Case Fan

Arctic F12 Case Fan 120mm (1350rpm / 53cfm) Χωρίς Led Φωτισμό και Σύνδεση 3-Pin Λευκό

Ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες, ο ήχος λειτουργίας του νέου κινητήρα ARCTIC είναι ελάχιστα αισθητός. Λόγω της ημιτονοειδούς μαγνήτισης ο νέος κινητήρας δημιουργεί μόνο περίπου το 5 % των κραδασμών από...

Ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες, ο ήχος λειτουργίας του νέου κινητήρα ARCTIC είναι ελάχιστα αισθητός. Λόγω της ημιτονοειδούς μαγνήτισης ο νέος κινητήρας δημιουργεί μόνο περίπου το 5 % των κραδασμών από τη μεταγωγή ενός κανονικού κινητήρα συνεχούς ρεύματος χωρίς φίλτρο.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες, ο ήχος λειτουργίας του νέου κινητήρα ARCTIC είναι ελάχιστα αισθητός. Λόγω της ημιτονοειδούς μαγνήτισης ο νέος κινητήρας δημιουργεί μόνο περίπου το 5 % των κραδασμών από τη μεταγωγή ενός κανονικού κινητήρα συνεχούς ρεύματος χωρίς φίλτρο.

Καινοτόμος σχεδιασμός επιτρέπει αθόρυβο και αποδοτικό εξαερισμό

Ο καινοτόμος σχεδιασμός των πτερυγίων του ανεμιστήρα βελτιώνει τη ροή του αέρα και διευκολύνει τον εξαιρετικά αποτελεσματικό εξαερισμό. Η πτερωτή σχεδιάστηκε με γνώμονα την ελαχιστοποίηση του επιπέδου θορύβου αλλά και την επίτευξη της επιθυμητής ροής αέρα και πίεσης

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Διάσταση
120 mm
Χρώμα
Λευκό
Συσκευασία
1 τμχ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Στροφές Ανεμιστήρα (Max)
1350 rpm
Επίπεδα Θορύβου (Max)
26,245 dB
Ροή Αέρα (Max)
53 cfm
Σύνδεση
3-Pin
Χρώμα LED
Χωρίς Led
Reverse Blade
Όχι
Πίεση Αέρα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (28)

Αξιολογήσεις

  1. 15
  2. 7
  3. 5
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματική ψύξη
  • Air flow
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μέτριος θόρυβος
  • lefterisververisanimal

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αριστα φανς για τα 3,5 ευρω που ζητανε +oti se fanhub ρυθμιζονται στις 1000 στροφες χωρις να κανουν θορυβο,εξαιρετικη επιλογη για εννα που θελει 3-4 κομματια για το pc tou

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arepskali
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θεωρώ πως αν μπορείτε να δώσετε κάτι παραπάνω για φανακια θα ήταν καλό να τα κάνετε.. Οι θερμοκρασίες είναι απλά οκ αλλά κάνουν πολύ θόρυβο

    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτρια ψύξη
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlos_Melas
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αθόρυβο δεν το λες. Στο full ακούγεται πολύ, στις μισές στροφές πάλι δεν δεν κάνει αισθητή την παρουσία του.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rhamnusia
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το airflow είναι καλό για τα χρήματα του, γι' αυτό τα 4 αστέρια όμως..

    Δυστυχώς κάνει πολύ θόρυβο ακόμα και σε χαμηλές στροφές που το έχω ρυθμισμένο. Όταν τερματίζει δεν το συζητώ καν, λες και έχεις μελίσσια, φαντάσου να έχεις 2-3.

    Αφού είστε σε αυτό το μπάτζετ που κοιτάτε εδώ καλύτερα κάντε μια μικρή υπέρβαση και ρίξτε μια ματιά έστω σε BQ Pure Wings2, είναι η μέρα με την νύχτα, όχι τόσο στην απόδοση αλλά στον ήχο.

    Αν ο υπολογιστής σας είναι σε κάποιο δωμάτιο με θόρυβο, πχ μαγαζί, πάρτε τους αλλά αν δουλεύετε σε ησυχο δωμάτιο βράδυ κλπ δείτε κάποιους άλλους.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yanni
    3
    2 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρόλο που διαφημίζει Fluid Dynamic bearing, δεν είναι αθόρυβος. Η ροή αέρα είναι μέτρια, αλλά την δουλειά του την κάνει. Αρκεί να χαμηλώσετε στροφές αν κοιτάτε για πραγματικά αθόρυβο σύστημα. Εκεί που με χάλασε η Arctic είναι στην ποιότητα. Από βλακεία προσπαθώντας να επεκτείνω το καλώδιο, έβαλα ανάποδα τροφοδοσία και γείωση. Το έχω ξανακάνει, ίσως για αυτό και η απροσεξία. Αλλά ήταν η πρώτη φορά που μου κάηκε ανεμιστήρας από αυτό. Όποτε στο παρελθόν έκανα αυτό το λάθος ο ανεμιστήρας απλά δεν ξεκίναγε. Εδώ ψόφησε σ δευτερόλεπτα, δείγμα του ότι η Arctic έχει κόψει γωνίες για να τον δώσει σε χαμηλή τιμή.

    • Μέτρια ψύξη
    • Μέτριος θόρυβος
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanosevo14
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενω στην αρχη μου φανηκε και εμενα οτι ειναι ενα πολυ καλο ανεμηστηρακι για τα λεφτα του τωρα μετα απο κανα χρονο 2 στα 4 ανεμηστηρακια μου εχουν αρχισει και κανουν εναν απιστευτα ενοχλητικο θορυβο που προερχεται απο το μοτερακι. Τα αποσυνδεσα και τελικα μετανιωσα που δεν εδωσα απο την αρχη τα 5-10 ευρω παραπανω στο καθενα για μια πιο αξιολογη λυση.

    Edit: Τελικά χαλασαν ολα τα ανεμηστηρακια. Απογοητευμενος και δεν θα το συνιστουσα εκτος αν προκειται για λυση εκτατης αναγκης με βλεψεις για συντομη αλλαγη τους.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hotpots
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αθόρυβο δεν το λες , αλλά όχι και τόσο θορυβώδη που να είναι ενοχλητικό. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα εγώ ακόμα και όταν αφήνω τον ανοιχτό το βράδυ για να κοιμηθώ , αλλά ίσως ενοχλήσει όσους θέλουν silent υπολογιστή.
    Έβαλα 5 τέτοια ανεμιστηράκια στο σύστημα, είδα 14 βαθμούς διαφορά σε επεξεργαστή και 7 βαθμούς σε κάρτα γραφικών, προσφέρουν φανταστικό airflow.
    Συνιστάται!

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George Tsamp
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ καλό fan.Τον έχω βάλει μπροστά να βάζει αέρα μέσα ώστε να ψύχει και τους δίσκους και τα καταφέρνει πολύ καλύτερα σε σχέση με έναν παλιότερο που είχα.Επίσης να αναφέρω ότι είναι όντως αθόρυβος ακόμα και στις μέγιστες στροφές.Πολύ καλή επιλογή.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AstoXoC
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω 6 απο αυτους τους ανεμιστιρες και ειναι απλα απο τους καλιτερους που εχω δει (δεν τους θεορω θοριβοδεις αν και αυτο ειναι προσοπικη αποψη πιστευο) (τα εχω σε fan controler και δουλευουνε στο 50% με ικανοπιοιτικη ψυξη)

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex.a.polidorou
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω 6 τέτοια fan. Μετά από 2 μήνες έχω να πώ πως είμαι ύπερευχαριστημένος! Πολύ δυνατά, υψηλή παροχή αέρα και ποιοτικά! Σε fan controller έχω συνδέσει τα 4 και τα άλλα 2 λειτουργούν στο full. To μόνο αρνητικό είναι ότι κάνουν αρκετό θόρυβο σε φάση που να θες να αφήσεις το pc ανοιχτό το βράδυ (να χαζέψεις για να σε πάρει ο ύπνος) το κλείνεις και είναι λες και είσαι σε άλλο δωμάτιο. Τα υπόλοια 4 fan όταν τα δουλέυω σε χαμηλές στροφές δεν ακούγονται με τίποτα. Τώρα γιατί έβαλα 5 αστέρια, γιατί βασικός στόχος μου είναι να κρατήσω το pc δροσερό ΝΟ MATTER WHAT. Τα εν λόγω fans τα καταφέρνουν άψογα. Επειδή φοράω headset όταν παίζω δεν ακούω τίποτα όποτε δεν με απασχολεί και τόσο ο θόρυβος.

