Δες κάθε λεπτομέρεια στην καθαρή εικόνα που προσφέρει η 4K ανάλυση, που είναι τέσσερις φορές η ανάλυση μίας Full HD τηλεόρασης.
Έχει δοκιμάσει κανεις cosmote ott στη συγκεκριμένη; Παίζει;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Τηλεόραση Samsung 4K Smart TU8072, με επεξεργαστή Crystal Processor 4K για μια φυσικά καθαρή και ζωντανή εικόνα. Απόλαυσε ποιότητα εικόνας που σε ταξιδεύει, καθώς ο επεξεργαστής Crystal 4K ρυθμίζει το...
Τηλεόραση Samsung 4K Smart TU8072, με επεξεργαστή Crystal Processor 4K για μια φυσικά καθαρή και ζωντανή εικόνα. Απόλαυσε ποιότητα εικόνας που σε ταξιδεύει, καθώς ο επεξεργαστής Crystal 4K ρυθμίζει το χρώμα, βελτιστοποιεί την αντίθεση και απογειώνει το HDR.
Τηλεόραση Samsung 4K Smart TU8072, με επεξεργαστή Crystal Processor 4K για μια φυσικά καθαρή και ζωντανή εικόνα. Απόλαυσε ποιότητα εικόνας που σε ταξιδεύει, καθώς ο επεξεργαστής Crystal 4K ρυθμίζει το χρώμα, βελτιστοποιεί την αντίθεση και απογειώνει το HDR.
Δες κάθε λεπτομέρεια στην καθαρή εικόνα που προσφέρει η 4K ανάλυση, που είναι τέσσερις φορές η ανάλυση μίας Full HD τηλεόρασης.
Ο εξαιρετικά γρήγορος επεξεργαστής μετατρέπει όλα όσα παρακολουθείς σε εντυπωσιακή 4Κ εικόνα. Απόλαυσε κρυστάλλινα χρώματα τα οποία είναι καλά ρυθμισμένα ώστε να παρέχουν μια φυσικά καθαρή και ζωντανή εικόνα.
Ο λεπτός, κομψός και μινιμαλιστικός σχεδιασμός της TU8072, σου επιτρέπει να απολαύσεις την εικόνα από οποιαδήποτε γωνία.
Το High Dynamic Range, σου επιτρέπει να απολαμβάνεις ένα ευρύ φάσμα χρωμάτων και οπτικών λεπτομερειών, ακόμη και σε σκοτεινές σκηνές.
Το Samsung Smart Hub φέρνει το αγαπημένο σου περιεχόμενο σε ένα μέρος, ενώ το One Remote Control, σου δίνει εύκολη πρόσβαση και έλεγχο. Οι συσκευές που αναγνωρίζονται αυτόματα από την Smart TV σου, μπορούν εύκολα να ελεγχθούν, χωρίς να χρειάζονται ξεχωριστά τηλεχειριστήρια.
Παρακολούθησε ταυτόχρονα τι υπάρχει στην τηλεόραση και στο smartphone σου, στην ίδια οθόνη. Απλά σύνδεσε το κινητό σου και προσάρμοσε το μέγεθος του βίντεο και τις ρυθμίσεις ήχου σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου. Σε μια μεγάλη οθόνη, η λειτουργία πολλαπλών εργασιών γίνεται εύκολη και αβίαστη.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Αγοράστηκε 43'' τον Ιανουάριο του 2021. Στα θετικά, διαθέτει εύχρηστο και γρήγορο μενού περιήγησης χωρίς να κολλάει. Μέτρια προς καλή εικόνα αλλά με κακές αντιθέσεις μαύρου.
Στα αρνητικά, 1 μήνα πριν λήξη η εγγύηση (2 χρόνια) κάηκε το panel. Η υποστήριξη της ήταν πολύ γρήγορη καθώς αντικαταστάθηκε το πάνελ και βάλανε καινούριο. Παρόλα αυτά 1,5 χρόνο μετά παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα και αυτή τη φορά δεν είναι στην εγγύηση.
Συνολικά, σε 3,5 χρόνια το συγκεκριμένο μοντέλο έβγαλε το ίδιο πρόβλημα 2 φορές. Δεν θα τη συνιστούσα καθώς διαβάζω και από άλλους ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει προβλήματα με τα πάνελ και τα led.
Λοιπόν σήμερα την πήρα την τηλεόραση και την επέστρεψα αμέσως,λίγο την έβαλα την άνοιξα και από εικόνα τίποτα δεν έλεγε,μην πω για το τηλεκοντρόλ τίποτα που είναι τελείως άχρηστο ούτε εγώ που έχω εμπειρία από τηλεοράσεις δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω,Γενικώς δεν αξίζει καμία σχέση με τις samsung που ξέραμε
Δύσχρηστο μενού παντελώς, η εικόνα είναι παράξενη, ώρες ρυθμίσεων κ.τ.λ μάταια, ήχος χάλια παραμορφώνη σε ορισμένα κανάλια.....
Μετρια. Απο ποιοτιτα εικονας ειναι καλη μπορω να πω, ποιοτιτα κατασκευης τιποτε μηδεν εις το τετραγωνο, σαν smarttv πολυ αργή (και αργεί), δεν εχει εφαρμογες μιας και δν εχει android tv λογισμικο. Για καποιον που δν εχει απαιτησεις παντως και θελει απλα να βλεπει yt, netflix, appletv, και prime ειναι καλη. Την χρησιμοποιω μονο σαν internet tv δν εχω δεκτη για air channels (mega ant1 κλπ) και την δουλεια της την κανει. Οι εφαρμογες κρασαρουν αρκετα συχνα, οχι οταν βλεπεις αλλα οταν πας να αλλαξεις απευθειας πχ απο νετφλιξ se apple tv, 3/10 θα κρασαρει. Ο ηχος μετριος δε τον λες και πεντακαθαρο, αλλα ουτε και εντελως αχρηστο. Αποσυνδεσεις δεν εχει, την χρησιμοποιω με wifi. Και το apple airplay συνδεεται απευθειας.
Αρκετά καλή τηλεόραση για τα λεφτά της 380 ευρώ 43'' γρήγορο και εύχρηστο μενού. Επίσης μου έκανε τρομερή εντύπωση η ταχύτητα του επεξεργαστή της, εναλλαγή των εφαρμογών από νετφλιξ σε γιουτιουμπ ο ήχος πάρα πολύ καλός, η εικόνα πολύ τίμια για τα συγκεκριμένα χρήματα πιθανόν ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε αυτά τα χρήματα. Αν δεν σε καλύπτει τότε καλύτερα τα 100hz είναι αυτά που χρειάζεσαι.
Ότι καλύτερο σε αυτή την τιμή (369 ευρώ). Άψογη εικόνα σε ταινίες και σε gaming και ο ήχος της καλός για ηχεία ενσωματωμένα..
Για τα χρήματα που δίνεις ( 360€ ) είναι παραπάνω από καλή επιλογή. Το μόνο αρνητικό είναι το remote control που άτομα μεγάλης ηλικίας θα χρειαστούν κάποιο χρόνο για να συνηθίσουν.
Ενώ έχω παραλάβει την τηλεόραση από 4 Δεκεμβρίου(Δηλαδή την έχω μόνο 1 μήνα) εδώ και πάνω από 1 εβδομάδα όταν την κλείνω κάνει κάτι περίεργους ήχους σαν σκασίματα τα οποία στην αρχή ήταν σχεδόν ανεπαίσθητα αλλά τώρα ακούγονται αρκετά.Τις τελευταίες 2 με 3 μέρες πρόσεξα ότι το κάνει και όταν είναι σε λειτουργία(δεν το κάνει τόσο έντονα και συχνά αλλά 3 με 4 φορές τη μέρα.μου δίνει την εντύπωση ότι όλο αυτό εξελίσσεται σιγά σιγά... Επίσης 2 φορές έβγαλε μια πράσινη γραμμή στην άκρη όπως φαίνεται στις φώτο και μετά ήταν πάλι οκ...
συν του ότι ήταν περισσότερο ζεστή απο όσο θα έπρεπε και σχεδόν έκαιγε όλη η πλάτη(ευτυχώς αυτό δεν ξανά έγινε μέχρι τώρα).
Διάβαζα ότι οι ήχοι μπορεί να είναι λόγω συστολής-διαστολής από τη θερμότητα κλπ αλλά σκέφτομαι... Αν ήταν δε θα το έκανε απο την αρχή?Και αν είναι όντως αυτό... Το καλοκαίρι που θα έχει αρκετή ζέστη και θα ανεβάζει περισσότερη θερμοκρασία τι θα κάνει? Έχει καταντήσει εκνευριστικό με το που την κλείνω να αρχίζει να κάνει ανά κάποια λεπτά τσακ και τσακ για ώρα.
Εχουμε και στο σαλόνι Samsung εδώ και 4 χρόνια και ποτέ δεν είχαμε αυτό το πρόβλημα...
Έχει κανείς άλλος παρόμοιο θέμα?
Εγώ που έσκασα τόσα Χρήματα για την αγορά τι δικαιούμαι να κάνω?Έχω φτάσει στο σημείο να μη την ανοίγω γιατί γίνονται εκνευριστικοί οι ήχοι που κάνει μετά. Κάλεσα στη Samsung και είπαν θα έρθει να τη δει τεχνικός αλλά....συνηθως λένε ότι οφείλεται στη Θερμοκρασία και μένει εκεί το θέμα.Τι μπορώ να κάνω?
Ενημέρωση :
Ήρθαν από το Εξουσιοδοτημένο Service και την παρέλαβαν για επισκευή. Όταν μετα από 2 μέρες μιλήσαμε στο τηλέφωνο ενώ αρχικά μου είπαν ότι δεν διακρίνουν κάποιο πρόβλημα τους είπα ότι ο τεχνικός πού την παρέλαβε έβγαλε φωτογραφίες με το πρόβλημα το οποίο δεν εμφανίζεται πάντα και τελικά Μου έκαναν αλλαγή σε όλο το πάνελ της τηλεόρασης. όταν την παρέλαβα μετά την αλλαγή του πάνελ, όλα ήταν μία χαρά χωρίς κανένα πρόβλημα.
Καλή τηλεόραση η εικόνα πάντως δεν με τρέλανε περίμενα κάτι καλύτερο ο ήχος καλός το λειτουργικό θα μπορούσε και καλύτερο.
Η αξιολόγηση αφορά την Samsung μοντέλο 2020 με διαγώνιο 43''.
