- Ρουλεμάν: ABEC-7
- Φωτιζόμενοι μπροστινοί τροχοί PU: 120x28 mm
- Πίσω τροχός PU: 80x24 mm
- Διαστάσεις βάσης: 380/140 mm
- Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 50 kg
Στρίβει το τιμόνι?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Αναδιπλούμενο παιδικό πατίνι με λαβές TPR και ρυθμιζόμενο ύψος 3 σημείων στο τιμόνι με σύστημα quick release. Διαθέτει φρένο στον πίσω τροχό και αντιολισθητική βάση για επιπλέον...
Αναδιπλούμενο παιδικό πατίνι με λαβές TPR και ρυθμιζόμενο ύψος 3 σημείων στο τιμόνι με σύστημα quick release. Διαθέτει φρένο στον πίσω τροχό και αντιολισθητική βάση για επιπλέον σταθερότητα και ασφάλεια. Κατάλληλο για παιδιά ηλικίας από 3 ετών.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί μεταφέρεται εύκολα όταν δεν χρησιμοποιείται και είναι αποτελεσματική η χρήση των φρένων.
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφήΑναδιπλούμενο παιδικό πατίνι με λαβές TPR και ρυθμιζόμενο ύψος 3 σημείων στο τιμόνι με σύστημα quick release. Διαθέτει φρένο στον πίσω τροχό και αντιολισθητική βάση για επιπλέον σταθερότητα και ασφάλεια. Κατάλληλο για παιδιά ηλικίας από 3 ετών.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί μεταφέρεται εύκολα όταν δεν χρησιμοποιείται και είναι αποτελεσματική η χρήση των φρένων.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μετά από 3+ μήνες που ο μικρός του ήπιε το αίμα στην κυριολεξία, το κοπανουσε οπουδήποτε, έσπασε το τιμόνι εκεί που διπλώνει, το πήγα σε έναν σιδερά, το κόλλησε και απλά δεν ξανά διπλώνει τώρα. λογικό για την χρήση που του έκανε. υπερευχαριστημενος!
Πολυ ομορφο και τα χρωματα του και το υλικο του φαινεται πολυ ωραιο. Αλλα δυστυχως, με αγορα πριν απο περιπου 2 μιση μηνες και με χρηση μονο τα σκ, σε τσιμεντενιο δαπεδο και χωρις ιδιαιτερο ζορισμα, αλλα μαλλον το νορμαλ ζορισμα που λογικα πανω κατω τρωνε ολα τα πατινια, το τιμονι δεν σταθεροποιειται σε ορθια θεση και γερνει προς τα πισω. φαινεται να εχει τριφτει κατι στο μηχανισμο αναδιπλωσης, καθως αν το κοιταξεις στην εσοχη, φαινονται σαν ρινισματα. κριμα
Την δεύτερη μέρα χρήσης έσπασε η μεταλλική βάση που συγκρατεί τοίχο τιμόνι.
Τώρα είδα ότι και άλλοι αρκετοί έγραψαν ότι είχαν το ίδιο ακριβός πρόβλημα.
Δυστυχώς το κράμα μετάλλου που χρησιμοποιείται είναι πολύ ευαίσθητο και δεν αντέχει την καταπόνηση που δέχεται κατά την χρήση.
Είχαμε πριν ένα της Byox που τρία και χρόνια οι μικρές τους είχαμε βγάλει τα πετρέλαια και δεν έπαθαν τίποτε.
Κρίμα. Πεταμένα λεφτά.
Είχα αγοράσει δύο για τα παιδιά μου, και τα δύο χαλάσανε πάρα πολύ γρήγορα. Ενώ οι ρόδες τους είναι πολύ όμορφες, μέσα σε λίγες μέρες τελικά μας χαλάσανε και τα δύο, το ένα βασικά έσπασε!!! Πεταμένα λεφτά
Έσπασε η βάση στήριξης του μηχανισμού αναδίπλωσης σε 2 σημεία. Ουσιαστικά έχει αχρηστευτεί καθώς δεν στέκεται όρθιο το τιμόνι πλέον. Έκανα αίτημα αντικατάστασης και αναμένω.
