Κινητά Τηλέφωνα

Xiaomi Redmi Note 9S Dual SIM (4GB/64GB) Aurora Blue

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Οθόνη 6,67” FHD+
  • Τετραπλή κάμερα ΑΙ 48MP
  • Μπαταρία 5020mAh
  • Ταχεία φόρτιση 18W

91% αναλογία οθόνη-προς-σώμα. Τετραπλη κάμερα 48MP με υπερευρυγώνιο και macro φακό. Gorilla Glass 5. Πλευρικός αισθητήρας αποτυπώματος.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Με DotDisplay οθόνη 6.67" Full HD+, επεξεργαστή Snapdragon 720G, τετραπλό σύστημα πίσω κάμερων 48MP + 8MP + 5MP + 2MP με AI για ευκρίνεια σε όλες τις συνθήκες και βίντεο 4Κ στα 30fps & εμπρόσθια κάμερα 16MP για selfies. Mπαταρία 5020mAh και ταχεία φόρτιση 18W.

Μοναδικές επιδόσεις

Snapdragon 720G

Υψηλών επιδόσεων οκταπύρηνος επεξεργαστής, έως 2,3GHz. Πέμπτης γενιάς μηχανή ΑΙ με αναβαθμισμένες επιδόσεις ΑΙ.

5020mAh μεγάλης χωρητικότητας και γρήγορης φόρτισης 18W μπαταρία

Είτε ταξιδεύετε, είτε μετακινείστε, είτε εργάζεστε, σας είναι απαραίτητη μια μεγάλης αυτονομίας μπαταρία. Με την 5020mAh εξαιρετικά υψηλής χωρητικότητας μπαταρία, μπορείτε να περιηγείστε με το κινητό σας για ώρες χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε ότι θα ξεμείνετε από ενέργεια. Το Redmi Note 9S υποστηρίζει 18W ταχεία φόρτιση και συνοδεύεται από έναν φορτιστή 22,5W ταχείας φόρτισης στη συσκευασία.

Πλευρικός αισθητήρας αποτυπώματος

Ο συνδυασμός του κουμπιού power με τον αισθητήρα αποτυπώματος είναι σχεδιασμένος για να ταιριάζει άψογα στον αντίχειρά σας, επιτρέποντάς σας να απολαμβάνετε μια φυσική εμπειρία ξεκλειδώματος.

48MP υψηλής ευκρίνειας κυρίως κάμερα

Ανάλυση 8000 x 6000, night mode για πιο καθαρές λήψεις με εντυπωσιακές λεπτομέρειες, υποστήριξη 4K και λειτουργία Video Pro.

8MP υπερευρυγώνιος φακός

Παρέχει περίπου 1,3 φορές ευρύτερη προβολή, αυξάνει το οπτικό πεδίο από 79° σε 119° και υποστηρίζει διόρθωση παραμόρφωσης.

2MP αισθητήρας βάθους

AI portrait mode με επιδιόρθωση θολώματος φόντου και λήψεις πορτραίτων κινηματογραφικού επιπέδου με τη movie mode.

5MP αισθητήρας macro

Εξερεύνησε τις λεπτομέρειες, με 2 εκατοστά ελάχιστη απόσταση λήψης.

16MP in-display εμπρόσθια κάμερα

Με έως 120fps αργής κίνησης selfies και AI Beautify.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2020
Χρώμα
Μπλε
Βάρος
209 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Snapdragon 720G
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,3 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+6
RAM
4 GB
Χωρητικότητα
64 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
6,67 "
Ανάλυση
2400 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
IPS
Definition
Full HD

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Τετραπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Macro 5MP, Αισθητήρας Βάθους 2MP, Ευρυγώνιος 48MP, Υπερευρυγώνιος 8MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 120fps Slow Motion, 1080p 60fps, 4K 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Ευρυγώνιος 16MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, USB-C, Wi-Fi
NFC
-

Μπαταρία

Χωρητικότητα
5020 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ισχύς Φόρτισης
18 W
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Face ID, Light Sensor, Proximity, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Στο Πλάι

Διαστάσεις

Μήκος
165,75 mm
Πλάτος
76,68 mm
Πάχος
8,8 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (199)

Αξιολογήσεις

  1. 122
  2. 42
  3. 16
  4. 8
  5. 11
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Μπαταρία
  • Ποιότητα κλήσης
  • Φωτογραφίες
  • Ταχύτητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μουσική
  • Καταγραφή Video

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Υπέροχο το κινητό μέχρι που μου το έσπασε ο γάτος μου
    Κράτησε όμως 4 χρόνια με άψογο ήχο,εικόνα, φωτεινότητα κτλ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το πήρα μεταχειρισμένο το καλοκαίρι του 21.Μεχρι τώρα Ιούλιος του 2024 κ ακόμα πάει σφαίρα σε όλα του. Το κρατάω για όσο πάει ακόμα... Μιλάω για το 6/128

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kanakalischalets
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    13/07/2024 και όμως είναι ακόμα εδώ ...αγορά 10/06/2020
    ακόμα λειτουργεί κανονικά η μπαταρία του άψογη
    μπήκαμε στην 5η χρόνια ...πέρασε κορονοιο καραντινες διακοπές βραδυνές εξοδους

