Ουίσκι

Old Single Malt Ουίσκι 12 Ετών Σκωτίας 40% 700ml

Το Glenlivet Scotch Whiskey είναι ένα μοναδικό Scotch Whiskey 12 ετών που έχει ωριμάσει σε νέα αμερικανικά βαρέλια βελανιδιάς. Προσφέρει την τέλεια ισορροπία των αρωμάτων φθινοπωρινών λουλουδιών μαζί...

Το Glenlivet Scotch Whiskey είναι ένα μοναδικό Scotch Whiskey 12 ετών που έχει ωριμάσει σε νέα αμερικανικά βαρέλια βελανιδιάς. Προσφέρει την τέλεια ισορροπία των αρωμάτων φθινοπωρινών λουλουδιών μαζί με ώριμα αρώματα φρούτων για μια ολοκληρωμένη εμπειρία μοναδικής βύνης. Στη μύτη βανίλια και φυτικές ίνες. Στο στόμα λεία και μεταξένια βανίλια, βουτυρώδεις...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Χώρα Προέλευσης Σκωτία
  • Scotch Region Speyside
  • Δες τα όλα
43 30
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Cava Divino 5,0 (3)
Ελλάδα
3 τεμάχια
Δες Ποτά στη σελίδα του Cava Divino

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Glenlivet Scotch Whiskey είναι ένα μοναδικό Scotch Whiskey 12 ετών που έχει ωριμάσει σε νέα αμερικανικά βαρέλια βελανιδιάς. Προσφέρει την τέλεια ισορροπία των αρωμάτων φθινοπωρινών λουλουδιών μαζί με ώριμα αρώματα φρούτων για μια ολοκληρωμένη εμπειρία μοναδικής βύνης. Στη μύτη βανίλια και φυτικές ίνες. Στο στόμα λεία και μεταξένια βανίλια, βουτυρώδεις νιφάδες καρύδας με ώριμα φρουτώδη αχλάδια. Τελείωμα ζεστό με δρύινο άρωμα, ελαφρώς πικάντικο φινίρισμα με γλυκά αμύγδαλα και μπαχαρικά.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Single Malt
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Scotch Region
Speyside
Αλκοόλ
40 %
Φιάλη
700 ml
Παλαιότητα
12 ετών
Συνδύασέ το με
Σοκολάτα, Τυριά & Ξηρούς Καρπούς

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (9)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γεύση
  • Άρωμα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Spiros_Zach
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πηρα απο το Duty Free στο αεροδρομια. Στην αρχη δεν μου αρεσε καθολου. Χαλι μαυρο. εκλαιγα τα λεφτα που εδωσα. Το επινα με ενα παγακι. Λαθος μεγαλο οπως αποδειχθηκε. Μια μερα εβαλα λιγο σκετο σε ενα ποτηρι και επειδη βαριομουν να παω να φερω παγο το ηπια σκετο. Ηταν αλλο ουισκι. Εβαλα ξανα. και μετα ξανα. Ηταν αρκετα καλο τελικα. Δεν ειμαι ειδικος, δεν μπορω να κρινω με την κλασικη ορολογια που χρησημοποιειται οσον αφορα το αρωμα και την γευση-επιγευση. Κρινω το ουισκι απο το κατα ποσο με ελκυει στο να πιω κι αλλο οταν αδειασει το ποτηρι. Ενα Macallan 12 αρι Sherry Oak το ηπιαμε μια φορα σχεδον ολο δυο ατομα οπως καθομασταν και κουβεντιαζαμε βαζοντας λιγο λιγο καθε φορα και μην μπορωντας να σταματησουμε. Ηταν τοσο καλο που οταν τελειωνε ηθελες κι αλλο για να νοιωσεις παλι το αρωμα και τη γευση. Αυτο δεν ειναι στον ιδιο βαθμο εθιστικο αλλα ηταν αρκετα καλο ωστε οταν τελειωνε, εβαζες το επομενο ευχαριστα και με προσμονη, κατι που δεν μπορω να πω πχ για κανενα απο τα mainstream blended σκωτσεζικα αλλα και με αρκετα απο τα οικονομικα single malt που εχω δοκιμασει (οπως πχ το Macallan Amber που ευτυχως δεν το βλεπω πια πουθενα)
    Αυστηρα σκετο χωρις νερο η παγο, ειναι μια χαρα. Αν πινετε το ουισκι σας με νερο η παγο (δεν το συζηταμε φυσικα για κοκα κολες κτλ) παρτε κατι αλλο.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Tzerahou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλουτσικο ουισκι για την κατηγορια του , αλλα θα προτιμουσα τον Glenfiddich και μαλιστα ειναι και πιο φθηνο.

    • Άρωμα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά τα glenmorangie τα οποία είναι όλα πάνω σπο 4,2 αστέρια θεωρώ ότι είναι το αμέσως καλύτερο.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο απλά... Γεύση μεστή και καθαρή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Το πηρα απο το Duty Free στο αεροδρομια. Στην αρχη δεν μου αρεσε καθολου. Χαλι μαυρο. εκλαιγα τα λεφτα που εδωσα. Το επινα με ενα παγακι. Λαθος μεγαλο οπως αποδειχθηκε. Μια μερα εβαλα λιγο σκετο σε ενα ποτηρι και επειδη βαριομουν να παω να φερω παγο το ηπια σκετο. Ηταν αλλο ουισκι. Εβαλα ξανα. και μετα ξανα. Ηταν αρκετα καλο τελικα. Δεν ειμαι ειδικος, δεν μπορω να κρινω με την κλασικη ορολογια που χρησημοποιειται οσον αφορα το αρωμα και την γευση-επιγευση. Κρινω το ουισκι απο το κατα ποσο με ελκυει στο να πιω κι αλλο οταν αδειασει το ποτηρι. Ενα Macallan 12 αρι Sherry Oak το ηπιαμε μια φορα σχεδον ολο δυο ατομα οπως καθομασταν και κουβεντιαζαμε βαζοντας λιγο λιγο καθε φορα και μην μπορωντας να σταματησουμε. Ηταν τοσο καλο που οταν τελειωνε ηθελες κι αλλο για να νοιωσεις παλι το αρωμα και τη γευση. Αυτο δεν ειναι στον ιδιο βαθμο εθιστικο αλλα ηταν αρκετα καλο ωστε οταν τελειωνε, εβαζες το επομενο ευχαριστα και με προσμονη, κατι που δεν μπορω να πω πχ για κανενα απο τα mainstream blended σκωτσεζικα αλλα και με αρκετα απο τα οικονομικα single malt που εχω δοκιμασει (οπως πχ το Macallan Amber που ευτυχως δεν το βλεπω πια πουθενα)
    Αυστηρα σκετο χωρις νερο η παγο, ειναι μια χαρα. Αν πινετε το ουισκι σας με νερο η παγο (δεν το συζηταμε φυσικα για κοκα κολες κτλ) παρτε κατι αλλο.

    4
  • Καλουτσικο ουισκι για την κατηγορια του , αλλα θα προτιμουσα τον Glenfiddich και μαλιστα ειναι και πιο φθηνο.

    1
  • Μετά τα glenmorangie τα οποία είναι όλα πάνω σπο 4,2 αστέρια θεωρώ ότι είναι το αμέσως καλύτερο.

    1
  • Υπέροχο απλά... Γεύση μεστή και καθαρή.

    2
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

47 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το Glenlivet Scotch Whiskey είναι ένα μοναδικό Scotch Whiskey 12 ετών που έχει ωριμάσει σε νέα αμερικανικά βαρέλια βελανιδιάς. Προσφέρει την τέλεια ισορροπία των αρωμάτων φθινοπωρινών λουλουδιών μαζί με ώριμα αρώματα φρούτων για μια ολοκληρωμένη εμπειρία μοναδικής βύνης. Στη μύτη βανίλια και φυτικές ίνες. Στο στόμα λεία και μεταξένια βανίλια, βουτυρώδεις νιφάδες καρύδας με ώριμα φρουτώδη αχλάδια. Τελείωμα ζεστό με δρύινο άρωμα, ελαφρώς πικάντικο φινίρισμα με γλυκά αμύγδαλα και μπαχαρικά.

Κατασκευαστής

Τύπος
Single Malt
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Scotch Region
Speyside
Αλκοόλ
40 %
Φιάλη
700 ml
Παλαιότητα
12 ετών
Συνδύασέ το με
Σοκολάτα, Τυριά & Ξηρούς Καρπούς

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (9)

