Ψύκτρες Επεξεργαστών

Arctic Freezer 7 X Ψύκτρα Επεξεργαστή για Socket AM4/AM5/1200/115x/1700 Λευκή

Ψύκτρα επεξεργαστή με ανεμιστήρα 92mm της σειράς P-series. Συμβατή με τα sockets 775, 1150, 1151, 1155, 1156, 1200 της Intel και AM4, AM3(+), FM1/2(+) της AMD.

Ψύκτρα επεξεργαστή με ανεμιστήρα 92mm της σειράς P-series. Συμβατή με τα sockets 775, 1150, 1151, 1155, 1156, 1200 της Intel και AM4, AM3(+), FM1/2(+) της AMD.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ψύχει ικανοποιητικά τον επεξεργαστή.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ψύχει ικανοποιητικά τον επεξεργαστή.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
24 78
Παράδοση Τετ, 08 Ιουλ - Τρί, 14 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Getters 4,5 (102)
Ελλάδα
6 τεμάχια
Δες Modding & Cooling PC στη σελίδα του Getters
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ψύκτρα επεξεργαστή με ανεμιστήρα 92mm της σειράς P-series. Συμβατή με τα sockets 775, 1150, 1151, 1155, 1156, 1200 της Intel και AM4, AM3(+), FM1/2(+) της AMD.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ψύχει ικανοποιητικά τον επεξεργαστή.

Με προεγκατεστημένη πάστα

Η προ-εφαρμοσμένη θερμική πάστα MX-2 υψηλής απόδοσης εξασφαλίζει γρήγορη και καθαρή συναρμολόγηση.

Οι σωλήνες άμεσης αφής που είναι προσαρτημένοι στο Freezer 7 X και η βελτιστοποιημένη σχεδίαση των 44 πτερυγίων ψύξης εξασφαλίζουν ότι η θερμότητα από τον επεξεργαστή μπορεί να αφαιρεθεί και να απελευθερωθεί ιδανικά στον αέρα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Ψύκτρας
Ενεργητική
Socket
AM3+, AM4, FM1, FM2+, 1200, 1700, FM2, AM5, 1150/1151/1155/1156, 1851
Διπλού Ανεμιστήρα
Όχι
Χρώμα
Λευκό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ελάχιστο Επίπεδο Θορύβου
24,5 dB
Στροφές (Full Load)
2000 rpm
Thermal Design Power (TDP)
-

Διαστάσεις

Πλάτος
74,3 mm
Βάθος
110,5 mm
Ύψος
132,5 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (114)

Αξιολογήσεις

  1. 75
  2. 25
  3. 6
  4. 1
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματική ψύξη
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αθόρυβη
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Όγκος
  • Τοποθέτηση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

ElliReturns
5
10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ο μέσος όρος της θερμοκρασίας του επεξεργαστή μου πριν βάλω τον Freezer 7X ήταν 55 βαθμοί τώρα έχει πέσει τους 35 βαθμούς σε απλή λειτουργία, σε games φτάνει περίπου 55 βαθμούς, ενώ παλιά έπιανε και 75 βαθμούς! Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη γενικά! Να σημειωθεί οτι φυσικά παίζει ρόλο και η πάστα.

  • Αποτελεσματική ψύξη
  • Αθόρυβη
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Τοποθέτηση
  • Όγκος
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Panos_k57
2
6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το συγκεκριμένο προϊόν το αγόρασα για να μπει σε socket 1700 όπως αναφέρεται στην αρχική περιγραφή. Δυστυχώς όμως στην δική μου περίπτωση μητρικής gigabyte x ax ddr4 η ψήκτρα είναι αδύνατον να χωρέσει αφού το πλαϊνό κούμπωμα της βρίσκει στο μεταλλικό μέρος της, πάνω από τον επεξεργαστή. αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορεί να ασφαλίσει με κανένα τρόπο. οπότε δώστε προσοχή στη συμβατότητα με την μητρική

  • Όγκος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Τοποθέτηση
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μια καλή, απλή και φτηνή ψύκτρα. Αγοράστηκε διότι η μανίσια του AMD ryzen 5600G δεν έμπαινε λόγω κουτιού/μητρικής. Κάνει άψογα την δουλειά της. Δεν έχω δει ποτέ κάτι περίεργο σε θερμοκρασίες σε οποιαδήποτε δραστηριότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_torish
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσοχή δεν χωράει σε b760 για intel έχει ηλιθιο ανταπτορα και βρίσκει στην ψύξη της μητρικής επίσης κάνει λίγο φασαρία

    • Μέτρια ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Θορυβώδης
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sfin
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κανει θορυβο γυρω στα 840 rpm( εχει να κανει κατι με την επαφη με το πλαστικο) και υπαρχουν και reviews απο το εξωτερικο που λενε τα ιδια.Μπορει να ειναι ελατωματικη παρτιδα βεβαια αυτο που το παθαινουν.Αναγκαστικα αλλαζεις την ταχυτητα την μικροτερη να τρεχει κοντα στα 1000 rpm .Και μονο για αυτο 3 αστερια

    Edit:Εχει να κανει με το πλαστικο το μαυρο που βρισκει στο αλουμινιο τραβηξτε το λιγο προς τα εξω και βαλτε καποιο λαστιχο αμα εχετε θορυβους.
    4 αστερια μιας και το εφτιαξα το προβλημα και για την τιμη αξιζει σε σχεση με μια απλη στοκ ψυχτρα της intel σε εναν i7700k που πηρα χωρισς ζορισμα ητανε κοντα στα 50 και ανεβαζε 85-90 βαθμους αμα ζοριζοταν ενω τωρα αντιστοιχα ειναι ειναι 25-35 και τα μαξ κοντα στους 65-70 βαθμους .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kwstas_Charalabidis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλη και οικονομικη
    ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!!
    Ομως οποιος την χρησιμοποιησει σε AM4 και ΑΜ5 θελει brackets
    Επισης Full Load 65 βαθμούς
    Και Daily Tasks 40-50 βαθμούς

