Υψηλών επιδόσεων οκταπύρηνος επεξεργαστής, έως 2,3GHz. Πέμπτης γενιάς μηχανή ΑΙ με αναβαθμισμένες επιδόσεις ΑΙ.
Έχει NFC?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
91% αναλογία οθόνη-προς-σώμα. Τετραπλη κάμερα 48MP με υπερευρυγώνιο και macro φακό. Gorilla Glass 5. Πλευρικός αισθητήρας αποτυπώματος.
Δες όλη την περιγραφήΜε DotDisplay οθόνη 6.67" Full HD+, επεξεργαστή Snapdragon 720G, τετραπλό σύστημα πίσω κάμερων 48MP + 8MP + 5MP + 2MP με AI για ευκρίνεια σε όλες τις συνθήκες και βίντεο 4Κ στα 30fps & εμπρόσθια κάμερα 16MP για selfies. Mπαταρία 5020mAh και ταχεία φόρτιση 18W.
Υψηλών επιδόσεων οκταπύρηνος επεξεργαστής, έως 2,3GHz. Πέμπτης γενιάς μηχανή ΑΙ με αναβαθμισμένες επιδόσεις ΑΙ.
Είτε ταξιδεύετε, είτε μετακινείστε, είτε εργάζεστε, σας είναι απαραίτητη μια μεγάλης αυτονομίας μπαταρία. Με την 5020mAh εξαιρετικά υψηλής χωρητικότητας μπαταρία, μπορείτε να περιηγείστε με το κινητό σας για ώρες χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε ότι θα ξεμείνετε από ενέργεια. Το Redmi Note 9S υποστηρίζει 18W ταχεία φόρτιση και συνοδεύεται από έναν φορτιστή 22,5W ταχείας φόρτισης στη συσκευασία.
Ο συνδυασμός του κουμπιού power με τον αισθητήρα αποτυπώματος είναι σχεδιασμένος για να ταιριάζει άψογα στον αντίχειρά σας, επιτρέποντάς σας να απολαμβάνετε μια φυσική εμπειρία ξεκλειδώματος.
Ανάλυση 8000 x 6000, night mode για πιο καθαρές λήψεις με εντυπωσιακές λεπτομέρειες, υποστήριξη 4K και λειτουργία Video Pro.
Παρέχει περίπου 1,3 φορές ευρύτερη προβολή, αυξάνει το οπτικό πεδίο από 79° σε 119° και υποστηρίζει διόρθωση παραμόρφωσης.
AI portrait mode με επιδιόρθωση θολώματος φόντου και λήψεις πορτραίτων κινηματογραφικού επιπέδου με τη movie mode.
Εξερεύνησε τις λεπτομέρειες, με 2 εκατοστά ελάχιστη απόσταση λήψης.
Με έως 120fps αργής κίνησης selfies και AI Beautify.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Υπέροχο το κινητό μέχρι που μου το έσπασε ο γάτος μου
Κράτησε όμως 4 χρόνια με άψογο ήχο,εικόνα, φωτεινότητα κτλ!
Το πήρα μεταχειρισμένο το καλοκαίρι του 21.Μεχρι τώρα Ιούλιος του 2024 κ ακόμα πάει σφαίρα σε όλα του. Το κρατάω για όσο πάει ακόμα... Μιλάω για το 6/128
13/07/2024 και όμως είναι ακόμα εδώ ...αγορά 10/06/2020
ακόμα λειτουργεί κανονικά η μπαταρία του άψογη
μπήκαμε στην 5η χρόνια ...πέρασε κορονοιο καραντινες διακοπές βραδυνές εξοδους
Το έχω 4 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα. Καλές φωτογραφίες και καλή ταχύτητα για την τιμή του και η μπαταρία κρατάει αρκετά. Μετά από 4 χρόνια έχει κάποια κολλήματα κλείνει και ξανά ανοίγει μετά από 2 3 ώρες
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ!!!!
έχω αγοράσει το τηλέφωνο αυτό παρα πολλά χρόνια 4-5 και παραπάνω και έπειτα από χρήση 2-3 χρόνια πήρα το iphone X καινούργιο και άρχισε τα κολλήματα μετά από 3 μήνες, έπειτα το πούλησα 100€ και συνέχισα να χρησιμοποιώ αυτό το xiaomi και πραγματικά μετά από τόσα χρόνια είναι απίστευτο! το χρησιμοποιώ καθημερινά για πάρα πολλές χρήσεις πολλές ώρες 4-8 για gaming,browsing, social media, camera ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ και μου πέφτει και σχεδόν συνέχεια χωρίς τζαμακι δεν έχει ούτε γρατζουνιά! ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΟΥ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!
Ο μόνος λόγος για να το αλλάξω είναι το συνεχόμενο ghost touch που το παθαίνει στα καλά καθούμενα. Μέχρι και τηλέφωνο πηρε μονο του σε φαση που το ειχα παρατημένο στο τραπέζι... Γενικά το digitizer άρχισε να μην ανταποκρίνεται σωστά.... Έχει καταντήσει κουραστικό. Πλεον και το ακουστικό του έχει χάσει την ένταση του και ακούς δύσκολα. Στεναχωριέμαι που πρέπει να το αλλάξω γιατί με έβγαλε ασπροπροσωπο οσο καιρό το είχα....
Απαράδεκτο, είναι για τα σκουπίδια. Κολλάει, το μικρόφωνο είναι χάλια, η ανοιχτή ακρόαση είναι σαν μην υπάρχει αφού δεν σε ακούει κανείς. Ποτέ ξανά χιαομι
Παιδιά το κινητό αξίζει το έχω δυο χρόνια μου έχει πέσει άπειρες φορές και μου έχει σπάσει....γενικώς είναι ανθεκτικό κινητό. Η μπαταρία κρατάει μέχρι και 1,5 ημέρα γιατί έχει τύχει να τι ξεχάσω και να μην το έχω φορτίσει,η μπαταρία γενικως με χρήση social,παιχνίδια,κλήσεις κλπ αξίζει φουλ. Το μόνο που με έχει χαλάσει λίγο είναι η ανάλυση της φωτογραφίας και του βίντεο το βράδυ ειδικά τις πρωινές ώρες μέχρι και τις απογευματινές( που αρχίζει να πέφτει ο ήλιος) βγάζει καλουτσικες φωτογραφίες. Η ποιότητα του ήχου δεν έχει αλλάξει καθόλου απο την μέρα που το αγόρασα. Και οι κλήσεις μια χαρά ακούγομε.
Μετά από ένα χρόνο κάτοχος κ 4 συνεχόμενα χρόνια κάτοχος Xiaomi αποφάσισα να μην ξαναπάρω Xiaomi τα 2 πρώτα μοντέλα (mia1+ mia2 ) χωρίς πολλά προβλήματα κ άξιζαν τα λεφτά τους το συγκεκριμένο μετά από 7 μήνες λειτουργίας άρχισε τα κολλήματα , δέχεται κλείσεις όποτε θέλει κ γενικά είναι λίγο μάπα! Κολλήματα στην οθόνη, πατάει μόνη της κουμπιά κ δεν πατάει σωστά γενικά.Αυτά τα λίγα!
