Μπότες Μηχανής

Rev'IT Arrow Παπούτσια Μηχανής Ανδρικά Olive Green/White Κωδικός: FBR048-8160

Τα παπούτσια Arrow με κορδόνια συνδυάζουν την εμφάνιση και την αίσθηση των καθημερινών σας αθλητικών παπουτσιών με την προστασία που παρέχει η εκτενής γκάμα των αστικών υποδημάτων μας, ειδικά

Τα παπούτσια Arrow με κορδόνια συνδυάζουν την εμφάνιση και την αίσθηση των καθημερινών σας αθλητικών παπουτσιών με την προστασία που παρέχει η εκτενής γκάμα των αστικών υποδημάτων μας, ειδικά σχεδιασμένων για μοτοσικλέτες.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: περίπου 2 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Τα παπούτσια Arrow με κορδόνια συνδυάζουν την εμφάνιση και την αίσθηση των καθημερινών σας αθλητικών παπουτσιών με την προστασία που παρέχει η εκτενής γκάμα των αστικών υποδημάτων μας, ειδικά σχεδιασμένων για μοτοσικλέτες.

Οι θερμοδιαμορφωμένες θήκες για τη φτέρνα και τα δάχτυλα συνδυάζονται με μια ενσωματωμένη θήκη για τον αστράγαλο, ώστε να διασφαλίζεται η συμμόρφωση με τις απαιτήσεις CE για την ασφάλεια. Η συνεργασία μας με την OrthoLite® ενισχύει την άνεση που νιώθετε σε κάθε βήμα που κάνετε.

Παραμένοντας πιστοί στο πιστεύω της Tailored Technology, αυτά τα μερικώς αεριζόμενα πάνινα παπούτσια θα γίνουν σύντομα το επόμενο αγαπημένο σας ζευγάρι παπούτσια, είτε σκοπεύετε να οδηγήσετε μοτοσικλέτα είτε όχι. Μια διακριτική ανακλαστική λωρίδα στη φτέρνα των παπουτσιών Arrow εξασφαλίζει ότι δεν θα σας προσέχουν μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά ότι θα ξεχωρίζετε και όταν πέσει ο ήλιος.

Εσωτερική σόλα OrthoLite® X40

Συνεργαζόμαστε με την OrthoLite® - έναν κορυφαίο κατασκευαστή αφρωδών εσωτερικών σόλων OEM - για να προσφέρουμε εξαιρετική άνεση στα υποδήματά μας.

Θερμοδιαμορφωμένη προστασία

Χρησιμοποιούμε θερμοδιαμορφωμένη προστασία στα παπούτσια/μπότες μας για να προσφέρουμε μέγιστη προστασία και άνεση ταυτόχρονα.

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
FBR048-8160

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Παπούτσια
Στυλ Οδήγησης
Urban
Φύλο
Ανδρικό
Υλικό
Συνθετικό
Χρώμα
Πράσινο
Καλοκαιρινές
Ναι

Ασφάλεια & Πιστοποίηση

Συμμόρφωση
CE
Επίπεδο Προστασίας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (10)

Αξιολογήσεις

  1. 8
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Εφαρμογή
  • Προστασία
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Andrew_Kanakis
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όμορφο, ποιοτικό και γερό μποτάκι με καλές προστασίες. Όσο οδηγείς πάνω στη μηχανή είναι άνετα και δεν γλιστράνε.
    Δύσκολα όμως στο περπάτημα. Είναι βαριά και σκληρά.
    Έχουν ένα εκτόπισμα λίγο παραπάνω του φυσιολογικού εμπρός και πίσω το οποίο τα κάνει ακόμη πιο άβολα στο περπάτημα και ειδικά αν πρέπει να ανεβοκατέβεις σκαλοπάτια.
    Επίσης οι εσωτερικές προστασίες των αστραγάλων τουλάχιστον στα δικά μου πόδια δεν κάθονται στα σωστα σημεία ή ειναι ίσως μικρές σε μέγεθος) με αποτέλεσμα να με ενοχλούν και να μην μπορω να τα δένω σφιχτά.
    Τέλος θα πρέπει να αναφέρω πως είναι καθαρά ανοιξιάτικο μποτάκι. Μπορεί να φορεθεί και καλοκαίρι και χειμώνα μόνο τις καλές μέρες και με τις ανάλογες φυσικά για την εποχή κάλτσες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papadakisdimitris
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    Έχω εμπειρία με τέτοιου είδους υποδήματα, βασικά απο την εταιρεία TCX (εξαγοράστηκε απο τη DAINESE) οπότε έχω αναπτύξει και κάποια personal truths η μπορώ να κάνω και συγκρίσεις...

