Διαγνωστικά Αυτοκινήτου

Διαγνωστικό Αυτοκινήτου Ψηφιακό OBD 2 με Καλώδιο Κωδικός: CTK-P10-HUD-OEM

  • Εμφάνιση δεδομένων οδήγησης σε πραγματικό χρόνο όπως ταχύτητα οχήματος, στροφές κινητήρα, κατανάλωση καυσίμων κ.α
  • Δυνατότητα σάρωσης και διαγραφή κωδικών DTC
  • Εμφάνιση δεδομένων οδήγησης σε πραγματικό χρόνο όπως ταχύτητα οχήματος, στροφές κινητήρα, κατανάλωση καυσίμων κ.α
  • Δυνατότητα σάρωσης και διαγραφή κωδικών DTC
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Εμφάνιση δεδομένων οδήγησης σε πραγματικό χρόνο όπως ταχύτητα οχήματος, στροφές κινητήρα, κατανάλωση καυσίμων κ.α
  • Δυνατότητα σάρωσης και διαγραφή κωδικών DTC
  • Κατάλληλο για αυτοκίνητα με θύρα OBD2 και EUOBD
  • Γωνία θέασης: 30 μοιρών
  • Τάση λειτουργίας: 9V - 16V
  • Διαστάσεις: 6.8 x 6 x 4.4cm

Κατασκευαστής

OEM
Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
CTK-P10-HUD-OEM

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
Καλώδιο

Συμβατότητα

Είδος
OBD 2

Δυνατότητες

Χαρακτηριστικά
Ψηφιακό

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (107)

Αξιολογήσεις

  1. 85
  2. 9
  3. 6
  4. 1
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

ANTONIS_LYKIDIS
5
19 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Χωρίς να έχω εμπειρία από άλλα, έψαχνα ένα να μπορώ να βλέπω θερμοκρασία στο αυτοκίνητο διότι δεν έχει ένδειξη (smart for two 451) και νομίζω είναι πολύ καλή επιλογή χωρίς να χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο για να το συνδέσεις.
κουμπώνεις την φύσα και ανοίγει κατευθείαν. Είναι μικρό με αρκετά ωραία αισθητική , ρύθμισα και τα alarm που θέλω να χτυπάει και τέλος .
Το έβαλα επίσης να κλείνει στα δευτερόλεπτα που ήθελα μόλις κλείσει η μηχανή για να μην καταναλώνει ρεύμα.
Έχει αρκετά σε πληροφορίες μέσα τις οποίες ακόμα δεν έκατσα να ψάξω γιατί προς στιγμήν δεν με ενδιαφέρουν.
Ένα βίντεο που βρήκα ,εάν βοηθήσει κάποιον.
https://youtu.be/lrQ7RF0V7SM

Σου φάνηκε χρήσιμη;

leuteris.kagarakis
1
3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Εχει όντως όλες τις λειτουργίες που αναγραφονται το οποιο ειναι εντυπωσιακό για την τιμή του. Εξίσου εντυπωσιακό είναι ότι με εξαιρεση speedo και RPM όλα τα άλλα που δείχνει είναι λανθασμένα. Δοκιμασμένο σε δύο αυτοκίνητα με ενσωματωμένες ενδείξεις. AFR στο ρελαντι 16 και full boost 13,5 και στα δύο. Κοροιδία! Οταν η θερμοκρασία λαδιού ήταν 50 αυτο έδειχνε 65-70. Στα 0,3 bar πίεση αυτό έδειχνε ακόμα 0. Πεταμένα λεφτά.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Lali Pico

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    συνιστώ ανεπιφύλακτα, αν παρατηρήσετε κάτι στις μετρήσεις, δεν φταίει το μηχάνημα αλλά η υπάρχει βλάβη η έχει πρόβλημα ο αισθητήρας , με έσωσε!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Netra_Traf

