Απλά σκουπίδι. Το εχω ρυθμίσει ως repeater και βρίσκεται σε απόσταση ενός μέτρου απο τον router. Απο τη εφαρμογή του δείχνει οτι το σήμα είναι weak (μεταξύ του AP και του router) και όταν είμαι συνδεδεμένος πάνω του η ταχύτητα που δίνει το speedtest είναι 0,3 MBps. Εμβέλεια εχει εξαιρετική, πιάνω full σήμα στα 50m αλλά τί να το κάνεις οταν εχεις τόσο χαμηλές ταχύτητες ακόμα και αν στέκεσαι μπροστά του; Update: Μετά απο επικοινωνία με το support (πολύ γρήγορη απάντηση) μου εστειλαν ενα firmware που δεν υπάρχει στο site τους και κατάφερε να δώσει ταχύτητα μέχρι 25Mbps. Δεν σώζει την κατάσταση αλλά ίσως δίνει μια ελπίδα για επόμενο firmware.