Lightning-fast: Απόλαυσε αστραπιαίους ρυθμούς ανανέωσης έως 240Hz με την καλύτερη δυνατή IPS τεχνολογία.
1ms απόκριση: Ο πραγματικός χρόνος απόκρισης 1ms εξαλείφει τις θολούρες, για καθαρές εικόνες χωρίς να απαιτούνται τεχνητά tricks.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Με ρυθμό ανανέωσης 240Hz, χρόνο απόκρισης IPS 1ms GtG και έντονη χρωματική κάλυψη από κάθε γωνία για απρόσκοπτο gaming.
Με ρυθμό ανανέωσης 240Hz, χρόνο απόκρισης IPS 1ms GtG και έντονη χρωματική κάλυψη από κάθε γωνία για απρόσκοπτο gaming.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφήΜε ρυθμό ανανέωσης 240Hz, χρόνο απόκρισης IPS 1ms GtG και έντονη χρωματική κάλυψη από κάθε γωνία για απρόσκοπτο gaming.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.
Lightning-fast: Απόλαυσε αστραπιαίους ρυθμούς ανανέωσης έως 240Hz με την καλύτερη δυνατή IPS τεχνολογία.
1ms απόκριση: Ο πραγματικός χρόνος απόκρισης 1ms εξαλείφει τις θολούρες, για καθαρές εικόνες χωρίς να απαιτούνται τεχνητά tricks.
Αληθινά χρώματα, πραγματική ταχύτητα: Η νέα, γρήγορη τεχνολογία IPS βοηθά στη διατήρηση της σαφήνειας της εικόνας από κάθε γωνία της οθόνης. Επιπλέον, με κάλυψη χρωμάτων έως και 99% sRGB, έχεις μια μεγάλη ποικιλία χρωμάτων στο οπλοστάσιό σου.
Το καλύτερο και των δύο κόσμων: Η οθόνη 24.5" σε συνδυασμό με την ανάλυση FHD 1080p παρέχει την καλύτερη αναλογία pixel ανά ίντσα, οπότε οι λεπτομέρειες είναι πιο καθαρές και οι εικόνες είναι ζωντανές, καθιστώντας τις 24.5" το ιδανικό μέγεθος για παιχνίδια υψηλής ταχύτητας.
Γνώρισε ένα νέο επίπεδο ευκρίνειας όταν βρίσκεσαι στη καρδιά της δράσης. Οι συμβατές τεχνολογίες AMD FreeSync Premium και NVIDIA G-SYNC συγχρονίζουν τα γραφικά και την οθόνη, έτσι ώστε να έχεις επικές εικόνες χωρίς “σπασίματα”, που δεν επιβραδύνουν το παιχνίδι σου.
Ο σχεδιασμός Legend Industrial είναι μια νέα, πιο τολμηρή, μινιμαλιστική και εικονική έκφραση της μάρκας Alienware.
Παίξε με τον τρόπο σου: σου επιτρέπει να γυρίζεις το πληκτρολόγιό σου σε οποιαδήποτε πλευρική γωνία, ώστε να μπορείς να παίξεις με τον τρόπο που θέλεις. Και με το δείκτη ρύθμισης ύψους, μπορείς να προσαρμόσεις την οθόνη στο τέλειο ύψος.
Δροσερό υπό πίεση: ο σχεδιασμός ψύξης και εξαερισμού στην πάνω, κάτω και πίσω πλευρά της οθόνης παρέχει ένα βελτιστοποιημένο σύστημα εξαερισμού, διατηρώντας την οθόνη δροσερή ακόμα και στις πιο έντονες μάχες.
Φώτισε την οθόνη σου: εξατομικεύστε το περιβάλλον σου μέσω του AlienFX, το πλήρως προσαρμόσιμο σύστημα φωτισμού με δυναμικά εφέ φωτισμού που συνδέονται άμεσα με τη δράση εντός του παιχνιδιού.
Ένα μοναδικό εύχρηστο μενού με επίκεντρο το gaming. Διαθέτει προσαρμόσιμες preset λειτουργίες παιχνιδιού, μετρητή FPS και κατευθυντήριες γραμμές για τη ρύθμιση πολλών οθονών.
1. Power cable connector
2. USB upstream
3. USB 3.0 Gen 1 (x2)
4. VESA mount
5. USB 3.0 Gen 1 with Power Charging
6. Headphone jack
7. USB 3.0 Gen 1
8. HDMI (x2)
9. DisplayPort
10. Audio Line-Out
1. Ύψος: 526.08mm ~ 421.21mm
2. Πλάτος: 556.29mm
3. Βάθος: 251.92mm
4. Βάρος (χωρίς βάση, για VESA mount): 3.55kg
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω απο visual clarity, και pixel inversion. Τα μάτια μου δεν μπορούν να αντιληφθούν διαφορά στο input lag και στο latency σε σχέση με VA panel.
Προσωπική αξιολόγηση: Ο κατασκευαστής (dell) έχει φτιάξει ένα πανέμορφο και στιβαρό monitor, με πολύ καλή εικόνα, πολύ καλό menu, και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο οποιοδήποτε monitor. Επίσης δίνει 3 χρόνια εγγύηση που είναι παραπάνω απο αρκετά.