Εχω το τηλέφωνο εδω και 1,5 χρόνο. Μέχρι τον έναν χρόνο όλα ήταν καλά. Μετά άρχιζε να κολλάει, τα social media να τα παίζουν, το λογισμικό να μην ανταποκρίνεται. Γενικά πολλα bugs. Ας αρχίσουμε με το Messenger. Μετά απο ένα update του MIUI το chat head από κυκλάκι εγινε ξαφνικά τετράγωνο με borders. Αν ανοίξεις το μεσσ σε μια συνομιλία πάρα πολλές φορές σου εμφανίζει το μύνημα Loading... και δεν φορτώνει σχεδόν ποτέ, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να στείλεις μήνυμα χωρίς λόγο και αιτία. Για το tik tok πολλές φορές freezάρει η οθόνη με αποτέλεσμα να μην μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Για να φτιαχτεί αυτό πρέπει να κλήσεις την οθόνη και να την ξανανοίξεις. Οσον αφορά, το λογισμικό το τηλέφωνο βαράει άκυρες κλήσεις απο άτομα που με είχαν πάρει πρίν. Πχ αν η τελευταία κλήση έγινε μέσω μέσσεντζερ θα σ δείξει οτι σε καλούν στο μέσσεντζερ χωρίς να σε καλούν όντως και αν πας να το σηκώσεις εμφανίζει error. Το ίδιο ισχύει με τις τηλεφωνικές κλήσεις, δηλαδή να υπάρχουν κλήσεις που απλά τις ξαναεμφανίζει λόγω bug. Όταν μιλάω κλήση μένουν οι ρυθμίσεις ηχείου στο πάνω ηχειάκι και μουσικές και τέτοια ακούγονται σαν να μιλάς απο κλήση. Άλλες φορές με παίρνουν τηλέφωνο και δεν μ εμφανίζει τις κλήσεις καν και ούτε μου έρχεται ειδοποίηση αναπάντητης. Όλα αυτά λύνονται με ένα ρισταρτ αλλα γιατι να πρέπει να το κάνεις όλο αυτο σε καθημερινή βάση για να είσαι σίγουρος. Απο θέμα μπαταρίας δεν εχω θέμα είναι πολύ καλή. Δεν πιστεύω οτι αξίζει για τα λεφτά του.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Βάζω 2 αστέρια διότι μετά από 9 μήνες χρήσης(αγοράστηκε Μάιο 2021 στα 164 ευρώ) παρουσιάζει συχνά τα εξής προβλήματα (κατανεμημένα σε τυχαία σειρά)
1. Κατά τη διάρκεια της χρήσης θα παγώνει και μετά από λίγα δευτερόλεπτα θα εκτελεί κάθε εντολή που έδωσα όσο είχε παγώσει η οθόνη
2. Μερικές φορές όταν βρίσκομαι σε κλήση,μετά από δύο λεπτά η συσκευή απλά θα κάνει αυτόματα επανεκκίνηση (όχι δεν πατάω καταλάθος οτιδήποτε)
3. Ορισμένες φορές όταν θέλω να κάνω κλήση δεν θα πραγματοποιηθεί καν(δεν θα ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος,έπειτα όταν προσπαθώ να ματαιώσω την κλήση,το κινητό κολλάει στην φάση του τερματισμού κλήσης, χρησιμοποιειται κανονικά αλλά στο παρασκήνιο βρίσκεται ακόμη στη φάση που προσπαθεί να τερματίσει μια κλήση που δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.(το πρόβλημα φτιάχνεται με επανεκκίνηση η οποία διαρκεί αιώνες)
Υ.Γ: το πρόβλημα 3 δεν γνωρίζω εάν είναι πρόβλημα παρόχου κινητής τηλεφωνίας ή της ίδιας της συσκευής οπότε μη το πάρετε σα δεδομένο..επίσης θέλω να ελπίζω πως ήμουν απλά άτυχος να παραλάβω ελαττωματική συσκευή και να μην αρχηστευεται όντως η συσκευή μετά από περίπου 1 χρόνο χρήσης
Update 28/8/2022
Έχοντας το κινητό αυτό 1 χρόνο και 3 μήνες έχω πλέον να πω πως από τα προαναφερθέντα προβλήματα το 1) Εξακολουθεί να υπάρχει το 2) έπαψε να γίνεται ενώ το 3) συμβαίνει αλλά πιο σπάνια.
Δυστυχώς έχω να προσθέσω αλλά αρνητικά όσον αφορά την απόδοση της συσκευής. Στην πλειοψηφία των εφαρμογών social media.. τουλάχιστον 3 φορές την ημέρα κατά την χρήση θα πρέπει να παγώσει η οθόνη και μετά από μερικά δευτερόλεπτα να συνεχίσει να λειτουργεί μαζί με οποία κίνηση έκανες όσο είχε παγώσει η οθόνη. Το τραγικό είναι πως μετά από λίγο το λογισμικό σε ενημερώνει πως η τάδε εφαρμογή σταμάτησε να λειτουργεί (άχρηστη πληροφορία δεδομένου πως το κινητό ξεκόλλησε και συνέχισα να κάνω ότι έκανα). Σήμερα βέβαια αντιμετώπισα πρώτη φορά ένα νέο πρόβλημα,ήθελα να στείλω μια φωτογραφία μέσω του ινσταγκραμ και το κινητό πάγωσε τελείως..δεν αναφέρομαι στα προηγούμενα μικρο-κολληματα..όταν λέω πάγωσε τελείως,το εννοώ. Ούτε η αφή ούτε το home button ούτε το κουμπί power λειτουργούσαν..έπρεπε να κρατήσω πατημένο το power ελπίζοντας να ξεκολλήσει,και ευτυχώς έκανε επανεκκίνηση..
Να σημειωσω πως έχω ακούσει για την τρέχουσα έκδοση λογισμικού MIUI 12.5.6 η οποία αποτελεί αίτιο όλων των προβλημάτων που ανέφερα, και θέλω να ελπίζω πως με την άφιξη του MIUI 13 στα κινητά xiaomi αυτής της κατηγορίας να φτιαχτουν τα προβλήματα..αν όχι..όπως έχω ξαναπεί,ελπίζω να έπεσα σε ελαττωματικό μοντέλο,ειδάλλως μακριά από αυτή τη συσκευή
Update 16/9/2022
Πρόσφατα έλαβα το MIUI 13 και διαπιστωσα πως τα παραπανω προβληματα ήτανε αποτέλεσμα της κάκιστης έκδοσης 12.5.6 η οποία είναι ο εφιάλτης κάθε Xiaomi χρήστη. Πλέον το κινητό δεν κολλάει όπως κόλλαγε και λειτουργεί κανονικά
Update 23/11/2023
Δυστυχώς το κινητό έχει φτάσει σε σημείο που να προκαλεί εκνευρισμό, και αναφέρομαι συγκεκριμένα για θέματα όπου κολλάει υπερβολικά πολύ για χρονικό διάστημα >1 λεπτού.
Πραγματικά μη κάνετε το λάθος να ανοίξετε κάποιο social media ενώ ακούτε spotify για παράδειγμα...το κινητό οριακά δε θα αυτοκαταστραφεί. Κολλάει σε τέτοιο βαθμό που δε μπορείς να κάνεις τίποτα(βέβαια ο ήχος παίζει κανονικά δε ξέρω τι μαγεία είναι αυτή...)
Επίσης κάτι που εχω ξεχάσει να αναφέρω,το κινητό δεν εχει NFC. Πολύ μεγάλο μείον για τα σημερινά στάνταρ
Καλύτερα μακριά απο low range xiaomi κινητά εκτός και αν νιώθετε άνετα να αλλάζετε κινητό κάθε 2 χρόνια.
Δεν έχω δοκιμάσει να κάνω format το κινητό.
Δυστυχώς έχει σοβαρο πρόβλημα το μικρόφωνο, η ανοιχτή ακρόαση καθώς και κάθε καλώδιο που χρησιμοποιώ για hands free. Ακούνε συνεχώς παράσιτα, ενώ είναι ένα αξιόλογο κινητό δεν βοηθά ουτε το service του στην επίλυση του ζητήματος, ούτε καν κινητό αντικατάστασης.
