Αλεύρι

Γιώτης Μαγιά Ξηρή (3x 8gr ) 24gr

Ξηρή μαγιά στιγμής από τη Γιώτης η οποία βοηθά οι συνταγές σας να βγουν άρτιες. Είναι ιδανική για να παρασκευάσετε τσουρέκια, ντόνατς, πιροσκί, διάφορες ζύμες, ψωμί ή ακόμη και...

Ξηρή μαγιά στιγμής από τη Γιώτης η οποία βοηθά οι συνταγές σας να βγουν άρτιες. Είναι ιδανική για να παρασκευάσετε τσουρέκια, ντόνατς, πιροσκί, διάφορες ζύμες, ψωμί ή ακόμη και λουκουμάδες. *Το προϊόν μπορεί να περιέχει ίχνη από σιτηρά που εμπεριέχουν γλουτένη.

Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Ξηρή μαγιά στιγμής από τη Γιώτης η οποία βοηθά οι συνταγές σας να βγουν άρτιες. Είναι ιδανική για να παρασκευάσετε τσουρέκια, ντόνατς, πιροσκί, διάφορες ζύμες, ψωμί ή ακόμη και λουκουμάδες. *Το προϊόν μπορεί να περιέχει ίχνη από σιτηρά που εμπεριέχουν γλουτένη.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μαγιά
Τεμάχια
3 τμχ
Βάρος
8 gr

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Ολικής Άλεσης
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (11)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Έχω παρατηρήσει ότι είναι η μόνη μαγιά που μου δουλεύει καλά με το αλεύρι της Αλλατίνη (τουλάχιστον από τις 3 επιλογές που υπάρχουν στα περισσότερα καταστήματα).

    Πίτσα, cinnamon rolls, donuts, λουκουμάδες.. ό,τι από αυτά έχω φτιάξει με την Γιώτης μου έχει πετύχει, με την Μagic δυστυχώς μια μου πετυχαίνουν μια όχι (κρίμα γιατί είναι λίγο πιο φθηνή, την βλέπω να βγαίνει και σε προσφορά συχνότερα).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ELINA_MONDANOU
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν φουσκώνει τίποτα, νόμιζα ότι κάνω κάτι λάθος και τελικά έφταιγε η μαγιά. Ότι δοκίμασα να κάνω δεν φουσκώνει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nekuleo_Sleipnir
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά αν δε το έβλεπα με τα μάτια μου δε θα το πίστευα, έβαλα ζυμάρι στο ψυγείο για 24 ώρες μαζί με ένα φακελάκι κιολας γιατί την είχα πάθει στο παρελθόν και δε φούσκωσε, πέταξα τα υπόλοιπα 2 όπως ήταν, άχρηστη τελείως...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Χ
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς λόγω της συγκεκριμένης μάγιας δεν φούσκωσαν οι λουκουμάδες. Τα άλλα δύο σακουλάκια της συσκευασίας τα πέταξα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k_michalopoulou
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσπαθώ να κάνω ζύμη για πίτσα δοκιμάζοντας διάφορες συνταγές. Πάντα η ζύμη δεν φούσκωνε και όταν έψηνα το ζυμάρι είχε απαίσια γεύση. Συνειδητοποίησα ότι φταίει η μαγιά. Την βάζω στο νερό και δεν κάνει ποτέ μπουρμπουλήθρες (foaming) που από ότι καταλαβαίνω οφείλεται στο ότι η μαγιά είναι νεκρή. Σιγούρεψα ότι όλες οι άλλες παράμετροι είναι εντάξει π.χ το νερό είναι στην κατάλληλη θερμοκρασία κλπ. Προσπαθώ τόσο καιρό να καταλάβω τι πάει στραβά και βλέποντας τις υπόλοιπες κριτικές συνειδητοποιώ ότι ο κοινός παράγοντας είναι ότι πάντα χρησιμοποιώ αυτό το συγκεκριμένο προιόν. Ενώ είναι πολύ πριν από την ημερομηνία λήξης και το αποθηκεύω σε κατάλληλο χώρο δεν δουλεύει ΠΟΤΕ. Έχω δοκιμάσει γύρω στα 15 σακουλάκια. ΠΑΝΤΑ το ίδιο πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ste.g
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λουκουμάδες, ίδια συνταγή 20 χρόνια...δε φούσκωσε η ζύμη, έγιναν σφιχτοί σαν λάστιχο. Κάτι άλλαξε στη ποιότητα της μαγιάς δεν εξηγείται αλλιώς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο προιον και σχετικα καλη τιμη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η χειρότερη μαγιά ever... Δεν φουσκώνει τίποτα απολύτως!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    2 φορες που την χρησιμοποίησα δεν φουσκωσε το ζυμαρι δεν την προτεινω για την τιμη της κιολας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Έχω παρατηρήσει ότι είναι η μόνη μαγιά που μου δουλεύει καλά με το αλεύρι της Αλλατίνη (τουλάχιστον από τις 3 επιλογές που υπάρχουν στα περισσότερα καταστήματα).