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mara_Vasila
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 4 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα. Καλές φωτογραφίες και καλή ταχύτητα για την τιμή του και η μπαταρία κρατάει αρκετά. Μετά από 4 χρόνια έχει κάποια κολλήματα κλείνει και ξανά ανοίγει μετά από 2 3 ώρες

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • FMT_Ninja
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ!!!!
    έχω αγοράσει το τηλέφωνο αυτό παρα πολλά χρόνια 4-5 και παραπάνω και έπειτα από χρήση 2-3 χρόνια πήρα το iphone X καινούργιο και άρχισε τα κολλήματα μετά από 3 μήνες, έπειτα το πούλησα 100€ και συνέχισα να χρησιμοποιώ αυτό το xiaomi και πραγματικά μετά από τόσα χρόνια είναι απίστευτο! το χρησιμοποιώ καθημερινά για πάρα πολλές χρήσεις πολλές ώρες 4-8 για gaming,browsing, social media, camera ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ και μου πέφτει και σχεδόν συνέχεια χωρίς τζαμακι δεν έχει ούτε γρατζουνιά! ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΟΥ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_karanikas6252
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο μόνος λόγος για να το αλλάξω είναι το συνεχόμενο ghost touch που το παθαίνει στα καλά καθούμενα. Μέχρι και τηλέφωνο πηρε μονο του σε φαση που το ειχα παρατημένο στο τραπέζι... Γενικά το digitizer άρχισε να μην ανταποκρίνεται σωστά.... Έχει καταντήσει κουραστικό. Πλεον και το ακουστικό του έχει χάσει την ένταση του και ακούς δύσκολα. Στεναχωριέμαι που πρέπει να το αλλάξω γιατί με έβγαλε ασπροπροσωπο οσο καιρό το είχα....

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nullByte
    1
    5 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαράδεκτο, είναι για τα σκουπίδια. Κολλάει, το μικρόφωνο είναι χάλια, η ανοιχτή ακρόαση είναι σαν μην υπάρχει αφού δεν σε ακούει κανείς. Ποτέ ξανά χιαομι

    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsakasd_7
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το κινητό αξίζει το έχω δυο χρόνια μου έχει πέσει άπειρες φορές και μου έχει σπάσει....γενικώς είναι ανθεκτικό κινητό. Η μπαταρία κρατάει μέχρι και 1,5 ημέρα γιατί έχει τύχει να τι ξεχάσω και να μην το έχω φορτίσει,η μπαταρία γενικως με χρήση social,παιχνίδια,κλήσεις κλπ αξίζει φουλ. Το μόνο που με έχει χαλάσει λίγο είναι η ανάλυση της φωτογραφίας και του βίντεο το βράδυ ειδικά τις πρωινές ώρες μέχρι και τις απογευματινές( που αρχίζει να πέφτει ο ήλιος) βγάζει καλουτσικες φωτογραφίες. Η ποιότητα του ήχου δεν έχει αλλάξει καθόλου απο την μέρα που το αγόρασα. Και οι κλήσεις μια χαρά ακούγομε.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aris_Gouvras
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από ένα χρόνο κάτοχος κ 4 συνεχόμενα χρόνια κάτοχος Xiaomi αποφάσισα να μην ξαναπάρω Xiaomi τα 2 πρώτα μοντέλα (mia1+ mia2 ) χωρίς πολλά προβλήματα κ άξιζαν τα λεφτά τους το συγκεκριμένο μετά από 7 μήνες λειτουργίας άρχισε τα κολλήματα , δέχεται κλείσεις όποτε θέλει κ γενικά είναι λίγο μάπα! Κολλήματα στην οθόνη, πατάει μόνη της κουμπιά κ δεν πατάει σωστά γενικά.Αυτά τα λίγα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Nakou2453
    3
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς έχει σοβαρο πρόβλημα το μικρόφωνο, η ανοιχτή ακρόαση καθώς και κάθε καλώδιο που χρησιμοποιώ για hands free. Ακούνε συνεχώς παράσιτα, ενώ είναι ένα αξιόλογο κινητό δεν βοηθά ουτε το service του στην επίλυση του ζητήματος, ούτε καν κινητό αντικατάστασης.

    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TM_ANASTASISTM
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από την ημέρα που το πήρα πάγωνε η οθόνη και λαγκαρε συνέχεια.Σε κάθε εφαρμογή που έμπενα και μπαίνω παγώνει η οθόνη και με πεταει.Το κινητό αυτό δεν είναι για gaming!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tomgogl3
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητό το έχω 1,5 χρόνο περίπου πάρα πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας και αρκετα καλή κάμερα. αλλά τελευταία έχω παρατηρήσει να κολλάει αρεκτα το κινητό χωρις πίεση (να λειτουργεί μόνο του) δηλαδή κολλάει και μπαίνει και σε διάφορες εφαρμογές που αυτό το πρόβλημα λύνεται με επανεκκίνηση και αυτό μπορεί να γίνει 2 φορές την εβδομάδα. έπειτα αυτό μου έκανε ήταν ότι άφησα το κινητό για 1 λεπτό και απλά έκλεισε και προσπαθούσε να ανοίξει μόνο του έκανε την δόνηση και μετά έκλεινε αυτό έγινε κάπου στις 10 φορές και άνοιξε κανονικά