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι θέλει λέει, οπότε θέλει δουλεύει
    μερικές φορές προκαλούσε πρόβλημα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και αναγκαζόμουν να το αποσύνδεσω εντελώς διότι δεν έπαιρνε μπρος το αυτοκίνητο και αναβαν ολα τα λαμπάκια στο κοντέρ
    άλλες φορές εμενε αναμενο ενω ειχα σβήσει τον κινητήρα με αποτέλεσμα να τρώει την μπαταρία δε θα το ξανά έπαιρνα ακόμα κ αν μου το χάριζαν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sticaros
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για opel corsa D το διαγνωστικό μου έσβησε δύο φορές το τσεκ engine. Μου έδειξε επίσης τον κωδικό του προβλήματος και το έχω μόνιμα και βλέπω live την θερμοκρασία και την τάση(V) κάτι που με εξυπηρετεί καθώς δεν δίνει την δυνατότητα αυτή από την μάνα του το όχημα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzelaspapas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο σαν όργανο από θέμα ομορφιάς. το πήρα για opel Astra h που δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας στο καντράν αλλά δεν κάνει. η θερμοκρασία στο όργανο φτάνει στους 113 βαθμούς όπου εκεί παίρνει μπρος το βεντιλατερ και αρχίζει και πέφτει και σε πορεία η θερμοκρασία παίζει από 67 μέχρι 92. όταν το πήγα στον μηχανικό μου και έβαλε πάνω το λάπτοπ του μου είπε ότι η θερμοκρασία σε πορεία ήταν 78 σταθερά και τα βεντιλατερ παίρνουν μπρος στους 87 βαθμούς. όλες οι άλλες λειτουργίες του είναι σωστές μέχρι στιγμής
    εντοπίζει βλάβες και μπορείς να σβήσεις το check engine αν σου εμφανίζεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Moukiouroufis2171
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά δεν ειναι συμβατό με το Opel vectra μοντελο 1998... Θα μπορούσε το καταστημα η η οδηγίες πρην το αγορασης να αναφέρει σε καποια μοντελα που δεν λειτουργεί... οποτε δεν εχω αποψη για το προιόν παντος το συνδεσα και μου εβγαλε με κοκκινα γραματα δεν ειναι συμβατο με αυτο το οχημα.. τεσπα.. κατα τα άλλα φαίνεται καλο προιον για τα χρηματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • npetros

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με βολεψε πολυ, το αμαξι ειναι Mini Cooper Clubman S, R55.
    Το εχω και δειχνει, θερμοκρασια νερου και λαδιου, ακριβως αυτο που ηθελα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Papadopoulos83

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παίζει σε vw lupo 2002 1.0L auc

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιωάννης Μπακόπουλος
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η συνεχής παρακολούθηση της θερμοκρασίας του λαδιού και του ψυγείου επιτρέπει πιο ομαλή οδήγηση και καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VASILEIOSMARKOS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Three stars because is very nice instrument for temperature rpm km etc
    But doesn’t read at all any fault on Mini Cooper S R56 of 2008

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johny_guitar

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    λειτουργεί κανονικά σε Hyundai accent 1300cc του 2000 είναι πόλη καλό , edit μετα απο 1 χρονο και που το εχω , με εσωσε οταν τρυπισε ενα κολαρο και εχασε το ψυκτικο βαρεσε ο συναγερμος του δεν θα το επερνα χαμπαρι και θα την εκεγα την μηχανη , μονο και μονο για να εχετε το κεφαλι σας υσιχο για υπερθερμανση του κινητηρα αξιζει , οπως επισεις και για την μπαταρια και δηναμο .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Argiris_Koufalexis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο σε Terios 2 του 2017. Κάνει ακριβώς ότι λέει. Εύκολη εγκατάσταση... Το μόνο αρνητικό, είναι πως δεν μου δείχνει τη μέση κατανάλωση καυσίμου αλλά μόνο τη στιγμιαία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosonik
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μηχανάκι είναι άψογο, ειδικά για τα λεφτά του.... αναγνώρισε eobd ford fiesta 2008 με την πρώτη εκκίνηση του κινητήρα.
    Πλέον έχω θερμοκρασία νερού με ακρίβεια, και ορίζεις εσύ σε ποιά θερμοκρασία θα σου βαράει καμπανάκι, όπου ήταν ο λόγος που το πήρα.
    Στην τελευταία καρτέλα διαβάζει άπειρες πληροφορίες απτόν εγκέφαλο και στις εμφανίζει όλες.
    Το ταχύμετρο, αν και αχρείαστο σε μένα, είναι υπερακριβείας. Δε χρειάστηκε να κάνω κανένα καλιμπράρισμα σε καμία παράμετρο γενικά.
    Αν δεν σας αναγνωρίσει με την πρώτη, αποσύνδεσε και ξανα σύνδεσε και θα το βρεί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaios281
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    οχι μονο ειναι διαγνωστικο που μπορεις να δεις και να σβησεις σφαλματα στο αυτοκινητο αλλα εχει πολλες ενδειξεις με πληροφοριες για τον κινητηρα.[ θερμοκρασια νερου, πιεση turbo, στροφες και αλλα πολλα. επισης μπορεις να το σεταρεις ωστε να χτυπαει ο βομβητης οταν ξεπερασουν καποια ορια οπως ταχυτητα,θερμοκρασια,ταση μπαταριας κ.α. πρακτικο,μικρο και ομορφο ταιριαζει σε ολα τα ταμπλο. Δοκιμασμενο σε scoda roomster 1.4 tdi 2007, fiat fiorino 1,4 βενζινη 2010, citroen nemo 1.4 tdi.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_Karvouniaris3481
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε Chevrolet matiz του 2008 μπήκε και είναι τέλειο. Το μόνο είναι πρέπει ν κινείται το αμάξι γιατι καταναλώνει μπαταρία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gatilaras
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραιο οργανακι, ευανάγνωστο και μερα κ νυχτα με αισθητηρακι φωτος για να γινεται πιο εντονο αναλογα το εξωτερικο φως και με μπολικο καλωδιο για το obd για πολλες επιλογες τοποθετησης.Επισης περαν απο τις ενδειξεις κανει scan και κωδικους σφαλματων και διαγραφει κιολας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Takis_Christ
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για την τιμή του αξιόλογο , πολλές ενδείξεις η ένδειξη της τουρμπίνας είναι στο TCP σε bar/psi