Θα ξεκινησω αρχικα με το οτι ειναι η πρωτη μου οθονη,στα ματια μου ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη για καποιον που παιζει fps games τυπου cs go λογω των 240hz,δεν εχω κανενα παραπονο για τα χρωματα ειναι παρα πολυ ωραια,25 ιντσες με 1080p πιστευω ειναι μια χαρα,γενικοτερα ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη αλλα σε καμια περιπτωση δεν αξιζει πανω απο 400 ευρω,σε αυτην την περιπτωση πας και παιρνεις την s2721dgfa η οποια ηταν και η αρχικη μου επιλογη αλλα σταθηκα λιγο ατυχος λογω διαθεσιμοτητας,αμα σκεφτεστε να την αγορασετε μεχρι 400€ το πολυ πιστευω ειστε κομπλε γιατι ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη,οπως προανεφερα αν εχετε σκοπο να βαλετε παραπανω λεφτα καλυτερα θα ηταν να πατε στην s2721dgfa που λογικα θα την βρειτε γυρω στα 450
Αγορασα την συγκεκριμενη οθονη για fps games.Χρωματα μια χαρα λογω του οτι ειναι IPS.Input lag και latency δεν φτανει το TN πανελ, αλλα και παλι μια χαρα ειναι εαν πιανεις τα 240 hz.Με ενοχλησε πολυ το visual clarity ειδικα στο warzone.Δυσκολευόμουν πολύ να διακρινω τους αντιπαλους.Το χειροτερο ομως που ξενερωσα ειναι οτι το συγκεκριμενο πανελ εχει προβλημα με burn-in και pixel inversion ,ψαχτε το και θα δειτε.Επισης μεγαλο φαουλ που η εγγυηση της DELL σε καλυπτει με refurbished monitor και οχι καινουργια οθονη με οτι αυτο συνεπαγεται.Απο μενα ειναι οχι.
Πολλοί αναρωτιέστε όπως αναρωτιόμουνα και εγώ, αν είναι καλύτερο το TN(AW2518HF) ή το IPS(AW2521HF) και ποιο απ τα 2 θα είναι η καλύτερη αγορά.
Έχοντας παίξει και με τα 2, αν μου έλεγες τώρα πιο απ τα 2 θες, θα σου έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το IPS και οι λόγοι είναι οι εξής:
-Τα χρώματα στο IPS είναι μέρα με τη νύχτα και αυτό σε αρκετά παιχνίδια με μουντά χρώματα, όπως το COD και άλλα παραπλήσια, κάνει σημαντική διαφορά στο να αντιληφθείς έναν εχθρό που βρίσκεται σε σκοτεινό περιβάλλον.
-Είναι πιο ξεκούραστο για τα μάτια, ειδικά αν "λιώνεις" ώρες μπροστά απ το PC.
-Είναι πιο γρήγορο από το ΤΝ όταν το βάζεις σε λειτουργία extreme στο response time και αν έχεις το variable refresh rate ενεργό (Δηλαδή το Free-sync ή to G-sync) σε λειτουργία πλήρης οθόνης, τότε το Inverse ghosting (pixel overshoot) είναι μηδενικό!
*Σημείωση εδώ ότι το 25άρι είναι το μόνο που έχει λειτουργία extreme, το αδερφάκι του το 27αρι δεν έχει! Και είναι και το μοναδικό 240Hz μόνιτορ της αγοράς που υποστηρίζει το πιο γρήγορο προφίλ χωρίς errors λόγω του pixel overshoot! Αυτό το βρίσκεις μόνο στα 360Hz μοντέλα πλέον.
-Άλλος ένας λόγος είναι το πανέμορφο design σε συνδυασμό με τον RGB φωτισμό που στο παλιό ήταν ανύπαρκτος στο Free-sync μοντέλο και όχι πολύ σπουδαίος στο παλιό G-sync μοντέλο που έκανε και ~200 ευρώ πιο πάνω...
-Εργονομικά δεν έχει κάποια διαφορά με το παλιό μοντέλο, τα κάνει όλα, δεξιά-αριστερά, πάνω-κάτω άξονα και γωνία, περιστροφή δεξιά-αριστερά. Αυτό που έχει βελτιωμένο σε σχέση με το παλιό είναι το joystick για το μενού που δεν υπήρχε παλιά και το καπάκι πίσω που καλύπτει τις θύρες, πλέον κάνει slide-in και μένει στη θέση του με μαγνήτη και όχι με τα πλαστικά κλιπάκια που φοβόσουν πότε θα σπάσουνε από το βάλε-βγάλε.
Σας αντιπαραθέτω 2 βιντεάκια που τράβηξα με το κινητό σε super-slowmotion 240fps/960fps το ένα σε λειτουργία Fast και το άλλο σε Extreme, Η διαφορά είναι εμφανής όταν Πιάνει η κάμερα 960fps!
https://www.youtube.com/watch?v=GFFjDOT7nfE Fast
https://www.youtube.com/watch?v=DZ_1mXR2Vew Extreme
Καταπληκτική οθόνη. Μόνο από το κουτί που έρχεται καταλαβαίνεις ότι έχεις ένα τέρας στην κατοχή σου. Τα χρώματα της πανέμορφα και χωρις καμία επεξεργασία, response time ταχύτατο και τα 240hz σε "ζαλίζουν". Είναι μία οθονη, που με τα χαρακτηριστικά της δεν σε περιορίζει... Θες fps games; Θες rpg; Θες stream; Είναι το μέλλον παιδια την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Το συγκεκριμένο monitor είναι ειλικρινά το καλύτερο που έχω κοιτάξει. Τα χρώματα είναι καταπληκτικά, κατι που είναι αναμενόμενο από ένα ips panel. Όσον αφορά τα 240hz, έχω να πω ότι μόλις το δοκιμάσει κανείς, δεν υπάρχει επιστροφή. Χρησιμοποίησα από την αρχή σύνδεση μέσω Display port καθώς είναι απαραίτητη για την αξιοποίηση του πλήρους εύρους δυνατοτήτων της οθόνης όπως το χαμηλό response time, το gsync (που για εμένα δεν είναι απαραίτητο καθώς δεν παρατηρώ screen tearing), και φυσικά τo refresh rate των 240Hz. Υπάρχουν διάφορες ρυθμίσεις διαθέσιμες για την βελτιστοποίηση της θέασης, οπως και αρκετά presets που αντιστοιχούν σε διαφορετικά ήδη gaming. Οσον αφορά το overdrive, διατίθενται τρία διαφορετικά profiles: fast, super fast, extreme. Για gaming συνιστάται το extreme καθώς ειναι και το πιο γρήγορο, αλλά ίσως να εμφανίσει ενα ελαφρύ color distortion σε κανονική χρήση. Στο site της dell μπορεί να βρεθεί και ενα μικρό application για την παραμετροποίηση μέσα απο το σύστημα χωρίς την χρήση του osd, σε αυτό όμως δεν περιέχονται οι ρυθμίσεις για το rgb στο πίσω μέρος της συσκεύης που μπορούν να ελεγθούν μόνο απο το osd. Στο δικό μου κομμάτι δεν εχω παρατηρήσει backlight bleed. Για την τιμή της γύρω στα 400€ την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Ήμουν ανάμεσα σε αυτήν και στην tn παλια version της.Πηρα αυτη λογω του οτι ηταν πιο καινούρια και fast ips καθως η tn εφτασε στην ιδια τιμη και δεν παρασκευαζεται πλεον απο την dell.Προς το παρον την εχω με hdmi στα 120 hz και στο very fast,extreme response εχω μεγαλο προβλημα με ghosting/overshoot στα games και με το να την βαλω στο απλο mode απλα εχει αρκετη διαφορα και την νιωθεις (με τη χρηση του freesync η οθονη lockarei στο fast mode οτι και να της βαλεις και το γραφει και στο σαητ της εταιριας).Θα δοκιμάσω και το display port στα 240hz και θα ενημερωσω για τα αποτελεσματα.Σαν εικονα ειναι αρκετα καλη (δεν εχει hdr ομως) και σαν εξωτερικο ντιζαιν πολυ ομορφη αλλα οσο ναναι το λειτουργικο κομματι ειναι που τραβαει τους περισσοτερους σε μια τετοια οθονη!(Έχει backlight bleed οπως ολες οι ips)-Ενημέρωση αρχιζαν να βγαινουν bubbles κάτω απο το antiglare layer στα πλαγια κυριως αλλα και καποια στη μεση της οθόνης, δεν ειναι σε πολυ κακη κατασταση ομως.
- Μετα απο πολλα χρονια χρησης και αλλαγης αλλων οθονων μπορω να πω οτι αξιζε τα λεφτα της, και ακομα και τωρα δεν μπορω χωρις αυτην!! ;D
Οτι καλύτερο υπάρχει εκεί έξω σε 1080p/1ms/240hz/gsync/freesync
πρωτοπορια παλι η dell με Ips panel 240 hz θέλει καλό calibration k απλα ότι καλύτερο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω απο visual clarity, και pixel inversion. Τα μάτια μου δεν μπορούν να αντιληφθούν διαφορά στο input lag και στο latency σε σχέση με VA panel.
Προσωπική αξιολόγηση: Ο κατασκευαστής (dell) έχει φτιάξει ένα πανέμορφο και στιβαρό monitor, με πολύ καλή εικόνα, πολύ καλό menu, και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο οποιοδήποτε monitor. Επίσης δίνει 3 χρόνια εγγύηση που είναι παραπάνω απο αρκετά.
