Όσο δυνατά ακούγεται τόσο ανθεκτικό είναι. Κατασκευάζεται από ύφασμα με περίβλημα από λάστιχο.
Αδιάβροχο με πιστοποίηση IPX7 (αντοχή έως 1 μέτρο) για να μπορείτε να το έχετε μαζί σας σε εκδρομές, πάρτυ, παραλίες, κλπ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Απολαύστε την αγαπημένη σας μουσική όπου και αν βρίσκεστε. Οι καιρικές συνθήκες δεν αποτελούν εμπόδιο για το JBL Flip 5.
Απολαύστε την αγαπημένη σας μουσική όπου και αν βρίσκεστε. Οι καιρικές συνθήκες δεν αποτελούν εμπόδιο για το JBL Flip 5.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καθαρό ήχο και έχει δυνατό ήχο.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καθαρό ήχο και έχει δυνατό ήχο.
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφήΑπολαύστε την αγαπημένη σας μουσική όπου και αν βρίσκεστε. Οι καιρικές συνθήκες δεν αποτελούν εμπόδιο για το JBL Flip 5.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καθαρό ήχο και έχει δυνατό ήχο.
Όσο δυνατά ακούγεται τόσο ανθεκτικό είναι. Κατασκευάζεται από ύφασμα με περίβλημα από λάστιχο.
Αδιάβροχο με πιστοποίηση IPX7 (αντοχή έως 1 μέτρο) για να μπορείτε να το έχετε μαζί σας σε εκδρομές, πάρτυ, παραλίες, κλπ.
Απολαύστε 12 ώρες μουσικής χωρίς να σκέφτεστε την φόρτιση. Το Flip 5 διαθέτει επαναφορτιζόμενη μπαταρία πολυμερών ιόντων λιθίου 4800mAh.
Με το PartyBoost μπορείτε αφενός να συνδέσετε 2 ηχεία και να έχετε stereo εμπειρία και αφετέρου να συνδέσετε μεταξύ τους πολλά ηχεία για έχετε ακόμα πιο δυνατό σε ένταση αποτέλεσμα.
Το κουτί περιλαμβάνει:
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
λοιπόν ακούστε, το έχω αγόρασα το 2020, πριν πέντε χρόνια δλδ και μιλάμε το χρησιμοποιώ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. το έχω λατρέψει, ο ήχος; φανταστικός. η αντοχή; υπέροχη. το χρησιμοποιώ συνεχώς όταν κάνω ντουζ κι έτσι και δεν παθαίνει τίποτα (μιλάμε για οριακά σάουνα με ακραίους υδρατμούς) που κατά τη γνώμη μου του το δίνω γιατί αρκετά αλλά "αδιάβροχα" προϊόντα δεν είναι όντως αδιάβροχα. όπως και να χει, το μέγεθος είναι καπως βολικό αλλά όχι πάντα και εκτός από τη σύγκριση με το χέρι μου μπορώ να πω ότι το μέγεθος είναι κοντα σε ένα μπουκαλάκι νερό του μισού λίτρου. θα το ξανά αγοραζα ΧΩΡΙΣ δεύτερη σκέψη
Λοιπόν παιδιά το ηχείο το πήρα μεταχειρισμένο από έναν φίλο μου. Το παιδί το είχε δύο χρόνια και το έχω και εγώ άλλο ένα χρόνο τώρα. Δεν ξέρω τι ακριβώς χρήση του έκανε ο άλλος αλλά εγώ επειδή είμαι και σε ένα εξαιρετικό επαλ το έχω κάθε μέρα από το πρωί στο σχολείο όλα τα διαλείμματα στο τέρμα αν ακούγεται μέχρι απέναντι από το σχολείο εξαιρετικός ήχος μπάσο ακραίο μπαταρία αθάνατη + κάποια μαθήματα εργαστηρίων που βάζουμε και εκεί μουσική για το γαμωτο. Δεν μασάει. Εγώ το χρησιμοποιώ κάθε μέρα τέντα + μετά στο σπίτι στο τέρμα. Ξυπνάνε οι γείτονες στον 1ο και μένω 5ο. Το παιρνα κάθε μέρα στην θάλασσα το καλοκαίρι το πέταγα κάτω στην άμμο και το άφηνα εκεί να παίζει, όταν φεύγαμε το έπαιρνα και το βούταγα μες το νερό να ξεπλύνω τις άμμους και έφευγα δεν έχει πάθει τίποτα, σπίτι λίγο ακόμα νερό σαπούνι για να μην έχει γενικά αλάτια και τέλος, το παίρνω μαζί μου στο μπάνιο και επειδή είμαι σε ντουζιέρα και όχι μπανιέρα προφανώς βρέχεται φουλ σαπουνόνερα ακόμα άθικτο το παρατάω έξω στο μπαλκόνι μια ώρα στεγνώνει μπαμ. Μόλις το ανοίξεις συνδέεται αυτόματα στην τελευταία συσκευή με την οποία είχε συνδεθεί στην τελευταία του χρήση και μα τον θεό συνδέεται σε κλάσματα δευτερολέπτου. Ακραίος ήχος ακραίο μπάσο ακραία δύναμη ειδικά για το μέγεθος, μπαταρία τρελή και δεν παθαίνει τίποτα νερά άμμους σαπούνια ζεστές κρύο χώμα λάσπη πεσίματα αθάνατο. Πάρτε το με κλειστά τα μάτια ειδικά τώρα που είναι στα 85€ το παιδί όταν το είχε πάρει ήταν στα 120
Αξιόλογο σώμα ήχου με έμφαση στα μπάσα με την προϋπόθεση χρήσης του σε χαμηλές εντάσεις. Πολύ καλή μπαταρία, δεν έχει ξεφορτίσει ποτέ ακόμη και μετά πολύωρη χρήση.
Ένα πολύ καλό μηχάνημα για το μέγεθος του ιδανικό για ήσυχες ποιοτικές ακροάσεις.
Το χω περίπου 3 χρόνια. Μου χει πέσει αρκετές φορές κάτω. Εχει φάει νερό σκόνη κ δεν ξέρω κ γω τι άλλο. Το έχω δουλέψει άπειρες φορές. Ο ήχος είναι τούμπανο. Τώρα έχει αρχίσει κ φθείρεται η μπαταρία του. Αξίζει..
Λοιπόν, το ηχείο το έχω από το 2019 και πραγματικά είναι από τα καλύτερα ηχεία που μπορείς να πάρεις στην κατηγορία αυτή. Φοβερός ήχος, ωραία μπάσα (μέχρι μία συγκεκριμένη ένταση βέβαια) και μπαταρία που αντέχει αρκετά. Μετά απο πεντέμισι χρόνια νομίζω πως ήρθε ώρα για αναβάθμιση στο flip 6 ή το charge 5, που στην τελική και προτείνω να πάρετε.
This has been all over the world with me for the past year and still works amazingly! Perfect for travel, loud sound, nice bass, and clear audio! I’m totally satisfied.
Παρά πολύ καλός ήχος το μπάσο στα ψηλά χάνει λίγο αλλά λογικό. Ότι καλύτερο για φορητό ηχείο
Ότι Καλύτερο Αλλά Από Βάρος Λίγο Είναι Συγουρα 1κιλο οκ είναι και το ηχείο είναι και τα κουμπιά μέσα οκ Όλα Καλά Μέχρι Στιγμής Στα 3 Χρόνια Που Το Έχω.
Very good quality of sound. Not the first time that I buy this speaker (the old one still works, just needed one more).
Το έχω δύο χρόνια τώρα το χρησιμοποιώ στο ποδήλατο στις μεγάλες αποστάσεις και με φουλ φωνή που στον όχλο της κίνησης επαρκεί και δεν σε αποσπά καθόλου αντέχει ίσα με 5 ώρες και σε πιο ήσυχες συνθήκες στη μέση και πολύ είναι με αποτέλεσμα να αντέχει το διπλάσιο η μπαταρία. Δυστηχώς κάποια τραγούδια αναλόγως της ποιότητας του αρχείου κάνει μικρά σπασίματα ή βουητό αλλά το 90% των ήχων τα
παίζει παρά πολύ καλά. Επίσης πολύ καλή σύνδεση με οποιοδήποτε android και iOS που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Είναι σούπερ! Τ’ αξίζει με το παραπάνω, θα το ευχαριστηθείτε! Η JBL είχε πάντα εξαιρετικό ήχο.
Το έχουμε ένα χρόνο.
Ελαφρύ, το παίρνουμε παντού, συνδέετε πανεύκολα.
Τώρα, αν θέλετε πραγματικά τρελό μπάσο, πάρτε από boombox 2 και πάνω. Το έχω για το σπίτι και για πρόβες και πραγματικά είναι άψογο!
Το τέλειο είναι πως συνδέονται και τα δυο (μικρό και μεγάλο) και παίζουν ταυτόχρονα
Εξαιρετικό ηχείο με καθαρό ήχο, δυνατό μπάσο και πολύ καλό instrument separation. Το έξτρα βάρος σε σύγκριση με άλλα φτηνότερα ηχεία - τύπου NOD - καθρεφτίζει την ποιότητα του προϊόντος. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Το JBL Flip 5 είναι ένα αξιόπιστο φορητό ηχείο Bluetooth στην τιμή των 100-120 ευρώ. Διαθέτει αδιάβροχη κατασκευή, μπαταρία διάρκειας έως 12 ωρών, και εύκολη σύνδεση με συσκευές Bluetooth. Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το Flip 5 έχει καλύτερο ήχο και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Ο ήχος του JBL Flip 5 είναι καλός, με ισχυρά μπάσα και καθαρότητα στις υψηλές συχνότητες. Είναι κατάλληλο για ακρόαση μουσικής, παρακολούθηση ταινιών και παιχνιδιών, αν και μονοφωνικό.
Συνολικά, το JBL Flip 5 είναι μια καλή επιλογή για ένα φορητό ηχείο Bluetooth με αξιόπιστη απόδοση ήχου και ανθεκτική κατασκευή.
Ήταν δώρο από μένα για μένα (γενέθλια γαρ). Το είχα ζηλέψει από φίλο. Το ηχείο εμένα με τρέλανε, τι να σας πω. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ακούσω πρώτα άλλα ηχεία στην τιμή/κατηγορία του (κάτι LG, Xiaomi, Sony) για να μπορώ να συγκρίνω καλύτερα.
Διάβαζα ότι ο ήχος αρχίζει να αλλοιώνεται όσο αυξάνεται η ένταση φωνής. Ισχύει, αλλά -για εμένα τουλάχιστον- η αλλοίωση αυτή είναι μηδαμινή, δεν με ενοχλεί και δεν την θεωρώ τόσο αρνητική.
-Σημειωτέον, ότι το θέλω για να ακούω μουσική σε κανονικές συνθήκες. Πάρτυ δεν πρόκειται να κάνω με αυτό το ηχείο. Φούλ ένταση μόνο όταν λείπουν όλοι από το σπίτι.
-Για παραλία είναι ιδανικό.
-Μπάσο... εθιστικό.
-Νομίζω ότι το μαύρο μαζεύει λίγο σκόνη που γίνεται ορατή, αλλά οκ, ίσως να είναι αναγεννώμενο.
-Το εχω συνδέσει κατά καιρούς με λάπτοπ, smartwatch, iphone, ταμπλετ... και η σύνδεση με το καθένα κάθε φορά ειναι πανεύκολη. Ούτε κατάργηση και επανασύνδεση συσκευής ούτε τίποτα.
ΙΔΑΝΙΚΟ: Η τιμή του να ήταν στα 50-60ευρώ. Τουλάχιστον για τις τσέπες των περισσοτέρων μας. Εγώ το πήρα στα 78, τέλη Ιανουαρίου του 2023.
Η μπαταρία του κρατά ικανοποιητικότατα. Εγώ το φορτίζω μια φορά τη βδομάδα και το έχω να παίζει τουλάχιστον 2 ώρες καθημερινά, διαβάζοντας για διπλωματική με lofi music.
Ίσως είμαι παλαιομοδίτης, αλλά θα γούσταρα ΤΟΣΟ να υπήρχε μια εισοδος για καμια καρτα μνημης. Να του στουμπώσεις μια 64άρα με τόσα τραγούδια, να μην εχεις ουτε εννοια μπαταρίας (κινητού κυρίως) ούτε τίποτε. Σιγά τον χώρο που θα έπιασε μια εισδοχή τόσο δα.
Αγόρασα το συγκεκριμένο ηχείο JBL Flip 5 τον Μάιο του 2022 και μέχρι σήμερα δουλεύει πολύ καλά. Ο ήχος είναι δυνατός και καθαρός, συνδέεται εύκολα με το κινητό μου ή κινητά φίλων και η μπαταρία του κρατάει αρκετές ώρες. Το συνιστώ. Ελπίζω η περιγραφή να βοηθάει όσους σκέφτονται να το αγοράσουν! :-)
50 ευρώ αξία παραπάνω Όχι
Το ηχειο οχι μονο αξιζει για τα λεφτα του. Ειναι το κατι αλλο!!!! Καλη κατασκευη, δυνατος και καθαρος ηχος οπως και μπασο!
Πολύ καλό κατασκευαστικά και με απίθανο μπάσο. Λιγο μπουκωμένο στη συνολική του απόδοση, αλλά με την προσθήκη ενός equalizer app στο κινητό όλα στρώσανε.
Φοβερός ήχος, καθαρός και με πολύ βάθος. Απλα θα περίμενα λίγη περισσότερη ένταση σε αυτα τα χρήματα. Κατασκευή τέρμα ποιοτική, πέφτει κάτω και φοβάσαι μην σπάσει το πλακακι. Αυτονομία παρά πολύ καλή. Απλά θεωρώ ότι στα 100 που το πήρα εγω περίμενα κάτι παραπάνω κυρίως απο την ένταση (είναι μια χαρά αλλα θα το ήθελα πιο δυνατο για αυτό 4 αστέρια)
4 αστερακια γιατι ναι εχει καλο ηχο, ναι εχει ωραια μπασα, ναι ειναι ομορφο και ερχεται σε ωραια συσκευασια αλλα οι 12 ωρες που λεει οτι κραταει η μπαταρια δυστυχως δεν ισχυει αμα το εχεις τερμα. Και είναι λογικο βεβαια αλλα ηλπιζα να κραταει 12ωρο και με φουλ τον ηχο.
Εν κατακλείδι εξαιρετική επιλογη για ηχειακι και αξίζει τα 90 ευρω.
Καταπληκτικό ηχείο για την παραλιά αλλα και για πάρτυ, πολύ καλή ποιότητα ήχου. Αν εχουν και οι φίλοι σου τα συνδέεις όλα μαζί και γίνετε χαμός!!
Ήμουν μεταξύ του huwaei joy και του jbl flip 5. Τα άκουσα δίπλα δίπλα και η διαφορά στην καθαρότητα του ήχου (πρίμα) και στην ποιότητα του ήχου, ήταν ξεκάθαρα υπέρ του huawei joy που είναι ακριβώς στα ίδια χρήματα.
Παράλληλα το huwaei joy έχει σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία ενώ και δυνατότητα κλήσεων / ανοιχτής συνομιλίας από το ηχείο, αφού έχει 3 μικρόφωνα. Υποθέτω ο κόσμος επιλέγει το JBL Flip μόνο και μόνο γιατί γράφει JBL.
Οπότε μην βασιστείτε στις άπειρες θετικές κριτικές. Πρώτα ακούστε σε κάποιο μαγαζί που τα έχει όλα ανοιχτά, και μετά αποφασίστε. Ευτυχώς αυτό είναι εύκολο στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων.
Για το μέγεθος του ΤΈΡΜΑ δυνατό και καθαρό ήχο το ίδιο και για το μπάσο του ίσως το καλύτερο απο κάθε αλλο ηχείο στο μέγεθος του
Δεν κάνει για πάρτυ ή για κάποιον που ακούει πολύ δυνατά μουσική. Είναι όμως τέλειο με καταπληκτικό ήχο, τρομερή καθαρότητα στα πρίμα και γλυκό μπάσο για όποιον ακούει μουσική με νορμάλ ή και λίγο δυνατή ένταση. Συστήνεται ανεπιφύλακτα. Προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος!
1 Χρόνο επαιζε κανονικα χωρις κανενα πρόβλημα. Μεχρι που σε καποια φαση αρχισε να σβηνει απο μονο του. Μετα αρχισε να κανει κατι περιεργους ηχους σαν να καιγεται και συνηθως το αφηνα 1-2 ωρες να ξεκουραστει ας πουμε και μετα δουλευε κανονικα. Μεχρι που σε καποια φαση σταματησε να λειτουργει και αναβει μονο οταν ειναι στο ρευμα αλλα και παλι μουσικη δεν μπορω να ακουσω, με το που το ανοιγω κανει περιεργους θορυβους. Παρολα αυτα, το ηχειο ειχε εναν πολυ καλο ηχο και ενα δυνατο και καθαρο μπασο... Αλλα τωρα να γινει αυτο δεν το περιμενα σε συγκριση με ενα sony srs xb10 που το ειχα τοσα χρονια και επαιζε ασταματητα χωρις κανενα προβλημα και ακομα δουλευει... Τελος παντων, αμα θελετε να κανετε αυτη την αγορα, μην νομιζετε πως θα κρατησει για πολυ αμα το εχετε σε καθημερινη χρηση.
Update 26/10/2022:
Το passive radiator αποφάσησε να σκιστεί χωρίς λογο! Απαράδεκτο!
Update 4/11/2022:
Τα κουμπιά + - play/pause σταμάτησαν να λειτουργούν.
Το έχω στην κατοχή μου 1 μήνα και μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι αρνητικό .Για το μέγεθος του έχει τρελό μπάσο και τρελό ήχο .Το μόμο που δεν μου αρέσει και τόσο είναι ότι δίπλα από εκεί που το ανοιγοκλείνεις έχει μια γραμμή η οποία δείχνει την μπαταρία και δεν φενεται ακριβώς πόσο μπαταρία έχει και φενεται και λίγο θολά .Αλλά αυτό δεν με απασχολεί καθόλου .Κατά την γνώμη μου θα ΣΑσ πρότινα να δώσετε τα 100€ ανεπιφύλακτα!
Ένα πολύ καλό ηχείο με ποιότητα στη μουσική και ένταση και σε ένα μέγεθος για να το μεταφέρεις άνετα!
Το ηχείο το έχω εδώ και δύο χρόνια και το έχω συγκρίνει με πολύ πιο ακριβά ηχεία και πραγματικά τα μηδενισε. Πιστεύω πως αξίζει τα λεφτά του πολύ. Τιμή αγοράς 80€
Μεγάλο πρόβλημα !
Αγαπώ Jbl και υποστηρίζω 10 χρόνια τώρα α
Πηρα 2 Jbl flip 5 και τα συνδέω με υπολογιστή και party boost
Κάνουν συνέχεια διακοπές στο σημα …
Έχουν εκλεχτεί όλα τα κομμάτια λογισμικού του υπολογιστή αλλά τα ηχεία είναι αυτά που κάνουν τη ζημιά …
Η Jbl δεν μπόρεσε να βοηθήσει ούτε κάνεις έχω κάνει hard reset και όλα αλλά τίποτα
Έχουν δοκιμαστεί τα πάντα κρίμα …
Για κινητά κλπ θα είναι μια χαρά όμως
Για υπολογιστή λέω όχι το party boost είναι παγίδα θα πω
Το έχω ένα χρόνο, εξαιρετικό. Δεν το αλλάζω με τίποτα. Ίδιος ήχος με την πρώτη μέρα. Αν κάποιος θέλει κάτι πολύ ήσυχο και χαλαρό ίσως να πάρει κάτι άλλο. Ακόμα κ όταν παίζει σε χαμηλή ένταση, το μπάσο είναι ισχυρό.
λοιπόν ακούστε, το έχω αγόρασα το 2020, πριν πέντε χρόνια δλδ και μιλάμε το χρησιμοποιώ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. το έχω λατρέψει, ο ήχος; φανταστικός. η αντοχή; υπέροχη. το χρησιμοποιώ συνεχώς όταν κάνω ντουζ κι έτσι και δεν παθαίνει τίποτα (μιλάμε για οριακά σάουνα με ακραίους υδρατμούς) που κατά τη γνώμη μου του το δίνω γιατί αρκετά αλλά "αδιάβροχα" προϊόντα δεν είναι όντως αδιάβροχα. όπως και να χει, το μέγεθος είναι καπως βολικό αλλά όχι πάντα και εκτός από τη σύγκριση με το χέρι μου μπορώ να πω ότι το μέγεθος είναι κοντα σε ένα μπουκαλάκι νερό του μισού λίτρου. θα το ξανά αγοραζα ΧΩΡΙΣ δεύτερη σκέψη
Λοιπόν παιδιά το ηχείο το πήρα μεταχειρισμένο από έναν φίλο μου. Το παιδί το είχε δύο χρόνια και το έχω και εγώ άλλο ένα χρόνο τώρα. Δεν ξέρω τι ακριβώς χρήση του έκανε ο άλλος αλλά εγώ επειδή είμαι και σε ένα εξαιρετικό επαλ το έχω κάθε μέρα από το πρωί στο σχολείο όλα τα διαλείμματα στο τέρμα αν ακούγεται μέχρι απέναντι από το σχολείο εξαιρετικός ήχος μπάσο ακραίο μπαταρία αθάνατη + κάποια μαθήματα εργαστηρίων που βάζουμε και εκεί μουσική για το γαμωτο. Δεν μασάει. Εγώ το χρησιμοποιώ κάθε μέρα τέντα + μετά στο σπίτι στο τέρμα. Ξυπνάνε οι γείτονες στον 1ο και μένω 5ο. Το παιρνα κάθε μέρα στην θάλασσα το καλοκαίρι το πέταγα κάτω στην άμμο και το άφηνα εκεί να παίζει, όταν φεύγαμε το έπαιρνα και το βούταγα μες το νερό να ξεπλύνω τις άμμους και έφευγα δεν έχει πάθει τίποτα, σπίτι λίγο ακόμα νερό σαπούνι για να μην έχει γενικά αλάτια και τέλος, το παίρνω μαζί μου στο μπάνιο και επειδή είμαι σε ντουζιέρα και όχι μπανιέρα προφανώς βρέχεται φουλ σαπουνόνερα ακόμα άθικτο το παρατάω έξω στο μπαλκόνι μια ώρα στεγνώνει μπαμ. Μόλις το ανοίξεις συνδέεται αυτόματα στην τελευταία συσκευή με την οποία είχε συνδεθεί στην τελευταία του χρήση και μα τον θεό συνδέεται σε κλάσματα δευτερολέπτου. Ακραίος ήχος ακραίο μπάσο ακραία δύναμη ειδικά για το μέγεθος, μπαταρία τρελή και δεν παθαίνει τίποτα νερά άμμους σαπούνια ζεστές κρύο χώμα λάσπη πεσίματα αθάνατο. Πάρτε το με κλειστά τα μάτια ειδικά τώρα που είναι στα 85€ το παιδί όταν το είχε πάρει ήταν στα 120
Αξιόλογο σώμα ήχου με έμφαση στα μπάσα με την προϋπόθεση χρήσης του σε χαμηλές εντάσεις. Πολύ καλή μπαταρία, δεν έχει ξεφορτίσει ποτέ ακόμη και μετά πολύωρη χρήση.
Ένα πολύ καλό μηχάνημα για το μέγεθος του ιδανικό για ήσυχες ποιοτικές ακροάσεις.
Το χω περίπου 3 χρόνια. Μου χει πέσει αρκετές φορές κάτω. Εχει φάει νερό σκόνη κ δεν ξέρω κ γω τι άλλο. Το έχω δουλέψει άπειρες φορές. Ο ήχος είναι τούμπανο. Τώρα έχει αρχίσει κ φθείρεται η μπαταρία του. Αξίζει..
Λοιπόν, το ηχείο το έχω από το 2019 και πραγματικά είναι από τα καλύτερα ηχεία που μπορείς να πάρεις στην κατηγορία αυτή. Φοβερός ήχος, ωραία μπάσα (μέχρι μία συγκεκριμένη ένταση βέβαια) και μπαταρία που αντέχει αρκετά. Μετά απο πεντέμισι χρόνια νομίζω πως ήρθε ώρα για αναβάθμιση στο flip 6 ή το charge 5, που στην τελική και προτείνω να πάρετε.
164 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΣυνδέεται μια χαρα αλλα σταματαει η μουσικη για 2 δευτερόλεπτα και μετα ξανα αρχιζει ξερει κανεις πως να το διορθώσω?
Απολαύστε την αγαπημένη σας μουσική όπου και αν βρίσκεστε. Οι καιρικές συνθήκες δεν αποτελούν εμπόδιο για το JBL Flip 5.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καθαρό ήχο και έχει δυνατό ήχο.
Όσο δυνατά ακούγεται τόσο ανθεκτικό είναι. Κατασκευάζεται από ύφασμα με περίβλημα από λάστιχο.
Αδιάβροχο με πιστοποίηση IPX7 (αντοχή έως 1 μέτρο) για να μπορείτε να το έχετε μαζί σας σε εκδρομές, πάρτυ, παραλίες, κλπ.
Απολαύστε 12 ώρες μουσικής χωρίς να σκέφτεστε την φόρτιση. Το Flip 5 διαθέτει επαναφορτιζόμενη μπαταρία πολυμερών ιόντων λιθίου 4800mAh.
Με το PartyBoost μπορείτε αφενός να συνδέσετε 2 ηχεία και να έχετε stereo εμπειρία και αφετέρου να συνδέσετε μεταξύ τους πολλά ηχεία για έχετε ακόμα πιο δυνατό σε ένταση αποτέλεσμα.
Το κουτί περιλαμβάνει:
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
λοιπόν ακούστε, το έχω αγόρασα το 2020, πριν πέντε χρόνια δλδ και μιλάμε το χρησιμοποιώ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. το έχω λατρέψει, ο ήχος; φανταστικός. η αντοχή; υπέροχη. το χρησιμοποιώ συνεχώς όταν κάνω ντουζ κι έτσι και δεν παθαίνει τίποτα (μιλάμε για οριακά σάουνα με ακραίους υδρατμούς) που κατά τη γνώμη μου του το δίνω γιατί αρκετά αλλά "αδιάβροχα" προϊόντα δεν είναι όντως αδιάβροχα. όπως και να χει, το μέγεθος είναι καπως βολικό αλλά όχι πάντα και εκτός από τη σύγκριση με το χέρι μου μπορώ να πω ότι το μέγεθος είναι κοντα σε ένα μπουκαλάκι νερό του μισού λίτρου. θα το ξανά αγοραζα ΧΩΡΙΣ δεύτερη σκέψη
Λοιπόν παιδιά το ηχείο το πήρα μεταχειρισμένο από έναν φίλο μου. Το παιδί το είχε δύο χρόνια και το έχω και εγώ άλλο ένα χρόνο τώρα. Δεν ξέρω τι ακριβώς χρήση του έκανε ο άλλος αλλά εγώ επειδή είμαι και σε ένα εξαιρετικό επαλ το έχω κάθε μέρα από το πρωί στο σχολείο όλα τα διαλείμματα στο τέρμα αν ακούγεται μέχρι απέναντι από το σχολείο εξαιρετικός ήχος μπάσο ακραίο μπαταρία αθάνατη + κάποια μαθήματα εργαστηρίων που βάζουμε και εκεί μουσική για το γαμωτο. Δεν μασάει. Εγώ το χρησιμοποιώ κάθε μέρα τέντα + μετά στο σπίτι στο τέρμα. Ξυπνάνε οι γείτονες στον 1ο και μένω 5ο. Το παιρνα κάθε μέρα στην θάλασσα το καλοκαίρι το πέταγα κάτω στην άμμο και το άφηνα εκεί να παίζει, όταν φεύγαμε το έπαιρνα και το βούταγα μες το νερό να ξεπλύνω τις άμμους και έφευγα δεν έχει πάθει τίποτα, σπίτι λίγο ακόμα νερό σαπούνι για να μην έχει γενικά αλάτια και τέλος, το παίρνω μαζί μου στο μπάνιο και επειδή είμαι σε ντουζιέρα και όχι μπανιέρα προφανώς βρέχεται φουλ σαπουνόνερα ακόμα άθικτο το παρατάω έξω στο μπαλκόνι μια ώρα στεγνώνει μπαμ. Μόλις το ανοίξεις συνδέεται αυτόματα στην τελευταία συσκευή με την οποία είχε συνδεθεί στην τελευταία του χρήση και μα τον θεό συνδέεται σε κλάσματα δευτερολέπτου. Ακραίος ήχος ακραίο μπάσο ακραία δύναμη ειδικά για το μέγεθος, μπαταρία τρελή και δεν παθαίνει τίποτα νερά άμμους σαπούνια ζεστές κρύο χώμα λάσπη πεσίματα αθάνατο. Πάρτε το με κλειστά τα μάτια ειδικά τώρα που είναι στα 85€ το παιδί όταν το είχε πάρει ήταν στα 120
Αξιόλογο σώμα ήχου με έμφαση στα μπάσα με την προϋπόθεση χρήσης του σε χαμηλές εντάσεις. Πολύ καλή μπαταρία, δεν έχει ξεφορτίσει ποτέ ακόμη και μετά πολύωρη χρήση.
Ένα πολύ καλό μηχάνημα για το μέγεθος του ιδανικό για ήσυχες ποιοτικές ακροάσεις.
Το χω περίπου 3 χρόνια. Μου χει πέσει αρκετές φορές κάτω. Εχει φάει νερό σκόνη κ δεν ξέρω κ γω τι άλλο. Το έχω δουλέψει άπειρες φορές. Ο ήχος είναι τούμπανο. Τώρα έχει αρχίσει κ φθείρεται η μπαταρία του. Αξίζει..
Λοιπόν, το ηχείο το έχω από το 2019 και πραγματικά είναι από τα καλύτερα ηχεία που μπορείς να πάρεις στην κατηγορία αυτή. Φοβερός ήχος, ωραία μπάσα (μέχρι μία συγκεκριμένη ένταση βέβαια) και μπαταρία που αντέχει αρκετά. Μετά απο πεντέμισι χρόνια νομίζω πως ήρθε ώρα για αναβάθμιση στο flip 6 ή το charge 5, που στην τελική και προτείνω να πάρετε.
This has been all over the world with me for the past year and still works amazingly! Perfect for travel, loud sound, nice bass, and clear audio! I’m totally satisfied.
Παρά πολύ καλός ήχος το μπάσο στα ψηλά χάνει λίγο αλλά λογικό. Ότι καλύτερο για φορητό ηχείο
Ότι Καλύτερο Αλλά Από Βάρος Λίγο Είναι Συγουρα 1κιλο οκ είναι και το ηχείο είναι και τα κουμπιά μέσα οκ Όλα Καλά Μέχρι Στιγμής Στα 3 Χρόνια Που Το Έχω.
Very good quality of sound. Not the first time that I buy this speaker (the old one still works, just needed one more).
Το έχω δύο χρόνια τώρα το χρησιμοποιώ στο ποδήλατο στις μεγάλες αποστάσεις και με φουλ φωνή που στον όχλο της κίνησης επαρκεί και δεν σε αποσπά καθόλου αντέχει ίσα με 5 ώρες και σε πιο ήσυχες συνθήκες στη μέση και πολύ είναι με αποτέλεσμα να αντέχει το διπλάσιο η μπαταρία. Δυστηχώς κάποια τραγούδια αναλόγως της ποιότητας του αρχείου κάνει μικρά σπασίματα ή βουητό αλλά το 90% των ήχων τα
παίζει παρά πολύ καλά. Επίσης πολύ καλή σύνδεση με οποιοδήποτε android και iOS που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Είναι σούπερ! Τ’ αξίζει με το παραπάνω, θα το ευχαριστηθείτε! Η JBL είχε πάντα εξαιρετικό ήχο.
Το έχουμε ένα χρόνο.
Ελαφρύ, το παίρνουμε παντού, συνδέετε πανεύκολα.
Τώρα, αν θέλετε πραγματικά τρελό μπάσο, πάρτε από boombox 2 και πάνω. Το έχω για το σπίτι και για πρόβες και πραγματικά είναι άψογο!
Το τέλειο είναι πως συνδέονται και τα δυο (μικρό και μεγάλο) και παίζουν ταυτόχρονα
Εξαιρετικό ηχείο με καθαρό ήχο, δυνατό μπάσο και πολύ καλό instrument separation. Το έξτρα βάρος σε σύγκριση με άλλα φτηνότερα ηχεία - τύπου NOD - καθρεφτίζει την ποιότητα του προϊόντος. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Το JBL Flip 5 είναι ένα αξιόπιστο φορητό ηχείο Bluetooth στην τιμή των 100-120 ευρώ. Διαθέτει αδιάβροχη κατασκευή, μπαταρία διάρκειας έως 12 ωρών, και εύκολη σύνδεση με συσκευές Bluetooth. Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το Flip 5 έχει καλύτερο ήχο και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Ο ήχος του JBL Flip 5 είναι καλός, με ισχυρά μπάσα και καθαρότητα στις υψηλές συχνότητες. Είναι κατάλληλο για ακρόαση μουσικής, παρακολούθηση ταινιών και παιχνιδιών, αν και μονοφωνικό.
Συνολικά, το JBL Flip 5 είναι μια καλή επιλογή για ένα φορητό ηχείο Bluetooth με αξιόπιστη απόδοση ήχου και ανθεκτική κατασκευή.
Ήταν δώρο από μένα για μένα (γενέθλια γαρ). Το είχα ζηλέψει από φίλο. Το ηχείο εμένα με τρέλανε, τι να σας πω. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ακούσω πρώτα άλλα ηχεία στην τιμή/κατηγορία του (κάτι LG, Xiaomi, Sony) για να μπορώ να συγκρίνω καλύτερα.
Διάβαζα ότι ο ήχος αρχίζει να αλλοιώνεται όσο αυξάνεται η ένταση φωνής. Ισχύει, αλλά -για εμένα τουλάχιστον- η αλλοίωση αυτή είναι μηδαμινή, δεν με ενοχλεί και δεν την θεωρώ τόσο αρνητική.
-Σημειωτέον, ότι το θέλω για να ακούω μουσική σε κανονικές συνθήκες. Πάρτυ δεν πρόκειται να κάνω με αυτό το ηχείο. Φούλ ένταση μόνο όταν λείπουν όλοι από το σπίτι.
-Για παραλία είναι ιδανικό.
-Μπάσο... εθιστικό.
-Νομίζω ότι το μαύρο μαζεύει λίγο σκόνη που γίνεται ορατή, αλλά οκ, ίσως να είναι αναγεννώμενο.
-Το εχω συνδέσει κατά καιρούς με λάπτοπ, smartwatch, iphone, ταμπλετ... και η σύνδεση με το καθένα κάθε φορά ειναι πανεύκολη. Ούτε κατάργηση και επανασύνδεση συσκευής ούτε τίποτα.
ΙΔΑΝΙΚΟ: Η τιμή του να ήταν στα 50-60ευρώ. Τουλάχιστον για τις τσέπες των περισσοτέρων μας. Εγώ το πήρα στα 78, τέλη Ιανουαρίου του 2023.
Η μπαταρία του κρατά ικανοποιητικότατα. Εγώ το φορτίζω μια φορά τη βδομάδα και το έχω να παίζει τουλάχιστον 2 ώρες καθημερινά, διαβάζοντας για διπλωματική με lofi music.
Ίσως είμαι παλαιομοδίτης, αλλά θα γούσταρα ΤΟΣΟ να υπήρχε μια εισοδος για καμια καρτα μνημης. Να του στουμπώσεις μια 64άρα με τόσα τραγούδια, να μην εχεις ουτε εννοια μπαταρίας (κινητού κυρίως) ούτε τίποτε. Σιγά τον χώρο που θα έπιασε μια εισδοχή τόσο δα.