    Με το που έβαλα το Arrow, το ένιωσα ξύλο... Περπάτησα δε κανα 15λεπτο και με πέθανε, εννοείται χαλαρό σφίξιμο αλλά και πάλι, έκαναν πληγές πάνω απο και τις δύο μου φτέρνες, και πονούσαν 3 απο τα 10 μου δάχτυλα...

    Είναι γενικά πολύ, πολύ σκληρό το περίβλημα του και στη περίπτωση μου θέλει επειγόντως επέμβαση απο τσαγκάρη. Αμα τα σφίξω δε και λίγο παραπάνω καταλάθος, καήκαμε, μουδιάζουν δάχτυλα και καίει η πατούσα... Αέρας περνάει απο τις οπές ευτυχώς ενώ έχει πολύ καλή αντιολισθητική σόλα.

    Θα επανέλθω με edit τέλος σεπτέμβρη μετά από την επίσκεψη στον τσαγκάρη και χρήση 1 μήνα σερί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιωάννης_Κ.
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι στιβαρή κατασκευή. Ενίσχυση στα δάκτυλα και στην πτέρνα. Προστασία στους αστραγάλους. Δερμάτινα! Καλή διαπνοή και πολύ εμφανίσιμα!!!
    Άνετα σχετικά στο περπάτημα (είναι στιβαρά) και καλή εφαρμογή.
    Αντοχή στον χρόνο θα δείξει... Αξίζουν την τιμή τους με το παραπάνω!

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zarkopafilis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα φοράω πιο πολύ από την αντίστοιχη έκδοση που δεν έχει το πλέγμα με τις τρύπες για να αναπνέει. Ασφάλεια και άνεση. Δροσερά μέχρι και σε καύσωνες 40φεύγα μέσα στην Αθήνα.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nefakithebest
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετικά μποτάκια μηχανής, πολύ άνετα, με πάτο Ortholite! Περπατιουνται άνετα χωρίς να κουράζουν και ταυτόχρονα είναι στιβαρά, με προστατευτικά στον αστράγαλο. Εχω κάνει χρήση σε πόλη με σκούτερ. Δεν ειναι αδιάβροχα, αλλά δεν περνάει αέρας και εχουν πολυ καλή αίσθηση στην οδήγηση. Τα έχω 6 μηνες και τα εχω ευχαριστηθεί!

    UPDATE 16/10/2023 - 2 χρόνια χρήσης: τα μποτάκια εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά σε όλα, εκτός απο 1 μειονέκτημα που ξεκίνησε στον 1,5 χρόνο: τρίβεται εσωτερικά το ύφασμα πάνω απο τη φτέρνα, προς τον αχιλλειο τένοντα, και κάνει πληγή στο πόδι αν περπατήσεις πάνω απο 5'-10'.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Εξαιρετική ποιότητα, και πολύ καλός(ortholite) πάτος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Όμορφο, ποιοτικό και γερό μποτάκι με καλές προστασίες. Όσο οδηγείς πάνω στη μηχανή είναι άνετα και δεν γλιστράνε.
    Δύσκολα όμως στο περπάτημα. Είναι βαριά και σκληρά.
    Έχουν ένα εκτόπισμα λίγο παραπάνω του φυσιολογικού εμπρός και πίσω το οποίο τα κάνει ακόμη πιο άβολα στο περπάτημα και ειδικά αν πρέπει να ανεβοκατέβεις σκαλοπάτια.
    Επίσης οι εσωτερικές προστασίες των αστραγάλων τουλάχιστον στα δικά μου πόδια δεν κάθονται στα σωστα σημεία ή ειναι ίσως μικρές σε μέγεθος) με αποτέλεσμα να με ενοχλούν και να μην μπορω να τα δένω σφιχτά.
    Τέλος θα πρέπει να αναφέρω πως είναι καθαρά ανοιξιάτικο μποτάκι. Μπορεί να φορεθεί και καλοκαίρι και χειμώνα μόνο τις καλές μέρες και με τις ανάλογες φυσικά για την εποχή κάλτσες.

    0
  • Έχω εμπειρία με τέτοιου είδους υποδήματα, βασικά απο την εταιρεία TCX (εξαγοράστηκε απο τη DAINESE) οπότε έχω αναπτύξει και κάποια personal truths η μπορώ να κάνω και συγκρίσεις...

    Με το που έβαλα το Arrow, το ένιωσα ξύλο... Περπάτησα δε κανα 15λεπτο και με πέθανε, εννοείται χαλαρό σφίξιμο αλλά και πάλι, έκαναν πληγές πάνω απο και τις δύο μου φτέρνες, και πονούσαν 3 απο τα 10 μου δάχτυλα...

    Είναι γενικά πολύ, πολύ σκληρό το περίβλημα του και στη περίπτωση μου θέλει επειγόντως επέμβαση απο τσαγκάρη. Αμα τα σφίξω δε και λίγο παραπάνω καταλάθος, καήκαμε, μουδιάζουν δάχτυλα και καίει η πατούσα... Αέρας περνάει απο τις οπές ευτυχώς ενώ έχει πολύ καλή αντιολισθητική σόλα.

    Θα επανέλθω με edit τέλος σεπτέμβρη μετά από την επίσκεψη στον τσαγκάρη και χρήση 1 μήνα σερί.

    4
  • Είναι στιβαρή κατασκευή. Ενίσχυση στα δάκτυλα και στην πτέρνα. Προστασία στους αστραγάλους. Δερμάτινα! Καλή διαπνοή και πολύ εμφανίσιμα!!!
    Άνετα σχετικά στο περπάτημα (είναι στιβαρά) και καλή εφαρμογή.
    Αντοχή στον χρόνο θα δείξει... Αξίζουν την τιμή τους με το παραπάνω!

    2
  • Τα φοράω πιο πολύ από την αντίστοιχη έκδοση που δεν έχει το πλέγμα με τις τρύπες για να αναπνέει. Ασφάλεια και άνεση. Δροσερά μέχρι και σε καύσωνες 40φεύγα μέσα στην Αθήνα.

    3
  • Εξαιρετικά μποτάκια μηχανής, πολύ άνετα, με πάτο Ortholite! Περπατιουνται άνετα χωρίς να κουράζουν και ταυτόχρονα είναι στιβαρά, με προστατευτικά στον αστράγαλο. Εχω κάνει χρήση σε πόλη με σκούτερ. Δεν ειναι αδιάβροχα, αλλά δεν περνάει αέρας και εχουν πολυ καλή αίσθηση στην οδήγηση. Τα έχω 6 μηνες και τα εχω ευχαριστηθεί!

    UPDATE 16/10/2023 - 2 χρόνια χρήσης: τα μποτάκια εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά σε όλα, εκτός απο 1 μειονέκτημα που ξεκίνησε στον 1,5 χρόνο: τρίβεται εσωτερικά το ύφασμα πάνω απο τη φτέρνα, προς τον αχιλλειο τένοντα, και κάνει πληγή στο πόδι αν περπατήσεις πάνω απο 5'-10'.

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

10 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τα παπούτσια Arrow με κορδόνια συνδυάζουν την εμφάνιση και την αίσθηση των καθημερινών σας αθλητικών παπουτσιών με την προστασία που παρέχει η εκτενής γκάμα των αστικών υποδημάτων μας, ειδικά σχεδιασμένων για μοτοσικλέτες.

Οι θερμοδιαμορφωμένες θήκες για τη φτέρνα και τα δάχτυλα συνδυάζονται με μια ενσωματωμένη θήκη για τον αστράγαλο, ώστε να διασφαλίζεται η συμμόρφωση με τις απαιτήσεις CE για την ασφάλεια. Η συνεργασία μας με την OrthoLite® ενισχύει την άνεση που νιώθετε σε κάθε βήμα που κάνετε.

Παραμένοντας πιστοί στο πιστεύω της Tailored Technology, αυτά τα μερικώς αεριζόμενα πάνινα παπούτσια θα γίνουν σύντομα το επόμενο αγαπημένο σας ζευγάρι παπούτσια, είτε σκοπεύετε να οδηγήσετε μοτοσικλέτα είτε όχι. Μια διακριτική ανακλαστική λωρίδα στη φτέρνα των παπουτσιών Arrow εξασφαλίζει ότι δεν θα σας προσέχουν μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά ότι θα ξεχωρίζετε και όταν πέσει ο ήλιος.

Εσωτερική σόλα OrthoLite® X40

Συνεργαζόμαστε με την OrthoLite® - έναν κορυφαίο κατασκευαστή αφρωδών εσωτερικών σόλων OEM - για να προσφέρουμε εξαιρετική άνεση στα υποδήματά μας.

Θερμοδιαμορφωμένη προστασία

Χρησιμοποιούμε θερμοδιαμορφωμένη προστασία στα παπούτσια/μπότες μας για να προσφέρουμε μέγιστη προστασία και άνεση ταυτόχρονα.

Brand

Κωδικός Προϊόντος
FBR048-8160

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Παπούτσια
Στυλ Οδήγησης
Urban
Φύλο
Ανδρικό
Υλικό
Συνθετικό
Χρώμα
Πράσινο
Καλοκαιρινές
Ναι

Ασφάλεια & Πιστοποίηση

Συμμόρφωση
CE
Επίπεδο Προστασίας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (10)

  1. 8
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Εφαρμογή
  • Προστασία
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Andrew_Kanakis
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όμορφο, ποιοτικό και γερό μποτάκι με καλές προστασίες. Όσο οδηγείς πάνω στη μηχανή είναι άνετα και δεν γλιστράνε.
    Δύσκολα όμως στο περπάτημα. Είναι βαριά και σκληρά.
    Έχουν ένα εκτόπισμα λίγο παραπάνω του φυσιολογικού εμπρός και πίσω το οποίο τα κάνει ακόμη πιο άβολα στο περπάτημα και ειδικά αν πρέπει να ανεβοκατέβεις σκαλοπάτια.
    Επίσης οι εσωτερικές προστασίες των αστραγάλων τουλάχιστον στα δικά μου πόδια δεν κάθονται στα σωστα σημεία ή ειναι ίσως μικρές σε μέγεθος) με αποτέλεσμα να με ενοχλούν και να μην μπορω να τα δένω σφιχτά.
    Τέλος θα πρέπει να αναφέρω πως είναι καθαρά ανοιξιάτικο μποτάκι. Μπορεί να φορεθεί και καλοκαίρι και χειμώνα μόνο τις καλές μέρες και με τις ανάλογες φυσικά για την εποχή κάλτσες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papadakisdimitris
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    Έχω εμπειρία με τέτοιου είδους υποδήματα, βασικά απο την εταιρεία TCX (εξαγοράστηκε απο τη DAINESE) οπότε έχω αναπτύξει και κάποια personal truths η μπορώ να κάνω και συγκρίσεις...

    Με το που έβαλα το Arrow, το ένιωσα ξύλο... Περπάτησα δε κανα 15λεπτο και με πέθανε, εννοείται χαλαρό σφίξιμο αλλά και πάλι, έκαναν πληγές πάνω απο και τις δύο μου φτέρνες, και πονούσαν 3 απο τα 10 μου δάχτυλα...

    Είναι γενικά πολύ, πολύ σκληρό το περίβλημα του και στη περίπτωση μου θέλει επειγόντως επέμβαση απο τσαγκάρη. Αμα τα σφίξω δε και λίγο παραπάνω καταλάθος, καήκαμε, μουδιάζουν δάχτυλα και καίει η πατούσα... Αέρας περνάει απο τις οπές ευτυχώς ενώ έχει πολύ καλή αντιολισθητική σόλα.

    Θα επανέλθω με edit τέλος σεπτέμβρη μετά από την επίσκεψη στον τσαγκάρη και χρήση 1 μήνα σερί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιωάννης_Κ.
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι στιβαρή κατασκευή. Ενίσχυση στα δάκτυλα και στην πτέρνα. Προστασία στους αστραγάλους. Δερμάτινα! Καλή διαπνοή και πολύ εμφανίσιμα!!!
    Άνετα σχετικά στο περπάτημα (είναι στιβαρά) και καλή εφαρμογή.
    Αντοχή στον χρόνο θα δείξει... Αξίζουν την τιμή τους με το παραπάνω!

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zarkopafilis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα φοράω πιο πολύ από την αντίστοιχη έκδοση που δεν έχει το πλέγμα με τις τρύπες για να αναπνέει. Ασφάλεια και άνεση. Δροσερά μέχρι και σε καύσωνες 40φεύγα μέσα στην Αθήνα.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nefakithebest
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετικά μποτάκια μηχανής, πολύ άνετα, με πάτο Ortholite! Περπατιουνται άνετα χωρίς να κουράζουν και ταυτόχρονα είναι στιβαρά, με προστατευτικά στον αστράγαλο. Εχω κάνει χρήση σε πόλη με σκούτερ. Δεν ειναι αδιάβροχα, αλλά δεν περνάει αέρας και εχουν πολυ καλή αίσθηση στην οδήγηση. Τα έχω 6 μηνες και τα εχω ευχαριστηθεί!