    Specs
    -AMD FX 8320 4GHz
    -Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming 3Gb

    Θερμοκρασίες
    -idle (2 cooler στο full)
    -CPU 19-20 βαθμούς
    -GPU 36 βαθμούς
    -gaming (2 cooler στο full, 4 στο low)
    -CPU 29-30 βαθμούς
    -GPU 43 βαθμούς
    -extreme gaming (6 cooler στο full)
    -CPU 40-45 βαθμούς
    -GPU 54 βαθμούς

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DreamWalker
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασα 6 fanakia για 3 λογους: 1- προσιτη τιμη (3.11€ το ενα). 2- πολλα cfm (ροη αερα). 3- 6 χρονια εγγυηση (2 απο τον πωλητη +4 απο την εταιρεια). Πραγματικα κανουν πολυ δουλεια και χωρις "θορυβο" θα ελεγα. Τα 26db μεσα στο κουτι δεν ακουγονται και πολυ. Αν καποιος θελει μπορει να βαλει ενα fan controller, το ρυθμιζει στα 1000rpm (περιπου 20db/ 50cfm) και τελειωσε.
    4 αστερια γιατι θα προτιμουσα το καλωδιο να ειναι sleeve.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgoskl
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω ένα χρόνο στο τροφοδοτικό.δουλεύει απροβλημάτιστα.Κάνει έναν ελαφρύ θόρυβο ο οποίος δεν είναι καθόλου ενοχλητικός και άμα είσαι συγκεντρωμέμος στο pc ούτε αισθητός δεν γίνεται.Παροχή αέρα πολύ καλή.Για 3.5 ευρώ που τον πήρα είναι τέλειος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis.tsolas.5
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήρα ενα για να αλλάξω το φανακι απο το τροφοδοτικό. Όλα καλά αλλά μου φάνηκε λίγο θορυβώδες στο full speed.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyroc.stevenjuve
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν μπορω να παραπονεθω, για αυτο που αγορασα εδω και 2 μηνες. Βαζουν-βγαζουν αυθονο αερα, αλλα δεν ειναι ησυχα... Ειναι το μονο που ακουγεται στο PC μου, μιας και η Cooler master hyper 212 evo ειναι εντελως αφορυβη και το αμνεμηστηρακη αυτο παραγαει ολον τον θορυβο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PanChar12
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα 2 και κάνανε διαφορά. Πολύ καλή λειτουργία ανάλογα με την θερμοκρασία(έχουν δικό τους αισθητήρα) και σχετικά αθόρυβα(προσωπικά επειδή έχω κάνει αρκετό OC έχω 4 fans+PSU/CPU Fan να δουλεύουν στο full οπότε σίγουρα λίγος θόρυβος υπάρχει αλλά τίποτα μη ανεκτό για τις επιδόσεις που κερδίζω) . Αν αναλογιστεί κανείς την τιμή τους είναι από τις επικρατέστερες επιλογές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ταιριαζει υπεροχα σε λευκο πισι. Για τα λεφτα του ειναι καλο αλλά η PMW εκδοση θα ηταν καλυτερη

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τίμιο για τα λεφτά του

    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτρια ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα 6, τους μόνταρα να παίζουν συνέχεια στα 5v. Και καλό airflow έχουν, και θόρυβο δεν κάνουν.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό fan πείρα 5, καλό airflow και καλό επίπεδο θορύβου σε αυτά τα λεφτά!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλα για την αποδοση που βγαζουν αλλα πολυς θορυβος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτρια ψύξη
    • Μέτριος θόρυβος
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
  • Αριστα φανς για τα 3,5 ευρω που ζητανε +oti se fanhub ρυθμιζονται στις 1000 στροφες χωρις να κανουν θορυβο,εξαιρετικη επιλογη για εννα που θελει 3-4 κομματια για το pc tou

    0
  • Θεωρώ πως αν μπορείτε να δώσετε κάτι παραπάνω για φανακια θα ήταν καλό να τα κάνετε.. Οι θερμοκρασίες είναι απλά οκ αλλά κάνουν πολύ θόρυβο

    1
  • Αθόρυβο δεν το λες. Στο full ακούγεται πολύ, στις μισές στροφές πάλι δεν δεν κάνει αισθητή την παρουσία του.