Update: Η αντικατάσταση δεν έγινε γιατί "δεν καλύπτεται σπάσιμο στο σκελετό". Πεταμένα λεφτά, Άντεξε λιγότερο από χρόνο και όχι πάνω από 10 βόλτες
δεν με ενθουσιασε νομιζα οτι γυρνανε οι μπροστινες ροδες οταν στριβει το παιδι το τιμονι αλλα οχι πρεπει να στριβει μαζι με το τιμονι το παιδι αν το ηξερα δεν θα το επαιρνα
Καλή σχετικά ποιότητα κατασκευής για τα λεφτά του.
Μέτριο φρένο.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του είναι ότι διπλώνει πανεύκολα και μεταφέρεται-αποθηκεύεται χωρίς να πιάνει πολύ χώρο.
Γενικά value for money.
Πήρα ένα έσπασε στο μήνα πάνω με 5 χρήσεις.... δεν μας κάναν αντικαταστασεί.... αγόρασα αναγκαστικά δεύτερο γιατί ήθελε αποκλειστικά αυτό η κόρη μου....
Δεν πέρασε χρόνος και έφυγε το εξάρτημα που συγκρατεί σε ένα ύψος το τιμόνι. Αποτέλεσμα το τιμόνι ανεβοκατεβαίνει και το πατίνι αχρηστεύτηκε χωρίς να έχει γίνει έντονη χρήση.
Άριστο και το παιδί (6 χρονών) το λατρεύει! Του αρέσει που κλείνει και που έχει τους κεραυνούς. Στα αρνητικά είναι ότι το τιμόνι λόγω του συστήματος κλεισίματος, όταν είναι σε χρήση είναι λίγο χαλαρό και κουνιέται. Δεν έχει δηλαδή στοιβαρή αίσθηση στην ένωσή του με την βάση. Για τα χρήματά του αξίζει!
Η εγγονη μου δεν κατεβαίνει από πάνω.Σταθερο για παιδιά έως 10-12 ετών.
Απογοήτευση.. Υποτίθεται πως πήραμε καλή μάρκα.. Στους 2 μήνες πάνω του έσπασε το τιμόνι απο τη βάση... Και δεν είναι από τα παιδιά που τα κοπανάει... Είχαμε ξαναπάρει γειά δύο φορές πατίνια άλλης εταιρίας και κράτησε το κάθε ένα από 2 χρόνια!! Και αυτά χάλασαν από φυσιολογική φθορά.. Και αφού δεν ήθελε ποδήλατο είπαμε να του πάρουμε πάλι πατίνι αφού του αρεσει.. Το μετάνιωσα που επέλεξα υποτίθεται αυτό για καλύτερο
Την δευτερη φορα που ανεβηκε να κανει, σχεδον 10 μερες μετα την αγορα, εσπασε ο λαιμος απο τη βαση του, ευτυχως χωρις να τραυματιστει, μιας και εμεινε "με το τιμονι στο χερι"
καλό πατίνι για τα λεφτά του, αγοράστηκε αρχές Μαίου και χθες 07/07 την ώρα που έκανε βόλτα η μικρή μου 3μιση ετών μας παράτησε το ροδακι μπροστά...
UPDATE: όλα καλά, πήρα τηλεφωνο στο καταστημα απο το οποίο αγόρασα το πατίνι τους εξηγησα τι εγινε και μου στείλανε ανταλλακτικό εντός μιας βδομάδας(10€) αλλα σημασια εχει που η μικρή το χαίρεται.
Το τιμόνι διπλώνει, οπότε στη μεταφορά δεν πιάνει χώρο. Όμορφο, δείχνει ανθεκτικό και με led στις ρόδες. Δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικό στην αγορά του, ωστόσο το σύστημα διεύθυνσης είναι αρκετά ικανοποιητικό και εύχρηστο, προσδίδοντας ασφάλεια στην αλλαγή κατεύθυνσης.
Είναι πολύ όμορφο και πολύ καλό προΐον. Ήθελα κάτι οικονομικό και να μεταφέρεται εύκολα. Το χρησιμοποίησαν δυο παιδιά όλο το καλοκαίρι και δεν έπαθε τίποτα.
Υλικό τιμονιού μέσα στην βάση πολύ ευαίσθητο. Έσπασε σε τρεις ημέρες. Κάτι σαν κράμα αλουμινίου πολύ μαλακό.
Πολύ καλό και εύχρηστο. Από 3 ετών και πάνω μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Edit 26/102022: Η βάση του έσπασε μετά από μερικές μέρες χρήσης. Ευτυχώς αντικαταστάθηκε από τον προμηθευτή άμεσα και δωρεάν.