Για εμάς που θέλουμε ένα μεγάλο μόνιτορ στο σαλόνι έχει πολλά περιττά και άχρηστα πάνω της, τι να το κάνεις το Tizen όταν έχεις το TV box και σε αυτό έχεις ολόκληρο τον κόσμο στο τηλεκοντρόλ σου... Ας το κατάλαβουν ότι θέλουμε monitor TV και τίποτα παραπάνω, να επενδύσουν στην ποιότητα ήχου και οθόνης που δυστυχώς χάνει η TV και να πάψουν να παράγουν χαζούς γίγαντες. Δεν κατάφερα να βρω Samsung 40+++ που να μην είναι smart.
6/1/2021 Προσθέτω ακόμα δύο ελλείψεις στην νέα TV 1) Δεν έχει το PIP που μου λείπει πολύ. 2) Ενώ είναι υβριδική, λείπει από το τηλεκοντρόλ το κόκκινο κουμπί για να μπορέσεις να δεις, ευτυχώς έχω ένα παλιό τηλεκοντρόλ και βλέπω.
27/1/2021 Ούτε ασύρματη σύνδεση με το laptop μπορεί να πραγματοποιηθεί, μια στις πενήντα δοκιμές μπορεί να συνδεθεί και η Samsung δεν σε βοηθάει αν δεν είναι και το laptop Samsung.
14/4/2021
Παρουσιάστηκε δισλητουργία στο τηλεχειριστήριο.
Όμορφο τηλεχειριστήριο, αλλά δυσλειτουργικό όταν θέλεις να βάλεις τα κανάλια στη αρίθμηση που επιθυμείς, επίσης ο ήχος είναι πολύ χαμηλός, όποτε για να ακούσεις σωστά πρέπει να τον ανεβάσεις πανω απο το είκοσι
Ωραία εικόνα! Μέτριος ήχος... το τηλεχειριστήριο δεν είναι λειτουργικό και θέλει χρόνο στο να το συνηθίσεις...
Αγορά για σαλόνι. Πολύ ποιοτική εικόνα , ήχος καλός και δυνατός.Η θέαση και από πλαϊνή θέση πολύ καλή. Σύνδεση σε ίντερνετ με κινητό και περιηγήση από το interface της tv πάρα πολύ γρήγορη και άμεση . Εξαιρετική τηλεόραση.
Η τηλεόραση είναι vfm, πολύ καλή σε όλα της και πιο γρήγορη από την q60 ta του 19 που την έχω δουλέψει. Το πλαστικό στην πλάτη της είναι λίγο χαμηλής ποιότητας αλλά νταξει δεν θα παίξεις και κοντρολακια με την τηλεόραση. Τα 4 αστέρια τα έβαλα γιατί στο YouTube μπερδεύει τα γράμματα, δηλαδή ενώ βάζω ελληνικά κάποια γράμματα κυρίως φωνήεντα τα βγάζει με λατινικούς χαρακτήρες πχ αντί για ε e ανι για α a και τέτοια.
Την αγόρασα εδώ και ένα μήνα. Η διαχυση λευκού στις γωνίες και σε κάποια σημεία γύρω γύρω είναι ενοχλητική όταν έχω απόλυτο σκοτάδι στο χώρο! Το είπα από την πρώτη εβδομάδα στο κατάστημα και παρότι πλήρωσα support με έκαναν μπάλα με τον τεχνικό του καταστήματος και το service της Samsung στην πόλη που μένω! Τελικά μου είπαν ότι είναι εντός προδιαγραφών και ότι.,οτι πληρώνεις παίρνεις δηλαδή ότι είναι φθηνό μοντέλο. Έλεος.. Δεν πρέπει να τα πουλάνε λοιπόν αυτά τα μοντέλα! Έκανα το τεστ χρωμάτων για τηλεοράσεις 4κ Led μέσω YouTube και παρατήρησα μια κιλιδα στο κέντρο της οθόνης, μίλησα με το service την έστειλα και ζήτησα αντικατάσταση! Δεν βλέπω να βγάζω άκρη...
Για σας για εικόνα απίστευτη κ αν βλέπεις με HDR με 4K 50 που πείρα εγώ αξίζει με το παραπάνω αλλά καλύτερα να δώσεις λίγο παραπάνω να παίρνεις με 120 FPS είμαι ευχαριστημένος πάρτε με κλειστά μάτια
Αγοράστηκε η 43 ιντσών από μεγάλη αλυσίδα στα 399 ευρώ. Η κατασκευή δείχνει ποιοτική τόσο η οθόνη όσο και το πίσω μέρος. Τα πλαίσια γύρω από την οθόνη είναι σχεδόν ανύπαρκτα. Το μενού ενδέχεται να μπερδέψει κάποιον που δεν έχει επαφή με την τεχνολογία, όπως και το τηλεκοντρόλ. Εάν κάποιος δυσκολεύεται με το τηλεχειριστήριο στην τηλεόραση ταιριάζουν και τα κλασσικά τηλεχειριστήρια για Samsung τωv 3 ευρώ οπότε και επιταχύνονται οι διαδικασίες ρύθμισης. Στιβαρή κατασκευή, δεν τρίζει τίποτα. Άψογη συνδεσιμότητα και ασύρματα και με καλώδιο utp. Η εικόνα είναι πολύ καλή (ιδίως στο dynamic)το ίδιο και ο ήχος για μεσαίες απαιτήσεις. Η τηλεόραση κάνει αναβάθμιση upscale της χαμηλής ανάλυσης που εκπέμπουν τα ψηφιακά κανάλια (τα απλά και HD) και ενδεχομένως κάποια πράγματα να μην απεικονίζονται με 100% φυσικότητα. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει ανταγωνιστής στα 400e σε αυτή την κατηγορία των 43 ιντσών.