Θα ξεκινησω αρχικα με το οτι ειναι η πρωτη μου οθονη,στα ματια μου ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη για καποιον που παιζει fps games τυπου cs go λογω των 240hz,δεν εχω κανενα παραπονο για τα χρωματα ειναι παρα πολυ ωραια,25 ιντσες με 1080p πιστευω ειναι μια χαρα,γενικοτερα ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη αλλα σε καμια περιπτωση δεν αξιζει πανω απο 400 ευρω,σε αυτην την περιπτωση πας και παιρνεις την s2721dgfa η οποια ηταν και η αρχικη μου επιλογη αλλα σταθηκα λιγο ατυχος λογω διαθεσιμοτητας,αμα σκεφτεστε να την αγορασετε μεχρι 400€ το πολυ πιστευω ειστε κομπλε γιατι ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη,οπως προανεφερα αν εχετε σκοπο να βαλετε παραπανω λεφτα καλυτερα θα ηταν να πατε στην s2721dgfa που λογικα θα την βρειτε γυρω στα 450
Αγορασα την συγκεκριμενη οθονη για fps games.Χρωματα μια χαρα λογω του οτι ειναι IPS.Input lag και latency δεν φτανει το TN πανελ, αλλα και παλι μια χαρα ειναι εαν πιανεις τα 240 hz.Με ενοχλησε πολυ το visual clarity ειδικα στο warzone.Δυσκολευόμουν πολύ να διακρινω τους αντιπαλους.Το χειροτερο ομως που ξενερωσα ειναι οτι το συγκεκριμενο πανελ εχει προβλημα με burn-in και pixel inversion ,ψαχτε το και θα δειτε.Επισης μεγαλο φαουλ που η εγγυηση της DELL σε καλυπτει με refurbished monitor και οχι καινουργια οθονη με οτι αυτο συνεπαγεται.Απο μενα ειναι οχι.
Πολλοί αναρωτιέστε όπως αναρωτιόμουνα και εγώ, αν είναι καλύτερο το TN(AW2518HF) ή το IPS(AW2521HF) και ποιο απ τα 2 θα είναι η καλύτερη αγορά.
Έχοντας παίξει και με τα 2, αν μου έλεγες τώρα πιο απ τα 2 θες, θα σου έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το IPS και οι λόγοι είναι οι εξής:
-Τα χρώματα στο IPS είναι μέρα με τη νύχτα και αυτό σε αρκετά παιχνίδια με μουντά χρώματα, όπως το COD και άλλα παραπλήσια, κάνει σημαντική διαφορά στο να αντιληφθείς έναν εχθρό που βρίσκεται σε σκοτεινό περιβάλλον.
-Είναι πιο ξεκούραστο για τα μάτια, ειδικά αν "λιώνεις" ώρες μπροστά απ το PC.
-Είναι πιο γρήγορο από το ΤΝ όταν το βάζεις σε λειτουργία extreme στο response time και αν έχεις το variable refresh rate ενεργό (Δηλαδή το Free-sync ή to G-sync) σε λειτουργία πλήρης οθόνης, τότε το Inverse ghosting (pixel overshoot) είναι μηδενικό!
*Σημείωση εδώ ότι το 25άρι είναι το μόνο που έχει λειτουργία extreme, το αδερφάκι του το 27αρι δεν έχει! Και είναι και το μοναδικό 240Hz μόνιτορ της αγοράς που υποστηρίζει το πιο γρήγορο προφίλ χωρίς errors λόγω του pixel overshoot! Αυτό το βρίσκεις μόνο στα 360Hz μοντέλα πλέον.
-Άλλος ένας λόγος είναι το πανέμορφο design σε συνδυασμό με τον RGB φωτισμό που στο παλιό ήταν ανύπαρκτος στο Free-sync μοντέλο και όχι πολύ σπουδαίος στο παλιό G-sync μοντέλο που έκανε και ~200 ευρώ πιο πάνω...
-Εργονομικά δεν έχει κάποια διαφορά με το παλιό μοντέλο, τα κάνει όλα, δεξιά-αριστερά, πάνω-κάτω άξονα και γωνία, περιστροφή δεξιά-αριστερά. Αυτό που έχει βελτιωμένο σε σχέση με το παλιό είναι το joystick για το μενού που δεν υπήρχε παλιά και το καπάκι πίσω που καλύπτει τις θύρες, πλέον κάνει slide-in και μένει στη θέση του με μαγνήτη και όχι με τα πλαστικά κλιπάκια που φοβόσουν πότε θα σπάσουνε από το βάλε-βγάλε.
Σας αντιπαραθέτω 2 βιντεάκια που τράβηξα με το κινητό σε super-slowmotion 240fps/960fps το ένα σε λειτουργία Fast και το άλλο σε Extreme, Η διαφορά είναι εμφανής όταν Πιάνει η κάμερα 960fps!
https://www.youtube.com/watch?v=GFFjDOT7nfE Fast
https://www.youtube.com/watch?v=DZ_1mXR2Vew Extreme
Καταπληκτική οθόνη. Μόνο από το κουτί που έρχεται καταλαβαίνεις ότι έχεις ένα τέρας στην κατοχή σου. Τα χρώματα της πανέμορφα και χωρις καμία επεξεργασία, response time ταχύτατο και τα 240hz σε "ζαλίζουν". Είναι μία οθονη, που με τα χαρακτηριστικά της δεν σε περιορίζει... Θες fps games; Θες rpg; Θες stream; Είναι το μέλλον παιδια την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
30 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΠαιδιά ικετεύω κάποιος που να ξέρει την διαφορά aw2521hf με aw2521hfa παρακαλώ απαντήστε
Είναι το ιδιο
γεια σας σκοπεύω να αγοράσω την συγκεκριμένη οθόνη και να την χρησιμοποιήσω ως δευτερη απλά επειδή χρησιμοποιώ ειδη μια άλλη alienware θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα αν την χρησιμοποιήσω ?
