Αγοράστηκε για μόνιμη εγκατάσταση σε Citroen C1 1,4 HDI 2008 (για μέτρηση στροφών, θερμοκρασίας νερού και κατανάλωσης καυσίμου) και δοκιμάστηκε στο ίδιο αλλά και σε Peugeot 407 1,8 16V 2004. Το προιόν είναι ποιοτικό, δεν μυρίζει άσχημη πλαστικίλα, έχει καλή οθόνη που φαίνεται καλά στο 90% των συνθηκών οδήγησης (εκτός και αν ο ήλιος είναι από πίσω σου και το χτυπάει απευθείας) , το καλώδιο του είναι μεγάλο και έχει ένα σχετικά μεγάλο εύρος "οθονών" και το πώς μπορείς να τις σετάρεις όπως σου αρέσει. Ωστόσο θα φύγουν 2 αστέρια για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο. Μετά την ρύθμιση του για το μοτέρ του Citroen (1,4 λίτρα) η κατανάλωση που εμφανίζει κατά την λειτουργία του μοτέρ, είτε εν κινήσει είτε σταθερό είναι πολύ μεγαλύτερη από την πραγματική. Πόσο; Δεν γνωρίζω ακριβώς, καθώς γι' αυτό αγοράστηκε και το συγκεκριμένο εργαλείο. Πάντως ένα πετρελαιομοτέρ 1,4 λίτρων δεν καίει 6,5 λίτρα ανά ώρα στο ρελαντί, ούτε και 8-9 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα κινούμενο το όχημα σε φλατ δρόμο με 5η ταχύτητα, κοντά στα 100 χιλιόμετρα/ ώρα. Επίσης, σε οποιοδήποτε όχημα οδηγήσεις που να δείχνει την κατανάλωση, θα παρατηρήσεις πως όταν αφήσεις τελείως το πεντάλ του γκαζιού κινούμενος με μία ταχύτητα πάνω από τα 40 χιλιόμετρα/ ώρα, η κατανάλωση δείχνει πάντοτε "0 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα" το οποίο κιόλας είναι απόλυτα λογικό. Όταν λοιπόν αφήνω το γκάζι στο Citroen μου δείχνει κατανάλωση 6-7 λίτρα/ 100 χλμ. Να κάνω κάπου εδώ την παρένθεση πως στο Manual συνιστούν να ΜΗΝ πειράζεις καθόλου το Offset της κατανάλωσης καθώς και των άλλων μετρήσεων γιατί όπως οι ίδιοι αναφέρουν "το εργαλείο διαβάζει τα δεδομένα κατευθείαν από το ecu". Ας επιστρέψουμε λοιπόν στις δοκιμές. Οι υποψίες μου ότι οι ενδείξεις της κατανάλωσης είναι λάθος επιβεβαιώθηκαν μόλις το σύνδεσα στο 407, το οποίο έχει από την μάνα του οθόνη που δείχνει την κατανάλωση καυσίμου. Ρύθμισα λοιπόν ξανά το εργαλείο για το 407 κάνοντας του factory reset και δίνοντας του το δεδομένο πως το μοτέρ είναι 1,8 λίτρων. Παράλληλα λοιπόν με την ένδειξη κατανάλωσης του αμαξιού, έβαλα την ένδειξη του εργαλείου. Οι αποκλίσεις δεν ήταν τεράστιες, αλλά σίγουρα δεν ήταν αμελητέες (πχ της τάξης του 0,1 λίτρου/ 100 χλμ.). Το εργαλείο μου έδειχνε περίπου 2-3 παραπάνω λίτρα/ 100 χλμ κατανάλωσης. Όλα τα υπόλοιπα δεδομένα ήταν σωστά, όπως οι στροφές του κινητήρα, η ταχύτητα (το εργαλείο βασικά δείχνει +4 χλμ/ ώρα αλλά είναι αμελητέο), η θερμοκρασίες νερού και λαδιού.
Καταλήγοντας: Με απογοήτευσε η λάθος μέτρηση στην κατανάλωση και μέχρι στιγμής δεν έχω μπορέσει να βρω κάτι που να με βοηθήσει είτε στο ίντερνετ είτε στο manual. Αν δεν σας ενδιαφέρει η κατανάλωση, τότε είναι ένα αξιοπρεπέστατο εργαλείο. Μαζί, δίνουν και ένα αυτοκόλλητο διπλής όψεως για να το κολλήσετε όπου επιθυμείτε.
Αν υπάρξει κάποια ενημέρωση θα επανέλθω.