- Είδος
- Λάστιχο Χύτρας
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Λάστιχο χύτρας. Κατάλληλο για χύτρες Seb -Tefal 10 εώς και 18 λίτρων με διάμετρο 27cm. Ενδεικτικά συμβατά μοντέλα : Actua 10lt, 12lt, 18lt Authentique 10lt, 12lt, 18lt Coccote Minute 10lt, 12lt, 18lt
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το λάστιχο ήταν συμβατό με τη χύτρα μου και όχι Seb Original όπως έγραφε η παραγγελία. Δυστυχώς πέταξα τη συσκευασία για να το αποδείξω.
το λάστιχο μπαινει ολόκληρο , δεν το κόβεις , απλά ακολούθησε τις οδηγίες της συσκευασίας που είναι και στα ελληνικά . --- οι χύτρες SEB από 10 λίτρα και πάνω έχουν το ιδιο καπάκι και το λάστιχο είναι υπολογισμένο , δεν χρειάζετε κόψιμο -- εξαιρετικό προιόν !
Είναι ένα καλό λάστιχο, το κόβεις εσύ στο επιθυμητό μήκος, κάτι που δούλεψε πολύ καλά σε μια seb κλασική που έχω και δουλεύει άψογα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
μια που το έβαλα μια που το πεταξα,χάνει απο παντου κ δεν ειναι το πρώτο που αλλάζω μόνος μου.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζομουν.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έκατσε ακριβώς χωρίς να χρειαστεί κόψιμο σε μια χύτρα seb 10 λίτρων 25αετιας
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι μεγάλο θέλει κοψιμο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το πήρα να υπάρχει για χύτρα 40-50 ετών...
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ακριβώς ότι χρειάζεται
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το λάστιχο ήταν συμβατό με τη χύτρα μου και όχι Seb Original όπως έγραφε η παραγγελία. Δυστυχώς πέταξα τη συσκευασία για να το αποδείξω.
το λάστιχο μπαινει ολόκληρο , δεν το κόβεις , απλά ακολούθησε τις οδηγίες της συσκευασίας που είναι και στα ελληνικά . --- οι χύτρες SEB από 10 λίτρα και πάνω έχουν το ιδιο καπάκι και το λάστιχο είναι υπολογισμένο , δεν χρειάζετε κόψιμο -- εξαιρετικό προιόν !
Είναι ένα καλό λάστιχο, το κόβεις εσύ στο επιθυμητό μήκος, κάτι που δούλεψε πολύ καλά σε μια seb κλασική που έχω και δουλεύει άψογα.
μια που το έβαλα μια που το πεταξα,χάνει απο παντου κ δεν ειναι το πρώτο που αλλάζω μόνος μου.
Ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζομουν.
164 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το λάστιχο ήταν συμβατό με τη χύτρα μου και όχι Seb Original όπως έγραφε η παραγγελία. Δυστυχώς πέταξα τη συσκευασία για να το αποδείξω.
το λάστιχο μπαινει ολόκληρο , δεν το κόβεις , απλά ακολούθησε τις οδηγίες της συσκευασίας που είναι και στα ελληνικά . --- οι χύτρες SEB από 10 λίτρα και πάνω έχουν το ιδιο καπάκι και το λάστιχο είναι υπολογισμένο , δεν χρειάζετε κόψιμο -- εξαιρετικό προιόν !
Είναι ένα καλό λάστιχο, το κόβεις εσύ στο επιθυμητό μήκος, κάτι που δούλεψε πολύ καλά σε μια seb κλασική που έχω και δουλεύει άψογα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
μια που το έβαλα μια που το πεταξα,χάνει απο παντου κ δεν ειναι το πρώτο που αλλάζω μόνος μου.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζομουν.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Έκατσε ακριβώς χωρίς να χρειαστεί κόψιμο σε μια χύτρα seb 10 λίτρων 25αετιας
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι μεγάλο θέλει κοψιμο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το πήρα να υπάρχει για χύτρα 40-50 ετών...
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ακριβώς ότι χρειάζεται
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το λάστιχο ήταν συμβατό με τη χύτρα μου και όχι Seb Original όπως έγραφε η παραγγελία. Δυστυχώς πέταξα τη συσκευασία για να το αποδείξω.
το λάστιχο μπαινει ολόκληρο , δεν το κόβεις , απλά ακολούθησε τις οδηγίες της συσκευασίας που είναι και στα ελληνικά . --- οι χύτρες SEB από 10 λίτρα και πάνω έχουν το ιδιο καπάκι και το λάστιχο είναι υπολογισμένο , δεν χρειάζετε κόψιμο -- εξαιρετικό προιόν !
Είναι ένα καλό λάστιχο, το κόβεις εσύ στο επιθυμητό μήκος, κάτι που δούλεψε πολύ καλά σε μια seb κλασική που έχω και δουλεύει άψογα.
μια που το έβαλα μια που το πεταξα,χάνει απο παντου κ δεν ειναι το πρώτο που αλλάζω μόνος μου.
Ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζομουν.