Honor 9 Lite με μεγάλη επιφύλαξη γιατί ήμουν απόλυτα ικανοποιημένη. Επέλεξα αυτό για την κάμερα του και δεν απογοητεύτηκα καθόλου! Υπέροχη λήψη φωτογραφιών ακόμα και τη νύχτα. Η μπαταρία διαρκεί τουλάχιστον 1μιση μέρα, με συνεχή χρήση, και φορτίζει γρήγορα. Γρήγορο στις λειτουργίες του.
Μόνο αρνητικό, αλλά δεν είναι απόλυτα του κινητού, ότι με full face tempered glass (με μαύρο πλαίσιο) δεν λειτουργεί το proximity sensor με αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια κλήσης να παραμένει ενεργή η οθόνη.
Το κινητό το έχω εδώ και 5 μήνες και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Δυνατό ηχείο κατά την διάρκεια της κλήσης και ακούω τον άλλον καθαρά. Επίσης η μουσική ακούγεται ικανοποιητικά. Απίστευτη φωτογραφική μηχανή. Δεν κολλάει πουθενά παρότι το έχω φορτώσει με εφαρμογές και παίζω και παιχνίδια χωρίς να κολλάει. Η μπαταρία φορτίζει μεν γρήγορα χάρη στον fast charge φορτιστή, αλλά με συνχή χρήση του κινητού θέλει κάθε μέρα φόρτιση. Αν δεν το χρησιμοποιώ όμως μπορεί να αντέξει και 2 μέρες.
Καλησπέρα. Το κινητό το έχω σχεδόν έναν χρόνο. Στα θετικά η φωτογραφική μηχανή, η ταχύτητα του επεξεργαστή και τα 6gb ram. Δυστυχώς όμως είναι το πρώτο κινητό της Xiaomi που με απογοητεύει τόσο. Ο λογος είναι οτι το κινητό το αγόρασα για το WIFI calling καθώς στην περιοχή μου το σήμα είναι χάλια, αλλά το WIFI δεν δουλεύει καθόλου σωστά καθώς συνεχώς αποσυνδέεται. Πραγματικά σκέτη απογοήτευση. Δεν μιλάω όταν είμαι στο σπίτι με κανέναν και στέλνω μηνύματα ΌΤΑΝ το Wifi λειτουργεί. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Έχω δοκιμάσει κάθε "λύση" που υπάρχει στο ιντερνετ για το πρόβλημα αλλά μόνιμη λύση δεν έχω βρει. Έχω βαρεθεί να κάνω επαναφορά των Wifi settings. Κρίμα γιατί είχα μια πολύ θετική γνώμη για την Xiaomi μέχρι αυτή την συσκευή καθώς είχα απο το Redmi note 4X όλες τις συσκευές μέχρι και το 8 pro, καθώς και ένα MiA2 που και αυτό είχε θέμα στο σήμα γενικότερα και όχι μόνο στην περιοχή που κατοικώ .......
Καλησπέρα και από μένα αγόρασα το συγκεκριμένο τηλέφωνο σαν δεύτερη συσκευή προερχόμενος από samsung galaxy note 9.
Οφείλω να ομολογήσω ότι το xiaomi κοντράρει σε πολλά πράγματα το galaxy το μόνο που παρατήρησα χαμηλής ποιότητας είναι η φωτογραφία και το βίντεο το οποίο είναι απόλυτα λογικό. Από θέμα μπαταρίας έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος το αγόρασα στα 165 ευρώ το τηλέφωνο πραγματικά αξίζει και με το παραπάνω τα χρήματά του. Ξέχασα να σας πω ότι το τηλέφωνο το έχω ένα μήνα και δεν μου έχει κολλήσει ούτε μία φορά. Χωρίς κάρτα μνήμης
Για τα λεφτά του το συστήνω ανεπιφύλακτα
Το βίντεο στα 1080p 60fps τέλειο και στα 4κ 30fps πάλι τέλειο η selfie είναι πολύ καλή έχει επιλογή που μπορείς να τονίσεις κάποια χρώματα στην φωτογραφία και δίνει ένα φοβερό αποτέλεσμα
Το κινητό δεν υπάρχει στα χρήματα του. Πολυ γρήγορο με τέλειες φωτογραφίες. Προερχόμενος από Samsung Galaxy Note 2. Πάρτε το με κλειστά μάτια..
Εξαιρετικη επιλογη για 170 ευρω!
Οθονη εξαιρετικη και καθαροτατη σε αναλυση, γρηγοροτατος επεξεργαστης για την κατηγορια τιμης του, και γενικα ενα κινητο που αγγιζει σχεδον επιδοσεις ναυαρχιδας
Τα μονο πραγμα που με χαλασε ειναι η καμερα, ναι μεν ειναι ικανοποιητικη η ποιοτητα, αλλα υπαρχει αρκετος "θορυβος" στην φωτογραφια,και η ελλειψη ενος selfie flash βεβαιως, αλλα το βιντεο φαινεται ομαλοτατο με υποστηριξη στα 60fps
Η μπαταρια σας βγαζει ευκολα μια ολοκληρη μερα με μετρια προς βαρια χρηση και τελος εχει ενα πολυ δυνατο και καλης γενικα ποιοτητας ηχειο
Υ.Γ. Το κινητο ερχεται με android 9 οταν το ανοιξετε πρωτη φορα, αλλα μεσω ενημερωσεων γινεται αναβαθμιση σε android 10
Παρα πολυ ωραιο κινητό, και γρηγορα δουλευει, δεν θα βρείτε κάτι καλυτερο (η κάμερα δεν πειθει για 64 MP )
Περίμενα περισσοτερα σε σχέση με ότι άκουγα για αυτό το κινητό επίσης έχει θέματα με το ηχείο αλλά μπορεί να είναι και μεμονωμένο πρόβλημα της συγκεκριμένης συσκευής βγάζει όμως πολυ καλές φωτογραφίες και αν κάποιος ξέρει να χρησιμοποιεί το pro θα μείνει πολυ ευχαριστημένος από την ποιότητα αυτών.