    1
  • Το airflow είναι καλό για τα χρήματα του, γι' αυτό τα 4 αστέρια όμως..

    Δυστυχώς κάνει πολύ θόρυβο ακόμα και σε χαμηλές στροφές που το έχω ρυθμισμένο. Όταν τερματίζει δεν το συζητώ καν, λες και έχεις μελίσσια, φαντάσου να έχεις 2-3.

    Αφού είστε σε αυτό το μπάτζετ που κοιτάτε εδώ καλύτερα κάντε μια μικρή υπέρβαση και ρίξτε μια ματιά έστω σε BQ Pure Wings2, είναι η μέρα με την νύχτα, όχι τόσο στην απόδοση αλλά στον ήχο.

    Αν ο υπολογιστής σας είναι σε κάποιο δωμάτιο με θόρυβο, πχ μαγαζί, πάρτε τους αλλά αν δουλεύετε σε ησυχο δωμάτιο βράδυ κλπ δείτε κάποιους άλλους.

    4
  • Παρόλο που διαφημίζει Fluid Dynamic bearing, δεν είναι αθόρυβος. Η ροή αέρα είναι μέτρια, αλλά την δουλειά του την κάνει. Αρκεί να χαμηλώσετε στροφές αν κοιτάτε για πραγματικά αθόρυβο σύστημα. Εκεί που με χάλασε η Arctic είναι στην ποιότητα. Από βλακεία προσπαθώντας να επεκτείνω το καλώδιο, έβαλα ανάποδα τροφοδοσία και γείωση. Το έχω ξανακάνει, ίσως για αυτό και η απροσεξία. Αλλά ήταν η πρώτη φορά που μου κάηκε ανεμιστήρας από αυτό. Όποτε στο παρελθόν έκανα αυτό το λάθος ο ανεμιστήρας απλά δεν ξεκίναγε. Εδώ ψόφησε σ δευτερόλεπτα, δείγμα του ότι η Arctic έχει κόψει γωνίες για να τον δώσει σε χαμηλή τιμή.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

56 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες, ο ήχος λειτουργίας του νέου κινητήρα ARCTIC είναι ελάχιστα αισθητός. Λόγω της ημιτονοειδούς μαγνήτισης ο νέος κινητήρας δημιουργεί μόνο περίπου το 5 % των κραδασμών από τη μεταγωγή ενός κανονικού κινητήρα συνεχούς ρεύματος χωρίς φίλτρο.

Καινοτόμος σχεδιασμός επιτρέπει αθόρυβο και αποδοτικό εξαερισμό

Ο καινοτόμος σχεδιασμός των πτερυγίων του ανεμιστήρα βελτιώνει τη ροή του αέρα και διευκολύνει τον εξαιρετικά αποτελεσματικό εξαερισμό. Η πτερωτή σχεδιάστηκε με γνώμονα την ελαχιστοποίηση του επιπέδου θορύβου αλλά και την επίτευξη της επιθυμητής ροής αέρα και πίεσης

Κατασκευαστής

Βασικά Χαρακτηριστικά

Διάσταση
120 mm
Χρώμα
Λευκό
Συσκευασία
1 τμχ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Στροφές Ανεμιστήρα (Max)
1350 rpm
Επίπεδα Θορύβου (Max)
26,245 dB
Ροή Αέρα (Max)
53 cfm
Σύνδεση
3-Pin
Χρώμα LED
Χωρίς Led
Reverse Blade
Όχι
Πίεση Αέρα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (28)

  1. 15
  2. 7
  3. 5
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματική ψύξη
  • Air flow
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μέτριος θόρυβος
  • lefterisververisanimal