    Πίτσα, cinnamon rolls, donuts, λουκουμάδες.. ό,τι από αυτά έχω φτιάξει με την Γιώτης μου έχει πετύχει, με την Μagic δυστυχώς μια μου πετυχαίνουν μια όχι (κρίμα γιατί είναι λίγο πιο φθηνή, την βλέπω να βγαίνει και σε προσφορά συχνότερα).

    0
  • Δεν φουσκώνει τίποτα, νόμιζα ότι κάνω κάτι λάθος και τελικά έφταιγε η μαγιά. Ότι δοκίμασα να κάνω δεν φουσκώνει

    1
  • Πραγματικά αν δε το έβλεπα με τα μάτια μου δε θα το πίστευα, έβαλα ζυμάρι στο ψυγείο για 24 ώρες μαζί με ένα φακελάκι κιολας γιατί την είχα πάθει στο παρελθόν και δε φούσκωσε, πέταξα τα υπόλοιπα 2 όπως ήταν, άχρηστη τελείως...

    1
  • Δυστυχώς λόγω της συγκεκριμένης μάγιας δεν φούσκωσαν οι λουκουμάδες. Τα άλλα δύο σακουλάκια της συσκευασίας τα πέταξα!

    0
  • Προσπαθώ να κάνω ζύμη για πίτσα δοκιμάζοντας διάφορες συνταγές. Πάντα η ζύμη δεν φούσκωνε και όταν έψηνα το ζυμάρι είχε απαίσια γεύση. Συνειδητοποίησα ότι φταίει η μαγιά. Την βάζω στο νερό και δεν κάνει ποτέ μπουρμπουλήθρες (foaming) που από ότι καταλαβαίνω οφείλεται στο ότι η μαγιά είναι νεκρή. Σιγούρεψα ότι όλες οι άλλες παράμετροι είναι εντάξει π.χ το νερό είναι στην κατάλληλη θερμοκρασία κλπ. Προσπαθώ τόσο καιρό να καταλάβω τι πάει στραβά και βλέποντας τις υπόλοιπες κριτικές συνειδητοποιώ ότι ο κοινός παράγοντας είναι ότι πάντα χρησιμοποιώ αυτό το συγκεκριμένο προιόν. Ενώ είναι πολύ πριν από την ημερομηνία λήξης και το αποθηκεύω σε κατάλληλο χώρο δεν δουλεύει ΠΟΤΕ. Έχω δοκιμάσει γύρω στα 15 σακουλάκια. ΠΑΝΤΑ το ίδιο πρόβλημα.

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

81 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ξηρή μαγιά στιγμής από τη Γιώτης η οποία βοηθά οι συνταγές σας να βγουν άρτιες. Είναι ιδανική για να παρασκευάσετε τσουρέκια, ντόνατς, πιροσκί, διάφορες ζύμες, ψωμί ή ακόμη και λουκουμάδες. *Το προϊόν μπορεί να περιέχει ίχνη από σιτηρά που εμπεριέχουν γλουτένη.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μαγιά
Τεμάχια
3 τμχ
Βάρος
8 gr

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Ολικής Άλεσης
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (11)

  1. 4
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Έχω παρατηρήσει ότι είναι η μόνη μαγιά που μου δουλεύει καλά με το αλεύρι της Αλλατίνη (τουλάχιστον από τις 3 επιλογές που υπάρχουν στα περισσότερα καταστήματα).