Το πήρα για την κόρη μου,ήθελα ένα κινητό όχι πολύ ακριβό. Μια χαρά σε όλα, δεν κολάει και αν δεν έχεις απαίτηση να αποδίδει σαν κινητό των 500 ευρώ μένεις πολύ ευχαριστημένος.
Μετά από την αδοξη απώλεια του περσινου κινητου μου και από τα καλυτερα που έχει βγάλει ποτε η Xiaomi το Mi 9 λυπήθηκα τα 350€ που είδα ότι έχει ακόμα και είπα να παω σε redmi πιο φτηνή επιλογή αλλά με ρίσκο ως κατόχους του redmi note5 παλιότερα γνώριζα την σειρά αυτή(νεκρωσε το WiFi στα καλά καθουμενα και δεν επανήλθε ποτε με ότι και αν δοκίμασα) .
Δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μου, πρωτη μερα χρήσης κάνω τήν ενημέρωση συστήματος που είχε προτεινομενη στις ρυθμίσεις και αφου τελείωσε και φόρτωσε άρχισε ξαφνικά να κολάει και να ζοριζεται η μνήμη του κινητου σε απλή χρήση, λέω δε μπορεί θα είναι η ιδέα μου κάνω reboot επανέρχεται κάπως η κατάσταση αλλά μετά ανακαλύπτω ότι δεν δουλευουν τα πλήκτρα της έντασης στη δεξιά πλευρά του κινητού και κάνοντας ένα γρηγορα google search είδα ότι είναι bug το έχουν πολλοι και με κάτι χαζορυθμισεις που προτειναν δεν λυνεται ποτε ( για να δουλέψει όσοι έχουν το ίδιο θέμα πρεπει να ανοίγεις τις ρυθμίσεις και μετά ξυπναει και δουλευει η ένταση). Το ηχείο του κλασσικά ακουγεται σαν τενεκές οπότε κλαίω ήδη τα λεφτακια που έδωσα και λυπηθηκα τα έξτρα για να παρω σειρά Mi.
Καλά τα specs των redmi , καλη κάμερα κτλ κτλ ψαρωτικα όλα αλλά να ξέρετε ότι για να ρίξουν την τιμή τόσο όλο τα υλικά του κινητου είναι φτηνόδουλειες και συνέχεια υπάρχει κάποιο "bug" που δεν βρίσκουν λυση ποτε , όποτε δώστε 200-300 παραπανω και πατε στις ναυαρχίδες της Xiaomi που είναι σε λογικες τιμές παλι και να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.
Πολύ καλό κινητό για τα χρήματα του είναι από τα κορυφαία χωρίς κολλήματα και πολύ καλή κάμερα. Εμφανισιακά ειναι πολύ όμορφο κινητό και αρκετά στιβαρό που η μπαταρία του διαρκεί αρκετά και φορτίζει ταχύτατα . Στα μείον το ότι δεν περιέχει ακουστικά και ότι τα ηχεία του υστερούν σε ποιότητα ήχου.
Πολύ καλό κινητό σε όλους τους τομείς είμαι ευχαριστημένος ενάμισι χρόνο το έχω βάζω τέσσερα αστέρια
Εξαιρετικό. Η μπαταρια του κρατάει παρα πολυ δεδομένης της χρήσης, οι φωτογραφίες είναι καλές το έχω λίγο παραπανω απο 6 μήνες και ως τώρα είμαι πολυ ευχαριστημενη.
Έχω 128gb χωρητικότητα, είναι καλό αν το θες για καθημερινή χρήση χωρίς πολύ βαριές εφαρμογές. Έχει τους τελευταίους μήνες ένα πρόβλημα, μερικές φορές κολλάει όταν βάζεις το δαχτυλίδι αποτύπωμα για να ανοίξει ή ετσι στο άσχετο. Κάτι αρκετά εκνευρίστηκο. Έχει άπειρη χωρητικότητα εγώ το είχα πάρει τον Δεκέμβριο του 2019 και είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Επέλεξα 128gb για να έχω χώρο για τα πάντα και όντως ισχύει. Έχω πάρα πολλές φωτογραφίες βίντεο και άπειρες εφαρμογές. Έχει face id όπου δουλεύει πολύ καλά και με αναγνωρίζει ακόμα και το βράδυ με λίγο φωτισμό. Δεν κολλούσε από την αρχή κάπου στον δεύτερο χρόνο άρχισε να κολλάει αλλά το κόλλημα του κρατάει λίγα δευτερόλεπτα έως και 2 λεπτά. Μετά ξεφρακαρει μόνο του κάνοντας επανεκκίνηση. Το ηχείο του είναι δυνατό, η κάμερα του ειναι καλή αλλά όχι και σαν του αιφον. Το σημαντικό είναι να ξέρεις να χειρίζεσαι την κάμερα και τις ρυθμίσεις της ώστε να βγάλεις καλές φωτογραφίες.
Το πήρα τον Δεκέμβριο του 2020 και είναι σαν να το πήρα σήμερα. Το χρησιμοποιώ για browsing, παιχνίδια (βαριά παιχνίδια), μουσική, φωτογραφίες και βίντεο.
Πιάνει καλά σήμα και ίντερνετ σε σχέση του κινητού με το ρούτερ που το έχω συνδεμένο.
Στο browsing δεν κολλάει σχεδόν καθόλου, είμαι ικανοποιημένος.
Εγώ που παίζω βαριά παιχνίδια το κινητό τα κουβαλάει φουλ άνετα. Αλλά λόγω του επεξεργαστή που έχει (MediaTek Helio G90T), αδειάζει πιο γρήγορα η μπαταρία. Βέβαια δεν με πειράζει πολύ λόγω του 18W φορτιστή που φορτίζει γρήγορα.
Όσο για το ηχείο, είναι ότι πρέπει, είμαι ικανοποιημένος.
Επίσης το κινητό έχει σχεδόν κάθε μήνα ενημέρωση που σημαίνει ότι αναβαθμίζεται το λογισμικό και γίνεται όλο και πιο καλύτερο.
Η κάμερα, τι να πω... Τέλεια! 64MP, υπερευρυγώνια που είναι οκ... και macro κάμερα για πολύ κοντινές αποστάσεις. Όλα τέλεια σχετικά με τις κάμερες.
Όσο για το βίντεο, κι αυτό τέλειο. 720p30fps, 1080p30fps, 1080p60fps και 4k30fps. Η 720p για μένα προσωπικά είναι άχρηστη. Ωστόσο και οι δύο 1080p είναι ικανοποιητικές. η 60fps είναι πολύ smooth. Η 4k το μόνο που μου αρέσει είναι το focus που είναι διαφορετικό από τα άλλα. Και δίνει κάτι πιο cinematic πράμα. Άμα μεταφέρω 4k βίντεο σε άλλες συσκευές μπορεί να κολλάει επειδή η ποιότητα είναι υπερβολικά καλή. Κατά τ'άλλα η κάμερα είναι Τέλεια!
11/10 για μένα το κινητό!
Θα σας ενημερώσω όταν φτάσω στα δύο χρόνια χρήσης αν κάτι άλλαξε.
22 Ιανουαρίου 2023!
Επιτέλους πέρασαν (2 χρόνια και κάτι μέρες) από τότε που το αγόρασα.
Λοιπόν, έχω πολύ καλά νέα. Το κινητό είναι ακόμα σαν καινούργιο! Καμία γρατζουνιά, καμία αλλαγή στην μπαταρία και δεν κολλάει παραπάνω σε σχέση με τότε που το πήρα. Μου έπεσε πριν καμιά βδομάδα όταν κατέβαινα τις σκάλες και ΚΑΤΡΑΚΥΛΟΥΣΕ μέχρι το τέλος των σκαλιών. Επειδή έχει φάει του κόσμου τις τούμπες ούτε αγχώθηκα.. Και καλά έκανα επειδή δεν έπαθε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΑ. Η κάμερα ακόμα μένει εξαιρετικά ικανοποιητική οπως πάντα και ο χώρος αποθήκευσης που ακόμα χωράει πράμα. Έχω κάπου στις 3000 φωτογραφίες και βίντεο συνολικά και πολλές πολλές εφαρμογές αλλά καθόλου παιχνίδια (επειδή δεν μου κινούν πλέον το ενδιαφέρον, όχι επειδή κολλάει).. Σαν καινούργιο με λίγα λόγια. Σε συνδυασμό με μια ωραία θήκη βολεύτηκα πολύ.
Το κινητό είναι πολύ καλό και αξίζει τα λεφτά του. Οι φωτογραφίες που βγάζει είναι πολύ καλές με εξαίρεση τις βραδινές λήψεις.
709 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΈχει ραδιόφωνο? (Όχι ιντερνετικό αλλά κανονικό ραδιόφωνο που χρησιμοποιείται αν έχεις ακουστικά)
Ναι έχει
ειμαι αναμεα στο προ και το κανονικο και εχω δυο απορίες 1. το δαχτυλικο αποτιμά στο προ ενοχλειται απο τις καμεραις που ειναι δυπλα του, και δεν λερονεις την καμερα καμια φορα? και 2. το κανονικο εχει αναγνορισει προσοπου?
Έχουν και τα 2 αναγνώριση προσώπου. Σε αυτό, οι φακοί λερώνονται αλλά με ένα πανακι θα είσαι οκ
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Οθόνη 6.53” Dot Drop Full Screen, κρύσταλλο Corning Gorilla Glass 5 μπρος-πίσω, εξοπλισμένο με τον ισχυρό gaming επεξεργαστή Mediatek Helio G90T και σύστημα LiquidCool για υψηλές επιδόσεις, 6GB μνήμης RAM LPDDR4x στα 2133MHz, μπαταρία 4500mAh με υποστήριξη Fast Charge 18W. Τετραπλή πίσω κάμερα 64 + 8 + 2 + 2MP & εμπρόσθια 20MP.
Φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης 9248x6936 για εκτύπωση ακόμη και σε πόστερ 3.26μ. Ζουμ για ακόμα περισσότερη λεπτομέρεια. Υποστηρίζεται εγγραφή βίντεο 4K και slow motion στα 960fps.
Φωτογράφιση ακόμη και των κεραιών ενός σαλιγκαριού με τον macro φακό με ικανότητες focus.
Ενεργοποιώντας τον υπερευρυγώνιο φακό, με οπτικό πεδίο από 79° ως 120°, μπορείτε να απαθανατίσετε ολόκληρο τοπίο σε μια μοναδική λήψη.
Με τη λειτουργία πορτραίτου μπορείτε να θολώσετε το background για πιο επαγγελματικές selfies, με τη βοήθεια και της λειτουργίας Beautify.
Ο επεξεργαστής Mediatek Helio G90T, με τη βοήθεια της τεχνολογίας ψύξης LiquidCool, εξασφαλίζει ότι κάθε παιχνίδι υψηλής έντασης λειτουργεί ομαλά. Επίσης, ο σχεδιασμός της κεραίας Wi-Fi, επιτρέπει να κρατάτε το Redmi Note 8 Pro, χωρίς τον κίνδυνο να χαθεί το σήμα.
Η μπαταρία του υποστηρίζει μέχρι και 10 ώρες ασταμάτητου gaming. Φορτίζει σε 2 ώρες μέχρι το 100% και υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση 18W.
Με τη λειτουργία NFC μπορείτε να μετατρέψετε το κινητό σας σε πορτοφόλι. Υποστηρίζεται το Google Pay.
Με την προστασία που παρέχει το Gorilla Glass 5, ελαχιστοποιείται η πιθανότητα βλάβης της οθόνης σε μια πτώση. Επιπλέον, η συσκευή διαθέτει προστασία από τυχαίες πτώσεις υγρών και ενισχυμένες γωνίες για κάθε περίπτωση.
Πολύ καλό κινητό σε όλους τους τομείς είμαι ευχαριστημένος ενάμισι χρόνο το έχω βάζω τέσσερα αστέρια
Εξαιρετικό. Η μπαταρια του κρατάει παρα πολυ δεδομένης της χρήσης, οι φωτογραφίες είναι καλές το έχω λίγο παραπανω απο 6 μήνες και ως τώρα είμαι πολυ ευχαριστημενη.
Έχω 128gb χωρητικότητα, είναι καλό αν το θες για καθημερινή χρήση χωρίς πολύ βαριές εφαρμογές. Έχει τους τελευταίους μήνες ένα πρόβλημα, μερικές φορές κολλάει όταν βάζεις το δαχτυλίδι αποτύπωμα για να ανοίξει ή ετσι στο άσχετο. Κάτι αρκετά εκνευρίστηκο. Έχει άπειρη χωρητικότητα εγώ το είχα πάρει τον Δεκέμβριο του 2019 και είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Επέλεξα 128gb για να έχω χώρο για τα πάντα και όντως ισχύει. Έχω πάρα πολλές φωτογραφίες βίντεο και άπειρες εφαρμογές. Έχει face id όπου δουλεύει πολύ καλά και με αναγνωρίζει ακόμα και το βράδυ με λίγο φωτισμό. Δεν κολλούσε από την αρχή κάπου στον δεύτερο χρόνο άρχισε να κολλάει αλλά το κόλλημα του κρατάει λίγα δευτερόλεπτα έως και 2 λεπτά. Μετά ξεφρακαρει μόνο του κάνοντας επανεκκίνηση. Το ηχείο του είναι δυνατό, η κάμερα του ειναι καλή αλλά όχι και σαν του αιφον. Το σημαντικό είναι να ξέρεις να χειρίζεσαι την κάμερα και τις ρυθμίσεις της ώστε να βγάλεις καλές φωτογραφίες.
Το πήρα τον Δεκέμβριο του 2020 και είναι σαν να το πήρα σήμερα. Το χρησιμοποιώ για browsing, παιχνίδια (βαριά παιχνίδια), μουσική, φωτογραφίες και βίντεο.
Πιάνει καλά σήμα και ίντερνετ σε σχέση του κινητού με το ρούτερ που το έχω συνδεμένο.
Στο browsing δεν κολλάει σχεδόν καθόλου, είμαι ικανοποιημένος.
Εγώ που παίζω βαριά παιχνίδια το κινητό τα κουβαλάει φουλ άνετα. Αλλά λόγω του επεξεργαστή που έχει (MediaTek Helio G90T), αδειάζει πιο γρήγορα η μπαταρία. Βέβαια δεν με πειράζει πολύ λόγω του 18W φορτιστή που φορτίζει γρήγορα.
Όσο για το ηχείο, είναι ότι πρέπει, είμαι ικανοποιημένος.
Επίσης το κινητό έχει σχεδόν κάθε μήνα ενημέρωση που σημαίνει ότι αναβαθμίζεται το λογισμικό και γίνεται όλο και πιο καλύτερο.
Η κάμερα, τι να πω... Τέλεια! 64MP, υπερευρυγώνια που είναι οκ... και macro κάμερα για πολύ κοντινές αποστάσεις. Όλα τέλεια σχετικά με τις κάμερες.
Όσο για το βίντεο, κι αυτό τέλειο. 720p30fps, 1080p30fps, 1080p60fps και 4k30fps. Η 720p για μένα προσωπικά είναι άχρηστη. Ωστόσο και οι δύο 1080p είναι ικανοποιητικές. η 60fps είναι πολύ smooth. Η 4k το μόνο που μου αρέσει είναι το focus που είναι διαφορετικό από τα άλλα. Και δίνει κάτι πιο cinematic πράμα. Άμα μεταφέρω 4k βίντεο σε άλλες συσκευές μπορεί να κολλάει επειδή η ποιότητα είναι υπερβολικά καλή. Κατά τ'άλλα η κάμερα είναι Τέλεια!
11/10 για μένα το κινητό!
Θα σας ενημερώσω όταν φτάσω στα δύο χρόνια χρήσης αν κάτι άλλαξε.
22 Ιανουαρίου 2023!
Επιτέλους πέρασαν (2 χρόνια και κάτι μέρες) από τότε που το αγόρασα.
Λοιπόν, έχω πολύ καλά νέα. Το κινητό είναι ακόμα σαν καινούργιο! Καμία γρατζουνιά, καμία αλλαγή στην μπαταρία και δεν κολλάει παραπάνω σε σχέση με τότε που το πήρα. Μου έπεσε πριν καμιά βδομάδα όταν κατέβαινα τις σκάλες και ΚΑΤΡΑΚΥΛΟΥΣΕ μέχρι το τέλος των σκαλιών. Επειδή έχει φάει του κόσμου τις τούμπες ούτε αγχώθηκα.. Και καλά έκανα επειδή δεν έπαθε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΑ. Η κάμερα ακόμα μένει εξαιρετικά ικανοποιητική οπως πάντα και ο χώρος αποθήκευσης που ακόμα χωράει πράμα. Έχω κάπου στις 3000 φωτογραφίες και βίντεο συνολικά και πολλές πολλές εφαρμογές αλλά καθόλου παιχνίδια (επειδή δεν μου κινούν πλέον το ενδιαφέρον, όχι επειδή κολλάει).. Σαν καινούργιο με λίγα λόγια. Σε συνδυασμό με μια ωραία θήκη βολεύτηκα πολύ.
Το κινητό είναι πολύ καλό και αξίζει τα λεφτά του. Οι φωτογραφίες που βγάζει είναι πολύ καλές με εξαίρεση τις βραδινές λήψεις.
Κινητάρα! το πήρα μόνο 170 €, Φωτογραφιάρες, δεν κολλάει σχεδόν ποτέ, σπάνια, η μπαταρία είναι αρκετά ικανοποιητική ειδικά τις πρώτες φορές, αν γύριζα τον χρόνο πίσω θα το ξανά έπαιρνα σίγουρα! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Το κινητό είναι της μάνας μου και έχω να πω ότι είναι ένα πολύ καλό κινητό και ας είναι 2 χρονών. Είναι γρήγορο, εύχρηστο, η μπαταρία του έχει καλή απόδοση. 1 μέρα full χρήση και με gaming, 2 μέρες+ με χρήση για τηλέφωνα και λίγες ώρες social media. Το ηχείο του δεν είναι stereo, είναι καθαρό και δυνατό. Υποστηρίζει ταχεία φόρτιση 18watt με τον γρήγορο φορτιστή μέσα. Έχω ένα παράπονο, κατέβασα το antutu benchmark και το άφησα το κινητό στον καναπέ και απλά κοιταγα τις θερμοκρασίες του επεξεργαστή (50-55 όταν το κοιταγα και κοντά 70 αφού τελείωσα το benchmark). Αυτό είναι και ένα πράγμα που με κάνει να μην το επιλέξω σαν συσκευή δικιά μου.