Πολυ ομορφο και καλη κατασκευη, ομως Μην το παρεται για μικρη ηλικια, ειναι μεγαλουτσικο και θελει καποια δεξιοτητα.
Πολυ βολικο στο να ανοιξει και να κλεισει.Αποθηκευεται ευκολα,κλεινει ευκολα για να μεταφερεται και τα παιδια το εχουν καταευχαριστηθει ενα χρονο τωρα
Είναι μια εξαιρετικά τίμια επιλογή που αξίζει μεχρι κεραίας τα χρήματα που δαπανήθηκαν. Απ' ότι εχω διαπιστωσει, το συγκεκριμένο μοντέλο υπάρχει σε τρεις διαφορετικές μάρκες με μικρές διαφορές που αφορούν στο χρώμα τιμονιού και στο μηχανισμό αναδιπλωσης όπως και στο φωτάκι
στο τιμόνι (στο συγκεριμένο) κατα τ' άλλα είναι ίδιο. Στην κατοχή μου έχω τα δύο από διαφορετικές μάρκες. Η ποιότητα που παρέχεται είναι ανώτερη από άλλα ακριβότερα αντίστοιχα προϊόντα. Το προτείνω σαν την ποιο vfm επιλογή
Πολύ σταθερό,κλείνει εύκολα και για τουλάχιστον τους 2μηνες που το έχουμε με καθημερινή χρήση φαίνεται γερό
Πολύ καλή ποιότητα και φαίνεται ανθεκτικό.Εμείς πήραμε αυτό που είναι από 5+ ηλικία και έως 50 κιλά , και σημαντικό είναι ότι κλείνει πολύ εύκολα.
Σε 3 μηνες εσπασε η βαση του τιμονιου
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μοναδικό. Πολύ καλή επιλογή.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό αξίζει τα λεφτά του
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τέλειο πατίνι. Άξιζε τα λεφτά του
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ ωραίο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραίο κ αντοχής το έχουμε 2 χρόνια κ το βασανίζει ο μικρός
Μετά από 3+ μήνες που ο μικρός του ήπιε το αίμα στην κυριολεξία, το κοπανουσε οπουδήποτε, έσπασε το τιμόνι εκεί που διπλώνει, το πήγα σε έναν σιδερά, το κόλλησε και απλά δεν ξανά διπλώνει τώρα. λογικό για την χρήση που του έκανε. υπερευχαριστημενος!
Πολυ ομορφο και τα χρωματα του και το υλικο του φαινεται πολυ ωραιο. Αλλα δυστυχως, με αγορα πριν απο περιπου 2 μιση μηνες και με χρηση μονο τα σκ, σε τσιμεντενιο δαπεδο και χωρις ιδιαιτερο ζορισμα, αλλα μαλλον το νορμαλ ζορισμα που λογικα πανω κατω τρωνε ολα τα πατινια, το τιμονι δεν σταθεροποιειται σε ορθια θεση και γερνει προς τα πισω. φαινεται να εχει τριφτει κατι στο μηχανισμο αναδιπλωσης, καθως αν το κοιταξεις στην εσοχη, φαινονται σαν ρινισματα. κριμα
Την δεύτερη μέρα χρήσης έσπασε η μεταλλική βάση που συγκρατεί τοίχο τιμόνι.
Τώρα είδα ότι και άλλοι αρκετοί έγραψαν ότι είχαν το ίδιο ακριβός πρόβλημα.
Δυστυχώς το κράμα μετάλλου που χρησιμοποιείται είναι πολύ ευαίσθητο και δεν αντέχει την καταπόνηση που δέχεται κατά την χρήση.
Είχαμε πριν ένα της Byox που τρία και χρόνια οι μικρές τους είχαμε βγάλει τα πετρέλαια και δεν έπαθαν τίποτε.
Κρίμα. Πεταμένα λεφτά.
Είχα αγοράσει δύο για τα παιδιά μου, και τα δύο χαλάσανε πάρα πολύ γρήγορα. Ενώ οι ρόδες τους είναι πολύ όμορφες, μέσα σε λίγες μέρες τελικά μας χαλάσανε και τα δύο, το ένα βασικά έσπασε!!! Πεταμένα λεφτά
Έσπασε η βάση στήριξης του μηχανισμού αναδίπλωσης σε 2 σημεία. Ουσιαστικά έχει αχρηστευτεί καθώς δεν στέκεται όρθιο το τιμόνι πλέον. Έκανα αίτημα αντικατάστασης και αναμένω.