Καλημέρα σας και χρόνια πολλά. Αγόρασα το μόνιτορ αλλα έχω παρατηρήσει στο extreme και λιγότερο στο superfast σε γρήγορες κινήσεις τα χρώματα αλλάζουν. Με τον προκάτοχο του το TN PANEL δεν είχα αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα. Ξέρει κάποιος να μου πεί αν διορθώνεται;
Απλα μενεις στο fast .Αυτη η οθονη εχει τρομερο προβλημα με overshoot και ghosting εαν βαλεις αλλο overdrive mode περα απο το fast.
Με ρυθμό ανανέωσης 240Hz, χρόνο απόκρισης IPS 1ms GtG και έντονη χρωματική κάλυψη από κάθε γωνία για απρόσκοπτο gaming.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.
Lightning-fast: Απόλαυσε αστραπιαίους ρυθμούς ανανέωσης έως 240Hz με την καλύτερη δυνατή IPS τεχνολογία.
1ms απόκριση: Ο πραγματικός χρόνος απόκρισης 1ms εξαλείφει τις θολούρες, για καθαρές εικόνες χωρίς να απαιτούνται τεχνητά tricks.
Αληθινά χρώματα, πραγματική ταχύτητα: Η νέα, γρήγορη τεχνολογία IPS βοηθά στη διατήρηση της σαφήνειας της εικόνας από κάθε γωνία της οθόνης. Επιπλέον, με κάλυψη χρωμάτων έως και 99% sRGB, έχεις μια μεγάλη ποικιλία χρωμάτων στο οπλοστάσιό σου.
Το καλύτερο και των δύο κόσμων: Η οθόνη 24.5" σε συνδυασμό με την ανάλυση FHD 1080p παρέχει την καλύτερη αναλογία pixel ανά ίντσα, οπότε οι λεπτομέρειες είναι πιο καθαρές και οι εικόνες είναι ζωντανές, καθιστώντας τις 24.5" το ιδανικό μέγεθος για παιχνίδια υψηλής ταχύτητας.
Γνώρισε ένα νέο επίπεδο ευκρίνειας όταν βρίσκεσαι στη καρδιά της δράσης. Οι συμβατές τεχνολογίες AMD FreeSync Premium και NVIDIA G-SYNC συγχρονίζουν τα γραφικά και την οθόνη, έτσι ώστε να έχεις επικές εικόνες χωρίς “σπασίματα”, που δεν επιβραδύνουν το παιχνίδι σου.
Ο σχεδιασμός Legend Industrial είναι μια νέα, πιο τολμηρή, μινιμαλιστική και εικονική έκφραση της μάρκας Alienware.
Παίξε με τον τρόπο σου: σου επιτρέπει να γυρίζεις το πληκτρολόγιό σου σε οποιαδήποτε πλευρική γωνία, ώστε να μπορείς να παίξεις με τον τρόπο που θέλεις. Και με το δείκτη ρύθμισης ύψους, μπορείς να προσαρμόσεις την οθόνη στο τέλειο ύψος.
Δροσερό υπό πίεση: ο σχεδιασμός ψύξης και εξαερισμού στην πάνω, κάτω και πίσω πλευρά της οθόνης παρέχει ένα βελτιστοποιημένο σύστημα εξαερισμού, διατηρώντας την οθόνη δροσερή ακόμα και στις πιο έντονες μάχες.
Φώτισε την οθόνη σου: εξατομικεύστε το περιβάλλον σου μέσω του AlienFX, το πλήρως προσαρμόσιμο σύστημα φωτισμού με δυναμικά εφέ φωτισμού που συνδέονται άμεσα με τη δράση εντός του παιχνιδιού.
Ένα μοναδικό εύχρηστο μενού με επίκεντρο το gaming. Διαθέτει προσαρμόσιμες preset λειτουργίες παιχνιδιού, μετρητή FPS και κατευθυντήριες γραμμές για τη ρύθμιση πολλών οθονών.
1. Power cable connector
2. USB upstream
3. USB 3.0 Gen 1 (x2)
4. VESA mount
5. USB 3.0 Gen 1 with Power Charging
6. Headphone jack
7. USB 3.0 Gen 1
8. HDMI (x2)
9. DisplayPort
10. Audio Line-Out
1. Ύψος: 526.08mm ~ 421.21mm
2. Πλάτος: 556.29mm
3. Βάθος: 251.92mm
4. Βάρος (χωρίς βάση, για VESA mount): 3.55kg
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω απο visual clarity, και pixel inversion. Τα μάτια μου δεν μπορούν να αντιληφθούν διαφορά στο input lag και στο latency σε σχέση με VA panel.
Προσωπική αξιολόγηση: Ο κατασκευαστής (dell) έχει φτιάξει ένα πανέμορφο και στιβαρό monitor, με πολύ καλή εικόνα, πολύ καλό menu, και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο οποιοδήποτε monitor. Επίσης δίνει 3 χρόνια εγγύηση που είναι παραπάνω απο αρκετά.