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mtasos47
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το κινητό ένα χρόνο και τέσσερις μήνες έως τώρα.. για τα χρήματα του άψογο, γρήγορο με ελάχιστα κολλήματα, καλή φωτεινή οθόνη για ips, καλές κάμερες όλα μια χαρά.. ΑΛΛΑ.. μου τα χάλασε στα βασικά.. λόγο επαγγέλματος ταξιδεύω καθημερινά και όταν το σήμα είναι αδύναμο το κινητό τα παίζει εντελώς.. κάνοντας κλήση κολλάει, δεν τερματίζει δεν κάνει επανακληση μέχρι και ολοκληρωτικό κολλημα τρώει μερικες φορές και χρειάζεται επανεκκίνηση..επισης πολλές φορές ενώ ξέρω ότι έχω φτάσει σε περιοχή που έχει καλύτερη κάλυψη δικτύου αυτό συνεχίζει να μην έχει σήμα και χρειάζεται επανεκκίνηση.. αυτό φυσικά αρνητικό για μένα που ταξιδεύω, μέσα στην Αθήνα το κινητό είναι μια χαρά..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • taztaz
    4
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπορεί να δείχνει ότι έχει 4 κάμερες αλλά λειτουργουν οι 2 η μία για τον ευρυγώνιο φακό και η άλλη για κανονικη φωτό η οποία μετατρέπεται σε ψηφιακό χ2 ζουμ.οι άλλες 2 κάμερες είναι fake.σε θέμα επεξεργαστικής ταχύτητας είναι καλό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Corvo Attano
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω 13 μήνες και το είχα αγοράσει στα 197 ευρώ. Μετά τον τέταρτο μήνα αγοράς άρχισε να παθαίνει κολλήματα και να χάνει τον έλεγχο το interface συχνά-πυκνά. Τους τελευταίους 3 μήνες κάποιες φορές όταν μιλάω στο τηλ. κάνει επανεκκίνηση μόνο του, ειδικά αν έχει πιεστεί από άποψη θερμοκρασίας. Η μπαταρία του κράταγε περισσότερο στους πρώτους μήνες, έχει χάσει κάπως την απόδοση της, χωρίς να το πολυκαίω. Μια μέρα στην βγάζει σίγουρα, για την δεύτερη μέρα εξαρτάται τι κάνεις. Δεν το χρησιμοποιώ για gaming ούτε για να ακούω μουσική ή να βλέπω βίντεο με τις ώρες. Το ηχείο είναι τίμιο γενικά, με ακούνε όσοι μιλάω ακόμα και στην ανοιχτή ακρόαση. Κάπως μέτριες προς τα κάτω θα έλεγα τις φωτογραφίες και ειδικά τις selfie. Εκεί χάνει πολύ. Στο browsing δεν θα έχεις θέμα και με τα social media. Είναι το δεύτερο Xiaomi που αγοράζω, ομολογουμένως το συγκεκριμένο δεν μου πολύ βγήκε και δεν θα το επέλεγα πάλι λόγω των δύο πρώτων προβλημάτων που ανέφερα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KaterinaFilia
    1
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του κινητού 1 χρόνο και κάτι. Ενώ όλα πήγαιναν τέλεια ήμουν πολύ ευχαριστημένη άρχισαν τα προβλήματα. Άρχισε να κολλάει να με παίρνουν τηλέφωνο και να δείχνει κλειστό ή ακόμα και να μην χτυπάει καν δεν μου δουλεύει σωστά αρκετές εφαρμογές και στις περισσότερες με πετάει και έξω. Εγώ απογοητεύει πολύ μπορώ να πω.Καλυτερα να ψάξετε κάτι άλλο σε αυτή την τιμή σίγουρα δεν το προτείνω

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konino
    1
    6 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω ένα χρόνο περίπου.Κολλαγε που και που στην αρχή δεν έδινα σημασία. Τώρα τελευταία όμως το έχει παρακάνει.Κλεινει ενώ μιλάω κάνει μόνο του επανεκκίνησεις κτλ.Οσο περνάει ο καιρός είναι όλα και πιο κοντά στα σκουπίδια. Samsung και πάλι Samsung λυπάμαι που το λέω αλλά έτσι είναι. Μετάνιωσα που άλλαξα εταιρεία.

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vladimiros_arvanitis
    1
    5 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο έχω αγοράσει!!160 ευρώ πεταμένα,το τηλ κολλάει δεν με αφήνει να διαχειριστώ εφαρμογές κ κλήσεις και όταν απευθύνθηκα στην xiaomi μου είπαν να το στείλω στο τεχνικό τμήμα να το κοιτάξουν και να μείνω χωρίς τηλ δύο εβδομάδες!μακριά από xiaomi πλέον ,μετάνιωσα...

    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • brioulon
    1
    4 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο SAMSUNG που το ειχα 4 χρονια χωρις κανενα προβλημα απλα το βαρεθηκα αποφασισα να παρω το REDMI 9 .Απο την αρχη κολλουσε μου ειχε κλεισει μονο του δυο φορες και μεσα σε ενα μηνα μαυρισε η οθονη ουτε ανοιγει ουτε κλεινει με λιγα λογια πεταξα τα λεφτα μου.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpesalis
    3
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αλλαξα δύο συσκευές οι οποίες ηταν εντος εγγύησης.Το πρόβλημα που παρουσιαζε ηταν η σκονη στην κύρια κάμερα λογω αστοχίας υλικού.Οποιος το παρατηρήσει θ δει οτι οντως θα έχει σκονη.. τζάμπα η ταλαιπωρία .δεν αξίζει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Teacher
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι απίστευτο. Δουλεύει πολύ γρήγορα και δεν κολλάει καθόλου. Μετά από 5 χρόνια χρήσης παραμένει εξαιρετικό, κολλάει πολύ λίγο και παρόλο που μου έπεσε αρκετές φορές, δεν έπαθε τίποτα (μόνο μικρές γρατζουνιές στα πλάγια). Η κάμερα απίστευτη για φωτογραφίες μέσα στη μέρα αλλά για νυχτερινές όχι τοσο καλή. Αξίζει τα λεφτά του!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marinos Bouzis
    5
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει.να δόσεις και 300€ για αυτό το κινητό! Το πήρα 170€.. Είναι γρήγορο παίζω βαριά παιχνίδια και ανταποκρίνεται τέλεια! Η μπαταρία είναι πολύ καλή αλλά αν την εξαντλήσετε κάτω των 10% αρχίζει να κόλα το κινητό μέχρι να ανέβει μπαταρία! Στις κλήσεις ανταποκρίνεται τέλεια... Αν το θέλετε για gaming κτλ καλύτερα να πάτε σε ένα xiaomi poco... Αν το θέλετε για να παίζεται λίγο παιχνίδια η λίγο μουσική η social media κτλ είναι ότι. Αξίζει τα λεφτά του

    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yotulatz
    3
    7 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το Mi A3, που το είχα λατρέψει. Είναι πολύ βαρύ και δεν έχει τόσο καλό ηχείο. Δε θα το ξαναέπαιρνα ( το mi a3 το χα παρει 2 φορές)

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • patrikas.vaggelis
    5
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έρχεται με δωρεάν πίσω προστατευτικό κάλλυμα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giopao2001
    5
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο κινητό με βάση τα λεφτά του! Πολύ ωραία κάμερα και αρκετά πολύ γρήγορο! Μπαταρία πολύ καλή ν

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panoskexag
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό φυσάει το έχω μισό χρόνο σχεδόν τον πήρα 180€ και είναι πολύ καλύτερο από προηγούμενες πιο επώνυμες συσκευές. Αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω τρομερές φωτογραφίες ταχύτατο και οσον αφορά την μπαταρία όλη μέρα ανοιχτά mb και μου περισσεύει και όλας η μπαταρία. Το συστήνω ανεπιφύλακτα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Υπέροχο το κινητό μέχρι που μου το έσπασε ο γάτος μου
    Κράτησε όμως 4 χρόνια με άψογο ήχο,εικόνα, φωτεινότητα κτλ!

    0
  • Το πήρα μεταχειρισμένο το καλοκαίρι του 21.Μεχρι τώρα Ιούλιος του 2024 κ ακόμα πάει σφαίρα σε όλα του. Το κρατάω για όσο πάει ακόμα... Μιλάω για το 6/128

    0
  • 13/07/2024 και όμως είναι ακόμα εδώ ...αγορά 10/06/2020
    ακόμα λειτουργεί κανονικά η μπαταρία του άψογη
    μπήκαμε στην 5η χρόνια ...πέρασε κορονοιο καραντινες διακοπές βραδυνές εξοδους

    4
  • Το έχω 4 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα. Καλές φωτογραφίες και καλή ταχύτητα για την τιμή του και η μπαταρία κρατάει αρκετά. Μετά από 4 χρόνια έχει κάποια κολλήματα κλείνει και ξανά ανοίγει μετά από 2 3 ώρες

    3
  • ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ!!!!
    έχω αγοράσει το τηλέφωνο αυτό παρα πολλά χρόνια 4-5 και παραπάνω και έπειτα από χρήση 2-3 χρόνια πήρα το iphone X καινούργιο και άρχισε τα κολλήματα μετά από 3 μήνες, έπειτα το πούλησα 100€ και συνέχισα να χρησιμοποιώ αυτό το xiaomi και πραγματικά μετά από τόσα χρόνια είναι απίστευτο! το χρησιμοποιώ καθημερινά για πάρα πολλές χρήσεις πολλές ώρες 4-8 για gaming,browsing, social media, camera ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ και μου πέφτει και σχεδόν συνέχεια χωρίς τζαμακι δεν έχει ούτε γρατζουνιά! ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΟΥ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (138)

Ερωτήσεις

879 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Stel_Manar

Καλησπέρα. Ποιο κινητό μεταξύ αυτου και του Xiaomi redmi note 10 μου προτείνετε;

sifakibas

Καλησπέρα...
Πήρα πρόσφατα το Xiaomi Note 9 pro κ θέλω να μου πείτε αν ξέρετε πως να αποθηκεύσω μετά τη live μετάδοση στο fb το βίντεο στη συσκευή μου!!! Δε μου δίνει επιλογή... ενώ το προηγούμενο μου κιν (Samsung A5 2017) το έκανε ... Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Δες όλες τις ερωτήσεις (138)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2020
Χρώμα
Μπλε
Βάρος
209 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Snapdragon 720G
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,3 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+6
RAM
4 GB
Χωρητικότητα
64 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
6,67 "
Ανάλυση
2400 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
IPS
Definition
Full HD

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Τετραπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Macro 5MP, Αισθητήρας Βάθους 2MP, Ευρυγώνιος 48MP, Υπερευρυγώνιος 8MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 120fps Slow Motion, 1080p 60fps, 4K 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Ευρυγώνιος 16MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, USB-C, Wi-Fi
NFC
-

Μπαταρία

Χωρητικότητα
5020 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ισχύς Φόρτισης
18 W
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Face ID, Light Sensor, Proximity, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Στο Πλάι

Διαστάσεις

Μήκος
165,75 mm
Πλάτος
76,68 mm
Πάχος
8,8 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Με DotDisplay οθόνη 6.67" Full HD+, επεξεργαστή Snapdragon 720G, τετραπλό σύστημα πίσω κάμερων 48MP + 8MP + 5MP + 2MP με AI για ευκρίνεια σε όλες τις συνθήκες και βίντεο 4Κ στα 30fps & εμπρόσθια κάμερα 16MP για selfies. Mπαταρία 5020mAh και ταχεία φόρτιση 18W.

Μοναδικές επιδόσεις

Snapdragon 720G

Υψηλών επιδόσεων οκταπύρηνος επεξεργαστής, έως 2,3GHz. Πέμπτης γενιάς μηχανή ΑΙ με αναβαθμισμένες επιδόσεις ΑΙ.

5020mAh μεγάλης χωρητικότητας και γρήγορης φόρτισης 18W μπαταρία

Είτε ταξιδεύετε, είτε μετακινείστε, είτε εργάζεστε, σας είναι απαραίτητη μια μεγάλης αυτονομίας μπαταρία. Με την 5020mAh εξαιρετικά υψηλής χωρητικότητας μπαταρία, μπορείτε να περιηγείστε με το κινητό σας για ώρες χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε ότι θα ξεμείνετε από ενέργεια. Το Redmi Note 9S υποστηρίζει 18W ταχεία φόρτιση και συνοδεύεται από έναν φορτιστή 22,5W ταχείας φόρτισης στη συσκευασία.

Πλευρικός αισθητήρας αποτυπώματος

Ο συνδυασμός του κουμπιού power με τον αισθητήρα αποτυπώματος είναι σχεδιασμένος για να ταιριάζει άψογα στον αντίχειρά σας, επιτρέποντάς σας να απολαμβάνετε μια φυσική εμπειρία ξεκλειδώματος.

48MP υψηλής ευκρίνειας κυρίως κάμερα

Ανάλυση 8000 x 6000, night mode για πιο καθαρές λήψεις με εντυπωσιακές λεπτομέρειες, υποστήριξη 4K και λειτουργία Video Pro.

8MP υπερευρυγώνιος φακός

Παρέχει περίπου 1,3 φορές ευρύτερη προβολή, αυξάνει το οπτικό πεδίο από 79° σε 119° και υποστηρίζει διόρθωση παραμόρφωσης.

2MP αισθητήρας βάθους

AI portrait mode με επιδιόρθωση θολώματος φόντου και λήψεις πορτραίτων κινηματογραφικού επιπέδου με τη movie mode.

5MP αισθητήρας macro

Εξερεύνησε τις λεπτομέρειες, με 2 εκατοστά ελάχιστη απόσταση λήψης.

16MP in-display εμπρόσθια κάμερα

Με έως 120fps αργής κίνησης selfies και AI Beautify.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (199)

  1. 122
  2. 42
  3. 16
  4. 8
  5. 11
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Μπαταρία
  • Ποιότητα κλήσης
  • Φωτογραφίες
  • Ταχύτητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μουσική
  • Καταγραφή Video

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Υπέροχο το κινητό μέχρι που μου το έσπασε ο γάτος μου
    Κράτησε όμως 4 χρόνια με άψογο ήχο,εικόνα, φωτεινότητα κτλ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το πήρα μεταχειρισμένο το καλοκαίρι του 21.Μεχρι τώρα Ιούλιος του 2024 κ ακόμα πάει σφαίρα σε όλα του. Το κρατάω για όσο πάει ακόμα... Μιλάω για το 6/128

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kanakalischalets
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    13/07/2024 και όμως είναι ακόμα εδώ ...αγορά 10/06/2020
    ακόμα λειτουργεί κανονικά η μπαταρία του άψογη
    μπήκαμε στην 5η χρόνια ...πέρασε κορονοιο καραντινες διακοπές βραδυνές εξοδους