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GregoryGRAthens

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει αυτό που υπόσχεται. Είναι εύκολο στην εγκατάσταση με κατανοητό μενού. Αξίζει για τα χρήματα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostikas1972
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λειτουργεί ικανοποιητικά δείχνει σχεδόν όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου τώρα για διάγνωση βλαβών δεν μου έχει τύχει ..τοποθετήθηκε σε Renault Clio 1.5 dci mod 2014 grand tour

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Haikos13
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε Citroen Saxo 2001 ( προσοχή είναι το facelift με τον τρίφυσσο εγκέφαλο) παίζει κανονικά υποστηρίζοντας όλες τις λειτουργίες και δείχνοντας όλες τις παραμέτρους με ακρίβεια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Toni_Tonitoni
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν το περίμενα τόσο καλό! Το έχω συνδέσει σε mini cooper το οποίο είχε ανεβάσει δύο φορές θερμοκρασία και ευτυχώς το κατάλαβα εγκαίρως και δεν έκαψε μοτέρ. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει τον δείκτη θερμοκρασίας στην κεντρική κονσόλα στο κέντρο και δεν φαίνεται καλά. Και της δυο φορές κατάλαβα από τον ήχο της μηχανής ότι κάτι δεν πάει καλά. Το συγκεκριμένο έχει συναγερμό και χτυπάει δυνατά με έναν συγκεκριμένο ήχο όταν κάποιος δείκτης ξεφεύγει!! Έχω ηρεμήσει και δεν ασχολούμαι πλέον κοιτάζοντας κάθε λίγο την θερμοκρασία...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pete_F
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγορασμένο πάνω από 4 τέσσερα χρόνια σε μεγαλύτερη τιμή δουλεύει άψογα, όσο για τα χλμ όλα τα αυτοκίνητα δείχνουν περισσότερα εργοστασιακά, μπορείς να το φτιάξεις, για την κατανάλωση σιγά τις διαφορές κανένα όργανο δεν έχει απόλυτη ακρίβεια ειδικά με τέτοιες τιμές. όταν βγήκε έκανε 100€ !!! το πήρα τότε 50€, όποτε εντάξει, ΘΈΛΕΙ οπωσδήποτε OBD 2 σε FORD 2004 δεν δουλεύει γιατί έχει OBD 1.
    αγόρασα ενα για ρεζέρβα και έχει κ ρολόι, ΧΩΡΙΣ OBD 2 ΔΕΝ Δουλεύει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Myron_X
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχει ολες τις βασικες ενδηξεις, επιλογη για alerts, σχετικα καλο customization του UI, με περιορισμενες επιλογες βεβαια. Για τα χρηματα του πολυ καλο.
    ΤΟ μονο ΚΑΚΟ ειναι οτι δεν εχει καλη φωτηνοτητα η οθονουλα. Οποτε αν ειναι σε σημειο που το χτυπαει πολυ εντολα ο Ηλιος δεν καταλαβαινεις ευκολα τι τιμες γραφει εν κινησει. Οποτε το καλοκαιρι φανταζομαι θα εχει τις δυσκολιες του (αναλογα τις γωνιες του καθε αυτοκινητου και σε ποιο σημειο θα εγκατασταθει η οθονουλα)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yaris 2008.
    Το ήθελα για να βλέπω θερμοκρασίες (Tcoolant, Toil), απόσταση και χρόνο μετακίνησης. Άψογο.
    Λίγο τσιμπημένη η τιμή αλλά αφού κάνει την δουλειά του σωστά, χωρίς κανένα πρόβλημα, είμαι ευχαριστημένος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fdamaskos
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό και ποιοτικό. Μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και για αυτό το αγόρασα. Έχω ένα ford ka του 2002. Σε μένα δυστυχώς αφού το κούμπωσα κανονικά στη φίσα έκανε αναζήτηση και μου έγραψε μήνυμα ότι δεν είναι συμβατό με αυτό το αυτοκίνητο. Δυστυχώς
    δεν γνωρίζω αν φταίει το συγκεκριμένο gadget ή το αυτοκίνητό μου. Στη συνέχεια έκανα αρκετές προσπάθειες αλλά τίποτα. Έγραψα την κριτική για να το γνωρίζουν όσοι έχουν το ίδιο αυτοκίνητο να μην το δοκιμάσουν και φάνε την ίδια πίκρα με μένα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takislakon
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω βάλει σε opel corsa d 2007 το οποίο δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας και αυτός είναι ο λόγος που αναγκάστηκα να το βάλω. Λειτουργεί άψογα σε αντίθεση με κάποιο άλλο που είχα πάρει και δεν μπορούσε να συντονιστεί