    Πίτσα, cinnamon rolls, donuts, λουκουμάδες.. ό,τι από αυτά έχω φτιάξει με την Γιώτης μου έχει πετύχει, με την Μagic δυστυχώς μια μου πετυχαίνουν μια όχι (κρίμα γιατί είναι λίγο πιο φθηνή, την βλέπω να βγαίνει και σε προσφορά συχνότερα).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ELINA_MONDANOU
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν φουσκώνει τίποτα, νόμιζα ότι κάνω κάτι λάθος και τελικά έφταιγε η μαγιά. Ότι δοκίμασα να κάνω δεν φουσκώνει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nekuleo_Sleipnir
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά αν δε το έβλεπα με τα μάτια μου δε θα το πίστευα, έβαλα ζυμάρι στο ψυγείο για 24 ώρες μαζί με ένα φακελάκι κιολας γιατί την είχα πάθει στο παρελθόν και δε φούσκωσε, πέταξα τα υπόλοιπα 2 όπως ήταν, άχρηστη τελείως...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Χ
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς λόγω της συγκεκριμένης μάγιας δεν φούσκωσαν οι λουκουμάδες. Τα άλλα δύο σακουλάκια της συσκευασίας τα πέταξα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k_michalopoulou
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσπαθώ να κάνω ζύμη για πίτσα δοκιμάζοντας διάφορες συνταγές. Πάντα η ζύμη δεν φούσκωνε και όταν έψηνα το ζυμάρι είχε απαίσια γεύση. Συνειδητοποίησα ότι φταίει η μαγιά. Την βάζω στο νερό και δεν κάνει ποτέ μπουρμπουλήθρες (foaming) που από ότι καταλαβαίνω οφείλεται στο ότι η μαγιά είναι νεκρή. Σιγούρεψα ότι όλες οι άλλες παράμετροι είναι εντάξει π.χ το νερό είναι στην κατάλληλη θερμοκρασία κλπ. Προσπαθώ τόσο καιρό να καταλάβω τι πάει στραβά και βλέποντας τις υπόλοιπες κριτικές συνειδητοποιώ ότι ο κοινός παράγοντας είναι ότι πάντα χρησιμοποιώ αυτό το συγκεκριμένο προιόν. Ενώ είναι πολύ πριν από την ημερομηνία λήξης και το αποθηκεύω σε κατάλληλο χώρο δεν δουλεύει ΠΟΤΕ. Έχω δοκιμάσει γύρω στα 15 σακουλάκια. ΠΑΝΤΑ το ίδιο πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ste.g
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λουκουμάδες, ίδια συνταγή 20 χρόνια...δε φούσκωσε η ζύμη, έγιναν σφιχτοί σαν λάστιχο. Κάτι άλλαξε στη ποιότητα της μαγιάς δεν εξηγείται αλλιώς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο προιον και σχετικα καλη τιμη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η χειρότερη μαγιά ever... Δεν φουσκώνει τίποτα απολύτως!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    2 φορες που την χρησιμοποίησα δεν φουσκωσε το ζυμαρι δεν την προτεινω για την τιμη της κιολας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Έχω παρατηρήσει ότι είναι η μόνη μαγιά που μου δουλεύει καλά με το αλεύρι της Αλλατίνη (τουλάχιστον από τις 3 επιλογές που υπάρχουν στα περισσότερα καταστήματα).

    Πίτσα, cinnamon rolls, donuts, λουκουμάδες.. ό,τι από αυτά έχω φτιάξει με την Γιώτης μου έχει πετύχει, με την Μagic δυστυχώς μια μου πετυχαίνουν μια όχι (κρίμα γιατί είναι λίγο πιο φθηνή, την βλέπω να βγαίνει και σε προσφορά συχνότερα).

    0
  • Δεν φουσκώνει τίποτα, νόμιζα ότι κάνω κάτι λάθος και τελικά έφταιγε η μαγιά. Ότι δοκίμασα να κάνω δεν φουσκώνει

    1
  • Πραγματικά αν δε το έβλεπα με τα μάτια μου δε θα το πίστευα, έβαλα ζυμάρι στο ψυγείο για 24 ώρες μαζί με ένα φακελάκι κιολας γιατί την είχα πάθει στο παρελθόν και δε φούσκωσε, πέταξα τα υπόλοιπα 2 όπως ήταν, άχρηστη τελείως...

    1
  • Δυστυχώς λόγω της συγκεκριμένης μάγιας δεν φούσκωσαν οι λουκουμάδες. Τα άλλα δύο σακουλάκια της συσκευασίας τα πέταξα!

    0
  • Προσπαθώ να κάνω ζύμη για πίτσα δοκιμάζοντας διάφορες συνταγές. Πάντα η ζύμη δεν φούσκωνε και όταν έψηνα το ζυμάρι είχε απαίσια γεύση. Συνειδητοποίησα ότι φταίει η μαγιά. Την βάζω στο νερό και δεν κάνει ποτέ μπουρμπουλήθρες (foaming) που από ότι καταλαβαίνω οφείλεται στο ότι η μαγιά είναι νεκρή. Σιγούρεψα ότι όλες οι άλλες παράμετροι είναι εντάξει π.χ το νερό είναι στην κατάλληλη θερμοκρασία κλπ. Προσπαθώ τόσο καιρό να καταλάβω τι πάει στραβά και βλέποντας τις υπόλοιπες κριτικές συνειδητοποιώ ότι ο κοινός παράγοντας είναι ότι πάντα χρησιμοποιώ αυτό το συγκεκριμένο προιόν. Ενώ είναι πολύ πριν από την ημερομηνία λήξης και το αποθηκεύω σε κατάλληλο χώρο δεν δουλεύει ΠΟΤΕ. Έχω δοκιμάσει γύρω στα 15 σακουλάκια. ΠΑΝΤΑ το ίδιο πρόβλημα.

    4
  • Δες τα όλα
1,07 €
5,00 €   μεταφορικά