  1. 6
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γεύση
  • Άρωμα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Spiros_Zach
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πηρα απο το Duty Free στο αεροδρομια. Στην αρχη δεν μου αρεσε καθολου. Χαλι μαυρο. εκλαιγα τα λεφτα που εδωσα. Το επινα με ενα παγακι. Λαθος μεγαλο οπως αποδειχθηκε. Μια μερα εβαλα λιγο σκετο σε ενα ποτηρι και επειδη βαριομουν να παω να φερω παγο το ηπια σκετο. Ηταν αλλο ουισκι. Εβαλα ξανα. και μετα ξανα. Ηταν αρκετα καλο τελικα. Δεν ειμαι ειδικος, δεν μπορω να κρινω με την κλασικη ορολογια που χρησημοποιειται οσον αφορα το αρωμα και την γευση-επιγευση. Κρινω το ουισκι απο το κατα ποσο με ελκυει στο να πιω κι αλλο οταν αδειασει το ποτηρι. Ενα Macallan 12 αρι Sherry Oak το ηπιαμε μια φορα σχεδον ολο δυο ατομα οπως καθομασταν και κουβεντιαζαμε βαζοντας λιγο λιγο καθε φορα και μην μπορωντας να σταματησουμε. Ηταν τοσο καλο που οταν τελειωνε ηθελες κι αλλο για να νοιωσεις παλι το αρωμα και τη γευση. Αυτο δεν ειναι στον ιδιο βαθμο εθιστικο αλλα ηταν αρκετα καλο ωστε οταν τελειωνε, εβαζες το επομενο ευχαριστα και με προσμονη, κατι που δεν μπορω να πω πχ για κανενα απο τα mainstream blended σκωτσεζικα αλλα και με αρκετα απο τα οικονομικα single malt που εχω δοκιμασει (οπως πχ το Macallan Amber που ευτυχως δεν το βλεπω πια πουθενα)
    Αυστηρα σκετο χωρις νερο η παγο, ειναι μια χαρα. Αν πινετε το ουισκι σας με νερο η παγο (δεν το συζηταμε φυσικα για κοκα κολες κτλ) παρτε κατι αλλο.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Tzerahou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλουτσικο ουισκι για την κατηγορια του , αλλα θα προτιμουσα τον Glenfiddich και μαλιστα ειναι και πιο φθηνο.

    • Άρωμα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά τα glenmorangie τα οποία είναι όλα πάνω σπο 4,2 αστέρια θεωρώ ότι είναι το αμέσως καλύτερο.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο απλά... Γεύση μεστή και καθαρή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Το πηρα απο το Duty Free στο αεροδρομια. Στην αρχη δεν μου αρεσε καθολου. Χαλι μαυρο. εκλαιγα τα λεφτα που εδωσα. Το επινα με ενα παγακι. Λαθος μεγαλο οπως αποδειχθηκε. Μια μερα εβαλα λιγο σκετο σε ενα ποτηρι και επειδη βαριομουν να παω να φερω παγο το ηπια σκετο. Ηταν αλλο ουισκι. Εβαλα ξανα. και μετα ξανα. Ηταν αρκετα καλο τελικα. Δεν ειμαι ειδικος, δεν μπορω να κρινω με την κλασικη ορολογια που χρησημοποιειται οσον αφορα το αρωμα και την γευση-επιγευση. Κρινω το ουισκι απο το κατα ποσο με ελκυει στο να πιω κι αλλο οταν αδειασει το ποτηρι. Ενα Macallan 12 αρι Sherry Oak το ηπιαμε μια φορα σχεδον ολο δυο ατομα οπως καθομασταν και κουβεντιαζαμε βαζοντας λιγο λιγο καθε φορα και μην μπορωντας να σταματησουμε. Ηταν τοσο καλο που οταν τελειωνε ηθελες κι αλλο για να νοιωσεις παλι το αρωμα και τη γευση. Αυτο δεν ειναι στον ιδιο βαθμο εθιστικο αλλα ηταν αρκετα καλο ωστε οταν τελειωνε, εβαζες το επομενο ευχαριστα και με προσμονη, κατι που δεν μπορω να πω πχ για κανενα απο τα mainstream blended σκωτσεζικα αλλα και με αρκετα απο τα οικονομικα single malt που εχω δοκιμασει (οπως πχ το Macallan Amber που ευτυχως δεν το βλεπω πια πουθενα)
    Αυστηρα σκετο χωρις νερο η παγο, ειναι μια χαρα. Αν πινετε το ουισκι σας με νερο η παγο (δεν το συζηταμε φυσικα για κοκα κολες κτλ) παρτε κατι αλλο.

    4
  • Καλουτσικο ουισκι για την κατηγορια του , αλλα θα προτιμουσα τον Glenfiddich και μαλιστα ειναι και πιο φθηνο.

    1
  • Μετά τα glenmorangie τα οποία είναι όλα πάνω σπο 4,2 αστέρια θεωρώ ότι είναι το αμέσως καλύτερο.

    1
  • Υπέροχο απλά... Γεύση μεστή και καθαρή.

    2
  • 0
  • Δες τα όλα
43,30 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά