Όταν έψαχνα ποια θήκη θα παραγγείλω… ε ναι, και εγώ αναρωτήθηκα, πόσο καλύτερη θα είναι από μία μη ορίτζιναλ, ώστε να δικαιολογεί την τόσο μεγαλύτερη τιμή; Ε λοιπόν είναι τόσο καλύτερη, που πραγματικά αξίζει τα λεφτά της! Και έχω και το μέτρο σύγκρισης . Έχω δύο ίδια τάμπλετ και στο άλλο έχω τοποθετήσει μια παρόμοια, δημοφιλέστατη, πολύ όμορφη, αλλά ιμιτασιόν θήκη . Καμμία σχέση με αυτήν εδώ. Η ορίτζιναλ στηρίζει μαγνητικά αλλά απολύτως σταθερά, και το τάμπλετ, και το πενάκι, (ακόμη και σε πτώση). Δεν προσθέτει όγκο, Έχει τέλεια υφή , χαίρεσαι να το κρατάς. Είναι σαν αναπόσπαστο εξάρτημα του τάμπλετ μου (που είναι και στο ίδιο ακριβώς χρώμα), δεν φαίνεται καν να έχω προσθέσει εγώ μια θήκη.