UPDATE 30/06/2022:
Λειτουργεί όπως την πρώτη ημέρα.
Πολύ καλή εικόνα και ήχος. Ποιοτική κατασκευή και έξυπνο χειριστήριο που παρότι ελέγχει κάθε συνδεδεμένη συσκευή λύνοντας τα χέρια στο πρόβλημα των πολλών τηλεχειριστηρίων ωστόσο δεν έχει το 100% των επιλογών της Nova οπότε σε αρκετές λειτουργίες πέραν των βασικών σε αυτή την περίπτωση δε γλιτώνεις τη δεύτερη συσκευή χειρισμού. Η διαφορά από μια Full HD τηλεόραση είναι εμφανής προς το καλύτερο φυσικά. Στις 43 ίντσες και στα 399€ νομίζω δε θα αφήσει κανέναν δυσαρεστημένο. Αν πρέπει να βρω κάποιο ψεγάδι είναι το ελαφρώς δύσχρηστο μενού για κάποιον μη εξοικειωμένο ή κάποιον μεγαλύτερης ηλικίας άνθρωπο.Για κάποιον που επιθυμεί άψογη εικόνα με ικανοποιητικό ήχο και ποιοτική κατασκευή σε προσιτή τιμή πρόκειται για εξαιρετική επιλογή.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τοπ οθόνη αναλογία τιμής ποιότητας.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αντικατέστησε αλλη Samsung Μια χαρά είναι και σε καλη τιμή και Σίγουρα προτείνεται !!!!!!
Για τα λεφτά της είναι αξιοπρεπεστατη ! Κάτοχος 43" για υπνοδωμάτιο
Άσχημη επιλογή έχει πέσει πολύ η Samsung
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αγοράστηκε 43'' τον Ιανουάριο του 2021. Στα θετικά, διαθέτει εύχρηστο και γρήγορο μενού περιήγησης χωρίς να κολλάει. Μέτρια προς καλή εικόνα αλλά με κακές αντιθέσεις μαύρου.
Στα αρνητικά, 1 μήνα πριν λήξη η εγγύηση (2 χρόνια) κάηκε το panel. Η υποστήριξη της ήταν πολύ γρήγορη καθώς αντικαταστάθηκε το πάνελ και βάλανε καινούριο. Παρόλα αυτά 1,5 χρόνο μετά παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα και αυτή τη φορά δεν είναι στην εγγύηση.
Συνολικά, σε 3,5 χρόνια το συγκεκριμένο μοντέλο έβγαλε το ίδιο πρόβλημα 2 φορές. Δεν θα τη συνιστούσα καθώς διαβάζω και από άλλους ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει προβλήματα με τα πάνελ και τα led.
Λοιπόν σήμερα την πήρα την τηλεόραση και την επέστρεψα αμέσως,λίγο την έβαλα την άνοιξα και από εικόνα τίποτα δεν έλεγε,μην πω για το τηλεκοντρόλ τίποτα που είναι τελείως άχρηστο ούτε εγώ που έχω εμπειρία από τηλεοράσεις δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω,Γενικώς δεν αξίζει καμία σχέση με τις samsung που ξέραμε
Δύσχρηστο μενού παντελώς, η εικόνα είναι παράξενη, ώρες ρυθμίσεων κ.τ.λ μάταια, ήχος χάλια παραμορφώνη σε ορισμένα κανάλια.....
Μετρια. Απο ποιοτιτα εικονας ειναι καλη μπορω να πω, ποιοτιτα κατασκευης τιποτε μηδεν εις το τετραγωνο, σαν smarttv πολυ αργή (και αργεί), δεν εχει εφαρμογες μιας και δν εχει android tv λογισμικο. Για καποιον που δν εχει απαιτησεις παντως και θελει απλα να βλεπει yt, netflix, appletv, και prime ειναι καλη. Την χρησιμοποιω μονο σαν internet tv δν εχω δεκτη για air channels (mega ant1 κλπ) και την δουλεια της την κανει. Οι εφαρμογες κρασαρουν αρκετα συχνα, οχι οταν βλεπεις αλλα οταν πας να αλλαξεις απευθειας πχ απο νετφλιξ se apple tv, 3/10 θα κρασαρει. Ο ηχος μετριος δε τον λες και πεντακαθαρο, αλλα ουτε και εντελως αχρηστο. Αποσυνδεσεις δεν εχει, την χρησιμοποιω με wifi. Και το apple airplay συνδεεται απευθειας.
Αρκετά καλή τηλεόραση για τα λεφτά της 380 ευρώ 43'' γρήγορο και εύχρηστο μενού. Επίσης μου έκανε τρομερή εντύπωση η ταχύτητα του επεξεργαστή της, εναλλαγή των εφαρμογών από νετφλιξ σε γιουτιουμπ ο ήχος πάρα πολύ καλός, η εικόνα πολύ τίμια για τα συγκεκριμένα χρήματα πιθανόν ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε αυτά τα χρήματα. Αν δεν σε καλύπτει τότε καλύτερα τα 100hz είναι αυτά που χρειάζεσαι.