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mara_Vasila
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 4 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα. Καλές φωτογραφίες και καλή ταχύτητα για την τιμή του και η μπαταρία κρατάει αρκετά. Μετά από 4 χρόνια έχει κάποια κολλήματα κλείνει και ξανά ανοίγει μετά από 2 3 ώρες

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • FMT_Ninja
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ!!!!
    έχω αγοράσει το τηλέφωνο αυτό παρα πολλά χρόνια 4-5 και παραπάνω και έπειτα από χρήση 2-3 χρόνια πήρα το iphone X καινούργιο και άρχισε τα κολλήματα μετά από 3 μήνες, έπειτα το πούλησα 100€ και συνέχισα να χρησιμοποιώ αυτό το xiaomi και πραγματικά μετά από τόσα χρόνια είναι απίστευτο! το χρησιμοποιώ καθημερινά για πάρα πολλές χρήσεις πολλές ώρες 4-8 για gaming,browsing, social media, camera ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ και μου πέφτει και σχεδόν συνέχεια χωρίς τζαμακι δεν έχει ούτε γρατζουνιά! ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΟΥ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_karanikas6252
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο μόνος λόγος για να το αλλάξω είναι το συνεχόμενο ghost touch που το παθαίνει στα καλά καθούμενα. Μέχρι και τηλέφωνο πηρε μονο του σε φαση που το ειχα παρατημένο στο τραπέζι... Γενικά το digitizer άρχισε να μην ανταποκρίνεται σωστά.... Έχει καταντήσει κουραστικό. Πλεον και το ακουστικό του έχει χάσει την ένταση του και ακούς δύσκολα. Στεναχωριέμαι που πρέπει να το αλλάξω γιατί με έβγαλε ασπροπροσωπο οσο καιρό το είχα....

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nullByte
    1
    5 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαράδεκτο, είναι για τα σκουπίδια. Κολλάει, το μικρόφωνο είναι χάλια, η ανοιχτή ακρόαση είναι σαν μην υπάρχει αφού δεν σε ακούει κανείς. Ποτέ ξανά χιαομι

    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsakasd_7
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το κινητό αξίζει το έχω δυο χρόνια μου έχει πέσει άπειρες φορές και μου έχει σπάσει....γενικώς είναι ανθεκτικό κινητό. Η μπαταρία κρατάει μέχρι και 1,5 ημέρα γιατί έχει τύχει να τι ξεχάσω και να μην το έχω φορτίσει,η μπαταρία γενικως με χρήση social,παιχνίδια,κλήσεις κλπ αξίζει φουλ. Το μόνο που με έχει χαλάσει λίγο είναι η ανάλυση της φωτογραφίας και του βίντεο το βράδυ ειδικά τις πρωινές ώρες μέχρι και τις απογευματινές( που αρχίζει να πέφτει ο ήλιος) βγάζει καλουτσικες φωτογραφίες. Η ποιότητα του ήχου δεν έχει αλλάξει καθόλου απο την μέρα που το αγόρασα. Και οι κλήσεις μια χαρά ακούγομε.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aris_Gouvras
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από ένα χρόνο κάτοχος κ 4 συνεχόμενα χρόνια κάτοχος Xiaomi αποφάσισα να μην ξαναπάρω Xiaomi τα 2 πρώτα μοντέλα (mia1+ mia2 ) χωρίς πολλά προβλήματα κ άξιζαν τα λεφτά τους το συγκεκριμένο μετά από 7 μήνες λειτουργίας άρχισε τα κολλήματα , δέχεται κλείσεις όποτε θέλει κ γενικά είναι λίγο μάπα! Κολλήματα στην οθόνη, πατάει μόνη της κουμπιά κ δεν πατάει σωστά γενικά.Αυτά τα λίγα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Nakou2453
    3
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς έχει σοβαρο πρόβλημα το μικρόφωνο, η ανοιχτή ακρόαση καθώς και κάθε καλώδιο που χρησιμοποιώ για hands free. Ακούνε συνεχώς παράσιτα, ενώ είναι ένα αξιόλογο κινητό δεν βοηθά ουτε το service του στην επίλυση του ζητήματος, ούτε καν κινητό αντικατάστασης.

    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TM_ANASTASISTM
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από την ημέρα που το πήρα πάγωνε η οθόνη και λαγκαρε συνέχεια.Σε κάθε εφαρμογή που έμπενα και μπαίνω παγώνει η οθόνη και με πεταει.Το κινητό αυτό δεν είναι για gaming!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tomgogl3
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητό το έχω 1,5 χρόνο περίπου πάρα πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας και αρκετα καλή κάμερα. αλλά τελευταία έχω παρατηρήσει να κολλάει αρεκτα το κινητό χωρις πίεση (να λειτουργεί μόνο του) δηλαδή κολλάει και μπαίνει και σε διάφορες εφαρμογές που αυτό το πρόβλημα λύνεται με επανεκκίνηση και αυτό μπορεί να γίνει 2 φορές την εβδομάδα. έπειτα αυτό μου έκανε ήταν ότι άφησα το κινητό για 1 λεπτό και απλά έκλεισε και προσπαθούσε να ανοίξει μόνο του έκανε την δόνηση και μετά έκλεινε αυτό έγινε κάπου στις 10 φορές και άνοιξε κανονικά