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αριστα φανς για τα 3,5 ευρω που ζητανε +oti se fanhub ρυθμιζονται στις 1000 στροφες χωρις να κανουν θορυβο,εξαιρετικη επιλογη για εννα που θελει 3-4 κομματια για το pc tou

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arepskali
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θεωρώ πως αν μπορείτε να δώσετε κάτι παραπάνω για φανακια θα ήταν καλό να τα κάνετε.. Οι θερμοκρασίες είναι απλά οκ αλλά κάνουν πολύ θόρυβο

    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτρια ψύξη
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlos_Melas
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αθόρυβο δεν το λες. Στο full ακούγεται πολύ, στις μισές στροφές πάλι δεν δεν κάνει αισθητή την παρουσία του.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rhamnusia
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το airflow είναι καλό για τα χρήματα του, γι' αυτό τα 4 αστέρια όμως..

    Δυστυχώς κάνει πολύ θόρυβο ακόμα και σε χαμηλές στροφές που το έχω ρυθμισμένο. Όταν τερματίζει δεν το συζητώ καν, λες και έχεις μελίσσια, φαντάσου να έχεις 2-3.

    Αφού είστε σε αυτό το μπάτζετ που κοιτάτε εδώ καλύτερα κάντε μια μικρή υπέρβαση και ρίξτε μια ματιά έστω σε BQ Pure Wings2, είναι η μέρα με την νύχτα, όχι τόσο στην απόδοση αλλά στον ήχο.

    Αν ο υπολογιστής σας είναι σε κάποιο δωμάτιο με θόρυβο, πχ μαγαζί, πάρτε τους αλλά αν δουλεύετε σε ησυχο δωμάτιο βράδυ κλπ δείτε κάποιους άλλους.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yanni
    3
    2 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρόλο που διαφημίζει Fluid Dynamic bearing, δεν είναι αθόρυβος. Η ροή αέρα είναι μέτρια, αλλά την δουλειά του την κάνει. Αρκεί να χαμηλώσετε στροφές αν κοιτάτε για πραγματικά αθόρυβο σύστημα. Εκεί που με χάλασε η Arctic είναι στην ποιότητα. Από βλακεία προσπαθώντας να επεκτείνω το καλώδιο, έβαλα ανάποδα τροφοδοσία και γείωση. Το έχω ξανακάνει, ίσως για αυτό και η απροσεξία. Αλλά ήταν η πρώτη φορά που μου κάηκε ανεμιστήρας από αυτό. Όποτε στο παρελθόν έκανα αυτό το λάθος ο ανεμιστήρας απλά δεν ξεκίναγε. Εδώ ψόφησε σ δευτερόλεπτα, δείγμα του ότι η Arctic έχει κόψει γωνίες για να τον δώσει σε χαμηλή τιμή.

    • Μέτρια ψύξη
    • Μέτριος θόρυβος
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanosevo14
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενω στην αρχη μου φανηκε και εμενα οτι ειναι ενα πολυ καλο ανεμηστηρακι για τα λεφτα του τωρα μετα απο κανα χρονο 2 στα 4 ανεμηστηρακια μου εχουν αρχισει και κανουν εναν απιστευτα ενοχλητικο θορυβο που προερχεται απο το μοτερακι. Τα αποσυνδεσα και τελικα μετανιωσα που δεν εδωσα απο την αρχη τα 5-10 ευρω παραπανω στο καθενα για μια πιο αξιολογη λυση.

    Edit: Τελικά χαλασαν ολα τα ανεμηστηρακια. Απογοητευμενος και δεν θα το συνιστουσα εκτος αν προκειται για λυση εκτατης αναγκης με βλεψεις για συντομη αλλαγη τους.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hotpots
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αθόρυβο δεν το λες , αλλά όχι και τόσο θορυβώδη που να είναι ενοχλητικό. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα εγώ ακόμα και όταν αφήνω τον ανοιχτό το βράδυ για να κοιμηθώ , αλλά ίσως ενοχλήσει όσους θέλουν silent υπολογιστή.
    Έβαλα 5 τέτοια ανεμιστηράκια στο σύστημα, είδα 14 βαθμούς διαφορά σε επεξεργαστή και 7 βαθμούς σε κάρτα γραφικών, προσφέρουν φανταστικό airflow.
    Συνιστάται!