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolas04
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγκαταστάθηκε επιτυχώς και δουλεύει τέλεια σε:

    1. Fiat Punto 2003 mk2b
    2. Suzuki grand Vitara 2006

    Λόγω του ότι δεν λειτουργούσε το cruise control εξαιτίας του check engine (λόγω μετατροπής σε αέριο), πήραμε αυτό το διαγνωστικό και σε μεγάλες διαδρομές αφαιρεί επιτυχώς και γρήγορα το σφάλμα, επιτρέποντας μου να χρησιμοποιήσω και παλι το cruise control. μικρό, λειτουργικό, γρήγορο! Σου προσφέρει ψηφιακή ένδειξη θερμοκρασίας και όλων των μετρήσεων!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angelos_Sierros
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο και βολικό σε μέγεθος και λειτουργεί άψογα τόσο ως οθόνη, όσο και ως διαγνωστικό εργαλείο. Αγοράστηκε για Hyundai Getz 1.4 του 2007, δεδομένου ότι δεν διαθέτει δείκτη θερμοκρασίας νερού.

    Δυστυχώς, όπως και να προσαρμοστεί η ρύθμιση για το sleep mode, ενώ σβήνει κανονικά με την αφαίρεση του κλειδιού και μετά από τον ορισμένο χρόνο που έχεις ορίσει (5 δευτερόλεπτα), μόλις ο συναγερμός ενεργοποιηθεί, η οθόνη επανενεργοποιείται και παραμένει μόνιμα ανοιχτή στην αρχική οθόνη εκκίνησης (boot).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Panos_17
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    συνδέθηκε σε VW POLO 9N3 1.4 2007. Δείχνει μια χαρά τις μετρήσεις χωρίς κανένα πρόβλημα! εγώ το πήρα για θερμοκρασία λαδιού και νερού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • συνιστώ ανεπιφύλακτα, αν παρατηρήσετε κάτι στις μετρήσεις, δεν φταίει το μηχάνημα αλλά η υπάρχει βλάβη η έχει πρόβλημα ο αισθητήρας , με έσωσε!!!

    0
  • Οτι θέλει λέει, οπότε θέλει δουλεύει
    μερικές φορές προκαλούσε πρόβλημα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και αναγκαζόμουν να το αποσύνδεσω εντελώς διότι δεν έπαιρνε μπρος το αυτοκίνητο και αναβαν ολα τα λαμπάκια στο κοντέρ
    άλλες φορές εμενε αναμενο ενω ειχα σβήσει τον κινητήρα με αποτέλεσμα να τρώει την μπαταρία δε θα το ξανά έπαιρνα ακόμα κ αν μου το χάριζαν

    0
  • Για opel corsa D το διαγνωστικό μου έσβησε δύο φορές το τσεκ engine. Μου έδειξε επίσης τον κωδικό του προβλήματος και το έχω μόνιμα και βλέπω live την θερμοκρασία και την τάση(V) κάτι που με εξυπηρετεί καθώς δεν δίνει την δυνατότητα αυτή από την μάνα του το όχημα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    2
  • Ωραίο σαν όργανο από θέμα ομορφιάς. το πήρα για opel Astra h που δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας στο καντράν αλλά δεν κάνει. η θερμοκρασία στο όργανο φτάνει στους 113 βαθμούς όπου εκεί παίρνει μπρος το βεντιλατερ και αρχίζει και πέφτει και σε πορεία η θερμοκρασία παίζει από 67 μέχρι 92. όταν το πήγα στον μηχανικό μου και έβαλε πάνω το λάπτοπ του μου είπε ότι η θερμοκρασία σε πορεία ήταν 78 σταθερά και τα βεντιλατερ παίρνουν μπρος στους 87 βαθμούς. όλες οι άλλες λειτουργίες του είναι σωστές μέχρι στιγμής
    εντοπίζει βλάβες και μπορείς να σβήσεις το check engine αν σου εμφανίζεται.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (45)

Ερωτήσεις

725 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
slim_tsiou

Δεν με ενδιαφέρει να σβήνει λαμπάκια θέλω να μάθω εάν για FORD FIESTA 2009 αναγνωρίζει βλάβες? Γενικά αναγνωρίζει βλαβες?

vaggelis_maletskos

Εγώ το έχω σε daihatsu terios 2006 και δουλεύει άψογα live data και ανάγνωση και σβήσιμο βλαβης

Inthesound

Έχει αλαρμ στη θερμοκρασία νερού;και αν τοποθετηθεί ανάποδα γυρίζει η οθόνη; ευχαριστώ

Δες όλες τις ερωτήσεις (45)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Εμφάνιση δεδομένων οδήγησης σε πραγματικό χρόνο όπως ταχύτητα οχήματος, στροφές κινητήρα, κατανάλωση καυσίμων κ.α
  • Δυνατότητα σάρωσης και διαγραφή κωδικών DTC
  • Κατάλληλο για αυτοκίνητα με θύρα OBD2 και EUOBD
  • Γωνία θέασης: 30 μοιρών
  • Τάση λειτουργίας: 9V - 16V
  • Διαστάσεις: 6.8 x 6 x 4.4cm

Κατασκευαστής

OEM
Κωδικός Προϊόντος
CTK-P10-HUD-OEM

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
Καλώδιο

Συμβατότητα

Είδος
OBD 2

Δυνατότητες

Χαρακτηριστικά
Ψηφιακό

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (107)

  1. 85
  2. 9
  3. 6
  4. 1
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

ANTONIS_LYKIDIS
5
19 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Χωρίς να έχω εμπειρία από άλλα, έψαχνα ένα να μπορώ να βλέπω θερμοκρασία στο αυτοκίνητο διότι δεν έχει ένδειξη (smart for two 451) και νομίζω είναι πολύ καλή επιλογή χωρίς να χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο για να το συνδέσεις.
κουμπώνεις την φύσα και ανοίγει κατευθείαν. Είναι μικρό με αρκετά ωραία αισθητική , ρύθμισα και τα alarm που θέλω να χτυπάει και τέλος .
Το έβαλα επίσης να κλείνει στα δευτερόλεπτα που ήθελα μόλις κλείσει η μηχανή για να μην καταναλώνει ρεύμα.
Έχει αρκετά σε πληροφορίες μέσα τις οποίες ακόμα δεν έκατσα να ψάξω γιατί προς στιγμήν δεν με ενδιαφέρουν.
Ένα βίντεο που βρήκα ,εάν βοηθήσει κάποιον.
https://youtu.be/lrQ7RF0V7SM

Σου φάνηκε χρήσιμη;

leuteris.kagarakis
1
3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Εχει όντως όλες τις λειτουργίες που αναγραφονται το οποιο ειναι εντυπωσιακό για την τιμή του. Εξίσου εντυπωσιακό είναι ότι με εξαιρεση speedo και RPM όλα τα άλλα που δείχνει είναι λανθασμένα. Δοκιμασμένο σε δύο αυτοκίνητα με ενσωματωμένες ενδείξεις. AFR στο ρελαντι 16 και full boost 13,5 και στα δύο. Κοροιδία! Οταν η θερμοκρασία λαδιού ήταν 50 αυτο έδειχνε 65-70. Στα 0,3 bar πίεση αυτό έδειχνε ακόμα 0. Πεταμένα λεφτά.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Lali Pico

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    συνιστώ ανεπιφύλακτα, αν παρατηρήσετε κάτι στις μετρήσεις, δεν φταίει το μηχάνημα αλλά η υπάρχει βλάβη η έχει πρόβλημα ο αισθητήρας , με έσωσε!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Netra_Traf

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι θέλει λέει, οπότε θέλει δουλεύει
    μερικές φορές προκαλούσε πρόβλημα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και αναγκαζόμουν να το αποσύνδεσω εντελώς διότι δεν έπαιρνε μπρος το αυτοκίνητο και αναβαν ολα τα λαμπάκια στο κοντέρ
    άλλες φορές εμενε αναμενο ενω ειχα σβήσει τον κινητήρα με αποτέλεσμα να τρώει την μπαταρία δε θα το ξανά έπαιρνα ακόμα κ αν μου το χάριζαν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sticaros
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για opel corsa D το διαγνωστικό μου έσβησε δύο φορές το τσεκ engine. Μου έδειξε επίσης τον κωδικό του προβλήματος και το έχω μόνιμα και βλέπω live την θερμοκρασία και την τάση(V) κάτι που με εξυπηρετεί καθώς δεν δίνει την δυνατότητα αυτή από την μάνα του το όχημα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzelaspapas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο σαν όργανο από θέμα ομορφιάς. το πήρα για opel Astra h που δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας στο καντράν αλλά δεν κάνει. η θερμοκρασία στο όργανο φτάνει στους 113 βαθμούς όπου εκεί παίρνει μπρος το βεντιλατερ και αρχίζει και πέφτει και σε πορεία η θερμοκρασία παίζει από 67 μέχρι 92. όταν το πήγα στον μηχανικό μου και έβαλε πάνω το λάπτοπ του μου είπε ότι η θερμοκρασία σε πορεία ήταν 78 σταθερά και τα βεντιλατερ παίρνουν μπρος στους 87 βαθμούς. όλες οι άλλες λειτουργίες του είναι σωστές μέχρι στιγμής
    εντοπίζει βλάβες και μπορείς να σβήσεις το check engine αν σου εμφανίζεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Moukiouroufis2171
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά δεν ειναι συμβατό με το Opel vectra μοντελο 1998... Θα μπορούσε το καταστημα η η οδηγίες πρην το αγορασης να αναφέρει σε καποια μοντελα που δεν λειτουργεί... οποτε δεν εχω αποψη για το προιόν παντος το συνδεσα και μου εβγαλε με κοκκινα γραματα δεν ειναι συμβατο με αυτο το οχημα.. τεσπα.. κατα τα άλλα φαίνεται καλο προιον για τα χρηματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • npetros

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με βολεψε πολυ, το αμαξι ειναι Mini Cooper Clubman S, R55.
    Το εχω και δειχνει, θερμοκρασια νερου και λαδιου, ακριβως αυτο που ηθελα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Papadopoulos83

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παίζει σε vw lupo 2002 1.0L auc

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιωάννης Μπακόπουλος
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η συνεχής παρακολούθηση της θερμοκρασίας του λαδιού και του ψυγείου επιτρέπει πιο ομαλή οδήγηση και καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VASILEIOSMARKOS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Three stars because is very nice instrument for temperature rpm km etc
    But doesn’t read at all any fault on Mini Cooper S R56 of 2008

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johny_guitar

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    λειτουργεί κανονικά σε Hyundai accent 1300cc του 2000 είναι πόλη καλό , edit μετα απο 1 χρονο και που το εχω , με εσωσε οταν τρυπισε ενα κολαρο και εχασε το ψυκτικο βαρεσε ο συναγερμος του δεν θα το επερνα χαμπαρι και θα την εκεγα την μηχανη , μονο και μονο για να εχετε το κεφαλι σας υσιχο για υπερθερμανση του κινητηρα αξιζει , οπως επισεις και για την μπαταρια και δηναμο .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Argiris_Koufalexis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο σε Terios 2 του 2017. Κάνει ακριβώς ότι λέει. Εύκολη εγκατάσταση... Το μόνο αρνητικό, είναι πως δεν μου δείχνει τη μέση κατανάλωση καυσίμου αλλά μόνο τη στιγμιαία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosonik
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μηχανάκι είναι άψογο, ειδικά για τα λεφτά του.... αναγνώρισε eobd ford fiesta 2008 με την πρώτη εκκίνηση του κινητήρα.
    Πλέον έχω θερμοκρασία νερού με ακρίβεια, και ορίζεις εσύ σε ποιά θερμοκρασία θα σου βαράει καμπανάκι, όπου ήταν ο λόγος που το πήρα.
    Στην τελευταία καρτέλα διαβάζει άπειρες πληροφορίες απτόν εγκέφαλο και στις εμφανίζει όλες.
    Το ταχύμετρο, αν και αχρείαστο σε μένα, είναι υπερακριβείας. Δε χρειάστηκε να κάνω κανένα καλιμπράρισμα σε καμία παράμετρο γενικά.
    Αν δεν σας αναγνωρίσει με την πρώτη, αποσύνδεσε και ξανα σύνδεσε και θα το βρεί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaios281
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    οχι μονο ειναι διαγνωστικο που μπορεις να δεις και να σβησεις σφαλματα στο αυτοκινητο αλλα εχει πολλες ενδειξεις με πληροφοριες για τον κινητηρα.[ θερμοκρασια νερου, πιεση turbo, στροφες και αλλα πολλα. επισης μπορεις να το σεταρεις ωστε να χτυπαει ο βομβητης οταν ξεπερασουν καποια ορια οπως ταχυτητα,θερμοκρασια,ταση μπαταριας κ.α. πρακτικο,μικρο και ομορφο ταιριαζει σε ολα τα ταμπλο. Δοκιμασμενο σε scoda roomster 1.4 tdi 2007, fiat fiorino 1,4 βενζινη 2010, citroen nemo 1.4 tdi.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_Karvouniaris3481
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε Chevrolet matiz του 2008 μπήκε και είναι τέλειο. Το μόνο είναι πρέπει ν κινείται το αμάξι γιατι καταναλώνει μπαταρία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gatilaras
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραιο οργανακι, ευανάγνωστο και μερα κ νυχτα με αισθητηρακι φωτος για να γινεται πιο εντονο αναλογα το εξωτερικο φως και με μπολικο καλωδιο για το obd για πολλες επιλογες τοποθετησης.Επισης περαν απο τις ενδειξεις κανει scan και κωδικους σφαλματων και διαγραφει κιολας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Takis_Christ
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για την τιμή του αξιόλογο , πολλές ενδείξεις η ένδειξη της τουρμπίνας είναι στο TCP σε bar/psi

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GregoryGRAthens

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει αυτό που υπόσχεται. Είναι εύκολο στην εγκατάσταση με κατανοητό μενού. Αξίζει για τα χρήματα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostikas1972
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λειτουργεί ικανοποιητικά δείχνει σχεδόν όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου τώρα για διάγνωση βλαβών δεν μου έχει τύχει ..τοποθετήθηκε σε Renault Clio 1.5 dci mod 2014 grand tour

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Haikos13
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε Citroen Saxo 2001 ( προσοχή είναι το facelift με τον τρίφυσσο εγκέφαλο) παίζει κανονικά υποστηρίζοντας όλες τις λειτουργίες και δείχνοντας όλες τις παραμέτρους με ακρίβεια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Toni_Tonitoni
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν το περίμενα τόσο καλό! Το έχω συνδέσει σε mini cooper το οποίο είχε ανεβάσει δύο φορές θερμοκρασία και ευτυχώς το κατάλαβα εγκαίρως και δεν έκαψε μοτέρ. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει τον δείκτη θερμοκρασίας στην κεντρική κονσόλα στο κέντρο και δεν φαίνεται καλά. Και της δυο φορές κατάλαβα από τον ήχο της μηχανής ότι κάτι δεν πάει καλά. Το συγκεκριμένο έχει συναγερμό και χτυπάει δυνατά με έναν συγκεκριμένο ήχο όταν κάποιος δείκτης ξεφεύγει!! Έχω ηρεμήσει και δεν ασχολούμαι πλέον κοιτάζοντας κάθε λίγο την θερμοκρασία...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pete_F
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγορασμένο πάνω από 4 τέσσερα χρόνια σε μεγαλύτερη τιμή δουλεύει άψογα, όσο για τα χλμ όλα τα αυτοκίνητα δείχνουν περισσότερα εργοστασιακά, μπορείς να το φτιάξεις, για την κατανάλωση σιγά τις διαφορές κανένα όργανο δεν έχει απόλυτη ακρίβεια ειδικά με τέτοιες τιμές. όταν βγήκε έκανε 100€ !!! το πήρα τότε 50€, όποτε εντάξει, ΘΈΛΕΙ οπωσδήποτε OBD 2 σε FORD 2004 δεν δουλεύει γιατί έχει OBD 1.
    αγόρασα ενα για ρεζέρβα και έχει κ ρολόι, ΧΩΡΙΣ OBD 2 ΔΕΝ Δουλεύει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Myron_X
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχει ολες τις βασικες ενδηξεις, επιλογη για alerts, σχετικα καλο customization του UI, με περιορισμενες επιλογες βεβαια. Για τα χρηματα του πολυ καλο.
    ΤΟ μονο ΚΑΚΟ ειναι οτι δεν εχει καλη φωτηνοτητα η οθονουλα. Οποτε αν ειναι σε σημειο που το χτυπαει πολυ εντολα ο Ηλιος δεν καταλαβαινεις ευκολα τι τιμες γραφει εν κινησει. Οποτε το καλοκαιρι φανταζομαι θα εχει τις δυσκολιες του (αναλογα τις γωνιες του καθε αυτοκινητου και σε ποιο σημειο θα εγκατασταθει η οθονουλα)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yaris 2008.
    Το ήθελα για να βλέπω θερμοκρασίες (Tcoolant, Toil), απόσταση και χρόνο μετακίνησης. Άψογο.
    Λίγο τσιμπημένη η τιμή αλλά αφού κάνει την δουλειά του σωστά, χωρίς κανένα πρόβλημα, είμαι ευχαριστημένος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fdamaskos
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό και ποιοτικό. Μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και για αυτό το αγόρασα. Έχω ένα ford ka του 2002. Σε μένα δυστυχώς αφού το κούμπωσα κανονικά στη φίσα έκανε αναζήτηση και μου έγραψε μήνυμα ότι δεν είναι συμβατό με αυτό το αυτοκίνητο. Δυστυχώς
    δεν γνωρίζω αν φταίει το συγκεκριμένο gadget ή το αυτοκίνητό μου. Στη συνέχεια έκανα αρκετές προσπάθειες αλλά τίποτα. Έγραψα την κριτική για να το γνωρίζουν όσοι έχουν το ίδιο αυτοκίνητο να μην το δοκιμάσουν και φάνε την ίδια πίκρα με μένα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takislakon
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω βάλει σε opel corsa d 2007 το οποίο δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας και αυτός είναι ο λόγος που αναγκάστηκα να το βάλω. Λειτουργεί άψογα σε αντίθεση με κάποιο άλλο που είχα πάρει και δεν μπορούσε να συντονιστεί

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolas04
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγκαταστάθηκε επιτυχώς και δουλεύει τέλεια σε:

    1. Fiat Punto 2003 mk2b
    2. Suzuki grand Vitara 2006

    Λόγω του ότι δεν λειτουργούσε το cruise control εξαιτίας του check engine (λόγω μετατροπής σε αέριο), πήραμε αυτό το διαγνωστικό και σε μεγάλες διαδρομές αφαιρεί επιτυχώς και γρήγορα το σφάλμα, επιτρέποντας μου να χρησιμοποιήσω και παλι το cruise control. μικρό, λειτουργικό, γρήγορο! Σου προσφέρει ψηφιακή ένδειξη θερμοκρασίας και όλων των μετρήσεων!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angelos_Sierros
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο και βολικό σε μέγεθος και λειτουργεί άψογα τόσο ως οθόνη, όσο και ως διαγνωστικό εργαλείο. Αγοράστηκε για Hyundai Getz 1.4 του 2007, δεδομένου ότι δεν διαθέτει δείκτη θερμοκρασίας νερού.

    Δυστυχώς, όπως και να προσαρμοστεί η ρύθμιση για το sleep mode, ενώ σβήνει κανονικά με την αφαίρεση του κλειδιού και μετά από τον ορισμένο χρόνο που έχεις ορίσει (5 δευτερόλεπτα), μόλις ο συναγερμός ενεργοποιηθεί, η οθόνη επανενεργοποιείται και παραμένει μόνιμα ανοιχτή στην αρχική οθόνη εκκίνησης (boot).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Panos_17
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    συνδέθηκε σε VW POLO 9N3 1.4 2007. Δείχνει μια χαρά τις μετρήσεις χωρίς κανένα πρόβλημα! εγώ το πήρα για θερμοκρασία λαδιού και νερού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • συνιστώ ανεπιφύλακτα, αν παρατηρήσετε κάτι στις μετρήσεις, δεν φταίει το μηχάνημα αλλά η υπάρχει βλάβη η έχει πρόβλημα ο αισθητήρας , με έσωσε!!!

    0
  • Οτι θέλει λέει, οπότε θέλει δουλεύει
    μερικές φορές προκαλούσε πρόβλημα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και αναγκαζόμουν να το αποσύνδεσω εντελώς διότι δεν έπαιρνε μπρος το αυτοκίνητο και αναβαν ολα τα λαμπάκια στο κοντέρ
    άλλες φορές εμενε αναμενο ενω ειχα σβήσει τον κινητήρα με αποτέλεσμα να τρώει την μπαταρία δε θα το ξανά έπαιρνα ακόμα κ αν μου το χάριζαν

    0
  • Για opel corsa D το διαγνωστικό μου έσβησε δύο φορές το τσεκ engine. Μου έδειξε επίσης τον κωδικό του προβλήματος και το έχω μόνιμα και βλέπω live την θερμοκρασία και την τάση(V) κάτι που με εξυπηρετεί καθώς δεν δίνει την δυνατότητα αυτή από την μάνα του το όχημα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    2
  • Ωραίο σαν όργανο από θέμα ομορφιάς. το πήρα για opel Astra h που δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας στο καντράν αλλά δεν κάνει. η θερμοκρασία στο όργανο φτάνει στους 113 βαθμούς όπου εκεί παίρνει μπρος το βεντιλατερ και αρχίζει και πέφτει και σε πορεία η θερμοκρασία παίζει από 67 μέχρι 92. όταν το πήγα στον μηχανικό μου και έβαλε πάνω το λάπτοπ του μου είπε ότι η θερμοκρασία σε πορεία ήταν 78 σταθερά και τα βεντιλατερ παίρνουν μπρος στους 87 βαθμούς. όλες οι άλλες λειτουργίες του είναι σωστές μέχρι στιγμής
    εντοπίζει βλάβες και μπορείς να σβήσεις το check engine αν σου εμφανίζεται.

    0
  • Δες τα όλα
23,00 €
5,00 €   μεταφορικά