Θα ξεκινησω αρχικα με το οτι ειναι η πρωτη μου οθονη,στα ματια μου ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη για καποιον που παιζει fps games τυπου cs go λογω των 240hz,δεν εχω κανενα παραπονο για τα χρωματα ειναι παρα πολυ ωραια,25 ιντσες με 1080p πιστευω ειναι μια χαρα,γενικοτερα ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη αλλα σε καμια περιπτωση δεν αξιζει πανω απο 400 ευρω,σε αυτην την περιπτωση πας και παιρνεις την s2721dgfa η οποια ηταν και η αρχικη μου επιλογη αλλα σταθηκα λιγο ατυχος λογω διαθεσιμοτητας,αμα σκεφτεστε να την αγορασετε μεχρι 400€ το πολυ πιστευω ειστε κομπλε γιατι ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη,οπως προανεφερα αν εχετε σκοπο να βαλετε παραπανω λεφτα καλυτερα θα ηταν να πατε στην s2721dgfa που λογικα θα την βρειτε γυρω στα 450
Αγορασα την συγκεκριμενη οθονη για fps games.Χρωματα μια χαρα λογω του οτι ειναι IPS.Input lag και latency δεν φτανει το TN πανελ, αλλα και παλι μια χαρα ειναι εαν πιανεις τα 240 hz.Με ενοχλησε πολυ το visual clarity ειδικα στο warzone.Δυσκολευόμουν πολύ να διακρινω τους αντιπαλους.Το χειροτερο ομως που ξενερωσα ειναι οτι το συγκεκριμενο πανελ εχει προβλημα με burn-in και pixel inversion ,ψαχτε το και θα δειτε.Επισης μεγαλο φαουλ που η εγγυηση της DELL σε καλυπτει με refurbished monitor και οχι καινουργια οθονη με οτι αυτο συνεπαγεται.Απο μενα ειναι οχι.
Πολλοί αναρωτιέστε όπως αναρωτιόμουνα και εγώ, αν είναι καλύτερο το TN(AW2518HF) ή το IPS(AW2521HF) και ποιο απ τα 2 θα είναι η καλύτερη αγορά.
Έχοντας παίξει και με τα 2, αν μου έλεγες τώρα πιο απ τα 2 θες, θα σου έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το IPS και οι λόγοι είναι οι εξής:
-Τα χρώματα στο IPS είναι μέρα με τη νύχτα και αυτό σε αρκετά παιχνίδια με μουντά χρώματα, όπως το COD και άλλα παραπλήσια, κάνει σημαντική διαφορά στο να αντιληφθείς έναν εχθρό που βρίσκεται σε σκοτεινό περιβάλλον.
-Είναι πιο ξεκούραστο για τα μάτια, ειδικά αν "λιώνεις" ώρες μπροστά απ το PC.
-Είναι πιο γρήγορο από το ΤΝ όταν το βάζεις σε λειτουργία extreme στο response time και αν έχεις το variable refresh rate ενεργό (Δηλαδή το Free-sync ή to G-sync) σε λειτουργία πλήρης οθόνης, τότε το Inverse ghosting (pixel overshoot) είναι μηδενικό!
*Σημείωση εδώ ότι το 25άρι είναι το μόνο που έχει λειτουργία extreme, το αδερφάκι του το 27αρι δεν έχει! Και είναι και το μοναδικό 240Hz μόνιτορ της αγοράς που υποστηρίζει το πιο γρήγορο προφίλ χωρίς errors λόγω του pixel overshoot! Αυτό το βρίσκεις μόνο στα 360Hz μοντέλα πλέον.
-Άλλος ένας λόγος είναι το πανέμορφο design σε συνδυασμό με τον RGB φωτισμό που στο παλιό ήταν ανύπαρκτος στο Free-sync μοντέλο και όχι πολύ σπουδαίος στο παλιό G-sync μοντέλο που έκανε και ~200 ευρώ πιο πάνω...
-Εργονομικά δεν έχει κάποια διαφορά με το παλιό μοντέλο, τα κάνει όλα, δεξιά-αριστερά, πάνω-κάτω άξονα και γωνία, περιστροφή δεξιά-αριστερά. Αυτό που έχει βελτιωμένο σε σχέση με το παλιό είναι το joystick για το μενού που δεν υπήρχε παλιά και το καπάκι πίσω που καλύπτει τις θύρες, πλέον κάνει slide-in και μένει στη θέση του με μαγνήτη και όχι με τα πλαστικά κλιπάκια που φοβόσουν πότε θα σπάσουνε από το βάλε-βγάλε.