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George Tsamp
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ καλό fan.Τον έχω βάλει μπροστά να βάζει αέρα μέσα ώστε να ψύχει και τους δίσκους και τα καταφέρνει πολύ καλύτερα σε σχέση με έναν παλιότερο που είχα.Επίσης να αναφέρω ότι είναι όντως αθόρυβος ακόμα και στις μέγιστες στροφές.Πολύ καλή επιλογή.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AstoXoC
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω 6 απο αυτους τους ανεμιστιρες και ειναι απλα απο τους καλιτερους που εχω δει (δεν τους θεορω θοριβοδεις αν και αυτο ειναι προσοπικη αποψη πιστευο) (τα εχω σε fan controler και δουλευουνε στο 50% με ικανοπιοιτικη ψυξη)

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex.a.polidorou
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω 6 τέτοια fan. Μετά από 2 μήνες έχω να πώ πως είμαι ύπερευχαριστημένος! Πολύ δυνατά, υψηλή παροχή αέρα και ποιοτικά! Σε fan controller έχω συνδέσει τα 4 και τα άλλα 2 λειτουργούν στο full. To μόνο αρνητικό είναι ότι κάνουν αρκετό θόρυβο σε φάση που να θες να αφήσεις το pc ανοιχτό το βράδυ (να χαζέψεις για να σε πάρει ο ύπνος) το κλείνεις και είναι λες και είσαι σε άλλο δωμάτιο. Τα υπόλοια 4 fan όταν τα δουλέυω σε χαμηλές στροφές δεν ακούγονται με τίποτα. Τώρα γιατί έβαλα 5 αστέρια, γιατί βασικός στόχος μου είναι να κρατήσω το pc δροσερό ΝΟ MATTER WHAT. Τα εν λόγω fans τα καταφέρνουν άψογα. Επειδή φοράω headset όταν παίζω δεν ακούω τίποτα όποτε δεν με απασχολεί και τόσο ο θόρυβος.

    Specs
    -AMD FX 8320 4GHz
    -Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming 3Gb

    Θερμοκρασίες
    -idle (2 cooler στο full)
    -CPU 19-20 βαθμούς
    -GPU 36 βαθμούς
    -gaming (2 cooler στο full, 4 στο low)
    -CPU 29-30 βαθμούς
    -GPU 43 βαθμούς
    -extreme gaming (6 cooler στο full)
    -CPU 40-45 βαθμούς
    -GPU 54 βαθμούς

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DreamWalker
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασα 6 fanakia για 3 λογους: 1- προσιτη τιμη (3.11€ το ενα). 2- πολλα cfm (ροη αερα). 3- 6 χρονια εγγυηση (2 απο τον πωλητη +4 απο την εταιρεια). Πραγματικα κανουν πολυ δουλεια και χωρις "θορυβο" θα ελεγα. Τα 26db μεσα στο κουτι δεν ακουγονται και πολυ. Αν καποιος θελει μπορει να βαλει ενα fan controller, το ρυθμιζει στα 1000rpm (περιπου 20db/ 50cfm) και τελειωσε.
    4 αστερια γιατι θα προτιμουσα το καλωδιο να ειναι sleeve.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgoskl
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω ένα χρόνο στο τροφοδοτικό.δουλεύει απροβλημάτιστα.Κάνει έναν ελαφρύ θόρυβο ο οποίος δεν είναι καθόλου ενοχλητικός και άμα είσαι συγκεντρωμέμος στο pc ούτε αισθητός δεν γίνεται.Παροχή αέρα πολύ καλή.Για 3.5 ευρώ που τον πήρα είναι τέλειος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis.tsolas.5
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήρα ενα για να αλλάξω το φανακι απο το τροφοδοτικό. Όλα καλά αλλά μου φάνηκε λίγο θορυβώδες στο full speed.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyroc.stevenjuve
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν μπορω να παραπονεθω, για αυτο που αγορασα εδω και 2 μηνες. Βαζουν-βγαζουν αυθονο αερα, αλλα δεν ειναι ησυχα... Ειναι το μονο που ακουγεται στο PC μου, μιας και η Cooler master hyper 212 evo ειναι εντελως αφορυβη και το αμνεμηστηρακη αυτο παραγαει ολον τον θορυβο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PanChar12
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα 2 και κάνανε διαφορά. Πολύ καλή λειτουργία ανάλογα με την θερμοκρασία(έχουν δικό τους αισθητήρα) και σχετικά αθόρυβα(προσωπικά επειδή έχω κάνει αρκετό OC έχω 4 fans+PSU/CPU Fan να δουλεύουν στο full οπότε σίγουρα λίγος θόρυβος υπάρχει αλλά τίποτα μη ανεκτό για τις επιδόσεις που κερδίζω) . Αν αναλογιστεί κανείς την τιμή τους είναι από τις επικρατέστερες επιλογές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ταιριαζει υπεροχα σε λευκο πισι. Για τα λεφτα του ειναι καλο αλλά η PMW εκδοση θα ηταν καλυτερη