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrakis1987

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι vfm . σε στρες τεστ ο επεξεργαστής i3 12100f δεν ξεπέρασε τους 58°c αθόρυβη ακόμα και σε full στροφές. η εγκατάσταση ήταν μέτριας δυσκολίας διότι οι βίδες που βιδωνουν στην βάση της ψυκτρας είναι σε σημείο που χρειάζεται το κατσαβίδι να είναι σε πλάγια θέση. χρειάστηκε να βγάλω την κάρτα γραφικών και η βίδα που είναι στην κάτω μεριά χιλιοστά δεν βρίσκει στον m2

    update:
    έγινε αναβάθμιση σε i5 13400f στο cinebench οι θερμοκρασίες του ήταν μέγιστο 61° ... value for money η ψήκτρα και κάνει την δουλειά της με το παραπάνω

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ezra_Peace
    1
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Was never able to use this because, despite all of the marketing (on here and on the Arctic site) there is no mention that **some** (I'd say most) mainboards will not be supported. The cooler uses some bizarre peg mounting system that wouldn't work with any mainboard I've ever had (and I've built many computers). I'm not a PC tech but I have enough experience to make this weird. Arctic support was quite useless as well, but not before wasting 2 weeks of my life with slow unhelpful responses (an entire week just to get the first response). If your motherboard requires screws to secure a CPU cooler, DO NOT BUY THIS COOLER. BUYER BEWARE.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • HARDWARE & GADGETS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    3600/3700/3900
    5600/5600g/5700x3D/5800x3d
    10700/10900/11400/11700/12400/14400/14500/14700 (locked CPUs)

    Σε όλους δεν έχω δει θέματα… σε παιχνίδια και multi task κρατάει τον επεξεργαστή κάτω από 55-60 full load ενώ στον i7 14700f (2 που έχω μέχρι στιγμής βάλει) 60-71 λόγο της κακής κατανάλωσης ρεύματος και θερμοκρασίες που γενικά ανεβάζει…

    Σε σχέση με στοκ Ιντελ είναι 50+% καλύτερες θερμοκρασίες και όχι απλά σε ένα τεστ σε πολλές ώρες gaming ή δουλειάς. Στους ryzen είναι 10-20% καλύτερη η ψύξη. Εκεί όμως που δείχνει τι κάνει ειναι στο OC.

    Τον δικό μου επεξεργαστή 5700x3D από 60-65c full load έπεσε 44-51c. Όταν πήγα τον επεξεργαστή 45 multiplier με 110mhz (4.950ghz) από την stock 75-87c τον κρατάει 51-59c αλλά ακούγεται πως δουλεύει (λογικό 17€ ψύξη είναι μην περιμένω να συναγωνιστεί 100+ ψύξη)

    Κοινός άμα πάρετε tray CPUs χωρίς ψύξη ή οι επεξεργαστές σας (Intel) δεν βάζουν ψύξη, με την συγκεκριμένη είστε καλυμμένοι και με το παραπάνω !

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pc_Build_2025
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά της είναι οκ αλλά γενικά θα πήγαινα σε κάτι καλύτερο με 5 - 10 ευρώ παραπάνω. Οι θερμοκρασίες δεν είναι και τόσο καλές και πολλές φορές ακούγεται σαν να βρίσκει το ανεμηστηράκι στο πλαίσιο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GrKostas21
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αν έχεις μεσαίας κατηγορίας cpu και θες κάτι οικονομικο να ρίξεις τις θερμοκρασίες τότε το βρήκες, με stock cooler βαραγε 100αρια το καλοκαίρι, τώρα δεν πάει πάνω από 75 με τίποτα

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris.Bs.2022
    3
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξερω τι σκεφτόταν η Arctic οταν σχεδιαζε αυτη την ψυκτρα. Δώστε λιχα χρήματα παραπάνω και πάρτε κάτι καλύτερο.

    • Τοποθέτηση
    • Μέτρια ψύξη
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vkonstad
    1
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω AM4 μητρική, αλλά ΘΕΛΕΙ EXTRA BRACKETS για να κουμπώσει. Μα, μου, ΘΕΛΕΙ EXTRA BRACKETS που πρέπει να αγοράσω πλέον. Ας το έβλεπα κάπου και δεν θα γκρίνιαζα. Πάρε με 20 ευρά αλλά θα πληρώσεις EXTRA BRACKETS τότε που δεν θα έχεις άλλη επιλογή για να μην το κάνεις..

    • Τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Arvanitis92
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο ορισμός του καλύτερη αξία στην καλύτερη τιμή.
    Έχω επεξεργαστή Ryzen 5 5600Χ με την στοκ ψυκτικά δούλευε 20-21 βαθμούς ποίο πάνω. Στην πρώτη φωτογραφία είναι σε αναμονή το PC ενώ στην δεύτερη μετά από gaming mode.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos Par
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ψύχει μια χαρα τον επεξεργαστή, δεν ανεβάζει θερμοκρασίες. Το μόνο θέμα ήταν η εγκατάσταση. Ακόμα και σε AM4 έφαγα κανένα 20λεπτο για την εγκατάσταση της και αυτό με δυσκολία. Η εταιρεία στο βίντεο της με τον οδηγό εγκατάστασης σε AM4 το δείχνει ευκολο αλλά πιστέψτε με δεν είναι. Πρέπει να έχετε και μακρυ κατσαβίδι, διότι η θέση της βίδας είναι χάλια κτλ. Κατά τα αλλά μια χαρα σε θέμα ψύξης, για 15-20€ είναι πολύ καλύτερη από την stock ψυκτρα.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΤΟ MAIL ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΡΕ

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι πληρωνεις παιρνεις και κανει την δουλεια του σε σεβαστο επιπεδο, βεβαια το συγκεκριμενο συστημα κουμποματος δεν ειναι για αρχαριους

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • wolfgr
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δύσκολη η τοποθέτηση σε LGA 1200, χρειάστηκε να ξεβιδώσω όλη τη μητρική και να την βγάλω από το κουτί, προκειμένου να "κλειδώσει" η ψύκτρα. Σε γενικές γραμμές, ψύχει καλύτερα από την stock του Core i5 11400F, περίπου 10-20C βαθμούς παρακάτω. Σε idle με την stock ψύκτρα είχα 50-60C, τώρα έχω 30-40. Σε παιχνίδια από 80-90C, πήγε 60-70. Για τα λεφτά της καλή είναι.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • FroggyKhajiit
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρα πολυ καλή για τα λεφτά της. Στην αρχη είχα κάποιες φοβίες για socket 1151 και την εγκατάσταση της καθώς και τον όγκο της αλλα στην τελική ολα καλα.
    Αθόρυβη πραγματικά!

    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fkwstas.f
    1
    2 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικα μου ανεβαζει πολυ υψηλες θερμοκρασιες σε παιχνιδια υψηλων απαιτησεων (80-95 βαθμους) και με αναγκαζει να παιζω με ανοιχτο τζαμακι. Ο φιλος μου που παιζουμε μαζι με ακριβως τον ιδιο επεξεργαστη τα ακριβως ιδια παιχνιδια αλλα με διαφορετικο cpu cooler δεν ειχε ποτε προβλημα με τις θερμοκρασιες του. Τωρα ειδικα που ειναι καλοκαιρι αποφευγω τα καινουρια παιχνιδια (2020 και μετα) και θα παω να αγορασω διαφορετικη ψυκτρα

    • Τοποθέτηση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αναποτελεσματική ψύξη
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anastasis_papatheou
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετα καλη ομως ηταν πολυ δησκολο να την εγκαταστεισω σε μητρικη asrock Z590 pro4 και κατι παιχνιδια που εχω παιξει μεχρι στιγμης(με τα ενσωματομενα γραφικα του intel core i5 11600k intel uhd 750)φτανει 40-50 βαθμους idle και stress test 71-81 βαθμους με artic mx6

    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kapris G.
    1
    8 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ κακή κατασκευή. Το mount μου γρατζούνησε τη Motherboard και στη τελική δε κατάφερα να το εγκαταστήσω. Φτιάχνω πολλά χρόνια υπολογιστές πρώτη φορά τόσο κακή σχεδίαση προιόντος

    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikospapanikolaou04
    5
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω ένα τρισάθλιο κουτί που μου δημιουργούσε απαγορευτικές θερμοκρασίες. Δηλαδή μιλάμε αν υπήρχαν μπάτσοι θερμοκρασιών για το cpu θα με είχαν ρίξει δις ισόβια να μη ξαναδώ φως του ήλιου. Είπα να τολμήσω να βάλω την συγκεκριμένη ψύκτρα και πραγματικά ησύχασε το κεφάλι μου. Κυριολεκτικά όμως. Είναι τέρμα αθόρυβη σε σχέση με τη stock που μου έπαιρνε τα αυτιά και επειδή παίζω βαριά games (pubg, days gone) δεν την έχω δει να ξεπερνάει τους 62 βαθμούς (καλοκαιριάτικα ε). Idle μιλάμε για 33-38 C. Η τοποθέτηση της δεν ήταν τόσο δύσκολη αν και μένα με παίδεψε λίγο γιατί όπως είπα και πριν έχω κουτί για τα πανηγύρια. Αν έχετε πρόβλημα χώρου και σκέφτεστε να την πάρετε απλά βγάλτε πρώτα την gpu και με λίγη υπομονή θα την τοποθετήσετε. Για τα λευτά της είναι φοβερή αγορά.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tt01
    1
    3 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δοκιμαστηκε σε 2 συστηματα ενα 2πυρηνο και ενα 4πυρηνο ιντελ...δεν κανει διαφορα στις θερμοκρασιες απλα δεν κανει φασαρια...αν θελετε καλη ψυξη επενδυστε σε μια καλυτερη ψυκτρα.

    • Αθόρυβη
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    • Αναποτελεσματική ψύξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • YiannosStvrk
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά της είναι μια εξερετική ψύχτρα. Αγοράστηκε πριν ένα χρόνο για τον FX-8350 καθώς η stock ψύχτα του επεξεργαστή ήταν πολύ θορυβώδης. Η συγκεκριμένει είναι αθόρυβη και οι θερμοκρασίες που κρατάει είναι πολύ καλές.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IOANNIS_M15
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφού διάβασα τις κριτικές άλλων αγοραστών, αποφάσισα να την αγοράσω. Τελικά άξιζε η αγορά τής. Σχεδόν αθόρυβη, γρήγορη τοποθέτηση σε μητρική Asus z97 gaming, κρατάει το σύστημα σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Αξιόλογο ότι έχει έτοιμη την πάστα, κατευθείαν για τοποθέτηση.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kristianhoxha0000
    4
    0 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι καλοί το έβαλα σε ryzen 7 καλό αλλά ειγο η θερμοκρασίες είναι έτσι και έτσι για gaming είναι λίγο κακοί .ναι και κάτι αλο ακουμπαι στης ram και για αυτό έβγα λα μια