    UPDATE 16/10/2023 - 2 χρόνια χρήσης: τα μποτάκια εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά σε όλα, εκτός απο 1 μειονέκτημα που ξεκίνησε στον 1,5 χρόνο: τρίβεται εσωτερικά το ύφασμα πάνω απο τη φτέρνα, προς τον αχιλλειο τένοντα, και κάνει πληγή στο πόδι αν περπατήσεις πάνω απο 5'-10'.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Εξαιρετική ποιότητα, και πολύ καλός(ortholite) πάτος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Όμορφο, ποιοτικό και γερό μποτάκι με καλές προστασίες. Όσο οδηγείς πάνω στη μηχανή είναι άνετα και δεν γλιστράνε.
    Δύσκολα όμως στο περπάτημα. Είναι βαριά και σκληρά.
    Έχουν ένα εκτόπισμα λίγο παραπάνω του φυσιολογικού εμπρός και πίσω το οποίο τα κάνει ακόμη πιο άβολα στο περπάτημα και ειδικά αν πρέπει να ανεβοκατέβεις σκαλοπάτια.
    Επίσης οι εσωτερικές προστασίες των αστραγάλων τουλάχιστον στα δικά μου πόδια δεν κάθονται στα σωστα σημεία ή ειναι ίσως μικρές σε μέγεθος) με αποτέλεσμα να με ενοχλούν και να μην μπορω να τα δένω σφιχτά.
    Τέλος θα πρέπει να αναφέρω πως είναι καθαρά ανοιξιάτικο μποτάκι. Μπορεί να φορεθεί και καλοκαίρι και χειμώνα μόνο τις καλές μέρες και με τις ανάλογες φυσικά για την εποχή κάλτσες.

    0
  • Έχω εμπειρία με τέτοιου είδους υποδήματα, βασικά απο την εταιρεία TCX (εξαγοράστηκε απο τη DAINESE) οπότε έχω αναπτύξει και κάποια personal truths η μπορώ να κάνω και συγκρίσεις...

    Με το που έβαλα το Arrow, το ένιωσα ξύλο... Περπάτησα δε κανα 15λεπτο και με πέθανε, εννοείται χαλαρό σφίξιμο αλλά και πάλι, έκαναν πληγές πάνω απο και τις δύο μου φτέρνες, και πονούσαν 3 απο τα 10 μου δάχτυλα...

    Είναι γενικά πολύ, πολύ σκληρό το περίβλημα του και στη περίπτωση μου θέλει επειγόντως επέμβαση απο τσαγκάρη. Αμα τα σφίξω δε και λίγο παραπάνω καταλάθος, καήκαμε, μουδιάζουν δάχτυλα και καίει η πατούσα... Αέρας περνάει απο τις οπές ευτυχώς ενώ έχει πολύ καλή αντιολισθητική σόλα.

    Θα επανέλθω με edit τέλος σεπτέμβρη μετά από την επίσκεψη στον τσαγκάρη και χρήση 1 μήνα σερί.

    4
  • Είναι στιβαρή κατασκευή. Ενίσχυση στα δάκτυλα και στην πτέρνα. Προστασία στους αστραγάλους. Δερμάτινα! Καλή διαπνοή και πολύ εμφανίσιμα!!!
    Άνετα σχετικά στο περπάτημα (είναι στιβαρά) και καλή εφαρμογή.
    Αντοχή στον χρόνο θα δείξει... Αξίζουν την τιμή τους με το παραπάνω!

    2
  • Τα φοράω πιο πολύ από την αντίστοιχη έκδοση που δεν έχει το πλέγμα με τις τρύπες για να αναπνέει. Ασφάλεια και άνεση. Δροσερά μέχρι και σε καύσωνες 40φεύγα μέσα στην Αθήνα.

    3
  • Εξαιρετικά μποτάκια μηχανής, πολύ άνετα, με πάτο Ortholite! Περπατιουνται άνετα χωρίς να κουράζουν και ταυτόχρονα είναι στιβαρά, με προστατευτικά στον αστράγαλο. Εχω κάνει χρήση σε πόλη με σκούτερ. Δεν ειναι αδιάβροχα, αλλά δεν περνάει αέρας και εχουν πολυ καλή αίσθηση στην οδήγηση. Τα έχω 6 μηνες και τα εχω ευχαριστηθεί!

    UPDATE 16/10/2023 - 2 χρόνια χρήσης: τα μποτάκια εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά σε όλα, εκτός απο 1 μειονέκτημα που ξεκίνησε στον 1,5 χρόνο: τρίβεται εσωτερικά το ύφασμα πάνω απο τη φτέρνα, προς τον αχιλλειο τένοντα, και κάνει πληγή στο πόδι αν περπατήσεις πάνω απο 5'-10'.

    3
  • Δες τα όλα