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τίμιο για τα λεφτά του

    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτρια ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα 6, τους μόνταρα να παίζουν συνέχεια στα 5v. Και καλό airflow έχουν, και θόρυβο δεν κάνουν.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό fan πείρα 5, καλό airflow και καλό επίπεδο θορύβου σε αυτά τα λεφτά!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλα για την αποδοση που βγαζουν αλλα πολυς θορυβος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτρια ψύξη
    • Μέτριος θόρυβος
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Air flow
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
  • Αριστα φανς για τα 3,5 ευρω που ζητανε +oti se fanhub ρυθμιζονται στις 1000 στροφες χωρις να κανουν θορυβο,εξαιρετικη επιλογη για εννα που θελει 3-4 κομματια για το pc tou

    0
  • Θεωρώ πως αν μπορείτε να δώσετε κάτι παραπάνω για φανακια θα ήταν καλό να τα κάνετε.. Οι θερμοκρασίες είναι απλά οκ αλλά κάνουν πολύ θόρυβο

    1
  • Αθόρυβο δεν το λες. Στο full ακούγεται πολύ, στις μισές στροφές πάλι δεν δεν κάνει αισθητή την παρουσία του.

    1
  • Το airflow είναι καλό για τα χρήματα του, γι' αυτό τα 4 αστέρια όμως..

    Δυστυχώς κάνει πολύ θόρυβο ακόμα και σε χαμηλές στροφές που το έχω ρυθμισμένο. Όταν τερματίζει δεν το συζητώ καν, λες και έχεις μελίσσια, φαντάσου να έχεις 2-3.

    Αφού είστε σε αυτό το μπάτζετ που κοιτάτε εδώ καλύτερα κάντε μια μικρή υπέρβαση και ρίξτε μια ματιά έστω σε BQ Pure Wings2, είναι η μέρα με την νύχτα, όχι τόσο στην απόδοση αλλά στον ήχο.

    Αν ο υπολογιστής σας είναι σε κάποιο δωμάτιο με θόρυβο, πχ μαγαζί, πάρτε τους αλλά αν δουλεύετε σε ησυχο δωμάτιο βράδυ κλπ δείτε κάποιους άλλους.

    4
  • Παρόλο που διαφημίζει Fluid Dynamic bearing, δεν είναι αθόρυβος. Η ροή αέρα είναι μέτρια, αλλά την δουλειά του την κάνει. Αρκεί να χαμηλώσετε στροφές αν κοιτάτε για πραγματικά αθόρυβο σύστημα. Εκεί που με χάλασε η Arctic είναι στην ποιότητα. Από βλακεία προσπαθώντας να επεκτείνω το καλώδιο, έβαλα ανάποδα τροφοδοσία και γείωση. Το έχω ξανακάνει, ίσως για αυτό και η απροσεξία. Αλλά ήταν η πρώτη φορά που μου κάηκε ανεμιστήρας από αυτό. Όποτε στο παρελθόν έκανα αυτό το λάθος ο ανεμιστήρας απλά δεν ξεκίναγε. Εδώ ψόφησε σ δευτερόλεπτα, δείγμα του ότι η Arctic έχει κόψει γωνίες για να τον δώσει σε χαμηλή τιμή.

    2
  • Δες τα όλα