Χρησιμοποιώ το κινητό για αρκετές ώρες την ημέρα εκτός από την βασική του δουλειά (τις κλήσεις δηλαδή), το χρησιμοποιώ συχνά για youtube, και web-browsing και σαν ημερολόγιο αλλά και για φωτογραφία ή βιντεο αλλά κυρίως και στο αυτοκίνητο με το οποίο συνδέεται με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και τέλος το λειτουργώ ως interface για έλεγχο πολλαπλών οικιακών συσκευών. Το χρησιμοποιώ δηλαδή πολύ. Στον χρόνο που για μία πλήρη ημέρα εντατικά το χρησιμοποίησα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Για την μπαταρία ακόμα δεν μπορώ να έχω άποψη μία και ο χρόνος λειτουργίας του είναι πολύ μικρός για να αποδειχτεί η επάρκεια της. Θα επανέλθω σε προσθήκη εντυπώσεων για την ίδια αξιολόγηση μετά από λίγες ημέρες. (*) Μετά από περίπου 10 ημέρες χρήσης και μάλιστα σαν καινούργιο που είναι και ψάχτηκε και εντατικότερα, για την μπαταρία έχω να προσθέσω ότι κρατάει κατά περίπτωση από 48 ώρες μέχρι 3 ημέρες +. Κατά τα λοιπά η αρχική μου εκτίμηση παραμένει η ίδια και καλύτερη. Να σημειώσω ότι πρόσθεσα και μία 128 gb sd-κάρτα ώστε εκει να αποθηκεύονται οι φωτογραφίες, η μουσική και βιντεο καθώς και off line χάρτες. Ατυχώς στο android 10 στην sd κάρτα δεν εγκαθίστανται οι apk
Λοιπόν ,είμαι κάτοχος του κινητού από τον Απρίλιο του 2020 και έχω να πω αυτά : Πολύ καλές φωτο απλά καμία φορά στην κανονική κάμερα αργεί να κάνει focus . Πολύ γρήγορο και με πολύ δυνατό επεξεργαστή , επίσης έχει πολύ καλή ανάλυση . Τώρα η μπαταρία είναι λίγο ένα θέμα . Στους πρώτους 6-7 μήνες θα σας είναι άψογη η μπαταρία .μετά από πολύ καιρό όμως αν του κάνετε πολύ βαριά χρήση τότε η μπαταρία του πέφτει πιο γρήγορα λόγο mediatek. Όμως αν κάνετε φυσιολογική χρήση τότε δεν βγάζει κάποιο πρόβλημα . Εμένα επίσης μου έσπασε το καπάκι απο πίσω το οποίο είναι γυαλί , και έσπασε μια γωνια επειδή έπεσε από 2 μέτρα ,αλλά ακόμα δουλεύει άψογα ! Τώρα στα ηχεία είναι πολύ καθαρός ο θόρυβος αλλά όχι και τόσο δυνατός . Ελπίζω να σας βοήθησα και πιστεύω ότι είναι από τα καλύτερα σε αυτήν την τιμή .
Το έχω περιπου ενα χρονο, σίγουρα αξίζει τα λεφτα του. Πολυ γρήγορο, επαρκές χώρος αποθήκευσης, διαθέτει λειτουργίες για συντήρηση της συσκευής (διαγραφή αχρήστων αρχείων, απελευθέρωση RAM, σκαναρισμα για κακόβουλο υλικο κλπ). Πολυ καλή κάμερα, φανταστικές φωτογραφίες με φως, δυσκολεύεται σε χαμηλου φωτισμού. Για το λόγο αυτο και για το λίγο αδυνομο ηχείο έβαλα 4 αστέρια, για 4,5 αξίζει.
δεν εχω κατι αρνητικο να πω για το κινητο αληθεια. για τα λεφτα του ειναι πιστευω οτι καλυτερο μπορεις να αγορασεις
Το έχω εδώ και ένα μήνα. Το πήρα για την κάμερα. Έχει τέλεια ανάλυση και ποιότητα βίντεο, όσο για το ηχείο είναι μέτριο. Είναι γρήγορο, μέχρι στιγμή η μπαταρία κρατάει Πόλυ. Η selfie κάμερα έχει πόλυ καλή ποιότητα σε σχέση με το xiaomi redmi note 9 pro. Η κλήσεις είναι μια χαρά δεν έχω κανένα πρόβλημα. Νομίζω αξίζει για τα λεφτά του.
Επίσης θέλει πολλές ρυθμίσεις ( ειδοποιήσεις)
Εχω το Xiaomi Redmi note 8 pro (128GB) εδώ και ένα χρόνο. Το κινητό πετάει! Γρήγορο, δε σκαλώνει πουθενά, εξαιρετικές λήψεις και σε φωτο και σε βίντεο, και πολυ δυνατή μπαταρία. Δεν με έχει απογοητευσει ουτε μια φορά. Έχει φάει αρκετές τουμπες σε γυμνο πάτωμα και βγήκε αλωβητο. Φυσικά με πισω θήκη και τζαμακι προστασιας!
Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Δύο αστέρια για το ότι έχει καλή ανάλυση οθόνης και ότι βγάζει καλές φωτό και τραβάς καλά βίντεο..
Δεν αξίζει τα λεφτά του το είχα μια βδομάδα και το επέστρεψα γιατί:
1. Σε ανοιχτη ακρόαση το ηχείο έκανε λες και ήταν έτοιμο να κάει
2. Φορτώνεις επαφές και αρκετές φορές σερνόταν να τις ανοίξει και αναγκάζουν να ψάχνεις την επαφή από το ευρετήριο
3. Σε βιντεοκλήσεις άκουγες χαμηλά και σε άκουγαν χάλια
4. Έτρωγε κάτι κολλήματα στο μενού
5. Εφαρμογές όπως messenger και Facebook έτρωγαν κάτι lagged δεν ξέρω αν φταίει η αναβάθμιση σε miui 12
Και γενικώς αν σου κάνει καινούργιο κινητό τέτοια πράγματα δεν αξίζει καν τα λεφτά του οπότε επιστροφή και με ήσυχο το κεφάλι δεν είναι καιρος να μη πιάνουν τόπο τα χρήματα σου????????????????
Προς το παρων (15 μερες λειτουργιας) πιστευω οτι αξιζει το κινητο , Το πηρα σε απιστευτο χρωμα μπλε και εβαλα την δωρεαν θηκη-διαφανη πισω- που εχει μεσα στο κουτι συσκευασιας του. Φωτογραφιες πολυ καλες ακομα και την νυχτα, γρηγορο, παιχνιδια αρκετα καλο (οχι μεγαλων απαιτησεων), απιστευτος χωρος με δυνατοτητα πολλων πολλων εφαρμογων να εγκαταστησεις, σε κλησεις κανενα προβλημα δεν αντιμετωπισα. Μερικα αρνητικα τωρα ..δεν εχει δυνατοτητα κουμπιου "πισω" και ειναι ενα μικρο προβλημα για μενα λογω συνηθειας,η καμερα εξεχει πολυ με αποτελεσμα να το τοποθετω πχ στο τραπεζι να γραφω και να κουνιεται (λυνεται βεβαια με θηκη), μεγαλη οθονη και σχετικα βαρυ που επισης λογω συνηθειας με δσκολευει.. σχεικα μα καλη επιλογη πιστευω, δειγμα φωτο στελνω
Έχω το συγκεκριμένο κινητό περίπου 6μιση μήνες. Έχει πάρα πολύ καλή ανάλυση η οθόνη, η κάμερα και το βίντεο είναι εξαιρετικά, έχει απεριόριστο χώρο, ακόμη και χωρίς κάρτα SD. Επίσης, είναι γρήγορο κινητό, πολύ βολικό στο χέρι και η μπαταρία του κρατάει μια ολόκληρη ημέρα και ίσως λίγο παραπάνω, για κανονική προς μεγάλη χρήση. Αξίζει φουλ την τιμή του, με ένα μικρο παράπονο, κατ' εμέ. Ναι μεν ο ήχος είναι καλός και καθαρός, αλλα δεν είναι δυνατός. Παρόλα αυτά, το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Μπήκα να γράψω κριτική γιατί το κινητό μόλις επεσε από τα χέρια μου για πολλοστή φορά... Αυτή τη φορά, από μία σκάλα με 15 σκαλια...Τρομοκρατημένη μόλις το σήκωσα... Ούτε γρατζουνιά. Δεν έχω θήκη ούτε προστατευτικό οθόνης... Respect. Οπότε, εκτός των άλλων.. πολύ καλή πρόταση για ατζαμήδες!
Το έχω γύρω στις 20 μέρες είναι όντως value for money κινητό με φοβερή διάρκεια μπαταρίας, πολύ καλή ποιότητα στις κλήσεις, στη μουσική κλπ. Το μόνο που με έχει λίγο απογοήτευσει είναι η selfie καμερα η οποία για να βγει καλή πρέπει να έχεις καλό φωτισμό ειδάλλως, βγαίνει λίγο θαμπή. Η πίσω κάμερα τράβα πολύ καλές φωτογραφίες.
Κάτοχος μία εβδομάδα. Άλλαξα από Honor 9 Lite με μεγάλη επιφύλαξη γιατί ήμουν απόλυτα ικανοποιημένη. Επέλεξα αυτό για την κάμερα του και δεν απογοητεύτηκα καθόλου! Υπέροχη λήψη φωτογραφιών ακόμα και τη νύχτα. Η μπαταρία διαρκεί τουλάχιστον 1μιση μέρα, με συνεχή χρήση, και φορτίζει γρήγορα. Γρήγορο στις λειτουργίες του.
Μόνο αρνητικό, αλλά δεν είναι απόλυτα του κινητού, ότι με full face tempered glass (με μαύρο πλαίσιο) δεν λειτουργεί το proximity sensor με αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια κλήσης να παραμένει ενεργή η οθόνη.
Το κινητό το έχω εδώ και 5 μήνες και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Δυνατό ηχείο κατά την διάρκεια της κλήσης και ακούω τον άλλον καθαρά. Επίσης η μουσική ακούγεται ικανοποιητικά. Απίστευτη φωτογραφική μηχανή. Δεν κολλάει πουθενά παρότι το έχω φορτώσει με εφαρμογές και παίζω και παιχνίδια χωρίς να κολλάει. Η μπαταρία φορτίζει μεν γρήγορα χάρη στον fast charge φορτιστή, αλλά με συνχή χρήση του κινητού θέλει κάθε μέρα φόρτιση. Αν δεν το χρησιμοποιώ όμως μπορεί να αντέξει και 2 μέρες.
Καλησπέρα. Το κινητό το έχω σχεδόν έναν χρόνο. Στα θετικά η φωτογραφική μηχανή, η ταχύτητα του επεξεργαστή και τα 6gb ram. Δυστυχώς όμως είναι το πρώτο κινητό της Xiaomi που με απογοητεύει τόσο. Ο λογος είναι οτι το κινητό το αγόρασα για το WIFI calling καθώς στην περιοχή μου το σήμα είναι χάλια, αλλά το WIFI δεν δουλεύει καθόλου σωστά καθώς συνεχώς αποσυνδέεται. Πραγματικά σκέτη απογοήτευση. Δεν μιλάω όταν είμαι στο σπίτι με κανέναν και στέλνω μηνύματα ΌΤΑΝ το Wifi λειτουργεί. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Έχω δοκιμάσει κάθε "λύση" που υπάρχει στο ιντερνετ για το πρόβλημα αλλά μόνιμη λύση δεν έχω βρει. Έχω βαρεθεί να κάνω επαναφορά των Wifi settings. Κρίμα γιατί είχα μια πολύ θετική γνώμη για την Xiaomi μέχρι αυτή την συσκευή καθώς είχα απο το Redmi note 4X όλες τις συσκευές μέχρι και το 8 pro, καθώς και ένα MiA2 που και αυτό είχε θέμα στο σήμα γενικότερα και όχι μόνο στην περιοχή που κατοικώ .......