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mtasos47
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το κινητό ένα χρόνο και τέσσερις μήνες έως τώρα.. για τα χρήματα του άψογο, γρήγορο με ελάχιστα κολλήματα, καλή φωτεινή οθόνη για ips, καλές κάμερες όλα μια χαρά.. ΑΛΛΑ.. μου τα χάλασε στα βασικά.. λόγο επαγγέλματος ταξιδεύω καθημερινά και όταν το σήμα είναι αδύναμο το κινητό τα παίζει εντελώς.. κάνοντας κλήση κολλάει, δεν τερματίζει δεν κάνει επανακληση μέχρι και ολοκληρωτικό κολλημα τρώει μερικες φορές και χρειάζεται επανεκκίνηση..επισης πολλές φορές ενώ ξέρω ότι έχω φτάσει σε περιοχή που έχει καλύτερη κάλυψη δικτύου αυτό συνεχίζει να μην έχει σήμα και χρειάζεται επανεκκίνηση.. αυτό φυσικά αρνητικό για μένα που ταξιδεύω, μέσα στην Αθήνα το κινητό είναι μια χαρά..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • taztaz
    4
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπορεί να δείχνει ότι έχει 4 κάμερες αλλά λειτουργουν οι 2 η μία για τον ευρυγώνιο φακό και η άλλη για κανονικη φωτό η οποία μετατρέπεται σε ψηφιακό χ2 ζουμ.οι άλλες 2 κάμερες είναι fake.σε θέμα επεξεργαστικής ταχύτητας είναι καλό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Corvo Attano
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω 13 μήνες και το είχα αγοράσει στα 197 ευρώ. Μετά τον τέταρτο μήνα αγοράς άρχισε να παθαίνει κολλήματα και να χάνει τον έλεγχο το interface συχνά-πυκνά. Τους τελευταίους 3 μήνες κάποιες φορές όταν μιλάω στο τηλ. κάνει επανεκκίνηση μόνο του, ειδικά αν έχει πιεστεί από άποψη θερμοκρασίας. Η μπαταρία του κράταγε περισσότερο στους πρώτους μήνες, έχει χάσει κάπως την απόδοση της, χωρίς να το πολυκαίω. Μια μέρα στην βγάζει σίγουρα, για την δεύτερη μέρα εξαρτάται τι κάνεις. Δεν το χρησιμοποιώ για gaming ούτε για να ακούω μουσική ή να βλέπω βίντεο με τις ώρες. Το ηχείο είναι τίμιο γενικά, με ακούνε όσοι μιλάω ακόμα και στην ανοιχτή ακρόαση. Κάπως μέτριες προς τα κάτω θα έλεγα τις φωτογραφίες και ειδικά τις selfie. Εκεί χάνει πολύ. Στο browsing δεν θα έχεις θέμα και με τα social media. Είναι το δεύτερο Xiaomi που αγοράζω, ομολογουμένως το συγκεκριμένο δεν μου πολύ βγήκε και δεν θα το επέλεγα πάλι λόγω των δύο πρώτων προβλημάτων που ανέφερα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KaterinaFilia
    1
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του κινητού 1 χρόνο και κάτι. Ενώ όλα πήγαιναν τέλεια ήμουν πολύ ευχαριστημένη άρχισαν τα προβλήματα. Άρχισε να κολλάει να με παίρνουν τηλέφωνο και να δείχνει κλειστό ή ακόμα και να μην χτυπάει καν δεν μου δουλεύει σωστά αρκετές εφαρμογές και στις περισσότερες με πετάει και έξω. Εγώ απογοητεύει πολύ μπορώ να πω.Καλυτερα να ψάξετε κάτι άλλο σε αυτή την τιμή σίγουρα δεν το προτείνω

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konino
    1
    6 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω ένα χρόνο περίπου.Κολλαγε που και που στην αρχή δεν έδινα σημασία. Τώρα τελευταία όμως το έχει παρακάνει.Κλεινει ενώ μιλάω κάνει μόνο του επανεκκίνησεις κτλ.Οσο περνάει ο καιρός είναι όλα και πιο κοντά στα σκουπίδια. Samsung και πάλι Samsung λυπάμαι που το λέω αλλά έτσι είναι. Μετάνιωσα που άλλαξα εταιρεία.

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vladimiros_arvanitis
    1
    5 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο έχω αγοράσει!!160 ευρώ πεταμένα,το τηλ κολλάει δεν με αφήνει να διαχειριστώ εφαρμογές κ κλήσεις και όταν απευθύνθηκα στην xiaomi μου είπαν να το στείλω στο τεχνικό τμήμα να το κοιτάξουν και να μείνω χωρίς τηλ δύο εβδομάδες!μακριά από xiaomi πλέον ,μετάνιωσα...