Ενώ είναι ένα αξιόλογο κινητό για τα λεφτά του με σημαντικότερο την μεγάλη αντοχή της μπαταρίας καθώς με μέτρια χρήση βγάζει 2 μέρες,ΑΛΛΑ Τόσα πολλά bugs και glitches μαζεμένα δεν έχω ξαναδεί.
1.Οταν ακούω μουσική και καλεί κάποιος κολλάει και δεν με αφήνει να το σηκώσω όπως και αντιστοίχως να το κλείσω αν θέλω.
2.Στις αρχές όταν το είχα πάρει πριν 1.5 χρόνο περίπου στο ξαφνικό τα έπαιζε το ακουστικό με αποτέλεσμα αν με καλούσε κάποιος να μην άκουγα τίποτα και να το έβαζα ανοιχτή ακρόαση για να συνεννοηθούμε + να κάνω όλη την ώρα restart και προσευχή να φτιάξει.
3.Ο ήχος για κάποιο λόγο χαμηλώνει κάποιες φορές μόνος του και μόλις το δυναμώνω πέφτει πάλι και κολλάει χαμηλά (την πάτησα με σημαντικές κλήσεις και ακόμα και με ξυπνητήρι....)και μόλις κάνω restart γράφει fast boot που σημαίνει ότι εντοπίζει κάποιο πρόβλημα και προσπαθεί να το λύσει αλλά δεν τα καταφέρνει και περιμένω κοντά 2 ώρες με το κινητό παράλυτο.
4.Μολις πρόσφατα όρισα ήχο κλήσης μέρος τραγουδιού μέσα από την εφαρμογή Ringtone Maker και έχει κολλήσει και ότι και να βάλω για ήχο από τα κομμάτια που έχω φτιάξει βάζει τον default ήχο...
5.Η θύρα του AUX έβαζα ακουστικά και δεν τα εντόπιζε κανονικά και πολλές φορές στο άκυρο έπαιζε από το ηχείο επειδή δεν τα εντόπιζε ή τα έβγαζα και κολλούσε ότι είναι ακόμα συνδεδεμένα και δεν ακουγόταν τίποτα...πάλι restart μετά...
Υπάρχουν και άλλα μικροπροβλήματα που σίγουρα ξεχνάω..Ωστόσο με λίγα λόγια καλό κινητό όσον αφορά μπαταρία, κάμερα, μεγάλη οθόνη και θα έλεγα και την ταχύτητα του επεξεργαστή, αλλά από λογισμικό και ποιότητα τέρμα μάπα, πραγματικά απαράδεκτο...
Από την ημέρα που το πήρα πάγωνε η οθόνη και λαγκαρε συνέχεια.Σε κάθε εφαρμογή που έμπενα και μπαίνω παγώνει η οθόνη και με πεταει.Το κινητό αυτό δεν είναι για gaming!
το κινητό το έχω 1,5 χρόνο περίπου πάρα πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας και αρκετα καλή κάμερα. αλλά τελευταία έχω παρατηρήσει να κολλάει αρεκτα το κινητό χωρις πίεση (να λειτουργεί μόνο του) δηλαδή κολλάει και μπαίνει και σε διάφορες εφαρμογές που αυτό το πρόβλημα λύνεται με επανεκκίνηση και αυτό μπορεί να γίνει 2 φορές την εβδομάδα. έπειτα αυτό μου έκανε ήταν ότι άφησα το κινητό για 1 λεπτό και απλά έκλεισε και προσπαθούσε να ανοίξει μόνο του έκανε την δόνηση και μετά έκλεινε αυτό έγινε κάπου στις 10 φορές και άνοιξε κανονικά
Έχω το κινητό ένα χρόνο και τέσσερις μήνες έως τώρα.. για τα χρήματα του άψογο, γρήγορο με ελάχιστα κολλήματα, καλή φωτεινή οθόνη για ips, καλές κάμερες όλα μια χαρά.. ΑΛΛΑ.. μου τα χάλασε στα βασικά.. λόγο επαγγέλματος ταξιδεύω καθημερινά και όταν το σήμα είναι αδύναμο το κινητό τα παίζει εντελώς.. κάνοντας κλήση κολλάει, δεν τερματίζει δεν κάνει επανακληση μέχρι και ολοκληρωτικό κολλημα τρώει μερικες φορές και χρειάζεται επανεκκίνηση..επισης πολλές φορές ενώ ξέρω ότι έχω φτάσει σε περιοχή που έχει καλύτερη κάλυψη δικτύου αυτό συνεχίζει να μην έχει σήμα και χρειάζεται επανεκκίνηση.. αυτό φυσικά αρνητικό για μένα που ταξιδεύω, μέσα στην Αθήνα το κινητό είναι μια χαρά..
Μπορεί να δείχνει ότι έχει 4 κάμερες αλλά λειτουργουν οι 2 η μία για τον ευρυγώνιο φακό και η άλλη για κανονικη φωτό η οποία μετατρέπεται σε ψηφιακό χ2 ζουμ.οι άλλες 2 κάμερες είναι fake.σε θέμα επεξεργαστικής ταχύτητας είναι καλό.
Το κινητό το έχω 13 μήνες και το είχα αγοράσει στα 197 ευρώ. Μετά τον τέταρτο μήνα αγοράς άρχισε να παθαίνει κολλήματα και να χάνει τον έλεγχο το interface συχνά-πυκνά. Τους τελευταίους 3 μήνες κάποιες φορές όταν μιλάω στο τηλ. κάνει επανεκκίνηση μόνο του, ειδικά αν έχει πιεστεί από άποψη θερμοκρασίας. Η μπαταρία του κράταγε περισσότερο στους πρώτους μήνες, έχει χάσει κάπως την απόδοση της, χωρίς να το πολυκαίω. Μια μέρα στην βγάζει σίγουρα, για την δεύτερη μέρα εξαρτάται τι κάνεις. Δεν το χρησιμοποιώ για gaming ούτε για να ακούω μουσική ή να βλέπω βίντεο με τις ώρες. Το ηχείο είναι τίμιο γενικά, με ακούνε όσοι μιλάω ακόμα και στην ανοιχτή ακρόαση. Κάπως μέτριες προς τα κάτω θα έλεγα τις φωτογραφίες και ειδικά τις selfie. Εκεί χάνει πολύ. Στο browsing δεν θα έχεις θέμα και με τα social media. Είναι το δεύτερο Xiaomi που αγοράζω, ομολογουμένως το συγκεκριμένο δεν μου πολύ βγήκε και δεν θα το επέλεγα πάλι λόγω των δύο πρώτων προβλημάτων που ανέφερα.
Κάτοχος του κινητού 1 χρόνο και κάτι. Ενώ όλα πήγαιναν τέλεια ήμουν πολύ ευχαριστημένη άρχισαν τα προβλήματα. Άρχισε να κολλάει να με παίρνουν τηλέφωνο και να δείχνει κλειστό ή ακόμα και να μην χτυπάει καν δεν μου δουλεύει σωστά αρκετές εφαρμογές και στις περισσότερες με πετάει και έξω. Εγώ απογοητεύει πολύ μπορώ να πω.Καλυτερα να ψάξετε κάτι άλλο σε αυτή την τιμή σίγουρα δεν το προτείνω
Το έχω ένα χρόνο περίπου.Κολλαγε που και που στην αρχή δεν έδινα σημασία. Τώρα τελευταία όμως το έχει παρακάνει.Κλεινει ενώ μιλάω κάνει μόνο του επανεκκίνησεις κτλ.Οσο περνάει ο καιρός είναι όλα και πιο κοντά στα σκουπίδια. Samsung και πάλι Samsung λυπάμαι που το λέω αλλά έτσι είναι. Μετάνιωσα που άλλαξα εταιρεία.
Ότι χειρότερο έχω αγοράσει!!160 ευρώ πεταμένα,το τηλ κολλάει δεν με αφήνει να διαχειριστώ εφαρμογές κ κλήσεις και όταν απευθύνθηκα στην xiaomi μου είπαν να το στείλω στο τεχνικό τμήμα να το κοιτάξουν και να μείνω χωρίς τηλ δύο εβδομάδες!μακριά από xiaomi πλέον ,μετάνιωσα...
Μετα απο SAMSUNG που το ειχα 4 χρονια χωρις κανενα προβλημα απλα το βαρεθηκα αποφασισα να παρω το REDMI 9 .Απο την αρχη κολλουσε μου ειχε κλεισει μονο του δυο φορες και μεσα σε ενα μηνα μαυρισε η οθονη ουτε ανοιγει ουτε κλεινει με λιγα λογια πεταξα τα λεφτα μου.
Αλλαξα δύο συσκευές οι οποίες ηταν εντος εγγύησης.Το πρόβλημα που παρουσιαζε ηταν η σκονη στην κύρια κάμερα λογω αστοχίας υλικού.Οποιος το παρατηρήσει θ δει οτι οντως θα έχει σκονη.. τζάμπα η ταλαιπωρία .δεν αξίζει
Το κινητό είναι απίστευτο. Δουλεύει πολύ γρήγορα και δεν κολλάει καθόλου. Μετά από 5 χρόνια χρήσης παραμένει εξαιρετικό, κολλάει πολύ λίγο και παρόλο που μου έπεσε αρκετές φορές, δεν έπαθε τίποτα (μόνο μικρές γρατζουνιές στα πλάγια). Η κάμερα απίστευτη για φωτογραφίες μέσα στη μέρα αλλά για νυχτερινές όχι τοσο καλή. Αξίζει τα λεφτά του!!!
Έχω αυτό το κινητό από τις 4/5/20 ... Στην αρχή μπορώ να πω ότι ήταν πολύ καλό , ήμουν ικανοποιημένη ... Αν και όταν το πήρα στα χέρια μου στην αρχή δυσκολευομουν γτ είναι όντως πολύ μεγάλο ... Οι φωτογραφίες ήταν πολύ ωραίες όπως και οι σελφι .. το ηχείο αν και είχα δει πολλά σχολια που υποστήριζαν ότι δεν είναι καλό κλπ αντιθέτως θεωρώ ότι τα σπάει είναι πολύ δυνατος και καθαρός ο ήχος .. η μπαταρία μέχρι και σήμερα κρατάει παρα πολύ μέχρι και 2 μέρες με κανονική χρήση , δεν κολλούσε ποτέ .. τελευταία αντιμετωπίζω μερικά προβλήματα όπως πχ κατά την διάρκεια μιας κλήσης μου λένε ότι ενώ μιλάω η φωνή μου δεν πηγαίνει ολοκληρωμένη αλλά διακεκομμένα το οποίο δεν ξέρω ίσως οφείλεται στο μικρόφωνο ... Επίσης να τονίσω ότι το κινητό το αγόρασα 311.60 .. εμ και το face id δεν δουλεύει και τόσο καλά αλλά νταξη αυτό δεν θεωρώ ότι είναι από τα βασικά που θα κοιτάξει κάποιος πριν αγοράσεις αυτό το κινητό , επίσης οι πίσω κάμερες διότι είναι πολύ έξω είναι εύκολο να σπάσουν , προσωπικά εμένα μου έπεσε μια φορά από το χέρι και έσπασαν , όπως και η μπροστινή μου κάμερα ενώ στην αρχή ήταν πολύ καλή , ύστερα χάλασε η ανάλυση της από μόνο του μετά έφτιαχνε και γενικώς έχει μήνες τώρα που το κάνει συνέχεια αυτό .... Επομένως δεν ξέρω ίσως το δικό μου να ήταν προβληματικό με αυτά , δεν ξέρω... Αυτό το κινητό έχει και τα θετικά του και τα αρνητικά του ... Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα , δεν σας συνιστώ αυτό , καλύτερα ένα Samsung
Αξίζει.να δόσεις και 300€ για αυτό το κινητό! Το πήρα 170€.. Είναι γρήγορο παίζω βαριά παιχνίδια και ανταποκρίνεται τέλεια! Η μπαταρία είναι πολύ καλή αλλά αν την εξαντλήσετε κάτω των 10% αρχίζει να κόλα το κινητό μέχρι να ανέβει μπαταρία! Στις κλήσεις ανταποκρίνεται τέλεια... Αν το θέλετε για gaming κτλ καλύτερα να πάτε σε ένα xiaomi poco... Αν το θέλετε για να παίζεται λίγο παιχνίδια η λίγο μουσική η social media κτλ είναι ότι. Αξίζει τα λεφτά του
Δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το Mi A3, που το είχα λατρέψει. Είναι πολύ βαρύ και δεν έχει τόσο καλό ηχείο. Δε θα το ξαναέπαιρνα ( το mi a3 το χα παρει 2 φορές)
Έρχεται με δωρεάν πίσω προστατευτικό κάλλυμα
Πολύ ωραίο κινητό με βάση τα λεφτά του! Πολύ ωραία κάμερα και αρκετά πολύ γρήγορο! Μπαταρία πολύ καλή ν
Το κινητό φυσάει το έχω μισό χρόνο σχεδόν τον πήρα 180€ και είναι πολύ καλύτερο από προηγούμενες πιο επώνυμες συσκευές. Αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω τρομερές φωτογραφίες ταχύτατο και οσον αφορά την μπαταρία όλη μέρα ανοιχτά mb και μου περισσεύει και όλας η μπαταρία. Το συστήνω ανεπιφύλακτα
Υπέροχο το κινητό μέχρι που μου το έσπασε ο γάτος μου
Κράτησε όμως 4 χρόνια με άψογο ήχο,εικόνα, φωτεινότητα κτλ!
Το πήρα μεταχειρισμένο το καλοκαίρι του 21.Μεχρι τώρα Ιούλιος του 2024 κ ακόμα πάει σφαίρα σε όλα του. Το κρατάω για όσο πάει ακόμα... Μιλάω για το 6/128
13/07/2024 και όμως είναι ακόμα εδώ ...αγορά 10/06/2020
ακόμα λειτουργεί κανονικά η μπαταρία του άψογη
μπήκαμε στην 5η χρόνια ...πέρασε κορονοιο καραντινες διακοπές βραδυνές εξοδους
Το έχω 4 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα. Καλές φωτογραφίες και καλή ταχύτητα για την τιμή του και η μπαταρία κρατάει αρκετά. Μετά από 4 χρόνια έχει κάποια κολλήματα κλείνει και ξανά ανοίγει μετά από 2 3 ώρες
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ!!!!
έχω αγοράσει το τηλέφωνο αυτό παρα πολλά χρόνια 4-5 και παραπάνω και έπειτα από χρήση 2-3 χρόνια πήρα το iphone X καινούργιο και άρχισε τα κολλήματα μετά από 3 μήνες, έπειτα το πούλησα 100€ και συνέχισα να χρησιμοποιώ αυτό το xiaomi και πραγματικά μετά από τόσα χρόνια είναι απίστευτο! το χρησιμοποιώ καθημερινά για πάρα πολλές χρήσεις πολλές ώρες 4-8 για gaming,browsing, social media, camera ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ και μου πέφτει και σχεδόν συνέχεια χωρίς τζαμακι δεν έχει ούτε γρατζουνιά! ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΟΥ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!