Update: Η αντικατάσταση δεν έγινε γιατί "δεν καλύπτεται σπάσιμο στο σκελετό". Πεταμένα λεφτά, Άντεξε λιγότερο από χρόνο και όχι πάνω από 10 βόλτες
257 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΣτρίβει το τιμόνι?
Όχι. Στρίβει όταν το παιδί γέρνει λίγο δεξιά ή αριστερά.
Αναδιπλούμενο παιδικό πατίνι με λαβές TPR και ρυθμιζόμενο ύψος 3 σημείων στο τιμόνι με σύστημα quick release. Διαθέτει φρένο στον πίσω τροχό και αντιολισθητική βάση για επιπλέον σταθερότητα και ασφάλεια. Κατάλληλο για παιδιά ηλικίας από 3 ετών.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί μεταφέρεται εύκολα όταν δεν χρησιμοποιείται και είναι αποτελεσματική η χρήση των φρένων.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μετά από 3+ μήνες που ο μικρός του ήπιε το αίμα στην κυριολεξία, το κοπανουσε οπουδήποτε, έσπασε το τιμόνι εκεί που διπλώνει, το πήγα σε έναν σιδερά, το κόλλησε και απλά δεν ξανά διπλώνει τώρα. λογικό για την χρήση που του έκανε. υπερευχαριστημενος!
Πολυ ομορφο και τα χρωματα του και το υλικο του φαινεται πολυ ωραιο. Αλλα δυστυχως, με αγορα πριν απο περιπου 2 μιση μηνες και με χρηση μονο τα σκ, σε τσιμεντενιο δαπεδο και χωρις ιδιαιτερο ζορισμα, αλλα μαλλον το νορμαλ ζορισμα που λογικα πανω κατω τρωνε ολα τα πατινια, το τιμονι δεν σταθεροποιειται σε ορθια θεση και γερνει προς τα πισω. φαινεται να εχει τριφτει κατι στο μηχανισμο αναδιπλωσης, καθως αν το κοιταξεις στην εσοχη, φαινονται σαν ρινισματα. κριμα
Την δεύτερη μέρα χρήσης έσπασε η μεταλλική βάση που συγκρατεί τοίχο τιμόνι.
Τώρα είδα ότι και άλλοι αρκετοί έγραψαν ότι είχαν το ίδιο ακριβός πρόβλημα.
Δυστυχώς το κράμα μετάλλου που χρησιμοποιείται είναι πολύ ευαίσθητο και δεν αντέχει την καταπόνηση που δέχεται κατά την χρήση.
Είχαμε πριν ένα της Byox που τρία και χρόνια οι μικρές τους είχαμε βγάλει τα πετρέλαια και δεν έπαθαν τίποτε.
Κρίμα. Πεταμένα λεφτά.
Είχα αγοράσει δύο για τα παιδιά μου, και τα δύο χαλάσανε πάρα πολύ γρήγορα. Ενώ οι ρόδες τους είναι πολύ όμορφες, μέσα σε λίγες μέρες τελικά μας χαλάσανε και τα δύο, το ένα βασικά έσπασε!!! Πεταμένα λεφτά
Έσπασε η βάση στήριξης του μηχανισμού αναδίπλωσης σε 2 σημεία. Ουσιαστικά έχει αχρηστευτεί καθώς δεν στέκεται όρθιο το τιμόνι πλέον. Έκανα αίτημα αντικατάστασης και αναμένω.
Update: Η αντικατάσταση δεν έγινε γιατί "δεν καλύπτεται σπάσιμο στο σκελετό". Πεταμένα λεφτά, Άντεξε λιγότερο από χρόνο και όχι πάνω από 10 βόλτες
δεν με ενθουσιασε νομιζα οτι γυρνανε οι μπροστινες ροδες οταν στριβει το παιδι το τιμονι αλλα οχι πρεπει να στριβει μαζι με το τιμονι το παιδι αν το ηξερα δεν θα το επαιρνα
Καλή σχετικά ποιότητα κατασκευής για τα λεφτά του.
Μέτριο φρένο.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του είναι ότι διπλώνει πανεύκολα και μεταφέρεται-αποθηκεύεται χωρίς να πιάνει πολύ χώρο.