Αγόρασα το συγκεκριμένο ηχείο JBL Flip 5 τον Μάιο του 2022 και μέχρι σήμερα δουλεύει πολύ καλά. Ο ήχος είναι δυνατός και καθαρός, συνδέεται εύκολα με το κινητό μου ή κινητά φίλων και η μπαταρία του κρατάει αρκετές ώρες. Το συνιστώ. Ελπίζω η περιγραφή να βοηθάει όσους σκέφτονται να το αγοράσουν! :-)
50 ευρώ αξία παραπάνω Όχι
Το ηχειο οχι μονο αξιζει για τα λεφτα του. Ειναι το κατι αλλο!!!! Καλη κατασκευη, δυνατος και καθαρος ηχος οπως και μπασο!
Πολύ καλό κατασκευαστικά και με απίθανο μπάσο. Λιγο μπουκωμένο στη συνολική του απόδοση, αλλά με την προσθήκη ενός equalizer app στο κινητό όλα στρώσανε.
Φοβερός ήχος, καθαρός και με πολύ βάθος. Απλα θα περίμενα λίγη περισσότερη ένταση σε αυτα τα χρήματα. Κατασκευή τέρμα ποιοτική, πέφτει κάτω και φοβάσαι μην σπάσει το πλακακι. Αυτονομία παρά πολύ καλή. Απλά θεωρώ ότι στα 100 που το πήρα εγω περίμενα κάτι παραπάνω κυρίως απο την ένταση (είναι μια χαρά αλλα θα το ήθελα πιο δυνατο για αυτό 4 αστέρια)
4 αστερακια γιατι ναι εχει καλο ηχο, ναι εχει ωραια μπασα, ναι ειναι ομορφο και ερχεται σε ωραια συσκευασια αλλα οι 12 ωρες που λεει οτι κραταει η μπαταρια δυστυχως δεν ισχυει αμα το εχεις τερμα. Και είναι λογικο βεβαια αλλα ηλπιζα να κραταει 12ωρο και με φουλ τον ηχο.
Εν κατακλείδι εξαιρετική επιλογη για ηχειακι και αξίζει τα 90 ευρω.
Καταπληκτικό ηχείο για την παραλιά αλλα και για πάρτυ, πολύ καλή ποιότητα ήχου. Αν εχουν και οι φίλοι σου τα συνδέεις όλα μαζί και γίνετε χαμός!!
Ήμουν μεταξύ του huwaei joy και του jbl flip 5. Τα άκουσα δίπλα δίπλα και η διαφορά στην καθαρότητα του ήχου (πρίμα) και στην ποιότητα του ήχου, ήταν ξεκάθαρα υπέρ του huawei joy που είναι ακριβώς στα ίδια χρήματα.
Παράλληλα το huwaei joy έχει σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία ενώ και δυνατότητα κλήσεων / ανοιχτής συνομιλίας από το ηχείο, αφού έχει 3 μικρόφωνα. Υποθέτω ο κόσμος επιλέγει το JBL Flip μόνο και μόνο γιατί γράφει JBL.
Οπότε μην βασιστείτε στις άπειρες θετικές κριτικές. Πρώτα ακούστε σε κάποιο μαγαζί που τα έχει όλα ανοιχτά, και μετά αποφασίστε. Ευτυχώς αυτό είναι εύκολο στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων.
Για το μέγεθος του ΤΈΡΜΑ δυνατό και καθαρό ήχο το ίδιο και για το μπάσο του ίσως το καλύτερο απο κάθε αλλο ηχείο στο μέγεθος του
Δεν κάνει για πάρτυ ή για κάποιον που ακούει πολύ δυνατά μουσική. Είναι όμως τέλειο με καταπληκτικό ήχο, τρομερή καθαρότητα στα πρίμα και γλυκό μπάσο για όποιον ακούει μουσική με νορμάλ ή και λίγο δυνατή ένταση. Συστήνεται ανεπιφύλακτα. Προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος!
1 Χρόνο επαιζε κανονικα χωρις κανενα πρόβλημα. Μεχρι που σε καποια φαση αρχισε να σβηνει απο μονο του. Μετα αρχισε να κανει κατι περιεργους ηχους σαν να καιγεται και συνηθως το αφηνα 1-2 ωρες να ξεκουραστει ας πουμε και μετα δουλευε κανονικα. Μεχρι που σε καποια φαση σταματησε να λειτουργει και αναβει μονο οταν ειναι στο ρευμα αλλα και παλι μουσικη δεν μπορω να ακουσω, με το που το ανοιγω κανει περιεργους θορυβους. Παρολα αυτα, το ηχειο ειχε εναν πολυ καλο ηχο και ενα δυνατο και καθαρο μπασο... Αλλα τωρα να γινει αυτο δεν το περιμενα σε συγκριση με ενα sony srs xb10 που το ειχα τοσα χρονια και επαιζε ασταματητα χωρις κανενα προβλημα και ακομα δουλευει... Τελος παντων, αμα θελετε να κανετε αυτη την αγορα, μην νομιζετε πως θα κρατησει για πολυ αμα το εχετε σε καθημερινη χρηση.
Update 26/10/2022:
Το passive radiator αποφάσησε να σκιστεί χωρίς λογο! Απαράδεκτο!
Update 4/11/2022:
Τα κουμπιά + - play/pause σταμάτησαν να λειτουργούν.
Το έχω στην κατοχή μου 1 μήνα και μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι αρνητικό .Για το μέγεθος του έχει τρελό μπάσο και τρελό ήχο .Το μόμο που δεν μου αρέσει και τόσο είναι ότι δίπλα από εκεί που το ανοιγοκλείνεις έχει μια γραμμή η οποία δείχνει την μπαταρία και δεν φενεται ακριβώς πόσο μπαταρία έχει και φενεται και λίγο θολά .Αλλά αυτό δεν με απασχολεί καθόλου .Κατά την γνώμη μου θα ΣΑσ πρότινα να δώσετε τα 100€ ανεπιφύλακτα!
Ένα πολύ καλό ηχείο με ποιότητα στη μουσική και ένταση και σε ένα μέγεθος για να το μεταφέρεις άνετα!