    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • brioulon
    1
    4 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο SAMSUNG που το ειχα 4 χρονια χωρις κανενα προβλημα απλα το βαρεθηκα αποφασισα να παρω το REDMI 9 .Απο την αρχη κολλουσε μου ειχε κλεισει μονο του δυο φορες και μεσα σε ενα μηνα μαυρισε η οθονη ουτε ανοιγει ουτε κλεινει με λιγα λογια πεταξα τα λεφτα μου.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpesalis
    3
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αλλαξα δύο συσκευές οι οποίες ηταν εντος εγγύησης.Το πρόβλημα που παρουσιαζε ηταν η σκονη στην κύρια κάμερα λογω αστοχίας υλικού.Οποιος το παρατηρήσει θ δει οτι οντως θα έχει σκονη.. τζάμπα η ταλαιπωρία .δεν αξίζει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Teacher
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι απίστευτο. Δουλεύει πολύ γρήγορα και δεν κολλάει καθόλου. Μετά από 5 χρόνια χρήσης παραμένει εξαιρετικό, κολλάει πολύ λίγο και παρόλο που μου έπεσε αρκετές φορές, δεν έπαθε τίποτα (μόνο μικρές γρατζουνιές στα πλάγια). Η κάμερα απίστευτη για φωτογραφίες μέσα στη μέρα αλλά για νυχτερινές όχι τοσο καλή. Αξίζει τα λεφτά του!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marinos Bouzis
    5
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει.να δόσεις και 300€ για αυτό το κινητό! Το πήρα 170€.. Είναι γρήγορο παίζω βαριά παιχνίδια και ανταποκρίνεται τέλεια! Η μπαταρία είναι πολύ καλή αλλά αν την εξαντλήσετε κάτω των 10% αρχίζει να κόλα το κινητό μέχρι να ανέβει μπαταρία! Στις κλήσεις ανταποκρίνεται τέλεια... Αν το θέλετε για gaming κτλ καλύτερα να πάτε σε ένα xiaomi poco... Αν το θέλετε για να παίζεται λίγο παιχνίδια η λίγο μουσική η social media κτλ είναι ότι. Αξίζει τα λεφτά του

    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yotulatz
    3
    7 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το Mi A3, που το είχα λατρέψει. Είναι πολύ βαρύ και δεν έχει τόσο καλό ηχείο. Δε θα το ξαναέπαιρνα ( το mi a3 το χα παρει 2 φορές)

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • patrikas.vaggelis
    5
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έρχεται με δωρεάν πίσω προστατευτικό κάλλυμα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giopao2001
    5
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο κινητό με βάση τα λεφτά του! Πολύ ωραία κάμερα και αρκετά πολύ γρήγορο! Μπαταρία πολύ καλή ν

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panoskexag
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό φυσάει το έχω μισό χρόνο σχεδόν τον πήρα 180€ και είναι πολύ καλύτερο από προηγούμενες πιο επώνυμες συσκευές. Αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω τρομερές φωτογραφίες ταχύτατο και οσον αφορά την μπαταρία όλη μέρα ανοιχτά mb και μου περισσεύει και όλας η μπαταρία. Το συστήνω ανεπιφύλακτα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Υπέροχο το κινητό μέχρι που μου το έσπασε ο γάτος μου
    Κράτησε όμως 4 χρόνια με άψογο ήχο,εικόνα, φωτεινότητα κτλ!

    0
  • Το πήρα μεταχειρισμένο το καλοκαίρι του 21.Μεχρι τώρα Ιούλιος του 2024 κ ακόμα πάει σφαίρα σε όλα του. Το κρατάω για όσο πάει ακόμα... Μιλάω για το 6/128

    0
  • 13/07/2024 και όμως είναι ακόμα εδώ ...αγορά 10/06/2020
    ακόμα λειτουργεί κανονικά η μπαταρία του άψογη
    μπήκαμε στην 5η χρόνια ...πέρασε κορονοιο καραντινες διακοπές βραδυνές εξοδους

    4
  • Το έχω 4 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα. Καλές φωτογραφίες και καλή ταχύτητα για την τιμή του και η μπαταρία κρατάει αρκετά. Μετά από 4 χρόνια έχει κάποια κολλήματα κλείνει και ξανά ανοίγει μετά από 2 3 ώρες

    3
  • ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ!!!!
    έχω αγοράσει το τηλέφωνο αυτό παρα πολλά χρόνια 4-5 και παραπάνω και έπειτα από χρήση 2-3 χρόνια πήρα το iphone X καινούργιο και άρχισε τα κολλήματα μετά από 3 μήνες, έπειτα το πούλησα 100€ και συνέχισα να χρησιμοποιώ αυτό το xiaomi και πραγματικά μετά από τόσα χρόνια είναι απίστευτο! το χρησιμοποιώ καθημερινά για πάρα πολλές χρήσεις πολλές ώρες 4-8 για gaming,browsing, social media, camera ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ και μου πέφτει και σχεδόν συνέχεια χωρίς τζαμακι δεν έχει ούτε γρατζουνιά! ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΟΥ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!

    2
  • Δες τα όλα