91 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΞερετε αν μπορω να τη συνδέσω με τον ενισχυτή ωστε να στελνω τον ηχο στα ηχεια ? Ευχαριστώ
Ναι είναι δυνατόν να συνδεθεί με ενισχυτή
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν υποστηρίζει apple air play 2, ώστε να κατοπτρίζονται MacBook και iPhone.
Συγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση. Ναι υποστηρίζει apple air play 2
Ξερω πανω κατω τι ειναι το homekit αλλα συμπεριλαμβανει και συνδρομιτικες υπιρεσιες της apple η ειναι μονο για control συσκευων;
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Τηλεόραση Samsung 4K Smart TU8072, με επεξεργαστή Crystal Processor 4K για μια φυσικά καθαρή και ζωντανή εικόνα. Απόλαυσε ποιότητα εικόνας που σε ταξιδεύει, καθώς ο επεξεργαστής Crystal 4K ρυθμίζει το χρώμα, βελτιστοποιεί την αντίθεση και απογειώνει το HDR.
Δες κάθε λεπτομέρεια στην καθαρή εικόνα που προσφέρει η 4K ανάλυση, που είναι τέσσερις φορές η ανάλυση μίας Full HD τηλεόρασης.
Ο εξαιρετικά γρήγορος επεξεργαστής μετατρέπει όλα όσα παρακολουθείς σε εντυπωσιακή 4Κ εικόνα. Απόλαυσε κρυστάλλινα χρώματα τα οποία είναι καλά ρυθμισμένα ώστε να παρέχουν μια φυσικά καθαρή και ζωντανή εικόνα.
Ο λεπτός, κομψός και μινιμαλιστικός σχεδιασμός της TU8072, σου επιτρέπει να απολαύσεις την εικόνα από οποιαδήποτε γωνία.
Το High Dynamic Range, σου επιτρέπει να απολαμβάνεις ένα ευρύ φάσμα χρωμάτων και οπτικών λεπτομερειών, ακόμη και σε σκοτεινές σκηνές.
Το Samsung Smart Hub φέρνει το αγαπημένο σου περιεχόμενο σε ένα μέρος, ενώ το One Remote Control, σου δίνει εύκολη πρόσβαση και έλεγχο. Οι συσκευές που αναγνωρίζονται αυτόματα από την Smart TV σου, μπορούν εύκολα να ελεγχθούν, χωρίς να χρειάζονται ξεχωριστά τηλεχειριστήρια.
Παρακολούθησε ταυτόχρονα τι υπάρχει στην τηλεόραση και στο smartphone σου, στην ίδια οθόνη. Απλά σύνδεσε το κινητό σου και προσάρμοσε το μέγεθος του βίντεο και τις ρυθμίσεις ήχου σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου. Σε μια μεγάλη οθόνη, η λειτουργία πολλαπλών εργασιών γίνεται εύκολη και αβίαστη.
Αγοράστηκε 43'' τον Ιανουάριο του 2021. Στα θετικά, διαθέτει εύχρηστο και γρήγορο μενού περιήγησης χωρίς να κολλάει. Μέτρια προς καλή εικόνα αλλά με κακές αντιθέσεις μαύρου.
Στα αρνητικά, 1 μήνα πριν λήξη η εγγύηση (2 χρόνια) κάηκε το panel. Η υποστήριξη της ήταν πολύ γρήγορη καθώς αντικαταστάθηκε το πάνελ και βάλανε καινούριο. Παρόλα αυτά 1,5 χρόνο μετά παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα και αυτή τη φορά δεν είναι στην εγγύηση.
Συνολικά, σε 3,5 χρόνια το συγκεκριμένο μοντέλο έβγαλε το ίδιο πρόβλημα 2 φορές. Δεν θα τη συνιστούσα καθώς διαβάζω και από άλλους ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει προβλήματα με τα πάνελ και τα led.
Λοιπόν σήμερα την πήρα την τηλεόραση και την επέστρεψα αμέσως,λίγο την έβαλα την άνοιξα και από εικόνα τίποτα δεν έλεγε,μην πω για το τηλεκοντρόλ τίποτα που είναι τελείως άχρηστο ούτε εγώ που έχω εμπειρία από τηλεοράσεις δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω,Γενικώς δεν αξίζει καμία σχέση με τις samsung που ξέραμε
Δύσχρηστο μενού παντελώς, η εικόνα είναι παράξενη, ώρες ρυθμίσεων κ.τ.λ μάταια, ήχος χάλια παραμορφώνη σε ορισμένα κανάλια.....
Μετρια. Απο ποιοτιτα εικονας ειναι καλη μπορω να πω, ποιοτιτα κατασκευης τιποτε μηδεν εις το τετραγωνο, σαν smarttv πολυ αργή (και αργεί), δεν εχει εφαρμογες μιας και δν εχει android tv λογισμικο. Για καποιον που δν εχει απαιτησεις παντως και θελει απλα να βλεπει yt, netflix, appletv, και prime ειναι καλη. Την χρησιμοποιω μονο σαν internet tv δν εχω δεκτη για air channels (mega ant1 κλπ) και την δουλεια της την κανει. Οι εφαρμογες κρασαρουν αρκετα συχνα, οχι οταν βλεπεις αλλα οταν πας να αλλαξεις απευθειας πχ απο νετφλιξ se apple tv, 3/10 θα κρασαρει. Ο ηχος μετριος δε τον λες και πεντακαθαρο, αλλα ουτε και εντελως αχρηστο. Αποσυνδεσεις δεν εχει, την χρησιμοποιω με wifi. Και το apple airplay συνδεεται απευθειας.