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggelos Besiris
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό cpu cooler για τα λεφτά του το εχω βάλει σε i510400f και ο επεξεργαστής σε gaming δεν ξεπερνά τους 52 βαθμούς

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zinmetor_49
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ καλό cooler έρχεται με pre installed thermal paste και μπορεί με το κατάλληλο software το ανεμιστιρακη να πάει μέχρι 2000rpm
    Ο επεξεργαστής μου (συγκεκριμένα o i3 8100)δεν έχει ξεπεράσει τα 50c μέχρι και σε gaming
    αξίζει τα λεφτά του

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilos_sss
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για AMD CPUs, η εγκατάσταση είναι τόσο εύκολη όσο ποτέ. Οι AM3/AM4 μητρικές έχουν ήδη προεγκατεστημένα τα brackets. Περνάς τα κλιψάκια από κάτω, κλειδώνεις το ένα και τελείωσες!

    Σε θέμα απόδοσης, πολύ πιο ήσυχη από την μαμά ψύκτρα του AMD FX-4300 που έκανε περισσότερη φασαρία παρά ψύξη του επεξεργαστή. Από το idle των 50 βαθμών με πρόσφατη MX4 πάστα, στους 25 βαθμούς με την προεγκατεστημένη MX2 πάστα.

    Αν και ο CPU (95W) ξεπερνάει το maximum TDP κατά 5W απότι η ψύκτρα, το PC (που χρησιμοποιείται ως Proxmox node) και ψύχεται καλά και δεν ακούγεται σαν jet με ζεστές μηχανές έτοιμο να απογειωθεί. Προτείνεται ανεπιφύλακτα.

    EDIT 28/03/22: Πριν από κάτι εβδομάδες, το μοτέρ του ανεμιστήρα παρέδωσε πνεύμα, μην έχοντας άλλη επιλογή από το να την στείλω στο σέρβις τους στη Γερμανία, με καλυμμένα έξοδα και αντικατάσταση λόγω εγγύησης. Kudos και για το top-class σέρβις τους.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σας την συστήνω εμένα μου άρεσε κάνει την δουλειά της φτηνή αλλά ελάχιστο ήχο τον κάνει πουυ οκ για τόσα λεφτά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manolis_Liagos
    4
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι αρκετα καλη αλλα οταν αλλαξα motherboard και πειρα gigabyte παροτι ειναι για θεσει 1200 δεν χωρουσε λωγο τις βασης της μην την αγορασετε για gigabyte motherboard

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μια καλή, απλή και φτηνή ψύκτρα. Αγοράστηκε διότι η μανίσια του AMD ryzen 5600G δεν έμπαινε λόγω κουτιού/μητρικής. Κάνει άψογα την δουλειά της. Δεν έχω δει ποτέ κάτι περίεργο σε θερμοκρασίες σε οποιαδήποτε δραστηριότητα

    0
  • Προσοχή δεν χωράει σε b760 για intel έχει ηλιθιο ανταπτορα και βρίσκει στην ψύξη της μητρικής επίσης κάνει λίγο φασαρία

    1
  • Κανει θορυβο γυρω στα 840 rpm( εχει να κανει κατι με την επαφη με το πλαστικο) και υπαρχουν και reviews απο το εξωτερικο που λενε τα ιδια.Μπορει να ειναι ελατωματικη παρτιδα βεβαια αυτο που το παθαινουν.Αναγκαστικα αλλαζεις την ταχυτητα την μικροτερη να τρεχει κοντα στα 1000 rpm .Και μονο για αυτο 3 αστερια

    Edit:Εχει να κανει με το πλαστικο το μαυρο που βρισκει στο αλουμινιο τραβηξτε το λιγο προς τα εξω και βαλτε καποιο λαστιχο αμα εχετε θορυβους.
    4 αστερια μιας και το εφτιαξα το προβλημα και για την τιμη αξιζει σε σχεση με μια απλη στοκ ψυχτρα της intel σε εναν i7700k που πηρα χωρισς ζορισμα ητανε κοντα στα 50 και ανεβαζε 85-90 βαθμους αμα ζοριζοταν ενω τωρα αντιστοιχα ειναι ειναι 25-35 και τα μαξ κοντα στους 65-70 βαθμους .

    1
  • Καλη και οικονομικη
    ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!!
    Ομως οποιος την χρησιμοποιησει σε AM4 και ΑΜ5 θελει brackets
    Επισης Full Load 65 βαθμούς
    Και Daily Tasks 40-50 βαθμούς

    1
  • Είναι vfm . σε στρες τεστ ο επεξεργαστής i3 12100f δεν ξεπέρασε τους 58°c αθόρυβη ακόμα και σε full στροφές. η εγκατάσταση ήταν μέτριας δυσκολίας διότι οι βίδες που βιδωνουν στην βάση της ψυκτρας είναι σε σημείο που χρειάζεται το κατσαβίδι να είναι σε πλάγια θέση. χρειάστηκε να βγάλω την κάρτα γραφικών και η βίδα που είναι στην κάτω μεριά χιλιοστά δεν βρίσκει στον m2

    update:
    έγινε αναβάθμιση σε i5 13400f στο cinebench οι θερμοκρασίες του ήταν μέγιστο 61° ... value for money η ψήκτρα και κάνει την δουλειά της με το παραπάνω

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (19)

Ερωτήσεις

819 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Nickolas_Tziolas

Καλησπέρα σας, μπορώ να την κουμπώσω σε μια Gigabyte b760 gaming x ddr4 με έναν i5-12600KF ή θα έχω πρόβλημα (με την τοποθέτηση π.χ.);

FroggyKhajiit

Καλημέρα. Απόσο βλέπω στην συγκεκριμένη μητρική ναι. Κουμπώνεις πρώτα την βάση και όλα κομπλε!!

mitsios.dd

Υπαρχει συγκεκριμενη εκδοση που ειναι συμβατη με Lga 1700? Η απο οποιοδηποτε καταστημα και αν αγορασω θα μπορει να τοποθετηθει το συγκεκριμενο socket?

tt01

Σοβαρα τωρα ειδικα για Lga 1700 που εχει θεμα το σοκετ με την κατανομη πιεσης του κουμπωματος πανω στον επεξεργαστη, καλυτερα κοιτα καμια σοβαρη ψυκτρα.

tt01

Δεν ειναι ψυκτρα της προκοπης κοιτα κατι καλυτερο

Δες όλες τις ερωτήσεις (19)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ψύκτρα επεξεργαστή με ανεμιστήρα 92mm της σειράς P-series. Συμβατή με τα sockets 775, 1150, 1151, 1155, 1156, 1200 της Intel και AM4, AM3(+), FM1/2(+) της AMD.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ψύχει ικανοποιητικά τον επεξεργαστή.

Με προεγκατεστημένη πάστα

Η προ-εφαρμοσμένη θερμική πάστα MX-2 υψηλής απόδοσης εξασφαλίζει γρήγορη και καθαρή συναρμολόγηση.

Οι σωλήνες άμεσης αφής που είναι προσαρτημένοι στο Freezer 7 X και η βελτιστοποιημένη σχεδίαση των 44 πτερυγίων ψύξης εξασφαλίζουν ότι η θερμότητα από τον επεξεργαστή μπορεί να αφαιρεθεί και να απελευθερωθεί ιδανικά στον αέρα.

Κατασκευαστής

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Ψύκτρας
Ενεργητική
Socket
AM3+, AM4, FM1, FM2+, 1200, 1700, FM2, AM5, 1150/1151/1155/1156, 1851
Διπλού Ανεμιστήρα
Όχι
Χρώμα
Λευκό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ελάχιστο Επίπεδο Θορύβου
24,5 dB
Στροφές (Full Load)
2000 rpm
Thermal Design Power (TDP)
-

Διαστάσεις

Πλάτος
74,3 mm
Βάθος
110,5 mm
Ύψος
132,5 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (114)

  1. 75
  2. 25
  3. 6
  4. 1
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματική ψύξη
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αθόρυβη
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Όγκος
  • Τοποθέτηση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

ElliReturns
5
10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ο μέσος όρος της θερμοκρασίας του επεξεργαστή μου πριν βάλω τον Freezer 7X ήταν 55 βαθμοί τώρα έχει πέσει τους 35 βαθμούς σε απλή λειτουργία, σε games φτάνει περίπου 55 βαθμούς, ενώ παλιά έπιανε και 75 βαθμούς! Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη γενικά! Να σημειωθεί οτι φυσικά παίζει ρόλο και η πάστα.

  • Αποτελεσματική ψύξη
  • Αθόρυβη
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Τοποθέτηση
  • Όγκος
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Panos_k57
2
6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το συγκεκριμένο προϊόν το αγόρασα για να μπει σε socket 1700 όπως αναφέρεται στην αρχική περιγραφή. Δυστυχώς όμως στην δική μου περίπτωση μητρικής gigabyte x ax ddr4 η ψήκτρα είναι αδύνατον να χωρέσει αφού το πλαϊνό κούμπωμα της βρίσκει στο μεταλλικό μέρος της, πάνω από τον επεξεργαστή. αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορεί να ασφαλίσει με κανένα τρόπο. οπότε δώστε προσοχή στη συμβατότητα με την μητρική

  • Όγκος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Τοποθέτηση
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μια καλή, απλή και φτηνή ψύκτρα. Αγοράστηκε διότι η μανίσια του AMD ryzen 5600G δεν έμπαινε λόγω κουτιού/μητρικής. Κάνει άψογα την δουλειά της. Δεν έχω δει ποτέ κάτι περίεργο σε θερμοκρασίες σε οποιαδήποτε δραστηριότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_torish
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσοχή δεν χωράει σε b760 για intel έχει ηλιθιο ανταπτορα και βρίσκει στην ψύξη της μητρικής επίσης κάνει λίγο φασαρία

    • Μέτρια ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Θορυβώδης
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sfin
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κανει θορυβο γυρω στα 840 rpm( εχει να κανει κατι με την επαφη με το πλαστικο) και υπαρχουν και reviews απο το εξωτερικο που λενε τα ιδια.Μπορει να ειναι ελατωματικη παρτιδα βεβαια αυτο που το παθαινουν.Αναγκαστικα αλλαζεις την ταχυτητα την μικροτερη να τρεχει κοντα στα 1000 rpm .Και μονο για αυτο 3 αστερια

    Edit:Εχει να κανει με το πλαστικο το μαυρο που βρισκει στο αλουμινιο τραβηξτε το λιγο προς τα εξω και βαλτε καποιο λαστιχο αμα εχετε θορυβους.
    4 αστερια μιας και το εφτιαξα το προβλημα και για την τιμη αξιζει σε σχεση με μια απλη στοκ ψυχτρα της intel σε εναν i7700k που πηρα χωρισς ζορισμα ητανε κοντα στα 50 και ανεβαζε 85-90 βαθμους αμα ζοριζοταν ενω τωρα αντιστοιχα ειναι ειναι 25-35 και τα μαξ κοντα στους 65-70 βαθμους .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kwstas_Charalabidis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλη και οικονομικη
    ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!!
    Ομως οποιος την χρησιμοποιησει σε AM4 και ΑΜ5 θελει brackets
    Επισης Full Load 65 βαθμούς
    Και Daily Tasks 40-50 βαθμούς

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrakis1987

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι vfm . σε στρες τεστ ο επεξεργαστής i3 12100f δεν ξεπέρασε τους 58°c αθόρυβη ακόμα και σε full στροφές. η εγκατάσταση ήταν μέτριας δυσκολίας διότι οι βίδες που βιδωνουν στην βάση της ψυκτρας είναι σε σημείο που χρειάζεται το κατσαβίδι να είναι σε πλάγια θέση. χρειάστηκε να βγάλω την κάρτα γραφικών και η βίδα που είναι στην κάτω μεριά χιλιοστά δεν βρίσκει στον m2

    update:
    έγινε αναβάθμιση σε i5 13400f στο cinebench οι θερμοκρασίες του ήταν μέγιστο 61° ... value for money η ψήκτρα και κάνει την δουλειά της με το παραπάνω

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ezra_Peace
    1
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Was never able to use this because, despite all of the marketing (on here and on the Arctic site) there is no mention that **some** (I'd say most) mainboards will not be supported. The cooler uses some bizarre peg mounting system that wouldn't work with any mainboard I've ever had (and I've built many computers). I'm not a PC tech but I have enough experience to make this weird. Arctic support was quite useless as well, but not before wasting 2 weeks of my life with slow unhelpful responses (an entire week just to get the first response). If your motherboard requires screws to secure a CPU cooler, DO NOT BUY THIS COOLER. BUYER BEWARE.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • HARDWARE & GADGETS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    3600/3700/3900
    5600/5600g/5700x3D/5800x3d
    10700/10900/11400/11700/12400/14400/14500/14700 (locked CPUs)

    Σε όλους δεν έχω δει θέματα… σε παιχνίδια και multi task κρατάει τον επεξεργαστή κάτω από 55-60 full load ενώ στον i7 14700f (2 που έχω μέχρι στιγμής βάλει) 60-71 λόγο της κακής κατανάλωσης ρεύματος και θερμοκρασίες που γενικά ανεβάζει…

    Σε σχέση με στοκ Ιντελ είναι 50+% καλύτερες θερμοκρασίες και όχι απλά σε ένα τεστ σε πολλές ώρες gaming ή δουλειάς. Στους ryzen είναι 10-20% καλύτερη η ψύξη. Εκεί όμως που δείχνει τι κάνει ειναι στο OC.

    Τον δικό μου επεξεργαστή 5700x3D από 60-65c full load έπεσε 44-51c. Όταν πήγα τον επεξεργαστή 45 multiplier με 110mhz (4.950ghz) από την stock 75-87c τον κρατάει 51-59c αλλά ακούγεται πως δουλεύει (λογικό 17€ ψύξη είναι μην περιμένω να συναγωνιστεί 100+ ψύξη)

    Κοινός άμα πάρετε tray CPUs χωρίς ψύξη ή οι επεξεργαστές σας (Intel) δεν βάζουν ψύξη, με την συγκεκριμένη είστε καλυμμένοι και με το παραπάνω !

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pc_Build_2025
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά της είναι οκ αλλά γενικά θα πήγαινα σε κάτι καλύτερο με 5 - 10 ευρώ παραπάνω. Οι θερμοκρασίες δεν είναι και τόσο καλές και πολλές φορές ακούγεται σαν να βρίσκει το ανεμηστηράκι στο πλαίσιο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GrKostas21
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αν έχεις μεσαίας κατηγορίας cpu και θες κάτι οικονομικο να ρίξεις τις θερμοκρασίες τότε το βρήκες, με stock cooler βαραγε 100αρια το καλοκαίρι, τώρα δεν πάει πάνω από 75 με τίποτα

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris.Bs.2022
    3
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξερω τι σκεφτόταν η Arctic οταν σχεδιαζε αυτη την ψυκτρα. Δώστε λιχα χρήματα παραπάνω και πάρτε κάτι καλύτερο.

    • Τοποθέτηση
    • Μέτρια ψύξη
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vkonstad
    1
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω AM4 μητρική, αλλά ΘΕΛΕΙ EXTRA BRACKETS για να κουμπώσει. Μα, μου, ΘΕΛΕΙ EXTRA BRACKETS που πρέπει να αγοράσω πλέον. Ας το έβλεπα κάπου και δεν θα γκρίνιαζα. Πάρε με 20 ευρά αλλά θα πληρώσεις EXTRA BRACKETS τότε που δεν θα έχεις άλλη επιλογή για να μην το κάνεις..

    • Τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Arvanitis92
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο ορισμός του καλύτερη αξία στην καλύτερη τιμή.
    Έχω επεξεργαστή Ryzen 5 5600Χ με την στοκ ψυκτικά δούλευε 20-21 βαθμούς ποίο πάνω. Στην πρώτη φωτογραφία είναι σε αναμονή το PC ενώ στην δεύτερη μετά από gaming mode.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos Par
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ψύχει μια χαρα τον επεξεργαστή, δεν ανεβάζει θερμοκρασίες. Το μόνο θέμα ήταν η εγκατάσταση. Ακόμα και σε AM4 έφαγα κανένα 20λεπτο για την εγκατάσταση της και αυτό με δυσκολία. Η εταιρεία στο βίντεο της με τον οδηγό εγκατάστασης σε AM4 το δείχνει ευκολο αλλά πιστέψτε με δεν είναι. Πρέπει να έχετε και μακρυ κατσαβίδι, διότι η θέση της βίδας είναι χάλια κτλ. Κατά τα αλλά μια χαρα σε θέμα ψύξης, για 15-20€ είναι πολύ καλύτερη από την stock ψυκτρα.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΤΟ MAIL ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΡΕ

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι πληρωνεις παιρνεις και κανει την δουλεια του σε σεβαστο επιπεδο, βεβαια το συγκεκριμενο συστημα κουμποματος δεν ειναι για αρχαριους

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • wolfgr
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δύσκολη η τοποθέτηση σε LGA 1200, χρειάστηκε να ξεβιδώσω όλη τη μητρική και να την βγάλω από το κουτί, προκειμένου να "κλειδώσει" η ψύκτρα. Σε γενικές γραμμές, ψύχει καλύτερα από την stock του Core i5 11400F, περίπου 10-20C βαθμούς παρακάτω. Σε idle με την stock ψύκτρα είχα 50-60C, τώρα έχω 30-40. Σε παιχνίδια από 80-90C, πήγε 60-70. Για τα λεφτά της καλή είναι.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • FroggyKhajiit
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρα πολυ καλή για τα λεφτά της. Στην αρχη είχα κάποιες φοβίες για socket 1151 και την εγκατάσταση της καθώς και τον όγκο της αλλα στην τελική ολα καλα.
    Αθόρυβη πραγματικά!

    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fkwstas.f
    1
    2 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικα μου ανεβαζει πολυ υψηλες θερμοκρασιες σε παιχνιδια υψηλων απαιτησεων (80-95 βαθμους) και με αναγκαζει να παιζω με ανοιχτο τζαμακι. Ο φιλος μου που παιζουμε μαζι με ακριβως τον ιδιο επεξεργαστη τα ακριβως ιδια παιχνιδια αλλα με διαφορετικο cpu cooler δεν ειχε ποτε προβλημα με τις θερμοκρασιες του. Τωρα ειδικα που ειναι καλοκαιρι αποφευγω τα καινουρια παιχνιδια (2020 και μετα) και θα παω να αγορασω διαφορετικη ψυκτρα

    • Τοποθέτηση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αναποτελεσματική ψύξη
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anastasis_papatheou
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετα καλη ομως ηταν πολυ δησκολο να την εγκαταστεισω σε μητρικη asrock Z590 pro4 και κατι παιχνιδια που εχω παιξει μεχρι στιγμης(με τα ενσωματομενα γραφικα του intel core i5 11600k intel uhd 750)φτανει 40-50 βαθμους idle και stress test 71-81 βαθμους με artic mx6

    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kapris G.
    1
    8 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ κακή κατασκευή. Το mount μου γρατζούνησε τη Motherboard και στη τελική δε κατάφερα να το εγκαταστήσω. Φτιάχνω πολλά χρόνια υπολογιστές πρώτη φορά τόσο κακή σχεδίαση προιόντος

    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikospapanikolaou04
    5
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω ένα τρισάθλιο κουτί που μου δημιουργούσε απαγορευτικές θερμοκρασίες. Δηλαδή μιλάμε αν υπήρχαν μπάτσοι θερμοκρασιών για το cpu θα με είχαν ρίξει δις ισόβια να μη ξαναδώ φως του ήλιου. Είπα να τολμήσω να βάλω την συγκεκριμένη ψύκτρα και πραγματικά ησύχασε το κεφάλι μου. Κυριολεκτικά όμως. Είναι τέρμα αθόρυβη σε σχέση με τη stock που μου έπαιρνε τα αυτιά και επειδή παίζω βαριά games (pubg, days gone) δεν την έχω δει να ξεπερνάει τους 62 βαθμούς (καλοκαιριάτικα ε). Idle μιλάμε για 33-38 C. Η τοποθέτηση της δεν ήταν τόσο δύσκολη αν και μένα με παίδεψε λίγο γιατί όπως είπα και πριν έχω κουτί για τα πανηγύρια. Αν έχετε πρόβλημα χώρου και σκέφτεστε να την πάρετε απλά βγάλτε πρώτα την gpu και με λίγη υπομονή θα την τοποθετήσετε. Για τα λευτά της είναι φοβερή αγορά.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tt01
    1
    3 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δοκιμαστηκε σε 2 συστηματα ενα 2πυρηνο και ενα 4πυρηνο ιντελ...δεν κανει διαφορα στις θερμοκρασιες απλα δεν κανει φασαρια...αν θελετε καλη ψυξη επενδυστε σε μια καλυτερη ψυκτρα.

    • Αθόρυβη
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    • Αναποτελεσματική ψύξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • YiannosStvrk
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά της είναι μια εξερετική ψύχτρα. Αγοράστηκε πριν ένα χρόνο για τον FX-8350 καθώς η stock ψύχτα του επεξεργαστή ήταν πολύ θορυβώδης. Η συγκεκριμένει είναι αθόρυβη και οι θερμοκρασίες που κρατάει είναι πολύ καλές.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IOANNIS_M15
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφού διάβασα τις κριτικές άλλων αγοραστών, αποφάσισα να την αγοράσω. Τελικά άξιζε η αγορά τής. Σχεδόν αθόρυβη, γρήγορη τοποθέτηση σε μητρική Asus z97 gaming, κρατάει το σύστημα σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Αξιόλογο ότι έχει έτοιμη την πάστα, κατευθείαν για τοποθέτηση.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kristianhoxha0000
    4
    0 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι καλοί το έβαλα σε ryzen 7 καλό αλλά ειγο η θερμοκρασίες είναι έτσι και έτσι για gaming είναι λίγο κακοί .ναι και κάτι αλο ακουμπαι στης ram και για αυτό έβγα λα μια