Καλησπέρα και από μένα αγόρασα το συγκεκριμένο τηλέφωνο σαν δεύτερη συσκευή προερχόμενος από samsung galaxy note 9.
Οφείλω να ομολογήσω ότι το xiaomi κοντράρει σε πολλά πράγματα το galaxy το μόνο που παρατήρησα χαμηλής ποιότητας είναι η φωτογραφία και το βίντεο το οποίο είναι απόλυτα λογικό. Από θέμα μπαταρίας έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος το αγόρασα στα 165 ευρώ το τηλέφωνο πραγματικά αξίζει και με το παραπάνω τα χρήματά του. Ξέχασα να σας πω ότι το τηλέφωνο το έχω ένα μήνα και δεν μου έχει κολλήσει ούτε μία φορά. Χωρίς κάρτα μνήμης
Για τα λεφτά του το συστήνω ανεπιφύλακτα
Το βίντεο στα 1080p 60fps τέλειο και στα 4κ 30fps πάλι τέλειο η selfie είναι πολύ καλή έχει επιλογή που μπορείς να τονίσεις κάποια χρώματα στην φωτογραφία και δίνει ένα φοβερό αποτέλεσμα
Το κινητό δεν υπάρχει στα χρήματα του. Πολυ γρήγορο με τέλειες φωτογραφίες. Προερχόμενος από Samsung Galaxy Note 2. Πάρτε το με κλειστά μάτια..
Εξαιρετικη επιλογη για 170 ευρω!
Οθονη εξαιρετικη και καθαροτατη σε αναλυση, γρηγοροτατος επεξεργαστης για την κατηγορια τιμης του, και γενικα ενα κινητο που αγγιζει σχεδον επιδοσεις ναυαρχιδας
Τα μονο πραγμα που με χαλασε ειναι η καμερα, ναι μεν ειναι ικανοποιητικη η ποιοτητα, αλλα υπαρχει αρκετος "θορυβος" στην φωτογραφια,και η ελλειψη ενος selfie flash βεβαιως, αλλα το βιντεο φαινεται ομαλοτατο με υποστηριξη στα 60fps
Η μπαταρια σας βγαζει ευκολα μια ολοκληρη μερα με μετρια προς βαρια χρηση και τελος εχει ενα πολυ δυνατο και καλης γενικα ποιοτητας ηχειο
Υ.Γ. Το κινητο ερχεται με android 9 οταν το ανοιξετε πρωτη φορα, αλλα μεσω ενημερωσεων γινεται αναβαθμιση σε android 10
Παρα πολυ ωραιο κινητό, και γρηγορα δουλευει, δεν θα βρείτε κάτι καλυτερο (η κάμερα δεν πειθει για 64 MP )
Περίμενα περισσοτερα σε σχέση με ότι άκουγα για αυτό το κινητό επίσης έχει θέματα με το ηχείο αλλά μπορεί να είναι και μεμονωμένο πρόβλημα της συγκεκριμένης συσκευής βγάζει όμως πολυ καλές φωτογραφίες και αν κάποιος ξέρει να χρησιμοποιεί το pro θα μείνει πολυ ευχαριστημένος από την ποιότητα αυτών.
Το πήρα για την κόρη μου,ήθελα ένα κινητό όχι πολύ ακριβό. Μια χαρά σε όλα, δεν κολάει και αν δεν έχεις απαίτηση να αποδίδει σαν κινητό των 500 ευρώ μένεις πολύ ευχαριστημένος.
Μετά από την αδοξη απώλεια του περσινου κινητου μου και από τα καλυτερα που έχει βγάλει ποτε η Xiaomi το Mi 9 λυπήθηκα τα 350€ που είδα ότι έχει ακόμα και είπα να παω σε redmi πιο φτηνή επιλογή αλλά με ρίσκο ως κατόχους του redmi note5 παλιότερα γνώριζα την σειρά αυτή(νεκρωσε το WiFi στα καλά καθουμενα και δεν επανήλθε ποτε με ότι και αν δοκίμασα) .
Δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μου, πρωτη μερα χρήσης κάνω τήν ενημέρωση συστήματος που είχε προτεινομενη στις ρυθμίσεις και αφου τελείωσε και φόρτωσε άρχισε ξαφνικά να κολάει και να ζοριζεται η μνήμη του κινητου σε απλή χρήση, λέω δε μπορεί θα είναι η ιδέα μου κάνω reboot επανέρχεται κάπως η κατάσταση αλλά μετά ανακαλύπτω ότι δεν δουλευουν τα πλήκτρα της έντασης στη δεξιά πλευρά του κινητού και κάνοντας ένα γρηγορα google search είδα ότι είναι bug το έχουν πολλοι και με κάτι χαζορυθμισεις που προτειναν δεν λυνεται ποτε ( για να δουλέψει όσοι έχουν το ίδιο θέμα πρεπει να ανοίγεις τις ρυθμίσεις και μετά ξυπναει και δουλευει η ένταση). Το ηχείο του κλασσικά ακουγεται σαν τενεκές οπότε κλαίω ήδη τα λεφτακια που έδωσα και λυπηθηκα τα έξτρα για να παρω σειρά Mi.
Καλά τα specs των redmi , καλη κάμερα κτλ κτλ ψαρωτικα όλα αλλά να ξέρετε ότι για να ρίξουν την τιμή τόσο όλο τα υλικά του κινητου είναι φτηνόδουλειες και συνέχεια υπάρχει κάποιο "bug" που δεν βρίσκουν λυση ποτε , όποτε δώστε 200-300 παραπανω και πατε στις ναυαρχίδες της Xiaomi που είναι σε λογικες τιμές παλι και να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.