Αρκετά καλή τηλεόραση για τα λεφτά της 380 ευρώ 43'' γρήγορο και εύχρηστο μενού. Επίσης μου έκανε τρομερή εντύπωση η ταχύτητα του επεξεργαστή της, εναλλαγή των εφαρμογών από νετφλιξ σε γιουτιουμπ ο ήχος πάρα πολύ καλός, η εικόνα πολύ τίμια για τα συγκεκριμένα χρήματα πιθανόν ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε αυτά τα χρήματα. Αν δεν σε καλύπτει τότε καλύτερα τα 100hz είναι αυτά που χρειάζεσαι.
Ότι καλύτερο σε αυτή την τιμή (369 ευρώ). Άψογη εικόνα σε ταινίες και σε gaming και ο ήχος της καλός για ηχεία ενσωματωμένα..
Για τα χρήματα που δίνεις ( 360€ ) είναι παραπάνω από καλή επιλογή. Το μόνο αρνητικό είναι το remote control που άτομα μεγάλης ηλικίας θα χρειαστούν κάποιο χρόνο για να συνηθίσουν.
Ενώ έχω παραλάβει την τηλεόραση από 4 Δεκεμβρίου(Δηλαδή την έχω μόνο 1 μήνα) εδώ και πάνω από 1 εβδομάδα όταν την κλείνω κάνει κάτι περίεργους ήχους σαν σκασίματα τα οποία στην αρχή ήταν σχεδόν ανεπαίσθητα αλλά τώρα ακούγονται αρκετά.Τις τελευταίες 2 με 3 μέρες πρόσεξα ότι το κάνει και όταν είναι σε λειτουργία(δεν το κάνει τόσο έντονα και συχνά αλλά 3 με 4 φορές τη μέρα.μου δίνει την εντύπωση ότι όλο αυτό εξελίσσεται σιγά σιγά... Επίσης 2 φορές έβγαλε μια πράσινη γραμμή στην άκρη όπως φαίνεται στις φώτο και μετά ήταν πάλι οκ...
συν του ότι ήταν περισσότερο ζεστή απο όσο θα έπρεπε και σχεδόν έκαιγε όλη η πλάτη(ευτυχώς αυτό δεν ξανά έγινε μέχρι τώρα).
Διάβαζα ότι οι ήχοι μπορεί να είναι λόγω συστολής-διαστολής από τη θερμότητα κλπ αλλά σκέφτομαι... Αν ήταν δε θα το έκανε απο την αρχή?Και αν είναι όντως αυτό... Το καλοκαίρι που θα έχει αρκετή ζέστη και θα ανεβάζει περισσότερη θερμοκρασία τι θα κάνει? Έχει καταντήσει εκνευριστικό με το που την κλείνω να αρχίζει να κάνει ανά κάποια λεπτά τσακ και τσακ για ώρα.
Εχουμε και στο σαλόνι Samsung εδώ και 4 χρόνια και ποτέ δεν είχαμε αυτό το πρόβλημα...
Έχει κανείς άλλος παρόμοιο θέμα?
Εγώ που έσκασα τόσα Χρήματα για την αγορά τι δικαιούμαι να κάνω?Έχω φτάσει στο σημείο να μη την ανοίγω γιατί γίνονται εκνευριστικοί οι ήχοι που κάνει μετά. Κάλεσα στη Samsung και είπαν θα έρθει να τη δει τεχνικός αλλά....συνηθως λένε ότι οφείλεται στη Θερμοκρασία και μένει εκεί το θέμα.Τι μπορώ να κάνω?
Ενημέρωση :
Ήρθαν από το Εξουσιοδοτημένο Service και την παρέλαβαν για επισκευή. Όταν μετα από 2 μέρες μιλήσαμε στο τηλέφωνο ενώ αρχικά μου είπαν ότι δεν διακρίνουν κάποιο πρόβλημα τους είπα ότι ο τεχνικός πού την παρέλαβε έβγαλε φωτογραφίες με το πρόβλημα το οποίο δεν εμφανίζεται πάντα και τελικά Μου έκαναν αλλαγή σε όλο το πάνελ της τηλεόρασης. όταν την παρέλαβα μετά την αλλαγή του πάνελ, όλα ήταν μία χαρά χωρίς κανένα πρόβλημα.
Καλή τηλεόραση η εικόνα πάντως δεν με τρέλανε περίμενα κάτι καλύτερο ο ήχος καλός το λειτουργικό θα μπορούσε και καλύτερο.
Η αξιολόγηση αφορά την Samsung μοντέλο 2020 με διαγώνιο 43''.
Για εμάς που θέλουμε ένα μεγάλο μόνιτορ στο σαλόνι έχει πολλά περιττά και άχρηστα πάνω της, τι να το κάνεις το Tizen όταν έχεις το TV box και σε αυτό έχεις ολόκληρο τον κόσμο στο τηλεκοντρόλ σου... Ας το κατάλαβουν ότι θέλουμε monitor TV και τίποτα παραπάνω, να επενδύσουν στην ποιότητα ήχου και οθόνης που δυστυχώς χάνει η TV και να πάψουν να παράγουν χαζούς γίγαντες. Δεν κατάφερα να βρω Samsung 40+++ που να μην είναι smart.
6/1/2021 Προσθέτω ακόμα δύο ελλείψεις στην νέα TV 1) Δεν έχει το PIP που μου λείπει πολύ. 2) Ενώ είναι υβριδική, λείπει από το τηλεκοντρόλ το κόκκινο κουμπί για να μπορέσεις να δεις, ευτυχώς έχω ένα παλιό τηλεκοντρόλ και βλέπω.
27/1/2021 Ούτε ασύρματη σύνδεση με το laptop μπορεί να πραγματοποιηθεί, μια στις πενήντα δοκιμές μπορεί να συνδεθεί και η Samsung δεν σε βοηθάει αν δεν είναι και το laptop Samsung.
14/4/2021
Παρουσιάστηκε δισλητουργία στο τηλεχειριστήριο.
Όμορφο τηλεχειριστήριο, αλλά δυσλειτουργικό όταν θέλεις να βάλεις τα κανάλια στη αρίθμηση που επιθυμείς, επίσης ο ήχος είναι πολύ χαμηλός, όποτε για να ακούσεις σωστά πρέπει να τον ανεβάσεις πανω απο το είκοσι
Ωραία εικόνα! Μέτριος ήχος... το τηλεχειριστήριο δεν είναι λειτουργικό και θέλει χρόνο στο να το συνηθίσεις...
Αγορά για σαλόνι. Πολύ ποιοτική εικόνα , ήχος καλός και δυνατός.Η θέαση και από πλαϊνή θέση πολύ καλή. Σύνδεση σε ίντερνετ με κινητό και περιηγήση από το interface της tv πάρα πολύ γρήγορη και άμεση . Εξαιρετική τηλεόραση.
Η τηλεόραση είναι vfm, πολύ καλή σε όλα της και πιο γρήγορη από την q60 ta του 19 που την έχω δουλέψει. Το πλαστικό στην πλάτη της είναι λίγο χαμηλής ποιότητας αλλά νταξει δεν θα παίξεις και κοντρολακια με την τηλεόραση. Τα 4 αστέρια τα έβαλα γιατί στο YouTube μπερδεύει τα γράμματα, δηλαδή ενώ βάζω ελληνικά κάποια γράμματα κυρίως φωνήεντα τα βγάζει με λατινικούς χαρακτήρες πχ αντί για ε e ανι για α a και τέτοια.
Την αγόρασα εδώ και ένα μήνα. Η διαχυση λευκού στις γωνίες και σε κάποια σημεία γύρω γύρω είναι ενοχλητική όταν έχω απόλυτο σκοτάδι στο χώρο! Το είπα από την πρώτη εβδομάδα στο κατάστημα και παρότι πλήρωσα support με έκαναν μπάλα με τον τεχνικό του καταστήματος και το service της Samsung στην πόλη που μένω! Τελικά μου είπαν ότι είναι εντός προδιαγραφών και ότι.,οτι πληρώνεις παίρνεις δηλαδή ότι είναι φθηνό μοντέλο. Έλεος.. Δεν πρέπει να τα πουλάνε λοιπόν αυτά τα μοντέλα! Έκανα το τεστ χρωμάτων για τηλεοράσεις 4κ Led μέσω YouTube και παρατήρησα μια κιλιδα στο κέντρο της οθόνης, μίλησα με το service την έστειλα και ζήτησα αντικατάσταση! Δεν βλέπω να βγάζω άκρη...
Για σας για εικόνα απίστευτη κ αν βλέπεις με HDR με 4K 50 που πείρα εγώ αξίζει με το παραπάνω αλλά καλύτερα να δώσεις λίγο παραπάνω να παίρνεις με 120 FPS είμαι ευχαριστημένος πάρτε με κλειστά μάτια
Αγοράστηκε η 43 ιντσών από μεγάλη αλυσίδα στα 399 ευρώ. Η κατασκευή δείχνει ποιοτική τόσο η οθόνη όσο και το πίσω μέρος. Τα πλαίσια γύρω από την οθόνη είναι σχεδόν ανύπαρκτα. Το μενού ενδέχεται να μπερδέψει κάποιον που δεν έχει επαφή με την τεχνολογία, όπως και το τηλεκοντρόλ. Εάν κάποιος δυσκολεύεται με το τηλεχειριστήριο στην τηλεόραση ταιριάζουν και τα κλασσικά τηλεχειριστήρια για Samsung τωv 3 ευρώ οπότε και επιταχύνονται οι διαδικασίες ρύθμισης. Στιβαρή κατασκευή, δεν τρίζει τίποτα. Άψογη συνδεσιμότητα και ασύρματα και με καλώδιο utp. Η εικόνα είναι πολύ καλή (ιδίως στο dynamic)το ίδιο και ο ήχος για μεσαίες απαιτήσεις. Η τηλεόραση κάνει αναβάθμιση upscale της χαμηλής ανάλυσης που εκπέμπουν τα ψηφιακά κανάλια (τα απλά και HD) και ενδεχομένως κάποια πράγματα να μην απεικονίζονται με 100% φυσικότητα. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει ανταγωνιστής στα 400e σε αυτή την κατηγορία των 43 ιντσών.