Το ηχείο το έχω εδώ και δύο χρόνια και το έχω συγκρίνει με πολύ πιο ακριβά ηχεία και πραγματικά τα μηδενισε. Πιστεύω πως αξίζει τα λεφτά του πολύ. Τιμή αγοράς 80€
Μεγάλο πρόβλημα !
Αγαπώ Jbl και υποστηρίζω 10 χρόνια τώρα α
Πηρα 2 Jbl flip 5 και τα συνδέω με υπολογιστή και party boost
Κάνουν συνέχεια διακοπές στο σημα …
Έχουν εκλεχτεί όλα τα κομμάτια λογισμικού του υπολογιστή αλλά τα ηχεία είναι αυτά που κάνουν τη ζημιά …
Η Jbl δεν μπόρεσε να βοηθήσει ούτε κάνεις έχω κάνει hard reset και όλα αλλά τίποτα
Έχουν δοκιμαστεί τα πάντα κρίμα …
Για κινητά κλπ θα είναι μια χαρά όμως
Για υπολογιστή λέω όχι το party boost είναι παγίδα θα πω
Το έχω ένα χρόνο, εξαιρετικό. Δεν το αλλάζω με τίποτα. Ίδιος ήχος με την πρώτη μέρα. Αν κάποιος θέλει κάτι πολύ ήσυχο και χαλαρό ίσως να πάρει κάτι άλλο. Ακόμα κ όταν παίζει σε χαμηλή ένταση, το μπάσο είναι ισχυρό.
λοιπόν ακούστε, το έχω αγόρασα το 2020, πριν πέντε χρόνια δλδ και μιλάμε το χρησιμοποιώ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. το έχω λατρέψει, ο ήχος; φανταστικός. η αντοχή; υπέροχη. το χρησιμοποιώ συνεχώς όταν κάνω ντουζ κι έτσι και δεν παθαίνει τίποτα (μιλάμε για οριακά σάουνα με ακραίους υδρατμούς) που κατά τη γνώμη μου του το δίνω γιατί αρκετά αλλά "αδιάβροχα" προϊόντα δεν είναι όντως αδιάβροχα. όπως και να χει, το μέγεθος είναι καπως βολικό αλλά όχι πάντα και εκτός από τη σύγκριση με το χέρι μου μπορώ να πω ότι το μέγεθος είναι κοντα σε ένα μπουκαλάκι νερό του μισού λίτρου. θα το ξανά αγοραζα ΧΩΡΙΣ δεύτερη σκέψη
Λοιπόν παιδιά το ηχείο το πήρα μεταχειρισμένο από έναν φίλο μου. Το παιδί το είχε δύο χρόνια και το έχω και εγώ άλλο ένα χρόνο τώρα. Δεν ξέρω τι ακριβώς χρήση του έκανε ο άλλος αλλά εγώ επειδή είμαι και σε ένα εξαιρετικό επαλ το έχω κάθε μέρα από το πρωί στο σχολείο όλα τα διαλείμματα στο τέρμα αν ακούγεται μέχρι απέναντι από το σχολείο εξαιρετικός ήχος μπάσο ακραίο μπαταρία αθάνατη + κάποια μαθήματα εργαστηρίων που βάζουμε και εκεί μουσική για το γαμωτο. Δεν μασάει. Εγώ το χρησιμοποιώ κάθε μέρα τέντα + μετά στο σπίτι στο τέρμα. Ξυπνάνε οι γείτονες στον 1ο και μένω 5ο. Το παιρνα κάθε μέρα στην θάλασσα το καλοκαίρι το πέταγα κάτω στην άμμο και το άφηνα εκεί να παίζει, όταν φεύγαμε το έπαιρνα και το βούταγα μες το νερό να ξεπλύνω τις άμμους και έφευγα δεν έχει πάθει τίποτα, σπίτι λίγο ακόμα νερό σαπούνι για να μην έχει γενικά αλάτια και τέλος, το παίρνω μαζί μου στο μπάνιο και επειδή είμαι σε ντουζιέρα και όχι μπανιέρα προφανώς βρέχεται φουλ σαπουνόνερα ακόμα άθικτο το παρατάω έξω στο μπαλκόνι μια ώρα στεγνώνει μπαμ. Μόλις το ανοίξεις συνδέεται αυτόματα στην τελευταία συσκευή με την οποία είχε συνδεθεί στην τελευταία του χρήση και μα τον θεό συνδέεται σε κλάσματα δευτερολέπτου. Ακραίος ήχος ακραίο μπάσο ακραία δύναμη ειδικά για το μέγεθος, μπαταρία τρελή και δεν παθαίνει τίποτα νερά άμμους σαπούνια ζεστές κρύο χώμα λάσπη πεσίματα αθάνατο. Πάρτε το με κλειστά τα μάτια ειδικά τώρα που είναι στα 85€ το παιδί όταν το είχε πάρει ήταν στα 120
Αξιόλογο σώμα ήχου με έμφαση στα μπάσα με την προϋπόθεση χρήσης του σε χαμηλές εντάσεις. Πολύ καλή μπαταρία, δεν έχει ξεφορτίσει ποτέ ακόμη και μετά πολύωρη χρήση.
Ένα πολύ καλό μηχάνημα για το μέγεθος του ιδανικό για ήσυχες ποιοτικές ακροάσεις.
Το χω περίπου 3 χρόνια. Μου χει πέσει αρκετές φορές κάτω. Εχει φάει νερό σκόνη κ δεν ξέρω κ γω τι άλλο. Το έχω δουλέψει άπειρες φορές. Ο ήχος είναι τούμπανο. Τώρα έχει αρχίσει κ φθείρεται η μπαταρία του. Αξίζει..
Λοιπόν, το ηχείο το έχω από το 2019 και πραγματικά είναι από τα καλύτερα ηχεία που μπορείς να πάρεις στην κατηγορία αυτή. Φοβερός ήχος, ωραία μπάσα (μέχρι μία συγκεκριμένη ένταση βέβαια) και μπαταρία που αντέχει αρκετά. Μετά απο πεντέμισι χρόνια νομίζω πως ήρθε ώρα για αναβάθμιση στο flip 6 ή το charge 5, που στην τελική και προτείνω να πάρετε.