Πολύ καλό κινητό για τα χρήματα του είναι από τα κορυφαία χωρίς κολλήματα και πολύ καλή κάμερα. Εμφανισιακά ειναι πολύ όμορφο κινητό και αρκετά στιβαρό που η μπαταρία του διαρκεί αρκετά και φορτίζει ταχύτατα . Στα μείον το ότι δεν περιέχει ακουστικά και ότι τα ηχεία του υστερούν σε ποιότητα ήχου.
Πολύ καλό κινητό σε όλους τους τομείς είμαι ευχαριστημένος ενάμισι χρόνο το έχω βάζω τέσσερα αστέρια
Εξαιρετικό. Η μπαταρια του κρατάει παρα πολυ δεδομένης της χρήσης, οι φωτογραφίες είναι καλές το έχω λίγο παραπανω απο 6 μήνες και ως τώρα είμαι πολυ ευχαριστημενη.
Έχω 128gb χωρητικότητα, είναι καλό αν το θες για καθημερινή χρήση χωρίς πολύ βαριές εφαρμογές. Έχει τους τελευταίους μήνες ένα πρόβλημα, μερικές φορές κολλάει όταν βάζεις το δαχτυλίδι αποτύπωμα για να ανοίξει ή ετσι στο άσχετο. Κάτι αρκετά εκνευρίστηκο. Έχει άπειρη χωρητικότητα εγώ το είχα πάρει τον Δεκέμβριο του 2019 και είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Επέλεξα 128gb για να έχω χώρο για τα πάντα και όντως ισχύει. Έχω πάρα πολλές φωτογραφίες βίντεο και άπειρες εφαρμογές. Έχει face id όπου δουλεύει πολύ καλά και με αναγνωρίζει ακόμα και το βράδυ με λίγο φωτισμό. Δεν κολλούσε από την αρχή κάπου στον δεύτερο χρόνο άρχισε να κολλάει αλλά το κόλλημα του κρατάει λίγα δευτερόλεπτα έως και 2 λεπτά. Μετά ξεφρακαρει μόνο του κάνοντας επανεκκίνηση. Το ηχείο του είναι δυνατό, η κάμερα του ειναι καλή αλλά όχι και σαν του αιφον. Το σημαντικό είναι να ξέρεις να χειρίζεσαι την κάμερα και τις ρυθμίσεις της ώστε να βγάλεις καλές φωτογραφίες.
Το πήρα τον Δεκέμβριο του 2020 και είναι σαν να το πήρα σήμερα. Το χρησιμοποιώ για browsing, παιχνίδια (βαριά παιχνίδια), μουσική, φωτογραφίες και βίντεο.
Πιάνει καλά σήμα και ίντερνετ σε σχέση του κινητού με το ρούτερ που το έχω συνδεμένο.
Στο browsing δεν κολλάει σχεδόν καθόλου, είμαι ικανοποιημένος.
Εγώ που παίζω βαριά παιχνίδια το κινητό τα κουβαλάει φουλ άνετα. Αλλά λόγω του επεξεργαστή που έχει (MediaTek Helio G90T), αδειάζει πιο γρήγορα η μπαταρία. Βέβαια δεν με πειράζει πολύ λόγω του 18W φορτιστή που φορτίζει γρήγορα.
Όσο για το ηχείο, είναι ότι πρέπει, είμαι ικανοποιημένος.
Επίσης το κινητό έχει σχεδόν κάθε μήνα ενημέρωση που σημαίνει ότι αναβαθμίζεται το λογισμικό και γίνεται όλο και πιο καλύτερο.
Η κάμερα, τι να πω... Τέλεια! 64MP, υπερευρυγώνια που είναι οκ... και macro κάμερα για πολύ κοντινές αποστάσεις. Όλα τέλεια σχετικά με τις κάμερες.
Όσο για το βίντεο, κι αυτό τέλειο. 720p30fps, 1080p30fps, 1080p60fps και 4k30fps. Η 720p για μένα προσωπικά είναι άχρηστη. Ωστόσο και οι δύο 1080p είναι ικανοποιητικές. η 60fps είναι πολύ smooth. Η 4k το μόνο που μου αρέσει είναι το focus που είναι διαφορετικό από τα άλλα. Και δίνει κάτι πιο cinematic πράμα. Άμα μεταφέρω 4k βίντεο σε άλλες συσκευές μπορεί να κολλάει επειδή η ποιότητα είναι υπερβολικά καλή. Κατά τ'άλλα η κάμερα είναι Τέλεια!
11/10 για μένα το κινητό!
Θα σας ενημερώσω όταν φτάσω στα δύο χρόνια χρήσης αν κάτι άλλαξε.
22 Ιανουαρίου 2023!
Επιτέλους πέρασαν (2 χρόνια και κάτι μέρες) από τότε που το αγόρασα.
Λοιπόν, έχω πολύ καλά νέα. Το κινητό είναι ακόμα σαν καινούργιο! Καμία γρατζουνιά, καμία αλλαγή στην μπαταρία και δεν κολλάει παραπάνω σε σχέση με τότε που το πήρα. Μου έπεσε πριν καμιά βδομάδα όταν κατέβαινα τις σκάλες και ΚΑΤΡΑΚΥΛΟΥΣΕ μέχρι το τέλος των σκαλιών. Επειδή έχει φάει του κόσμου τις τούμπες ούτε αγχώθηκα.. Και καλά έκανα επειδή δεν έπαθε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΑ. Η κάμερα ακόμα μένει εξαιρετικά ικανοποιητική οπως πάντα και ο χώρος αποθήκευσης που ακόμα χωράει πράμα. Έχω κάπου στις 3000 φωτογραφίες και βίντεο συνολικά και πολλές πολλές εφαρμογές αλλά καθόλου παιχνίδια (επειδή δεν μου κινούν πλέον το ενδιαφέρον, όχι επειδή κολλάει).. Σαν καινούργιο με λίγα λόγια. Σε συνδυασμό με μια ωραία θήκη βολεύτηκα πολύ.
Το κινητό είναι πολύ καλό και αξίζει τα λεφτά του. Οι φωτογραφίες που βγάζει είναι πολύ καλές με εξαίρεση τις βραδινές λήψεις.