Καλησπέρα σας. Κάτοχος παλιού μοντέλου 6χρονων Samsung είπα να αλλάξω τηλεόραση μιας και μου δωθηκε η ευκαιρία. Το τηλεκοντρόλ είναι ακριβώς το ίδιο, μόνο που τωρα εχει κουμπιά όπως του νετφλιξ και άλλα 2 που δεν τα θυμάμαι.
Η τηλεόραση για 4κ έχει μια χαρά χρώματα ωραία θέαση και πολύ ζωντανά επίσης. Διάβασα διάφορα που λέγανε ότι είναι η χειρότερη 4κ που υπάρχει κλπ... Παιδιά με 320 ευρώ αυτά προσφέρει(smart,4k ανάλυση, 43αρα οθόνη, επωνυμη μάρκα στις τηλεοράσεις και εγγύηση 2 ή 3 χρόνια) και είναι μια χαρά η τηλεόραση, Αν κάποιος θέλει και την λεπτομερια στην τιβι του να πάει να σκάσει 700-800 να πάρει μια Sony να χαρεί και τα λεφτα του παραπάνω. Αφήστε εμάς να αγοράζουμε τέτοιες τηλεοράσεις, μας κάνουν μια χαρά για τα λεφτά που διαθέτουμε!!!
Οι λειτουργίες τις smart TV πολύ απλές... Οκ δεν είναι τόσο εύχρηστο το τηλεκοντρόλ αλλά οκ το βρίσκεις εύκολα... Δεν είναι δηλαδή τίποτα δύσκολο.
Ο ήχος είναι μια χαρά παιδιά, δε χρειάζετε ούτε λιγότερο ούτε περισσότερο είναι μια χαρά για μια τηλεόραση.
Επίσης με ενοχλεί λίγο η ανταπόκριση όταν αλλάζεις τα κανάλια... Θέλει δηλαδή 1-2δευτερολεπτα μέχρι να αλλάξει κανάλι δηλαδή... Αλλα και αυτό μια συνήθεια είναι οπότε εντάξει δεν είναι κάτι τραγικό.
Κατά τα άλλα για μένα αξίζει η τηλεόραση τα λεφτά της. 320που την πήρα, smart TV και 4κ ειμαι υπερευχαριστημενος.
5 αστέρια δε βάζω λόγω τις ανταπόκρισης που έχει στην αλλαγή των καναλιών. Γι αυτό και χάνει ένα αστέρι κατά την ταπεινή μου άποψη.
Αυτά !