879 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΚαλησπέρα. Ποιο κινητό μεταξύ αυτου και του Xiaomi redmi note 10 μου προτείνετε;
Το redmi note 10 λογο οθονης
Καλησπέρα...
Πήρα πρόσφατα το Xiaomi Note 9 pro κ θέλω να μου πείτε αν ξέρετε πως να αποθηκεύσω μετά τη live μετάδοση στο fb το βίντεο στη συσκευή μου!!! Δε μου δίνει επιλογή... ενώ το προηγούμενο μου κιν (Samsung A5 2017) το έκανε ... Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Με DotDisplay οθόνη 6.67" Full HD+, επεξεργαστή Snapdragon 720G, τετραπλό σύστημα πίσω κάμερων 48MP + 8MP + 5MP + 2MP με AI για ευκρίνεια σε όλες τις συνθήκες και βίντεο 4Κ στα 30fps & εμπρόσθια κάμερα 16MP για selfies. Mπαταρία 5020mAh και ταχεία φόρτιση 18W.
Υψηλών επιδόσεων οκταπύρηνος επεξεργαστής, έως 2,3GHz. Πέμπτης γενιάς μηχανή ΑΙ με αναβαθμισμένες επιδόσεις ΑΙ.
Είτε ταξιδεύετε, είτε μετακινείστε, είτε εργάζεστε, σας είναι απαραίτητη μια μεγάλης αυτονομίας μπαταρία. Με την 5020mAh εξαιρετικά υψηλής χωρητικότητας μπαταρία, μπορείτε να περιηγείστε με το κινητό σας για ώρες χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε ότι θα ξεμείνετε από ενέργεια. Το Redmi Note 9S υποστηρίζει 18W ταχεία φόρτιση και συνοδεύεται από έναν φορτιστή 22,5W ταχείας φόρτισης στη συσκευασία.
Ο συνδυασμός του κουμπιού power με τον αισθητήρα αποτυπώματος είναι σχεδιασμένος για να ταιριάζει άψογα στον αντίχειρά σας, επιτρέποντάς σας να απολαμβάνετε μια φυσική εμπειρία ξεκλειδώματος.
Ανάλυση 8000 x 6000, night mode για πιο καθαρές λήψεις με εντυπωσιακές λεπτομέρειες, υποστήριξη 4K και λειτουργία Video Pro.
Παρέχει περίπου 1,3 φορές ευρύτερη προβολή, αυξάνει το οπτικό πεδίο από 79° σε 119° και υποστηρίζει διόρθωση παραμόρφωσης.
AI portrait mode με επιδιόρθωση θολώματος φόντου και λήψεις πορτραίτων κινηματογραφικού επιπέδου με τη movie mode.
Εξερεύνησε τις λεπτομέρειες, με 2 εκατοστά ελάχιστη απόσταση λήψης.
Με έως 120fps αργής κίνησης selfies και AI Beautify.
Υπέροχο το κινητό μέχρι που μου το έσπασε ο γάτος μου
Κράτησε όμως 4 χρόνια με άψογο ήχο,εικόνα, φωτεινότητα κτλ!
Το πήρα μεταχειρισμένο το καλοκαίρι του 21.Μεχρι τώρα Ιούλιος του 2024 κ ακόμα πάει σφαίρα σε όλα του. Το κρατάω για όσο πάει ακόμα... Μιλάω για το 6/128
13/07/2024 και όμως είναι ακόμα εδώ ...αγορά 10/06/2020
ακόμα λειτουργεί κανονικά η μπαταρία του άψογη
μπήκαμε στην 5η χρόνια ...πέρασε κορονοιο καραντινες διακοπές βραδυνές εξοδους
Το έχω 4 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα. Καλές φωτογραφίες και καλή ταχύτητα για την τιμή του και η μπαταρία κρατάει αρκετά. Μετά από 4 χρόνια έχει κάποια κολλήματα κλείνει και ξανά ανοίγει μετά από 2 3 ώρες
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ!!!!
έχω αγοράσει το τηλέφωνο αυτό παρα πολλά χρόνια 4-5 και παραπάνω και έπειτα από χρήση 2-3 χρόνια πήρα το iphone X καινούργιο και άρχισε τα κολλήματα μετά από 3 μήνες, έπειτα το πούλησα 100€ και συνέχισα να χρησιμοποιώ αυτό το xiaomi και πραγματικά μετά από τόσα χρόνια είναι απίστευτο! το χρησιμοποιώ καθημερινά για πάρα πολλές χρήσεις πολλές ώρες 4-8 για gaming,browsing, social media, camera ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ και μου πέφτει και σχεδόν συνέχεια χωρίς τζαμακι δεν έχει ούτε γρατζουνιά! ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΟΥ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!
Ο μόνος λόγος για να το αλλάξω είναι το συνεχόμενο ghost touch που το παθαίνει στα καλά καθούμενα. Μέχρι και τηλέφωνο πηρε μονο του σε φαση που το ειχα παρατημένο στο τραπέζι... Γενικά το digitizer άρχισε να μην ανταποκρίνεται σωστά.... Έχει καταντήσει κουραστικό. Πλεον και το ακουστικό του έχει χάσει την ένταση του και ακούς δύσκολα. Στεναχωριέμαι που πρέπει να το αλλάξω γιατί με έβγαλε ασπροπροσωπο οσο καιρό το είχα....
Απαράδεκτο, είναι για τα σκουπίδια. Κολλάει, το μικρόφωνο είναι χάλια, η ανοιχτή ακρόαση είναι σαν μην υπάρχει αφού δεν σε ακούει κανείς. Ποτέ ξανά χιαομι
Παιδιά το κινητό αξίζει το έχω δυο χρόνια μου έχει πέσει άπειρες φορές και μου έχει σπάσει....γενικώς είναι ανθεκτικό κινητό. Η μπαταρία κρατάει μέχρι και 1,5 ημέρα γιατί έχει τύχει να τι ξεχάσω και να μην το έχω φορτίσει,η μπαταρία γενικως με χρήση social,παιχνίδια,κλήσεις κλπ αξίζει φουλ. Το μόνο που με έχει χαλάσει λίγο είναι η ανάλυση της φωτογραφίας και του βίντεο το βράδυ ειδικά τις πρωινές ώρες μέχρι και τις απογευματινές( που αρχίζει να πέφτει ο ήλιος) βγάζει καλουτσικες φωτογραφίες. Η ποιότητα του ήχου δεν έχει αλλάξει καθόλου απο την μέρα που το αγόρασα. Και οι κλήσεις μια χαρά ακούγομε.
Μετά από ένα χρόνο κάτοχος κ 4 συνεχόμενα χρόνια κάτοχος Xiaomi αποφάσισα να μην ξαναπάρω Xiaomi τα 2 πρώτα μοντέλα (mia1+ mia2 ) χωρίς πολλά προβλήματα κ άξιζαν τα λεφτά τους το συγκεκριμένο μετά από 7 μήνες λειτουργίας άρχισε τα κολλήματα , δέχεται κλείσεις όποτε θέλει κ γενικά είναι λίγο μάπα! Κολλήματα στην οθόνη, πατάει μόνη της κουμπιά κ δεν πατάει σωστά γενικά.Αυτά τα λίγα!
Εχω το τηλέφωνο εδω και 1,5 χρόνο. Μέχρι τον έναν χρόνο όλα ήταν καλά. Μετά άρχιζε να κολλάει, τα social media να τα παίζουν, το λογισμικό να μην ανταποκρίνεται. Γενικά πολλα bugs. Ας αρχίσουμε με το Messenger. Μετά απο ένα update του MIUI το chat head από κυκλάκι εγινε ξαφνικά τετράγωνο με borders. Αν ανοίξεις το μεσσ σε μια συνομιλία πάρα πολλές φορές σου εμφανίζει το μύνημα Loading... και δεν φορτώνει σχεδόν ποτέ, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να στείλεις μήνυμα χωρίς λόγο και αιτία. Για το tik tok πολλές φορές freezάρει η οθόνη με αποτέλεσμα να μην μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Για να φτιαχτεί αυτό πρέπει να κλήσεις την οθόνη και να την ξανανοίξεις. Οσον αφορά, το λογισμικό το τηλέφωνο βαράει άκυρες κλήσεις απο άτομα που με είχαν πάρει πρίν. Πχ αν η τελευταία κλήση έγινε μέσω μέσσεντζερ θα σ δείξει οτι σε καλούν στο μέσσεντζερ χωρίς να σε καλούν όντως και αν πας να το σηκώσεις εμφανίζει error. Το ίδιο ισχύει με τις τηλεφωνικές κλήσεις, δηλαδή να υπάρχουν κλήσεις που απλά τις ξαναεμφανίζει λόγω bug. Όταν μιλάω κλήση μένουν οι ρυθμίσεις ηχείου στο πάνω ηχειάκι και μουσικές και τέτοια ακούγονται σαν να μιλάς απο κλήση. Άλλες φορές με παίρνουν τηλέφωνο και δεν μ εμφανίζει τις κλήσεις καν και ούτε μου έρχεται ειδοποίηση αναπάντητης. Όλα αυτά λύνονται με ένα ρισταρτ αλλα γιατι να πρέπει να το κάνεις όλο αυτο σε καθημερινή βάση για να είσαι σίγουρος. Απο θέμα μπαταρίας δεν εχω θέμα είναι πολύ καλή. Δεν πιστεύω οτι αξίζει για τα λεφτά του.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Βάζω 2 αστέρια διότι μετά από 9 μήνες χρήσης(αγοράστηκε Μάιο 2021 στα 164 ευρώ) παρουσιάζει συχνά τα εξής προβλήματα (κατανεμημένα σε τυχαία σειρά)
1. Κατά τη διάρκεια της χρήσης θα παγώνει και μετά από λίγα δευτερόλεπτα θα εκτελεί κάθε εντολή που έδωσα όσο είχε παγώσει η οθόνη
2. Μερικές φορές όταν βρίσκομαι σε κλήση,μετά από δύο λεπτά η συσκευή απλά θα κάνει αυτόματα επανεκκίνηση (όχι δεν πατάω καταλάθος οτιδήποτε)
3. Ορισμένες φορές όταν θέλω να κάνω κλήση δεν θα πραγματοποιηθεί καν(δεν θα ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος,έπειτα όταν προσπαθώ να ματαιώσω την κλήση,το κινητό κολλάει στην φάση του τερματισμού κλήσης, χρησιμοποιειται κανονικά αλλά στο παρασκήνιο βρίσκεται ακόμη στη φάση που προσπαθεί να τερματίσει μια κλήση που δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.(το πρόβλημα φτιάχνεται με επανεκκίνηση η οποία διαρκεί αιώνες)
Υ.Γ: το πρόβλημα 3 δεν γνωρίζω εάν είναι πρόβλημα παρόχου κινητής τηλεφωνίας ή της ίδιας της συσκευής οπότε μη το πάρετε σα δεδομένο..επίσης θέλω να ελπίζω πως ήμουν απλά άτυχος να παραλάβω ελαττωματική συσκευή και να μην αρχηστευεται όντως η συσκευή μετά από περίπου 1 χρόνο χρήσης
Update 28/8/2022
Έχοντας το κινητό αυτό 1 χρόνο και 3 μήνες έχω πλέον να πω πως από τα προαναφερθέντα προβλήματα το 1) Εξακολουθεί να υπάρχει το 2) έπαψε να γίνεται ενώ το 3) συμβαίνει αλλά πιο σπάνια.
Δυστυχώς έχω να προσθέσω αλλά αρνητικά όσον αφορά την απόδοση της συσκευής. Στην πλειοψηφία των εφαρμογών social media.. τουλάχιστον 3 φορές την ημέρα κατά την χρήση θα πρέπει να παγώσει η οθόνη και μετά από μερικά δευτερόλεπτα να συνεχίσει να λειτουργεί μαζί με οποία κίνηση έκανες όσο είχε παγώσει η οθόνη. Το τραγικό είναι πως μετά από λίγο το λογισμικό σε ενημερώνει πως η τάδε εφαρμογή σταμάτησε να λειτουργεί (άχρηστη πληροφορία δεδομένου πως το κινητό ξεκόλλησε και συνέχισα να κάνω ότι έκανα). Σήμερα βέβαια αντιμετώπισα πρώτη φορά ένα νέο πρόβλημα,ήθελα να στείλω μια φωτογραφία μέσω του ινσταγκραμ και το κινητό πάγωσε τελείως..δεν αναφέρομαι στα προηγούμενα μικρο-κολληματα..όταν λέω πάγωσε τελείως,το εννοώ. Ούτε η αφή ούτε το home button ούτε το κουμπί power λειτουργούσαν..έπρεπε να κρατήσω πατημένο το power ελπίζοντας να ξεκολλήσει,και ευτυχώς έκανε επανεκκίνηση..
Να σημειωσω πως έχω ακούσει για την τρέχουσα έκδοση λογισμικού MIUI 12.5.6 η οποία αποτελεί αίτιο όλων των προβλημάτων που ανέφερα, και θέλω να ελπίζω πως με την άφιξη του MIUI 13 στα κινητά xiaomi αυτής της κατηγορίας να φτιαχτουν τα προβλήματα..αν όχι..όπως έχω ξαναπεί,ελπίζω να έπεσα σε ελαττωματικό μοντέλο,ειδάλλως μακριά από αυτή τη συσκευή
Update 16/9/2022
Πρόσφατα έλαβα το MIUI 13 και διαπιστωσα πως τα παραπανω προβληματα ήτανε αποτέλεσμα της κάκιστης έκδοσης 12.5.6 η οποία είναι ο εφιάλτης κάθε Xiaomi χρήστη. Πλέον το κινητό δεν κολλάει όπως κόλλαγε και λειτουργεί κανονικά
Update 23/11/2023
Δυστυχώς το κινητό έχει φτάσει σε σημείο που να προκαλεί εκνευρισμό, και αναφέρομαι συγκεκριμένα για θέματα όπου κολλάει υπερβολικά πολύ για χρονικό διάστημα >1 λεπτού.
Πραγματικά μη κάνετε το λάθος να ανοίξετε κάποιο social media ενώ ακούτε spotify για παράδειγμα...το κινητό οριακά δε θα αυτοκαταστραφεί. Κολλάει σε τέτοιο βαθμό που δε μπορείς να κάνεις τίποτα(βέβαια ο ήχος παίζει κανονικά δε ξέρω τι μαγεία είναι αυτή...)
Επίσης κάτι που εχω ξεχάσει να αναφέρω,το κινητό δεν εχει NFC. Πολύ μεγάλο μείον για τα σημερινά στάνταρ
Καλύτερα μακριά απο low range xiaomi κινητά εκτός και αν νιώθετε άνετα να αλλάζετε κινητό κάθε 2 χρόνια.
Δεν έχω δοκιμάσει να κάνω format το κινητό.
Δυστυχώς έχει σοβαρο πρόβλημα το μικρόφωνο, η ανοιχτή ακρόαση καθώς και κάθε καλώδιο που χρησιμοποιώ για hands free. Ακούνε συνεχώς παράσιτα, ενώ είναι ένα αξιόλογο κινητό δεν βοηθά ουτε το service του στην επίλυση του ζητήματος, ούτε καν κινητό αντικατάστασης.