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggelos Besiris
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό cpu cooler για τα λεφτά του το εχω βάλει σε i510400f και ο επεξεργαστής σε gaming δεν ξεπερνά τους 52 βαθμούς

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zinmetor_49
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ καλό cooler έρχεται με pre installed thermal paste και μπορεί με το κατάλληλο software το ανεμιστιρακη να πάει μέχρι 2000rpm
    Ο επεξεργαστής μου (συγκεκριμένα o i3 8100)δεν έχει ξεπεράσει τα 50c μέχρι και σε gaming
    αξίζει τα λεφτά του

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilos_sss
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για AMD CPUs, η εγκατάσταση είναι τόσο εύκολη όσο ποτέ. Οι AM3/AM4 μητρικές έχουν ήδη προεγκατεστημένα τα brackets. Περνάς τα κλιψάκια από κάτω, κλειδώνεις το ένα και τελείωσες!

    Σε θέμα απόδοσης, πολύ πιο ήσυχη από την μαμά ψύκτρα του AMD FX-4300 που έκανε περισσότερη φασαρία παρά ψύξη του επεξεργαστή. Από το idle των 50 βαθμών με πρόσφατη MX4 πάστα, στους 25 βαθμούς με την προεγκατεστημένη MX2 πάστα.

    Αν και ο CPU (95W) ξεπερνάει το maximum TDP κατά 5W απότι η ψύκτρα, το PC (που χρησιμοποιείται ως Proxmox node) και ψύχεται καλά και δεν ακούγεται σαν jet με ζεστές μηχανές έτοιμο να απογειωθεί. Προτείνεται ανεπιφύλακτα.

    EDIT 28/03/22: Πριν από κάτι εβδομάδες, το μοτέρ του ανεμιστήρα παρέδωσε πνεύμα, μην έχοντας άλλη επιλογή από το να την στείλω στο σέρβις τους στη Γερμανία, με καλυμμένα έξοδα και αντικατάσταση λόγω εγγύησης. Kudos και για το top-class σέρβις τους.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σας την συστήνω εμένα μου άρεσε κάνει την δουλειά της φτηνή αλλά ελάχιστο ήχο τον κάνει πουυ οκ για τόσα λεφτά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manolis_Liagos
    4
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι αρκετα καλη αλλα οταν αλλαξα motherboard και πειρα gigabyte παροτι ειναι για θεσει 1200 δεν χωρουσε λωγο τις βασης της μην την αγορασετε για gigabyte motherboard

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μια καλή, απλή και φτηνή ψύκτρα. Αγοράστηκε διότι η μανίσια του AMD ryzen 5600G δεν έμπαινε λόγω κουτιού/μητρικής. Κάνει άψογα την δουλειά της. Δεν έχω δει ποτέ κάτι περίεργο σε θερμοκρασίες σε οποιαδήποτε δραστηριότητα

    0
  • Προσοχή δεν χωράει σε b760 για intel έχει ηλιθιο ανταπτορα και βρίσκει στην ψύξη της μητρικής επίσης κάνει λίγο φασαρία

    1
  • Κανει θορυβο γυρω στα 840 rpm( εχει να κανει κατι με την επαφη με το πλαστικο) και υπαρχουν και reviews απο το εξωτερικο που λενε τα ιδια.Μπορει να ειναι ελατωματικη παρτιδα βεβαια αυτο που το παθαινουν.Αναγκαστικα αλλαζεις την ταχυτητα την μικροτερη να τρεχει κοντα στα 1000 rpm .Και μονο για αυτο 3 αστερια

    Edit:Εχει να κανει με το πλαστικο το μαυρο που βρισκει στο αλουμινιο τραβηξτε το λιγο προς τα εξω και βαλτε καποιο λαστιχο αμα εχετε θορυβους.
    4 αστερια μιας και το εφτιαξα το προβλημα και για την τιμη αξιζει σε σχεση με μια απλη στοκ ψυχτρα της intel σε εναν i7700k που πηρα χωρισς ζορισμα ητανε κοντα στα 50 και ανεβαζε 85-90 βαθμους αμα ζοριζοταν ενω τωρα αντιστοιχα ειναι ειναι 25-35 και τα μαξ κοντα στους 65-70 βαθμους .

    1
  • Καλη και οικονομικη
    ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!!
    Ομως οποιος την χρησιμοποιησει σε AM4 και ΑΜ5 θελει brackets
    Επισης Full Load 65 βαθμούς
    Και Daily Tasks 40-50 βαθμούς

    1
  • Είναι vfm . σε στρες τεστ ο επεξεργαστής i3 12100f δεν ξεπέρασε τους 58°c αθόρυβη ακόμα και σε full στροφές. η εγκατάσταση ήταν μέτριας δυσκολίας διότι οι βίδες που βιδωνουν στην βάση της ψυκτρας είναι σε σημείο που χρειάζεται το κατσαβίδι να είναι σε πλάγια θέση. χρειάστηκε να βγάλω την κάρτα γραφικών και η βίδα που είναι στην κάτω μεριά χιλιοστά δεν βρίσκει στον m2

    update:
    έγινε αναβάθμιση σε i5 13400f στο cinebench οι θερμοκρασίες του ήταν μέγιστο 61° ... value for money η ψήκτρα και κάνει την δουλειά της με το παραπάνω

    0
  • Δες τα όλα
24,78 €
5,00 €   μεταφορικά