Σας αντιπαραθέτω 2 βιντεάκια που τράβηξα με το κινητό σε super-slowmotion 240fps/960fps το ένα σε λειτουργία Fast και το άλλο σε Extreme, Η διαφορά είναι εμφανής όταν Πιάνει η κάμερα 960fps!
https://www.youtube.com/watch?v=GFFjDOT7nfE Fast
https://www.youtube.com/watch?v=DZ_1mXR2Vew Extreme
Καταπληκτική οθόνη. Μόνο από το κουτί που έρχεται καταλαβαίνεις ότι έχεις ένα τέρας στην κατοχή σου. Τα χρώματα της πανέμορφα και χωρις καμία επεξεργασία, response time ταχύτατο και τα 240hz σε "ζαλίζουν". Είναι μία οθονη, που με τα χαρακτηριστικά της δεν σε περιορίζει... Θες fps games; Θες rpg; Θες stream; Είναι το μέλλον παιδια την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Το συγκεκριμένο monitor είναι ειλικρινά το καλύτερο που έχω κοιτάξει. Τα χρώματα είναι καταπληκτικά, κατι που είναι αναμενόμενο από ένα ips panel. Όσον αφορά τα 240hz, έχω να πω ότι μόλις το δοκιμάσει κανείς, δεν υπάρχει επιστροφή. Χρησιμοποίησα από την αρχή σύνδεση μέσω Display port καθώς είναι απαραίτητη για την αξιοποίηση του πλήρους εύρους δυνατοτήτων της οθόνης όπως το χαμηλό response time, το gsync (που για εμένα δεν είναι απαραίτητο καθώς δεν παρατηρώ screen tearing), και φυσικά τo refresh rate των 240Hz. Υπάρχουν διάφορες ρυθμίσεις διαθέσιμες για την βελτιστοποίηση της θέασης, οπως και αρκετά presets που αντιστοιχούν σε διαφορετικά ήδη gaming. Οσον αφορά το overdrive, διατίθενται τρία διαφορετικά profiles: fast, super fast, extreme. Για gaming συνιστάται το extreme καθώς ειναι και το πιο γρήγορο, αλλά ίσως να εμφανίσει ενα ελαφρύ color distortion σε κανονική χρήση. Στο site της dell μπορεί να βρεθεί και ενα μικρό application για την παραμετροποίηση μέσα απο το σύστημα χωρίς την χρήση του osd, σε αυτό όμως δεν περιέχονται οι ρυθμίσεις για το rgb στο πίσω μέρος της συσκεύης που μπορούν να ελεγθούν μόνο απο το osd. Στο δικό μου κομμάτι δεν εχω παρατηρήσει backlight bleed. Για την τιμή της γύρω στα 400€ την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Ήμουν ανάμεσα σε αυτήν και στην tn παλια version της.Πηρα αυτη λογω του οτι ηταν πιο καινούρια και fast ips καθως η tn εφτασε στην ιδια τιμη και δεν παρασκευαζεται πλεον απο την dell.Προς το παρον την εχω με hdmi στα 120 hz και στο very fast,extreme response εχω μεγαλο προβλημα με ghosting/overshoot στα games και με το να την βαλω στο απλο mode απλα εχει αρκετη διαφορα και την νιωθεις (με τη χρηση του freesync η οθονη lockarei στο fast mode οτι και να της βαλεις και το γραφει και στο σαητ της εταιριας).Θα δοκιμάσω και το display port στα 240hz και θα ενημερωσω για τα αποτελεσματα.Σαν εικονα ειναι αρκετα καλη (δεν εχει hdr ομως) και σαν εξωτερικο ντιζαιν πολυ ομορφη αλλα οσο ναναι το λειτουργικο κομματι ειναι που τραβαει τους περισσοτερους σε μια τετοια οθονη!(Έχει backlight bleed οπως ολες οι ips)-Ενημέρωση αρχιζαν να βγαινουν bubbles κάτω απο το antiglare layer στα πλαγια κυριως αλλα και καποια στη μεση της οθόνης, δεν ειναι σε πολυ κακη κατασταση ομως.
- Μετα απο πολλα χρονια χρησης και αλλαγης αλλων οθονων μπορω να πω οτι αξιζε τα λεφτα της, και ακομα και τωρα δεν μπορω χωρις αυτην!! ;D
Οτι καλύτερο υπάρχει εκεί έξω σε 1080p/1ms/240hz/gsync/freesync
πρωτοπορια παλι η dell με Ips panel 240 hz θέλει καλό calibration k απλα ότι καλύτερο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω απο visual clarity, και pixel inversion. Τα μάτια μου δεν μπορούν να αντιληφθούν διαφορά στο input lag και στο latency σε σχέση με VA panel.
Προσωπική αξιολόγηση: Ο κατασκευαστής (dell) έχει φτιάξει ένα πανέμορφο και στιβαρό monitor, με πολύ καλή εικόνα, πολύ καλό menu, και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο οποιοδήποτε monitor. Επίσης δίνει 3 χρόνια εγγύηση που είναι παραπάνω απο αρκετά.