Γενικά value for money.
Πήρα ένα έσπασε στο μήνα πάνω με 5 χρήσεις.... δεν μας κάναν αντικαταστασεί.... αγόρασα αναγκαστικά δεύτερο γιατί ήθελε αποκλειστικά αυτό η κόρη μου....
Δεν πέρασε χρόνος και έφυγε το εξάρτημα που συγκρατεί σε ένα ύψος το τιμόνι. Αποτέλεσμα το τιμόνι ανεβοκατεβαίνει και το πατίνι αχρηστεύτηκε χωρίς να έχει γίνει έντονη χρήση.
Άριστο και το παιδί (6 χρονών) το λατρεύει! Του αρέσει που κλείνει και που έχει τους κεραυνούς. Στα αρνητικά είναι ότι το τιμόνι λόγω του συστήματος κλεισίματος, όταν είναι σε χρήση είναι λίγο χαλαρό και κουνιέται. Δεν έχει δηλαδή στοιβαρή αίσθηση στην ένωσή του με την βάση. Για τα χρήματά του αξίζει!
Η εγγονη μου δεν κατεβαίνει από πάνω.Σταθερο για παιδιά έως 10-12 ετών.
Απογοήτευση.. Υποτίθεται πως πήραμε καλή μάρκα.. Στους 2 μήνες πάνω του έσπασε το τιμόνι απο τη βάση... Και δεν είναι από τα παιδιά που τα κοπανάει... Είχαμε ξαναπάρει γειά δύο φορές πατίνια άλλης εταιρίας και κράτησε το κάθε ένα από 2 χρόνια!! Και αυτά χάλασαν από φυσιολογική φθορά.. Και αφού δεν ήθελε ποδήλατο είπαμε να του πάρουμε πάλι πατίνι αφού του αρεσει.. Το μετάνιωσα που επέλεξα υποτίθεται αυτό για καλύτερο
Την δευτερη φορα που ανεβηκε να κανει, σχεδον 10 μερες μετα την αγορα, εσπασε ο λαιμος απο τη βαση του, ευτυχως χωρις να τραυματιστει, μιας και εμεινε "με το τιμονι στο χερι"
καλό πατίνι για τα λεφτά του, αγοράστηκε αρχές Μαίου και χθες 07/07 την ώρα που έκανε βόλτα η μικρή μου 3μιση ετών μας παράτησε το ροδακι μπροστά...
UPDATE: όλα καλά, πήρα τηλεφωνο στο καταστημα απο το οποίο αγόρασα το πατίνι τους εξηγησα τι εγινε και μου στείλανε ανταλλακτικό εντός μιας βδομάδας(10€) αλλα σημασια εχει που η μικρή το χαίρεται.
Το τιμόνι διπλώνει, οπότε στη μεταφορά δεν πιάνει χώρο. Όμορφο, δείχνει ανθεκτικό και με led στις ρόδες. Δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικό στην αγορά του, ωστόσο το σύστημα διεύθυνσης είναι αρκετά ικανοποιητικό και εύχρηστο, προσδίδοντας ασφάλεια στην αλλαγή κατεύθυνσης.
Είναι πολύ όμορφο και πολύ καλό προΐον. Ήθελα κάτι οικονομικό και να μεταφέρεται εύκολα. Το χρησιμοποίησαν δυο παιδιά όλο το καλοκαίρι και δεν έπαθε τίποτα.
Υλικό τιμονιού μέσα στην βάση πολύ ευαίσθητο. Έσπασε σε τρεις ημέρες. Κάτι σαν κράμα αλουμινίου πολύ μαλακό.
Πολύ καλό και εύχρηστο. Από 3 ετών και πάνω μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Edit 26/102022: Η βάση του έσπασε μετά από μερικές μέρες χρήσης. Ευτυχώς αντικαταστάθηκε από τον προμηθευτή άμεσα και δωρεάν.
Πολυ ομορφο και καλη κατασκευη, ομως Μην το παρεται για μικρη ηλικια, ειναι μεγαλουτσικο και θελει καποια δεξιοτητα.