Ενώ είναι ένα αξιόλογο κινητό για τα λεφτά του με σημαντικότερο την μεγάλη αντοχή της μπαταρίας καθώς με μέτρια χρήση βγάζει 2 μέρες,ΑΛΛΑ Τόσα πολλά bugs και glitches μαζεμένα δεν έχω ξαναδεί.
1.Οταν ακούω μουσική και καλεί κάποιος κολλάει και δεν με αφήνει να το σηκώσω όπως και αντιστοίχως να το κλείσω αν θέλω.
2.Στις αρχές όταν το είχα πάρει πριν 1.5 χρόνο περίπου στο ξαφνικό τα έπαιζε το ακουστικό με αποτέλεσμα αν με καλούσε κάποιος να μην άκουγα τίποτα και να το έβαζα ανοιχτή ακρόαση για να συνεννοηθούμε + να κάνω όλη την ώρα restart και προσευχή να φτιάξει.
3.Ο ήχος για κάποιο λόγο χαμηλώνει κάποιες φορές μόνος του και μόλις το δυναμώνω πέφτει πάλι και κολλάει χαμηλά (την πάτησα με σημαντικές κλήσεις και ακόμα και με ξυπνητήρι....)και μόλις κάνω restart γράφει fast boot που σημαίνει ότι εντοπίζει κάποιο πρόβλημα και προσπαθεί να το λύσει αλλά δεν τα καταφέρνει και περιμένω κοντά 2 ώρες με το κινητό παράλυτο.
4.Μολις πρόσφατα όρισα ήχο κλήσης μέρος τραγουδιού μέσα από την εφαρμογή Ringtone Maker και έχει κολλήσει και ότι και να βάλω για ήχο από τα κομμάτια που έχω φτιάξει βάζει τον default ήχο...
5.Η θύρα του AUX έβαζα ακουστικά και δεν τα εντόπιζε κανονικά και πολλές φορές στο άκυρο έπαιζε από το ηχείο επειδή δεν τα εντόπιζε ή τα έβγαζα και κολλούσε ότι είναι ακόμα συνδεδεμένα και δεν ακουγόταν τίποτα...πάλι restart μετά...
Υπάρχουν και άλλα μικροπροβλήματα που σίγουρα ξεχνάω..Ωστόσο με λίγα λόγια καλό κινητό όσον αφορά μπαταρία, κάμερα, μεγάλη οθόνη και θα έλεγα και την ταχύτητα του επεξεργαστή, αλλά από λογισμικό και ποιότητα τέρμα μάπα, πραγματικά απαράδεκτο...
Από την ημέρα που το πήρα πάγωνε η οθόνη και λαγκαρε συνέχεια.Σε κάθε εφαρμογή που έμπενα και μπαίνω παγώνει η οθόνη και με πεταει.Το κινητό αυτό δεν είναι για gaming!
το κινητό το έχω 1,5 χρόνο περίπου πάρα πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας και αρκετα καλή κάμερα. αλλά τελευταία έχω παρατηρήσει να κολλάει αρεκτα το κινητό χωρις πίεση (να λειτουργεί μόνο του) δηλαδή κολλάει και μπαίνει και σε διάφορες εφαρμογές που αυτό το πρόβλημα λύνεται με επανεκκίνηση και αυτό μπορεί να γίνει 2 φορές την εβδομάδα. έπειτα αυτό μου έκανε ήταν ότι άφησα το κινητό για 1 λεπτό και απλά έκλεισε και προσπαθούσε να ανοίξει μόνο του έκανε την δόνηση και μετά έκλεινε αυτό έγινε κάπου στις 10 φορές και άνοιξε κανονικά
Έχω το κινητό ένα χρόνο και τέσσερις μήνες έως τώρα.. για τα χρήματα του άψογο, γρήγορο με ελάχιστα κολλήματα, καλή φωτεινή οθόνη για ips, καλές κάμερες όλα μια χαρά.. ΑΛΛΑ.. μου τα χάλασε στα βασικά.. λόγο επαγγέλματος ταξιδεύω καθημερινά και όταν το σήμα είναι αδύναμο το κινητό τα παίζει εντελώς.. κάνοντας κλήση κολλάει, δεν τερματίζει δεν κάνει επανακληση μέχρι και ολοκληρωτικό κολλημα τρώει μερικες φορές και χρειάζεται επανεκκίνηση..επισης πολλές φορές ενώ ξέρω ότι έχω φτάσει σε περιοχή που έχει καλύτερη κάλυψη δικτύου αυτό συνεχίζει να μην έχει σήμα και χρειάζεται επανεκκίνηση.. αυτό φυσικά αρνητικό για μένα που ταξιδεύω, μέσα στην Αθήνα το κινητό είναι μια χαρά..
Μπορεί να δείχνει ότι έχει 4 κάμερες αλλά λειτουργουν οι 2 η μία για τον ευρυγώνιο φακό και η άλλη για κανονικη φωτό η οποία μετατρέπεται σε ψηφιακό χ2 ζουμ.οι άλλες 2 κάμερες είναι fake.σε θέμα επεξεργαστικής ταχύτητας είναι καλό.
Το κινητό το έχω 13 μήνες και το είχα αγοράσει στα 197 ευρώ. Μετά τον τέταρτο μήνα αγοράς άρχισε να παθαίνει κολλήματα και να χάνει τον έλεγχο το interface συχνά-πυκνά. Τους τελευταίους 3 μήνες κάποιες φορές όταν μιλάω στο τηλ. κάνει επανεκκίνηση μόνο του, ειδικά αν έχει πιεστεί από άποψη θερμοκρασίας. Η μπαταρία του κράταγε περισσότερο στους πρώτους μήνες, έχει χάσει κάπως την απόδοση της, χωρίς να το πολυκαίω. Μια μέρα στην βγάζει σίγουρα, για την δεύτερη μέρα εξαρτάται τι κάνεις. Δεν το χρησιμοποιώ για gaming ούτε για να ακούω μουσική ή να βλέπω βίντεο με τις ώρες. Το ηχείο είναι τίμιο γενικά, με ακούνε όσοι μιλάω ακόμα και στην ανοιχτή ακρόαση. Κάπως μέτριες προς τα κάτω θα έλεγα τις φωτογραφίες και ειδικά τις selfie. Εκεί χάνει πολύ. Στο browsing δεν θα έχεις θέμα και με τα social media. Είναι το δεύτερο Xiaomi που αγοράζω, ομολογουμένως το συγκεκριμένο δεν μου πολύ βγήκε και δεν θα το επέλεγα πάλι λόγω των δύο πρώτων προβλημάτων που ανέφερα.
Κάτοχος του κινητού 1 χρόνο και κάτι. Ενώ όλα πήγαιναν τέλεια ήμουν πολύ ευχαριστημένη άρχισαν τα προβλήματα. Άρχισε να κολλάει να με παίρνουν τηλέφωνο και να δείχνει κλειστό ή ακόμα και να μην χτυπάει καν δεν μου δουλεύει σωστά αρκετές εφαρμογές και στις περισσότερες με πετάει και έξω. Εγώ απογοητεύει πολύ μπορώ να πω.Καλυτερα να ψάξετε κάτι άλλο σε αυτή την τιμή σίγουρα δεν το προτείνω
Το έχω ένα χρόνο περίπου.Κολλαγε που και που στην αρχή δεν έδινα σημασία. Τώρα τελευταία όμως το έχει παρακάνει.Κλεινει ενώ μιλάω κάνει μόνο του επανεκκίνησεις κτλ.Οσο περνάει ο καιρός είναι όλα και πιο κοντά στα σκουπίδια. Samsung και πάλι Samsung λυπάμαι που το λέω αλλά έτσι είναι. Μετάνιωσα που άλλαξα εταιρεία.
Ότι χειρότερο έχω αγοράσει!!160 ευρώ πεταμένα,το τηλ κολλάει δεν με αφήνει να διαχειριστώ εφαρμογές κ κλήσεις και όταν απευθύνθηκα στην xiaomi μου είπαν να το στείλω στο τεχνικό τμήμα να το κοιτάξουν και να μείνω χωρίς τηλ δύο εβδομάδες!μακριά από xiaomi πλέον ,μετάνιωσα...
Μετα απο SAMSUNG που το ειχα 4 χρονια χωρις κανενα προβλημα απλα το βαρεθηκα αποφασισα να παρω το REDMI 9 .Απο την αρχη κολλουσε μου ειχε κλεισει μονο του δυο φορες και μεσα σε ενα μηνα μαυρισε η οθονη ουτε ανοιγει ουτε κλεινει με λιγα λογια πεταξα τα λεφτα μου.
Αλλαξα δύο συσκευές οι οποίες ηταν εντος εγγύησης.Το πρόβλημα που παρουσιαζε ηταν η σκονη στην κύρια κάμερα λογω αστοχίας υλικού.Οποιος το παρατηρήσει θ δει οτι οντως θα έχει σκονη.. τζάμπα η ταλαιπωρία .δεν αξίζει
Το κινητό είναι απίστευτο. Δουλεύει πολύ γρήγορα και δεν κολλάει καθόλου. Μετά από 5 χρόνια χρήσης παραμένει εξαιρετικό, κολλάει πολύ λίγο και παρόλο που μου έπεσε αρκετές φορές, δεν έπαθε τίποτα (μόνο μικρές γρατζουνιές στα πλάγια). Η κάμερα απίστευτη για φωτογραφίες μέσα στη μέρα αλλά για νυχτερινές όχι τοσο καλή. Αξίζει τα λεφτά του!!!
Έχω αυτό το κινητό από τις 4/5/20 ... Στην αρχή μπορώ να πω ότι ήταν πολύ καλό , ήμουν ικανοποιημένη ... Αν και όταν το πήρα στα χέρια μου στην αρχή δυσκολευομουν γτ είναι όντως πολύ μεγάλο ... Οι φωτογραφίες ήταν πολύ ωραίες όπως και οι σελφι .. το ηχείο αν και είχα δει πολλά σχολια που υποστήριζαν ότι δεν είναι καλό κλπ αντιθέτως θεωρώ ότι τα σπάει είναι πολύ δυνατος και καθαρός ο ήχος .. η μπαταρία μέχρι και σήμερα κρατάει παρα πολύ μέχρι και 2 μέρες με κανονική χρήση , δεν κολλούσε ποτέ .. τελευταία αντιμετωπίζω μερικά προβλήματα όπως πχ κατά την διάρκεια μιας κλήσης μου λένε ότι ενώ μιλάω η φωνή μου δεν πηγαίνει ολοκληρωμένη αλλά διακεκομμένα το οποίο δεν ξέρω ίσως οφείλεται στο μικρόφωνο ... Επίσης να τονίσω ότι το κινητό το αγόρασα 311.60 .. εμ και το face id δεν δουλεύει και τόσο καλά αλλά νταξη αυτό δεν θεωρώ ότι είναι από τα βασικά που θα κοιτάξει κάποιος πριν αγοράσεις αυτό το κινητό , επίσης οι πίσω κάμερες διότι είναι πολύ έξω είναι εύκολο να σπάσουν , προσωπικά εμένα μου έπεσε μια φορά από το χέρι και έσπασαν , όπως και η μπροστινή μου κάμερα ενώ στην αρχή ήταν πολύ καλή , ύστερα χάλασε η ανάλυση της από μόνο του μετά έφτιαχνε και γενικώς έχει μήνες τώρα που το κάνει συνέχεια αυτό .... Επομένως δεν ξέρω ίσως το δικό μου να ήταν προβληματικό με αυτά , δεν ξέρω... Αυτό το κινητό έχει και τα θετικά του και τα αρνητικά του ... Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα , δεν σας συνιστώ αυτό , καλύτερα ένα Samsung
Αξίζει.να δόσεις και 300€ για αυτό το κινητό! Το πήρα 170€.. Είναι γρήγορο παίζω βαριά παιχνίδια και ανταποκρίνεται τέλεια! Η μπαταρία είναι πολύ καλή αλλά αν την εξαντλήσετε κάτω των 10% αρχίζει να κόλα το κινητό μέχρι να ανέβει μπαταρία! Στις κλήσεις ανταποκρίνεται τέλεια... Αν το θέλετε για gaming κτλ καλύτερα να πάτε σε ένα xiaomi poco... Αν το θέλετε για να παίζεται λίγο παιχνίδια η λίγο μουσική η social media κτλ είναι ότι. Αξίζει τα λεφτά του
Δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το Mi A3, που το είχα λατρέψει. Είναι πολύ βαρύ και δεν έχει τόσο καλό ηχείο. Δε θα το ξαναέπαιρνα ( το mi a3 το χα παρει 2 φορές)
Έρχεται με δωρεάν πίσω προστατευτικό κάλλυμα
Πολύ ωραίο κινητό με βάση τα λεφτά του! Πολύ ωραία κάμερα και αρκετά πολύ γρήγορο! Μπαταρία πολύ καλή ν
Το κινητό φυσάει το έχω μισό χρόνο σχεδόν τον πήρα 180€ και είναι πολύ καλύτερο από προηγούμενες πιο επώνυμες συσκευές. Αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω τρομερές φωτογραφίες ταχύτατο και οσον αφορά την μπαταρία όλη μέρα ανοιχτά mb και μου περισσεύει και όλας η μπαταρία. Το συστήνω ανεπιφύλακτα
Υπέροχο το κινητό μέχρι που μου το έσπασε ο γάτος μου
Κράτησε όμως 4 χρόνια με άψογο ήχο,εικόνα, φωτεινότητα κτλ!
Το πήρα μεταχειρισμένο το καλοκαίρι του 21.Μεχρι τώρα Ιούλιος του 2024 κ ακόμα πάει σφαίρα σε όλα του. Το κρατάω για όσο πάει ακόμα... Μιλάω για το 6/128
13/07/2024 και όμως είναι ακόμα εδώ ...αγορά 10/06/2020
ακόμα λειτουργεί κανονικά η μπαταρία του άψογη
μπήκαμε στην 5η χρόνια ...πέρασε κορονοιο καραντινες διακοπές βραδυνές εξοδους
Το έχω 4 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα. Καλές φωτογραφίες και καλή ταχύτητα για την τιμή του και η μπαταρία κρατάει αρκετά. Μετά από 4 χρόνια έχει κάποια κολλήματα κλείνει και ξανά ανοίγει μετά από 2 3 ώρες
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ!!!!
έχω αγοράσει το τηλέφωνο αυτό παρα πολλά χρόνια 4-5 και παραπάνω και έπειτα από χρήση 2-3 χρόνια πήρα το iphone X καινούργιο και άρχισε τα κολλήματα μετά από 3 μήνες, έπειτα το πούλησα 100€ και συνέχισα να χρησιμοποιώ αυτό το xiaomi και πραγματικά μετά από τόσα χρόνια είναι απίστευτο! το χρησιμοποιώ καθημερινά για πάρα πολλές χρήσεις πολλές ώρες 4-8 για gaming,browsing, social media, camera ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ και μου πέφτει και σχεδόν συνέχεια χωρίς τζαμακι δεν έχει ούτε γρατζουνιά! ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΟΥ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!