Θα ξεκινησω αρχικα με το οτι ειναι η πρωτη μου οθονη,στα ματια μου ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη για καποιον που παιζει fps games τυπου cs go λογω των 240hz,δεν εχω κανενα παραπονο για τα χρωματα ειναι παρα πολυ ωραια,25 ιντσες με 1080p πιστευω ειναι μια χαρα,γενικοτερα ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη αλλα σε καμια περιπτωση δεν αξιζει πανω απο 400 ευρω,σε αυτην την περιπτωση πας και παιρνεις την s2721dgfa η οποια ηταν και η αρχικη μου επιλογη αλλα σταθηκα λιγο ατυχος λογω διαθεσιμοτητας,αμα σκεφτεστε να την αγορασετε μεχρι 400€ το πολυ πιστευω ειστε κομπλε γιατι ειναι μια παρα πολυ καλη οθονη,οπως προανεφερα αν εχετε σκοπο να βαλετε παραπανω λεφτα καλυτερα θα ηταν να πατε στην s2721dgfa που λογικα θα την βρειτε γυρω στα 450
Αγορασα την συγκεκριμενη οθονη για fps games.Χρωματα μια χαρα λογω του οτι ειναι IPS.Input lag και latency δεν φτανει το TN πανελ, αλλα και παλι μια χαρα ειναι εαν πιανεις τα 240 hz.Με ενοχλησε πολυ το visual clarity ειδικα στο warzone.Δυσκολευόμουν πολύ να διακρινω τους αντιπαλους.Το χειροτερο ομως που ξενερωσα ειναι οτι το συγκεκριμενο πανελ εχει προβλημα με burn-in και pixel inversion ,ψαχτε το και θα δειτε.Επισης μεγαλο φαουλ που η εγγυηση της DELL σε καλυπτει με refurbished monitor και οχι καινουργια οθονη με οτι αυτο συνεπαγεται.Απο μενα ειναι οχι.
Πολλοί αναρωτιέστε όπως αναρωτιόμουνα και εγώ, αν είναι καλύτερο το TN(AW2518HF) ή το IPS(AW2521HF) και ποιο απ τα 2 θα είναι η καλύτερη αγορά.
Έχοντας παίξει και με τα 2, αν μου έλεγες τώρα πιο απ τα 2 θες, θα σου έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το IPS και οι λόγοι είναι οι εξής:
-Τα χρώματα στο IPS είναι μέρα με τη νύχτα και αυτό σε αρκετά παιχνίδια με μουντά χρώματα, όπως το COD και άλλα παραπλήσια, κάνει σημαντική διαφορά στο να αντιληφθείς έναν εχθρό που βρίσκεται σε σκοτεινό περιβάλλον.
-Είναι πιο ξεκούραστο για τα μάτια, ειδικά αν "λιώνεις" ώρες μπροστά απ το PC.
-Είναι πιο γρήγορο από το ΤΝ όταν το βάζεις σε λειτουργία extreme στο response time και αν έχεις το variable refresh rate ενεργό (Δηλαδή το Free-sync ή to G-sync) σε λειτουργία πλήρης οθόνης, τότε το Inverse ghosting (pixel overshoot) είναι μηδενικό!
*Σημείωση εδώ ότι το 25άρι είναι το μόνο που έχει λειτουργία extreme, το αδερφάκι του το 27αρι δεν έχει! Και είναι και το μοναδικό 240Hz μόνιτορ της αγοράς που υποστηρίζει το πιο γρήγορο προφίλ χωρίς errors λόγω του pixel overshoot! Αυτό το βρίσκεις μόνο στα 360Hz μοντέλα πλέον.
-Άλλος ένας λόγος είναι το πανέμορφο design σε συνδυασμό με τον RGB φωτισμό που στο παλιό ήταν ανύπαρκτος στο Free-sync μοντέλο και όχι πολύ σπουδαίος στο παλιό G-sync μοντέλο που έκανε και ~200 ευρώ πιο πάνω...
-Εργονομικά δεν έχει κάποια διαφορά με το παλιό μοντέλο, τα κάνει όλα, δεξιά-αριστερά, πάνω-κάτω άξονα και γωνία, περιστροφή δεξιά-αριστερά. Αυτό που έχει βελτιωμένο σε σχέση με το παλιό είναι το joystick για το μενού που δεν υπήρχε παλιά και το καπάκι πίσω που καλύπτει τις θύρες, πλέον κάνει slide-in και μένει στη θέση του με μαγνήτη και όχι με τα πλαστικά κλιπάκια που φοβόσουν πότε θα σπάσουνε από το βάλε-βγάλε.
Σας αντιπαραθέτω 2 βιντεάκια που τράβηξα με το κινητό σε super-slowmotion 240fps/960fps το ένα σε λειτουργία Fast και το άλλο σε Extreme, Η διαφορά είναι εμφανής όταν Πιάνει η κάμερα 960fps!
https://www.youtube.com/watch?v=GFFjDOT7nfE Fast
https://www.youtube.com/watch?v=DZ_1mXR2Vew Extreme
Καταπληκτική οθόνη. Μόνο από το κουτί που έρχεται καταλαβαίνεις ότι έχεις ένα τέρας στην κατοχή σου. Τα χρώματα της πανέμορφα και χωρις καμία επεξεργασία, response time ταχύτατο και τα 240hz σε "ζαλίζουν". Είναι μία οθονη, που με τα χαρακτηριστικά της δεν σε περιορίζει... Θες fps games; Θες rpg; Θες stream; Είναι το μέλλον παιδια την συνιστώ ανεπιφύλακτα.