UPDATE 30/06/2022:
Λειτουργεί όπως την πρώτη ημέρα.
Πολύ καλή εικόνα και ήχος. Ποιοτική κατασκευή και έξυπνο χειριστήριο που παρότι ελέγχει κάθε συνδεδεμένη συσκευή λύνοντας τα χέρια στο πρόβλημα των πολλών τηλεχειριστηρίων ωστόσο δεν έχει το 100% των επιλογών της Nova οπότε σε αρκετές λειτουργίες πέραν των βασικών σε αυτή την περίπτωση δε γλιτώνεις τη δεύτερη συσκευή χειρισμού. Η διαφορά από μια Full HD τηλεόραση είναι εμφανής προς το καλύτερο φυσικά. Στις 43 ίντσες και στα 399€ νομίζω δε θα αφήσει κανέναν δυσαρεστημένο. Αν πρέπει να βρω κάποιο ψεγάδι είναι το ελαφρώς δύσχρηστο μενού για κάποιον μη εξοικειωμένο ή κάποιον μεγαλύτερης ηλικίας άνθρωπο.Για κάποιον που επιθυμεί άψογη εικόνα με ικανοποιητικό ήχο και ποιοτική κατασκευή σε προσιτή τιμή πρόκειται για εξαιρετική επιλογή.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τοπ οθόνη αναλογία τιμής ποιότητας.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αντικατέστησε αλλη Samsung Μια χαρά είναι και σε καλη τιμή και Σίγουρα προτείνεται !!!!!!
Για τα λεφτά της είναι αξιοπρεπεστατη ! Κάτοχος 43" για υπνοδωμάτιο
Άσχημη επιλογή έχει πέσει πολύ η Samsung
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αγοράστηκε 43'' τον Ιανουάριο του 2021. Στα θετικά, διαθέτει εύχρηστο και γρήγορο μενού περιήγησης χωρίς να κολλάει. Μέτρια προς καλή εικόνα αλλά με κακές αντιθέσεις μαύρου.
Στα αρνητικά, 1 μήνα πριν λήξη η εγγύηση (2 χρόνια) κάηκε το panel. Η υποστήριξη της ήταν πολύ γρήγορη καθώς αντικαταστάθηκε το πάνελ και βάλανε καινούριο. Παρόλα αυτά 1,5 χρόνο μετά παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα και αυτή τη φορά δεν είναι στην εγγύηση.
Συνολικά, σε 3,5 χρόνια το συγκεκριμένο μοντέλο έβγαλε το ίδιο πρόβλημα 2 φορές. Δεν θα τη συνιστούσα καθώς διαβάζω και από άλλους ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει προβλήματα με τα πάνελ και τα led.
Λοιπόν σήμερα την πήρα την τηλεόραση και την επέστρεψα αμέσως,λίγο την έβαλα την άνοιξα και από εικόνα τίποτα δεν έλεγε,μην πω για το τηλεκοντρόλ τίποτα που είναι τελείως άχρηστο ούτε εγώ που έχω εμπειρία από τηλεοράσεις δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω,Γενικώς δεν αξίζει καμία σχέση με τις samsung που ξέραμε
Δύσχρηστο μενού παντελώς, η εικόνα είναι παράξενη, ώρες ρυθμίσεων κ.τ.λ μάταια, ήχος χάλια παραμορφώνη σε ορισμένα κανάλια.....
Μετρια. Απο ποιοτιτα εικονας ειναι καλη μπορω να πω, ποιοτιτα κατασκευης τιποτε μηδεν εις το τετραγωνο, σαν smarttv πολυ αργή (και αργεί), δεν εχει εφαρμογες μιας και δν εχει android tv λογισμικο. Για καποιον που δν εχει απαιτησεις παντως και θελει απλα να βλεπει yt, netflix, appletv, και prime ειναι καλη. Την χρησιμοποιω μονο σαν internet tv δν εχω δεκτη για air channels (mega ant1 κλπ) και την δουλεια της την κανει. Οι εφαρμογες κρασαρουν αρκετα συχνα, οχι οταν βλεπεις αλλα οταν πας να αλλαξεις απευθειας πχ απο νετφλιξ se apple tv, 3/10 θα κρασαρει. Ο ηχος μετριος δε τον λες και πεντακαθαρο, αλλα ουτε και εντελως αχρηστο. Αποσυνδεσεις δεν εχει, την χρησιμοποιω με wifi. Και το apple airplay συνδεεται απευθειας.
Αρκετά καλή τηλεόραση για τα λεφτά της 380 ευρώ 43'' γρήγορο και εύχρηστο μενού. Επίσης μου έκανε τρομερή εντύπωση η ταχύτητα του επεξεργαστή της, εναλλαγή των εφαρμογών από νετφλιξ σε γιουτιουμπ ο ήχος πάρα πολύ καλός, η εικόνα πολύ τίμια για τα συγκεκριμένα χρήματα πιθανόν ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε αυτά τα χρήματα. Αν δεν σε καλύπτει τότε καλύτερα τα 100hz είναι αυτά που χρειάζεσαι.