Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν είναι σαν τις κλασικές σαγιονάρες Havaianas. Είναι αρκετά μικρότερες και δεν είναι αυτό που περίμενα . Εγώ φοράω νούμερο 44 και πήρα το 41/42 που αντιστοιχεί στο 43/44.Είναι ίσα ίσα σχεδόν αλλά σε συνδυασμό με το μικρό μέγεθος είναι σκέτη απογοήτευση και δεν βολεύει καθόλου .Εμένα προσωπικά με ενοχλούν κάπως και δεν είναι άνετες σε σχέση με κάποιες άλλες που είχα πάρει από κατάστημα και τις είχα για πάνω από 10 χρόνια . Πιστεύω ότι δεν αξίζει τα χρήματα της και ας είναι σε καλή τιμή . Θα έπρεπε ίσως να ενημερώνουν για το μέγεθος .