Πολυ βολικο στο να ανοιξει και να κλεισει.Αποθηκευεται ευκολα,κλεινει ευκολα για να μεταφερεται και τα παιδια το εχουν καταευχαριστηθει ενα χρονο τωρα
Είναι μια εξαιρετικά τίμια επιλογή που αξίζει μεχρι κεραίας τα χρήματα που δαπανήθηκαν. Απ' ότι εχω διαπιστωσει, το συγκεκριμένο μοντέλο υπάρχει σε τρεις διαφορετικές μάρκες με μικρές διαφορές που αφορούν στο χρώμα τιμονιού και στο μηχανισμό αναδιπλωσης όπως και στο φωτάκι
στο τιμόνι (στο συγκεριμένο) κατα τ' άλλα είναι ίδιο. Στην κατοχή μου έχω τα δύο από διαφορετικές μάρκες. Η ποιότητα που παρέχεται είναι ανώτερη από άλλα ακριβότερα αντίστοιχα προϊόντα. Το προτείνω σαν την ποιο vfm επιλογή
Πολύ σταθερό,κλείνει εύκολα και για τουλάχιστον τους 2μηνες που το έχουμε με καθημερινή χρήση φαίνεται γερό
Πολύ καλή ποιότητα και φαίνεται ανθεκτικό.Εμείς πήραμε αυτό που είναι από 5+ ηλικία και έως 50 κιλά , και σημαντικό είναι ότι κλείνει πολύ εύκολα.
Σε 3 μηνες εσπασε η βαση του τιμονιου
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μοναδικό. Πολύ καλή επιλογή.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό αξίζει τα λεφτά του
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τέλειο πατίνι. Άξιζε τα λεφτά του
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ ωραίο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραίο κ αντοχής το έχουμε 2 χρόνια κ το βασανίζει ο μικρός
Μετά από 3+ μήνες που ο μικρός του ήπιε το αίμα στην κυριολεξία, το κοπανουσε οπουδήποτε, έσπασε το τιμόνι εκεί που διπλώνει, το πήγα σε έναν σιδερά, το κόλλησε και απλά δεν ξανά διπλώνει τώρα. λογικό για την χρήση που του έκανε. υπερευχαριστημενος!
Πολυ ομορφο και τα χρωματα του και το υλικο του φαινεται πολυ ωραιο. Αλλα δυστυχως, με αγορα πριν απο περιπου 2 μιση μηνες και με χρηση μονο τα σκ, σε τσιμεντενιο δαπεδο και χωρις ιδιαιτερο ζορισμα, αλλα μαλλον το νορμαλ ζορισμα που λογικα πανω κατω τρωνε ολα τα πατινια, το τιμονι δεν σταθεροποιειται σε ορθια θεση και γερνει προς τα πισω. φαινεται να εχει τριφτει κατι στο μηχανισμο αναδιπλωσης, καθως αν το κοιταξεις στην εσοχη, φαινονται σαν ρινισματα. κριμα
Την δεύτερη μέρα χρήσης έσπασε η μεταλλική βάση που συγκρατεί τοίχο τιμόνι.
Τώρα είδα ότι και άλλοι αρκετοί έγραψαν ότι είχαν το ίδιο ακριβός πρόβλημα.
Δυστυχώς το κράμα μετάλλου που χρησιμοποιείται είναι πολύ ευαίσθητο και δεν αντέχει την καταπόνηση που δέχεται κατά την χρήση.
Είχαμε πριν ένα της Byox που τρία και χρόνια οι μικρές τους είχαμε βγάλει τα πετρέλαια και δεν έπαθαν τίποτε.
Κρίμα. Πεταμένα λεφτά.
Είχα αγοράσει δύο για τα παιδιά μου, και τα δύο χαλάσανε πάρα πολύ γρήγορα. Ενώ οι ρόδες τους είναι πολύ όμορφες, μέσα σε λίγες μέρες τελικά μας χαλάσανε και τα δύο, το ένα βασικά έσπασε!!! Πεταμένα λεφτά
Έσπασε η βάση στήριξης του μηχανισμού αναδίπλωσης σε 2 σημεία. Ουσιαστικά έχει αχρηστευτεί καθώς δεν στέκεται όρθιο το τιμόνι πλέον. Έκανα αίτημα αντικατάστασης και αναμένω.
Update: Η αντικατάσταση δεν έγινε γιατί "δεν καλύπτεται σπάσιμο στο σκελετό". Πεταμένα λεφτά, Άντεξε λιγότερο από χρόνο και όχι πάνω από 10 βόλτες